Prestigio spouští zákaznickou  podporu pro Českou republiku - máte problém? Zavolejte!
  
 
  
 
  
 
    
Společnost Prestigio, mezinárodní výrobce elektroniky zkvalitňuje péči o své zákazníky. Od 1.11.2013 spouští zákaznickou  linku pro Českou republiku. 
 
   
Zákazníci mohou získat informace o produktech na bezplatném telefonním čísle800 400 119, a to v pracovních dnech od 8:30 do 17:00. Vyškolení pracovníci technické podpory jsou připraveni pomoci při jakýchkoliv potížích  s nastavením produktů, technickými problémy a poradí i při výběru produktů. 
 
   
„Chtěli bychom našim zákazníkům zjednodušit přístup k informacím a zajistit kvalitní péči.Díky spuštění telefonické linky jim vždy poskytneme pomocnou ruku při nastavení výrobků, případně jakýchkoliv technických potížích,“říká Martin Zeman, General Manager Prestigio Europe pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. 
 
   
Zákaznické centrum se nachází v Praze, kde sídlí i vývojový tým značky, zodpovědný za programování softwaru a firmwaru.  
 
   
Poznámka: Vzhledem k nezanedbatelnému úspěchu PRESTIGIO v našich luzích a hájích, kdy PRESTIGIO tablety jsou u nás nejprodávanější modely s ANDROIDem a stejně tak chytré telefony této značky jsou velmi populární, je spuštění podobné linky rozhodně žádoucí. Z toho důvodu je myslím dobré o této lince vědět, takže pokud jste narazily na nějaký problém se svým Prestigio zařízením, měli byste toho využít, prostě linka bude sloužit i jako zpětná odezva, kdy samozřejmě poznatky firma využije ke zlepšení svých produktů v dalších generacích.  
 
   
PS: všímáme si vašich četných žádostí na recenze a testy tabletů a chytrých telefonů, kdy na modely Prestigio se ptáte velmi často. Takže chystáme pár novinek. V dohledné době to bude test hodně atraktivního 5" telefonu PAP5044DUO. 
 
   
  
 
   
  
| AUTOR: Jan "DD" Stach | 
|---|
 | Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |  
 
 
 
			 |