Chrome útočí – díky masivní propagaci Google už má 10% podíl. Také CHROMUjete? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 03 January 2011
altMicrosoft IE stále vede, Google Chrome ale posiluje. Firefox a Opera stagnují, nebo mírně oslabují.

 

 

 

Mluvit o Internetových prohlížečích jako o trhu moc nejde, protože jsou všechny zdarma. Výrobci a vývojáři ale bojují tvrdě. Dlouhodobě dominuje Microsoft se svým Explorerem, ale jeho pozice je systematicky pod útokem už dlouhá léta. A to zejména ze strany Google, který masivně v minulosti propagoval FireFox (mozilla), nyní již má ale více než rok vlastní prohlížeč Chrome, který podporuje o to intenzivněji. Microsoftu rozhodně nepomohli ani absurdní snahy konkurence, která za podpory Ek prosadila, aby v Evropě se prodával Windows OS s IE, ale při prvním použití dával na výběr z víceroprohlížečů. Microsoft tak ve vlastním SW musí dávat reklamu konkurenci. Připomínám, že nikde jinde ve světě mimo EU to dělat nikdo nemusí.

Microsoft se ale také v poslední době docela snaží a IE8 i BETA IE9 vypadají velmi schopně a určitě brzdí pochopitelně stálý úbytek podílu, který IE za ta léta nasbíral.  Současnosti má IE podíl nějakých 57%. Stále drží jasnou vedoucí pozici a ačkoliv klesá, pokles není příliš rychlý. V podstatě o totéž, o co MS klesne, o to stoupne podíl právě Google a jeho Chrome. To si připisuje pro sebe další rekordní zápis, když na konci roku dosáhlo na 10% podíl. Je tak už se slušným náskokem třetím nejrozšířenějším prohlížečem a masivní podpora, kterou Google po všech stránkách Chrome dává, se jasně ukazuje. Druhou pozici však drží stále FireFox a to 23%, kdy však spíše stagnuje, či mírně oslabuje. FireFox nezískává nové pozice a pomalu ale jistě to začíná vypadat, že se nakonec FireFox na IE nikdy nedotáhne. FF přišel o podporu ze strany Googlu a stejně tak se mu nedaří získat k sobě nějakého dalšího partnera. Poměrně spojený může být Apple se svým Safari Apple, které mírně roste a dosahuje už na 6%, což je jasná známka posilování Apple platformy.

Naopak stále nespokojení tvůrci Opery mohou nadále tápat a bádat, proč mají stále kolem 2%. Nedávno se objevila nová verze Opery. Dlouhá léta také slyšíme, že je Opera nejlepší prohlížeč a tvůrci Opera vlastně vyvolali v EK onu diskusi a posléze i nařízení, podle kterého musel začít MS dávat zákazníkům ve Windows vybrat prohlížeč. Přes všechny tyto věci však Opera neroste a je naprosto okrajovým prohlížečem. Podle mého názoru je to jednoduše fakt, že současné prohlížeče jsou v podstatě stejně použitelné a pro běžného člověka nehraje roli typ ani název a prostě používá na co je zvyklí, nebo co je vidět. Opera vidět není, nemá žádného velkého partnera a v podstatě je v situaci FF, který však v minulosti měl mnohem lepší podporu ze strany partnerů, která jej vynesla kde je.

