Elon Musk šílí a pokračuje v likvidaci Twitteru – maže novináře, zakázal odkazy na jiné sociální sít Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 18 prosinec 2022
altŠance, že Twitter nepřežije konec tohoto roku jsou docela vysoké. Musk dělá vše pro tento cíl.

 

 

 

 

Že to Elon Musk nemá v hlavě úplně v pořádku nepochybuje dnes už asi nikdo. To by nebyl až takový problém, kdyby prostě nějakou šílenou shodou okolností nebyl v pozici, v jaké je. Problémů má hromady, kdy už jen jeho skalní fandové mohou ignorovat tu neuvěřitelnou míru pokrytectví, lží a šíleností, kterou předvádí. Vzpomínáte si na jeho řeči o absolutní svobodě a pozvednutí Twitteru, co by celosvětového prostoru pro diskuse? Inu ….  

V uplynulém týdnu dal Musk svým starším vyjádřením a názorům, co proto. Nejdříve zablokoval jeden známý účet, který se věnoval sledování jeho letadla, že ho prý ohrožuje. Problém je v tom, že daný účet využíval běžně veřejně dostupné zdroje o pohybu letadel, které každé letadlo stejně musí vykazovat. Musk navíc vyhrožuje žalobou majiteli účtu. To by ještě nebylo to nejhorší, kdyby Musk nezačal blokovat účty novinářům, kteří o tom všem začali psát! (Později je pod tlakem zase obnovil) To byl ale teprve začátek …

Ke konci týdne ohlásil nová pravidla Twitteru, která zakazují odkazovat na jiné sociální sítě! Ano, čtete správně, jakékoliv odkazování na Facebook, Instagram, Mastodon, Truth Social, Tribel, Nostr, Post atd. je zakázáno! Musk tím chce zbrzdit masivní odliv vážných uživatelů, se kterými se jeho síť potýká, speciálně směrem na Mastodon. Zajímavé, že na seznamu zcela chybí čínský TikTok, ale je tam třeba Trumpova sociální síť. Povolené odkazy na TikTok jsou téměř jistě proto, že Musk nechce dráždit čínské komunistické diktátory, protože mu jde o business v Číně. Ostatně fakt, že Musk zakazuje odkazování na svobodné platformy a povoluje odkazování na čínskou síť vypovídá hodně o jeho smyslu pro „svobodnou diskusi“ a demokracii, kdy Čína je takový etalon svobody, demokracie a svobodné diskuse, že?

Ale to pořád není všechno. Ještě před tím Musk sliboval bombastické odhalení toho, jak údajně Twitter pomohl tzv. „levici“ v USA blokovat před volbami tzv. konzervativní vyjadřování a šíření informací. Jenže se ukázalo, že opak je pravdou. Twitter dával mnohem větší prostor tzv. konzervativní propagandě, speciálně šíření jejích dezinformačních narativů, než bylo zdravé a vedení Twitteru s tím muselo něco udělat. Musk to tedy nechtěně dokázal. A dobře ví, jaká je realita, takže jen pečlivě vybrané informace ze zákulisí Twitteru poskytl konzervativním dezinformátorům a zároveň pohrozil soudy a přísně zakázal všem zaměstnancům Twitteru, aby poskytly třeba zbytek informací, které by ty jeho doplnily a ukázaly celou věc v souvislostech. Zkrátka Musk ukázal, na čí je straně. Tedy na straně lhaní a dezinformací. O pravdu a svobodnou diskusi s fakty, mu vůbec nejde … ono se totiž na klidné diskusi pouze s fakty nedá moc vydělat, sociální sítě stojí na „reakcích“ a negativní reakce vyvolává rozčílení, vznikající právě nad dezinformacemi atd. které tedy sociální sítě primárně šíří …

