AMD Phenom B3 revize vyjde později Tisk E-mail
Napsal El Condor   
Pátek, 01 únor 2008
AMD-logoAMD podle dostupných informací přehodnotilo plány s vydáním B3 revizí s vých procesorů ...

 

   Nové modely Procesorů AMD Phenom v revizi B3 se měly objevit na březnovém CEBITu. Podle vyjádření zástupců výrobců základních desek na Tai-wanu se tak však nejspíše nestane. Vydání výše taktovaných 4-jádrových modelů  AMD Phenom 9700 a 9900 se prý odkládá na později.  Na Cebitu by měly být vidět pouze úsporný 4-jádrový model 9100e a dva 3-jádrové 8400 a 8600. 

barcelona


   AMD navíc prý výrobcům potvrdilo, že minimálně v prvním pololetí 2008 nemohou čekat žádné modely architektury K10 s frekvencí vyšší než 2,6GHz. Dále pak oznámilo, že vydání modelů s frekvencí nad 2,4GHz se odkládá minimálně o další 2 měsíce! Podle výrobců základních desek revize B3 sice vyřešila problém s TLB, bohužel však nevyřešila možnost dosáhnout vyšších frekvencí, nutných k výkonovému konkurování výše taktovaných modelů. Na konci pololetí se tedy dočkáme pouze modelů Phenom 9550 (2.2GHz, 95W TDP) a 9650 ( 2.3GHz, 95W TDP). Jak je vidět, všechy procesory revize B3 se AMD rozhodlo označit číslem 50 v modelovém označení.

3jadra

4jadra

   Výrobci HW dále poukazují na fakt, že tahle táhnoucí se situace kolem Phenomů, které jsou neustále odkládány, má obrovský vliv na prodej záladních desek s chipsety AMD 700 série, a to včetně chipsetu AMD 790FX. Všechny tyto základní desky vykazují nízké prodeje. Nicméně nižší verze nových čipových sad zejména nová AMD780G si vedou dobře a naopak zvyšují zájem zejména v asijských zemích o levné procesory.

AMD tak bude nadále bojovat jen s nižšími modely Intel Quadcore, ale vzhledem k tomu, že s modelem Q6600 drží bezproblémů krok ve všech ohledech a 45nm modely Intel se začnou v malých počtech objevovat až od března, tak má AMD nejspíše spočítáno, že se mu vyplatí soustředit se více na své 45nm verze Phenomů, které vydá ve 3Q-4Q letošního roku, než za každou cenu uvádět výše taktované modely na B3 revizi.   

Zdroj: HKEPC 

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 12:14:52
avatar
řek bych že toto už skoro hraničí s krachem
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re cch 2008-02-01 13:52:16

Proc myslis? Prosim alespon jeden argument, Intel take nekrachl kdyz odlozil sve 45kove CPUcka(kvuli chybe a doprodeji 65kovych CPU)...:
hajczus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 16:37:49

Co treba proto, ze je AMD oproti Intelu dlouhodobe v cervenych ciselch? Je jasne ze kvuli tomuhle AMD nezkrachuje, ale problem to pro ne je. A srovnavat to s Intelem nemuzes, Intel si to opozdeni muze dovolit treba trikrat ;) AMD si uz moc chyb dovolit nemuze.

Nejvetsi problem u phenomu vidim spotrebu. Model na 2.6GHz v revizi B3 ma porad 140W. To je sila. Take u trijadrovych modelu se urcite cekalo mene jak 95W...
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - no uvidíme, možná je to kachna 2008-02-01 12:19:36
avatar
pokud ne,tak má AMD vážný problém
Anonymní  2008-02-01 12:24:19

HKEPC není fudzilla. Je to jeden nejrenomovanějších asijských serverů a mívá zaručeně nejčerstvější informace. Přece jenom, všechno se dneska odehrává především tam na východe
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 12:32:22
avatar
no amd ma pekne velky problemy...tedka se da jeste o phenomu jakz takz uvazovat ale az intel kompletne prejde na 45nm tak amd si koupi jenom hodne velkej fanda...
Anonymní  2008-02-01 12:43:40

