Dobré zprávy! Bitcoin pod 8 tisíci, Digitální měny oslabují, regulace si na ně konečně došlápnou! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 02 únor 2018
altSkvělé zprávy. Zvrácenost současného světa digitálních měn se dostává pod drobnohled.

 

 

 

Bitcoin se propadl už na 8 tisíc dolarů a o desítky % oslabují i ostatní digitální měny. Jde o důsledek kroků proti šílenému a zvrácenému rozmachu digitálních měn, které nemají žádnou reálnou hodnotu, ale spotřebovávají obrovské zdroje a již negativně ovlivňují řadu lidí a věcí stojící mimo svět kryptoměn. Řada zemí už přišla s konkrétními opatřeními a spousta dalších se je chystá zavést.

Opět je nutné říci, že samotná digitalizace měn není špatným nápadem, současné „provedení“ je ale zločinem proti přírodě i zdravému rozumu. V aktuální podobě nepřinášejí digitální nic dobrého, vyjma zázračného obohacení několika jedinců v podstatě bez práce a zásluh. Naopak sebou nesou obrovská negativa, kolem značné spotřeby zdrojů, podpory a financování zločinů a teroristů a tak dále. Samozřejmě zákony jako vždy reagují na věci se zpožděním, ale dočkali jsme se. V Čině, která byla těžbě digitálních měn zemí zaslíbenou, již zakazují těžbu i obchodování s digitálními měnami, jelikož obrovská spotřeba energie je již neúnosná. K podobným krokům přistupují i v okolních zemích v Asii, snad s výjimkou Japonska. Zejména regulace v Koreji jsou tvrdým opatřením. V některých zemích digitální měny rovnou zakazují, v jiných bude jejich obchodování a držení značně regulováno.

Na západě jsou bohužel s kroky kolem regulace a zákazů digitálních měn pozadu, ale téměř všechny státy chystají opatření proti současné divočině a zvrácenosti. Problémem je také bezpečnost a zabezpečení, kdy nejen snadná zneužitelnost digitálních měn je problémem, zejména pro praní špinavých peněz, ale také zabezpečení samotných měn, kdy nedávno došlo k dalšímu vykradení burzy a nenávratné ztrátě mnoha milionů.

Digitální měny už určitě nikam nezmizí, nicméně je v zájmu všech jim dát pravidla, dát nad ně kontrolu a udělat je nejlépe k něčemu prospěšné. Nejen drancovat zdroje a energie na bezpracné ničím nezasloužené obohacení několika chytráků. Státy tak chystají jak kroky proti současnému stavu, tak se laboruje se vznikem státních digitálních měn s pravidly atd. platící i pro běžné měny, tak aby se digitální měny skutečně staly použitelné pro placení, což nyní v podstatě nejsou z řady důvodů. Fakticky nejsou ani měnami, jak se sice nazývají, ale neplatí pro ně řada věcí, které pro měny jako takové platí. Navíc jako platidlo původně digitální měny vznikaly a chtěly se jím stát.

Každopádně snaha regulovat a zavést pravidla a smysl pro digitální měny není snahou o jejich úplnou likvidaci. Prvotní myšlenka byla v zásadě zajímavá, bohužel provedení v praxi narazilo na lidskou chamtivost a vzalo si největší negativní věci z finančního systému, zneužívání a drancování zdrojů a tyhle věci tvoří současný svět kryptoměn. Digitalizace finančního systému je neoddiskutovatelnou budoucností. Současný stav je však neudržitelný a hodnoty současných kryptoměn neodpovídají realitě, protože reálně jsou a budou vždy 0. Proto současný pokles „hodnot“ není vlastně oslabením, jen doufejme postupným splaskáváním obrovské bubliny, která se kolem digitálních měn vytvořila tím, jak do nich investovali i lidé, kteří jim vlastně vůbec nerozumí a vytvořili z toho tak jedno velké letadlo. Problém je, že digitální měny ovládá úzká skupinka lidí, kteří jsou schopni její hodnotu ovlivnit jakkoliv a samotný vzestup digitálních měn provázely podvody a manipulace.

I současné hodnoty digitálních měn jsou silně přehnané. Bitcoin jako soubor jedniček a nul určitě nemá hodnotu 8 tisíc dolarů a tak dále. Pokles doufejme bude snad pokračovat, čemuž přispějí přísnější a přísnější regulace, které doufejme zlikvidují většinu divokých digitálních farem a digitálních měn, a zavedou nejlépe jednu měnu na stát, ještě lépe jednu společnou pro celý svět se stejnými pravidly pro všechny. Do té doby však budou výkyvy a překotný rozvoj pokračovat. Pokles tedy snad bude pokračovat, dobrou zprávou pro nás je, že se objevují další speciální čipová řešení pro těžbu, které tak dokáží nahradit klasické grafické karty, což by mohlo znamenat jejich lepší dostupnost pro nás ostatní a tak dále.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Rohl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 14:31:24

Obávám se že to bude pokračovat dál a v mnohem větší míře. Regulace bych uvítal, pročistilo by to trh od shitcoinů a jakmile by to bylo regulované, mohli by se na to vrhnout i vážnější investoři a nejenom agresivní spekulanti. Pak tuplem nebudou grafiky
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 14:59:20
avatar
PS: (kurzy.cz) Cena bitcoinu poklesla takovým způsobem, že nyní je již cena na trhu nižší než výše nákladů na těžbu nových mincí.

Podle Butterfilla po započtení všech nákladů včetně spotřeby elektrické energie se jednotkové náklady na získání jedné mince pohybovaly ve 4Q17 na úrovni 6 611 USD. Na začátku roku 2017 to bylo 2 856 USD, na začátku roku 2018 pak už cca 6 900 USD a ve 2Q roku 2018 to bude už 14 175 USD.

Předpokládám, že každej má tu hranici výtěžnosti někde jinde
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 14:38:08

Měl bych pár věcných otázek:
1/ Jaké konkrétní speciální čipová zařízení se začinají objevovat aby zlepšila dostupnost GPU karet ?

2/ Jaké restrikce Korea chce zavést? Protože už je zavedla. crypto je teď regulérně daňeno v jižní Korei. A všechny směnárny na jejím území musejí evidovat své uživatele. Tak jaké tedy další "přitvrzení"?

Jinak je to opět copy and paste předešlých několik článků zde.
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 17:10:44

Asi mi pan admin odpověď opět nedá což ?
besh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 19:30:48

TSMC vyrabi uz dlouho specialni ASIC pro tezbu a ted se do toho pustil i Samsung: https://techcrunch.com/2018/01/31/samsung-confirms-asic-chips/
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 22:06:00

Může mi pan administrátor tedy odpovědět?