A teď to nejlepší. Úřady jak americké, tak zejména Evropské hrozí Muskovi postihy. Blokací novinářů a blokací odkazování na jiné sociální sítě totiž přímo porušuje některé konkrétní zákony a nařízení, které Twitter jako velká sociální síť prostě musí dodržovat. Ano, je to sice jeho „web“ jenže něco jiného je, když děláte moderaci příspěvků na webu pro třeba milion lidí, a něco úplně jiného je, když děláte moderaci na komunikační platformě pro stovky milionů uživatelů. Dopad a tedy i pravidla jsou správně a logicky tedy úplně jiné. Musk má sice osobní právo blokovat si obsah a lidi jaké chce, jenže Twitter je příliš velký na „osobní web“ a také tak nefunguje. Co by významná informační sociální síť musí dodržovat sadu pravidel, která platí pro provozovatele sociálních sítí, ať je vlastní jeden člověk nebo firma. To Musk zkrátka stále nepochopil a úřady už začínají s vyšetřováním, které mohou skončit obrovskými pokutami.

Nekonzistence názorů, vyjadřování a chování Muska je dobře známá, ale v jeho současné pozice jediného „diktátora“ na jedné z největších sociálních komunikačních sítí ukazuje, že co dělá a co říká jsou dvě naprosto odlišné věci. Současně dokazuje, že firmy a platformy jako Twitter by ze zákona měly mít více majitelů, transparentní řízení a pravidla nuceně, protože prostě ovlivňují příliš mnoho ve společnosti. Tím spíše, když je ve vedení jeden „divný“ člověk, který je schopen říkat něco, aby to za hodinu naprosto popřel a udělal pravý opak toho, co říkal. Takže asi nikoho nepřekvapí, že Twitter jako firma a služba přestává fungovat.

Musk naprosto zlikvidoval oddělení pro moderování příspěvků, potírání dezinformací, spamů atd. To samo přispělo k masivnímu nárůstu dezinformací, botů atd. Tohle Musk ještě podpořil tím, že zavedl placené ověření, kdy každý s pár dolary v kapse, tedy hlavně dezinformátoři a boti, mohou zaplatit za „ověřený účet“ a šířit tak propagandu, lži atd., kterou oslabené oddělení pro jejich moderování nezvládá mazat. Asi nepřekvapí, že od Twitteru tak dává mnoho lidí a firem ruce pryč. Odchází nejen řada významných uživatelů s největšími počty sledujících, ale především odchází inzerenti. A Twitter nikdy nebyl příliš výdělečný, takže odchod velkých inzerentů je obrovský problém. Musk podle všeho prodělává na Twitteru miliony dolarů denně. Příjem od dezinformátorů a botů za „ověřené“ účty a členství jej zjevně nevytrhne. Musk dokonce musel prodat neplánovaně další významnou část akcií Tesla, která má navíc také velké problémy s odbytem a kvalitou svých produktů.

Právě lidi kolem TESLA a její představenstvo silně tlačí na Muska, aby se přestal věnovat exhibování a likvidaci Twitteru, a věnoval se situaci kolem TESLA a dalších podniků. A vypadá to, že ho k tomu dokopou. Musk totiž již prý aktivně hledá investory, nabízí akcie a podíl v Twitteru za cenu, za jakou je on nakoupil (což jak všichni ví byla šílená přepálená cena). Současně opět přišel s anketou na Twitteru, kde nechal hlasovat o tom, jestli má odstoupit z pozice šéfa Twitteru a že prý bude výsledky ankety respektovat. Po 17,5 milionech hlasujících je 57,5% jasně pro „úklid Muska“. Problém je, že současně přiznal, že nemá žádného náhradníka ani zájemce ho ve vedení Twitteru nahradit.