No já nevím. ochudit se o virtualizaci mi přijde krátkozraké. A co je horší, AMD zakázalo výrobcům základních desek dát do BIOSu položku na vyplnutí TLB patche. Sice to někteří u některých modelů nerespektují, ale i tak, spousta lidí má prostě smůlu.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 13:12:25
avatar
tak ja bych si ho stejne nekoupil v zadnym pripade dokud nebude na taktech kolem 3GHz nebo na takove hodnoty nedosahne pretaktovanim kdyz C2D E8400 v pohode pretaktuju na 4GHz a s dobrym kouskem i vice tak nakej phenom i kdyz 4 jadrovej mi na 2.8 GHz (s OC) a jeste za vyssi cenu s vyssi spotrebou muze byt uplne ukradenej

ale to jakz takz mam kvuli spouste lidem tady ktery phenom vidi jako dobrou volbu a pekne by se zase vsichni na me sesypali kdybych rek ze jeho koupe je vyhozeni penez
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 13:35:54

Pročpak by se na tebe sesypali? Čtyřjádro fakt nemá smysl, leda bys byl profík a pracoval s optimalizovanýma programama, pak ti ušetří čas a myslíš že profíci taktujou? Čtyřjádro na hraní her si koupí jen nadšenec , ale význam to nemá. Taky považuju Barcelonu na desktop jako chybu, měli to nechat na svůj účel a přijít co nejdříve na desktop s konkurenceschopným dvoujádrem K10. Ale mezi náma, celý ten výrok o 4.0GHz je taky blbost, na co by ti takhle taktovanej procesor prosimtě byl? To je jako dát si do Fabie 1.8Turbo na dojíždění do práce 5km. Využiješ to asi stejně.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 14:07:17
avatar
z tou fabii to je pekna blbostskrin mam antec P182 takze to uz je aspon nakej bavorak dale kvalitni podvozek od DFI a to uz mame minimalne nakou M3 nebo M5...pamet OCZ...procesor Q6600 pretaktovanej na 3.4GHz grafiku EVGA 8800GTS 640MB..tohle podle me rozhodne neni fabia 1.8turbo a tedka potrebuju nakej slusnej druhej PC misto staryho athlona 2600+ a vzhledem k tomu ze 4jadra z Q6600 poradne nevyuziju tak E8400 na 4GHz bude dobra volba..a urcite i na takovym taktu ma nizsi spotrebu nez phenom na 2.8GHz
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 14:09:11

no ta Fabia je blbost každopádně, záměrně
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re LuckyJosh 2008-02-01 13:41:12

Zapominas na dve veci:
1 - Jakykoli Intel nad 3,6GHz zere mnohem vice nez jimi udavane TDP a v techto frekvencich uz roste spotreba strmeji nez realny aplikacni vykon...
2 - K dnesnim hram a GK tridy 8800GT/3870 a vyse staci jakekoli dvoujadro 2,4GHz+...
Onecar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No nevím 2008-02-01 13:59:08
avatar
Stačí nestačí - zajímalo by mě, kdo o tom rozhodl. Nebo mi snad chcete tvrdit, že mezi C2D 4GHz vs. 2.4GHz není rozdíl ve výsledném FPS?

Já jsem v současných testech naopak zaznamenal, že vysoký takt rozhodně svůj smysl má a FPS stále rostou. Taktovat se rozhodně vyplatí ;-).

http://www.ddworld.cz/procesory-a-pameti/megatest-amd-phenom-9600-black-edition-vse-o-amd-k10-5.html
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 14:01:34

aha a to tě vytrhne že budeš mít průměrný FPS místo 85 celých 103, když v místech kde to padá na 28 FPS bude pořád 28 FPS, tak kde je ten smysl?
Onecar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 17:20:05
avatar
Ano, vytrhne. nVidioti i fanATici jsou schopni se pohádat do krve o 3FPS, tady je rozdíl 18FPS a to už rozdíl opravdu je :-).