Protože TSMC vyrábí čipy pro ASIC minery už opravdu dlouho a to je normální, samsung do toho chce teď praštit a pravděpodobně na 7nm technologii takže razatně přidá na výkonosti, ale nemá to žádnou spojitost s GPU těžbou, takže moje 2 otázky na pana admina stálé zůstávají. Protože ASic těžba a GPU těžba jsou úplně dvě odlišné věci a vzájemně se neovlivňují.
freakyfriday [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 23:20:25

90% produkcie TSMC berie práve výroba ASIC pre bitmain ... xrp ala ripple ide byt nasadene ďalšou velkou bankou "Santander" , čo sa týka tých kecov o zločine voči prírode, nemám slov ...čína nič nezakazuje, rovnako ako india a korea všetko to boli len FUD správy ... čo tak zmienka o švajčiarsku čo sa tam koná? za 2 týždne máme lunárny nový rok a posledne tam preliali viac ako 100 miliard USD aziati ..takže predávajú jedine oni, koniec koncov volume tomu nasvedčuje, je skoro žiadne, whales len prikupujú ale nik normálny čo nemusí nepredáva
Rohl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 20:17:35

Santander nasazuje zatím jen xCurrent spolecnosti Ripple. XRP (token) využívá až xRapid. To zatím potvrdil MoneyGram.
free.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 15:05:45

DD, vždy jak o tom napíšeš, tak to stoupne (nyní cca 8770$)
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 15:06:06

9000
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 13:30:23

hm dnes pod 6000 to na vzestup nevypadá. Počkám, až bude za babku a pak si jich pár z plezíru koupim a bud sledovat, jak cena klesne ke zlámaný grešli.
Begy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 15:27:51
avatar
a DDho vlhký sen se zase rozlývá
tyhle výkyvy dělaj spekulanti a rozhodně to není první ani poslední výkyv.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 17:11:11
avatar
"Dobré zprávy!" Jojo jak to bylo dole byl dobrý čas k nákupu, už to zas roste
maiob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 19:33:01

Miesto pisania clanku mal autor kryptomeny nakupovat a nie zase pisat zvasty

Uz sa to zacalo spamatavat uvidime ako to pojde ale vyraznejsi pokles uz v blizkych dnoch zrejme nebude
caleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Propad kryptoměn se zastavil, 2018-02-02 20:35:51

Skoda, ze alespon nekdy ty naivni predstavy nevyjdou... : https://www.kurzy.cz/zpravy/445057-propad-kryptomen-se-zastavil-oziveni-o-desitky/
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 22:53:01

Hned první věta z odkazu mě dostala:

"Propad kryptoměn se na začátku odpoledne zastavil a nyní dochází k oživení v rozsahu cca 20-30% oproti dosaženým dnům potvrzující mimořádnou volatilitu celého sektoru."

Kryptoměny jsou něco tak nespolehlivého, kdy doslova každým dnem dochází ke změnám. Někteří tím doslova žijí a mají radost ze sledování kurzu krypta. Je to hnus trend, protože co z té těžby vlastně je? Lékařské výpočty nehrozí k vynalezení léku třeba na rakovinu. Je to jen o majetku a jak na tom zbohatnout. Nevidím v tom nic technologického, ani žádný posun vpřed. Akorát se plýtvá energií a grafickými kartami
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 12:07:44
avatar
Souhlasil bych s tebou pouze pokud by jsi byl antikapitalistou. Pokud jsi však kapitalista uvědom si o co to je jiné, když se na obrovskou neekologickou loď jezdící na humus jménem mazut naloží v Austrálii natěžené uhlí a veze se přes půl planety sem jen proto, že je to levnější než ho natěžit tady na místě, přestože ho tu máme

Odsuď to buď celé nebo mlč, jinak je to stejně pokrytecké jako chtít, aby v Číně byla dodržována lidská práva a zároveň si užívat jejich levné zboží

Mě se hnusí nejen krypto, ale spousty dalších věcí, které kapitalismus a nemyslící většina považuje za ok. Stejně krypto těžím a spekuluji, protože musím v tomto diktátu pár mocných podporovaných nemyslící většinou žít.

Je třeba si uvědomit kdy a proč krypto vzniklo - po krizi, je to reakce na nespolehlivý a nespravedlivý systém kapitalistických financí. Existuje tedy možnost, že by krypto mohlo přispět k jeho narovnání
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 13:02:30

Ta neekologická loď je k tomu určená. Takto se přesunuje "zboží" po staletí. Vím kam narážíš.
Uhlí je přírodní surovina a umíme s ním nakládat dle našich potřeb. Je to tedy reálná surovina. Kryptoměna je uměle vytvořená a pokud by neomezovala a nezasahovala do odvětví grafických karet, což působí problémy hráčům, tak bych v podstatě proti tomu nic neměl.

EDIT: Na jedné straně píšeš o antikapitalismu, nebo kapitalismu a vzápětí mi píšeš, že to mám bud odsoudit anebo mlčet. Jsi tedy anti - kapitalista?

Přirovnal bych tuto problematiku k lidským právům.
Svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého.
Těžba prokazatelně omezuje grafický trh. Grafické karty byly vynalezeny pro hráče! Takže si nech bolševické praktiky, kdo má mlčet anebo jak se chovat dle tvých předpisů.
Magion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 11:54:58

Tak už lidi neplačte, že nejsou grafiky, kdo upgraduje pravidelně místo věčného vyčkávání, má na čem pařit, jedu na Pascalu bezmála dva roky a ještě koukám, že ho můžu prodat dráž, než jsem koupil. Pohoda
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 12:03:12

Otázka je, jak těžební mánie bude pokračovat. Ty jsi uvedl řešení v přítomném čase, které toho moc nevypovídá. Pokud je debata mířena na širší úrovni, tak co si koupíš, nebo ne je jedno
Magion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 13:50:47

To nevím, nejsem Sibyla, jenom tu vyjadřuji názor jednoho z hráčů. Co jiného mám řešit, než přítomnost, když budoucnost trhu s GK je opravdu věštění....
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 03:34:55

Věštění to být ani nemusí, ale zvážit různé alternativy je normální a běžné.
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 13:18:33

Grafické karty byly vynalezeny pro hráče ! Takže hráči mají právo rozhodovat o tom kdo s něma jak bude nakládat. Ty jsi tak směšný

Jelikož já mám na účtu abych si koupil vagon karet a ty máš na účtu na jednu jedinou, tak já mám právo rozhodovat o tom pro koho ty karty budou dakže drž hubu a krok. Takto to funguje.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 13:41:44

Pánové neumíte diskutovat. Tady bude kámen úrazu těžařů a vše s tím spojené..
Magion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 13:47:10

Nezlob se na mně, ty mluvíš o antikapitalismu a přitom seš proti naprosto přirozenému dění na trhu. Přerozdělovat karty pro hráče a těžaře, vždyť je vše o poptávce a nabídce! Pokud nabídneš víc peněz + zaručíš větší odběry, tak prostě "Silnější pes mr*á*. Takhle trh prostě funguje a všechny kecy kolem toho jsou zbytečné a právě že antikapitalistické. Jo a nejsem těžař.
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 13:57:36

On je chudák retardovaný a nebo nedospělý. Protože jinak se takové myšlení pochopit nedá.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 14:01:03

Konečně rozumný komentář.
Nejsem žádná spása moralizování. Chápu dobře, že je to setrvačnost a trh tak reaguje. Nicméně mi nedá se tomu vymezit. Za prvé je hodně předpovědí, že těžba pujde do kytek a já tomu trendu rozhodně "zelenou" dávat nebudu. To že nejsi těžař je vidět hned jak diskutuješ, což se o jiných říct nedá.
Takových namyšlených blbečků je na tucty a jak prezentují svůj názor na těžbu mě jen utvrzuje, že je něco špatně.
Magion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 14:11:17

