Intel marketing ničí pověst firmy. Zavádějící srovnání s AMD aneb co učí Intel prodejce? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 23 červen 2020
altKdosi vypustil záměrně neveřejné benchmarky, kterými Intel baví a „vzdělává“ OEM a prodejce.

 

 

 

 

Upozornění: DDWorld.cz ani Jan „DD“ Stach není tvůrcem prezentace, ani jsme nic z toho jsme nijak neupravili. Pokud by měl někdo potřebu dělat z toho flame a lhát o tom jak zase něco proti někomu a tadytudytohle …. Předkládáme vám to přesně tak, jak to prezentuje společnost Intel a zdroj zprávy.

Zoufalé volání Intelu po tom, aby lidi přestali koukat na benchmarky a čísla, je samozřejmě jen na oko. Intel totiž ví, že v současnosti nemůže vyprodukovat jediný smysluplný objektivní graf a test, ve kterém by ve srovnání s AMD vyšel nějak dobře. Takže marketing vedený všehoschopným Ryanem Shroutem, prostě přestal některé benchmarky zveřejňovat. Ovšem stále samozřejmě testy a srovnání používá v zákulisí, speciálně pro „vzdělávání“ OEM partnerů, výrobce a také pracovníky prodejců, aby je přesvědčil, že Intel je lepší než AMD. Z pochopitelných důvodů ale Intel nechtěl, aby se tyhle prezentace a srovnání dostala na veřejnost, protože kdokoliv, kdo dnes má trochu přehled, tak se musí nad tím co Intel vyplodil, chytat za hlavu.

A naštěstí i u OEM a sales pracovníků firem nejsou všichni úplně hloupí a mimo realitu, a někteří už jsou značně otrávení z toho, co jim Intel předkládá. Takže kdosi interní benchmarky Intelu vypustil kompletně na veřejnost. A je to výživné čtení, které bohužel v plné nahotě ukazuje, jak zoufalý Intel dnes je a prodejcům a OEM partnerům se nedivíme, že to někteří opravdu těžko překusují, čím je Intel bulíkuje.

 

  • Jak vyřešit, že váš procesor je horší než konkurence? Lhát.

Prezentace obsahuje spousta naprosto nehorázných nesmyslů, ale některé vážně vynikají. Speciálně když se Intel pustil do srovnání herního výkonu mobilních procesorů. A to RYZEN 9 4900HS, který postavil proti Core i7-10750H. Intel samozřejmě hlásí, že jeho model má o zhruba 20% vyšší výkon, tedy FPS v testovaných hrách.

Celé to má ovšem nejeden háček. Intel s vážnou tváří předkládá srovnání 35W(!) RYZEN 9 4900HS s 45W(!) Core i7-10750H, což je samozřejmě nefér, když AMD má 45W verzi RYZEN 9 4900H. Ovšem větší potíž je, že Intel používá srovnání MSI GL65 Leopard, což je klasický multimediální 15,6“ notebook s tloušťkou 27,5mm, proti ASUS Zephyrus G14, což tenký malý jen 14“ notebook s tloušťkou pouhých 22mm, který je objemově prakticky o třetinu menší s tomu odpovídajícím potenciálem chlazení!

Ale to pořád není to nejlepší. Intel mluví o tom, že má o 20% více FPS než AMD. No jo, ale to není procesorem! Ale proto, že Intel použil pro svůj procesor 90W(!) grafiku NVIDIA RTX 2060, zatímco AMD notebook měl 65W(!) úspornou verzi RTX 2060 Max-Q, která má běžně o 600MHz nižší takt než 90W RTX 2060 verze a tedy tomu odpovídající nižší výkon. Takže Intel předkládá test CPU, který není testem CPU, ale grafik, přičemž srovnává nejtenčí nejvýkonnější počítač na světě (vybavený 35W CPU a 65W grafikou) s běžným notebookem s 45W CPU s výkonnější 90W grafikou a vydává to za férové srovnání výkonu procesorů?!

Jeden by se mohl zeptat, proč Intel nesrovnával ten 15,6“ MSI notebook za 1299 dolarů třeba s 15,6“ ASUS TUF notebookem za 1199 dolarů, vybaveným 45W AMD RYZEN 7 4800H a také 90W RTX 2060 grafikou? Ale počkejte, to není všechno …

 

  • Proč vám někteří obchodníci a OEM nenabídnou AMD?

                                                                       Protože je Intel krmí tímhle:

Velmi výživná prezentace, kterou Intel opravdu nechtěl, aby se dostala na veřejnost, je pak prezentace pro prodejce a OEM partnery ohledně desktopů. Intel zde opět vytahuje svou nesmyslnou tabulku a podvodný uplacený SysMark test (který vytvořil), nazvanou reálné aplikace.

Jako obvykle jde o aplikace, které jsou sice nejpoužívanější, to nikdo nezpochybňuje, ale nikoho by dnes nenapadlo, poměřovat výkon procesoru v Chrome, Wordu nebo Power pointu. Proč? Protože ve většině případu jsou tyhle aplikace tak nenáročné, že na ně stačí se stejnou použitelností jako na 18jádrové Core i9-10980XE, i mobilní telefon, takže co mohou říci o výkonu Core i9 nebo RYZEN 9? Naprosto nic! Intel se tak ale snaží odvést pozornost od faktu, že jakákoliv sice většinou uživatelů méně používaná aplikace, ale taková která skutečně těží z výkonu CPU, tak jeho procesory v ní na AMD nestačí.

