Apple iPad je prodejní trhák – 300 000 prodaných kusů za první den! Proč?! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 05 duben 2010
altiPad je hodně průměrné zařízení s naprosto nadprůměrnými prodeji.

 

 

 

iPad, na jehož recenzi se také chystáme, je podle všech papírových specifikací a informací poměrně průměrné zařízení, které kupodivu nemá podporu USB ani Flash. Není ani nijak levné a na trhu existují technologicky lepší tablety. Nicméně to všechno prostě není žádnou překážkou k jeho prodejům.

Výrobci počítačů, notebooků, netbooků a tabletů opět mají důvod k přemýšlení a kroucení hlavou. Většina se snaží nabídnout špičkové technologie, pak přijde Apple iPad, nabídne průměrné zařízení, které nabízí jen část toho, co stávající produkty, a to za cenu, která nepatří k nejnižším, ale ihned zaznamená absolutní prodejní trháky. Pak mi netvrďte, že kult nakousnutého jablka neexistuje :). Jak jinak si vysvětlit téměř 300 000 iPadů, prodaných během prvního dne v USA?!

Mnozí zákazníci dokonce stáli fronty před obchody, aby toto zařízení mohli mít. Kromě peněz z prodaných iPadů, které se prodávajíc 499 dolarů (výrobní cena určitě nepřesahuje 100 dolarů), má Apple určitě radost i z několika milionů stažených a zakoupených aplikací, knih, hudby atd. za první den si prý zákazníci stáhli na milión aplikací a 250 000 elektronických knih!

Na iPadu lze i hrát hry, ty jsou v podstatě stejné, jako na iPhone, a tak i ty jsou terčem kritiky za to, že stojí několikrát více, než na iPhone, přitom jediné, co nabízejí je o chlup vyšší rozlišení. Nicméně i tak budou populární.

(koupit a rozmlátit IPad - taky způsob ...)

Apple iPad neodsuzujeme, je to jistě zajímavé zařízení, na jehož test se těšíme, nicméně zatím jsem neviděli nic, co bychom nemohli mít v lepší podobě a funkčnosti u jiných již existujících zařízení podobného druhu a tak je nám stále záhadou to tajemství úspěšnosti Apple. Nicméně klobouk dolů, před touto společností, která dokáže z kapes zákazníků vytahat neuvěřitelné množství peněz při minimálních nákladech na výrobu samotného zařízení a softwaru a technologický vývoj. Gratulace …. O to větší, kdy víme, že 300 000 kusů za první den, je jen začátek, za letošní rok by toto číslo mělo vystoupat až na 7 000 000 celosvětově.

Zdroj: Apple, DDworld.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Maraw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Výdrž 2010-04-06 00:29:37

Ale tak jako zase kvalitní práce. Vydržel pohromadě dobrů sadu
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 07:08:49

to zas tolik nedokazuje...jako crash test je tohle k ničemu
ještě DD zapomněl na velmi dobrou podporu z hlediska aplikací a to, že lidi minimálně 3 roky nemusí kupovat nový přístroj kvůli novým aplikacím=dlouhá podpora. Taky moh zmínit velmi dobrou kvalitu zpracování. Ale i toto vše neopravňuje cenu.....funkčností je to totální šmejd a na tupých ovečkách se dá vydělat spousta prachů, taky bych to tak dělal....ostatně díky tupým ovečkám tu máme KSČSSD
edit: takže odolnost není dobrá:
http://computerworld.cz/testy/zatezovy-test-kolik-toho-vydrzi-ipad-od-applu-6202
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 12:36:34
avatar
Apple není kvalitnější než jiné "pravé" značky. Podpora je spíše kratší, vezmeme-li v potaz, že WinXP byly vyráběny 8 let a podpora skončí až v roce 2014 (tedy po 13 letech)..

A za tu stupidní politiku a politickou agitku máš ode mne palec dolů.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 14:29:33

Ad kvalita - kompenenty mají standardní, šasi vysoce nadprůměrné a tedy vysoce kvalitní.
Ad podpora - co jiného MS zbývalo, když propadák Vista přišla až po pěti letech, Win7 vloni a XP mají stále share cca 65%?
edit: a důvodem dlouhé podpory je mizerná přizpůsobitelnost OS od Microsoftu v kombinaci s rozmáhajícími se netbooky. Na takové mašině Win7 pojede vždycky hůř, než XP a MS si nemůže dovolit, aby si zákaznící uvědomili, že se bez Windows a vlastně bez celého MS obejdou...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 16:19:27
avatar
co se týká kvality, tak pokud bereme v potaz odpovídající konkurenci (ne, "firma" Acer to FAKT není), např. vyšší modelové řady Dell, Sony, Lenovo (původní IBM), potom je ona kvalita srovnatelná (nebo ještě lepší, neboť např. design konkurence umožňuje měnit uživatelsky akumulátory)

co se týká podpory: podpora se bere pro výrobek v čase koupě. Koupil-li jsem si v roce 2001 PC s XP, mohu jej používat bez problémů až do r. 2014 (samozřejmě, pokud mi bude postačovat výkon - ale to mi postačuje, neboť např. teď přesně z takového PC píšu). To nic nehovoří o tom, jak je nebo není náročná vista nebo W7 (i když ty jsem viděl na Atomovém netbooku a běžely velmi dobře).
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 16:55:32

Slyším unibody? Slyším sedmihodinovou výdrž? Slyším tichost i v zátěži?... Ať napínám uši, jak napínám, neslyším...
A taky bych se rád dočkal odkazu na nějakou odpovídající konkurenci k MB Pro 13".
A WinXP považuju za anomálii, která se nebude (z obchodních důvodů) opakovat. Důvodů pro tak dlouhou podporu jsem uvedl několik.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 19:27:26
avatar
OMG.. promiň, ale teď reaguješ jako klasický náctiletý frikulín.

Že je tvému srdci nejbližší Apple, prosím, ale že by neexistovala srovnatelná konkurence, to bych rozhodně netvrdil. Např. takový Dell E4300 je jednoduše super mašina se srovnatelnou výdrží, lepší klávesnicí a hlavně nefrikulínským vzhledem, za který se člověk nemusí na veřejnosti stydět. Ostatně se stačí podívat, jak OBLUDNĚ vypadá "docking station" pro MB Pro 13" (pamatuju se, že podobné obludky se pro normální počítače dělaly tak 10-15 let zpět).

Takže navrhuji, že ty si necháš svůj krásný blyštivý MBpro, já zase tu E4300. Ok?

P.S.: XP nejsou anomálie, doba podpory VŠECH verzí OS s aktuálním SP zahrnuje cca 8-10 let (od uvedení RTM do posledního patche pro poslední SP) - pokud chceš přesný grafikon, pokusím se jej najít.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 21:01:47

Ano, uvedený DELL je ve všem "srovnatelný" (něco má lepší, něco horší, je šroubovaný z několika dílů a v zátěži slyšitelný), až na tu CENU, která je, jen tak mimochodem, o asi 25 procent vyšší. Ale chápu, to je detail.
Lepší klávesnici nemůžu posoudit, protože jsem na DELLu osobně nepsal a onen pověstný "nefrikulínský vzhled"? Nechápu. Co to znamená? Ať se dívám na E4300 z jakéhokoliv pohledu, pořád je to hnusná, hranatá piksla, která má budit dojem serióznosti. Chápu, že se Ti líbí strohý funkcionalismus, skoro bych řekl až "německá škola", ale mě prostě vadí tolik linií, umocňujících rozdělení notebooku na jednotlivé montážní díly. Stačí se podívat na boční pohled - rozvrzaná šuplíková mechanika s mezerami kolem dokola, slot na ExpressCard zbytečně agresivně zakouslý do obou polovin spodí části šasi,vyřízlý jakoby flexou; rovnoběžné linie boku stroje jsou narušené jakousi křivkou barevného přechodu, která místo oživení, jenom upozorňuje na nejasný záměr a slepenost, hraničící téměř s kutilstvím. Všude samá škvíra a hrana. Pokud někdo takový design považuje za profesionální (nebo "nefrikulínský", abych se vyjádřil tímto moderním termínem), tak prosím. Na mě to vždycky působilo a působit bude, jako pochybná zbatslenina pseudoprofesionálního kovového rámu, s plastovými unifikovanými doplňky, bez špetky vkusu uhňácaná do "úhledného" kvádříku. A bodejť by ses za takovou "beztvarou" hmotu měl někde stydět, je to jenom další z 95% PC-like krabic, kterou ostatní stokrát viděli a stokrát opět uvidí, zkrítka jsou na to už zvyklí. Naproti tomu Apple klade důraz na design, harmonii barev i materiálů a dotaženost hardwaru i softwaru. (SIce mluvím jako brožura ČEDOKu, ale ještě jsem nenarazil na člověka, kterému by se Apple nelíbil.) Nikde žádné zbytečné hrany, nikde žádné zbytečné spáry... A nechá si za to náležitě zaplatit. Tak mě napadá - taky se Ti na notebooku v rozích displeje a rámečku displeje drží prach, přilepený statickou elektřinou? Taky máš na notebooku sání studeného vzduchu na spodní straně, takže nejde položit počítač na byť jen trošku měkkou podložku: Taky se Ti stalo, že někdo/něco zavadil/o o kabel napájení a Ty jsi jenom trnul hrůzou, jestli to notebook přežil? Jenom se ptám.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 21:51:19
avatar
Jak říkám - to je všechno otázka volby. Někdo potřebuje pracovat, a tak si koupí "rozvrzaný a obyčejný" Dell, který mu ale Dell do 24 hodin na místě opraví. Z tohoto pohledu mě třeba naprosto nezajímá, že nemá slot-in mechaniku (btw, ještě to tak!). Zbytek jsou "strašně potřebné featury", bez kterých si opravdu nedokážu svůj život představit a nevím jak jsem bez toho vůbec mohl žít, hlavně ten prach..

