AMD končí spolupráci s FERRARI – krok špatným směrem? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 12 květen 2008
ferrari-f1-amd-3AMD je v šetřícím režimu a úspory se dotknou i sponzoringu a marketingu a dokonce AMD ukončí spolupráci s ikonou Formule 1.

 

 

   Nedávno jsem se v jednom článku zamýšlel nad tím, jak chce AMD prodávat své výrobky, když nejsou vidět. Bohužel AMD upadne do tmy ještě více. Asi nejznámější reklama na AMD se nachází na vozech formule 1 stáje Ferrari. Těžko si představit lepší reklamní plochu v celém automobilovém sportu a vůbec ve sportu obecně. Špičková technologie počítačů a špičková technologie F1, to k sobě pasuje, jako vejce k vejci a v současnosti se dávno Formule 1 neobejde bez výkonných počítačů a procesorů. AMD má nejlepší reklamní plochu, kterou vůbec může mít na vozech a kombinézách lidí, kteří jsou nejčastěji v záběrech kamer, fandí jim většina světa a zkrátka je to v současnosti největší propagace AMD vůbec. Za vznikem této spolupráce mezi AMD a Ferrari stojí Henry Richard, který již v AMD nepracuje. Smlouva je to dlouhodobá a zanedlouho vyprší. AMD se nechalo již slyšet, že kontrakt zatím neprodlouží.

ferrari-f1-amd-1

(Ferrari F1 2008 - GP Turecka)

   Samozřejmě že mít logo na vozech F1 něco stojí a mít logo na Ferrari F1, to stojí 2x tolik. Kdyby AMD nebylo v situaci, ve které je, nejspíše by se svého místa na vozu Ferrari nevzdávalo. Závody F1 jsou v současnosti jediná oblast, kde můžeme AMD vidět díky vozům Ferrari F1 výkonově daleko vpředu, před Intelem, který spolupracuje se stájí BMW Sauber :). Samozřejmě loga výkon nedělají, ale počítačové firmy se do F1 jen hrnou. Jmenovat například můžeme firmu Lenovo a ACER. Tak mě napadá, že AMD nikdy příliš této spolupráce s Ferrari nevyužívalo, nevím proč, ale je to dost nevyužití takového potenciálu, které značka Ferrari nabízí. Jediné, co bylo vidět, byly notebooky ACER Ferrari s procesory AMD. Zajímalo by mě, zda se ACER Ferrari bude objevovat s AMD i nadále, i to by byl docela ústup ze slávy pro AMD. AMD stojí sponzorování Ferrari ročně něco mezi 10 až 20 miliony dolarů, to není zase tak moc, ale v AMD to dnes někomu přijde za takovou pozornost asi hodně.

ferrari-f1-amd-2

  Pokud můžu říci svůj názor, tak AMD, které by naopak v současné situaci mělo vyhledávat atraktivní možnosti propagace a dát své výrobky ve větší známost než jsou, tak zdá se dělá pravý opak. V současnosti, i když AMD má většinu běžných desktopových, mobilních i serverových procesorů plně srovnatelných s konkurčenčním Intelem a to samé platí o grafických kartách ve srovnání s produkty NVIDIA, nedělá jim AMD potřebný marketing a reklamu a ty tak na to zkrátka dojíždí, proti třeba i lehce horší a cenově méně výhodné konkurenci. Ta má však výraznou podporu v marketingu a dobře víme, že marketing prostě funguje, prodává se to, co je vidět. AMD tak tímto krokem šetří na nesprávném místě. Místo aby se zviditelňovalo, zahrabe se do temna. S klesajícím podílem na procesorovém trhu skutečně nevím, jak chce řadu lidí později přesvědčit ke koupi svých procesorů, když značku AMD nikdo nebude znát a stejný osud pomalu potká i grafické karty AMD ATI Radeon, které také nemají propagaci, kterou by si zasloužily. Jako pozorovatel musím říci, že neobnovení spolupráce s Ferrari je velká chyba, i kdyby to měla být jediná reklama na AMD, při správném využívání potenciálu této spolupráce by vydala za mnoho ostatních. Je sice hezké, že AMD tedy ušetřené peníze investuje raději do výroby a vývoje, ale dobře víme, že technologicky nejlepší a výkonově třeba i nejlepší za dobré peníze, dnes bez správného marketingu a zviditelnění nemusí být ten nejúspěšnější produkt na trhu. A to nemluvím o tom, že na místo AMD na Ferrari F1 si jistě dělá zálusk řada dalších technologických firem, vrátíme-li se k tématu aktuality. Když trochu zaspekuluji, tak třeba taková NVIDIA by jistě svá loga na Ferrari ráda viděla a i by na ně měla.  Navíc by dokázala z této spolupráce marketingově hodně vytěžit. Pro AMD by to tedy mohla být škoda dvojnásobná. No, snad u AMD vědí, co dělají ...      