Intel má ale tu drzost dnes tvrdit, že RYZEN 9 3900X/3950X, tedy objektivně nejvýkonnější procesory, kdy 3950X je dokonce výkonnější než cokoliv, co Intel dnes má a nabízí včetně TOP high endu, jsou jen na úrovni jeho Core i7 řešení s 8 jádry!!!

Samozřejmě nechybí jediné stéblo, kterého se Intel zuby nehty dnes drží, tedy nesmyslný herní výkon. Zde Intel nadšeně prezentuje, jak jeho 9700K má o pár % více FPS v 1080p s RTX 2080Ti než 3950X. To je sice hezké, ale tvrdit že 150 a 155FPS je nějaký rozdíl, je problém. Ano nezpochybňujeme ten rozdíl, ale 3950X je objektivně mnohem výkonnější CPU, který prostě jen hry nevyužívají. Je ale otázkou, proč tedy Intel nepoužil pro srovnání RYZEN 7 3700X? Výkon ve hrách by měl stejný jako RYZEN 9, pravda byl by levnější než Core i7. Jeden by také mohl namítnout, že stačilo by v pozadí zapnout pár těch „reálných aplikací“ kterými se Intel ohání, a současně hrát tu hru, a asi by to srovnání výkonu 16jádrového RYZEN 9 a 8vláknového Core i7 a FPS, rázem bylo jinak ;).

Poznámka by DD: Mezitím v reálném světě:

 

Intel nicméně má tu drzost tvrdit, že 9700K je lepší než 3950X i v běžných aplikacích, v office, Sysmakru a dokonce ve video a audio editaci. Ano, 9700K je prý až 2,7x lepší ve zpracování videa než 16jádrový 3950X. Samozřejmě to proto, že Intel si vybral jedinou aplikaci, která podporuje jeho QuickSync, kdy ale pak se nebavíme o srovnání výkonu CPU, ale CPU a GPU. A pak je otázkou, proč na to nepoužít rovnou CUDA a RTX 2080Ti grafiku, kterou v obou sestavách Intel osadil, pokud už srovnávat GPU s GPU.

A pak tu máme další „WTF“ srovnání. Intel se pustil do srovnání RYZEN 5 3400G s Core i3-9100F. Samozřejmě ke svému CPU osadil levnou GTX 1050, AMD mělo jen integrovanou vega. A hádejte co, ano Intel s dražší sestavou vyhrál v herním výkonu. Šokující překvapení, davy šílí, AMD je na hlavu poraženo!

Samozřejmě aby se neřeklo, tak k RYZEN 5 3400G pak taky osadil GTX 1050, vyšel mu prakticky stejný výkon (z nějakého důvodu u AMD někdy nižší, což nedává smysl, protože slabá GTX 1050 grafika rozhodně není AMD limitována) a zde argumentuje tím, že AMD je pak dražší variantou.

Jeden by se ale mohl zeptat, jaký smysl celé srovnání RYZEN 5 3400G s Core i3-9100F vůbec má? Komě toho, že Intel ignoruje RYZEN 3 3200G, který má stejně jako i3-9100F 4 jádra/4vlákna a je levnější, vůbec proč srovnávat APU procesor od AMD, který si kupujete jen když chcete integrovanou grafiku cíleně využívat, s Core i3-9100F procesorem bez grafiky? Když už srovnávat procesory s grafikami, tak přeci RYZEN 3 3200G vs Core i3-9100 s grafikou. To by ale vyšel ten výkon integrovaných grafik poněkud jinak (dražší Intel by měl poloviční až třetinový výkon iGPU). Samozřejmě pokud budu přidávat neintegrovanou grafickou kartu do PC, tak je nesmysl kupovat RYZEN 3 3400G, když za ty peníze můžu mít třeba RYZEN 5 2600, ale to by zase vyšlo poněkud jinak v tom srovnání, než by Intel potřeboval … že?

 

  • Závěr. Je opravdu těžké s Intelem spolupracovat

Je čím dál těžší s Intelem spolupracovat. Firma sice argumentuje, že tahle prezentace je interní a není určena veřejnosti, ale už jen to, že existuje, je problém. Protože tyhle evidentně překroucené, prakticky lživé věci a srovnání, Intel cpe OEM partnerům a pracovníkům prodejců atd. A někteří tomu bohužel uvěří a pak samozřejmě poškozují zákazníky.

Ryan Shrout, který kdysi předstíral objektivního novináře, dnes marketing Intelu vede a tyhle zavádějící prezentace tvoří, opravdu citelně poškozuje pověst Intelu. Přitom ještě před 2-3 roky před jeho příchodem, Intel dělal normální benchmarky, normální výkonové testy a srovnání, kterým se dalo věřit. Teď je ale prakticky jisté, že cokoliv marketing Intelu vypustí, tak je kravina! Intel dělá spolupráci s ním teď opravdu extrémně těžkou. Ale jestli je tohle cesta, kterou se chce ubírat, co s tím můžeme a máme dělat?

Každopádně až vám zase teď někdy nějaký výrobce nebo prodejce nebude nabízet AMD variantu s tím, že Intel je lepší a mnohem výkonnější, tak už víte, odkud tyhle nesmysly má. A rychle od něj utíkejte a nahlaste to za pokus o podvod. Je to stejné, jako cpát předražené hrnce a matrace důchodcům. Intel by si měl v baráku udělat pořádek, tyhle mizerné prezentace mu jen škodí a až někdy za několik let uvede něco konkurenceschopného, kdo mu bude věřit?