Každopádně troufám se říci, že je dnes jedno, zda používáte IE8, FF nebo Chrome, podstatný rozdíl z hlediska běžného uživatele mezi nimi vlastně není, a tvůrci těchto aplikací se v poslední době docela hlídají a co má jeden, to musí mít ten druhý také, takže vývoj je vidět. Do budoucna jsem si celkem jist, že Chrome od Google bude dále posilovat a letos dosáhne 15-18% podílu, možná více, záležet bude na Android verzi. IE bude ještě dlouho nejrozšířenějším prohlížečem a rok 2011 na tom nic moc nezmění. Navíc IE9 vypadá dost schopně. FF naopak bude oslabovat, i kdy pomalu. Lidé se pomalu učí novým věcem a mění zvyky. FF ale bude trápit fakt, že nemá podporu žádného velkého partnera, jako mají Chrome a IE. Zbytek trhu je jasný, za velkou trojkou má své jisté Apple Safari a stejně tak nevěřím, že by se Opera odlepila po letech čekání nějakým zázrakem ze svých cca 2%. Jinými slovy v roce 2011 žádné velké zemětřesení na poli prohlížečů, jen setrvalý stav.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 20:36:52
avatar
Chrómovať by som chcel disky na aute dlhodobo bežím na Opere zatiaľ maximálna spokojnosť a žiadny dôvod k zmene. Chrome, Firefox aj Safari som vyskúšal ale nepresvedčli ma.
Posledný schopný IE bola zastaralá 7 ani verzia 8 ani deviatka nedokážu otvoriť ďalšiu a ďalšiu inštanciu programu - pre mňa useless. Navyše neustále nové a nové bezpečnostné diery ma opakovane utvrdzujú v tom, že najbezpečnejší prehliadač je ten, ktorý sa najmenej používa.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 22:50:08
avatar
Stále operuji a nemám v plánu na tom nic měnit. Opera umí všechno co potřebuju a co konkurence mnohdy nemá (integrovaný mailový klient, čtečka RSS, skvělý správce stahování s možností navazování downloadů a okamžitého přehrání stahovaného avi souboru ve VLC,...) a je i hodně rychlá - viz. např. peacekeeper od futuremarku.

To že má operu jen 2,3% uživatelů beru jako plus, protože si myslím že je bezpečnější mít málo populární prohlížeč.

Mohli byste uveřejnit zastoupení prohlížečů na DDW, když jste to uveřejňovali před 2 lety, měla opera přes 20% Odkaz
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 07:34:28
avatar
Zastupenie prehliadacov na DDW bude urcite uplne ine! Pravda je taka, ze ludia, ktori su aspon trochu IT gramotny, maju uplne inu skalu moznosti na vyber internetoveho prehliadaca!
flafik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - souhlas 2011-01-04 17:07:19

Chtěl bych se jen přimluvit, aby DD zveřejnil ten aktuální podíl prohlížečů na DDworldu.

Jinak opera navždy
Casper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-05 07:42:09
avatar
Přesně tak... taky používám už hodně dlouho Operu a maximální spokojenost, neměnil bych. Zkoušel jsem všechny ostatní a nemám důvod jít jinam... pamatuju si jak jsem někde četl že IE8 je rychlejší než Opera... to jsem šel do kolen
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 21:51:01

chrome od verze 1.0 .... ted uz 10.0
predtim firefox , ale diky problemum s pluginy ( i kdyz za ne vetsinou firefox nemohl) sem rychle presel ..

na chrome je nejlepsi vec omnibox
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 07:52:35
avatar
Mno ked uz sme pri tych pluginoch, tak tie su takou skrytou kotvou, ktora moze znechutit nejedneho "neskuseneho" pouzivatela!

Aplikacie pocnuc DAEMON Tools a konciac az neviem kde, maju v instalaci bonus v podobe nejakeho toolbaru alebo pluginu! Pokial niekdo instaluje stylom Suhlasim,Dalej,Dalej,Dalej,Dalej,Hotovo, ma velmi rychlo tak pomaly a nestabilny prehliadac ze az. A to nehovorim ani o tom, ze pole na samotne zobrazenie web stranky sa u vela jedincou zuzi tak o polovicu!
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pohoda 2011-01-03 21:51:50
avatar
Ja som cely zivot pouzival IE, ukamenujte ma no vazne som pouzival IE. Po diskusiach na nete, kde kazdy vravel aky je IE pomaly, malo bezpecny som za rozhodol, ze nieco skusim ine a zhodou nahod som naisntaloval chrome a teraz chromujem. Je troska prehladnejsi, troska rychlejsi ako IE, je vpohode, no ine som neskusal takze neviem to celkom dobre posudit.....
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 08:08:33
avatar
Ked hovorime iba o rychlosti, pravda je taka, ze IE7,8 su naozaj o dost pomalsie proti ostatnym prehliadacom! Pozor ale toto neplati o IE9; ten ma fakt prekvapil!

