Alien vs Predator – první skutečné plné využití DirectX11 vypadá famózně! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 30 listopad 2009
altAliens vs Predator je technologická výkladní skříň nové generace počítačových her.

 

 

Battleforge DX11, STALKER DX11, DIRT2 DX11, to jsou zatím jen takové jednohubky, které využívají sice některých vlastností DX11, ale nejsou na DX11 primárně postaveny. Aliens vs Predator je skutečně první hrou, která je postavena na DirectX11, ale je se sníženými detaily a ubranými vlastnostmi i kompatibilní na DX9 Windows XP. Každopádně primárně staví na DirectX11. PCGH.de nabídl zajímavý rozhovor k technologickým vymoženostem této hry s jejím tvůrcem a opravdu to stojí za pozornost.

Mezi jinými bylo potvrzeno, že Aliens vs Predators je skutečně první DirectX11 hrou využívající plně jeho možností. Využito k tomu je přitom vlastního herního engine. Klíčové pro tento titul je hlavně pokročilé světelné efekty a efekty stínování, které bude hra bohatě používat k navození té správné atmosféry. DirectX11 k tomu nabízí hned několik propracovaných prvků jako třeba vylepšené HDR, Ambient Occlusion či SM5.0 a další. Vše slibují vývojáři hry dokonale využít. Samozřejmě nechybí ani stěžejní tesselace, která už na dříve prezentovaných materiálech vypadá v této hře opravdu působivě.

Hra nabídne i silnou optimalizaci pro vícejádrové procesory, která je DirectX11 přímo vlastní. Tvůrci mluví o využití až 8 vláken, které dnes nabízejí procesory Core i7. Hra má integrovaný vlastní fyzikální systém, který právě může až 8 vláken procesoru využít. Padla otázka, i co se týká PhysX a fyziky akcelerované přes GPU. Stejně jako řada dalších herních tvůrců si i vývojáři Aliens Vs Predators nemyslí, že by GPU bylo nutné k akceleraci fyziky. Prý není problém GPU k fyzice využít, ale je to zbytečné a raději využití plně jeho výkon ke grafickým efektům.

Hra má vyjít pro PC, Xbox360 i PS3, Bude v omezených detailech a bez některých efektů kompatibilní i s Windows XP a DX9, prioritou je ale PC platforma a DirectX11. Nově zveřejněné snímky, které vidíte v tomhle článku, ukazují, že by Aliens vs Predators mohli v plných detailech ustanovit nový etalon vizuální kvality her. Plné detaily rozhodně dokáží pořádně provětrat ty nejvýkonnější herní sestavy a tak přijdou k využití jak čtyři i šestijádrová CPU, tak i nejvýkonnější DirectX11 grafické karty. Konečně to tedy vypadá, že se opět dočkáme hry, hodné současného výkonného HW.

Celá tahle nádhera má přijít už v únoru a tak pokud plánujete upgrade PC, je nejvyšší čas se jím začít zabývat. Za pár dní vychází i DX11 DIRT2 a v Q1 ještě pak očekávaný Battlefield Bad Company 2 DirectX11, takže konečně se nám ten vývoj viditelně posouvá … DirectX11 využívají operační systém Windows 7 i Windows Vista (po aktualizaci), nemusíte tedy nutně měnit i OS, máte-li alespoň VISTA.

PS: aktuálně vyšlo DEMO DIRT2 na PC, tak si to můžete vyzkoušet, vypadá to opravdu famózně, doporučuji zkusit na 3 LCD v Eyefinity (U ATI HD 5000 instalujte nový hotfix), pokud máte možnost a jste fandové závodních her, už nebudete chtít jinak. Má to tedy nevýhodu, že vás letošní vánoce můžou vyjít pěkně draho :).

Zdroj: PCGH.de, DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 14:24:03
avatar
Toto sú Alieni, z ktorých by sa po***l aj H.R.Giger
Luky1987 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dirt 2 2009-11-30 14:28:25