 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MartinCZ80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 01:54:24
avatar
Přeji intelu pořádnou pokutu pro (za) klamání zákazníků.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 02:10:47
avatar
to by ho někdo musel zažalovat a nebo vyšetřovat ... pokud něco takového bude, tak zase s velkým zpožděním, aby to něco ovlivnilo v dohledné době ... navíc všichni teď mají jiné starosti ....
MartinCZ80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 02:15:15
avatar
Ano bohužel.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 07:54:07
avatar
Na to bych Intelu mohl odpovědět třeba tímto.Odkaz A jen dodámm k tomu testu RYZEN 5 3400G vs. Core i3-9100F. Proč do srovnání cpát "drahý" RYZEN 5 2600, když můžeme použít ještě levnější RYZEN 5 1600 AF?
hor410 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 09:00:03

Kokoti... pardon, ale to se jinak napsat nedá
chimera [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 09:40:33
avatar
Ano vztah k profesi a stav některých pracovníků v určitých profesích po nějakých letech opoužívání se dá definovat "účast mozku není nutná"
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Právě naopak 2020-06-24 14:00:39
avatar
Vymyslet, aby Intel vyšel ze srovnání vítězně dá mozku právě pěkně zabrat.
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Intel choďte hlboko niekam 2020-06-24 10:49:14

Že sa ešte nájdu ľudia, ktorí tým sračkám od marketingu Intelu veria. Ja fakt dúfam, že Intelu sa nebude aspoň 5 rokov dariť, pretože chcem, aby sa AMD darilo, aby sme sa všade boli čo najbližšie ideálnemu konkurenčnému prostrediu. Ideálne 50/50 všade a aj v notebookoch.
QWERTY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 11:16:01
avatar
Hanba, fuj! Shrout už u mňa bol na nízkej úrovni, ale toto ho dalo na 1. miesto kkotizmu. Well done. Nemám slov. Dúfam, že sa mu dobre spí, z vankúša vystlaním prachami. Ale vzdelaný celý svet a amatéri, ktorí sledujú to sa deje sa len zasmejú a dajú Intel na Blacklist o pardon xxxxxlist podľa normy. fak it
Eli.Wallace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - On se někdo diví? 2020-06-24 11:41:42

Tyhlety hověziny už ládují delší dobu ve velkém. I před rokem byli na Retail Edgi srovnání apod., které byl v nejlepším případě cherry picknuté a v nejhorším vysloveně zavádějící. Některá školení byla celkem zajímavá, ale některé kousky byli na facku. Chtělo by to pro Intel pár hubených let...
Tomcat22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 13:10:04

Já si myslím, že OEM výrobci nejsou blbí a moc dobře ví, jak to s výkonem Intel procesorů je...akorát je má holt zaháčkované...
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 14:02:48
avatar
Tak to si buď jist. Výrobci mají proti Intelu ale jednu výhodu. Jsou v tomto případě právně nepostižitelní. Oni si mohou vyrábět co chtějí a pokud ten výrobek splňuje všechny normy a nařízení tak i prodávat. Stejně tak není síla je donutit vyrábět a potažmo prodávat něco co nechtějí, byť by to bylo lepší než to co vyrábí. Oni vědí že když něco lidé potřebují, tak aby vyřešili toto potřebu, koupí i to co by jinak nekoupili, když nemají na výběr. Dnes s úsměvem vzpomínám na situaci z dětství v 60 letech, kdy mě máti jako dítě odvedla k holiči a po otázce jak to chcete mě ostříhal pokaždé úplně stejně s výbrusem do půli hlavy .
Dreip [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nenávist k Intelu 2020-06-24 14:32:15

Nepopírám, že Intel poslední dobou stále šlape vedle a opravdu si přeji aby se AMD zadařilo, což o to, po těch letech si to zaslouží. Ale bohužel mi přijde že zdejší nenávist k Intelu už dosahuje absurdity. Co článek, to útok na Intel.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 14:52:59
avatar
vážně? Intel udělá takovouhle nesmyslnou prezentaci plnou lží a hloupostí, nejen DDWorld.cz na to upozorní a vy tu tu začnete plácat o tom že Intel nenávidíme? Intel je dlouholetý partner DDWorld.cz ....a článek je velmi podobný, který vyšel na prakticky všech objektivních magazínech apod. takže vaše teorie o tom, že "DDWorld bad", má vážné trhliny ...

vaše zaslepenost je opravdu neuvěřitelná ...

říkat že nenávidíme Intel je naprostá kravina, když Intel nás roky sponzoruje což snad musí být každému jasné... pokud něco nenávidím, tak jsou to tyhle prezentace, které lezou z marketingového oddělení Intelu poslední dobou a jak píši v článku, ještě před 2-3 lety nic takového Intel nedělal ... a nejsem zdaleka sám, komu vadí.

takže pokud je tu něco absurdní a pokud něco nenávidím, není to Intel, ale lživé hloupé příspěvky jako je ten váš o tom, že nenávidíme Intel čímž ignorujete všechna fakta ....

Ano, nenávidím prezentace, které produkuje současný PR společnosti Intel, zdaleka nejsem sám, ale pokud nenávidím něco ještě více, tak lži jako je ta vaše ...

