Piráti se chystají stávkovat! Nelíbí se jim uzavření služeb poskytující seriálů a filmy zdarma. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 04 November 2019
altTisíce lidí v ČR se chtějí připojit do stávky a nesouhlasí s ukončením pirátských streamů.

 

 

 

 

Nedělám si srandu. Na počátku to legrace byla, parta recesistů vyhlásila stávku proti zrušení Topserialy.to, která poskytovala přístup zdarma ke streamování seriálům a filmům, zejména ze služeb Verystream, Openload, Streamanga a Rapidvideo, které byly před pár dny ukončeny. Více jsme o tom psali v našem nedávném článku:

Jak už bylo řečeno, mnohé z těchto služeb měly návštěvnost vyšší, než legální streamovací služby, takže je jasné, že pro spoustu lidí nastalo hotové peklo. Bez snadno přístupných pirátských streamovacích služeb nemají najednou přístup ke své dávce seriálů a filmů, na co byli každý den zvyklí. A neví kudy kam a co mají dělat :). Mnozí odmítají platit z principu, mnozí poukazují na smutný fakt, že řada obsahu není dostupná žádnou legální streamovací službou. Pochopitelně spousta lidí si z toho dělá legraci, a dokonce vyhlásili tu stávku a svolávají se na Facebooku:

Tímto vyhlašujeme stávku za obnovení stránky Topserialy.to jí využívaných streamovacích serverů Verystream, Openload a Streamango. Naše životy bez seriálů nemají smysl a za Netflix fakt platit nechceme.

Jenže co je pro jedny vtip, pro spoustu lidí zvyklých, či spíše rovnou závislých na seriálech a filmech zdarma, je vážná věc. Několik tisíc lidí se tak chystá stávkovat v Brně a myslí to vážně! Řada lidí opravdu uvažuje stylem, že má na seriály a filmy zdarma prostě právo, protože jsou na to prostě zvyklí.

Jak už jsem napsal v předchozím článku, z mého pohledu je největším problémem fakt, že neexistuje jedna (nebo i více) služeb, které by obsahovaly všechen obsah za rozumné předplatné a byl dostupný všude a všem. Místo toho se neustále vznikající nové služby tříští, vydavatelé si zakládají další a další, a ekonomicky je neúnosné pro většinu lidí, si všechny ty služby platit. Tím spíše, že ani tak nemáte přístup ke všemu všude. Nabídka se liší podle toho, kde se nacházíte, řada obsahu tak pro vás nemusí být dostupná vůbec. To je i smutný případ naší banánové republiky, jménem ČR. Řada streamovacích služeb s exkluzivními seriály prostě u nás není dostupná. Neexistuje normálně legální způsob, jak ty seriály a filmy přes ten stream tady sledovat. Provozovatelé těch služeb tak přímo vybízejí uživatele, hledat jiné cesty. Přitom právě pirátské streamovací služby ukazují, že to jde. Že jde mít službu, obsahující všechny seriály a všechny filmy pod jednou střechou s přístupem pro všechny. Dejte na to nějakou zajímavou cenu předplatného, nebo financování z reklam, a lidi to budou používat. Piráti jasně ukázali cestu. Bohužel vydavatelé jednají pomalu.

Ač osobně tedy chápu to rozhořčení mnohých, platí i další věc, co jsem řekl. Pirátství nikdy neměla být mainstreamová věc. Že stránky jako Topserialy.to a desítky jí podobných nabízely tak snadný a jednoduchý přístup k filmům a seriálům, považuji za stejně hloupé, jako jít za jejich ukončení stávkovat. Souhlasím v tomto konkrétním případě s argumentem, že zde ani nemohla vznikat škoda. U drtivé většiny obsahu, který pirátské streamovací služby speciálně v ČR nabízely, neexistuje legální placená alternativa. Vydavatelé nechtějí naše peníze a nemáme způsob, jak se k tomu legálnímu streamovanému obsahu zde dostat a zaplatit za něj, i kdybychom chtěli. Takže nemohla vzniknout žádná škoda. Samozřejmě pořád je to špatně, ale chyba je už v tom, že ta služba není nabízena, ačkoliv technický důvod k tomu není. Pokud zvládnou streamování poskytnout pirátské servery, pro obří služby jako NETFLIX, Disney, AMAZON a mnoho dalších, by to měla být hračka. Evidentně naše peníze jen nechtějí. Nic jiného v tom být nemůže.

