Cenzura v ČR (z)vůle úředníka schválena! Senát schválil a ZEMAN podepsal blokování Internetu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Wednesday, 08 June 2016
altZákon o regulaci hazardu, jehož součástí je i blokace Internetu, je schválený.

 

 

 

Na toto téma jsme již několikrát hovořili a mám-li být upřímný, nemyslel jsem si, že to dojde, až kam to došlo:

Opět jen zopakuji, že součástí Zákona o hazardu je spousta dobrých věcí, jenže obsahuje i jednu, která sice nemá být asi záměrně nástrojem cenzury, ale tak jak byla navržena a prosazena, tak se jí stává. Tím hůře, že vše nezáleží na rozhodnutí nezávislého soudu, ale (z)vůli úředníka ministerstva financí, které zablokování některého webu, může prostě nařídit. Zkrátka obcházení pravidel právního demokratického státu jak vyšité.

Problém je ale i s technickou realizací, kterou si politici přestavují zjevně jak Hurvínek válku. A na fakt, že nelze jen tak něco zablokovat v ČR, byli politici odbornou veřejností upozorňováni opakovaně. Politici však celou věc bez odborných znalostí stejně prosadili a schválili. Doufali jsme, že ji u nás nepříliš užitečný Senát shodí ze stolu, ale nestalo se tak. I tam celý tenhle vadný zákon prošel a jediný, kdo tak mohl postavit nějakou legislativní překážku, byl Prezident. Jenže tím je dnes M.Zeman netající se odivem k nedemokratickým režimům s propracovanými systémy cenzury, a rád by se od nic učil jak řídit občany, takže ten jej podle očekávání podepsal, čímž završil tedy jeho legislativní prosazení.

Máme podezření, že mnozí politici si celé to blokování stránek nehodící se úředníkům představují právě jako model, fungující v Číně, kde běží celý internet pod státním dohledem komunistické strany. Všechny stránky, všechny služby, všechno musí běžet na čínských serverech a splňovat pravidla daná režimem, takže v Číně nemůžete řadu u nás běžných služeb, jako YouTube, Google, obchody a další věci používat, protože tam prostě nefungují a jsou zablokovány a celý Internet a jeho obsah má tamní režim 100% pod kontrolou. A přesně tímto stylem si politici a úředníci v ČR představují, že tak to bude fungovat i u nás.

Nebude! V ČR neexistuje podobná infrastruktura, která by takto blokaci umožňovala a chce se dodat, že naštěstí. Nicméně nový návrh fakticky předpokládá, že poskytovatelé internetu, což jsou různé firmy, budou snad společně budovat infrastrukturu, která podobné blokování stránek umožní. Jinak si to neumím představit. Každopádně v ČR neexistuje (a ani by existovat v demokratické zemi neměl), způsob, jak zablokovat přístup na některé stránky zcela. Zrušit stránky možné je, ale zablokovat? Ano, je možné na úrovni operátorů a poskytovatelů dát některé weby do blacklistu, tak aby se normálně nezobrazily, ale to není žádný problém obejít zcela jednoduchými způsoby.

Každopádně jsem věřil tomu, že čeští politici poslechnou hlas odborné veřejnosti, když už ne zdravého rozumu a demokracie, která se jednoznačně postavila proti navrhované podobě zákona, ale nestalo se tak. Bohužel mizerná lidská a hlavě absentující odborná kvalita českých politiků včetně Prezidenta se opět naplno projevila a poslední možností je tak ústavní žaloba, kde by se snad mohlo dát uspět s tím, že zákon dává do rukou úředníků moc, která by měla příslušet jen nezávislému soudu, jež se fakticky snaží obcházet. S vlastní nařízenu blokací, kterou politici tak přehrávají na poskytovatele, se asi nedá dělat nic.

Každopádně v podobě, v jaké byl zákon schválen, umožňuje fakticky aplikování cenzury. V praxi to ale bude dost technický problém, nemluvě o finančních nákladech, kdy celou věc politici přehrávají na poskytovatele internetu, tedy různé nezávislé firmy a odbornou veřejnost, která s celou věcí v navrhované podobě drtivě nesouhlasí. A pokud si myslíte, že se vás to netýká, tak týká. Nemalé náklady za zavedení a realizaci propracovaných systémů blokující obsah totiž zaplatíte téměř jistě ve vašich účtech za takto cenzurovaný Internet. A zaplatíte to i tehdy, pokud ony hazardní hry, proti kterým je to celé prý hlavně namířeno, vůbec nehrajete … Co na to říci?