Já dokáži pochopit, proč to Intel a jeho PR dělá, ale nedokáži pochopit proč to děláte vy .... takže Intel překousnu, ale váš a vám podobné šiřitele lží a pomluv a nenávisti, s vámi mám větší problém ....
Dreip [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 15:34:10

Snad sem zase toho tolik nenapsal, abych si vysloužil takovou obsáhlou reakci, ale chápu že jste si na mne potřeboval vybít tu frustraci.
Jen poslední dobou ty články na mne tak působí, bohužel.
Každopádně děkuji za vysvětlení, asi jsem si to jen špatně vyložil, tak se omlouvám.

Jinak, že prezentace Intelu jsou poslední dobou opravdu špatné a je to oblast kde by se měli razantně polepšit, je nezpochybnitelný fakt.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 17:40:11
avatar
Napsal jste toho dost. co kdyby vám někdo do očí tvrdil, že jste říkáte to a to a nenávidíte to a to, když vy víte, že jste to co o vás tvrdí nikdy neřekl, ani si to nemyslíte?

já nejsem frustrovaný ... nad tímhle už ani nezvednu obočí. já jen upřímně a pochopitelně nesnáším "lidi" jako jste vy, kteří takhle nepokrytě lžou, speciálně o mě a o tom co píši a vymýšlí si nesmysly ... přestaňte o mě lhát, přestaňte tvrdit, že když napíšu o tom, že NV, Intel AMD, to a to a upozorním na objektivní fakta, že proto miluji/nenávidím nějakou společnost ...

mě je značka a firma úplně u zadku, zapište si to už do těch svých palicí někteří, jestli nechápete, že pro mě není vůbec výhodné se poutat na nějakou značku, ale naopak spolupracovat s co nejvíce značkami, což přesně dělám, tak se opravdu nemáme o čem bavit ...

Intel je jedním z nejstarších partnerů DDWorld.cz a podpořil mě mezi prvními, spolu s AMD, ASUS, Gigabyte a postupně mnoha dalšími. A partnerem zůstává. Takže tvrzení, že DD nenávidí Intel je jen váš fantasmagorismus. Co nenávidím je to, že nedokážete pochopit prostě jednoduchý fakt, že pro mě není nijak výhodné ani dobré útočit na Intel na NV ani na někoho jiného, nejvýhodnější by pro mě bylo všechny jen chválit a inkasovat prachy a podporu od nich, ale protože já a DDWorld.cz je objektivní magazín, píšeme o věcech tak jak skutečně jsou, bez ohledu na náš vlastní prospěch.

a jestli se vám to nelíbí, problém je pouze a jen na vaší straně ... mě nevadí pokud se mnou někdo nesouhlasí, nebo že má jiný názor, pokud je podložený fakty, co mě vadí je tvrzení, že píši, říkám či dělám něco, co je evidentně v přímém rozporu s tím, co skutečně píši, říkám a dělám, což jste přesně předvedl ...

a jsou lidi kteří by na podobné věci reagovali zcela jinak, udělat to co děláte vy mě méně slušnému a zdrženlivému člověku než jsem já, tak se nedivte, že byste mohl někde dostat přes pusu.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-25 12:45:38
avatar
no a ja si zase myslim, ze minimalne to oboci si nad tim urcite nadzvedl
Richi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... vážně? 2020-06-24 15:49:11

Se vším respektem DD, ale jako majitel a tvář DDWorld.cz je tato tvá reakce značně přehnaná.
Tento tvůj příspěvek je flame a zbytečně jsi někoho urazil.
Tohle je vzorová ukázka toho, jak do diskuze nepsát.
Jestli nedokážeš zůstat nad věcí, raději nekomentuj.
Tohle je opravdu ostudný příspěvek.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 16:39:01
avatar
naopak, to je naprosto přiměřená reakce na nestoudnou lež, kterou o mě někteří šíří ...

já jsem nikoho neurazil. Já nelžu, nepřekrucuji a nevymýšlím si ... tudíž jsem ani nemohl nikoho urazit. Já vystupuji naprosto fér, s fakty a bez předsudků ... žádám to samé od všech. Pokud toho nejste schopni, nemáme spolu o čem diskutovat.

jsem naprosto nad věcí, kdyby nebyl, podám zcela oprávněnou žalobu za pomluvu ...
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 16:56:00
avatar
...podám zcela oprávněnou žalobu za pomluvu ... Pobavilo. Díky za zlepšení nálady.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 17:24:53
avatar
nevím co je na tom k smíchu, zákony to jednoznačně definují a já mohu doložit, že co tvrdí je pomluva ... a v určitém množství, jako se to objevuje, se to také dá klasifikovat jako kyberšikana ... jestli nevěříš, dovzdělej se.

jestli vám přijde vtipné, kdyby o vás neustále někdo lhal, je to vaše právo, ale zákony na ochranu osobnosti atd. platí a vztahují se na to, speciálně když je to přes míru, což někteří neustále předvádějí ... jako mají štěstí, že mě jsou někteří co tu takové žvásty o mě neustále prohlašují jen k smíchu a trvale je lituji. Hlavně jejich blízké, že se s takovýma chudinkama musí zaobírat. Já jsem s nimi raz dva hotovej.