BTW design = účelnost.

A konečně: chápu, máš pocit, že jsi výjimečný ... Asi jsi nenáročný a stačí ti trochu "jiný" notebook..

edit: za nejkrásnější notebooky považuju ale stará dobrá IBMka... to byla prostě ergonomická a designerská nirvána.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 00:22:33

Ne, garantována je pouze reakce servisu do 24 hodin, to jest, že to servis nejpozději do druhého pracovního dne začne řešit, a ne, že to vyřeší. To jenom pro pořádek. Jinak, ano, uznávám dellovská NBD (za předpokladu, že funguje) je velice pádný argument.
Citace:
Někdo potřebuje pracovat
pokud někdo skutečně na notebooku pracuje natolik vážně, že vyžaduje opravu nejpozději následující den, znamená to, že buď na disku uchovává cenné informace, nebo potřebuje zmíněné informace v terénu. V každém případě ale musí být ony cenné informace zálohované na serveru. Každopádně pokud nastane porucha na notebooku, nezachrání mě ani NBD, zkrátka vezmu jiný notebook, nakopíruju data ze serveru a hurá do terénu.
A jako domácí uživatel si taky můžu dovolit být 14 dní bez reklamovaného notebooku, protože nemám jediný a zálohuju. Ještě se mně nestalo, že bych notebook musel reklamovat (zatím mám kliku) a i kdyby, nikdy bych si nevybíral notebook jenom podle toho, že až se mně pokazí, možná bude opraven hned následující den. Je spouta důležitějších parametrů a pokud by se Tvůj DELL pokazil minulý pátek v podvečer, tak technik by přijel teprve dnes, což je fakt výhoda jako Brno. Náhradnímu stroji se nevyhneš tak jako tak, ať už mluvíš o firemním/domácím použití.
Oceňuji, jak jsi takně a s mlčením přešel mnohem vyšší cenu postovaného DELLu, jen tak dál. Ještě několik příspěvků a přísahám, že si na to někdy ani nevzpomenu. Jinak "strašně otřebné featury" jako magsafe jsem vzpomněl právě proto, že jsem podobnou situaci zažil minulý víkend a opravdu to není příjemný pohled, když notebook letí ze stolu dolů. A pokud skutečně pracuješ s notebookem na kolenou a nevadí ti takový ergonomický nesmysl, jakým je spodní sání, tak ...
Design ~= účelnost
Design objektu je jistá forma realizace estetických a funkcionálních požadavků na navrhovaný objekt. Přitom jeden prvek může plnit i oba požadavky, ikdyž to nemusí být primárním cílem.
Citace:
A konečně: chápu, máš pocit, že jsi výjimečný ...
Proč? Protože třeba vlastním něco, co dalších 100 milionů lidí? To moc nedává smysl.
Pokaždé, když slyším větu typu:
- Apple je jen a pouze záležitostí stylu a davového šílenství.
- Apple je dvakrát dražší než srovnatelné PC.
- Apple není kvalitnější než jiné "pravé" značky.
tak se ozvu. Ne proto, že bych šířil jablečnou víru a obracel bezvěrce na správnou cestu, ale čistě proto, že spousta lidí je obětí naprostých bludů, které jsou v nich hluboko zakořeněny a jako každé správné bludy se špatně dokazují nějakými argumenty. Rád prostě diskutuju s ostatními uživateli a pokud máme každý jiný názor, je to, doufám přínosné, pro oba.
Citace:
Asi jsi nenáročný a stačí ti trochu "jiný" notebook..
jsem asi natolik nenáročný, že jediný PC notebook, který se alespoň blíží mým požadavkům (kromě MBP), je Tebou zmiňovaný DELL o 8 tisíc dražší.
Ale já si přesto myslím, že toho nechci tolik: notebook spíše menších rozměrů, s dlouhou výdrží (kvůli cestování), kvalitního kovového provedení (špatné zkušenosti s plasťáky různých výrobců), tichým chodem (špatné zkušenosti s chlazením některých výrobců), kvalitním displejem, velkým touchpadem, čtečkou karet, bočním výstupem na sluchátka, sáním vzduchu z jiné strany, než ze dna, s minimem otravných stavových LEDek, se stabilním a svižným operačním systémem, který nebude s časem degradovat a pokud ano, tak maximálně v řádu jednotek procent, se stabilními ovladači a funkčními a nenáročnými utilitami od výrobce, intuitivní práce v ovládacích panelech, domyšlené a stoprocentní zálohování nejenom systému a nastavení, ale i uživ. dat, kvalitní bezpečnostní řešení v základu a ne za peníze; rychlé probouzení i hibernace; vyřešené napájecí profily...
ad edit: X61 považuju za designový vrchol ve své kategorii, ale osobně mám radši čistší linie a uhlazenější tvary.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 06:48:42
avatar
1. Servis Dellu - z těch stovek případů, které jsem za ta léta s Dellem realizoval, byly všechny vyřešeny do 24h pracovního dne (stačí se podívat na definici služby NBD - http://www.dell.com/downloads/emea/services/pt/pt/nbd_sd_cz.pdf). Je samozřejmé, že u klíčových sestav (servery, klíčoví uživatelé) používáme stříbrnou nebo zlatou servisní smlouvu, která zajišťuje servis do 4+4hodiny (tj. do 8 hodin opraveno) - a to mám osobně vyzkoušeno, kdy jsem se servisákem od Dellu byl v sobotu ve 2 ráno u serveru. Zálohy jsou samozřejmě nutné (a také jsou prováděny, a to hypermoderním způsobem, ne nějakým kopírováním), ale opravdu nerozumím tomu, proč by se měly držet "skladem" nějaké "rezervní" stroje.

2. Cena Dellů - nevím kde nakupuješ, ale už dávno neplatí, že Delly jsou drahé. Pro běžné soukromé spotřebitele se dá sehnat např. zde: http://shop.qcm.cz/inshop/scripts/detail.asp?itemid=163 (první vygooglená cena, nehledal jsem nejnižší).

Na zbytek mi připadne zbytečné reagovat.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 07:19:21

Hodně chabý pokus:
1 GB 1067MHz paměti DDR3 (1 x 1 GB) - polovina proti MBP
Bez optického zařízení - MBP má
No wireless with Core 2 Duo label - to snad špatně vidim
3článková lithiová primární baterie, 30 Wh - oproti devítičlánkové, se kterou dosahuje výdrže cca 400 minut...
Opravdu sis myslel, že na ten odkaz nekliknu? Opravdu sis myslel, že si nepřčtu specifikace?
Velice úsměvné je, že DELL je dražší a přesto má horší technické parametry.
Ad garance
Citace:
4. Servis u zákazníka do druhého pracovního dne - NBD On-Site
Po dokončení procesu telefonického hledání závady umožňuje služba Dell NBD* odeslání
certifikovaného technika Dell k zákazníkovi do druhého pracovního dne, a to pod podmínkou, že
technik Dell přijme a zaznamená telefonické hlášení závady do 17: 00 v pracovních dnech (pondělí-
pátek)**, a pod podmínkou dostupnosti náhradních dílů.