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 17:24:10

Cenzúra ?
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 11:56:30

Tady je vidět, že o obyvatelstvo/demokracii ČR se skutečně starají jen Svobodní, Piráti a Okamura.
Celá naše pro-fašistická vláda je jen loutkou, co poslouchá toho americkýho psychopata Schapira a jeho příkazy z USA/EU.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 12:35:03

Okamura jen pindá a dělá stejně hovno a lidi mu to ještě žerou

když je v tom sám, stejně nic nezmění
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 13:40:50

A co má asi tak dělat, když nikam zvolený nebyl?
Takže radíš vše předem vzdát? Na takové hloupé lidi neo-fašisté EU sází, z takových se pak stávají super otroci
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 15:50:29

říkám jen to, že jednotlivec (nebo jedna strana) nic nezměni...

kolik lidi šlo do politiky s dobrymi umysly a stejně pak kradou všichni...

Okamura je populista tak ho lidi žerou, chodí na demonstrace ze kterých stejně nic reálného není a tráví tak svůj volný čas.

Aby se něco změnilo musel by se Okamura stejně dát to vlády s nějakou stranou, pochybuju že by zrovna jeho strana vyhrála většinově, buďme realisti. A nakonec to zůstane ve starých kolejích s pár menšími změnami.

Vždycky jsou volební sliby a pak vidíš po 4řech letech výsledky a hotovo je pouze 50% a i to je občas moc...
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 16:30:34
avatar
Většinou je splněno 50% toho co lidi tolik nepálí a nebo dokonce je jim je jedno zda bude nový zákon nebo ne. Ta druhá půlka zákonů pro kterou byli ti politici zvoleni jaksi drhne a nebo spíše se hledá proč to nejde. Svádí se to na koaliční partnery, legislativní problémy, odpor kohokoli, atd. Boha kdyby tak jednou nějaká strana vyhrála aby mohla vládnout sama, aby se nemohla na koalici vymlouvat. Mám dojem že by se historicky znemožnila, co to plácám, ti jsou historicky znemožnění úplně všichni.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 08:14:07
avatar
U nás sa to podarilo, 4 roky vládol SMER sám. A ani tak sa nezmenilo nič, našli si iné výhovorky na zlodejinu. Ludia ho dokonca zvolili znova, aj keď naposledy už musel koalíciu skladať. Pokrok ako hovado
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 12:50:04

Jalav "USA/EU" . Všimol som si vaše negatívne postoje k USA/EU . Preto sa chcem spýtať aký máte alternatívny OS s DX12 a rovnako PC ? Dôvod mojej otázky je prostý chcem sa vyhnúť Win 10 s jeho negatívami a chcem mať DX 12
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 13:42:09

Na to si stěžuj fašistickému Microsoftu
Navíc spousta her bude na Vulcanu, takže snad brzy pro hráče bude lepší volba nějaký ten Linux, třeba Android, který už podporu Vulcanu má.
karel743 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 13:26:48
avatar
Musíš psát pro-komunisticky-fašistická, ať je to správně. Furt jde o to samé: "sociální jistoty a právo" na úkor někeho.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 13:43:15

jo, obojí je stejný
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 14:08:28

Okamu a Piráti nejsou nic jiného než populisti, vezou se na vlně populizmu co zrovna frčí, okamure se chce dostat ke korytu, stejně jako ta banda fetek u pirátů, ale kdyby byly u koryta tak se v lepším případě nic nezmění a pojede se dál v tom horším by byl zfetovaný to co z bylo z našeho systému.

Fakt je takový, že prostě není co volit, všechno to je stejná banda vychcanců a zmrdů co si chtějí namastit kapsy a mít ruce v kapsách. Kdo si přičuchl na první metu tohodle "státního" businessu tak mi dá jistě za pravdu: Každý člověk co se dostal do volebních tabulek, nebo se výrazně angažuje, je totální parchant a pánské přirození, nejsou to normální lidé a jste jim totálně u řiti. Kdyby jste těm hajzlům nabízeli 100 000 za 1 milion lidských životů tak si plácnete. Normální člověk se zebleje, sotva stoupí před prách tohodle zaměstnání, nemá na to prostě žaludek, proto tam normální člověk být nemůže.

Dokud je všechny nevystřílíme v revoluci, nic se nezmění, musí téct krev, musí umírat lidé. Historie jasně dokazuje že než těžká jatka a řezničina, systém nezměnila, je to prostě realita, smiřte se s tím, bez války se nic nezmění. Poteče koryty tisíce litrů krve, je to jen otázka času, bude nás to všechny bolet, ale pak bude zase o trochu lépe, než se řady zmrdů zase doplní a oni se za pár let opět nenacpou ke korytům a celé to nepojede na novo. Je tomu už tak po tisíciletí, bude tomu tak i dál.