Co nechápu, jak si někteří myslí, že když je to na internetu tak je to v pohodě, ale říci to někde někomu do očí, co si dovolí v diskusi na netu, nemohli by se divit, že by jim někdo mohl taky dost pocuchat ten jejich křivej úsměv ..
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 17:55:53
avatar
Vážně máš dojem, že bys měl s jeho příspěvkem šanci uspět u soudu? Myslím, že by případný soudce měl docela problém udržet vážný výraz. Jako provozovatel webu a autor článků jdeš s kůží na trh. To ale vyžaduje schopnost být nad věcí a některé příspěvky před reakcí nejdřív rozdýchat. Dreip to napsal tak, jak on to cítí a jaký má z tvých článků dojem. Chápu, tebe se to dotklo. Ale zmíněná žaloba za pomluvu mi připadá nedospělá, malicherná a humorná.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 18:59:18
avatar
naštěstí to není o dojmech, ale o faktech. Ano, měl bych šanci, protože je to evidentní lež. A já nejsem veřejná osoba, já jsem soukromá osoba.

Nezlob se na mě, ale když si přečteš můj článek a dojdeš k pocitu a dojmu, že je v něm úplná opak toho, co v něm objektivně je a co píši, tak co si z toho mám vzít? Já jsem nad věcí, kdybych nebyl, zakážu diskuse zcela a kašlu na všechny

Zase ignoruješ kontext v jakém jsem to napsal. Zmíněná možnost žaloby je v tom, kdyby nebyl nad věcí. A žaloba není malicherná ani nedospěla ani humorná. Pokud někdo nechápe, že se nemůže vyjadřovat jak chce proti někomu, protože mu tím může ublížit a dokonce poškozuje jeho práva, tak je problém.

Diskuse není bordel.
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 18:55:50
avatar
Dreip nemluvil přímo a jen o tomhle článku. Aspoň tak to na mne působí. Ano, žaloba za pomluvu opravdu není malicherná, nedospělá ani humorná. Ale "skutková podstata" téhlé té konkrétní ano.
Oxbowww [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-27 22:05:02

S touhle žalobou bys u soudu v životě neuspěl, přiznej si, žes přestřelil
Richi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 17:45:27

Jsi nad věcí? DD, nejsi. Bereš to příliš osobně a tvé komentáře jsou zbytečně za hranou slušnosti.

Zbytečně, protože práce kterou děláš je pro takové jako já velmi užitečná. Všechny ty testy a doporučení co koupit nebo co je hloupost a proč, to má smysl. Je fajn vědět co si myslí někdo, kdo tomu rozumí a nechat si tak poradit.
Jestli si chce někdo koupit Intel a GeForce i přes tvá doporučení, ať si to koupí.
Proč bys takovým lidem měl sprostě nadávat, jak to máš často ve zvyku, když si každý za svoje peníze může koupit co chce.
Tohle by sis měl uvědomit, že lidé s jiným názorem prostě jsou a je to fuk.
Myslím si, že je to pro tebe občas nějak více osobní než je nutné a někdy to sklouzne k náznaku fanatizmu.
Informace podáváš pravdivé, obviňovat tě ze lži je samozřejmě hloupost, jen někdy to je opravdu trochu na hraně, nebo to tak na některé může působit.

Trochu odstup, zůstat více u toho objektivního a zřejmého názoru než u osobního a vypustit páru někde jinde než na svém webu. Od toho ten web nemáš.
VendyPhoenix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 18:00:53

Richi, já pro tentokrát DDho reakci chápu i když je pravda, že zavání skoro až hysterií a víš proč? Ze dvou důvodů:

1)Protože druhej odstavec v článku začínající slovem: upozornění, je naprosto vše vypovídající a v kontextu s ním je to od Dreipa naprosto sprostá nemístná urážka

2)Vždy když DD vydá článek najde se někdo kdo ho obviňuje z nenávisti vůči Intel a NV. Ono se to časem naakumuluje a potom ti stačí k výbuchu málo.

Já jsem přesvědčený o tom, že kdyby tady napsal DD článek o kvalitě kondomů, kde by kritizoval ,že nechápe proč jsou kondomy modrý,zelený a červený, když ve výsledku je to "dole" jedno a proto dává přednost bezbarvým, tak se najde pokaždý několik idi*tů, který ho obviněj že nesnáší Intel(modrá) a NV(zelená) a dělá proti nim kampaň. Ono je to tady opravdu téměř pod každým článkem a velmi často z účtů starých víceméně max 2-4 roky, což přesně koresponduje s uvedním Zen architektury na trh............
Dreip [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 18:40:48

Už sem nechtěl reagovat, ale tohle mi nedá.
Aby jsme si to ujasnili, já zdejší články čtu rád a má reakce vůbec neměla být reakcí na tento konkrétní článek.
Já na tento web chodím pouze přes portál "Pravednes", kde mi jednoduše poslední dobou přišlo že se články akumulují právě v tom smyslu v jakém jsem to napsal. Tak jsem jen chtěl vyjádřit svůj názor, jinak do diskuzí zavítám opravdu vyjímečně a vůbec netuším že se tu tyto komentáře opakují.

A dokonce, a to tě možná překvapí, jsem fanouškem AMD. Mám tu firmu rád a doufám že se prosadí, v současné době bych pravděpodobně PC stavěl na jejich architektuře. Ale zároveň mám rád i Intel, protože konkurence je třeba a posouvá trh novým směrem.