Inak fakt je, ze clovek si pre niektore stranky velmi vyberat nemoze su IE 7,8 a po novom uz sa pridal aj firefox 3.x.x only!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 08:50:58
avatar
v chrome se muze pouzit ie plugin
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 22:42:19

Taky jsem presel Z Firefoxu na Chrome.Mel bych napsat z nutnosti,ale spis je to z rozmazlenosti.Pouzivam mobilni internet a 4 5 sekund navic pri otevirani stranky je na me prilis .
snakehead28 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 22:23:29

ja som nadmieru spokojny s Operou, splna moje vsetky poziadavky a momentalne neuvazem nad zmenou.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 22:26:41
avatar
Chromujeme :-)
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 22:37:36
avatar
No ty brďo, sa tu cítim ako posledný mohykán s tým Firefoxom...

Priznávam, že už ma sústavné odkladanie nových verzií a všeobecne stagnujúci vývoj unavuje, ale možnosti osobných úprav a nastavení, ktoré mi Firefox ponúka, sú pre mňa tým najväčším argumentom, prečo ostávam verný. Dalo by sa povedať, že používam takú moju vlastnú celosvetovo unikátnu verziu a som na ňu náramne hrdý!

A skutočne veľmi sa teším na 4 verziu, už aby tu bola!
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 09:50:15
avatar
Nejsi sám, aji náš ajťák zprvu překvapen, co to mám za prohlížeč. Vzhled Noia, All-in-on sidebar, náhledy záložek, online translator (jak u chromu), mouse gestures, search preview (náhledy výsledků google), flash downloader,Extended statusbar, nemluvě o adblocku. A několik dalších menších život zpříjemňujicím pluginům. A s rychlostí jsem spokojen, jestli se to spustí za 0,5s nebo 1,2s mě nezabije (někoho možná jo).
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 14:10:40
avatar
Když jsem FF vybavil cca tak jak ty (možná kousek víc), stávala se z něj slideshow - záseky na 15 sekund nebyly nic nenormálního... a to nemám pc žádné ořezávátko.... od té doby chodím radši do opery, co má skoro vše co jsi psal v základu a je rychlá ať do ní nacpu cokoli...

p.s.: dokonce kvuli tomuhle již přešlo několik dalších firefoxáků co znám
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-05 01:37:05
avatar
taky se mě něco podobného stalo, ale kompletní smazání a nová instalace FF to vyřešila...
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-05 09:57:50
avatar
abych reinstaloval pokaždé co ho chci použít a mít tam to co teď používám, to by mě fakt nikdo nedonutil. ono nejde o to, že už je nějak zasr. pomocnýma souborama a tak, ono jde o ty pluginy. čím víc,, tím je FF víc v prdeli. Opera má většinu toho co jsem měl v FF navíc nainstalované už v základu a i po nainstalování pár dalších věcí žádné problémy nezaznamenávám... takže... pro mě už není co řešit....


jo, jinak, chrome u mě skončilo poté, co během dvou minut 3x spadlo když jsem lezl do nastavení....
hajiborojobo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 16:05:30

firefox ala chrome
Obrázek
momentalne na baterii,aero vyple
a nevim kdo tu pise ze firefox nema rss..ma to v zakladu..
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 17:38:53
avatar
Firefox ala Firefox
Obrázek
Momentálne na sieti, aero zapnuté.
No ja som to určite nebol...