No já si demo Dirt 2 stáhnul a zahrál, sice "jen" na DX10.1, ale grafická stránka je průměr, jízdní model naprostá tragédie...
GT5 Prologue se nevyrovná... a to říkám zcela nezaujatě i jako fanda nových technologií, což zde není zvykem...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 14:31:29
avatar
No sorry ale pokud od DIRT2 čekáš simulaci ala GT5 tak to lehce nechápu .... DIRT2 byla a je arkáda ... a měl si to na plných detailech s DX11? Jako průměr to rozhodně neni, je to nejlépe vypadjící závodní hra vůbec kam se na to hrabe GT5 se svými nedetailními texturami atd.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 14:54:28
avatar
No to sorry, k čemu jsou mi uzasny textury kdyz auto na trati nesmyslně plave? Zvlast u rallye kdy jsem na trati sam tak kvalitni fyzikalni model je to hlavni co me na hře baví, je to adrenalin, výzva. Demo zkusím, ale spíš si zopakuju nejlepší rallye hru všech dob: Richard Burns Rallye a myslím že i s DX9 a mě bude bavit mnohem víc
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 15:09:55
avatar
DIRT2 je arkáda! nezapomeňte na to, to vůbec není simulace a autoři o tom také tak nemluví ;)
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 16:45:00

To že je to arkáda neznamená že to auto musí plavat, mezi arkádou a simulací je velký rozdíl to ano, ale i arkáda by měla mít slušný jízdní model, přece jenom jsou to auta Beru že to není simulátor jako richard burns ale stejně jsou to automobilové závody. Nikdo nechce aby Dirt 2 byl simulátor, ale ke slušné závodní hře patří i slušný (ne simulátor) jízdní model.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 18:47:27
avatar
mě se ten jízdní model líbí ... líbil jsem mi v GRID líbí se mi v DIRT2 ... jo v SHIFT (simulace) nebo LFS je reálnější, ale DIRT2 je hlavně o zábavě a je to nereálný, ale je to zábavný ...
Mishoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 00:53:22

no teda nerealne je to dost. z miesta na strku startujem ako s dragsterom na asfalte...
Son Gito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 14:02:56
avatar
no pokiaľ je tam jazdný model ako v Gride, tak potom to je super, GRID nemá chybu a zatiaľ čo sa týka závodnej hry nebol prekonaný (ani shift).
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 14:59:37
avatar
zas sa musim smiat alebo ked neni co hre vytknut tak textury su nikdy neni dostatocne neviem ako ty ale vacsina ludi nejde v zavodnej hre 5km/h aby obdivovala textury
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 16:49:54

Zrovna u Gran Turisma bych textury neřešil, ať koukám na screny jak chci nejak nevim v čem je vada.
Luky1987 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 15:37:26

Simulaci nikdo nečeká, jen ten jízdní model je naprosto směšný, třeba GRID je taky arkáda, ale úplně jiné kafe...
Věřím, že kdyby GT5 bylo na PC ve stejné kvalitě jako na PS3, byla by nej hra GT5 :-)
Vše zde okolo super hyper ultra mega DX11 začíná být trapné...
Pochybuji, že jsi hrál GT5 na velké televizi s volantem...
A grafika opravdu není rozhodující...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 16:51:33

Mě se GT líbí, ale tak jako tak, máš pravdu.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 13:22:38
avatar
no právě to troškažení s DX11 je ta prdel, ono dokud nebudou DX11 nativní hry(bez DX9-10) nemůžeme čekat nic víc než trapný pokus o lepší látky (jako z té samé animace tesselací neuděláš plynulejší tímhle způsobem jako na standartách států v Dirt2) nebo stejně dementní vodu jako před 9 lety, ale s větším počtem poláků.
a víš proč lidi nadávají na textury? HD. i na Full HD je asi každá hra krátká, a ještě si připočti kompresi a když se to snažíš pozorovat na eyefinity rozlišeních zjistíš že Slurm není tak chutný. si vemem třeba skybox textury, už od dob CS jsou extrémně poddimenzované a i COD 6 má nízké rozlišení a těžkou kompresi.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GT5 !!! :) 2009-12-01 02:15:26
avatar
GT5 je pro mě zatím nejlepší závodní hra!!! A ohánět se texturama? BLEAH!!!
GT5 neohroženo, mise splněna
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 14:45:08

EDIT: Odpověď na:Luky1987 a ´DD´

GT5 je paráda, nevím o jakých texturách mluvíš
http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=12217

ale grafickou stránku bych nehodnotil pokud si hru nemůžu zahrát na plné detaily, což v tomto případě (Dirt 2) bez DX11 nejde. O jízdním modelu jsem slyšel, nicméne to že je to arkáda neznamená že musí mít spatný jízdní model.
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 16:07:48

Presne tak, Shift je taky arkada a ma jizdni model 100x lepsi...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 16:53:29