Osobně těžbě nerozumím a nezajímám se o ni, nezbývá mi na to čas. Vím jak se to promítá do obchodního hlediska, co to dělá s cenami, dostupnostmi atd. Těch předpovědí je spousta na obou stranách, takže prostě čekám, jak se to všechno vyvine. Jestli je to přechodné období, kdy se Nvidia i AMD napakují, protože prodají vše, co vyrobí, pak naopak - haleluja pro nás hráče, další prostředky pro obě dvě firmy do vývoje = kvalitní nové generace GK. Jestli je to otázka let, pak potěš koště
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 16:21:07

To se právě uvidí, kolik generací GK by těžba postihla. Taky pevně doufám, že hráči budou mít zase na výběr, jako tomu bylo vždy. Přeci jen tradice gamblérství je dlouhodobě trvalá
Bjorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-02 23:27:20

Nevím kolikrát tu už podobný článek byl. Ani to nepočítám. Já osobně v tom vidím příležitost a nakoupil jsem nějaké drobné portfolio kryptoměn.
bibleblack [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 00:04:07

Citace:
I současné hodnoty digitálních měn jsou silně přehnané. Bitcoin jako soubor jedniček a nul určitě nemá hodnotu 8 tisíc dolarů a tak dále.


Ja stale cekam na odpoved v cem tedy tkvi hodnota papirovych nebo nedej boze elektronickych penez? Jaky je rozdil mezi jednickama a nulama BTC (ve smenarne) a CZK (i internetbankingu)??

Ja chapu ze je to nepohodlna otazka, ale zadnou smysluplnou odpoved jsem zatim nevidel.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 00:09:15
avatar
to je tím že nerozumíš finančnímu světu a že se digitálním měnám zcela nesprávně říká digitální měny, přitom to žádné měny nejsou ...
bibleblack [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 00:24:33

A nějaká fakta k tomu budou, když už si teda tykáme? nebo jen osobní nepodložene řeči kdo čemu rozumí. Tomu jak funguje emise fiat měn rozumím dost dobře, bohužel musím říct asi narozdíl do tebe.

Proto se ptám ještě jednou a čekám na odpověď : Proč podle tebe fiat měna CZK má nějakou hodnotu a komodita BTC jí nemá? Nevím už jak jednodušeji to napsat. (malá nápověda: proč mají hodnotu diamanty? Někdo kdo tomu tak dobře rozumí tu nápovědu určitě pochopí).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 00:52:19
avatar
dobře ... přines mi tunu bitcoinu a já ti vysvětlím proč má ta tuna komodity naskládaná na hromadě nějakou konkrétní cenu .... ;)
Begy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 14:07:12
avatar
tunu Bitcoinu - to jako vážně?...
S kryptoměnama je to stejné, jako tvrdit že všchny peníze na světě jsou opravdu reálně vytištěné/vyražené atd..
Připomínáš mi jak brečí prodejci CD/DVD že prodeje jsou do háje - protože internet...
Kolik váží - nebo jakou má hmatatelnou hodnotu přes internet zaslaná licence na program?

upřímě si myslím že jsi tak trochu pokrytec.
Sáhli ti na hračku (grafiky atd.), tak se zlobíš - OK
Kdyby jsi dnes prodával byt - byl jsi stejně naštvanej že ceny jsou uměle vyhnaný nahoru?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 14:20:20
avatar
Nepochopils to s tou tunou a to srovnání s fyzickými médii/penězmi je taky špatně. Při bezhotovostním styku se mění jen forma, ale ne obsah oběživa. To ten „obsah" odlišuje kryptoměny od měn. Mně je celkem putna, jestli bude na trhu dostupný jen 128 bit lowend, ale nemám rád, když se někdo snaží ostatní přesvědčit o životaschopnosti kryptoměn jako takových. Ani experti se na tom neshodnou, ale někteří diskutující mají jasno a kryptoměny představují jako trvalou hodnotu, jenže ta dosavadní klasická trvalá hodnota (národní měny, kovy, jídlo, armády, nemovitosti)jsou tady stovky let bez podstatných průserů - jak dlouho je tady kryptoměna a s jakými výkyvy?
freakyfriday [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 15:04:36

Bez podstatných prúserov? Hladomory v dôsledku hyperinflácie, velká hospodárska kríza usa , neustále tlačenie penazí ...vieš o tom že eur aj usd sú krypto peniaze? viac ako 90% dolárov nieje krytých bankovkami a aj tých 10% čo bankovky má niesú kryté zlatom? práveže súčasný systém je nanič, ale peniaze sú jediné legálne platidlo preto sa z pôvodnej myšlienky crypta stal plac na špekulácie, nemôže za to ale crypto samotné, môže za to ľudská povaha, chamtivosť a nenažranosť ....
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 15:32:23
avatar
Mně je jedno kdo za to může, že crypto nejsou tak důvěryhodné jako většina normálních měn. Lidská chamtivost je tady od začátku. Problémy měn a s nimi spojených ekonomik jsou tady už taky pěkně dlouho a nějaké kryptoměny to nemají šanci změnit, spíš to zhoršují, protože je to další prvek systému, kde vznikají peníze z ničeho. Jak dlouho je tady kryptoměna a s jakými výkyvy? To je podle tebe dobrá náhrada ze normální měny? Z bláta do louže...
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 15:11:09

Mirindo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 10:23:18

To chod vysvetlit ludom do Venezueli, ze narodne meny nesposobuju podstatne prusery.
Rabin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 21:39:32
avatar
Donesiem ti tonu MC burgrov . Aku maju hodnotu ? ziadnu. si davno v hrobe . )
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 21:47:49
avatar
??? to je ale stupidní analogie ... považuji za FLAME
Rabin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 21:54:02
avatar
Myslis ze jedine hmatatelne veci mozu mat realnu hodnotu ? To zase ja povazujem za flame . Lebo tomu tak nieje .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 22:00:12
avatar
nemyslím že jen hmatatelné věci .... jsem si ale jist, že bitcoin a spol. žádnou reálnou hodnotu nemají, nejsou hodnotu, měnou ani komoditou ... nemají žádnou hodnotu, neexistují, nejsou uměním, nejsou ničím, jen 1 a 0, které nemají žádný přínos pro nic ...
Mirindo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 10:25:26

Hodnota sa vytvara na zaklade dopytu a ponuky.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 12:34:53
avatar
Citace:
proč mají hodnotu diamanty?


Tý vole, to už je moc. Srovnávat vyjímečnost diamantů s trapáckými kryptoměnami...
Neuge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 00:10:11
avatar
Tvá blbost je taky výjimečná a přitom žádnou hodnotu nemá.
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 10:54:28

To je tím že nerozumíš finančnímu světu.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 01:07:30

Nechci moc přemýšlet takže jen pár:
1. Hodnota papirovych peněz tkví ve stabilitě. Koruna padne jen v případě krachu ČR - což je nepravděpodobné, a kdyby náhodou padla tak v řádu roků(mám možnost se na to připravit). Bitcoin padne jen tak, prostě jak usoudí pár bohatých lidí a padne v řádu dnů(nepřipravím se na to).