A to tvé druhé tvrzení je spekulace, blábol, hovno . Důkaz?
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 18:41:29

Já to mam vyzkoušený na svojem PC, dříve jsem měl Athlona64 3000+@3500+ a X1950GT a v Oblivionu jsem měl průměrně 36FPS, pak jsem upgradoval na Opterona dvoujádro @2.4GHz a mám průměrně 39FPS, když nataktím na 2.8GHz, tak mám 42FPS, ale k čemu? V jednom městě je to kapku náročnější a padalo mi to na jednojádru k 24FPS a představ si že mi to padá na 24FPS i na tomhle Opteronu. Co to z toho vyplívá? Měl jsem dotatek výkonu i před tím a můžeš si říkat co chceš. Těch tvejch 18FPS je tak stašně bezvýznamnejch, ale beru že někdo je spokojenej nad nepodstatnou věcí a jeschopnej taktovat kdoví kam aby měl 103FPS a přitom na náročný scéně měl to samý co měl, vždy jde o minimální snímky, alespoň uvažijcím lidem.

abych to shrnul, minimální snímky nestoupnuly ani o 1FPS, tam kde jsem to měl hratelný to bylo hratelný na obou a tam kde jsem to měl na hranici, zůstalo to na hranici stačí?
djWilly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LCD 2008-02-04 10:12:41

Jen bych doplnil. Vetsina hracu jiz dnes smazi na LCD a je tim padem jedno, jestli ma hra 85 nebo 100 FPS, protoze LCD zobrazi stejne pouze 60.

Ale je dulezite vyuzivat V-sync, nebot je hra pri vysokych snimcich nehratelna - zobrazi se vlastne kazdy druhy frejm (120fps) a dochazi k deleni obrazu, uskakovani hran a dalsim nesvarum.
Neznámý  2008-02-04 11:51:14

urcite? napr. pri css se mi V synchr. nijak nezdala lepsi, pri 100-200 fps se mi to subjektivne zda plynulejsi - na lcd.
djWilly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-04 15:05:43

Hmm, ja to zkousel u BF2 a opravdu se treba rozpuli podelne komin nebo roh baraku neskutecne uskoci. To shodne jsem mel ve Fearu.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re TLB patch 2008-02-01 13:41:34

Cetl jsi malo, proto rikas A a nerikas B.... Zakazalo vyrobcum tu polozku v BIOSU(A) ale uz jsi nerekl ze tato polozka se objevi v OverDrive(B)...;)
Anonymní  2008-02-01 16:48:42

Tak předně. Overdrive je jen pro Widle. Co mám dělat s Linuxem, to AMD neříká .. jen detail.

Ale představmesi, že mám Widle. Představa, že mám nějakou externí aplikaci, kterou zapnu turbo jak kdysi na staré 286, a ono to pak pojede rychleji je neskutečně komická i tragická zároveň. Mimo to, není jednoduší si koupit Q6600 za stejné prachy a mít to turbo rovnou bez nějakých 3,14-čovin
rasca25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 22:06:04
avatar
v AMD sa ruiz zhulil a preto robí s amd take 3,14-čoviny
Libor A. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč? 2008-02-01 12:48:22
avatar
Hodně lidí nepotřebuje nadupaný procesor ani sestavu. Dokud nepřijdou běžné aplikace, na které současné procesory nebudou stačit, tak pak ano. Jediný problém vidím v ceně. Dokud bude schopna AMD udržovat lepší poměr ceny/výkon v low-endu a nižším mainstreamu tak bude mít stále odbyt, protože tam je realizováno většina prodejů. Po nástupu chipsetu 780G to vidím pro AMD ještě lépe, protože najednou bude na základní desce poměrně slušná grafika a bude jen pro AMD nikoliv pro Intel a dokud Intel nevo nVidia nevypustí něco obdobného, má myslím AMD velmi dobré předpoklady k uplatnění v low-endu.
Anonymní  2008-02-01 12:51:48

lepší poměr cena/výkon to tvrdí DD. třeba já s ním nesouhlasím!:

Odkaz

posle mě má AMD už dávno horší poměr cena/výkon než intel
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 13:00:28
avatar
nj , ale já si to změřil ... AMD rozhdoně natom není tak zle ...
Anonymní  2008-02-01 13:04:43

tyhle věci jsou dost subjektivní. Záleží, jaké aplikace si vybereš. Udělat poměr cena/výkon z 20 testů je zatíženo obrovskou chybou. Jak říkal už sám Churchil:
Nevěřím statistice, ktrou si sám nezfalšuji

Jinak bych měl připomínku k měření spotřeby. Lepší by bylo změřit spotřebu na sestavě s ingrovanou grafikou nebo starou ATI X300. Přece jenom 8800GTX žere tolik co zbytek PC
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 13:10:46
avatar
nj, ale já nic nefalšuji, navíc kalkuluji jen s reálným výkonem, nikoli s výkonem ze subjektivních umělých testů ... takže asi tak, AMD má podle mě lepší poměr cena-výkon minimálně v cenách koelm a pod 2500 korun. Výšší cenové hladiny jsou bez deabat, i když Phenom si sotjí podobně jako nejlevnější čtyřádo Intelu a řekněme si narovinu, kho dnes zajímá výše taktované čtyřjádro?
Anonymní  2008-02-01 14:11:30

Já jsem to nemyslel tak, že falšuješ. Ani churchil to tak nemyslel. Statistika je složitá věc. Máš právo říct, že AMD je třeba o 7% lepší v poměru cena výkon. To ti nikdo nebere. Jen tě upozorňuju, že taktovéto tvrzení má přesnost +/- 20%
Nikdy se ti nepovede obsáhnout všechno. Jak říkám, zvolíš si pro test dvě-tři aplikace jinak a už ti ten poměr taky vyjde jinak. Za 2500,- máš E4500 a to už je fakt AMD killer. a ma mižší X2 se sápe dvoujádrový Celeron
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 8800GTX 2008-02-01 14:00:30

Nemuzu souhlasit ani s jednim, pro objektivitu by bylo treba obe reseni(jak s intGK tak 8800GT tridu)a at si kazdy uzivatel vyhodnoti co je lepsi kdyz uz teda delat rozdily, tebe to zajima na praci a vetsinu lidi na zabavu.... Jedine s cim mohu souhlasit ze testy s 8800GT tridou uz udelany byli a dopadly jak dopadly...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ? 2008-02-01 13:07:46
avatar
A proč kupovat za stejnou cenu AMD, když můžu mít Intel?

Z pohledu BFU Intel má daleko lepší zvuk, je zárukou kompatibility protože určuje standard, netrpí žádným strašlivým bugem (aspoň tak to marketingově vyznívá) a navíc má tradičně prestižní jméno. Dlouhá léta platilo, že Cyrix a AMD si kupovali ti, co prostě na Intel neměli. (Já je proto kupoval celá léta).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 13:18:18
avatar
To je ale blbost .... Intel není o nic více kompatibilnější než AMD a to se budu přít s každým ... Intel má lepší zvuk? no nevim AMD zni sice jinak ale ani jeden z těch zvuků mi vyšší výkon za nižší cenu nepřinense ...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-02-01 13:51:36
avatar
Netvrdím, že teď je Intel kompatibilnější. Tvrdím, že vždycky byl A to z toho jednoho a prostého důvodu, že má prostě větší tržní podíl a tudíž určoval standard.

Stejně logicky jako všichni zběsile optimalizují pro IE, všichni zběsile optimalizují pro Intel. Prostě protože je nejběžnější. A menším nezbývá než to respektovat.