Otázkou tedy je, co to řeší, když mu Twitter nadále fyzicky patří, většina klíčových zaměstnanců, které potřeboval pro chod sítě už mu utekla a není schopen dodržovat ani stávající pravidla pro fungování velkých sociálních sítí natož aby dodržoval ta mnohem přísnější, která začnou platit v roce 2024. Navíc finančně, z pohledu fungování moderování dezinformací, botů a mazání lží a cílené propagandy naprosto Twitter potápí. Utíkají mu významní uživatelé a s nimi významní inzerenti a partneři, jež prostě nemohou být spojování se šílenstvím, které Musk představuje a rozpoutal. Je to jako když namol opilý námořník řídí Titanic. A v tuto chvíli už je otázkou, zda už Twitter na ten ledovec dávno nenarazil a v současnosti už vidíme potápějící se loď, kdy na horní palubě ještě hraje hudba a všichni se tváří, že vše je v pořádku. Ta loď takhle nakloněná být přeci správně má …

Do jisté míry je zábavné to celé sledovat, zejména jak se Musk odkopal se svou „svobodou pro vyjadřování pro všechny“, a uměním řídit věci a sliby o tom, jak Twitter pozvedne na novou úroveň. Zatím však objektivně jen objevujeme nová dna, vidíme názorové veletoče, porušování zákonných pravidel, vzestup dezinformací, botů a cílených dezinformačních účtů a kampaní, a likvidaci Twitteru v přímém přenosu. Pravda, kdo zná Muska a jeho skutečné myšlení a chování, tak říkal, že to přesně takhle dopadne. Stejně mě ale nepřestane fascinovat, jak někdo dokáže za pár krátkých měsíců zlikvidovat, tak významnou a velkou věc, jakou je Twitter. Za kterou navíc zaplatil šílených přes 40 miliard dolarů …

Samozřejmě celé divadlo stále sledujeme. Je téměř jisté, že v době psaní už jsou zase některé věci jinak, protože Musk mění názory z hodiny na hodinu a přichází s novými šílenými činy, které možná krátce na to zase zruší atd. A pokud tohle čtete až za pár týdnů po vydání, nedivil bych se, kdyby Twitter už nefungoval … 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Ox333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 15:02:12

Já teda nevím, mě Twitter funguje. K těm jednotlivostem - odkazy na konkurenci byly zakázaný vždy, ale večer se jdu mrknout do Billy jestli tam nemaj reklamu a letáky z Albertu. To že Twitter ovlivňoval volby ve prospěch demokratický strany a na žádost FBI je celkem jasný už úplně každýmu. Jestli bude z něčeho průser, tak z toho. Ten zbytek je snůška zbožných přání a nesmyslů. Fakt mi hlava nebere, proč se pouštíš do těchhle jednostranných úvah, nevidím v tom za mák smyslu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 15:58:42
avatar
Citace:
To že Twitter ovlivňoval volby ve prospěch demokratický strany a na žádost FBI


tyhle totální dezinformační fanstasmagorie a pindy si nech laskavě od cesty ... já tu dezinformace tolerovat nebudu

a navíc lžeš, Twitter nikdy odkazy na ostatní sociální sítě neblokoval ...
Ox333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 16:41:38

Nemíním se tu s tebou dohadovat. Jen se bavím nad tvým rozhořčením o povinnosti dodržovat pravidla a u FB ti to vůbec nevadí, protože tam to mazání a bany pro nicneříkající "porušení pravidel komunity" bez možnosti ne jenom odvolání, ale třeba jen povinnosti relevantního zdůvodnění jede pořád stejně. Takže teď už neplatí, založte si vlastní Twitter, je to jeho síť, jeho pravidla? Ono totiž volání po mazání POUZE příspěvků porušujících zákon tady není o včerejška.
n3v3r3k [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 18:45:41

prosím rád bych vedel kdo a jak urci co je a co neni deziformace. za poslednich nekolik let se to slovo pekne rozmohlo. a minimalne co se kovidu tyce zatim vsechno bylo pravdive. dej to mu jeste rok nebo dva budou příme dukazy o ovlivnovani voleb v usa, uvidis sam
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 15:42:49
avatar
DD skus dát odkaz na YouTube pod nějakým videem třeba sem na své stránky. Vůbec je to jeho a může si s tím dělat co chce. Je to jen a jen jeho věc. Mimochodem tak šílený jako on bych chtěl být taky. Protože jsem ještě málo šílený, tak nejsem miliardář jako on.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 15:57:24
avatar
kdyby to byl jeho osobní web, tak může, jenže na Twitter se jako na velkou sociální platformu vztahují určitá pravidla, která musí ddoržovat ze zákona ...