Takže
- umožňuje~=garantuje
- po 17: 00 v pátek = pondělí dopoledne
- dostupnost nd.
Ctím Tvou zkušenost, ale o serverech se tu nikdo nebaví, to je naprosto jiná situace a taky jiný level servisu, náležitě zpoplatněný.
A chápu, že na poslední pasáž nemáš slov.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 08:47:28
avatar
přece ti tu nebudu psát, za kolik nakupuju já
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 09:59:21

Á, nastupuje klasická strategie "Pan Tajemný"...
Nikoho nezajímá, za kolik nakupuješ Ty. Jasně jsi napsal, že cituji:
Citace:
Pro běžné soukromé spotřebitele se dá sehnat
a následuje sestava, ohlodaná na kost, která je navíc dražší. Takže jsi vlastně jen tak mimoděk vyvrátil své argumenty - ani srovnatelný ntb ani levnější.
Ale protože mám srdce, dál už Tě tu nebudu ztrapňovat. Ani se neodvažuju pomyslet, jaké další alternativy k Applu bys byl schopen vypotit.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 10:35:27
avatar
Apple ale není alternativa k Dellu - to se ti stále tak nějak taktně snažím naznačit.. Cenově jsou srovnatelné, vzhledově je Dell na výši doby, záruka je totálně nesrovnatelná, periferie nesrovnatelné atd.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 10:56:06

Ale jdi, Ty brepto.
Citace:
co se týká kvality, tak pokud bereme v potaz odpovídající konkurenci (ne, "firma" Acer to FAKT není), např. vyšší modelové řady Dell, Sony, Lenovo (původní IBM), potom je ona kvalita srovnatelná
mám tomu rozumět tak, že jsou to sice konkurenti, ale né alternativy?
Nesnaž se, už to nezachráníš. Začal jsi zvostra (Dell, Sony, Lenovo) a teď se tu dohadujeme nad jedním jediným DELLem, protože nic jiného jsi proti Apple nebyl schopný najít?
Citace:
Apple ale není alternativa k Dellu - to se ti stále tak nějak taktně snažím naznačit..
no, taktně jsi tu ze sebe udělal leda pitomce, když posíláš odkazy na takové lowend krámy.
Citace:
Cenově jsou srovnatelné
- na jedné straně MBP bez NBD, na straně druhé odpudivě osekaný DELL s NBD neo neosekaný s NBD, ale o 8 tisíc dražší. No, když myslíš...
Citace:
vzhledově je Dell na výši doby
odkaz na nějaká designová ocenění. Argumenty typu "mě se líbí" neberu - to je čistě subjektivní. Jo pokud bys řekl: "podle mého názoru je DELL designově na výši doby..."
Citace:
záruka je totálně nesrovnatelná
-souhlasím, ale ne každý je odkázaný na jediný počítač, takže svůj přístup k záruce jsem dostatečně zdůvodnil.
Citace:
periferie nesrovnatelné
neumím posoudit.
Co bys mě třeba poradil, kdybych si chtěl pořídit něco od SONY, které by splňovalo mé požadavky, tj:
Citace:
notebook spíše menších rozměrů, s dlouhou výdrží (kvůli cestování), kvalitního kovového provedení (špatné zkušenosti s plasťáky různých výrobců), tichým chodem (špatné zkušenosti s chlazením některých výrobců), kvalitním displejem, velkým touchpadem, čtečkou karet, bočním výstupem na sluchátka, sáním vzduchu z jiné strany, než ze dna, s minimem otravných stavových LEDek, se stabilním a svižným operačním systémem, který nebude s časem degradovat a pokud ano, tak maximálně v řádu jednotek procent, se stabilními ovladači a funkčními a nenáročnými utilitami od výrobce, intuitivní práce v ovládacích panelech, domyšlené a stoprocentní zálohování nejenom systému a nastavení, ale i uživ. dat, kvalitní bezpečnostní řešení v základu a ne za peníze; rychlé probouzení i hibernace; vyřešené napájecí profily...

A prosím, tentokrát žádnné vtípky.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 19:46:03

ty chápeš podporu jako pouze podporu výrobce? asi si nějak opomněl aplikace a to, že s novou verzí neodpadá kompatibilita těchto aplikací
za stupidní "politiku" a neschopnost odprostit se od politiky máš ode mě palec dolů
a nějak si taky zapomněl, že ze strany Microsoftu to bylo spíš zpoždění než "podpora", ...tak si příště víc zamysli
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 20:07:07
avatar
srovnávat podporu aplikací pro Mac/cokoli dalšího s Win32 platformou mi připadne poněkud chucpe. Pro Windows existuje vše v milionech variací, stačí si vybrat. Proti tomu je nějaký apple opravdu jen kapka v moři.

A co se politiky a "politiky" týká - vadí mi v podstatě jediné - (demagogické) pořvávání lůzy (přesně v tom stylu v jakém jsi nám tu předvedl) a pak tahání politiky do bytostně technických témat.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 06:11:09

dobrá, v tom případě si chucpa, bo srovnávat si začal ty
drahá lůzo, přirovnání mi přijde dobré, nikdo tě nenutí to dále komentovat
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 06:51:14
avatar
OMG.. srovnával jsem podporu pro systém (protože ta jediná má smysl).

P.S.: co je to "chucpe" a jak se toto slovo používá, to si vyhledej třeba na wiki
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 15:54:30

ty fakt ani nevíš, co píšeš
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 00:36:58
avatar
nevim jestli to bylo primo tady ale nekde sem videl odkaz na vyrobni naklady u ipadu a pod 100$ to rozhodne nebylo. jen ten displej stoji myslim 80$. marze tam pak vychazela na nejakych 50-60%. a to zpracovani je podle posledniho videa hodne kvalitni...jine pristroje by byli KO uz jen po pusteni na zem a kdyz by tohle prezili, tak prvni ranu baseballkou uz urcite ne
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 04:43:47
avatar
Iné prístroje by boli KO už po pustení na zem??? Tak to prosím menuj...Nokia za 10€ vydrží rozhodne mnohonásobne viac a trebárs môj smartphone Nokia 5800 som podrobil toľkým nechceným crash testom a skoro to ani nepoznať, tak ako čo je ako úžasné na odolnosti toho iPadu??? Nie je ako z porcelánu, ale zase nie je ani minimálne nadpriemerne pevnejší, než 99% všetkých podobných prístrojov na trhu ;)
Btw ten iPad teda vydržal tú ranu tou baseballkou fakt "brabúrne"...ja by som to už potom ani iPadom nenazval...
gnu_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 05:27:47
avatar
iPad je niekolko nasobne vacsi ako kopia iPhonu Nokia 5800 (mysli si co chces, je to kopia s 5tisic aplikaciami namiesto 150000)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 16:45:24
avatar
No kópia ako kópia, ale to je úplne jedno, pretože o tom vôbec reč nebola...a už absolútne nechápem, čo meleš o tých aplikáciách...ja osobne používam pár desiatok aplikácii a nejakých "150000" šmejdových aplikácii ma absolútne netrápi a nemienim ani zabíjať čas ich skúmaním...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 19:26:40
avatar
KO po spusteni na zem by bylo treba velky mnozstvi netbooku. mobil neni s ipadem zrovna moc dobre srovnatelnej vzhledem k velikosti. jinak velka vetsina tech symbianovych aplikaci sou stejne k nicemu jako tech iphonovskych...ale zkus si treba srovnat par her na iphonu a na te nokii nebo hudebni a video prehravace. tam je rozdil podstatnej a iphone plne dokaze nahradit i psp nebo dsko o cem se zadnymu jinymu mobilu ani nesni
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - produkt pro lidi 2010-04-06 00:49:35

Úspěch mají proto, že jdou mezi lidi, ptají se, co chtějí a pak to udělají. Nedělají věci pro horních 5%, nedělají je pro leták, ani jako demonstraci technologie (tím se Google zasloužil o výrok měsíce). Prostě myslí jinak.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 13:44:58

to im vsetci ludia na ulici povedali, ze nechcu usb, webcam a pamatove karty?
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 09:17:19

Tak webcam snad ani nebudu komentovat, viz "úspěch" 2. kamer v telefonech a komunikátorech. Pam. karty, NIKDY neměl žádný iPod slot na karty, NIKDY žádný iPhone. Nevím, proč se tak pozastavuješ nad tím, že nemá ani iPad. A upřímně řečeno, 64GB kartu by sis stejně nekoupil (není), takže je dobře, že Apple jde cestou interních flash, lepší než méně spolehlivé a kapacitně menší karty. A mimochodem:
http://store.apple.com/us/product/MC531ZM/A
takže je to téma stejně umělé.
USB, no, k tomu nevím co dodat, snad jen to, že on nakonec až tak chybět nebude, ale to je probíráno už jinde.
Takže příště zkus více myslet a zjistit si fakta, než jako ovce békat stále to samé.
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 01:00:03

Ja to beriem tak ze ziadne ine zariadenie nedokaze ponuknut taku kniznicu aplikacii , elektronickych knih a hier ako ipad-iphone.
Proste tazi z appstoru , a dlhej vydrze baterky a spusty periferii ktore sa na neho len objavia.
kazda strana ma dve mince napr:

Vykon nic moc = ale zasa vydrz baterky 10hodin pouzivania
ziaden telefon = ale zasa apple uz chytil zopar kontraktov a bude IPAD predavat do skol.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 03:57:45
avatar
Kdyby tam nebylo to nakouslé jablko, tak po tom neštětěkne ani pes. Ale co se dá dělat, krysy běhají za píšťalou Jobse jako divé. (Alespoň je nevede do řeky )
gnu_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 05:30:21
avatar
Logicke...
Keby tam nebol appstore, tak vtedy po tom nestekne ani pes...
Krysy aj ked nazyvat takto niekoho je skorej smutne
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-04-06 08:19:39
avatar
Krasne to je vidiet nad taivanskymi kopiami vyrobkov. Taky iphone, na bazaroch ich vidite spustu, ifon, itel a neviem co vsetko, kde sa funkcionalitou iphonu ani len neblizi ale ma to ten isty dizajn a preto to ide na dracku, skusili to s htc diamondom a touch HD a nestekol po tom ani pes. Ide o to ze kym uzivatelia windows/linux/WinMo/android a pod.. siahaju najma po funkcionalite a az potom po znacke a dizajne, u uzivatelov applu je to naopak, hlavne nech to ma pekny dizajn a jablko vzadu.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 07:48:11
avatar
však už jsem to psal, si tu kupují "děti", které si nemají s čím hrát a chtějí být in i za tu šílenou cenu a nicneumění tohoto přístroje. Znáte takovou tu soutěž v TV, jak tam vybírají ty projekty do kterých chtějí investovat ti podnikatelé? No přínést tam svůj iPad, vysvětlit, co to umí a nemít nálepu Apple, tak se vám taky vysmějou s tím, že na trhu už podobná zařízení jsou a lepší za nižší cenu a investici vám nedají...jenže okolo Apple je prostě kult, někteří mají toho iPhona jen proto, protože to je in, a je jich dost - přitom s tím telefonují a píšou sms, nic víc (takových znám víc). Mě se třeba taky líbí, prostě dobrá hračka, jenže za ty peníze? To samé iPad, překousnu, že to umí fakt málo, jenže dát za to málo 12 tisíc v nejhorší verzi? no to asi ne...
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 08:31:35

A zásadní otázka, která by vyřešila mnohé spory, zní:
Je tento applovský kult zasloužený/oprávněný?
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 11:04:20

svět má, co si zaslouží
dr_who [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-08 05:20:36
avatar
... a ted zase nejakou jinou. Treba tu o Popelce . Pridal bych i smajlika jen nevim ,jestli je to k smichu nebo k placi.
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 16:26:34
avatar
Přesně tak, tento kult není ani zasloužený, ani oprávněný.
P.S.: Nevíte náhodou, kde bych ten iPad sehnal nejlevněji?
dr_who [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-08 05:25:52
avatar
Heh ze by protimluv ?
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .... 2010-04-06 08:15:38
avatar
Vobec neviem preco sa nad tym vyrobcovia cuduju. Apple je typycky spotrebny modny produkt. ze to nevie flash? nema to usb? no a? ale ma to pekne jablcko na zadnom kryte.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 08:33:33

Zaplať pánbů, že to nemá flash, protože takové svinstvo nemá v 21. století co pohledávat. O USB by se dalo polemizovat, jsou lidé, kteří ho opravdu nepotřebují, ale moc jich není. Teď jich holt bude víc, no...
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 08:58:26

Ano, USB potřebuji, doma jich mám zapojených snad 10, ale tak nějak v terénu nepotřebuji tiskárnu, volant, myš....
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 09:10:19

10? Co tam kruci všechno máš?
edit: mám to chápat tak, že spolu s iPadem jsi plánoval nosit dalších 10 věcí do USB?
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 10:46:46

no to já nevím, výstřel: myš, klávesnice, USB HUB, tiskárna, joystick/volant, telefon, MP3man, flashdisk, WiFi, TV....asi vše a jak tak koukám, tak skutečně shodou okolností 10 kousků A to je zálohovací HDD na eSata a občas připojuji miscroSD čtečku. Ale jak říkám, skutečně nic z toho v terénu nepotřebuji.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 14:11:43

Myš, klavesnice - bezdrát.
tiskárna - síťová
joystick, volant - ok
telefon - bezdrát
MP3man - v telefonu
flashdisk - ok
WiFi - integrované
TV - ok
Zálohování - přes síť
microSD - přes redukci do SD slotu
vychází to na 3*USB a 1*SD...
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 14:47:05

Ano, také cesta, pokud se člověk chce prát s párováním, nalezením nabitých baterií, hledáním redukcí a cpaním do přeplněné desky/case PCI kartu A ne příliš kvalitním poslechem hudby z telefonu
Rezen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ad USB 2010-04-07 08:43:03

– a ten bezdrat - mys - mas zapojeny jak?
– kazdy nepotrebuje domaci sit, cili ma externi zarizeni pipojene prave pres USB
– jde o to, ze iPad jako mobilni zarizeni, se dalo uzit i jako prenosny disk, napr. kdyz fotim a mam plnou pametovou kartu, muzu prenest fotografie napr. do motebooku. Do iPadu ani nahodou, nemam USB, ani ctecku karet :-(.
A to je jen prvni vyuziti, ktere me napadlo, protoze se to nabizi samo – tedy kdyz je zrizeni navrhovano jako prakticke a fukncni pro lidi. U flashe je to sporne, ale na mnoha webech je flash, cili jak to funguje? Zobrazuje neco iPad nebo ne? to by bylo dobre zjistit. . .
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 08:49:10

Že by bluetooth? iPad neobhajuju, v současnosti bych si to nepořídil, je třeba počkat na další verzi.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-08 09:36:50

iPad ti ale v tomto případě je k užitku, to jsi se zmýlil:
http://store.apple.com/us/product/MC531ZM/A
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Herní platforma 2010-04-06 09:03:44

Osobně vidím obrovský potenciál coby herní platformu, přináší mnoho "chtěného" pro hraní. Pohybový senzor, resp. G-Senzor (Nintendo Wii), remote display v iPhone (marná snaha Sony PS3+PSP), dotykový LCD (Nintento DS) a konečně i jistě dostačující výkon. A ceny her (nyní při uvedení posazené výše) zcela mimo ceník společností MS, Sony, N. Jestli se to neujme jako pracovní placka, rozhodně se to ujme jako herní placka. Kdo umí umí, ostatní čumí.
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 09:28:09
avatar
Mám mobil s Androidom - HTC Hero. Nachádza sa tam tiež akcelerometer teda v podstate ako vravíš G-senzor alebo pohybový senzor. Hranie týmto spôsobom nie je zrovna 2x pohodlné, pretože sa vám nakláňa obraz a je to trošku divné. K tomu mať ešte nejaký on-screen volant - kde sme sa to dostali? Niekoľko rokov sa ženieme za lepšou ovládateľnosťou, ale ako sa mi vidí, tak ovládateľnosť ide stále dolu. Ale cenu prosím začo? Za tú "úžasnú" ovládateľnosť? Dokonca samotné Nintendo má iba 1 displej dotykový, potom jeden "normálny" a ešte aj hracie tlačidlá, ale tuto je tlačidlo jedine asi tak Home tlačidlo. No ja si viem predstaviť hranie hier 2.5D a 3D z tretej osoby, ale hrať RPG tu? Čo? Si robíte srandu, nie? Hrať tu závody? Ani ma nehne. Na mojom PSP mám občas nervy na kameru a ovládateľnosť. Som zvedavý ako bude Apple "umět", keď mu Google odstaví službičky, Android sa začína rozliehať, čo donúti Google niečo urobiť s Marketom, a ak sa tam začne predávať hudba a aplikácie po celom svete, už nebude Apple nejako výnimočný. Ale nie, to by Steve-mu vypadali jeho šedivé vlasy. Potom by museli predávať prístroje s 2 jablkami.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 10:50:55

Tak jsou hry, které by mě tam nenapadlo hrát, jako třeba FPS, nebo závody. Ale např. pro RPG, RTS, causuall apod. nevidím problém. Ostatně, obrovský nárůst "odhlehčeného" hraní jasně dokazuje, že ne každý se chce zadrátovat okolí židle (herními ovladači, 7 repráků apod.) a živit u toho SLI, ale odreagovat se něčím, co je při ruce. iPadem....
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 11:37:42
avatar
Prosím? Že Flash nemá čo robiť v 21. storočí? To ste asi nepozerali, že Flash bol zle optimalizovaný, ale 10.1 je už dobre optimalizovaná. V Google Chrome Flash 10.1 je o 58% efektívnejší ako HTML 5. Takže ešte raz. Čo že by nealo byť v 21. storočí? Flash či HTML 5?