 Zdroj: Fudzilla

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 22:47:11
avatar
jsou to šílenci.ale s tím nic nenaděláme-jedině snad petice
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 22:49:12
avatar
mno tak logo AMD vozil na dresu i cyklista Lance Armstrong, tak snad formule 1 není jediné odvětví, kde má / mělo AMD reklamu, krom toho mě osobně přijde formule 1 hrozně nudná, jáu toho vždycky usnu a to se dívám málokdy
juloSVKxxl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Promotion 2008-05-12 23:06:13
avatar
AMD+ATi by si mala zobrat za priklad marketing nVidie(preda aj vodu-"svatenu"...), "sponzoring" napr. hier, je adresnejsi-aspon podla mna.
PS: u Ferrari ta zelena(AMD) ani neladila , som fanusik F1.(Hamilton is WINNER)
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 23:35:47

Tak 20mil za takovou brutální reklamu mi přijde krásná cena. Vemte si, že sou vidět všude - monopost, kombinézy, helmy, v boxech, na compech a všech tšch tiskovejch konferencí. A to ještě celou dobu pod záštitou Ferrari - týmu kterej prakticky po celou dobu svý existence a existence F1 je na vrcholu a jenom si rok od roku mění protihráče zkrátka synonymum výkonu ...
F1 je nejsledovanější motorsport (né-li sport) na světě a voni si to nechaj utíct. Fakt by celý marketingový oddělení zasloužilo nakopat do řiti a Ruize rovnou hodit z okna. AMD si kope hrob ...

// Neříkal bych, že Intel má pouze BMW. BMW se teď docela zvedá a je v poháru konstruktérů o dva body před McLarenem a příští rok to bude ještě víc vyrovnaný
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 23:39:38
avatar
F1 nejsledovanější sport? To snad ne.
darbrai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 08:15:15
avatar
nejsledovanější sport globálně je asi fotbal... v motosportu nevím, ale F1 je docela nuda, jen loni to bylo tak nějak zajímavé, ale kam se to hrabe na MotoGP
ovšem je to složitější, já třeba nechápu jak někdo může sledovat golf v TV, hraní je jistě pohoda, člověk je venku a pohoda, ale sledovat to v TV? HEH

a abych nebyl napaden, že píšu jen OT tak musím říct že mám AMD a nefandím Ferrari takže mi to vůbec nevadí, pokud se nepletu tak má AMD výrobu v Drážďanech, takže by se spíš hodila podpora BMW nebo Mercedesu
Chargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 12:33:42
avatar
jestli nejsledovanější nevim, ale jedno z nejsledovanějších určitě - to že se to nesleduje u nás neznamená, že se to nesleduje někde jinde...ostatně stačí se podívat, kde se jezdí - Brazílie, Japonsko, Čína, Kanada, Bahrajn a samozřejmě pomalu v celé Evropě a všude v těchto zemích je to hodně sledované. Jinak já osobně F1 taky moc nesleduju.
darbrai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-15 07:56:04
avatar
ale jak casto se jezdi F1? kdyby se jezdili dva zavody tydne tak to tolik lidi nezajima, ale fotbal se hraje daleko casteji a vice...
je jasne ze ma vice fanousku a lidi co ho sleduji a zrovna treba v Brazilii se zije fotbalem
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 17:58:57