Jen by mě zajímalo, koho má ta stávka v Brně vlastně vůbec přesvědčit a o čem? Stejně už v tuto chvíli vznikají kopie všech zavřených služeb, některé už běží, takže za pár týdnů bude vše ve starých kolejích. Jediné, co může situaci změnit a posunout, je vznik a rozšíření legálních streamovacích služeb za rozumnou cenu s přístupem ke všemu. Na to si ale speciálně v ČR budeme muset zjevně spoustu let počkat. Takže nějaké křepčení několika tisíc zoufalců teď v Brně, nemůže nic změnit ani ovlivnit. Takže tip pro ty, kteří chtějí přeci jen demonstrovat: Pokud chcete smysluplně protestovat, musíte jet přímo do sídel jednotlivých vydavatelů a provozovatelů těch služeb a tam řvát, že chcete ten obsah taky, a nejlépe zadarmo. Aspoň budete štěkat na správný strom ;).

Oni však nemají povinnost vám tu službu nabídnout, je jen jejich hloupostí, že ji nenabízí. Leží tu peníze a oni o ně nestojí. Mají ale plné právo snažit se vyřadit pirátské poskytovatele, kteří na jejich obsahu neférově vydělávají. Bohužel, pro české příznivce streamovaných seriálů a filmů, nemám lepších zpráv.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-04 21:19:52
avatar
Bych to tak nehrotil. Pár děcek chytlo nerva a slyšelo, že učitelé stávkují, tak to zkoušejí taky. :-)

Z toho nic nebude.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-08 09:32:41
avatar
přesně takhle to je za totáče - ze stávkujících se udělají idioti. Smutné, že tu většina lidí ani po 30 letech nechápe co je demokracie.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-04 21:55:48
avatar
Dobrej fór
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 03:17:11
avatar
Mimochodem když jsme u toho problému se sehnáním legálního obsahu za peníze, tušíte někdo jak si koupit tady u nás hudbu v nějakém digitálním formátu?
Abych byl přesnější, tak mi jde o mp3 nebo flac bez DRM.
On to nabízí např. Amazon, ale nepodařilo se mi zatím přijít na způsob, jak to přes něj koupit ani s pomocí jejich podpory. Taky jsem narazil na to, že nejsem občan alespoň EU, nebo lépe USA...
Rád bych podpořil své oblíbené umělce, ale zde v ČR, je to problém :-(
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 05:35:05
avatar
https://www.supraphonline.cz/
Já nakupuju výše, během osmi let jsem jim tam nechal přes 6 tisíc korun. Ale jak je to tam s popem neřeknu, víceméně kupuju jen klasickou hudbu plus něco málo popu z 80 let v hires. Ovšem hires by si zasloužilo úvozovky, jsou to samé staré věci které byly znovu digitalizované, ale když už nic, nejsou zabité masteringem jako CD verze a nebo flac.
FabledWarrior [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 05:45:25

Jako DJ používám často beatport.com nebo djtunes.com.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-06 00:03:38
avatar
Stávka?
Demonstraci bych asi pochopil, ale stávka? Ta se přece dělá proto, aby se omezily "služby" nabízené stavkujícími lidmi a tím vznikly problémy pro většinu, což vyvíjí tlak na nějaké vedení (firmy, státu) aby se situací nespokojeného lidu něco dělali.
Zaměstnanci nejdou pracovat, firma je v prů.eru. Nejezdí autobusy, nelítají letadla, školy jsou zavřené...stát má problém (pokud se nejedná o soukromé firmy).

Lidé, kteří využívali nelegální služby budou stávkovat.
Takže ti, co teď nemůžou sledovat seriály a filmy budou stávkovat (zase nebudou sledovat seriály a filmy) a myslí si, že tím někoho omezí a vyvinou tlak na to, aby se vrátily nelegální služby?
To musí být snad banda ufňukaných nemyslících děcek kterým sebrali bombóny zdarma ne?
Prostě to nechápu.
TOW [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 08:50:59