Odkaz

EDIT: Prosím bez tej medzery, čo tam nasilu strčilo.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 09:40:02

Když už neříkáme celou pravdu...
Citace:
With Safari, HTML5 was the most efficient and consumed less CPU than Flash using only 12.39% CPU. With Flash 10.0, CPU utilization was at 37.41% and with Flash 10.1, it dropped to 32.07%

A několik důvodů z mého pohledu: zabugovanost a nestabilita na Macu (přiznáno samotným Adobe), pomalost na Macu (přiznáno samotným Adobe) neexistence 64bitové verze (viz adobe.com)..
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 09:48:56
avatar
Čím myslíte, že je to asi spôsobené? Skoro od začiatku Steve nadával na túto technológiu a zhadzoval ju. Pre takúto firmu má Adobe obetovať na vývoj niekoľko desaťtisícov až stotisícov dolárov? Adobe venuje svoj vývoj aj pre Android a bude implantovaná v Google Chrome. Čo majú spoločné? Že je to od Google, ktorý túto službu nezhadzuje. Ako ty mne, ja tebe. Platí to skoro všade
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 10:13:03

Tak popořadě: nejdřív tu byl zabugovaný a pomalý flash pod MacOS, všichni to věděli, Jobs to řekl oficiálně, Adobe slíbilo nápravu. A dolary asi neobětují, když za posledních 5 let nebyli schopni obětovat pár tisíc na 64bitovou verzi, které je víc než Applu.
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 10:25:21
avatar
Tu ide o to, že keby Adobe chcelo, tak si myslíš, že by už dávno nevydalo plne funkčný a nezabugovaný Flash? Tu sa dostávame k otázke, prečo nechce Adobe dať peniaze na vývoj nezabugovanej verzie Flash pre MacOS?
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 10:55:29

Takže Adobe nechce vydat kvalitní produkt a dělá si ostudu paskvilem? Času i peněz na vývoj 64bitové verze i verze pro jiné platformy mají dost, že tak doteď uspokojivě neučinili, svědčí o neschopnosti nebo lenosti nebo o prosté neproveditelnosti. Případně kombinace uvedených. Já si ale musím myslet, že flash je takový bastl, který je rád, že vůbec jede a nějaké importy v případě natolik křehkého (rozuměj nevyzpytatelného a nestabilního ekosystému) nepřipadají v úvahu.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 09:42:28

Vůbec nechápu, proč se o HTML vážně mluví.
"Ian Hickson, editor of the HTML5 specification, expects the specification to reach the W3C Candidate Recommendation stage during 2012, and W3C Recommendation in the year 2022 or later.[12] " (http://en.wikipedia.org/wiki/HTML5)
PROSTĚ ZATÍM NENÍ. A velmi dlouho nebude.
Zatím na všech browserech mimo IE jsou implementovány tagy canvas a video.
Tak mluvme o canvas nebo video proti Flash. A tady není co porovnávat - Flash je skvělé prostředí + jazyk. Udělat ve Flash jednoduchou animaci zvládne i dítě. Canvas je krokem o 20 let zpět, k "programováví" obrázků ve stylu TruboPascal.
Jasně že canvas MUSÍ eventuálně být efektivnější - je totiž neporovnatelně primitivnější. Chrome není argument - má totiž flash vestavený a ostatní browsery budou mít Flash pomalejší.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 15:40:29
avatar
flash svinstvo? mohl bys to trochu rozvést, tuhle podivnou myšlenku

Edit: myslel jsem že je to proti paměti flash ne jsko sw, ale ten taky svinstvo není. Má svý mouchy toť vše
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 08:28:55
avatar
jabko je extrémně silé přez marketing, tak proto.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Herní platforma 2010-04-06 09:04:59

Osobně vidím obrovský potenciál coby herní platformu, přináší mnoho "chtěného" pro hraní. Pohybový senzor, resp. G-Senzor (Nintendo Wii), remote display v iPhone (marná snaha Sony PS3+PSP), dotykový LCD (Nintento DS) a konečně i jistě dostačující výkon. A ceny her (nyní při uvedení posazené výše) zcela mimo ceník společností MS, Sony, N. Jestli se to neujme jako pracovní placka, rozhodně se to ujme jako herní placka. Kdo umí umí, ostatní čumí.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ach jo, zase DDW mimo mísu 2010-04-06 09:20:51

Sice mi u Padu chybí webkamerka a přece jen alespoň jeden USB slot (ale podporu USB má, ovšem přes redukci), ale je to přesně zařízení po čem toužím, je to přesně to co mne napadlo, když jsem viděl čtečku knih, elektronické fotoalbum, fotorámeček, přenosné videopřehrávače apod., tedy to konečně někdo dal dohromady. Jinak iPad není náhrada počítače, je to iPad, jediný tablet s perfektně upraveným ovládacím rozhraním pro dané zařízení, jediný opravdu funkční tablet.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 09:54:32

co je povazovane za priamu konkurenciu pre iPad?
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 10:24:10

hodně dobrá otázka. Vlastně nic přímého není, iPad prostě je zase něco trochu jiného, než tu bylo. Jako konkurence se zmiňuje nové HP Slate, ale oproti iPadu vydrží polovinu na baterky, je těžší, většina aplikací je na něm neupravena pro ovládání prsty a je ještě držší než iPad.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 10:53:14

Ano, taky jsem si nějak nevšiml, že by se po krámech válely tablety, nebo nedej bože tablety za 10 klacků. A ústřely typu Netbook Lenovo s dotykáčem nelze opravdu považovat za použitelné zařízení.
Brainboost [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 12:29:39

Pesne tak, zat
dfxxfd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - V com 2010-04-06 13:23:17

je iPad priemerny? Ktore su to tie technologicky lepsie tablety? Ktore su to tie spickove technologie, ktore chcu ponuknut ostatni vyrobcovia?

Autor absolutne nechape, preco iPad nieto kupuje a tak to skusim vysvetlit. Ludia to kupuju pre softver,ktory bez problemov funguje a da sa rychlo a intuitivne ovladat. Je k tomu obrovske mnozstvo aplikacii za nizku cenu.

Este nieco. Ipad nie je nahradou za osobny pocitac, ale je to doplnok k osobnemu pocitacu na ktorom sa obsah netvori, ale konzumuje.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Brečí se na špatném hrobě 2010-04-06 13:26:29

Pokud si chcete oprávněně zanadávat na nesmyslný produkt na trhu, jste vedle, krásný příklad nám dává mnohými zbožňovaná Nokia:
http://www.alza.cz/notebooky/nokia/18842920-v1497.htm

Proti tomu je iPad úplné neviňátko.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 14:14:37

Citace:
Windows 7 Starter Edition ENG
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dotaz 2010-04-06 14:36:02
avatar
DD jak víš, že náklady jsou do 100$ Neříkám, že ne ale co ta práce těch lidí, nápady, jméno značky. Různé danění atd. Jenom taková otázka, sice jsem si u jablka zvykl na jiné ceny, ale "nakousnuté jablko" je legenda a legendou zůstane.Kdybych na to měl a měl to k čemu použít (což nemám ani jedno) tak proč ne? Ta samá otázka, Proč stojí Gulftown kolik stojí? Výrobní náklady jsou rozhodně menší :-) A můžu pokračovat, Proč triko Nike stojí např. 350,- kč? Výrobní náklady jsou menší. Platí se jméno značky. A na rozdíl od Niku a podobných. Apple tuším nevyrábí v Chině, Taiwanu a podobně, kde si mohou dovolit dát lidem např. 30$ na měsíc.(spíš méně ale jen jako ukázka)
Sice bude zase palců dolu hodně, ale je to můj názor a otázka.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 14:48:47

Nebo můžeš ušetřit, koupit Acera s 30% závadností, nebo Apple s 5%, ale to samozřejmě je každého boj.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč se to prodává? 2010-04-06 16:55:51
avatar
Protože umí to co nVidia.. prodat i hov*o v zlatým papíře (tim nenarážim na Fermi, to je ještě docela dobrá karta).

Marketing vede a spousta blbů si to koupí, tak je nechme ať si to užijou.