Každopádně jak jsem řekl omlouvám se, myslím že aDDmin mi to vysvětlil dostatečně. Hlavně to kde píše, že "mě je značka a firma úplně u zadku, ale zajímám se o objektivní fakta", to mluví za vše a už je mi to jasné.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 18:51:00
avatar
ale já si ty zprávy nevymýšlím! Já za to nemůžu, že Intel atd. vydává jednu takovouhle věc za druhou .... já o tom jen informuji v souvislostech ...v čem souhlasím, že těch zpráv o tom co některé ty firmy dělají, je někde zoufale málo, jsou tajeny a tak to vypadá, že když někdo v plné míře informuje o tom, jak to je, tak že má něco proti té firmě apod. To je problém žurnalistiky dnes obecně, speciálně té velké ... pro mě osobně by bylo také výhodnější, kdyby psal o všem jen hezké věci, jen to co se mě hodí protože vím, že mě za to ocení (nejlépe finančně) apod. Ale já prostě o všech píši přesně tak, jak si v dané chvíli za své jednání, činy a produkty přesně zaslouží a především informuji o produktech a o tom, jaké z pohledu mě/nás uživatelů jsou.

takže váš pocit je namířený úplně na špatného člověka, já za ten materiál co dostávám a předkládám nemohu, já ty prezentace ani produkty nedělám ....

Navíc jste napsal, že já nesnáším Intel ... kde jste k tomu přišel?! To není ani o pocitu ... pokud ty články čtete, tak musíte nutně dojít k názoru a pocitu, že mě nevadí Intel případně NVIDIA (s kterou mají někteří se mnou také problém), mě vadí konkrétní chování, konkrétní produkty, konkrétní činy, konkrétní fakta ... logo a značka jsou mě úplně ukradené, já hodnotím věci na základě činů, faktů ... ne na základě pocitu ...

Já nevlastním akcie žádné společnosti, nedělám jejich produkty ani prezentace a jejich podpora je za to, že se jejich produkty vůbec zabýváme, ne za to, co o nich napíšeme ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 18:41:33
avatar
jsem vysoko nad věcí, ale stále beru všechno co je na webu velmi vážně a osobně.

Znovu opakuji, mě nevadí jiný názor, mě vadí lži ... když si někdo prostě přečte můj článek o tom, že třeba 1+1 jsou 2 a pak začne mě vykládat, jak jsem napsal, že 2+1 jsou 5 a že má pocit že nevím že jsou to 2, tak mám s takovým "člověkem" problém ...

já se opravdu snažím ty články psát tak, aby nebylo možné je nějak jinak vykládat, hledat tam něco mezi řádky a vymýšlet si co tam není nebo jsem si údajně myslel. To co jsem napsal, tak to je, tak to myslím, takže když mě pak někdo začne vykládat, že jsem napsal a myslím si něco úplně jiného, než v tom článku je, co si z toho mám vzít?

Zůstávám nad věcí, ale co s takovými lidmi, kteří prostě vidí červené letadlo a budou mě vykládat, že je to zelená loď ... ?!
Richi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 19:47:19

Co s lidmi, kteří vidí zelenou loď to fakt netuším, to asi nejde nic. Chápu co tím myslíš i chápu co tě nasírá a určitě dělat tento web není lehké ani jednoduché. To ti nakonec ale nikdo nikdy neslíbil, ne?
Nicméně zpět k probíranému tématu a podle mého názoru jsi to teď napsal příkladně.
Věcně, srozumitelně, v klidu a bez invektiv.
Za mě dneska první zelený palec DD.
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 21:13:51

S dovolením bych zde přidal i já svůj názor na tuto problematiku.
Myslím si, že na zdejším webu je hlavně problém ten, že se do článků vkládají vlastní pocity a pohled jako jedince. S tím souvisí i názory jakožto jednotlivce, které jsou zde psány. Tím chci říct, že se o produktu X napíše, že je k "ničemu", tak se najde někdo, kdo má důvod jako jedinec nesouhlasit, protože pro něj ten produkt dává větší smysl než produkt Y.
Myslím, že autor v článcích nepřipouští variantu "horších" produktů, protože pro něj jsou objektivně horší, ale pro druhého to význam má. Toto si myslím je kámen úrazu, a proto jsou zde ty vášnivé diskuze.
Beru v potaz, že jsme na soukromém blogu a tím pádem je tu autor doma a může si psát co chce. Ale podle mého názoru by to chtělo nekoukat jen jedním směrem a naopak se snažit pochopit i ty, kteří mají jiný názor na věc. Protože 100 lidí 100 chutí.

Jinak k článku bych napsal, že toto co intel předvedl, je smutné. Měly by se porovnávat parametrově stejné produkty nebo konfigurace. Ty prezentace jsou směšné. A to vidí každý, kdo do IT trochu vidí. A to OEM bezprostředně jsou.

Na závěr bych aDDmina požádal o vrácení aury, protože jsem:
1. neporušil žádná pravidla
2. nereagoval jsem na jeho příspěvek, tudíž jsem požadoval odpověď od autora příspěvku, na který jsem reagoval
3. jsem reagoval na lež, kterou autor příspěvku napsal (nicméně po delší diskuzi bylo možná trošku objasněno, že to bylo myšleno jinak)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 21:36:37
avatar
jenže to je ono .... ty tvrdíš, že jsem napsal nebo že píši nebo že říkám a myslíme, že Intel je k ničemu .... to jsem nikdy nenapsal, já jsem napsal, že většina procesorů Intel je dnes druhořadý produkt, prakticky ve všem horší ... ne že je k ničemu, ale že je horší, dražší, tedy nevýhodný pro zákazníky ...

to je velký rozdíl a tady vzniká ten konflikt. Vy si vkládáte do článků něco co tam není. Protože když napíšu že je ten a ten Intel prostě horší, vy mě tvrdíte, že jsem napsal, že je Intel k ničemu ....

a od toho vzniká to "vaše": "DD říká, že Intel a NVIDIA jsou k ničemu a AMD je super" ... přitom to není pravda. Já vždy mluvím o konkrétních věcech atd. Produkty, ceny, výkony, apod. Chválím a kritizuji vše stejně, tak jak si zaslouží ... a nedělám to na základě toho, že si myslím, že jeden produkt je lepší než druhý, dělám to na základě faktů, která ukazují že jeden produkt je lepší než druhý ...