Doporučuji přečíst:Odkaz
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 15:52:14

na tvuj odkaz už se nejde dostat

ta kur.. babiš už cenzuruje
TeeJay [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 08:35:35
avatar
Jde.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 08:39:09
avatar
Jaaaj to je klasika
Podané humorným štýlom, ale 100% trefné.
stachuj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 14:07:15

piráti se tak možná starají, aby měli navařený perník
stachuj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 14:08:26

doufám, že zruší všechny herny a zavedou prohibici, pak už nemám důvod podporovat islámskou invazi
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 15:05:00
avatar
pirati su vlastizradci podporuju musláky!
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 15:53:46

já jen čekam kdy u nás začnou stavět mešitu


okamžitě poté dělám veřejnou sbírku na bagr který tuto stavbu zničí
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 12:44:57

O tom by mal DD psát, To lidi zajíma !
sysel2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 12:11:07

S článkem v obecné rovině souhlasím, jen moc nechápu to plivání na Zemana, jako prezident sice mohl dělat nějaké obstrukce a nepodepsat, ale pak se zákon vrací do PS, kde prezidenta můžou přehlasovat. Naproti tomu hlavní viníci Babiš se Sobotkou vůbec zmíněni nejsou.
Ač se mi celkem příčí, že se zastávám Zemana, tak z té Hvězdné pěchoty kandidátů na prezidenta byl nejlepší volbou.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 12:27:27
avatar
Nehazel bych asi vsechny kandidaty do stejneho pytle, ale v druhem kole byl rozhodne lepsi volbou nez knize.
CCblue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 12:45:48

Tobě bohužel už zřejmě není pomoci. A bohužel, odnášíme to my všichni :-(
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 18:37:15

Tobě není pomoci a díky takovým jako ty to tu odnášíme všichni. (Toť můj protiknížecí názor.)

Zeman je, no slušná slova asi nenacházím, asi bych ho popsal jako inteligentního hulváta, ale v současné situaci je milionkrát lepší než "kultivovaný" prounijní sluníčkový kníže. Bože, jak se vůbec může někdo veřejně přihlásit k TOP (knížeti) nebo ANO? To vám není hamba? Bych blil.

(zamana jsme nevolil, aby bylo jasno, ale radši bych si usek ruku, než to hodit knížeti)



// děkuji knížecím přikyvovačům za mínuska, nic jiného bych ani nečekal.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 13:00:14

Co jineho cekat od prospecharskych zkorumpovanych komunistickych bezpaternich struktur a mladych prospecharskych ohnout hrbetu bez moralky (pelikan a spol) z kterych se sklada hnojiste zvane parlament CR.
karel743 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 13:24:06
avatar
Tak se nám ta demokracie nějak porušťuje a počínšťuje. Ještě zvolit ve volbách "rázné" řešení něčeho a je vymalováno...
duron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ? ? ? 2016-06-08 14:10:06
avatar
Nechapu to pozdvizeni. Kdyby to jiz bylo zneuzito, tak bych to pochopil. Ale takto... chopili se toho jen antiBabisovci a tupec Kalousek. Nic vic, nic min.
maxsenz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 14:42:23
avatar
To je v riti s vami všetkými !

Prešiel som si celú diskusiu a nieje v nej JEDINY prispevok ktorý by bol k danej téme...
Len samé žabomyšie vojny zase Zeman / Chvostár
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dotaz/výzkum 2016-06-08 15:22:28
avatar
Můžete mi prosím vy, co nesouhlasíte s tou "cenzurou" napsat odpověď na následující otázky?

1. chodíte na zahraniční hazardní/herní servery?
2. pokud je odpověď na otázku č.1 "ano", tak druhá otázka je: zdanili jste své výhry podle zákona o DPFO?

Díky.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 15:53:50

Tady vubec nejde o nejake zahranicni herni servery. To je uplne podruzny duvod a smokescreen. Ja na ne nechodim a ani nehraju zadne hazardni hry.