odkazování na můj web z FB, YT atd. normálně funguje ... v čem je problém?
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 16:44:48
avatar
Aha tak proto mě to nešlo tak jiný člověk na tvůj Web ale nemůže. Jaké pravidlo mu zabrání Twitter vypnout?. Mimochodem když je šílený nemůže být trestám .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 16:47:01
avatar
vypnout Twitter klidně může ... ale pokud funguje tak musí dodržovat určitá pravidla ...
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 15:47:40

No, zhruba rok dva zpátky jsem si založil účet na twitteru - chtěl jsem zkusit NLP, analýzu textu a sentimentu a twitter má pro tyhle účely docela dobré vývojářské API. Když už jsem měl účet, nainstaloval jsem i i apku s tím, že budu sledovat vybrané IT osobnosti (pro začátek jsem měl jenom Raymonda Hettingera). Možná proto si algoritmy usmysleli, že potřebuju více zapojit.
Co se na mě ale vyvalilo za českou žumpu, to jsem neviděl ani v těch nejtemnějších zákoutích FB (o kterém jsem neměl valné mínění). Jeden hejt následovaným druhým, každé vlákno flame. Tuny sraček, lží, pomluv, blbostí, nebo naopak nekritické nadšené hýkaní fanatických uctívačů a vyznavačů toho či onoho. A to napříč všemožnými názorovými a politickými spektry.
Apku jsem odinstaloval a od té doby je pro mě twitter synonymem toho nejhoršího, co můžou sociální sítě přinést. Takže je mi šum-a-fuk, co s ním Musk provede.
Rozhodně si ale nemyslím, že osud Twitteru je cokoli, co by měl svět nějak hystericky prožívat.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 16:04:06
avatar
ano, bohužel sociální sítě jsou postavené na interakci a chtějí co nejvíce reakcí lidí/uživatelů ... a co je vyvolá? Negativní informace, speciálně lži a dezinformace, které se raketově šíří (sdílejte, než to smažou) ... takže sociální sítě jsou přímo v současné podobě odpovědné za nástup blbců, extrémistů a tváření se toho, že dezinformace je také informace a nesmí se mazat ...

Ano Twitter je do značné míry problém, a nezvládal moderování obsahu, ale teď je to ještě 10000000x horší a přitahuje to nejhorší z nejhorších a není tam síla, která by to zarazila, takže v tomhle jsem s tebou. Čím dříve Twitter padne, tím lépe, bohužel problém je v tom, že náhrada není (skutečná) a lidi si prostě zvykli na sociální sítě tak moc, že na skutečné zdroje informací prakticky nechodí ...
LGKarel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 17:18:59

Děkuji za připomenutí, že vlastně dělám dobře, že na těch sockosítích a diskuzních fór zas tak často nejsem a rovněž že se příliš nezapojuji do diskuzí (vč. tohoto webu).
LGKarel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - A zase ta svoboda slova 2022-12-19 17:11:43

Citace:
Samozřejmě celé divadlo stále sledujeme. Je téměř jisté, že v době psaní už jsou zase některé věci jinak, protože Musk mění názory z hodiny na hodinu a přichází s novými šílenými činy, které možná krátce na to zase zruší atd. A pokud tohle čtete až za pár týdnů po vydání, nedivil bych se, kdyby Twitter už nefungoval …