//aura obnovena.
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-25 10:11:07

Tak ono to tak zní, že je intel k ničemu. Protože čteme:
Intel je: předraženej, děravej, nemá výkon, má zastaralou architekturu, nemá nic čím by konkuroval.... A když toto čteme v každém druhém článku, tak se potom nedivte, že si my čtenáři vydedukujeme, že Intel CPU jsou k ničemu. A to právě proto, že jsou zmiňována jen negativa.

Pochopte jednu věc. Sem se chodí lidi informovat. Informovat o produktech, co umí, jaký mají výkon atd. Všechno je ok. Až do momentu, kdy si stačí přečíst první odstavec článku. Mnohdy stačí jen nadpis. Protože co se týče Intelu a Nvidie, potažmo i Apple, tak se jedná povětšinou o nedativisticky psané zprávy. Vy máte od nás, čtenářů zpětnou vazbu. Sám vidíte, že to tak působí na více čtenářů. My vám nevidíme do hlavy co si myslíte nebo ne. My vidíme na stránce pouhý text. Takže nikomu nemůžete mít za zlé, že když napíšete, to, co jsem zmínil, že si dotyčný domyslí, že je Intel k ničemu.

PS: Jinak já jsem psal o produktu X, že je k ničemu. Ten Intel jste si tam dosadil vy
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-28 00:09:29
avatar
to je ale vaše dedukce, váš výmysl, na mě to neházejte ...

pokud bych napsal, že Intel je k ničemu, pak je vaše kritika oprávněná, ale já píši jen to, co je objektivně pravda a to, že by byl Intel úplně k ničemu pravda není, takže to nepíši a nikde netvrdím ....

to že vy nedokážete porozumět psanému textu, je hlavně váš problém .... mě opravdu velmi vadí, když si vymýšlíte a přidáváte do mých textů vaše slova a myšlenky ... někteří si stěžujete, že články jsou dlouhé, jsou dlouhé proto, že se snažím aby tam bylo vše a nedalo se to prostě vykládat různě ani přidávat něco mezi řádky apod. A vy to stejně děláte ... takže co s vámi ...

to mám ty články dělat ještě delší a přidávat všude poznámky typu:

Pro méně chápavé: "Když napíši, že Intel je: předraženej, děravej, nemá výkon, má zastaralou architekturu, nemá nic čím by konkuroval...., tak to neznamená, že je k ničemu! To jsou zcela rozdílné věci. ...

??? negativistický dojem si do toho přidáváte sami. Já píšu o věcech tak jak jsou ....

U mých článku si prostě odpusťe čtení mezi řádky, či nějaké promítání vašich pocitů a názorů do článku a roubování jich na mě ... já píšu o NV, intelu, Aple a komukoliv jiném zprávy tak, jak stojí fakta a situace ... to jestli se vám to líbí nelibí na faktem a té situaci nic nezmění, ale to je váš dojem za ten já nemohu ....

když udělá AMD, Intel, NV nebo Apple atd. pro uživatele něco pozitivního, píšu o tom tak ... stejně tak jako když udělají něco negativního .... já za to nemohu, že věci jsou jak jsou. Na mě to neházejte a za vaši předpojatost vůči firmám a vůči mě také nemohu to je vaše předpojatost ne moje ...
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 16:03:06
avatar
Útok ? co to meleš … toto (a nejen toto, ale i to co poslední dobou intel předvádí obecně) je na kriminál a ne jen na "útok" na nějakém web-magazínu...
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 15:39:16
avatar
tak jako když se na to podivam z pohledu toho marketingovyho reditele Intelu tak jim asi nic jiného nezbyva když to chteji prodat ne?
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 16:04:53
avatar
To už je ale klamání zákazníků a je to proti všem pravidlům v bussinessu obecně...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 16:23:54
avatar
ano, proto tohle chování chápu, nesouhlasím s ním, ale chápu ho ...

o to více ale nechápu, jak ho někdo může bránit, jak někdo může napsat, že jen proto, že na chování Intelu pozorníme, tak to znamená, že nenávidíme Intel atd.
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 18:42:43
avatar
Pozrel som si porovnania a Intel naozaj neklame, čiže na súde by asi AMD neuspelo. Na druhu stranu su ale porovnania postavené tak aby to vyhovovalo len jednej strane a určite to nie je vyvážené. Ja by som na základe testov od samotného vyrobcu žiadne CPU určite nekúpil. Možno by mala EU zakročiť a pripraviť nejaké štandardizovane testy na meranie výkonu CPU podobne ako je to v prípade spotreby aút
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 18:56:00
avatar
o to nejde že by byl problém s těmi čísly, Intel také moc dobře ví, proč má na každém slide napsané určitou větu ...