Problem je ze vladnouci trida chce paky jak omezit svobodu netu a chce aby jsme za to platili vsichni i ty. ISP to bude muset nejak poresit a aby to bylo "ucinne" tak to bude stat miliardy ktere zaplatime ty a ja ve zdrazenem netu a potom urednik se proste rozhodne ze treba CNN (nebo jakkakoliv stranka) je zavadna a vyda rozkaz k blokaci a nebude sily ktera by mu v tom branila. To na jake stranky budes chodit bude zalezet na libovuli urednika a jeste za to budes platit. Nehlede na to ze kazdy kdo ma vice nez tri mozkove bunky si behem chvilky vygugli jak tyhle opatreni obejit. Takze vysledek je hrat se bude dale ale stado si plati cenzuru a jeste tomu tleska jak jsme ty hajzly hrace pekne zdanily.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 15:57:44

už vidím nějakého pražského kkta co mu ani už nestojí, že si rozmyslí že bude blokovat stránky s péčkem ..
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 16:38:56

Presne. Urednici jsou jebli. Me stacila ta reportaz jak ta mlada urednicka krava lidem nicila zahony kytek pred barakem jenom proto ze mohla.
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 16:53:28

Jak pred barákom ? Povedz. To tam máte potom veselo
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 17:54:49

Ne u mne. Byl jsem nekde na navsteve a vysilali tam reportaz z nejakych bytovek co asi patrili mestu. Nevim. No a ti lidi co tam bydleli tak udelali krasne zahony plne kytek kolem baraku a prisla takova mlada krava z mesta a zahony jim znicila. Kdyz za ni prisla na urad televize a ptali se ji uplne normalne proc ty kytky nicila tak chvily hystercila a potom uz jen mlela neco o tiskovem mluvcim. Nebyla schopna normalne odpovedet. A tomuhle dej do ruky pravomoce. Za chvili ti nepojede net vubec protoze vsechno bude zavadne.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 22:05:46
avatar
Třeba těm lidem ten pozemek nepatřil a TV Hovna z toho udělala senzaci. ;-) A pak je dost těžké bez nějaké manipulace rozhodnout, kdo je větší dement, zda kravka z úřadu nebo zahradnická brigáda socialistické práce.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 23:25:56

Bytovky byly oplocene a ty zahony byly udelany uvnitr plotu. Jak rikam bytovky asi patrili mestu vcetne oploceneho pozemku okolo. Lidi co tam bydleli si proste zkraslili travu okolo domu na cizim pozemku nehospodarili. Komu tohle vadi je proste dement a vypovida to o tom co jsou urednici zac. Urednice navic mela moznost vysvetlit coz odmitla udelat protoze proste nemela jine vysvetleni nez arogance moci.
A nebyla to NOVA kde jsem to videl.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 06:38:55
avatar
Hele, mně to je jedno, reportáž (venkoncem pitomou a zmanipulovanou) jsem neviděl, můžu tedy jen hádat. Ale v právním státě platí: I když v dobrém úmyslu zkášlíš něco co ti nepatří, nemáš právo to udělat.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 08:11:08

Tak proc ta urednice nepodala takove jasne a logicke vysvetleni? Nebo ze by v tom bylo neco jineho?
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 08:48:11
avatar
protože je to dementní kráva, jak jsem psal.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 19:38:34
avatar
Ale ano, tady jde o zahraniční herní servery, je to podstata toho zákona.

Kromě toho, ten zákon neříká jakým technickým způsobem toho má být docíleno, takže to klidně může být i prosté zablokování DNS nebo IP adres, což rozhodně nejsou miliardy - podle toho jak jsem si návrh toho zákona přečetl, jde jen o to, aby se ztížil přístup běžným uživatelům (něco jako když se alkohol nalévá jen starším 18 let - taky to nezaručuje, že se nedostane do rukou dětem). Navíc ten zákon jednoznačně specifikuje svou působnost výlučně na herní servery, takže ani ten úředník nemůže svévolně porušit zákon a dát na blacklist libovolnou stránku nebo její podčást.

A jestli ti nevadí, že musíš ze svých daní platit léčbu gamblerů, kteří ani neplatí daně, tak mně to teda vadí!
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 21:00:26

Uz o tom byla debata a nekdo tam presne navrhoval stejne reseni. Druhy mu nazorne ukazal ze i 14 lete decko do 5 minut zjisti jak to obejit a prave tam vysvetloval ze aby to bylo aspon trochu ucinne tak se to musi udelat jinak a to by prave stalo ty miliardy. A i presto to jde obejit ale uz hure.

Me spise vadi ze platim lecbu fetakum, alkoholikum, kurakum tech je podstatne vice a vycucaji na lecbu mnohem vice nez zaplati. Fetky taky neplati dane. Me vadi ze platim nahrady politikum na ktere podle zdraveho rozumu nemaji narok, me vadi ze statni urednici nejsou hmotne zodpovedni za sva rozhodnuti a jsou schopni rozkrast a prosustrovat miliony nekteri borci minulosti i miliardy, me vadi spousta veci ktera se plati z mych dani. To ze platim lecbu gambleru je tak zanedbatelna polozka ze to mi vadi asi nejmin.