Aby to nebylo tak jednostrané, tak mam iPod, protože to hraje fakt dobře.. I když je to jinak neskutečně debilní kus HW.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:08:14
avatar
Náhodou, je to boží... Že vy jste přízemní a nemáte dostatečnou fantazii, na co by se to tak mohlo hodit, to je vaše věc... (ironie - pro pomalejší) O tom to totiž je, v tom je umění Apple. Přesvědčit lidi ze všech sociálních vrstev, aby si koupili něco ne protože to potřebují, ale protože JE TO KONEČNĚ TADY, konečně díky TOMU skončí ten jejich nudný život kdy žili sami a/nebo tlustí a/nebo nesmělí a/nebo zakomplexovaní z čehokoliv a/nebo naivně hloupoučcí! Přimějí lidi koupit něco, o čem ti ve valné většině teprve pak začnou přemýšlet co s tím. A cokoliv co s tím dělati v budoucnu budou, povede přes Apple Store.
Apple nehledá mezery na trhu, on je vytváří...
Ono je totiž úplně jedno, co iPad umí, neumí, má, nemá... Jak kvalitně je vyrobené... Nehodnoťte to svým střízlivým pohledem "písíčkáře", tohle je o něčem jiném... A rozum v tom nehledejte...
A že Apple umí udělat kvalitní věci. Zrovna teď měním své ani ne měsíc staré Xeonové raidové "Pročko" za 27" iMac s i7 (mají mě holt v práci rádi :-) ). Obé jsou to nádherné stroje. Není v nich nic co byste nenašli ve značkovém PC (mimo OS ale to je nadýl... ), ale řemeslné zpracování obzvláště toho iMaca je perfektní! Jsou to protiklady... Na jedné straně výborný IPS panel o rozlišení 2560x1440 zasazený do celokovové "placky" ve které je celý "zbytek", na druhé straně je tam sice i7, ale jen s dvoukanálovou RAMkou... Stejně jako u toho Pročka mimochodem... A s tou 4850kou na 27" taky "nepracovně" toho moc nepořídíte, rozumíte mi
Ale je to opravdu krásný kus HW, akorát do něho kromě HDD a RAM nic jiného nestrčíte. A ani toto není nic jednoduchého... Je k němu nová myš od Apple, Magic Mouse, to je taky mazec... Prostě krásný kus HW...
Odkaz
K tomu hliníková klávesnice (kterou nemusím, používám starou "velkou"), to celé za nějakých 55 litrů. Je to moc za celokovový poč? Nemyslím. Jenom ten panel (IPS 27") sám o sobě stojí ranec.
Chce se mi říct že přes to přese všechno (iPhone, iPad, i ten iPod a nad vším tím ta hrůza iTunes) a přes tu fanatickou a zaslepenou hysterii kolem nich, Apple vyrábí skutečně krásné věci, které potěší i takového totálního "neMekaře" jak jsem já. Akorát odmítám kvůli tomu spát před obchodem a vydávat slabiny Meků (a že jich není málo) za jejich přednosti a "nový moderní způsob - zkrátka IN".
Tož tak...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:16:16
avatar
Některé firmy si evidentně neváží levného výkonu u PC. Dell UltraSharp U2711 stojí kolem 20 tisíc, ale třeba je horší než to jablíčkovský LCD - fakt nevím. No chci jenom říct, že ten tvůj apple je hezký, ale za 55 tisíc i s podobným monitorem bys získal PC co má procesorový a grafický výkon lepší, takže nevím proč některé firmy kupují Apple, když tady mají profesionální PC, sice bez "pozlátka", ale výkonnější. Taky bych chtěl vidět tu základní desku v Apple - myslím, že to co není vidět Apple vždy odflákne a nějaký kvalitní kondíky tam asi nebudou. Proč mají někteří grafici rádi apple? Slabý intely, slabý grafiky, co na nich vidí?
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:22:35
avatar
Nejsou tam slabý Intely, jsou tam normální i5/i7 a to i v Xeonech. Je to prostě o určité tradici. A čím míň tomu dotyčný rozumí, tím víc bude Apple bránit. A bohužel je pravda, že v profi sféře studio s WinPC platí za "socky"...
Já vím že neoprávněně, ale je to tak...
Je to prostě takhle nastavené. A ve velkých nadnárodních agenturách výdaje za HW nejsou nijak zásadní.
A ono to funguje. Kolikrát už jsem slyšel ty pipiny z Horní Dolní, jak při "exkurzi" nadšeně vzdychají "jo vy vlastně máte ty Meky, že?"
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:39:08
avatar
No tak ty nejsilnější i5/i7 tam myslím nemaj a o přetaktování nemůže být ani řeč(samozřejmě že i profíci co jsou limitovaní CPU výkonem tak taktují a např. u extreme edition je to snad povinnost). Potvrdil si mě to co sem si myslel, ale stejně nechápu jak to je možný. Grafiky jsou slabý a nejsem si jistý jestli Apple používá profesionální drtičky Ati firePro nebo nvidia quadro. Vždyť když chce někdo nejvyšší výkon v profi aplikaci tak musí mít tyhle karty, a tak nemůžou mít PC s profi grafikou pověst socky. Nějak tomu nerozumím, ale asi to bude z části tím, že každý grafik používá jiné programy a některé z nich nejsou tak náročné na CPU, GPU, RAM. Práce s grafikou je široký pojem.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 18:41:50
avatar
Na "naše" poměry používá Apple i v drahých strojích obyč grafiky:
Odkaz
jsou i výkonnější stroje s profi grafikama, ale to už se neprodává jako "počítače" ale jako "pracoviště". A tam už ta cena HW nebývý tak podstatná (a že je toho využíváno :-) )
Ještě pamatuju doby kdy nám prodejce do Apple prodával "speciální Apple" DDR2 RAM moduly za trojnásobek ceny Corsairů... :-)
Jo a na 2D grafiku je naprosto dostatečná v podstatě jakkákoliv dnešní grafika. Ve 3D už to je (resp. může) být složitější.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 19:22:47
avatar
Upřímně, zrovna IPS panel ideálně s podporou aRGB aspoň 95% by mě přiměl koupit si toho Maca. Ono totiž moc noťasů na úpravu fotek neni. A pokud ho člověk chce jen na to, je to dost dobrá volba..

Nic nemění na tom, že některé věcina Apple nemusim, ale taky, nikdo mě nenutí si je koupit, že..
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:04:05
avatar
Dokud clovek nevyzkousi jablicko na vlastni kuzi, tak nepochopi. On je rozdil mezi papirovymi HW specifikacemi a tim jak zarizeni ve skutecnosti funguje! A k cemu mi je super zarizeni se spoustou bozich technologii, kdyz to pak brzdi software? To si radsi vezmu jablicko, ktere bezi naprosto skvele a ze je apirove horsi nez ostatni me nezajima, kdyz bezi o dost lepe, svizneji, stabilneji atd...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:34:10
avatar
Jo? A při čem? Při brouzdání ?
Protože při práci je v nejlepším případě stejně rychlé jako stejně konfigurované WinPC... A to nemluvím o 64bitovém Photoshopu CS4 pouze na Win (CS5 konečně i na OSX). TO nemluvím o "podpoře" více jader... Je "pr*del" vidět při výpočetně náročné operaci, jak vám jeden ze 16 CPU teploměrů jede naplno a ostatní se motají u nuly... A v grafice a DTP tomu tak bohužel stále ještě většinou je...
Co tedy "bezi o dost lepe, svizneji, stabilneji atd."?
Jeden kolega "mekař" taky říká jak mu ten Mac v práci (profi našlapaná mašina na DTP) jede mnohem líp než to "písíčko" doma (prastarý noťas s XP a 128Mb RAM)... A podle těchto "zkušeností" hodnotí celý poměr Mac-Win (Píšu záměrně Mac-Win, protože Mac-PC neplatí, komponenty jsou až na desku stejné)
Jak řekl jeden jiný kolega, myslím že to vystihuje vše:
"JÁ TOMU VŮBEC NEROZUMÍM, ALE VÍM ŽE MAC JE LEPŠÍ!"
A vovotom to je...
Nemá cenu se s někým takovým přít...