No s tím fotbalem bych si nebyl tak jistej. Fotbal je asi nejhranější sport globálně - míč maj i děti v africe a v podstatě nic jiného k tomu potřeba není ... Ale, že by celej svět sledoval fotbal? Fotbal se sleduje nejvíc v Evropě a jižní americe, ale třeba Asie, severní amerika, oceánie - tam určitě fotbal není na prvním místě. v Americe se sleduje předně basketball, basebal, rugby/americkej fotbal, hokej a normální fotbal se plácá někde v zadu ...
darbrai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-15 07:54:32
avatar
ovsem USA a Kanada neni vse... a i tam se jiz fotbal tak nejak sleduje, ovsem v jizni americe je fotbal fenomen... v Asii se fotbal take solidne rozjizdi, to stejne v Africe...
kdyz jsem byl v Egypte tak tam na zapas fotbalu cucelo silene moc lidi u TV a dost to prozivali
prave proto ze k hrani fotbalu staci tak malo je tak popularni...
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 18:00:18

A co si myslíš, že je nejsledovanjší sport ?
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 18:23:52

Nascar má podle mě větší sledovanost než F1. Ikdyž je to obojí nuda na usnutí.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-14 21:39:42
avatar
No tak to vypadá, že alespoň co se týče TV přenosů, je F1 skutečně jeden z nejsledovanějších. To docela překvapilo. I když si z toho někdě dělají legraci, že F1 udává větší sledovanost než je vůbec lidí a než je reálně možné. Ale asi to bude jeden z nejsledovanějších sportů.
Tin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - houbelec 2008-05-12 23:41:51

Udělali jen dobře !
Jaký má smysl vyhazovat prachy za reklamu na formuli ???
nemá to s tím takřka nic společného
pokud ty ušetřené prachy dají do rozumné reklamy, tak jsem jedině pro. To spolu souvisí jako mlékárna s obuví.

Do her, časopisů, možná i televize a na internetové stránky.
Ale takovéto prestižní zbytečnosti jsou plýtvání peněz nic víc.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 08:55:54
avatar
Souhlas - at tech 20M daj vyvojarum her - tam to pro ne bude ucinejsi reklama a navic diky tomu budou hry vyladene od zacatku i pro jejich GPU.
berny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 17:13:41
avatar
taky souhlasím F1 sice sleduje hodně lidí ale upřímně kolik z nich opravdu zajímá co maj nalepeno na autě a kolik z nich se zajímá o PC raději to dát vývojárum
Neznámý  - ehm... 2008-05-13 00:01:11

no, já bych tu reklamu na formlukách nepřeceňoval. Vezmu li množinu lidí sledující formule a množinu lidí rozhodujících se o nákupu hardwaru na bázi reklamy a ne na objektivním hodnocení výrobku... tak pak si nejsem úplně jistý účinností reklamy.
Přecejenom, reklamou na hardware potřebujete oslovit a) manažery firem (je jedno jak se ta pozice kde jmenuje) b) hráče.

A dovolil bych si tvrdit, že existují mnohem lepší způsoby, jak za těch 20 mega či kolik, může AMD svoje výrobky popularizovat. Ono se nikde neříká, že ty peníze už nedají na marketing, třeba pro ně prostě mají lepší uplatnění. Ono logo na formuli je oproti "The Way It's Meant To Be Played" v každé druhé hře hodně slabý kafe. Doporučoval bych soutěže a spoustu letáků na notebooky s dlooooooouhou výdrží (samozřejmě pokud jsou osazené tím správným CPU a tou správnou IGP). To by tak mohlo a i b zaujmout
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Male logo, rychle zabery 2008-05-13 00:04:13
avatar
Myslim ze moc lidi si pri primych prenosech toho malickeho loga AMD nevsimne, kdybych nevedel ze tam je, pri primem prenosu bych si toho asi taky nevsiml. To ze je mozna videt na tiskovce nokoho moc neohromi pac na tiskovku se moc lidi nekouka...