Jinak zakon je jen car papiru. Vime jaka je u nas vymahatelnost prava a kdyz se to bude hodit zakon se zmeni behem jednoho dne. Technicke prostredky kontroly budou vybudovane tak proc je nepouzit jak se to zrovna te ktere vladnouci bande hodi.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 21:50:43
avatar
Nemáš pravdu. 95% populace nemá znalosti na obcházení technických omezení. Zbytek si poradí, nebo si najde návod.

Že to geekové dokáží obejít, je celkem jasné, já se sítím věnuju docela dlouho (už nějakých 20 let). Jenže ten zákon taky zavádí blokaci bankovních plateb/převodů, takže i když se dostaneš na server, velmi pravděpodobně si na něj nepošleš hotovost a obráceně případnou výhru.

BTW co se feťáků týká, tak fet je taky zakázán zákonem. A nemyl se, vymahatelnost práva jde postupně nahoru, pamatuju už docela dost a je to velký rozdíl jak proti začátku 90. let, tak třeba roku 2000. A platí to i pro úředníky ministerstva, všichni mají dneska stažené půlky strachem, aby neprovedli něco protizákonného, protože by je okamžitě vyhodili.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 22:28:08

Ja ty znalosti nemam taky. Ale az je budu potrebovat tak si je nastuduju a to udela kazdy kdo bude chtit. Stejne jak jsem nevedil nic o VPN do doby nez me zacal prudit ISP a dneska vim vsechno co potrebuju.

On te nekdo donuti mit konto v CR? Prevody prostredku se daji delat spousty zpusoby. Ono mit konto v CR je dobre leda pro vyplatu, mit ho pro prijmy ze zahranici je docela stupidita.
Kdyz si zalozis konto v jakekoliv okolni zemi jak ti CR zabrani poslat hotovost na nejaky gamblersky server?

Sorry ale tvoje argumenty mi pripadaji jako argumenty statniho urednika ktery zije za zeleznou oponou a nechape ze existuje nejaky volny pohyb.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 09:16:04
avatar
Tak si to shrneme:

aby sis zahrál na "nelegálním" serveru, budeš muset:

1. obejít problém s připojením
2. zajistit si účet v zahraničí (já ho měl a není to až tak úplně jednoduché jej spravovat)
3. zařídit si převod peněz z/do ČR (platíš poplatky za mezinárodní clearing)

Připadá ti to jako snadná cesta si zahrát? Mně teda ne a myslím, že to odradí 85-90% potenciálních hráčů, což je přivede k subjektům registrovaným v ČR, které odvádějí daně.

Sorry, ale stát není "volný pohyb". Když podnikáš a jsi plátcem DPH, máš celkem "nesvobodu", protože stát (tj. my všichni) stanovil nějaká pravidla. Stejně tak máme všichni zdraví vojenskou povinnost až do 60 let věku, ačkoli se dnes na vojnu nechodí a spoustu dalších povinností a omezení. To je právě znak státu, že si dokáže vynutit stanovená pravidla a jeho opakem je ANARCHIE.

Tvoje argumenty jsou zcela mimo realitu, nechápeš ty nejzákladnější principy na kterých funguje stát. A to není o úřednících, ti jsou jen převodová kolečka. Stát, který rezignuje na (jakoukoli) represi vůči těm, kteří neplní stanovená pravidla (ať jsou jakákoli), není státem, ale spolkem kašparů kde si každý dělá co chce. A když se ti nelíbí směr, kterým ten stát jde, máš možnosti jak to ovlivnit - od protestů ke svému starostovi/hejtmanovi/poslanci a senátorovi (podle příslušnosti), projevů občanské neposlušnosti, organizaci prostestních hnutí až k volbám, kde můžeš hodit svůj hlas tomu, koho pokládáš za kompetentnějšího. Ale ono je jednodušší nadávat na internetu a nic nedělat.
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 15:56:15

nasrat na nějaké daňě. Platíme tu jak šulini a co s těmi penězi vlada udělá ?


pošle to kokotům do bruselu a ti pak vymyslí skvěly projekt na který ty peníze musíme použit.

Raději budu krást a státu nic nedám, budu se mět dobře, našetřím si v pohodě na důchod a na celý stát se můžu akorát tak vysr..

peace
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 19:40:20
avatar
vidím že se vyznáš. ;-) Jen bych tě chtěl upozornit že zatím stále z té kokotské EU přiteče víc peněz, než od nás odteče.

BTW, kolik si myslíš, že budeš potřebovat našetřit na důchod?
Vraby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 21:53:54

hele není problém že odvádíme peníze a pak je dostaváme zpátky i ve větších částkách ... problém je jinde.

