Crysis 3 BETA v testech - náročná hra dá grafikám zabrat! Ovladače neustále ve vývoji. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 03 únor 2013
altV plných detailech v 1920x1080 na průměrných 40FPS jen nejlepší jednojádrovými grafikami

 

 

 

 

Před pár dny odstartovala Multiplayerová BETA očekávané hry Crysis 3. Původně jsme vám chtěli přinést vlastní test, nicméně než to vždycky doměříme, tak přijdou nové ovladače a můžeme začít znovu :/. Takže jsme se na to s prominutím vykašlali a počkáme si na finální verzi hry i všech ovladačů. V této situaci, kdy ranní výsledky testů už večer už nejsou aktuální díky novým ovladačům, to prostě nejde jinak.

Ani samotná Crysis 3 BETA nereprezentuje finální hru, není tam použito všech technologií a všech optimalizací, které bude mít finální verze hry a hlavně singlplayer (ten ve BETA není vůbec). K tomu všemu výrobci neustále ladí ovladače. NV měla trochu náskok, takže po vydání BETA měla už i profil pro SLI a poměrně dobře vyladěno i pro zbytek grafik. AMD od pondělí vydalo už asi třetí verzi ovladačů a můžeme pozorovat slušné nárůsty výkonu. Takto to vypadalo zhruba v úterý/středu:

(již neaktuální a neodpovídající výkonové srovnání)

A takto vypadá výkon v rámci tří verzí ovladačů vydaných za posledních pár dní od AMD pro Crysis 3, kde zejména ten poslední update, posunul výkon o více než 40% v maximálních detailech se 4MSAA:

(a vývoj ovladačů pokračuje .... +41% výkonu s posledními pro HD 7900)

Aktuálně je tak Radeon HD 7970 GHz jedinou jednojádrovou grafikou, která dokáže hru rozeběhnout na průměrných 40 FPS v 1080p v plných detailech. GTX 680 ani žádná další jednojádrová grafika to nedokáže na těch 40FPS v průměru rozběhat. Pořadí grafik se nám ale s dalšími vyladěními ustaluje tak, jak je to dnes v průměru napříč všemi hrami.

  • HW požadavky

Pokud jde o to, co potřebujete ke spuštění BETA verze, tak asi největší kontroverze vzbuzuje fakt, že pokud nemáte DX11 grafiku (a minimálně Windows VISTA), hru si prostě na PC nezahrajete.

  • Minimální požadavky jsou tyto:

  • CPU:  Dvoujádrový procesor minimálně úrovně Core 2 Duo či Athlon64 X2 5200+   
  • RAM:  3 GB 
  • OS:  Windows Vista 32, Windows 7 nebo Windows 8 
  • Grafika:  DirectX 11 úrovně GF GTS 450 nebo Radeon HD 5770 1GB 

  • Doporučená konfigurace

  • CPU:  Čtyřjádrové CPU úrovně Core 2 Quad či Phenom II X4 a lepší 
  • RAM:  4 GB 
  • OS:  Windows Vista 64, Windows 7 or Windows 8 
  • Grafika:  DirectX 11 úrovně GF GTX 560 nebo Radeon HD 5870 1GB 

  • Optimální konfigurace:

  • CPU:  Nejnovější QuadCore úrovně Core i7-2600K nebo AMD FX-4150 a lepší 
  • RAM:  8 GB 
  • OS:  Windows Vista 64, Windows 7 or Windows 8 
  • Grafika:  DirectX 11 úrovně GTX 680 2GB nebo Radeon HD 7970 3GB a lepší 

Vzhledem k dosavadním výsledkům testů si troufám říci, že ta poslední sestava je tou doporučenou pro hraní v alespoň 1080p naplno. Samozřejmě pokud se smíříte s nižšími detaily, neměl by být problém s hraním této hry ani na vyloženě mainstreamových sestavách.