2. Papírové peníze se jednou vyrobí a to je "skoro" konec využívání energií. Bitcoin bude cca 20 let(ostatní měny třeba 200let) spotřebovávat drahocenou energii a výkon PC, který je možno využít třeba na lékařské výpočty.

3. S penězi se dá nakupovat všude. S kryproměnami málo kde, s některými nikde.

4. Za peníze si můžu něco koupit a opravdu vědět, za kolik jsem tu věc koupil(za 10dní je cena mého nákupu pořád stejná). Když koupím něco za bitcoin, tak za 10 dní zešílím, když zjistím, že zvýšením kurzu jsem utratil ne 100Kč, ale 1000Kč. Nyní je bitcoin pouze na spekulace, na placení se nehodí.

5. Kryptoměny jsou hůře kontrolovatelné proti podvodům na burzách - koruna je kontrolována nesrovnatelně lépe.

6. Kryptoměny jsou méně regulované a vysledovatelné, proto se jími dá lépe platit vyděračům a celkově zločincům. Papírové peníze se dají kontrolovat mnohem lépe.

7. Jedno finanční zlo v podobě peněz(normální měny) tady už je, tak proč vytvářet další zlo(kryptoměny)?

A 2 otázky na závěr:
Je pravda, že bitcoin v současné (po)době nejvíce vyhovuje spekulantům?
Je pravda, že je bitcoin v současné (po)době obyčejným lidem(to nejsou lidi s finanční a PC znalostí) úplně nanic?
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 10:53:45

Jirko už jsme ti odpovídal minule a ty pořád píšeš ty stejný bludy dokola, tak prosím udělěj si laskavost zapni si google, trošku si teď projdi termíny jako inflace, hyperinflace, Soroz, Venezuela. Spoj si jedno s druhým a potom zjistíš, že to co jsi napsal jsou jen vlhké sny a nikoliv realita.

1/ Ve Venezuele během jednoho roku z největší bankovky 20 000 spadla hodnota o 1000% mimochodem na hodnotu okolo 5 centů amerického dolaru. Takže pro tvou představu 1000Kc u nás behem jednoho roku by mělo hodnotu 1Kč. A zařidil to defakto jeden člověk.

2/ A obnova penez se nekona? najdi si jaké jsou náklady na dotisk bankovek ročně, budeš se hodně divit. Mimoto všechny ekonomiky tisknou or roku 2008 takové množství peněz, že díky tomu teď všechny akciovky mají za posledních 10 let růst akcíí v násobcích procent, ale né protože by o ně byl tak velký zájem, ale protože "prachy ztrácejí tak rychle hodnotu". A všichni v evropě včetně ČR se plácají po ramenou jak vysokého růstu HDP dosahujeme, přitom to není nikde moc vidět? Jak je to možné ?

3/ To je pouze tvůj pohled na věc za krypto si mohu koupit cokoliv, pouze pohledat toho kdo mi to prodá.

4/Hloupost naprostá. To co jsi koupil před 10 roky (třeba prsten) za 1000 nemá v dnešní době v žádném případě hodnotu 1000Kč ale tak dvojnásobek a v žádném případě to neznamená, že stoupl na hodnotě, ale peníze ztratily hodnotu.

5/ hloupost každá transakce je veřejně dohledatelná, pouze měny jako Dash nebo Zcash jsou opravdu zameřený na nesledovatelnost, pokud si to ten kdo platí přeje.

6/ stejná hloupost jako předešlý bod, pouze vycházíš z nepravd které se objevují na novinkách tady a podobně. Věc se dá snad jednoduše ověřit ?

7/ Hmmm tohle jsem už někde slyšel , že by pan Admin ? Před xx rokama jsme jezdili v žigulíku a dovezl nás kamkoliv tak proč dělat jiný auta ?

Ano vyhovuje, ale to i současná podoba akciového nebo realitního trhu, v každém oboru finančnictví jsou spekulanti a je to napsorto v pořádku.

Ne není. Je to každého věc zda něčemu chce porozumět nebo ne.
Bjorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 12:21:16

Ještě doplním ad 2. Vytisknutím měny, že končí využívání energie? Nenech se vysmát. Co převody, platby kartou, distribuce peněz, jejich převoz a provoz firem, které to vše provádí? Každý barák takové firmy musí být vytápěn (chlazen), dojíždějí tam zaměstnanci atd... zrovna bitcoinová síť by fungovala klidně i na pár PC, to že je BTC mánie a ta síť tak spotřebovává opravdu velké množství energie není primárně chybou té sítě. BTC síť je ve své podstatě velmi úsporná a nenáročná, což zjistíš, když si něco nastuduješ. Ale je bez debat, že BTC se své základní myšlence "poněkud" vzdálil.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 03:56:25

Epyc už jsem ti odpovídal minule a ty pořád píšeš ty stejný bludy dokola, tak prosím....
1. Pěkně jsi si naběhl.Srovnávat bc s bolívarem. Bolívar je světově "skoro" nepoužitelná měna, protože prostě jak píšeš Ty - není stabilní. To samé tedy musí platit o bitcoinu.
Já jsem ale psal o něčem jiném. Význam byl o stabilitě PROVĚŘENÝCH měn. Proto jsem také psal: mám možnost se na to připravit vs. nepřipravím se na to.
Samozřejmě je tam ta inflace taková, ovšem protože Maduro řádí už dlouho, a proto se jejich měna už nějakou dobu celosvětově skoro nepoužívá - takže jsem na to připraven.

2. Proto jsem psal "skoro"(tím byl myšlen dotisk). A srovnávat energii na dotisky bankovek se spotřebou těžby kryptoměn může jen super neznalý člověk.
A že "prachy ztrácejí tak rychle hodnotu"(tak rychle je relativní), bavme se o Euro, dolar, koruna, co to má společného s kryptoměnama?
Já vysoký růst HDP vidím a to jsem jen obyč. zaměstnanec(ted cca15-18čistého). Před 20 lety jsem měl starou TV, pračku, sporák plyn a to je z elektroniky vše. Žil jsem v nájmu. Teď mám dvě LCD TV, telefony, PC, vše na vaření, satelit, 2x auto. Na hypotéku jsem koupil na barák. To je nesmysl divných lidí, že s růstu HDP nic nemají. Zkus srovnat vybavenost domácností před 20 lety a nyní a bude ti vše jasné.

3. Blbost - já chci nakupovat v ČR a maximálně hledat nejlepší cenu a ne hledat kdo mi to prodá za bitcoiny(bez velké konkurence-tedy dražší).

4. O tom jsem nepsal - odpovídáš na něco jiného. Vymyslel jsi si situaci a odpověděl jsi na ni. Já jsem psal o horizontu dní a ne let!
A abys pochopil to tvoje omílané "peníze ztratily hodnotu" se jmenuje inflace a tu by samozřejmě chytlo jakékoli stabilní platidlo včetně bitcoinu. To jsou základy ekonomiky.

5. Zase si vymýšlíš svoje. Já jsem psal HŮŘE a ne že nejsou kontrolovatelné. A moc bych chtěl vidět, jak policie ČR dohledá původ kryptoměn - ha ha.