Např u nás v obci, dostali asi 25 mega, které byly určené pro výstavbu kina a v obci bylo potřeba postavit chodník u hlavní silnice a ty peníze prostě museli všechny použít jen na to kino ... a kino se dalo dle starosty udělat za 10 mega, ale protože to byl projekt fundovany EU, musely se utratit vsechny penize jinak by si to obec musela platit sama. Takže navymyšleli XY kokotin, které nebylo třeba. Máme super nové kino, do kterého skoro nikdo nechodí a ročně jsou v nim 4 akce.

K čemu pak takové projekty jsou ? Raději aby dostali mín, ale mohli ty peníze použit na co je třeba, ne jen na to co papalaši v EU vymyslí ... a o to jde

Osobně nepodporuji vystoupeni z EU, ale toto plytvání našimi penězi se mi prostě nelíbí... je to hnus.

K otázce důchodu, těžko můžu vědět jaký za 40 let bude standard. Když si dám kolem 10tky měsíčně a budu spořit kolem 40 let tak pak s úroky + příspěvky od státu můžu mít "důchod" +- 20K měsíčně na dalších 20 let (pokud počítám že bych šel v 65 do důchodu)
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 06:49:37
avatar
Ten problém je jinde: vaše obec dostala těch 25M na kino, protože to tak postavil projekt. Pokud byl chybný, nebo předražený, popřípadě nezahrnoval renovaci chodníků, je to chyba projektanta a potažmo investora, žádajícího o dotace, tj. starosty a zastupitelstva. Ano, tak jednoduché to je.

Starosta místo toho shrábne evropské prachy a ještě si před lidmi postěžuje na tu "zlou" EU, jak mu hází klacky pod nohy, když ty "jeho" (její) peníze chce nechat utratit jen dle schváleného projektu. A znova opakuju: nejsou to "naše" peníze, ale peníze jiných států EU, které jsou tak "hloupé", že financují rozvoj infrastruktury někde v jakémsi Česku plném divných eurofobních lidí.

Ad tvé spoření na důchod: a spočítal sis inflaci za těch 40 let? Pokud nebude žádná ekonomická a finanční krize (které ale mají obvykle periodicitu 5-7 let), je průměrná roční inflace 2-3%, v krizi může inflace vyskočit až na 7-10% (velké krize nafukují i o 50% a více). Tak abys pak třeba v roce 2060 nezjistil, že za 20 tisíc budoucích peněz budeš v obchodě kupovat 3 pecny chleba. ;-) A to nemluvím o systematických rizicích jako krach banky, měnová reforma, pád měny, válka apod.

P.S.: neříkals, že na stát kašleš? Proč tedy počítáš s příspěvky od státu, když mu nemíníš platit daně? :-)
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 17:27:50
avatar
1, Ne a ani zadne jine, nezajima me to.

Nicmene si nedelam zadne iluze, ze se na onen blacklist "omylem" muze dostat spousta dalsiho obsahu. Dale se mi nelibi, ze se to zcela jiste promitne v cene pripojeni. Samozrejme neni pochyb o tom, ze toto opatreni je stejne absolutne k nicemu, pac se tyto blokace daji obejit nekolika ruznymi zpusoby. Kdyz to shrnu, tak to vnimam tak, ze ja budu muset platit vice za pripojeni kvuli necemu, co me jednak nezajima a druhak tyto opatreni stejne nemuzou fungovat..
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 04:58:16
avatar
zakazem hazardu to začína a zakazem svobody slova to konči
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 19:44:46
avatar
Souhlasím. Já se třeba cítím strašně omezený, že v obci můžu jezdit jen 50km/h a hlavně nemůžu střílet z kulometu po lidech. To je nesvoboda!
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 20:09:32

ty si vypláchnutej
takže dle tebe může kdejaký ouřada rozhodnout, že tvé stránky zakáže, ne nezávislá instituce?
Tohle je toho výsledek, dokonalý korporátní fašismus, který tak hloupě obhajuješ:
Odkaz

"But about half of the sites on the list are not related to child porn and include a slew of online poker sites, YouTube links, regular gay and straight porn sites, Wikipedia entries, euthanasia sites, websites of fringe religions such as satanic sites, fetish sites, Christian sites, the website of a tour operator and even a Queensland dentist.!
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 21:11:56

Ten zaver to jasne vystihuje k cemu ta cenzura bude. Nejaky hernima serverama se to obkeca ale takhle to pokracuje a je velmi naivni si myslet ze to takhle nedopadne i u nas. Opojeni moci je velke a snaha udrzet se u koryta za kazdou cenu a pouziti jakychkoliv prostreku bude jen gradovat. Se podivej jak si CSSD ohnula pravni system podle potreby v kauze Altner. To je neco neskutecneho. Jestli si nekdo mysli ze budou mit problem se zakazem jakychkoliv stranek ktere se jim nehodi tak je hodne naivni hlupak.