EDIT: zrovna teď mi spadnul Illustrator jak hruška a vzal ssebou i InDesign a Photoshop...
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:38:59
avatar
Grafiku nedelam, takze nemuzu rict, ikdyz jeden kamarad ma MacPro s dvouma Quadcore, 16GB RAM atd. a chvali si jak mu produkty od Adobe bezi dobre. Ale konkretne ke me, to hodnotim ze dvou rovin telefon a PC.
Posledni tri telefony byly HTC s WM. Posledni HTCTouch Diamond2 s WM6.5 a ta pomalost vseho byla hrozna spousteni aplikaci, prijimani/odmitani hovoru, zpravy, pocasi, internet... Vydrzel u me 4 mesice a ted mam iPhona a vsechno to jede krasne svizne. Je to hracka a neni tak "chytrej" jako HTC, ale vetsinu veci co s nim delam, tak dela iPhone rychle, svizne a stabilne plus jiste vychytavky v UI. Uz jen i blby poslani MMSky je na iPhone o hodne lehci a rychlejsi nez na WM! A appstore je taky plus...
A co se tyce PC, tak mam desktop AMD Phenom II X4 na 3GHz, 6GB RAM, a RAID1 s Win 7 x64 a pak MacBook Pro s Intel 2,6GHz, 4GB RAM a 2,5 HDD s 5400RPM a ted hadej na cem se mi pracuje lepe a rychleji... Je to jablko a to je to o cem mluvim, koupil jsem si naslaple PC a upravil Windowsy ale porad to nebylo ono a do SSD se mi uz investovat nechtelo. Proste nez se neco spusti tak to trva, ne nejak extra dlouho, ale ty prodlevy proste jsou plus ruzne zlozvyky windowsů, co me rozcilujou uz od do XP. A pak tu mam Macbooka, kterej umi RAMku paradne vyuzit a aplikace se pousteji v mziku, virtualni plochy, expose atd. A to nemluvim o tom, ze takto naslapany notebook vydrzi na baterku 6hod (je to 13,3"), ukaz mi windowsi ntb, ktery se tomu vyrovna...
Tezko se to vysvetluje, to se musi zazit. A ze tomu vubec nerozumim, ale vim ze je lepsi je teda pekna blbost. Pocitacema se zivim hodne let, PC s Win mi prosly rukama stovky a Macu uz taky par bylo, takze muzu posoudit z praxe. Ono koukam je tu hodne modni nadavat na Apple, ale podle me to vetsinou delaji lidi, co ho prave nemaji a proto dobre neznaji. A priznam se, taky jsem driv nadaval na iPhone a ostatni, ale pak jsem to musel par klientum nastavovat, takze jsem si s tim hral a po pocatecnim "ja to nesnasim, to je debilni" se to uplne otocilo, clovek si zvykl na jinou filozofii a od te doby se u pocitace nerozciluju jako u Win.

Rozhodne nerikam, ze je Apple dokonalej, to ne, ale mnohem lepsi nez MS apod. urcite ano...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:54:55
avatar
Je to prostě věc osobních zkušeností a názoru. Dělám grafiku na Applech už od dob Quader a vzpomínám na doby, kdy skutečně na "widlích" něco udělat byl porod (i když to šlo). Ale ta doba je nenávratně pryč. Obě platformy jsou si tak podobné, že tuhnou ve stejných situacích (a že tuhnou obě, MacOSX i Win7), obě mají svoje výhody i nevýhody. Já to mám na stejno, ale chápu a respektuju že u jednoho či druhého může převážit to či ono a tím se přiklonit na tu či onu stranu a koupit to odpovídající.
EDIT: třeba za visačky ve widlích byl dal palec...
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 18:13:12
avatar
JJ to mas pravdu. Ono obe strany maji veci, ktere by mohly byt i na druhe strane barikady a kazdy si vybere to co mu vic sedi, jen mi vadi jak tu kazdej nadava na Apple, to mi prijde jako moda, kdyz kazdy druhy rika "no jo ovecky" aniz by o tom neco vedel... Tim nemyslim ted tebe, staci s epodivat na zbytek diskuze :-)
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 19:03:13
avatar
Vím o čem mluvíš. Znám to i z druhé strany. Lidi ve fialovém kabátě a pipiny s růžovými nehty, ale i týpky s dredy co Widle v životě neviděli, ale ovládají nespočet vtípků na jejich účet, ale jsou blbí jak jelito a okno výzvy MacUpdatu k aktualizaci je pro ně důvodem k zavolání IT, nebo i servisáka. Ale o Widlích ví všechno...
Prostě, kretény najdeš všude, jsou na celém světě a my ostatní se můžeme kdykoliv nakazit... :-)
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 00:02:12
avatar
:-)
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 18:00:03
avatar
Dotaz, ehm - spíš líp polož otázku jaký windows ntb to vydrží :-). Není to o OS ale o komponentech, skladbě a kvalitě provedení. Podle mě je to jak tu někdo psal jak s NV :-) Marketing dělá hodně, apple je pro lidi co maj peníze a ne pro mě :-) Jako student si nemůžu dovolit iPad za pár tácků, iPhone za pár tácků, MacBook za pár tácků, to fakt nejde. Mobil mám na to aby se dalo volat, psát SMS, posílat MMS, nějaká hudba filmeček. Na to mi stačí SE za 2500,- :-) A když ti vadí Win proč nepoužiješ Linux? :-) (o OS to samozřejmě až tolik není) - Jablko - skill - špička :-)
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 18:20:31
avatar
No penize to stoji a dost to je pravda, zvlast tady v cechach jsou ty ceny uplne mimo oproti treba US, za ty "cesky" prachy to nema smysl.
No ja v telefonu potrebuju jeste kalendar, synchronizaci, poznamky, net, maily apod. a potrebuju to rychle za behu a kupodivu to je to co mi iPhone dal a HTC jen velmi pomalu...
Linux jsem taky zkousel, ale problem je, ze potrebuju aspon na jedny masine Win, kvuli klientum a zkouseni webů. A tak se z PC stala masina na kontroly HDD a na hry :-)
A o OS to prave je, protoze to s cim se setkas kdyz delas na PC je prave OS, to jak umi vyuzit HW, to jaky ma UI apod...
Ale jak rikam jablko neni pro kazdyho a ty penize jsou taky velka otazka...
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 18:57:09
avatar
Jojo prachy dělají hodně ale jsou věci, kde nešetřím :- Sport, rodina, škola atd. Sice jsem student ale na poznámky na vysokou bych raděj jablko než nějaký jiný no :-) Acer, Asus to určitě nebude :-) Toshiba se drží možná HP uvidím co nabídne trh eště času dost :-) Nevím Win 7 je podle mě po dlouhý dobe zase povedeným OS :-) Ale rád bych vyzkoušel i jablko bohužel nemám kde :-(
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 19:24:01
avatar
Apple přesvědčuje lidi, že princezny nečůrají. Doporučuju si ten termín vygooglit v souvislosti s Applem.

Ono to totiž obykle jen vypadá, že to bezproblémově funguje..
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 21:12:35

Našel a zasmál, protože částečně má ten člověk pravdu.
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 00:10:34
avatar
No castecne :-) Ja bych jen dodal, ze tim "sroubovakem" se zivim, tak si v soukromi mile rad dam "sklenku vina" ;-)
Rezen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ad zkouseni systemu 2010-04-07 08:59:12

No stejne tak by mel mozna clovek vyzkouset i nejakou Linux distribuci, protoze v te ma clovek tez obrovskou spoustu aplikaci uz v zaklade, nehlede k dalsim, ktere se daji zadarmo stahnout a dodat do systemu. A na stejnem hw bezi prokazatelne daleko rychleji. Pryc je doba, kdy se rikalo, ze Linux je jen pro zkusene uzivatele. to se mimo jine ukazalo na malych noteboocich. Proto take MS prodlouzil podporu XP, aby je mohl davat do mininotebooku a netbooku. Zde by totiz mohl ztratit pozici na ukor prave Linuxu. Kdo na techto malych pocitacich potrebuje win?? na brouzdani, komunikaci a pousteni multimedii? Psani? vsechno a zadarmo umi Linux a bezi rychleji pri mensich narocich na hw.

Vyzkousel jsem asi 5-6 distribuci, jen si vybrat, ktera vyhovuje.
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 14:33:53
avatar
No nekolik Linux distribuci jsem taky vyzkousel a nekolikrat jsem se z toho snazil udelat primarni system, ale nejak se nikdy nezadarilo. Na netbooky a spol. je to parada, zrovna jsem to jednomu klientovi chtel dat na VAIO netbook, kde byly puvodne Win7 (hrozne pomale samozrejme), ale nefungovala jedna podstatna vec - mikrofon :-/

Jinak nejde ani tak o aplikace po instalaci, ale o to, jak to bezi na danem HW. A treba uspavani a probouzeni je na Macovi bezkonkurencni...
Marfy234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:13:35