Fandim Ferrari i AMD tudiz me to mrzi, ale velka tragedie to podle me pro AMD neni. Stejne tehle reklamy na svych vyrobcich nedokazali nijak vyuzit
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Muj nazor 2008-05-13 00:04:53

U kazde reklamy se muzu ptat, koho oslovi a hlavne kolik novych zakazniku mi prinese. Zrovna v tomto pripade nesdilim nazor autora clanku, ze za 20 melounu je to dobry kseft. Sice jsou videt, ale uz si nemyslim, ze by ziskali vice zakazniku. Kolik fanousku Ferrari si koupi notes Ferrari? Jen uplni blazni Fanousku F1 urcite neni tolik jako potencionalnich zakazniku, co USA napr. tam F1 moc nejede
Kdyby toho spojeni vice vyuzivali, pak mozna. O Intelu a Sauberu dneska slysim prvne a to sleduji F1 pravidelne, tak asi nejsou videt... Fandim Kubicovi.
Podle mne je pro AMD jedina rozumna cesta, krome primeho sponzoringu her a podobne. Cilena reklama v casopisech tistenych i internetovych, je relativne levna, cileni dobre. Jako alternativa Intelu primo idealni, takhle bych premyslel ja. Nejspise tak premysli i vedeni AMD.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 08:18:38

Ty sis nikdy nevšim ty obrovsky cedule INTEL na boku? Vždyť je velka jak kráva. Ještě tam maj DELL .
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: nnevimm 2008-05-13 10:05:48

Nevsiml, a presto budu lidem co potrebuji kazdy den vykon doporucovat C2D/C2Q (a tem co chteji PC vice univerzalne a na obcasnou praci i zabavu staci X2/X3/X4)...

Na mne proste reklama na F1 proste vliv nema
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 14:43:35
avatar
V USA frčí Nascar a tam by šli za $20 mil. tedy rozhodně více vidět. A hlavně by to byl ten pravý trh na kterém potřebují být viděni. Ve světě značku AMD lidi jakž takž znají, ale v USA to BFUčkám absolutně nic neříká a to je k tomu AMD jedna z největších amerických firem. A to je tedy tristní.

A v Evropě by stačila reklama na velkých fotbalových stadionech, hned vedle reklam na PS3 a šli by taky hodně vidět. Když se mě někdo zeptá kde můžu vidět nejčastěji reklamu na Playstation, tak si vzpomenu na fotbal, tam to už mám dlouhé roky spojené s fotbalem a to fotbal vůbec nesleduji a konzole mě nezajímají.
chose292 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 05:58:51

Už jsem to tu jednou psal. Podle mě je to krok správným směrem. Jak tady píše dost lidí tak je to reklama která nepřitáhne lidi kteří o AMD nevědí. AMD si musí udělat jméno v IT světě. Musí naučit lidi znát tu značku a naučit je rozhodovat se mezi nimi a konkurencí. Reklama ve hrách, na online prodejnách hw atd. .... Pokud ty peníze nacpou opět do reklamy tak to je podle mě krok správným směrem.
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 08:22:01

Já nevím, ale AMD má úžasnou reklamu na RS780G, tahle řeklama by klidně mohla běžet pár týdnů na nějakým globálně sledovaným programu(Eurosport atd.) a pochybuju že by to bylo dražší.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Arg 2008-05-13 09:58:25

Ano, take si myslim ze na globalni TV reklamovat komplexni reseni by bylo velmi velmi zajimave a pokud by se jim podarilo uzavrit sponzorstvi se SW firmami typu EA atpdb., ale take s nejakymi profesionalnimi firmami na zpracovani videa, vyvojovymi prostredimi(Borland atpdb.) ci i v trznim sektoru(treba DVD prehravac) pak si troufam tvrdit ze by stoupal prodej nekolikanasobne rychleji nez logem na F1. Nerikam ze to neni skoda opustit F1cku, ale zastavam nazor ze to neni dostatecne cilena reklama, je to spise tresnicka na dortu zvana "prestige"(otazkou je nakolik je ta "prestige" dnes dulezita pro zakaznika) a pokud se da udelat pro rozvoj firmy vice za stejny peniz nez sponzorovat F1 pak je to krok spravnym smerem...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 14:38:38
avatar
Jo. A proč vůbec nevím o které reklamě mluvíš a kde bych ji mohl vidět? A to jsem fanda AMD a ATI. Tak mají AMD mizerný marketing. Přihoď sem odkaz. Bych ji chtěl skouknout, když už se tu oni zmiňuješ.
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 17:34:33