6. To samé jako bod 5 - vymýšlíš si. Je tam psáno "Kryptoměny jsou méně regulované a vysledovatelné než papírové" - nikde jsem nepsal, že nejsou dohledatelné nebo regulované.

7. To bych vzal tedy zpět. Ktyptoměny jsou pokrok, ovšem jestli špatný nebo dobrý, to se teprve uvidí.

Takže já jsem obyčejný člověk a bitcoin je mi zatím nanic. A obyčejných lidí je naprostá většina.
Ty jsi člověk vzdělaný a zajímáš se o dění kolem sebe, hledáš možnosti, a proto použiješ bitcoin.
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 11:05:33

No s tím ostatním nemá smysl reagovat, ale ten bod 2 a 3 ten je výstavní. Nesrovnávej před 20 lety ale před 10 a teď. Protože před těmi 10 se celé ekonomiky potácely okolo záporného nebo 0 růstu HDP. Teď mají všechny po "odeznění krize" i +4% a když mají jen 2.5% je to považováno za skoro katastrofální výsledek. Zakopanej pes je jinde, věř tomu.

A jen ještě takovej dodatek. Bolívar nebo Koruna, vše je jen lokální měna. Proč se Euro otřásá v základech kvůli tak "nicotné zemi jako je Řecko ? Itálie další tragédie na obzoru. To by přece pro státy co jsou několik let po sobě v +2-3% neměl být problém no ne ? Místo toho tam brzy bude 30% obyvatelstva na hranici chudoby.

https://www.kurzy.cz/zpravy/393396-oxfam-1-nejbohatsich-vlastni-vice-nez-zbylych-99-svetove-populace/
Už víš proč se tiskne takové množství?

Bod3/ velkou část mi okryje Alza a Amazon. Co není tam se už musí sehnat, potom samozřejmě soukromý prodej jako aukro a Bazoš, kde dost lidí prodává věci za krypto. No jediný co jsem zatím nenašel jsou nějaký stavebniny. Taky stavím.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 15:31:29

Každé státní zřízení, které člověk zná je špatné - včetně ekonomik - má své chyby větší či menší.
Tak zrovna teď(0-2roky) mi přidali z 13 000 čistého na někdy těch 18čistého a co znám lidi, tak skoro všem také napříč všemi obory. Takže i v horizontu těch 10 let, já ten růst vidím. Jak jsem psal, někdo to, že se má líp než dřív vidět nikdy nebude, protože si to prostě neuvědomí a raději jen nadává - o tom nemá cenu diskutovat(ekonomická data mluví jasně).
Jak se prosím tě otřásá EURO v základech? Co je to za nesmysl! Možná v parlamentních listech a jim podobných novinách se otřásá. Kurz je stabilní, z eura nikdo neustupuje, chtějí ho další a další státy, tak mi napiš nějaký důkaz, že se otřásá a jak se to tedy projevuje.
Ekonomika má svoje cykly a prostě jednou šlape a jednou ne. V Řecku jde o něco jiného - tam je špatně nastavený sociální systém, prostě rozdají o mnoho víc než dokáží vydělat. Evropa by Řecko finančně zachránila bez problémů, ale to není účel Evropy zachraňovat něco co nefunguje. Evropa má pomoci nastavit systém tak, aby fungoval. A s tím má Řecko prostě problém.
Peníze se tiskly pořád a ekonomika zatím funguje, tak kde je problém(problém to samozřejmě je, ale nic lepšího zatím neznáme)?

3. Ale já nechci Alzu..., já chci zmrzlinu, chleba, máslo, fitko, kino, solárko...
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 16:28:10

Takže chceš říct, že po 10 letech co jsi dostal 5000 navíc je ten ekonomickej růst ? nedošlo ti, že vlastně jsi na tom pořád stejně. potom je ale jakákoliv diskuze bezpředmětná.

Mimochodem ze které části ČR jsi, protože takové zaměstnance by jsme potřebovali. Mimochodem po těch 10 letech by jsi měl dostat tak +8000 +- aby jsi byl lépe.
Aktuálně jsi +- na stejné životní úrovni jako před těmi 10 lety, takže bohužel asi to bude pro tebe novinka, ale ošulili tě. Nepřidali ti nic.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 18:13:30

Buď strašně lžeš nebo si jen vymýšlíš a trolíš mě.

Jediný reálný ukazatel na výpočet jestli beru víc nebo stejně je procentuální nárůst mého platu mínus procentuální nárůst inflace za určité období.
Takže inflace za 9let(2009-2017) v ČR byla celkem 13%. Mě přidali 38% navíc. 38-13=25% - takže reálný nárůst mého platu za 9let je 25%. Můžu si koupit o 25% víc. Což mě za 9 let připadá slušné. Samozřejmě to mohlo být víc, ale také méně - to už jsou jen spekulace jak by jsme se mohli mít kdyby.....

A ten tvůj ekonomický růst v ČR za 9let(2009-2017-(2017 je odhad 4%)) se vyjadřuje v HDP a byl 10,8%. Ale mě plat stoupl o 38%, takže rychleji než HDP, a ano to je ten ekonomický růst.

Jsem z Prostějova a těch 18000Kč čistého je tady slušný plat.

Takže prosím o případné vyvrácení mých čísel a hlavně o důkaz, že jsem na stejné životní úrovni. Já jsem ti důkaz, že jsem na tom o 25% lépe dal. Dal jsem ti reálná čísla a ne jen pocity, stejné očekávám od tebe.

A ještě jsi zapomněl napsat - jak se EURO otřásá v základech? jak se to pozná?
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 18:39:43

Nauč se kamaráde počítat protože součet inflací není inflace za 10let. 2% jeden rok a 2% další rok nejsou 4 procenta za 2 roky.

Za posledních 10 let byla totiž celková inflace okolo 37%. To je co ?

respektive plat v roce 2000 12 000Kč v roce 2016 měl hodnotu cca 16800Kč. dnes je to o cca dalších 7% nahoru. Pokud tomu nevěříš tak použij nějakou internetovou kalkulačku. Já vycházím z dat co naše firma počítá zaměstnancům meziroční navýšení inflace.


Euro ? Napovím ti Španělsko a Itálie. Ale snad máš internet, google a počítat jsi se taky už teď naučil.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 20:27:06

Naposledy to s tebou zkusím.
Přepočítal jsem to pro tebe přesněji a - inflace za 9let(2009-2017) v ČR byla celkem 14.5%.
Dej mi jedinou kalkulačku, odkaz, výpočet nebo něco, kde se potvrdí tvých 37%.
Nic jiného po tobě nechci.

A počítat umím 2% + 2% inflace za 2 roky = 4,04% celkem.
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 21:22:49

Ou pardon napsal jsem to zle, počítal jsem od roku 2000 do roku 2016 což je samozřejmě 16 let ne 10. Moje chyba. Nicméně od roku 2007 do roku 2017 je to cca 23,6%. Protože bohužel letošní inflace je opět jedna z těch vyších 2,7% a pravděpodobně se tohoto trendu opět budeme držet i v následujících letech.