He said secret censorship systems were "invariably corrupted", pointing to the Thailand censorship list, which was originally billed as a mechanism to prevent child pornography but contained more than 1200 sites classified as criticising the royal family.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 21:56:48
avatar
Takže ty tvrdíš, že operátoři, kteří tento zákon nechtějí, budou při implementaci mlčet jako hrob, když budou do BL přidávat sajty nesouvisející s hazardem? V Česku, kde se neudrží ani vojenské tajemství?

Jako paranoia je dobrá věc, ale když už vidíš v holčičce s lízátkem cizího agenta se zbraní hromadného ničení, tak už asi bude něco špatně. Se prober!
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 22:17:27

Operator udela co mu urednik naridi. Kdyz ani soud nema paku na vladnouci stranu a ta si dovoli proste ignorovat rozsudek tak nejaky operator nema sanci. Stado si precte na netu ze byly zablokovany jine stranky a tim to skonci, protoze proste nikdo nebude mit paku s tim neco delat. Navic zakon si vladnouci banda zmeni velmi rychle.

Ne v holcicce s lizatkem nebezpeci nevidim. Pokud mas potrebu pouzivat nesmyslne a urazliva prirovnani a nejsi schopny videt souvislosti tak je zbytecne se s tebou bavit
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 06:55:05
avatar
To možná ano, ale nikdo mu nezabrání v tom to zveřejnit. A každá strana sleduje preference, takže takovou sviňárnu nikdo neudělá (nehledě na to, že to mají v rukách úředníci, kteří už mají služební zákon a jsou tak na politicích nezávislí - prosím sleduj dění v této zemi, abys nebyl mimo mísu).

A co se týká "ignorování rozsudku", tak to zjevně není pravda. Soudní pře stále běží v rámci opravného dovolání a NS už rozhodl o pozdržení výkonu rozsudku, takže ze systematického a procesního hlediska je vše OK. A protože pan Altner je svým způsobem nedůvěryhodný, existovalo velké riziko, že případné vrácení peněz by už neproběhlo.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 08:21:49

ANo NS ktete je plne kamaradu CSSD a ktery to zduvodnil naprosto nesmyslne. Dovolani bezi ale nema zadny odkladny ucinek. Zkus to udelat ty. Behem par dni prijdes o vsechno dovolani nedovolani. Tady je jasne videt ze pro nekoho zakony neplati takze o nejakem zakazovani stranek si nedelam iluze. Mimo misu ses ty kdyz veris ze nejaky urednik si dovoli jit proti vladnouci bande. Myslis nezavisli jako treba policejni prezident ktery plnil ukoly Zemaka potirat proti cinske demonstrace a byl za to pak povyseny?

A hadej kdo to bude platit az Altner po dalsich 5 letech vyhraje mezinarodni arbitraz proti CR a pujde to uz do miliard? Mala napoveda, CSSD to nebude.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 09:00:10
avatar
Ne. Tohle, když si zaplatíš dobrého právníka (což v tomto případě udělali), můžeš takto postupovat i ty. Právo totiž není o tom, co by se ti líbilo a jak by sis to představoval, ale o tom, že využiješ veškerých právních kliček a fines, abys uspěl.

A když si o tom sporu ČSSD vs. Altner něco přečteš (ne jen ty nesmysly co se píšou na internetu), tak zjistíš, že to tak jednoznačné není a že šance na výhru ČSSD nejsou vůbec malé. Je to docela rozdíl neplatit třeba spotřební úvěr na mobil a soudit se o neplatnost podivně uzavřené smlouvy. A když ten rozdíl nevidíš, pak chápu, že ti to připadne jako "pomoc" od "kamarádů" z NS.

Mimochodem, mezinárodní arbitráže už ČR delší dobu vyhrává a málokdo už do takového sporu jde.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 21:54:05
avatar
"vypláchnutej" jsi ty. Přečti si ten zákon a pak mudruj.

Jo a když už něco odlinkuješ, tak si napřed přečti co linkuješ, abys nebyl za trotla:

Citace:
The blacklist is maintained by ACMA and provided to makers of internet filtering software that parents can opt to install on their PCs.