Vzhledem k tomu, jak zastaralé jsou třeba herní konzole Xbox360 a PS3, na které to také vychází, tak to opravdu lze osekat graficky tak, že to prostě rozchodí i low end. Ostatně takhle to vypadá na konzoli vs PC:

Samozřejmě aby to běželo na konzolích, je pro ně hra osekáná v podstatě o všechny pokročilé detaily, textury mají nízké rozlišení, technologie pokročilého stínování atd. skoro chybí, AA není a rozlišení je sníženo na 720p (a méně), což ve výsledku na FullHD TV vypadá, jak když si do očí nasypete písek. Prostě hnus a to za to dnešní konzolisté zaplatí o 300 korun více než za mnohem vyladěnější PC verzi, kterou sice ne v maximálních detailech pořád ale v o několik tříd lepších a v 1080p rozběhne i starší dnes už sestava nižšího mainstreamu.

  • Dojmy z BETA verze

Co se týká samotných dojmů z BETA, jak to jen říci. Graficky to vypadá samozřejmě velmi dobře, i když pořád doufáme, že to ve finále ve vyladěném singlplayeru, bude ještě více působivější. K multiplayeru máme jedinou věc. Celý multiplayer v Crysis 3 považujeme za zcela zbytečný, nudný a nezajímavý. Když chci hrát MP, dám si Battlefield 3 například. Crysis by mělo být hlavně o příběhu a dech beroucí grafice a technologickém zpracování, které by z našich PC mělo udělat trhací kalendář :).

Co se týká našich vlastních testů, CRYSIS 3 samozřejmě zařadíme do našich testů, ale čekáme na finální verzi. Vzhledem k tomu, že v BETA verzi nejsou zdaleka všechny technologie ani optimalizace a pro grafické karty vychází pořád nové a nové verze ovladačů, nemá smysl BETA verzi brát příliš vážně ani nějak testovat. Už včerejší výsledky jsou třeba úplně špatně a neodpovídají realitě. Takže si počkáme na finální verzi hry. BETA nám nicméně napověděla, že na maximální detaily se skutečně ani v 1920x1080 rozlišení neobejdete bez toho nejlepšího, co trh dnes vůbec nabízí.

Jenže to se pořád bavíme jen o 1080p, někteří z nás ale mají doma monitory s 2560x1440 nebo Eyefinity/Surround systémy s rozlišením ještě větším. Nicméně není to tak hrozné. Když u nás dáme nižší AA a nastavím skoro vše na vyšší (ne tedy nejvyšší) detaily, tak máme v pohodě kolem průměrných 45FPS v rozlišení 5760x1200 s jedinou grafikou HD 7970 GHz, i když je poctivé říci, že je to ta nejvýkonnější verze na trhu tedy Sapphire Radeon HD 7970 GHz 6GB TOXIC (1200/6400MHz), navíc to v mém případě pohaní ještě X79 platforma s Intel Core i7-3820 (OC 4,5GHz). Ale jak říkám, konečně ten výkonný HW skutečně má využití, takže si nestěžuji. Uvidíme, třeba výrobci ještě doladí ovladače, nicméně finální hra by mohla být ještě náročnější s ještě větší porcí detailů.

Pro nás je to ale dobrá zpráva, konečně nějaký ten vývoj! Teď ještě, aby Crysis 3 stál herně za to a dokázal skutečně navázat na kvality prvního dílu.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-03 23:20:46
avatar
Sice je vidět na PC ta grafika ale také je vidět ten hrozný pohled se zbraní přes 1/3 obrazovky a debilním fov. Level design se vždy musí přizpůsobit té slabší platformě a též je to taky vidět (teď nemluvím o velikosti map nebo počtu objektů)
madPav3L [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 18:29:52
avatar
FOV se dá změnit a zajímalo by mě co myslíte "přizpůsobeným level designem" ? Mapy co jsou v betě, jsou designově hodně povedené.
Orten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 00:02:27