Pamatuji si, že letos tu byla jedna diskuze ve které uživatel Scionius napsal, že rozdíl mezi dezinformací (popř. misinformací) a pravdou je často jen časová perioda, kdy danou otázku položíte / jaký závěr je zrovna aktuální (volně mnou parafrázováno). Já tu myšlenku pochopil tak, že to, co je dnes nepravda, může být později pravdou, ať už zjištěním, že jsme původní výrok nepochopili nebo změnou skutečností (co když v tomto případě byl výrok myšlen jako předpověď do budoucna?; obecně řečeno)

Bylo to v diskuzi tady: http://www.ddworld.cz/aktuality/software/internet-v-evrope-bude-mit-jasna-pravidla-shoda-na-digital-services-act-zmeni-hodne.html

Závěr: z mého úhlu pohledu je to, že Twitter za pár týdnů skončí, dezinformace. Samozřejmě, že to nemohu vědět, ale nárok na tento názor snad mít mohu. Pokud se ukáže, že Twitter skutečně za těch pár týdnů regulérně skončí, budu ochoten se omluvit a uznat, že jsem se mýlil. A klidně budu tak hodný, že výrazem "pár týdnů" nezůstanu jenom u dvou týdnů, ale klidně až 10 (slovy: deseti) týdnů. A co vlastně má být myšleno koncem Twitteru? Vyhlášení bankrotu? Likvidace firmy? Konec obchodování na akciové burze? Definice konce Twitteru je pro mě pořád otevřená, žádám o vysvětlení.
miki75 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 18:08:26
avatar
Poniektorým to tu poriadne z tých "sociek" hrablo. Ja by som to v takomto stave vypol všetko a dúfal, že sa svet ponaučil už dosť...
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-19 20:05:50
avatar
Už jsem to psal, E. Musk je nezralé dítě, rasista a příznivec fašismu, to opravdu není zrovna dobrá kombinace vlastnit a řídit sociální síť s velikým dosahem po celém světě.
Jak tady někdo píše, že to nesleduje, nebo je mu to jedno, tak ok, ale potom zítřejší svět se vám moc líbit nebude.
Tomcat22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-20 10:10:00

Twitter? Nemám, nechci a nezajímá mě...
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-20 16:48:52
avatar
Musk je obchodny genius, vzdy vedel objavit alebo vylepsit nieco co malo buducnost a ludia co boli v branzi do ktorej vliezol uz roky ho casto nechapali Odkaz
Aj majster tesar sa raz utne a Musk nieje tiez bezchybny, ale je viac pravdepodobne ze jeho kritici len nechapu jeho genialitu. Ja som na twiteri nikdy nebol, ale sudiac podla fasbuku to musela byt podobna zumpa vedena libtardmi ktori vam napriklad napchaju odkaz na (dez)informacie o kovide aj k clanku o slnecnej korone.
Lachtan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-22 12:16:23

Takže mi mažeš příspěvky jen proto,že ti tady připomínám ústavu a svobodu slova?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-22 12:41:44
avatar
ne, mažu tě proto, aby ti ukázal svobodu slova v praxi ... mojí svobodu ;)

a současně protože mě nebaví ti pořád vysvětlovat, že svoboda slova se vztahuje výlučně na vztah občan vs stát a i tam má své hranice. Svoboda slova se ale v žádném případě nevztahuje na vztah občan vs občan ... zde tvá svoboda vyjadřování a konání má jasně omezené hranice. Tvá svoboda začíná tam, kde končí svoboda druhého a končí tam, kde začíná svoboda dalšího ...

nevím jak jinak ti tahle zásadní fakta lépe vysvětlit, když zjevně nechápeš, o jaké svobodě mluví ústava, kterou tu cituješ ...
Lachtan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-22 13:25:01