Odkaz
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 17:43:49
avatar
jo vypada to pekne..ale tech kecu co tam je...vypnuti diskretni gk??dyt tohle ani v praxi zatim nefunguje...vykon jaky meli pred par mesici pouze experti??dyt x1950 je mnohem vykonejsi...a dalo by se takle pokracovat jeste hodne dlouho
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 17:49:21

Ale o to nejde, oni tam neříkaj bludy, ta grafika ti rozhejbe třeba WoW na full detaily ve slušným rozlišení, seš k nim moc krytickej, mě se ta reklama moc líbí, je opravdu hezky zpracovaná.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 20:24:02
avatar
jasne..neco ale maji pekne prikrasleny..ale ty dve vety co sem vypichnul jsou opravdu bludy co vim zatim funkcni vypinani diskretni grafiky ma pouze nvidia (z toho treba na crosshair 2 ani poradne nefunguje) a amd o tom zatim pouze mluvilo a ma to prijit az v 790GX cipsetu ne??nebo to uz realne podporuje 780G??a s tim vykonem jakej meli pred par mesici jen experti to je taky peknej blud ale vypada to pekne..hlavne ruby je docela kus a tech zenskejch bych tam hodil vic..aji treba aby neco mluvily..lip se diva na nejakou peknou holku nez chlapa..mohli si vzit priklad z ubisoftu a jeho prezentaci assasins creeda
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-14 09:13:27

podpora je už v RS780G, jen to není odladěné a tak se čeká na ovladače....klasika u AMD, takže to až takovej blud není, navíc si já myslím, že bude reklama běžet teď v červnu na tom veletrhu a do té doby by snad mělo být všechno OK, ale známe AMD
chose292 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 19:50:40

Dost často ale lidi dají na to jak reklama vypadá a že tam píšou o tom kolik toho ten produkt umí a zná. Ne všichni se nutně vyznaj v PC a když vidím lidi co chodí kupovat PC Tesca, Plusu apod. tak se mi dělá špatně z těch lidí co by se po těch rádoby kvalitních a levných strojích sápou. A nikdo neříká, že to neumí. To by si troufla málokterá firma, jelikož je to na žalobu za klamavou reklamu.
chose292 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 12:13:16

Třeba by se DD ukázal a hodil sem pořádnou reklamu na AMD za malej peníz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 12:30:56
avatar
když bude zájem, tak proč ne - stejné možnosti u nás mají všichni - pěkná zajímavá reklama nikdy ničemu neškodí
chose292 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 12:38:25

Nemyslím si, že za tebou chodí všichni a žádají tě o místo na reklamu. Je to i o tom, že si tu reklamu u sebe musíš kolikrát tvrdě vybojovat aby byla. Proč teda nazajít na patřičná místa a nabídnout jim to?? Pořád se tady povídá o tom co by AMD potřebovalo a co jí schází a skutek zatím žádnej.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 13:07:19
avatar
no já vím, ale já mám kolem DDWorldu tolik práce, že tohle prostě už moc nestíhám ... a docela to brzdí DDWorold v rozvoji, jako ono se zdá že tu máme reklamy dost , ale je z toho 5 a 4 ořechy a stačí to jen tak tak na samotné náklady moje, když to mám jako halvní činnost. Na nějaký rozvoj, stálou redakci a další a další věci to opravdu není a dělám co jde abych to udržel v chodu a někam se to posouvalo - jinak v pohodě tyhle firmy ví, že tu ta možnost je a když nějakou akci v ČR dělají, tak reklamu na DDWorldu automaticky dávají - ty prachy za to hned otočím do dalších úprav a vývoje webu
chose292 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 12:57:42