Chrome nechcem aj kvôli jeho užívateľskému rozhraniu, takže práve hentaký skin by som si tam dobrovoľne nikdy nedal. Nič proti, ale to sa ti chcelo? Nie je už rovno lepšie používať Chrome?
hajiborojobo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 22:07:51

ne,firefox mam prekopany podle sebe,tolik moznosti v chrome neni..slo mi o minimalizaci panelu,ale i o to,aby to nebylo hnusne..nejdulezitejsi jsou funkce..

ten panel je docela minimalizovany,to se mi libi,jen bych ten panel nad tim dal pod jedno tlacitko v mem pripade
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 22:13:04
avatar
Presne ako píšeš! Myslím, že Chrome je momentálne pre masy vhodnejší prehliadač, ale keď chceš niečo naviac, obraciaš svoj zrak k Opere, alebo totálne customizovateľnému Firefoxu... Mne sa v mojej verzií normálne ani taby nezobrazujú, dokiaľ nemám viacero otvorených, tiež preferujem čo najväčší vertikálny priestor, u notebooku je to potom úplne samozrejmé.
LaCosta [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - opera 2011-01-03 22:41:11

Takze zazalujem skodovku za to, ze montuje svoje radia a ja ako vyrobca sa nemozem presadit ... pouzivam operu, ale tento typ demencie mi uz lezie krkom, nevies sa presadit ? tvoj problem ...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 06:55:55
avatar
Nesmysl. Když nechceš škodovácké rádio, tak jej nemáš (dostaneš DIN záslepku a sleví ti z ceny) a můžeš si koupit rádio jaké chceš.

Tvůj příklad kulhá na všechny nohy. Jiná věc je samozřejmě nákup skladového auta, ale i tam to je stejné, jako nákup již hotové počítačové sestavy (taky bych se mohl vztekat, že mi tam montují "jejich" značku optické mechaniky)
LaCosta [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nj 2011-01-06 10:01:06

Blbost, videl si vobec ako to teraz funguje ? Skoro kazde osadenie ma nejaku spojitost s elektronikou v aute a uprava na DIN je drahsia ako montovat svoje radio, tym padom to ani v ponuke nemas. Tuto moznost mas iba u najlacnejsieho modelu kde nic nemas ... ale toto sa snad kupuje len do firiem a len skrz DPH.

P.S. celkovo navrh interieru sa navrhuje tak kde sa s DIN uz teraz nepocita, ide o celistvost a celkovo monolitne vyjadrenie.
dej.vid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 22:48:18
avatar
Teda musim říct že Opera je jednoznačně (alespon pro mne) nejlepší prohlížeč, IE nemužu používat protože se mi už několikrát stalo že po delším používání mi začal z IE zamrzatz počítač a to na několika rzných počítačích i systémech, takže cokoliv jiného jenom ne IE
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 23:19:40
avatar
Z FF som presiel na chrome a neviem si to vynachvalit!
pyromanek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - opera 2011-01-03 23:29:30

jiz asi od 6te verze pouzivam operu, a zatim jsem nenasel lepsi prohlizec... to co umi opera s backspacem sem zatim u jineho prohlizece nenasel
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Opera 2011-01-03 23:31:27
avatar
Opera je jednoznačně (alespon pro mne) nejlepší prohlížeč
IE9 - uz nie urazkou uzivatela
firefox trochu zaspal
V3N3C [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 11:52:06
avatar
Operu nepoužívám, ale je docela fajn. Ale taky pořád nechápu, že má "jen" ty 2%. Když někomu řeknu "prohlížeč Opera", tak většina BFU ví o čem je řeč. Je to zajímavý no.
IE 9 je pěkný, ale ty taby! Doufam, že to půjde přesunou, teda je mi to fuk, IE používat nebudu.
A Firefox4 je pecka je to rychlý, pěknej vzhled, atd. Dokonce přemýšlím o přechodu z Chrome na FF, ale uvidím. ALe je pravda, že FF4 tu měl bet už dávno. No jsme zvědavej.
KyBoSh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-03 23:33:36

no v metru jsem narazil na masivní letákovou kampaň, ale dokud tam nebude na některém "rychlost je derivace polohy" tak si u me chrome ani neškrtne
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 10:12:32