Díky za odpověď,za to že jsi přiznal,že to je svoboda slova,tak jak jsi si jí vyložil ty.Nakonec ústava je veřejně přístupná listina,která jasně definuje svobodu slova,kterou ty evidentně překrucuješ,dokonce článek 3/ jasně říká:cenzura je nepřípustná.To že ji spojuješ se svobodou člověka jako takovou je dle mého názoru naprosto scestné.To jak si to vykládáš ty a jak to definuješ a chtěl by jsi pravděpodovně v praxi,to umíme pojmenovat.Říká se tomu totalitní stát.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-22 14:13:57
avatar
to že lžeš sám sobě by mě ani tak nevadilo, ale to že lžeš obecně je horší. zeptej se kteréhokoliv renomovaného ústavního právníka a řekne ti to co říkám já. Ústavou zaručená svoboda slova se vztahuje výhradně na vztah občan vs stát, nevztahuje se na občan vs občan ...
Lachtan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-22 16:25:24

V čem konrétně si lžu? Máš na to příliš úzký pohled,svobodu slova definujes jen vztahem člověk VS stát a člověk VS člověk.Samozřejmě,ze pokud te budu pomlouvat veřejně,tak se můžeš bránit,žijeme v právním státě.Já mluvím o tom,že ač to zákon jasne nedefinuje,tak mas pocit,ze dle svého pocitu chceš určovat,kdo říká a neříká pravdu a pokud uznaz ty sám ,ze to není pravda,tak to chceš cenzurovat.Kamo to je fakt totalitní myšlení ze 100%.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-22 16:29:23
avatar
ty evidentně naprosto nechápeš co je ústava a čeho se týká .... ne ty nemáš svobodu slova ve vztahu k jiné soukromé osobě nemáš a ustava z naprosto jasných důvodů o žádném takovém právu nemluví, mluví jen a výhradně o právu tvé osoby vůči státu ...

mě fascinuje že lidi jako ty, kteří nemají elementární znalost tématu, jsou ti kteří nejvíc řvou totalita, cenzura ...
Lachtan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-22 16:31:57

Mě pro změnu fascinuje,kde beres tu svoji skalopevnou jistotu,ze ty vše znáš nejlépe a všichni ostatní lžou a nevyznačuje se.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-25 13:21:39
avatar
já nevím vše lépe, ale některé věci vím lépe určitě ... říká se tomu vzdělání
Lachtan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-22 16:29:26

Uvedu ti příklad,2 roky zpět se tvrdilo,ze loboš mohl uniknout z laboratoře,v danou chvíli se vědecká společnost včetně WHO priklanela k tomu,ze je to nesmysl a vir se přenesl ze zvířete na člověka.Kazdy kdo v tu chvíli tvrdil,ze to mohlo uniknout z laboratoře byl automaticky dezinformator co šíři lži.Dnes po 2 letech i WHO připustila,ze je velmi pravděpodobný únik z laboratoře.To je tvůj problém,ty velmi často říkáš,co je a není pravda dle svého úsudku a přesvědčeni .Označuješ lidi za lháře,přitom se muže zpětne ukázat,ze jsi vlastně obviňoval křive.Zakladas si na pravdě a velmi často naprosto ignorujes,ze jiný názor,než ten tvůj muže byt pravda
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-25 13:23:03
avatar
to je ale hloupý příklad ...

nikdo nikdy nevylučoval únik z laboratoře, co se vylučovalo byla konspirační teorie o úmyslném vypuštění, to je to, co vadilo a co bylo dobře mazáno ...
martyn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-25 11:37:41
avatar
Niekto kto rozdava viac ako 10rokov bany za nazor, ide kritizovat niekoho ineho za rozdavanie banov. Tak to je iny level kretenizmu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-25 13:23:50
avatar
někdo nechápe, že dávat banny na webu pro pár desítek tisíc uživatelů není to samé, jako dávat bany na celosvětové informační síti ;) pro obojí platí zcela odlišná sada zákonných pravidel a z drobrého důvodu ...
martyn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-12-26 09:43:49
avatar
nie, fakt v tom nevidím rozdiel
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 257x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1455x
Komentářů: 7
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1184x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1877x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1135x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1902x
Komentářů: 3