Napadla mi ještě jedna možnost jak využít finance na kvalitní a masivní reklamu. Nevím sice jestli by stačilo 20 mega ... ale letos bude olympiáda tak proč toho nevyužít. Udělat maximálně efektivní a hlavně velkou mediální kampaň a vtlouct lidem do hlavy co to vlastně AMD je a že jeho produkty jsou velmi kvalitní a srovatelné s konkurencí. Přeci jenom je to pokaždé nejsledovanější akce roku takže by to bylo hodně vidět. Obávám se ale že tohle by asi těch 20 mega bylo ale málo.
Neznámý  2008-05-13 13:41:03

ja si myslim ze by AMD malo nahodit reklamu do televizie v EU a USA take HBO alebo Galaxie Sport , EuroSport by nebolo zle...
To by mali zisky , lebo vela ludi pozera TV a reklamu neprehliadnu ,a na F1 kto vidi malinky znak AMD takisto by pomohla reklama v casopisoch , hrach ( ako ma nVIDIA meant s to be played ) , velke bilboardy . .. dufam ze sa Marketingove oddelenie v AMD dobre rpzhodne
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 13:56:36

Pro DigitalDoom - v tuhle chvili uz to neni o zabave, ale o tvrde reholi a praci a tudiz by to chtelo zacit premyslet nad dalsim osobou, obvykle zvanou obchodak
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 14:07:24
avatar
no já to mám pořád jako zábavu přece nebudu dělat v životě něco co mě nabaví, ale máte recht, že se to v tomhle stavu nedá provozovat takhle sám dlouho ... už jsem udělal potřebné kroky, domlouvám se na zaštítění obchodní stránky věci (která mě vůbec nebaví) .... ale jinak to hodlám udržet u toho uživatelského amatérského magazínu
DDment [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Co tahle fan shop? 2008-05-13 15:54:09
avatar
Co takhle k DDwordu připojit online obchod s reklamními předměty AMD-ATI? AMD by se tím pomohlo dvakrát.
1. Když prodej procesorů vázne, tak by si aspon namastili kapsu na výrobě reklamních triček, kšiltovek, propisek atd.
2. Jejich logo by pak bylo vidět všude.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 16:06:45
avatar
proč zrovna s AMD-ATI? Pěkný reklamní předměty má třeba ASUS, Gigabyte, Nvidia, Intel ale jako nevím kdo by to kupoval
berny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 17:41:40
avatar
no tak to je dot trhlej nápad rekalmní předněty se dávaj snad zadara nevim přoč bich si je kupoval na podporu značky si koupím jejich výrobek
Greeny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 18:53:01
avatar
me osobne prijde reklama jak ji ma napriklad nvidia lepsi, tim myslim reklamu ve hrach, ale to muze byt zpusobeno tim ze nejake ty hry hraju a na F1 se nedivam.
Jiste je ale jedno, reklama je zapotrebi a bez ni se vyrobkybudou prodavat mene a to by si melo AMD uvedomit a neco s tim delat, na druhou stranu AMD ted setri kde se da a na reklame taky.. jestli je to krok spravnym smerem se ale muzem jen dohadovat.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Konečne... 2008-05-13 19:04:02
avatar
Robia len dobre že sa konečne vykašlú na Ferrari aspoň bú mať vo Ferrari menej prachov aj keď im to asi veľmi chýbať nebude. Radšej mohli sponzorovať McLaren
Zapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-14 15:21:13

LuckyJosh , neviem či vieš o nejakej základnej doske s integrovanou grafikou, ktorá je funkčná pri vložení grafickej karty do agp či pci-expres slotu. BIOS musíš väčšinou nastaviť tak, že určíš, ktorá grafika je aktívna či integrovaná, alebo "externá" a o tom tam vlastne hovoria v tej reklame, že aktívne sú obidve.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuČtvrtek, 16 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 663x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1348x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1270x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1669x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1146x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1887x
Komentářů: 2