Já preferuji integrál ze zrychlení
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 00:40:33
avatar
opera opera opera, no pak je to u mě okrajově ff a pak dlouho nic a chrom nesnašim proč bych měl něco tlačit do prohližeče hledat vybirat z vic verzi, když opera to umi hned z fleku a no stres
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 06:08:59
avatar
tvrdit, že jsou všechny prohlížeče stejné je podle mého zcestné...měl jsem FF samo předtím IE a teď mám Chrom...a opravdu je v tom propastný rozdíl... pořad od nejhoršího je IE, FF Chrome. Operu používám jen mobile na svém androidu, kde si myslím že většina znalých jej má protože je fakt super

U chromu mám verzi 10.0.603.3, což je řekl bych poslední vývojová verze a sekec mazec fofr kára

špatně se to vysvětluje, ale ten kdo vyěl online představení tohodle chromu pochopí o čem to je ... prostě nahoru napíšu jen d a hned mám najetou stránku ddworld atd...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 08:13:59
avatar
sice je to sekec mazec fofr kara, ale v posledni dobe se mi zda, ze se v te dev verzi az moc rozjede az se zacne rozpadat. tedka ta desitka je v pohode (az na to ze mi vcera dvakrat spadl flash player), ale predtim jim neslo snad dve verze skrolovani v pdfkach a neprimerene casto se mi stalo, ze prohlizec prestaval reagovat a padal a to ani nemluvim o verzi ktera padala hned po spusteni kvuli aktivovane gpu akceleraci ve flags. jasne je to dev verze, ale od doby co vyslo canary tak se mi zda, ze to cim dal tim vic flakaj...

jinak na ten vylepsenej instant sem taky koukal jak puk se fakt povedlo...jeste ale ze mam doma optiku. na nejaky pomaly wifi si to asi lidi moc neuzijou...
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 16:37:08
avatar
aaaa nesnašim všechno co cpe akceleraci grafikou, jednak to neni nic světobornýho a procesor to umí taky a jednak mě kvuli tomu nejdou na notasu přepínat grafiky což mě sere zdaleka nejvíc
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 06:41:00

jj, promakaný synchronizace včetně doplňků má jen a jen Chrome.....ještě zapracovat na synchronizaci nastavení doplňků a aby občas nějaký ten doplněk nezmizel a Chrome bude jednička
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 14:15:32
avatar
synchronizaci má i opera. a řekl bych že déle než chrome... ale je fakt že synchro nepoužívám, takže jestli i komplet doplňky...
Vilio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Opera 2011-01-04 09:49:40
avatar
U mna jednoznacne Opera na prvom mieste. Ma vsetko co treba, aj netreba :-). FF u mna preto prehral na celej ciare. Operu nainstalujem raz a nemusim zhanat po nete mnozstvo pluginov, ako pri FF ale Chrome.
FF nevie otvorit novu zalozku hned vedla aktivnej v zaklade, treba plugin. Nema speed-dial. Dalsi plugin.
Chrome je otravny na zaciatku a treba vsetko povypinat, aby nerozculoval. Potom ale zase nic nema a treba pluginy.
Naco potom zabijat niecim dlhsi cas, ked Opera ma hned vsetko po instalacii pripravene ?
Ano obcas sa stane, ze niektore stranky nefunguju dobre. Ale v tomto sa polepsili a uz davno som na nic nenarazil, co by fungovalo v FF/Chrome a nie v Opere.
A kde som zabudol IE ? Tvorim stranky a po skusenostiach s IE6/7 nikdy viac. Nehovoriac a zlej kvalite vystupneho pisma.
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 10:05:34

Na chrome jsem přešel z Firefoxu (nějaká verze 3) a hned jsem se v něm začal cítit jako doma. Minimalistický design a hlavně spojení adresního a vyhledávacího pole považuju za geniální. Díky tomu, že jsem si na jedinou kombinovanou řádku zvykl, mám problémy v jiných prohlížečích.