Pořád jsem z té grafiky poněkud rozčarovaný. Dnešní velké konzole mají zhruba 30x nižší výkon něž výkonná pc. Když pominu rozlišení, kvalitu textur, AA a osvětlení. Verze pro PC rozhodně nevypadá, že by si své výkonové rezervy obhájila. Jistě, Crysis 3 bude nejlépe vypadající hrou na PC. Ovšem nebýt tu konzole, takhle dnes vypadají Cečkové hry. Stačí se podívat na článek na PCtuningu, kde rozebírají hru v různých nastavení. Stejně jako u crysis 2, ani zde neni vidět téměř žádný rozdíl, Když nepřihlédnu na AA, je největší a téměř jediná změna ambient occlusion! Ovšem změna výkonnostní je rapidní. Trochu mi to připomíná tesselaci u předešlého dílu, autoři v tomto případě chtěli hru pouze na oko znáročnit a podpořit tak prodej hardwaru určité značky. Kromě toho, i přesto, že jsou ve hře implentované dx11 technologie, nejsou v jádře enginu!! Cryengine 3 je starý přes 3 roky a jeho jádro je plně přizpůsobené konzolím. Tento fakt nové technologie nezakryjí.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 00:58:07
avatar
Odkaz je to jen beta ;)
Orten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 02:13:05

Ano, to sice ano. Mohu zmínit. když Crysis 2 uniklo měsíc před vydáním, fanoušci byli zklamáni z grafiky, Cevat Yerli se hájil tím, že do vydání zbývá ještě měsíc a tudíž bude grafika hry v mnohém vylepšena. Bohužel, je asi jasné, že se za ten měsíc ani nehnula. Nejde o technologie na které v reálu ani nenarazíš, jde o stylizaci a rozlišení textur, o množství polygonu, o dohlednost, o velikost map, tyhle všechny věci jsou přizpůsobeny konzolím! Nebýt tu konzole, hry by vypadali úplně jinak, vždyť se podívej na technologické ukázky enginů od mladých vývojářů. Vypadají lépe než velké komerční multiplatformní enginy. Je to pořád dokola, marketingová masáž. Například BF3, velká kampaň, že jde o ryze PC titul, půl roku po vydání jsme se dozvěděli, že byl engine hodně upraven a okleštěn kvůli konzolím. Jediná hra, která vyšla čistě na pc a kde šlo o to vymáčknout z pc maximum bylo Crysis 1. Po pěti letech vypadá pořád dobře a při implentaci grafických vylepšení vypadá pomalu lépe než Crysis 3. Crysis 2 a čeká nás to i u trojky jsou projekty kde jde o to vydělat, proto se ve hře střídají efekty jak na běžícím páse (po zásahu motiv nanoobleku, který se nevím proč vyskytuje na brýlích.) tyto a jiné směšnosti hru odsouvají do záplavy přiblblých akcí. Škoda, že si to tvůrci neuvědomují a stejně jako ostatní pouze reflektují to co si trh asi přeje. Originalita akčních her se vytratila zhruba před 4 lety a proto je pro mě Crysis 3 nudná FPS řezačka, která mě už ani tou grafikou nepřekvapí.
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 01:12:56
avatar
jn většinou jediné výkonnostní rozdíly jsou jen v AA, AO a popřípadě v shaderech (pokud jsou verze 4 a vyšší). Textury a stíny nulové. Detaily objektů totéž. Osobně mám vyzkoušeno a to jak Cry-Enginu 2 tak v Source enginu že výkonnostní rozdíl rozlišení textur a stínu (hardware rendering shadows) do 5-6K není. Je to jen o RAM a VRAM. DX11 efekty jsou podle mě stejně k ničemu protože pokud si s tím člověk opravdu vyhraje tak mu stačí DX9c.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 01:56:48
avatar
ještě že nejsou věci podle tebe .... 640Kb paměti taky stačí každýmu co, a vůbec že jsme z těch jeskyní v pravěku vůbec lezli

DX11 není o tom jak to vypadá (a že to vypadá o dost lépe), ale hlavně o tom jak to funguje .... DX11 dělá hezčí a technologicky a výpočetně náročnější věci, snadněji (a také vůbec) než by to kdy pod DX9 bylo možné ...
Orten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 09:27:33

I tak, doufám že mi dáváte za pravdu.
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 10:33:56
avatar
ehm pusť si Cinematic Mod a uvidíš. Nativní DX11 hra neexistuje. (jestli vůbec aspoň engin). Efekty v DX11 nejsou optimalizované. Jediné k čemu jsou dobré že usnadní práci. Nic víc. Měli by i ušetřit výkon vzhledem k ostatním způsobům (jak udělat daný efekt) ale neušetří. Je to jak cpát do trabanta V6tkovej motor s turbem a nitrem.