Proč asi MS okázale ignoruje možnost opatchovat Phenomí bebí v aktualizaci woken? Protože je kámoš s Intelem a potíže AMD mu vyhovují. Kompatibilita je relativní, něco s něčím Tedy logicky menší s větším, prostě většinový určuje standard.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 13:50:23

Do Intel CPU uz se integruji i zvukovky, ze ma lepsi zvuk?
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 14:18:27
avatar
jo ja si koupil opteron 144 protoze sem nemnel na to pentium 4!!!
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 14:47:25

no to by sis koupil i kdybys na něj měl né? Opteron144-165 jsou takový žijcí legendy
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 15:25:12

Tohle je samozřejmě blbost. Z pohledu bfu je PC krabice co je pod stolem ,v horších případech (no teď už se to moc nestává) monitor co stojí na stole. Lidi co se o PC nezajímají a nic o něm nevědí což je asi 95% lidí co znám těžko vědí co je to Intel nebo AMD. Natož že má AMD ve phenomech nějaký TLB bug.BFU za 1. neví co je AMD za 2. neví co je Phenom za 3. už vůbec neví co je TLB a v některých případech neví co znamená bug. Na otázku co máš za PC už sem slyšel i odpověď Windows XP a myslíte že takovej člověk ví co je Intel? Kdybych se někoho kdo se o PC nezajímá zeptal jací jsou výrobci Procesorů by určitě nevěděli a kdybych jim řekl Intel nebo AMD tak by jim to něco říkalo oboje stejně málo ...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-02-01 15:52:54
avatar
No já chápu, že úplně totálně BFU na otázku jakým jezdí autem odpoví že červeným.

Ale ještě donedávna platilo, že dobrý PCčko to je Intel+Windows.

Ostatní kombinace jsou poněkud exotické.
Dneska už je to naštěstí jinak, dokonce i v rámci Steam survey z 13.11. 2007 už je to jenom 57,5 vs 42,5 pro Intel. Ale když se podíváš do těch statistik hlouběji, tak většina CPU AMD jede na frekvenci od 2 do 2,3, kdežto intel to má rozpostředené na od 2,3 do 3,3.

Takže AMD zachraňují slabší procesory (patrně Athlony), kdežto příznivci Intelu buď kupují výkonnější procesory, nebo umí líp taktovat

Naštěstí dneska už je to fakt jedno, dneska se porovnávají hlavně ty GHz na štítkách v Tesku, ale ještě před Athlony to bylo podstatně jinak.

Mimochodem neznám jediného člověka, co by doma měl Opteron, takže to asi nebude úplně BFU záležitost
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 16:58:54

Ty GHz - to bude tím ,že většina lidí má pořád A64 nebo p4. Athlony se prodávali dřív na nižších frekvencích protože i to jim stačilo na porážku výše taktovaních P4.
Opteron je taky servrovej CPU ,já znám hodně lidí co maj v PC A64.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 15:55:05
avatar
Intel má stále větší zvuk než AMD, i když těží hlavně z dob minulých, kdykoli potřeboval někdo poradit s nějakým nesmyslem s počítačem, jestli mu tam půjde to nebo to, slyšel jsem na otázku o jaký procesor se jedná, buď Intel, nebo nevim (AMD). A ani dnes na otázku co máš za počítač není řídká odpověd "Intel, to je dobrej počítač, ne?" (u 200MHz pentia)... Ony ty nálepky "Intel inside" měly něco do sebe...
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 17:00:56

Aha takže myslíš ,že když teď půjdu za sestrou a zeptám se jí co má v Pc za procesor řakne mi ,že Intel P4 ? Ne odpověď pude znít asi takle - Co to je procesor ?
Anonymní  2008-02-01 17:11:06

No. Když jsem nedávno stavěl známé počítač. Chěla ten Intel Pentium
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 17:25:21
avatar
Tvojí sestru neznám (nebo o tom aspoň nevim ). Píšu co se mi stalo.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-02-02 09:37:02
avatar
No taky by ses mohl dočkat otázky: co je to počítač Znám i BFFFU, kteří za počítač považují monitor a pixlu pod stolem ignorují, ale tam už nemá smysl mluvit o dobrém jméně čehokoliv

Považujme tedy ze směrodatný vzorek ty uživatele, kteří o existenci pixly pod stolem atd. vědí a už slyšeli slovo Intel i AMD.