JJ přece jenom je to závodní arkáda, a jde o ježdění auty, na to by se hra měla zaměřit, ale nikdo nečeká do detailů vytaženou simulaci. Myslím že mězi tím o čem mluvíme a simulací je propast.
HD_Fugas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 19:13:59
avatar
Shift má jízdní model 100*lepší????A proboha kdes to slyšel,horší hru sem poslední dobou nehrál.To spíš měli pojmenovat NFS Shit,aby každej věděl než to koupí co od toho čekat.Jedna z nejlepších závodních her je GRID at si řiká kdo chce co chce
oxid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 15:01:18

pokial vsetky tie DX11 hry budu fungovat s jednym driverom bez nutnosti googlit niekde riesenia ako rozchodit taku a taku gamesku, som ochotny rozmyslat o ATI upgrade, ale zatial to vyzera na NV. Ale na tuto gamesku sa tesim velmo
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 19:03:51
avatar
můžu se jenom tak na okraj zeptat, proč nv? jen ze zvědavosti...
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 07:37:13
avatar
no třeba má 8800GT jako já, ta totiž byla skoro hi-end a s nejlepší cenou jakou jsem kdy od NV viděl(a tehdy ještě byla na stejné planetě jako ATI.)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 09:14:06

Predpokladam, ze myslel tym to, ze si pocka na Fermi a nie ze si kupi DX10 kartu od NV.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 09:22:51

jj, já doufám že vyjde co nejdřív, nemám rád, když není výběr.
Mishoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 15:28:58

no veru zase az tak famozne to nevyzera. medzi DX10 a 11 nieje velky rozdiel.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 20:02:23
avatar
Nezaponeň, že se jedná jenom o pitomý video, to nám nikdy o skutečný grafický stránce hry moc nepoví.
Mishoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 00:48:51

video nekukam ale ked DD tam podaval tolko screenov tak sudim z toho. ale co je fakt vela rozdielov medzi DX10 a 11 som mepostrehol. viac sa da postrehnut z DX9 a DX10.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 15:57:02
avatar
"Padla otázka, i co se týká PhysX a fyziky akcelerované přes GPU. Stejně jako řada dalších herních tvůrců si i vývojáři Aliens Vs Predators nemyslí, že by GPU bylo nutné k akceleraci fyziky. Prý není problém GPU k fyzice využít, ale je to zbytečné a raději využití plně jeho výkon ke grafickým efektům."

Prosím DD zase překrucuješ cizí články. V rozhovoru na PCGH bylo řečeno že akcelerace přes GPU sice v AvP není, ale taky řekli že jde o technologii budoucnosti a do budoucna s s GPU akcelerací počítají.
A taková má stálá stížnost. Proč neuvádíš přímé odkazy na zdrojové články.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 18:49:10
avatar
Citace:
Prý není problém GPU k fyzice využít, ale je to zbytečné a raději využití plně jeho výkon ke grafickým efektům.


myslím že jsem nic nepřekroutil .... jasně z toho vyplývá, že kdyby chtěli GPU na fyziku klidně použijí, ale že to nutné dnes není! Zdoj článku je uveden jako PCGH.de
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 20:44:01
avatar
z tvého překladu to zní že akcelerace přes GPU je zbytečnost a do budoucna s ní nepočítají. V originálu přitom říkají že jde o technologii budoucnosti, ale oni šli cestou využití GPU pro max. vizuální kvalitu. Do budoucna naopak s touto technologií počítají. Nevím ale já v tom vidím docela rozdíl.
Přímého odkaz na článek je standardní uvedení zdroje, který akceptují všechny weby kromě tohoto.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 09:46:29

Tiez som to cital a mozem potvrdit to co napisal siddhi. Teraz sice GPU na pocitanie fyziky nevyuzivaju ale rataju s nou do buducnosti a uz vobec tam nepadla zmienka alebo naznak ze je to zbytocnost.

EDIT:

PCGH: Do you program your own physics engine or do you utilize middleware? Will the PC version of Aliens versus Predator furthermore support hardware accelerated physics (Nvidia Physx)? What is your personal opinion about the topic GPU physics?

David Brickley: We wrote our own physics engine designed for the needs of Aliens vs Predator. We don't currently support GPU physics, though the way the engine is structured it's entirely possible to take advantage of such hardware in the future, especially with Shader Model 5.0 which will work across all DirectX 11 GPUs. However, we usually find that if the GPU has more power, we want to use it for better looking visuals! We are expecting to use new techniques in the future which will require any increase in GPU power.
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 16:14:01
avatar
Těžko říct jakou to bude mít nakonec grafiku. Pro mě je zatím na výsluní už nějaký ten pátek Crysis a jestli tato hra sesadí mojí jedničku tak budu jedinně rád, protože jak řiká DD věci se začnou konečně hýbat.
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 17:38:49
avatar
jsem na tom stejne
KlejmiC [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 16:28:19

a nevi nekdo jestli se pracuje na nakym rally simulatoru?
Slysel sem ze Bruns rally docela krachlo tak se bojim ze se to toho nikdo znova poustet nebude...
Malo lidi bavej simulatory a je to skoda pac do jejich vyvoje nikdo nebude moc investovat...