"DX11 dělá hezčí a technologicky a výpočetně náročnější věci, snadněji (a také vůbec) než by to kdy pod DX9 bylo možné ..."

Zahraj si mód do Doom 3 http://www.youtube.com/watch?v=0ClMtOYSitA

Až vyjde DX11 hra která bude stejně dobře vypadat a lepe pojede než DX9 hra tak se máme o čem bavit.
Anonymní  2013-02-04 11:58:19

To dnešnej dobe ešte takú hru nebudú robiť aby išla natívne len DX11 .Nielen kvôli starším GPU ale aj napríklad stále dosť rozšírenému XP a už popisovaným konzolám .
Určite by hra natívne vytváraná pre DX11 vyzerala lepšie
paul7diesel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-06 16:03:18
avatar
Jojo, ten SIKKMOD pro Dooma jsem pařil taky a opravdu jsem se jen divil co i ten stařičkej DX9 dokáže, jen škoda že je hůř optimalizovaný a musí se před začátkem hry vyladit pomocí těch parametrů
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 00:15:08
avatar
Taky mě multiplayer Crysis 3 nebavil, ale dal jsem mu šanci a zejména pokud komunikujete s ostatními hráči a hrajete týmově je mód hunter pecka. Ale ani ten druhý není špatný, stačí si jen chvilku zvyknout na zbraně a naučit se s nimi. Porovnávat tohle s BF3 je hodně špatný nápad. Tohle nemá s BF3 skoro nic společného, je to scifi akce a příjemné oživení oproti BF3, v kterém mám nahráno pár stovek hodin .
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 02:18:27
avatar
V tomhle článku je vše popsáno výborně. Dovolil bych si znovu upozornit, zkuste si zapnout 4x SMAA místo MSAA. Jedná se sice o postprocessing, ale poměrně kvalitní, takže jestli nemáte citlivé oči, tak budete nadšeni. Výhoda SMAA oproti MSAA spočívá v tom, že vyhladí i všechnu vegetaci a objekty z textur.

V minulém komentáři jsem se unáhlil a napsal jsem, že ta beta vypadá jako nejhezčí hra součanosti. Včera jsem si pustil na chvíli BF3 a odvolávám. Cryengine má možná lepší fyziku a více moderních technologií, ale ve výsledku prostě na frostbite co se týče optimalizace a vizuální stránky nemá. Nejhorší jsou asi ty ostré barvy.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 06:24:45
avatar
Je vtipné jak mi teď píšou lidi proč jim nejede Crysis 3, když mají DX11 nainstalovaný a někteří zjišťují že jim rodiče koupily předraženou šunku, jiní že už by byla potřeba grafika...tak jdu dneska shánět DX11 grafiky no konečně aspoň naznačení časů, kdy jen nejbohatší rozjely nové hry na max, a někdy ani ty nej karty nestačily a bylo potřeba počkat na další generaci
Hellghar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 14:05:24

No.... Mentalita zákazníků je občas na úrovní bublajícího bahna. Pro plno z nich je super herní DX11 GT610 s 2GB DDR3. :-)
VIL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 09:01:56
avatar
Ja ešte doplním odkazom na iný test vtom 7970GE a GTX680 sú uplne vyrovnané.
Odkaz

Citace:
Aktuálně je tak Radeon HD 7970 GHz jedinou jednojádrovou grafikou, která dokáže hru rozeběhnout na průměrných 40 FPS v 1080p v plných detailech. GTX 680 ani žádná další jednojádrová grafika to nedokáže na těch 40FPS v průměru rozběhat.