U video služeb je jeden velký problém - exkluzivita obsahu. Každý vydavatel si drží to svoje, nepustí to na jinou službu a snaží se na tom vyrýžovat co nejvíc peněz. Důsledkem je pak tříštění placených video streamovacích služeb a pro konzumenta velice nekomfortní prostředí.
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 09:03:39
avatar
Dnesne detiska osprostene si myslia ze blicovanim skoly zachrania planetu tak sa da cakat ze par blbcov si dovoli v tejto dobe strajkovat ze zlodejina je nelegalna.
Mala by policia zacat robit razie na tych co nelegalne pouzivaju softver.
Ja si pamatam, ze kedysi bolo to piratcenie tak trochu aj adrenalinove ked na intraky chodili policajti a v sufliku sme mavali pre istotu magnet...
Dnes sa ludia neboja verejne sa priznat k tomu co si postahovali este sa budu aj burit proti tomu ze im tuto nelegalnu cinnost zakazu.
Tomcat22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 11:00:55

I když to byla dobrá služba, já osobně jsem ji nepoužíval, protože seriály byly max v HD. A hlavně je v TV pouštím přes DLNA, nechce se mi tahat HDMI kabel přes místnost, když mám TV přes wifi. Takže si radši stáhnu FullHD rip klasicky postaru přes torrent a jsem spokojený
Kadli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 11:22:21

To jsou ty """lenošní"""" lidi co nezažili DC++, StrongDC++ nebo třeba aktuálnější Torrenty a tedka panikaří
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 12:43:32
avatar
Jooo, DC++...to byly doby. Předtím ještě klasická FTP
Kadli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 12:54:28

Jo Jo a nebo třeba ještě WinMX nebo jak se to jmenovalo. Psničky pak Bearshate atd atd Byla toho spousta
brejn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 15:25:24

Ještě jsem frčel na eMule. DC++ a eMule s připojením 0,5 Mbit. Bože to byly časy. Písničku jsem stahoval někdy i 10 minut a pak ji pouštěl pořád dokola.
Při hnusné kvalitě jsem postahoval třeba 4x stejnou mp3 a pak si vybral tu nejlepší.
Dnes už jen Spotify, ikdyž tam vychází úplné novinky, stejně jsem hudebně zamrzl někde v devadesátkách a starších vodách.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 15:33:57
avatar
Jo, vidíš eMule Třebas ten WinMX a Bearshate mě nějak minuly. Písničky nestahuji už léta, to co mám stačí právě proto že jsem taky skončil u 80.-90.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 18:13:24
avatar
A Napster nic?
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-06 00:01:47
avatar
Vim ze existoval/existuje ale to je tak cele
Kadli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 18:07:48

To já si pamatuju, že měl kamoš doma internet myslím snad 2mbit a to už byla rychlost. Jenže u NETBOXU v Brně v té době byla možnost na StrongDC++ využívat 10Mbit okruh a to bylo potom něco!
ku.ba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OSA 2019-11-05 12:00:09

Já na filmy skoro nekoukám a na seriály vůbec. Ale vždycky jsem žil v domnění, že až se jednou rozhodnu si nějaký film domů stáhnout, udělám to oficiálně ze stránek organizace OSA, kterým za to, prozatím zcela zbytečně, platím. Nebo jsem se zmýlil ?
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 12:03:14
avatar
tjn, kdyz to vezmem kolem a kolem, tak je fakticky OSA nejvetsim piratem siroko daleko, dopracovala to tak daleko, ze na to preventivne vybira dopredu predplatne
Tomcat22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 13:51:19