Tak u takových podle mne Intel míval drtivě lepší a v současnosti má pořád ještě lepší (i když už možná ne drtivě díky masakru Athlon vs P4) pověst. C2D to zase hodilo zpátky a Phenomy to teda ve prospěch AMD asi nezmění.

AMD potřebovalo C2D killer procesor, kdyby phenom stál 50-75% ceny adekvátního procesoru od Intelu, tak je prodejný.

Když si odmyslím že důvodem nákupu by mohly být větší sympatie ke značce AMD, jaký rozumný důvod bych měl mít, abych si kupoval AMD, když můžu mít za stejnou cenu srovnatelný Intel?

Lexus je také licenční kopie Mercedesu, ale Lexus si kupuje jen ten, kdo nechce vydat 2x tolik za stejný Mercedes. Kdo chce medvídka, ten o Lexusu neuvažuje.

Prostě dobré jméno značky se buduje léta a pak má brutální setrvačnost. Podívejte na Vista, i kdyby byly horší než XP, tak je BFU prostě nakoupí Jsme stádo v rukách marketingu.

P4 se prodávalo také lépe než Athlon a že Athlon byl sakra lepší.
Chargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mrkev 2008-02-01 13:02:48
avatar
K tému nemám nic, ale jen tak jedna zpráva ze světa: "...Asi největší peckou však je $45 mld nabídka Microsoftu za internetový portál Yahoo a poté 12% vstup Alcoii a Chinalco do Rio Tinto. Oznámení Microsoftu zvedlo opravdovou vlnu optimismu a doufejme, že údaje z trhu práce dnešní nákupní apetit jen podpoří. Neúspěch Google, který se na evropských trzích dostává pod prodejní tlak tak bude s největší pravděpodobností zcela zastíněn."... Takže takhle s Microsoftem a Yahoo
Chargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 13:31:16
avatar
jinak ještě trochu upřesnění, opět cituji: "Společnost Microsoft (MSFT) dnes oznámila, že podává nabídku na společnost Yahoo (YHOO) v hodnotě 44,6 mld. USD (31 USD na akcii). Nabídka tak reprezentuje prémii ve výši 62% ve srovnání se čtvrtečním closem (tzn. že MS nabídl o 62% vyšší cenu za akcii než byla jejich aktuální hodnota) Softwarový gigant by akvizicí vytvořil více efektivní společnost se synergickým efektem 1 mld. USD ročně. Microsoft má již připravený plán na využití zaměstnanců obou společností. Akcie Yahoo přidávají aktuálně 54%, Microsoft -2,15%."
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-02-01 13:03:44
avatar
A není v low-endu víceméně jedno, jaká grafika je integrovaná na desce? Na hry to stejně nestačí a na běžné aplikace stačí cokoliv co má pár mega videoram, klidně i sdílené, podporu HD kdyžtak dožene procesor, stejně ho při koukání na HD film (teda dělá to vůbec někdo?) uživatel nijak nevyužívá.

Dovolte mi malou anketu? Sledujete někdo HD video? Máte někdo v kompu HDDVD nebo BlueRay mechaniku? Myslím že odpověď bude asi tak stejná jako na otázku hrajete někdo DX10 hry? Ať nežeru DX10.1 ))
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 13:19:23
avatar
k HD sem se dostal jen kdyz sem z torrentu stahl par ripu v divx a to jen kvuli tomu abych vubec videl jak to vypada na moji plazmeblu-ray ani hddvd nemam..zatim sou vypalovacky i media moooc drahy..a na originalni blu-ray nebo hddvd sem se nedival tak ani nevim jestli se to tady prodava
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 13:24:23
avatar
Vypalovačky jsou již poměrně levné 5k za BR vypalku je pěkná cena.navíc umí i HD-DVD přehrávat ale s médii máš pravdu jsou drahá .dokat nespadnou ceny medii tak HDD jako uložiště nejlepší volba
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re bennie 2008-02-01 14:07:50