Střelil ses do vlastní nohy. Nebo neumíš anglicky. Tak jako tak plácáš hověziny.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 06:56:05
avatar
haló, mínuskáři, klikat můžete jak chcete, ale pravdu popřít nemůžete.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 07:38:55

Děkujeme za opětovné ukázaní tvého výplachu, tento filtr politici v Austrálii tlačili pro operátory. Pro slabé jedince, co věří všemu, uvedli tuto větičku
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 08:52:38
avatar
Citace:
However, if the Government proceeds with its mandatory internet filtering scheme, sites on the blacklist will be blocked for all Australians. The Government has flagged plans to expand the blacklist to 10,000 sites or more.


Říká ti něco kondicionál? Tady vaříš z vody.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 11:02:00

Citace:
Internet censorship in Australia currently consists of a regulatory regime under which the Australian Communications and Media Authority (ACMA) has the power to enforce content restrictions on Internet content hosted within Australia, and maintain a "black-list" of overseas websites which is then provided for use in filtering software.

In October 2008, a policy extending Internet censorship to a system of mandatory filtering of overseas websites which are, or potentially would be, "refused classification" (RC) in Australia was proposed.

The 2009 winner of the George Polk award for videography shows footage of 26-year-old Neda Agha-Soltan being shot and dying during Iran protests. This footage has also been declared "prohibited content" by ACMA, attracting fines of $11,000 per day for any Australian website which posts a link to the video.


Říkají ti něco fakta?
Proč ty vlastně bojuješ za fašisty? Ty z toho něco máš? Ty chceš, abys ty a tvé děti žili v otroctví fašismu?
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 13:47:20
avatar
tady je to poněkud jinak: https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_censorship_in_Australia

Já nebojuju "za fašisty", já obhajuju zdravý rozum před hysterií a davovou psychózou. A o mé děti se nestarej, ty narozdíl od tebe vědí, jak psát "děti žily."
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-13 06:59:03

bojovat za svévolnou cenzuru úředníků bez rozhodnutí soudu je boj za fašismus, to je jasné každému s mozkem ;)
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-13 13:17:19

Čo máš s tými fašistami /aj keď to bola odsúdeniahodná ideológia/ ? A kto ti nakecal, že to je bez soudu ? A MF ČR a robiť cenzúru ? veď to sa nedá
Jalav isto si dobrý človek, ale niekto ťa fakt oblbol.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-13 17:56:33

takže ty tu chceš lhát, že ten zákon je založen na soudním rozhodnutí každého případu?
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 12:22:24

Hele cowboyi na začiatku máš "Top secret" - ten CZ má byť top secret ? Zákon uvádza, že bude verejný /banky majú rovnakú povinnosť/. Len dúfam, že DDD ovláda HW lepšie ako právny řád ČR Jo DDD si neobjektívny !
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 13:50:40
avatar
Ne, já to vypíchl jako reakci na to, že i kdyby to bylo "tajné", tak u nás to nemáš šanci. V zákoně je samozřejmě vše přesně popsáno a tohle jen dokazuje, že jej jeho odpůrci vůbec nečetli.

DD, Ježek na Diitu, všichni tihle rádobyaktivisti mají pocit že musí zachránit svobodu internetu.
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 14:09:19

Viem ako si to myslel ! Umožňuje to právny řád ČR, neumožňuje ! Preto hovorím, že DD je neobjektívny ! Núka sa otázka, je objektívny v otázkach HW ?
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-10 06:44:43
avatar
Objektivita je vždy relativní a subjektivní. :-)
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-08 22:03:47
avatar
hmmmm dobry tah vlady zabiji nekolik much 1 ranou a to sice
1.umele zdrazi NET a tim vyberou vetsi dane
2.omezi pro Ruske a jine web stranky co se do EU/NATO nehodi(bude se moc propagovat jen to "spravne" )
3.NATO/EU s USA budou mit radost

no proste asi na tom neco bude ze NATO neni zkratka North Atlantic Treaty Organization nybrz NATO=North Atlantic Terrorist Organization jinac by se prece v demokracii hajilo svobodne vyjadrovani,nicmene jak rekl klasik-demokracie je krasna vec,ale ma tendenci umrit na vlasni krasu a dle me "cenzura" netu je uz takovej infark demokracie
Dare [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-06-09 08:05:53
avatar
Kdyz uz jsme u te cenzury internetu, tak diskuze zde by potrebovala radne odplevelit. Konstruktivnich prispevku pomalu a vetsina psana se zajmem urazit a sokovat.

Kam to ten cesky lid speje?
Bohy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hra na demokracii 2016-06-09 09:06:03
avatar
" M.Zeman netající se odivem k nedemokratickým režimům"

A to jako že žijeme v demokracii kterou nám nastolil tatíček zednář žid Havel
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1156x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2068x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1918x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1289x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1286x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníFriday, 19 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3899x
Komentářů: 0