Nemôžem si pomôcť ale tak keď mám veľké zisky tak si kúpim celé jablko nie nejaké načaté
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - brum brum 2010-04-06 17:29:21

co to tu kazdy melie , ze produkty od apple si zoberie len ten kto je chce byt in?
to je totalny bullshit slusne povedane....ja som si predcasom zaobstaral iphone aj ked zo zaciatku sa mi do toho velmi nechcelo, ked mam pravdu povedat...vyskusal som rozne znacky mob. telefonov posledne bolo HTC = velke sklamanie....som maximalne spokojny vsetko funguje na 100% ....uz ked vidim, ze nejake zariadenie ma v sebe nazov windows tak mam triasku je to jedno, ci je to mobil alebo navigacia...Bolo by dobre keby robili aj navigacie....
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:39:19
avatar
Ale no tak jsi třeba vyjímka co potvrzuje pravidlo
Jistěže takoví nejsou všichni. Je dost i takových, kteří si Apple produkty koupí právě pro jejich needitovatelnost, nekonfigurovatelnost, nerozesratelnost (při troše štěstí). Já osobně svým (resp. firemním) Applům říkám plejstejšny na grafiku :-)
A je i dost takových co si koupí Apple prostě proto že se jim líbí a třeba si dokonce dávají majzla, aby je někdo neházel do jednoho pytle s těmi klasickými fans.
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:51:41
avatar
Myslim, ze neni jedinej! Ono ne kazdy se chce (a ma cas) se ve vsem hrabat a nastavovat a furt se s necim "sr**t". Nekdo proste potrebuje a chce ty produkty pouzivat a vyuzivat efektivne...
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 17:53:52

kaslem ja na vsetkych ked si myslia, ze vedia nieco robit lepsie nech si zalozia vlastnu firmu a nech sa presadia a ked si niekto nevie ani poriadne zasnurovat topanky nech je radsej ticho a je rad, ze je....ked sam neviem varit tak nebude kritizovat niekoho kulinarske umenie ked ani puding neuvarim...
na HTC som nic needitoval, nekonfiguroval a sa to rozsralo samo takze....rad to ozeliem ...nemam cas a chut sa tu s niecim piplat, konfigurovat, hladat po forach riesenia....v konecnom dosledku sa nekonecne nasierat.....zivot je aj o niecom inom aspon pre mna dost mam tychto veci v praci .....radsej idem niekde do lesa so psom, zabehat si atd. nieco zazit realne...asi si tu bude kazdy pisat o svojom, ty zase budes pisat ake rozne skupiny uzivatelov apple su lebo ti to nejak vrta v hlave
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 18:23:48
avatar
JJ taky se mi posledni HTC rozesralo teda WM. Druhy den uzivani po prihlaseni k MyPhone a pokusu o synchronizaci se objevila v podstate obdoba BSOD :-D Nepomohl ani restart az tvrdy restart a znovu instalace vseho, jeste ze to bylo uz druhy den...
No a pak cas od casu "BSOD", proste parada :-/
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 18:27:46

PanPrcek my dvaja si rozumieme v tomto
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 18:46:13
avatar
JJ uz to tak vypada
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 18:48:28
avatar
Aha... Takže každý kdo má poč s win nechodí do lesa se psem, neběhá atd., neužívá si reálného života?
Mě to v hlavě nevrtá, já v tom mám naprosto jasno. Už tolik let kolik let jak na WinPC tak na Mecích dělám a že to už je takových 15 let...
Takže já vytvářím svůj názor na základě 15 let práce na desítkách různých strojů a aplikací a ty zase na základě svých zkušeností s mobilem. Oba máme pravdu. Akorát tebe se mi zdá se to nějak vytáčí. Mě ne. Na to mám reálný život
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 19:24:47
avatar
Radši Samsung Omnia nebo něco podobného než iPhone..
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 23:19:35

mam HTC HD2 a vim jiste, ze je to me posledni PocketPC a s vysokou pravdepodobnosti i HTC. Uz me nebavi polofunkcni veci. Pristi zaztavka je Andorid-Samsung, nebo MacOS-Apple.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 23:52:10
avatar
Tak o HTC sem nikdy ani neuvažoval.. prostě na mě to nepůsobilo moc "důvěryhodně". Někdy značka klame tělem, někdy asi ne.. Podle názorů uživatelů sem docela rád, že sem to ani nezkusil.

Na druhou stranu, já takový věci vůbec nepotřebuju.
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 00:13:16
avatar
No HTC telefony jsou pekne a HW dobre vybavene, jen je kurv* WM. Bohuzel HTC s Androidem jsem v ruce nedrzel, tak nevim, ale nebyt WM byly by HTC telefony dobre...IMHO
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 16:11:21
avatar
Mám teď HTC s Androidem (Tattoo) a jsem z toho na rozpacích... Systém je rychlý, to jo, ale ohledně konfigurovatelnosti to WM nejsou ani zdaleka (což samo nic nemění na tom že současná WM na mobilech je většinou utrpení). Ale dávám Androidu čas, dyť je tu chvilinku...
Jo, a co jsem si všimnul, to sice nesouvisí s Androidem ale s telem jako takovým, čitelnost na přímém slunci je naprosto tragická!!! Můj prastarý BlackBerry má i na přímém sluníčku čitelný displej. Bídně, ale jde to. Ale na tom Tattoo neuvidíte prostě NIC! A myslím opravdu NIC... Zklamání.
Ale pokukuju po novém telu od Samsungu (s Androidem), tam ten grafický výkon vypadá zajímavě :-), zdá se že má trojnásobný grafický výkon než IPhone (který je na tom docela slušně):
Odkaz
Uvidíme...
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 23:36:12
avatar
Takovych reakci na Android jsem prave cetl docela dost, proto jsem se rozhodl to radsi ani nezkouset a nevyhodit zase 10000Kc jen tak oknem...
Nechapu proc vsechny telefony dneska nemaji takovoutu vrstvu, ktera vyuzije slunecni paprsky k zesvetleni displaye a lepsi citelnosti. Sry nevim ted jak se to presne jmenuje, ale uz to nejake telefony mely.
A ten Samsung vypada opravdu zajimave, jen aby to nezkazil SW a UI a mohla by to byt pecka, hlavne podle tech specifikaci. :-)
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-08 09:34:19

Tak čitelnost nesouvisí s Androidem, ale se zařízením, kdy jsou dnes std. LCD s technologií transreflex, které mají dobou barevnost a mizernou čitelnost na sluníčku (schválně, který parametr prodává?). Dříve byly zařízení s reflex LCD, který nemá takové barvičky, ale je venku čitelný, ale to je dnes vytlačeno právě tím transreflex. Je tu naděje s Super AMOLED od Samsungu, já jsem ho ještě neviděl, tak nevím, samotný AMOLED ale nic nepřinesl.
Tu vrstvu, co zmiňuješ máš asi na mysli reflexní fólie, kterou používala snad jen Motorola u Timeportů (ale tady už jsem na ledě) a asi je to použitelné jen u monochromatických LCD, protože do dost měnilo barevnost v závislosti na úhlu.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 16:29:10

no tak bez jb u applu si neškrtneš...radši si počkej na nativní mobil od Googlu, to bude jistota upgradů na nové funkce.....já tomu dávám minimálně ještě rok, pak nativní od googlu, abych se nemusel bát, že se na mě výrobce s novou verzí vykašle, což htc dělá
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 22:43:37
avatar
V USA maji asi specificky trh mnoha lety provereny. tohle by se v evrope nestalo.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 19:11:20
avatar
Tam je i jiná životní úroveň takže se nedivím :-) Ale v USA má MAC silné kořeny, mnoho lidí tam je :-) a v Evropě to není tak známé, žhavé :-)
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 19:25:14
avatar
Yep a ani nestane.. naštěstí sme dost přízemní a ne úplně marketingově zblblý (tedy někteří).
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 21:37:43
avatar
Jsou fanATici, nvidioti a todle budou? mackeři? :-O
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 23:53:18
avatar
Jabkáři. Jo jsou takový..

Ale co sem zatim povšimnul, tak skutečný extrémisti jsou fakt jen nVidioti a fanATici. Zbytek skupin (AMD vs Intel, Canon vs Nikon) jsou ještě tak nějak "rozumný".
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 18:48:34
avatar
Koukám, že diskuze o ipadu budou pořád nekonečný.
Prostě revoluční neni, evropan(čech) si koupí něco funkčnějšího ,za stejnou, či menší cenu a je to.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 09:11:39

Něco konkrétnějšího by nebylo?
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 09:19:05

Kdyby nebylo opice, nejsme ani my:-)
trabi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 00:54:35

a kdyby nebylo apple tak by nebylo windows , tak nevim co se donho navazite ...
jozka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mno, hlavne je prvni 2010-04-07 08:16:12

Jako ukazte mi nejaky odkaz, kde si mohu hned nakoupit nejaky tablet (krome smartq v7 z Ciny za 300 dolaru).

Vsichni ostatni vyrobci se bali riskovat a cekali, jak dopadne Ipad, (a ted si asi drbou hlavu)..
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 08:27:34

dont try this at home http://www.wimp.com/ipadblender/
vision_fx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-07 08:30:28

toto je najlepsie zo sluchatkami!!!
http://www.wimp.com/freakyillusion/
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 569x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1372x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2224x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1972x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1312x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1299x
Komentářů: 1