Proste jak nekdo nezajede prvni misto s prstem v nose a bez ubrani plynu tak ho to proste nebavi. teda az na par nadsencu. je to smutny ale je to tak
wireless [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 17:37:08
avatar
mě zajímá hlavně optimalizace a zábavnost hry
ačkoli mám rád hry s parádní grafikou, chtěl bych to na té parádní grafice taky trošku rozjet
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 17:36:24

kua.. zacinam si mysliet, ze na DX11 prerabaju aj ten moj dlhoocakavany starcraft2..
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 17:38:09
avatar
na AVP se tesim a jsem zvedav jak narocny na HW to bude,jestli bude stacit na max.detaili+DX11+Tesselace+Full HD rozliseni-CPU se 4jadry a 5850
flanker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 18:51:49
avatar
defaktot a hra už existuje v nějaké betě a HD5870 ji stíhá docela v pohodě. Nějaké záběry na betě jsem viděl a slušné . Teoreticky by to celkem solidně mohla utáhnout i HD5750. Hra je každopádně lépe optimalizovaná než Crysis-na FPS.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 07:40:37
avatar
crysis mělo nejlepší optimalizaci jaká může existovat, vždyť která hra si dovolí rendrovat přesně jenom to co je v obraze a skoro nic navíc? a jak můžeš srovnávat výkon skoro sandboxu s mapovou hrou? to je jako argumentovat že koridorsračka cod6 je lépe optimalizovaná jak GTAIV
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 19:07:59
avatar
mě by zajímalo jak to pošlope na dvougigový 4890 . Teselátor má tak by to mohlo jít. Ovšem GeForce budou v loji
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 19:52:39
avatar
jenze Tesselace u novych(z DX11)her,je jen v rezimu DX11 pokud hry spustis v DX9,10 tak tam engin hry s tesselaci "pry" nepracuje

PS:pokud budou stacit 5770 tak neni duvod proc si ji uz jen kvuli DX11 nekoupit,me laka 5870 nebo 59xx(jenze nevim jestli 550W 80+ zdroj bude stacit) a ceny mi zas tak nevadi,protoze jsem dlllllouho nedelal upgrade GPU proste mi porad staci pretaktovana 8800 GTS 512(zatim vse na max)
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 21:30:29
avatar
jestli je to tak tak je to k nasrání, 4800 grafiky mají 10.1 a teselační jednotku také tak technické důvody by to neměly být, leda jako podpora prodeje grafik 58xx
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 22:01:29
avatar
protože tesselace je ve specifikací DX11 a ne níže ;)
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 16:37:22
avatar
jinými slovy vyšší DX a teselátor jsou prakticky na HD 4800 na dvě věci
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 17:00:46

Ne nutne, u nekterych her muze DX10.1 prinest neco navic (Stalker, Battleforge), moc jich asi nebude, ale to se neda nic delat. Tesselacni jednotka taky neni uple na nic, existuji hry, ktere to dokazi vyuzit (Half life 2), ale opet v minimalnim poctu. Je to dan vyvoji, s tim nic nenadelas.
glass [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 18:37:48

si si isty s tym HL2 a HW tesselaciou?
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 19:28:52

S R9800 jsem to kdysi zkousel, ale nevypadalo to nic moc. Tehdy nebo snad stale se to vsak nazyva N-patches (technologie) nebo Truform (nazev ATi).

Odkaz

Zde jsem narychlo nasel hry, ktere by to meli oficialne podporovat, ozkouseno to nemam a hlavne nemam overeno zda teselacni jednotka u RV770 je kompatibilni s Truform 2.0, pouzite u Radeonu 9800.

EDIT:// Takze podle specifikaci RV770 Truform 2.0 podporuje.
Nenasel jsem to na strankach AMD, ale Spaphire by snad nekecalo... Odkaz Jinak se omlouvam za mystifikaci, nejedna se o Half Life 2, nybrz o Half Life. A zkousel jsem to na R9200, R9800 mel snad podporu pouze SW cestou.