Taky jsem dost trpěl, než se objevil pořádný linuxový build Chrome, resp. Chromia. Do té doby jsem v Ubuntu používal Firefox a ten rozdíl oproti Chrome v načítání, vykreslování a startu prohlížeče byl od pořádku propastný.

Fandím Chrome, protože je to přesně to, co od prohlížeče čekám.
Jungalist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-05 08:33:51
avatar
Spojeni adresniho radku s vyhledavacim ma ale nejpromakanejsi opera. "g cokoli" - hledas na googlu, "w cokoli" - hledas na wikine, a tak dale.. zalezi kolik toho do ni jeste nastouchas, v zakladu je tam enginu asi 7. Plus zalamovani tabu do vic radku, plus Speed Dial.... Ach Opera Opera. Stejne jako ostatni se mi libi, ze je mensinova, pro me to znamena bezpecnejsi.

Akorat neni pravda ze ma vse co chci v zakladu, protoze koukam na zpravy CT na netu a ten jejich prenos je podminenej doinstalovanim WMP pluginu. Taky na *.torrent pouziva svuj vlastni modul, coz mi nevyhovuje a po instalaci ji musim prikazat aby pouzivala jinej program... ale to je asi tak vse, co bych mel proti..
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 11:05:59
avatar
Ja uz bez Chromu nedam ani ranu a napada me spousta duvodu proč, ale nebudu tady nejak propagovat. Kazdy si musi prijit na to svoje oblibene prohlizedlo sam.
Desca [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 12:59:59

Googlu nevěřím, připadá mi, jako kdyby to byl projekt americké vlády Ovšem Chrome je dobrý prohlížeč, proto používám SRW Iron, což je vlastně Chrome bez špionážních programů. Takže mezi vámi co chromujete, operujete... já žehlím
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 14:16:10
avatar
spionaznich programu?ehm to si sebral odkad?
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 14:12:41
avatar
Já také používám Chrome ale proti Googlu nic nemám ať každý z nás používá to co mu více vyhovuje.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 14:25:45
avatar
Chrome jsem měl, ale jedna stránka na kterou často chodím se mi na něm vůbec nechtěla načíst, tak jsem přešel zpátky k mozille
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 14:52:32
avatar
Je aj vyhoda mat prehliadac ktory ma vacsina, pretoze clovek moze natrafit na stranky ktore su robene pre tieto prehliadace a tak neraz sa mi stalo, ze som nieco musel otvorit IE, lebo to FF nepodporovalo, ale uz sa to v poslednej dobe stava menej casto. Inak moj oblubeny je FF a na iny nehodlam prechadzat, lebo som s nim spokojny
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 17:19:36
avatar
Tak ja pouzivam IE8 ... ale do budoucna zmenu nevylucuju
Leon1464 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-04 21:52:13
avatar
Tak já jsem odjakživa používal Firefox. Pak jsem zkusil Chrome a ta rychlost je nesrovnatelná. Pořád mám firefox rád a mozille fandím, ale dokud nebude prohlížeč briskně startovat tak se k ní nevrátím. Jinak nemám rád licenční podmínky googlu a tak frčím na různých postupně aktualizovaných buildech Chromia.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Tuesday, 14 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 115x
Komentářů: 0
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNFriday, 10 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1032x
Komentářů: 0
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineWednesday, 08 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1011x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Monday, 06 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1800x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíThursday, 02 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1916x
Komentářů: 3
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Tuesday, 30 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2341x
Komentářů: 6