A od roku 2000 do 2017 za 17 let je to přešně 44,1%

https://www.penize.cz/kalkulacky/znehodnoceni-koruny-inflace#inflace
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 23:11:46

Proč si vymýšlíš úplně jiný čísla?
Přesto se vrátíme zpět na můj dotaz:
Já jsem napsal: Takže inflace za 9let SLOVY DEVĚT(2009-2017) v ČR byla celkem 13% oprava 14,5%(předtím jsem to počítal zhruba). Mě přidali 38% navíc. 38-14,5=23,5% - takže reálný nárůst mého platu za 9let je 23,5%. Můžu si koupit o 23,5% víc. Což mě za 9 let připadá slušné. Samozřejmě to mohlo být víc, ale také méně - to už jsou jen spekulace jak by jsme se mohli mít kdyby....

A odpověď měla být na otázku: Takže prosím důkaz, že jsem na stejné životní úrovni. Já jsem ti důkaz, že jsem na tom o 23,5% lépe dal. Dal jsem ti reálná čísla a ne jen pocity, stejné očekávám od tebe.

A jestli to chceš ještě lépe, tak těch 13 000 čistého jsem měl ještě v roce 2014. Takže nárůst (nejen)mého platu je o 38% za 3 roky(a nárůst se týká 90% mých známých). Mínus inflace je nárůst mého platu za 3roky zhruba 34% reálně. Takže koupím za 3roky o 34% víc zboží. To ti pořád připadá málo? Pořád nevidíš ten ekonomický růst?
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 23:25:45

Co očekáváš? že ti tu budu psát kolik beru ?
Napsal jsem ti přesná čísla co se inflace týče, dle ČSÚ. Ano na druhý pokus, tam jsem se spletl 10 vs 16 let. Ano máš se lépe, ale za 2 roky si nezapoměň říct o lepší plat protože už zase na tom lépe nebudeš.

Pouze ten tvůj výpočet 14% není od roku 2009-2017 ale 2010-2017 ale je to detail.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 23:46:18

Už chápu, že máš auru 0. Pořád něčím strašíš, co ani vzdáleně není pravda.

1.Odhad ČNB - za celé další 2 roky bude inflace zhruba 5%. Já jsem teď na tom lépe o 34%. Takže i bez přidání na tom budu pořád lépe o 29% - nemáš pravdu.
A to nemluvím o tom, že letos máme v práci slíbeno dalších 11% navíc. Prostě ekonomika šlape.

2. A 2009-2017 je 9 let - jak jsem psal. A ano ten výpočet je přesně od roku 2009-2017 - nemáš pravdu. Začal jsem počítat od roku 2009 - to byla inflace 1%.

Čau
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 23:49:38

Auru mám nula protože pan administrátor neunesl, že mu tady jen každý netleská. Ze 70 ji kvapem srazil na nulu. Respektive dal mi hned ban, Ale po půl dni si to asi rozmyslel.

Na otázku jaké se chystají nové čipy na které upozorňuje v článku pro jistotu neodpovídá.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 00:02:14

No dobře to chápu. O adminovi se bojí mluvit víc lidí, ale minulá odpověď dvě lži nebo neznalosti.
Proč tedy odpovídáš a píšeš o něčem, o čem nic nevíš?
Proč?
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 06:22:09

Jak jsem napsal předtím počítal jsem od roku 2000, což byla chyba. Ostatní jsou reálné čísla.

A co se týče odhadu do budoucna To ukáže čas, ale já nejsem ten co na něco čeká. Krok napřed správným směrem je v dnešní době velkej skok.

"Proč tedy píšeš o něčem, o čem nic nevíš?
Proč?" Jo na tohle jsem se Rudýho Johna taky ptal.
Raahka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 17:44:52
avatar
Nekoupíš Epyc má pravdu ať se ti to líbí nebo ne. Je to jen manévr pro stádo aby byli rádoby spokojení. To zboží už nestojí tolik co v roce 2014 ale víc takže budeš rád když vůbec koupíš to samé. (Před 4rokama jsem kupoval mikrotik za 1500,- a dnes ten samej koupím za 2500,-) těch příkladů je hodně a je jedno jestli to bude elektro nebo jídlo. Důležitý pro zaměstnavatele je tvůj dobrý pocit že bereš víc i když ty peníze mají vlastně nižší hodnotu a on na tobě ušetří
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 03:10:41

Prosím tě přečti si co je INFLACE a nepiš hlouposti.

Já jsem před 4 rokama kupoval PC za 25000,-Kč a představ si, že ten samej PC teď koupím za 10000,-Kč.
A teď si ještě představ žéééé - TATO televize stála před rokem
17500,-kč a teď si ji koupím za 11500,-Kč. https://televize.heureka.cz/samsung-ue43mu6172/
To je co? Tak kdo má pravdu? Jak dlouho se tady budeme trumfovat, kdo co koupil?
Nebo si raději přečteš co je inflace a s tím spojený spotřební koš?

--- Já jsem si mikrotik nekoupil, ale zase jsem si koupil ty dvě věci výše. Takže, ty jsi na svém nákupu prodělal, ááále já jsem na tom svém nákupu vydělal strašný prachy a za pár let takových nákupů si koupím celý svět - i vás a vás také, vás také a pane, no vás také, no vás taky - prostě všechny--- .

PS. Neříkej o tom svému zaměstnavateli, ať si raději myslí, že na tobě ušetří a ty si přitom mastíš kapsu. A za ušetřené peníze si koupíme auto a budeme dělat brm brm.

Prosím tě, abych to uzavřel - jediný relevantní údaj kolik stojí život teď a kolik stál dříve je inflace. A ne tvé pocity o mikrotiku aj.


Tímto se moc omlouvám adminovi. Jednou jsem ho neprávem nařkl, že je nekorektní k určitým diskutujícím a vyhrožuje bany.
Už jsem to pochopil.
Všechno jim dopodrobna vysvětlíš, snažíš se jak blbec, aby alespoň nepsali o něčem, o čem nic neví, ale oni si stejně píší dál ty svoje totální, ale opravdu totální blbosti .
Jak mi kdysi psal admin, je to technologický web a tady se požadují od diskutujících určité znalosti(třeba vědět co je inflace). A když je někdo nemá, tak ať alespoň nevyvrací něco o čem nic neví a ntvrdí pořád dokola ty svoje nesmysly, prostě ať se chce poučit a ne prudit! Takoví lidé mají jít diskutovat do Sluníčka a ne na odborném webu.
Já tady být adminem, tak to banuju o 106(samozřejmě přiměřeně).
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 03:17:49

Jirko nereaguj už na demagoggy. Neuměj diskutovat. Jejich názor je ten jediný správný a nikdy nepřijmou názory druhých. Jedině ty, které se jim hodí do krámu
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 04:54:40

Díky Varin, přesto naposledy zareaguji.
Raahka - myslím, že myslíš(krásny obrat), že jakmile vznikli zaměstnavatelé, tak se máme hůř a hůř, že?
Takže jestliže bereme pořád méně a méně, tak tím vlastně chceš říci, že jsme se měli nejlépe ve středověku, pravěku nebo ještě později? Opravdu to zkus napsat do Sluníčka, tam budeš hvězda.
To je prostě katastrofa.
Begy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 16:06:23
avatar
"3. S penězi se dá nakupovat všude. S kryproměnami málo kde, s některými nikde."

na správném místě musíš mít správnou měnu...
S korunama v USA nepochodíš, s € v africe taky ne

ano existují směnáryny - ale jaksi na krypto také
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 16:21:47
avatar
1) Normální měny mají svojí fyzickou podobu, což jejich potenciál hodně zesiluje.