potíž je, jak to používá a hlavně co srovnává, že je to minimálně zavádějící je asi všem jasné ...

a jak říkám, ještě před 2-3 lety Intel dělal prezentace a srovnání, která takhle závadné nebyly, takže on umí udělat nezavádějící srovnání, ale teď je nedělá ... to je problém ...

ne EU by měla začít podle mě prošetřovat, jak je to s těmi šedými penězi bokem na podporu produktů atd. tady je problém, tohle nikdy nebylo dořešeno, když Intel a OEM dostali před lety přes prsty ... tady je prostě problém v tom, že AMD je jedinou konkurencí Intelu na trhu, ale ten vytvořil na trhu takové podmínky, které skutečnou konkurenci neumožňují, to je věc, kterou měli antimonopolní úřady dávno řešit ... Intel měl být jako společnost dávno rozdělen tak aby vyzniklo konkurenční prostředí ... umíš si představit, kdyby Intel byl rozdělen na 2 nebo 3 společnosti, které by si najednou začaly konkurovat jak by to na trhu vypadalo?
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-24 22:09:42
avatar
súhlasím. Podľa mna si s týmto Intel zarába na problém. Nikto totiž nemá rad keď ho zavádzajú. Ten zákazník to totiž môže veľmi rýchlo zistiť, že ten produkt nie je úplne taký, ako sa mu to niekto snažil prezentovať. Potom bude sklamaný a najbližšie si možno vyberie konkurenčný výrobok a už len z princípu nekupy ten od intelu (aj keď by bol možno už lepší). Lojalita sa totiž ťažko získava, ale po prekročení určitej hranice je onu možné rýchlo prísť.
Dollars1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-25 02:34:17

To je hned, místo téhle snahy ať slevni procesory a desky ať konkurují AMD aspoň cenou , mají to předražené stejně ve hře nepoznáte rozdíl pár % maximalnich fps ať se daří intelu i AMD ať to my máme za hubičku
Saliery [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - CO 2020-06-25 11:32:41

Co cekate od skostnateleho korporatu? Ze bude inovovat a posouvat technologie do predu? Ale no tak. Kazda firma, ktera dosahne urcite velikosti, tak se u ni projevi ti lini a neschopni lidi, kteri se na drive uspesnou firmu casem nabalili a schovalili se v ni, protoze ti shopni z ni rychle odejdou, kdyz zjisti, kdo v ni zacal casem rozhodovat. A je to problem vsech oboru a vetsiny obrich firem ne jen Intelu. Napr. AMD o tom muze napsat sagu velikosti Pana prstenu. Nastesti se z toho vymanila a mame tu konecne kdo zase posouva vykon. Soutezivost je totiz zaklad. Kdyz nemam s kym souperit, logicky lenivim.
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-25 16:51:32
avatar
Presne tak, v každej firme sa časom dostanú do vedenia analny akrobati, ktorých špecialita je na všetko povedať áno hoci to je blbosť, len z dôvodu aby sa zapáčili vedeniu. Ak je firma dostatočne veľká, tak takýto človek sa ma šancu dostať vysoko (samozrejme tiež zmení firmu skôr ako zo praskne ).
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-25 14:47:40
avatar
Intel si neničí žádnou doboru pověst. To by ji nejdříve nějakou musel mít. Všichni víme minimálně o tom jednom velkém případu, kdy byl Intel "odsouzen". Intel jen prostě ukazuje, že je skutečný recidivista. Mě to třeba stačí na to, abych už od nich nekupoval. Stejně tak to někomu může být úplně jedno
pavel.pavol [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - European Hardware Awards 2020 2020-06-26 14:48:31

Všechno od AMD a pouze jedna grafika od NVIDIA

https://www.eha.digital/awards/european-hardware-awards-2020-winners-announced/
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-27 22:29:01
avatar
jo, takhle to vypadá, když se hodnotí produkty podle toho jaké jsou ....

NVIDIA si za žádný jiný produkt ocenění nezaslouží, jen za to že 2080ti je prostě nejlepší herní grafika na trhu, ve všech ostatních cenových hladinách má AMD podobný výkon za lepší peníze ...
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-27 23:48:03
avatar
A o čem to jako vypovídá? Když nvidia a AMD mají oba vlastní kategorii ? A jiné kategorie tam na grafický karty nejsou tedy kromě jádra které má navi 10 ( neznámo proč)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-27 23:59:41
avatar
RX 5700XT je jednoznačně nejlepší a stále ještě cenově dostupná grafika pro masy... NVIDIA nemá za cenu 5700XT nic tak výkonného ;) ... RTX 2070S s podobným výkonem už je výrazně dražší, mimo zájem a dosah většiny hráčů ....
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-28 00:21:17
avatar
Eeeh fajn, ale o tom tu není vůbec řeč na tom webu máš best gpu from nvidia a best gpu from AMD takže to nemá vůbec smysl nějak řešit, když obě mají vlastní kategorii. kdyby tam byla ještě kategorie pro intel tak tam třeba je nějaká GMA 4500 nebo jak se to označuje dneska.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-28 02:05:33
avatar
o čem to plácáš? Samozřejmě kdyby měl Intel nějakou slušnou grafiku, tak má taky ocenění ... ale nemá nic ....
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-06-28 10:06:52
avatar
No je vidět, že tě pointa úpně minula.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 502x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1521x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1217x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1900x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1150x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1907x
Komentářů: 3