EDIT2:// Jak sem prochazel tabulku specifikaci dle Sapphire, tak me zarazilo ze rovnez, jako samo AMD, uvadi u RV790 pocet tranzistoru shodny s RV770, tedy 965 milionu. Uz kdysi jsem to tady nadhodil, ale skutecne se mi nepodarilo overit z hodnovernych zdroju zda RV790 ma navic ony 3 miliony tranzistoru. To cislo s temi 3meg navic se vyskytlo pouze v jednom slidu, podivne ze se to tak pprebralo vsude. Jadro je fyzicky vetsi na mm2, ovsem podle vseho to neni narustem poctu tranzistoru ale zvetsenim rozestupu mezi jednotlivymi tranzistory a pridanim onoho pasma okolo, kvuli lepsi sprave napeti. Tot pouze ma dedukce...
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 19:58:33

Rv770 má 956 milonů transistorů, Rv790 jich má o tři mega víc, protože je tam i decap ring, umožnující vyšší frekvence. Ovšem ty transistory tam jsou jakoby "naházeny" a nejspíš nijak nevyužívany.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 20:59:52

Nj, ale krom toho jednoho slajdu se vsude v oficalnich materialech uvadi 965.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 19:46:10
avatar
Moc se těšim!!! Bavil mě Predátor, ale za mariňáka to byl masakr a nervy
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 07:41:29
avatar
a za aliena jsem nepochopil jak to někdo může zajet.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 21:59:51
avatar
U AVP2 jsem se opravdu dobře bavil,je to hra přesně podle mého gusta,takže od třetího dílu čekám jen to nejlepší,tak snad mě nezklamou.Už jen proto,že Predátor a Vetřelec patří mezi mé nejoblíbenější filmové postavy.
Bowler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-11-30 23:49:47
avatar
Viem že článok je o AVP,ale nedá mi nereagovať na príspevky o DIRT2!Síce to je arkáda ako z automatu v krčme,akurát má nové EYE-CANDY DX11 a podľa dema vyzerá že to bude hra hodná svojho mena i arcade žánru....R.I.P. Colin Akurát som postrehol ako aj ostatný už pri DIRT1,že autori hry sa zo série CMR snažia urobiť nejaký free-style moto-autocross a dvojka nevyzerá o nič lepšie.To v DIRT3 sa hádam bude dať urobiť s Imprezou aj backflip s dvojitým supermanom ala Pastrana...fuj,na to máme Flatout.A ešte jedna vec!I keď dúfam že Janko Stach sa nenahnevá,Ja si myslím že SHIFT nazývať simulátorom je výrok hodný "pobetatele ústavní péče"!Veď tie vozy sa tam kížu ako vajce po teflónovej panvici a to aj s volantom aj s továrnou úpravou.Simulátory sú LFS,GTR,RBR,rFACTOR a nie ten mačko-pes od EA.
Mishoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 10:17:03

tak ty si to zabil statocne dobre som sa zasmial ale zialbohu mas pravdu
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 07:26:17
avatar
to je to tak špatně nastavený, nebo je ten první screen bez tesselace? nějak vidím hrany na alienovi a ty trubky po stěnách se netváří o nic víc 2010.
Mishoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 10:18:08

veru 6 uholnikovu trubku som este nevydel
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-02 13:33:50

Člověk se stále učí
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 09:28:27
avatar
Jenom jsem zvědavý, jestli to půjde nastavit i jako DX10.1, abych nakonec nemusel hned vyhodit moji grafárnu, které jsem dal nedávno přednost před nV s "pouze" DX10 s tím, že jsem doufal, že v budoucnosti se mi to DX10.1 nakonec bude i hodit. U Battleforge to jako DX10.1 nastavit jde.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 14:23:13

To je tak, kdyz podlehnes propagande.
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RE: 2009-12-01 15:59:59

Ono dneska nekoho DX10 respektive DX10.1 zajima?? Ja myslel ze dnes uz je svet jen o DX9c a DX11.
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dirt 2 2009-12-01 13:30:28

Nevypada nejak lepe, DX11 dodelano na posledni chvili, zadny vyrazny posun. Lepe vypada jen z pohledu zdejsi "redakce", protoze DX11 umi momentalne jen ATi, takze je treba vypichnout sebemensi rozdil.

AvP vypada na prvni opravdovy posun, nicmene screenu je zatim malo, takze nelze to rici jednostranne.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 21:38:49
avatar
Abych řekl pravdu,tak v AVP3 ani DirectX 11 nepotřebuji.Pokud bude hra akční aspoň jako AVP2,tak nebudu mít čas se kochat okolím a budu dělat s vetřelců kompot s příchutí kyseliny.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-01 22:02:05
avatar
Tak ale proč se nekochat i vzhledem toho kompotu?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1214x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1145x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1562x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1121x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1868x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1965x
Komentářů: 3