Tezko rici, trh s HTPC roste a ten vola po HD filmech atpdb.(samozrejme v CR je jeste brzo) a zaroven efektivite a malemu vyzarovani tepla, pricemz mit mene tepelne namahane kancelarske PC je take prijemny bonus, v tomto segmentu bude brzy AMD dominovat, zadne nesmyslne HP chladice na chipsety atpdb.... Jsem rad ze se otevira konkurence i v urovni komplexnich resenich.... Bude to mit priznivy dopad predevsim na vsechny spotrebitele, ne jen na fanousky jednoho ci druheho tabora....
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-02-01 16:56:59
avatar
No nevím. V segmentu ultra tichých a mobilních řešení myslím Centrino, Meron a Penrym trhá AMD celkem řiť. Co se pamatuji tak to byly první notebooky co vydržely 4-5 hodin na jednu baterku. Moje Pentium M 715 má TDP 3-25W, s průměrem kolem 15 (používám jako desktop replacement).

Ostatně, když mluvíme o spotřebě, tak kdybych si měl vybrat mezi Intelem a AMD, tak jdu do VIA. Howgh
Neznámý  - ale houby 2008-02-01 23:01:30

Nedavno jsem kupoval hp6715s - AMD Turion 64 X2/2.0, 2GB DDR2, ATI X1250 a za tu cenu (20K) si rozhodne na procesor ani na platformu nestezuu.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ja bych rekl... 2008-02-01 13:16:17

ze je na tom jeste hur, pokud to bude pokracovat, tak za chvili zadne AMD nebude...
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD nekrachne 2008-02-01 13:58:54
avatar
AMD nekrachne to je jasne aj keby krachlo tak ho hned kupi niekto iny a predaj a vyvoj bude pokracovat, a k vysie zmienenom komentari ze AMD si kupovali ty co nanho nemali tak to je taka somarina, ze som vacsiu ani nepocul, ja si velmi dobre pamatam ked malo AMD lepsie procesory, a podla mna pride narast vykonu coskoro, a uz len to ze tak mala firma ako AMD (oproti intelu) dokazala taky dlhy cas konkurovat a dokonca aj zavarit intelu
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-01 18:05:46
avatar
Napadá mě.. proč Barcelona tyhle problémy buď nemá, nebo je nikdo neřeší? Ty procesory jsou prakticky totožný (jen Barcelony běží na o dost nižší frekvenci.. na CZC je jen 2GHz).
vodehnal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-02 09:04:14

Není to náhodou tím,že servery běží na systémech založených Linuxu a pod Linuxem existuje oprava,která tu chybu procesoru odstraní, nevím bez vlivu na výkon?
Anonymní  2008-02-02 09:56:59

ano je. Ztráta tam je, ale pouze do 1% což je zanedbatelné.
jirka766 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 780? 2008-02-01 18:29:35

chipset 780 s integrovanou grafikou už vyšel ? Nebo teprve vyjde, kdy ? A kdy budou nové úsporné dvoujádra ? Díky za info
Anonymní  2008-02-01 19:42:06

v číně. Jsou pokusní králíci A to doslova.
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-03 18:38:04
avatar
jak je to s tymi pokusnymi kralikmy
Anonymní  2008-02-03 18:40:40

No AMD780G se už normálně prodává, ale pouze v číně. A to z rozhodnutí samotného AMD. O důvodech, proč totak je můžemespekulovat. Vydali k tomusice nějaké oficiání kecy, ale znáš to. Každopádně čekají, jak to v číně dopadne, než to vypustí do zbytku světa
Neznámý  - A čo výpočet fyziky? 2008-02-04 01:17:11

Keby to hybridné CF išlo prepnúť tak, aby integrovaná HD3200 alebo 3300 počítala fyziku, a nie renderovanie, tak to by mohlo byť možno dosť zaujímavé. Škoda, keby sa dali nájsť na nete nejaké bechmarky...ale ono vlastne ešte nie sú ovládače...inak s ATi X1950 Pro, ktorá nemá CrossFireX to HybridCF určite nepôjde, škoda...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 474x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 658x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1212x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1049x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1079x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1741x
Komentářů: 6