OSA je zákonem posvěcená zlodějna...autory berou na hůl, zisky netransparentně rozdělují a nikdo je nemůže kontrolovat...a přitom se tam točí celkem velký peníze...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 18:18:36
avatar
Já nějak nepirátím, ale předpokládám, že když z každého datového nosiče OSA platím nehorázné poplatky, tak to znamená, že si platím za to, že si můžu snad kdykoliv a cokoliv stáhnout ne? Jinak mě totiž jen sprostě okrádají.
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nechápu... 2019-11-05 13:54:39
avatar
Kdybych měl nějaký program nebo software a lidí by mi jej kradli a zdarma si jej šířili asi bych byl dost naštvaný. Jinak dle mě krást hry nebo cokoliv jiného je bohužel krádež. Chápu že jsou hry drahé a se seriály a filmy je to také problém, ale to mě neopravňuje k tomu, abych kradl. Protože stahovat něco co není uživateli dáno zdarma je prostě jen pouhá krádež. Koukejte na to tak, že by vám bral někdo vaše věci a bylo by mu to fuk. Osobně si myslím, že kdyby bylo pirátství méně, ceny originálních her a dalších služeb by byly také jiné. To že je to tam, kde to je, za to dle může i ten, kdo to podporuje.
Lausien [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 14:10:30
avatar
Já bych neřekl, že je to takhle jednoznačné. Ostatně vydavatelé her počítají s tím, že X lidí si hru stáhne. Ovšem proč ne, když alespoň někteří díky tomu, že si hru vyzkouší zdarma, si ji pak přímo koupí. Většina upirátěných her má nějakou vadu nebo nějaký problém, takže je to skoro takové "demo". A pokud mě nebude bavit tohle demo, tak je dobře, že jsem neutratil peníze za něco, co bych druhý den už nezapl.
A ještě ohledně jiného obsahu je to zase dvousečné. Pokud bych totiž třeba já dělal nějaký obsah, tak mě určitě naštve, když zjistím, že jsem "prodal" 10 kopií, ale existuje jich 100. Pokud ale budu mít zákazníky po celém světě, tak je mi zcela fuk, když prodám 1M kopií a dalších 100k lidí bude mít obsah zdarma, protože bude šance, že z nějakého důvodu (aktualizace, další díly, nevím...) si zaplatí originál. A to díky tomu, že si to vyzkoušeli.
"Piráti" a vydavatelé tu vedle sebe byli vždy, jsou a budou. Bylo by fajn kdyby se vydavatelé snažili nad tím přemýšlet stylem trochu jiným, než jak "zavřít piráty". Znám totiž X lidí, kteří by si třeba hru nekoupili, pokud si jí nezkusí. Já už Xkrát koupil hru, která dobře vypadala v obchodě a zapnul jsem jí jednou... takže opravdu nehájím princip jednostrannosti, že vydavatel prodává, já kupuji a jiná možnost není. Ještě že jsou chytré hlavičky, které mi dají možnost se lépe rozhodnout a to díky zkušenosti
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 14:22:58
avatar
Dobře, takhle na to taky lze koukat. Ale bohužel existují pravidla a né každý jedná ze stejných pohnutek, které jsi popsal.
Tomcat22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 18:56:52

Tady v tomto případě co se seriálů týče, tak je to, jak píše DD. Tyhle servery umožňovaly to, co lidé chtějí. Mít všechno na jednom místě. Dosud nikdo nepřišel s podobnou komerční platformou, ale existuje jich x vedle sebe a každá za poplatek, který dohromady dělá sumu, která už není tržně přijatelná.

Kdyby vznikla služba, jako byly topserialy.to, ale komerční, za rozumný peníz, tak není co řešit a určitě by spousta lidí, kteří ji využívali, zaplatila.

A takové řeči o krádeži, nějakému marketingovému modelu Netflixu a dalších jsou úplně mimo mísu, protože tady existuje jen jediná věc a to je poptávka a nabídka. Pokud poptávka není uspokojena nabídkou, lidé se zařídí podle sebe...
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Odstavec 2019-11-05 15:16:48
avatar
Lidé se zařídí podle sebe (poslední odstavec). Ty si přece můžeš zaplatit HBO GO, Netflix atd. To mi chceš přesvědčit o tom, že když ti služby nevyhovují, můžeš si je brát zdarma jinde? Tvá teorie má několik podstatných děr. Svět takhle nefunguje a neměl by. Lhostejnost a ignorace je nějak moc na vzestupu. Za mě osobně, zákon to zakazuje, jdi do ulice a protestuj. Pokud bude milióny lidí, kteří budou souhlasit s tím, že krást obsah je legální, třeba bude vše zdarma, ale pak nevím, kdo ho bude tvořit. Víš co, jdi do práce a nechtěj výplatu. Pak budu tvé názory podporovat, až budeš taky zadarmo.
Tomcat22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 17:23:13

Ono to ale takhle v reálu funguje, jinak by se nepirátilo. Jak říkám, můžeš si to všechno zaplatit, ale když máš možnost se na to podívat jinde zdarma, tak to logicky platit nebudeš a taky to platit nebudeš, pokud bude cena nepřijatelná. Prostě si najdeš jinou cestičku. Což by mělo být signálem pro tyto společnosti, že jejich cenová politika asi není úplně ideální.