1920x1080 MSAA 4x
HD7970 GE 44 fps
GTX680 43
7970 40
670 37
660Ti 35
7950 35

2560x1600 MSAA4x
HD7970 GE 25 fps
GTX680 24
7970 23
670 21
660Ti 20
7950 20
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 14:47:54

Tak na to se už velice těším, snad budu mít konečně možnost grafiky pořádně provětrat.. . Snad to bude po grafické a herní stránce lepší než byla dvojka, to by mě už vážně otrávilo kdyby to byl další nudný propadák..
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 17:03:58
avatar
Tak aspon po stránce hardware je to, co jsme do ted postrádali ..... důvod k upgrade
madPav3L [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MP 2013-02-04 18:21:24
avatar
Vám se v redakci možná MP nelíbí, ale např. pro mě je to naprosto supr zábava na rozdíl od zmiňovaného BF3, který jsem hrál pár dní a neuchvátil mě. Každý je jiný...
Takže doufám, že ho neodfláknou.
Pan_Z [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-04 21:51:03

Chtělo by to udělat test na zaplnění ramek. Těch 8GB jako optimální se mě zdá nějak moc. V součastnosti mám 4GB DDR2! ramek a s žádnou současnou hrou sem se ani zdaleka nepřiblížil k maximálnímu zaplnění. (Win.7 x64)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-05 01:09:03
avatar
není to při současných cenách pamětí jedno? na 4GB ti to půjde, ale trochu to výkonem určitě omezovat bude.
Pan_Z [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-05 17:37:08

Mě nejde o ceny, a že bych neměl na víc než 4GB ramek,ale o to, k čemu jich tam mět víc? A ta ztráta výkonu 4GB vs. 8GB tam možná snad i bude ale okem nepostřehnutelná. Tady jde o CPU a GPU.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-06 01:00:14
avatar
Já zaplnil 4GB DDR3! ramek Battlefieldem 3, musel jsem dát textury jen na Medium. A vím o lidech se 4GB RAM, kterým se podobně zasekává Crysis 3 Beta. Takže 8GB RAM je velmi rozumné množství.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-06 14:59:04
avatar
ano kvuli battlefieldu sem si dokoupil dalsi 4 GB ram , ale kvuli tomu, ze me rozcilovalo srotovani hdd pri prepinani do windows, je to jedina hra, kde sem pocitil nedostatek. textury mam "jen" na high, rozdil okem nepoznam, vyhlazovani vypnuty, protoze mam jen 1 GB grafiku a kombinace AA plus vysoky textury uz proste nedava. ale taky zalezi na mape...btw. phenom na 3,8 GHz ctyrjadro chudinka nestiha, nebo stiha, ale grafiky v crossu maji na vic , to samy v crysis.
P.S. ta beta mi vydrzela na hdd jen chvili, mi to pripada stejny jak dvojka...na rozdil od crysis 1 detaily nizky a vysoky malej rozdil, ani bych to nepoznal....
paul7diesel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-06 16:12:05
avatar
Taktak, já zaplnim s Battlefieldem 6GB na ultra plus nějaký 2GB jen systém, takže takových 8GB bych bral opravdu jako optimum. Navíc jsem zakázal nesmyslnej pagefile když mám celkem 16GB RAM a jedu
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-06 16:22:14
avatar
taky sem jel, nez sem narazil na aplikace, ktery pagefile vyzadovaly
paul7diesel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-06 21:12:37
avatar
ano, tak pro tyto případy si dělám RAMdisk
Pan_Z [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-06 17:34:24

To je nejaké divné. V Betlu 3 mám vše na ultra vč. textur a vypadá to,že 4GB bohatě stačí nic se mě neseké, nezpomaluje...
Jinak sestava Phenom II X6 1090T přetočený na 3,6GHz, ATI Gygabyte 7850 2GB Oc. z 750 na 1GHz frekvence paměti původní, 4GB DDR2 A-Data Vitesta Extrem Edition 800MHz+, a monitor jde max na 1440x900.
Taky by mě zajímalo,jakto že vám se to s 4GB sekalo a mě na ultra v poho.
paul7diesel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-06 21:16:14
avatar
možná kvůli tomu že máš právě jen 1440x900 jen hádám
Pan_Z [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-02-13 14:58:37