2) Těch směnáren na kriplměny je kolikrát méně než na normální měny? Trocha objektivity by neuškodila.

Ale jo, dal si tam smajlík, tak to beru.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 20:13:19

S kryptoměnou se dá v dnešní době platit. Tedy mít za BTC třeba hodinky, nebo mít přidanou slevovou hodnotu k placení v hotovosti. Funkčnost ditálních měn bych nepodceňoval.
Otázkou problému je dle mě slepá ulička k reefinancování blahobytu bez práce. Pokud kryptoměny budou mít úspěch i do budoucna, tak mám hned otázky:

1. Je těžba efektivní pro ekonomiku?
2. Kolik by těžení vyžadovalo výkonu pro budoucnost?
3. Lidi budou doma těžit bez aktivního zaměstnání?
4. Jde takto nafukovat funkčnost ekonomiky?

Nevím co na to nějací moudří ekonomové, zatím čtu jen o BOOMU :/
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 00:55:54

1. Ano - jsou to služby+výroba energie, komponenty..., to se do výkonu ekonomiky počítá. Energie je a podle mě bude vždy dostatek. Časem se na nějakou levnou energii přijde.
2. To je jedno. Když je potřeba výkon, tak se sežene(lidé půjdou přes mrtvoly) - tzn. zvýšení výkonu ekonomiky
3. Ano - stejně nás to za pár let čeká - viz. průmyslová revoluce 4.0. Blahobyt bez práce(komunismus?) prostě jednou bude, blíží se to čím dál tím rychleji. Ale jak to doopravdy bude fungovat je ve hvězdách. Já si to fungování zatím moc představit nedokážu, ale svět k tomu prostě spěje, ovšem rychleji než by měl.
4. Ano bez problémů. Ekonomika se běžně nafukuje. Automobilka Tesla prodá cca 100 000 aut/rok, ale má stejnou tržní hodnotu jako General motors, který prodá 10 000 000 aut/rok(100x víc) - co má Tesla navíc?? jen Muska, kterému lidé věří, reálně nic.
Aplle podobně - co má navíc oproti Samsungu? - jen nějakou myšlenku - ale jak ocenit myšlenku? - je to všechno nafouknuté - jakoby umělé, ale zatím to funguje.
Třeba Irsko HDP rostlo v r. 2015 o 26% pouze přesunem sídel velkých společností.
Ekonomika je svinstvo, ta si tu funkčnost něčeho, na čem se dá vydělat vždy nějak najde.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 00:17:47

Já žiju v ČR a chci platit v ČR. Ne v USA nebo v Africe. Ve kterém státě mohu platit všude bitcoinem?
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 14:17:32

Ad 1. Tyto státní krachy přichází obvykle z "hodiny na hodinu". Kouzlo krachu totiž spočívá v tom, že je to krach - tj. věc v zásadě nečekaná. Kdyby to bylo něco, na co se lze připravit, na co lze nějak smysluplně reagovat, tak to není krach. Až přijde krach bitcoinu, tak se to podle mě odehraje ne v hodinách, ale v jediné hodině.

Ad 4. Tak si zajeď do Venezuely. Tam vlezeš do obchodu, po hodině vylezeš aniž bys něco koupil, a máš v peněžence o 10% méně.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 15:08:28

1. Kdy naposledy krachl dolar, euro, koruna,(kromě komunistů). Krach těchto měn rozhodně nepřijde z hodiny na hodinu. Většinou to musí mít nějaké ekonomické nebo politické důvody, které jsou dlouhodobější. U dolaru hodně těžko přijde krach(tím neříkám, že to není možné) z 20000 na 100. Neznám příklad prosperujícího státu, kde padne měna.
A pokud by přece jenom padly tyto měny rychle(nějaká celosvětová krize-válka, katastrofa) tak padnou všechny měny + - stejně včetně kryptoměn.

4. Ale to je jasné jak to tam je, proto je také Venezuelské platidlo(bolívar) celosvětově naprosto nepoužitelné. Jenže bitcoin se chová podobně jako bolívar, což je přece špatně.
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 14:01:18

Naposledy dolar krachl v roce myslím 2008. Nepamatuješ si to ? Propadl se tehdy z myslím 24 na 14 ? Nebudu to teď hledat, ale bylo to tak nějak +-.
Jardat [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GPU 2018-02-03 11:22:29

Mě je jedno zdali BCT stojí 8 nebo 20. Mě zajímá zdali koupím za rozumnou cenu grafiku nebo ne.
Taktika výrobce s omezováním produkce je stejně cesta do pekel, výsledkem jsou nas.... uživatelé kteří nemají to, co chtějí.
Je jedno zda prodám těžařům milion karet za týden nebo za celý rok, stejně příjde doba kdy se ty karty od nich dostanou na volný trh a zaplaví ho.
Stejně tyto karty koupí ti uživatelé, kteří na novou stejně nemají.
jago [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - BTC nez stazbou na GPU nic spo 2018-02-03 12:55:45
avatar
Keby si si trosku o tom precital, veld by si, ze BTC nema s grafikami nic, na grafikach sa BTC netazi(je to nerentabilne). BTC sa tazi na ASIC zariadeniach.
eufigenie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 02:59:47
avatar
Skvělá odpověď, ale když jsi tak sečtělý, můžeš mi prosím vysvětlit, proč se nedá sehnat normální grafika a všude je plno keců pouze o BTC?
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 15:28:56

Protože o tom pořád dokola píší lidi co o to nic nevědí.
jago [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 13:59:26
avatar
a na druhu stranu, ak by boli vyrobcovia schopny vyrobit viac kariet, resp. GPU tak aby zaplnili trh, cena by bola prijatelna. No momentalne nie je problem len nedostatok GPU ale i pameti GDDR i HBM
skajler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 11:56:49

já BTC děkuju, díky němu je cena Titan Xp méně jak 30K takže o hodně lepší volba než 1080Ti při současných cenách. Díky NV za skvělou cenu ;)


PS: at hraci zazaluji AMD za to že podporuje mining i ve svých driverech, za to že místo aby VEGA 10 dávalo svým partnerům je raději dává do svých Frontier edici které jsou jako jediné skladem a ještě má tu drzost přejmenovat tyto karty na block chain blebleble

SHAME ON THEM !


zde jsou dukazy:

Odkaz

Odkaz

největší pecka na konec, popis VEGA FE edice...