Hlavně co se konkrétně týče stránky topserialy.to, ten kdo se na ty seriály dívá nic neporušuje a ani ho svědomí trápit nemusí, aspoň u nás ne. Zákon porušuje pouze ten, kdo ten obsah sdílí a to byly ty služby, které ten obsah poskytovaly. Paradoxně tam ale byly 2-3 reklamy po spuštění každého dílu, takže na tom vydělávaly. Kdyby to takhle udělali legálně, že by část těchto zisků odváděli držitelům práv, tak by ta služba paradoxně mohla zůstat tak, jak byla. Ale to už není věc běžného uživatele...
Jiry89 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 17:19:35

Vcelku s autorem souhlasím. Před časem jsem si chtěl zaplatit Netflix, ale po půl hodině na jejich webu jsem nenašel informaci o tom, kolik služba stojí. Tím se to vyřešilo samo, protože pokud není někdo schopný na svůj web rozumně umístit ceník, asi o mé peníze nestojí. Pokračuji tedy v předplatném za za warez, které mě vyjde na 60 Kč měsíčně a je tam všechno...
YORGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 19:59:13

Jasně. Lžete naprosto okatě a blbě ...napíšu do prohlížeče netflix.com. Dostanu se na českou mutaci stránky. Sjedu o kousek dolu a velkým písmem je "Často kladené otázky" a hned druhá je kolik to stojí. Je tam jasně napsáno od 199 za měsíc. Pokud kliknu na některé z asi 5 velkých tlačítek vyzkoušet zdarma tak se dostanu na tabulkový ceník kde jsou jasně popsané 3 možné tarify.

...Takže jste lhář nebo jen naprosto vůbec neumíte používat internetový prohlížeč? Trvalo mi to asi minutu to najít
Jiry89 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-06 08:12:58

Já nelžu. Nezajímá mě cena od.... Mě zajímá kolik budu platit za konkrétní službu a tuto informaci na webu rozumně přístupnou nemají. Pokud to mají někde pod tlačítkem "vyzkoušet zdarma", tak je to jejich boj, ale já nic zkoušet nechci. Já chci vědět, kolik zaplatím za konkrétní službu.

PS: Nedalo mi to a prolezl ten jejich web znovu. Máte pravdu v tom, že pod talčítkem Vyzkoušet zdarma se k ceníku proklikáte, ale když chci zjistit cenu, tak bych ji rozhodně nehledal pod "vyzkoušet", když nic zkoušet nechci, ale chci jen blbou cenu...
YORGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-06 08:34:55

Ještě včera to tam nebylo a dneska když napíšu netflix.com tak je hned nahoře velké tlačítko Další informace kterým se dostanu na tu stránku s tabulkou předplatného rovnou.
...někdo z netflixu to tu asi čte
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 18:06:38
avatar
Stejně trapná demonstrace jako ty za klima.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 20:01:10
avatar
nesouhlasím, demonstrace za klima má smysl a není trapná, má smysl demonstrovat protože klima a ti co to mohou ovlivnit jsou všude kolem nás ...

demonstrace za pirátské streamování a dostupnost streamovaného obsahu? To má smysl jen tam, kde se pohybují ti, kdo to mohou ovlivnit a to není nikde na ulici
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Netflix 2019-11-05 21:21:09
avatar
Já si platím Netflix a nevím na co se dřív dívat. HBO je snad i levnější a má mnohem víc počeštěného obsahu. Blbý je, že už si absolutně nemám čas pustit běžnou TV a prakticky na ní nekoukám, ale i tak platím 180 Kč každý měsíc poplatky. Tohle mě třeba osobně vadí víc.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2019-11-05 23:58:45
avatar
Tak se TV zbav, porid velky monitor misto ni a mas klid. Internetove vysilani (audio/video) je prosteno techto poplatku. Jen proste doma nesmis mit zarizeni schopne prijimat klasike radio/video vysilani. Coz je trosku nesmysl kdyz to dokaze i vetsina mobilu nebo kdyz mas radio v aute, ale na to se myslim tolik nekouka. Klasike radio ci tv doma, to je to o co jim jde. Osobne na tv nekoukam vubec. Zpravy si prectu na netu a jinak v tv stejne nic nedavaji
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Friday, 22 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1385x
Komentářů: 6
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Thursday, 21 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1143x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Wednesday, 20 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1855x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluTuesday, 19 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1124x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Thursday, 14 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1896x
Komentářů: 3
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!Tuesday, 12 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1858x
Komentářů: 1