ted sem si schvalne napojil PC na Full HD Lcd TV a pustil Betla 3 s nastavenim na ultra a FullHD a vse jede plynule i s 4GB ddr2 ram.
Muze me nekdo vysvetlit,jakto ze me to jede bez problemu a jinym ty 4GB nestaci????
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Rozdíl detailů 2013-02-05 12:24:46
avatar
Článek jsem zatím jen tak přelítnul (přečtu později). Chtěl bych se ale něco napsat k té náročnosti. Hra je na plné detaily hodně náročná to je bez debat. Pravděpodobně to jistě ještě vyladí a výkon nám hodně poskočí. ALE podle mě je ta hra extrémně špatně zoptimalizovaná. Před pár dny jsem na nětu narazil na srovnání kvality na Low, medium a high. No a světe div se rozdíly bych musel hledat lupou.
Jako jedinné co bylo opravdu viditelné - myšleno rozdíly byly stromy v dálce (méně či více větviček) toť vše.
Co ovšem nebylo stejné byl počet FPS. Ten se snižováním "detailů" dost razantně narůstal(násobky).
Samozřejmě je možné, že tam ještě nejsou všechny efekty, něco bude jinak apod.
Prostě mi příjde, že to je vyloženě tahák na to, aby lidé koupili novou kartu a pak jim to pojede na Max.
FullHD + medium pojede určitě v těch 40FPS i na kartách jako HD 6950/7850/7870 či GF 560ti/570/660 a rozdíl bude sotva postřehnutelný.
Pokusím se najít ty screeny...
Jinak zatím jsem nehrál, tak nemohu posoudit a vzhledem k tomu, že mám stále XP ani nezahraju.
kimel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-03-24 09:00:03

s tim stebou souhlasím, akorát jsem tu ted psal rozdíli mezi Battle 3 a Crysis 3. a když jsem to zkusil na svym notasu kde mám gt 555M, tak na low detaili úplně na pohodu a vypadalo to pořád stejně.. Jinak to bylo nehratelný na vyšší detaili, a na Pc jsem rád za střední detaili, a je to taky první hra, kterou nerozchodim na Max detaili..optimalizace oproti battle 3 je podle mě šílená, asi jako když vyšlo GTA 4
kimel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-03-24 08:56:48

Mám v PC grafiku 6950 s dual biosem, a i když jsem přepnul na 6970 tak crysis 3 se mi seká na střední detaili jen na jednom monitoru a to nemám ani ful HD jen rozlišení 1680x1050. A to jsme testovali tuhle grafiku v EYEFINITY v rozlišení 5040x1050 na Battlefield 3 max detaili a úplně v pohodě to zvládala, jen musim přiznat, že chvílema to nestíhala, ale při minimálním snížení detailů nebyl žádnej problém, jinak všechny ostatní hry které jsme testovali tak šlapali na max. Crysis opět potvrdilo obrovskou náročnost po grafické stránce, ale s porovnáním s Battlefiled 3 si nemyslim, že by to bylo graficky o tak moc lepší, když bych měl vynásobit tu náročnost...Jen je ve hře opět miliarda detailů a všehomožnýho, ale upřímně v Battlefiled 3 mi tyhle detaili navíc vůbec nevadí, že tam nejsou, protože by to pak vypadalo strašně kresleně, skoro jako starý dobrý NFS U2. Takže až na ty všechny efekty a detaili navíc si myslim, že Battlefield 3 určitě neni hůř graficky zpracovaný než Crysis 3
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
UBISOFT doufá, že nový Assassin's Creed Shadows nepropadne
UBISOFT doufá, že nový Assassin's Creed Shadows nepropadneSobota, 14 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 746x
Komentářů: 4
Test Drive Unlimited Solar Crown – návrat se nezdařil?
Test Drive Unlimited Solar Crown – návrat se nezdařil?Čtvrtek, 12 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1215x
Komentářů: 0
Satisfactory je hotové a vyšlo v plné verzi – zamíří i na konzole
Satisfactory je hotové a vyšlo v plné verzi – zamíří i na konzoleStředa, 11 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1542x
Komentářů: 1
UBISOFT má problém – Star Wars Outlaws neuspělo. Budou změny?
UBISOFT má problém – Star Wars Outlaws neuspělo. Budou změny?Úterý, 10 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2252x
Komentářů: 1
Největší funkční telefon má 2 m. Překonává iPhone ve všem!
Největší funkční telefon má 2 m. Překonává iPhone ve všem!Sobota, 07 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1577x
Komentářů: 1
Minecraft dostává hraný film – vypadá to jako propadák?
Minecraft dostává hraný film – vypadá to jako propadák?Čtvrtek, 05 září 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1578x
Komentářů: 1