Odkaz

enjoy a potom tady vyprávějme pohádky o tom jak se chce AMD zavděčit hráčům .. kdepak .. oni jdou jen po penězích nic víc ;)
jago [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 12:57:26
avatar
nedakuj BTC ale Etheru a podobnym kryptomenam, ktore su sa na ASIC nedaju trazit
freakyfriday [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 14:11:35

Snáď si chúďatká červené ovečky nemysleli že AMD je ľudomil ...je to americká korporácia ktorá prahne po peniazoch, užívatelia sú jej u zadku, to si tu len niektorí nahovárajú, najprv že aká je nvidia nenažraná ale keď už amd pýta za rx580 viac ako nvidia 1070 stála pri uvedení tak hladajú vinníka v mineroch koniec koncov v časoch keď ešte nebola mining mánia prečo všetky tieto ovečky nekupovali rx470/rx480? lebo im bolo dookola zmieňované aká je vega skvelá, že je za rohom a po tom ako sa ukázalo že to je neefektívny prepadák ktorého "pokrokové" funkcie napríklad primitive shaders museli byť deaktivované takže sa zbytočne plytvalo placom na jadre nejakými vecami ktoré nemajú uplatnenie im nezostávalo nič iné len sa zamerať na rx 500 generáciu ktorá má ale horší performance per watt ako rx400, no zistili že je neskoro lebo všetko skúpili mineri Ďakujte sami sebe hlavne ľudia že tie karty nemáte, že sa správate ako stádo a veríte v zázraky čo sa týka AMERICKEJ korporácie AMD ktoré nejak neprichádzajú ....

A ešte tá drzosť za vegu pýtať viac ako za 1080ti s 30% deficitom výkonu a stále tým shitnym referenčným prevedením , takto sa správa ľudomilná firma?
skajler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 15:15:52

přesně tak a nové MSRP pro RX VEGA od Sapphire je 970 euro takže si chtějí už namastit karty i výrobci a partneři AMD ;)
jago [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 15:56:46
avatar
AMD preda va akurat tak chipi vyrobcom kariet, oni karty nevyrabaju. Vetsina penazi ziskanych s predaja ide distributorom a vyrobcom (ASUS, SAPPHIRE, Gigabyte, MSI). Aj keby vyrobcovia ponukali karty za normalne ceny tak koli nedostatku si distributory(predajcovia) nahodia cenu aku chcu, Ziaden zakon ich totiz nelimituje. Velky hraci na tazbu si kupuju karty priamo od vyrobcov za uplne smiesnu sumu oproti tej ktora je v obchodoch, akurat oni obiednaju napr.20 000ks alebo 100 000ks. Co si bezny zakaznik nemoze dovolit
skajler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 13:33:29

to je pravda ale je to hodně závislé na BTC, padá BTC padají všechny ostatní a ještě více než BTC
SuSty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 20:10:43

Dnes boli v azle naskladnene grafiky:
RX 580 strix za 780 euro - vypredane hned
GTX 1080 za 1050 euro (uz su len 3 kusy)
a 1080ti asus obycajna za 1150 euro - vypredane hned

niekde odhaduju ze btc tento rok prekona 80 000 hranicu a ehereum okolo 8 - 10 000.

Tie ceny za ake sa tie grafiky predavaju su sialene. No ak niekto hackne tazenie aj na konzole, tak sa vsetcia pojdeme hravat von dake sporty
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 20:28:01

Osobně si mylsím že za ty ceny to kupují spíše zoufalí hráči něž těžaři, protože pro těžaře je pořád normálně dostupné koupit 580 tky okolo 10 000 1080 za cca 16 a Ti za 22000-24000. Mimochodem pokud je zde nějaký zoufalí hráč shánící slušnou grafiku za adekvátní cenu tak tohle je myslím pěkná nabídka:

https://pc.bazos.cz/inzerat/85296841/Asus-strix-GTX980TI-6GD.php

Karta není od mě, ale od chlapíka od kterého občas nakupuju a je spolehlivej, takže zvažte koupi.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 20:35:53

Velkorysá nabídka. Nehrňte se všichni ...
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-03 23:44:02

Tak jistě můžeš si běžet koupit k mimozemšťanovi 1060 6GB za 13 000
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-04 08:48:17

Už to začíná opadávat, na aukru už se lidi zbavují hůře těžitelných karet. Např. nyní tam nějaký borec rozprodává nových 10 ks GTX 1060 6GB po 8800 Kč (typ, který nemá Alza ani dosud naceněn/vylistován). Zřejmě došel k závěru, že se mu nevyplatí skládat mining-rig.
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 01:21:51

Sem vydržel dva odstavce, a na to napíšu jen že nemám rád pokrytecké články.
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 13:28:15

Alza zavádí platby v Litecoinu a Dash. No je vidět, že se jim to přeci šeredně nevyplatilo ty Bitcoiny zavést.
https://www.novinky.cz/internet-a-pc/462495-platba-bitcoiny-je-popularni-alza-zavadi-dalsi-virtualni-meny.html
Mak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 16:22:36

Regulace je zlo.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 17:09:38
avatar
jo? Tak zrušíme regulace jménem pravidla silničního provozu a uvidíme, co to udělá ... pojedeš první jo?
Mak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-07 01:05:18

Regulace je zlo.
Jakákoliv.
Regulace kryptoměn je samozřejmě jen další pokus států
o zahnání ovcí spátky do ohrady.
Když nejsou v ohradě blbě se stříhaj.
O porážce na maso nemluvě.
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Za pár minut bude pod 7000 2018-02-05 19:38:52

Vypadá to dobře - je 5.2. půl osmé večer a před minutou byl kurz 7085 $ / Btc. Za pár minut by mohl být pdo 7000. Jen a
ť ten pád vydrží !!!
Epyc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 19:51:58

jojo přál bych si tak 5000 potom je to ideální stav na otočku třebas po měsíci nebo 2.
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 09:59:45

Dneska ráno to osciluje mezi 6000 a 6200. čekám, že 6000 to prolomí brzy. Doufám, že to zamíří hodně hluboko pod těch 5000 a už to tam navěky zůstane.
marek13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-05 22:03:12

Uf, dosť ťažké debaty sa tu spustili. Viac sa k pravde približujú tí, ktorí tvrdia, že kryptomeny sú v zásade veľmi podobné súčasným fiat peniazom. Celá ich hodnota spočíva v dôvere, ktorú v nich ľudia majú. Priznám sa, že nejako veľmi problematiku kryptomien nesledujem, ale ak sa ešte v týchto menách neposkytujú úvery, tak predsalen jeden zásadný prvok peňažnej výmeny /alebo funkcie/ im chýba. Keď sa však už začne úverovať v kryptomenách, tak sa spustí frakčné kryptobakovníctvo a potom už bude úplne jedno, či máte v peňaženkách koruny alebo bitcoiny.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 00:02:08
avatar
Klesá, klesá ... to je jak z té pohádky ...
S čerty nejsou žerty
honza.cb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 09:48:57
avatar
Už se na bazarech začínají objevovat grafiky. Ale stále ještě předražené.
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 10:01:57

Jen ať jim ty grafiky zůstanou. Ať si to propříště rozmyslí, jeslti budou dávat 10 000 z agrafiku v hodnotě 5000.
Mirindo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2018-02-06 11:26:44

Inak pre zaujimavost, cely financny trh zaziva krizu, nielen cryptomeny.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 181x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1436x
Komentářů: 7
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1173x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1871x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1134x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1902x
Komentářů: 3