Licenční smlouva pro vývojové společnosti
(Player to Company Licence agrement)
PtCLA
   
            Licenční smlouva pro vývojové společnosti 
  
(Player to Company Licence Agreement) 
PtCLA   
Následující dokument platí v plné moci straně hráče (dále jako „hráč“) a platí ve vztahu s herní vývojovou společností (dále jako „Společnost“) 
Dále také obsahuje další hmotné a nehmotné statky („Volně šiřitelný obsah poskytnutý společností“) a taktéž upravuje vztahy ve speciálních případech. 
    
Hráč nákupem herního produktu (dále jako „Hra“) získává plnou moc nad legálně nabytou Hrou, kde získává vedoucí postavení. Hráči je dovoleno:   
    - 
    
používat 	hru bez jakéhokoliv omezení v maximálním povoleném morálním 	rozsahu (1A) 
     
    - 
    
používat 	hru bez jakéhokoliv omezení ve hře samotné 
     
    - 
    
používat 	hru s volně šiřitelným obsahem poskytnutým Společností 
     
    - 
    
používat 	hru bez jakéhokoliv omezení vlastního obsahu Společností 
     
 
 
 Bod 1: 
 
    Hráč 	získává při zakoupení hry pravomoci hrát hru. V případě, že 	tak není dodrženo, má hráč ze zákona nárok na vrácení 	finanční hodnoty ve výši hry v době jejího zakoupení.  
    
    
     
    V 	případě, že v předchozím bodě tomu tak není, má hráč ze 	zákona nárok na vrácení finanční hodnoty ve výši hry v době 	jejího zakoupení, tak na kompenzaci škod vzniklých. Společnost 	je povinna hráči uhradit kompenzační poplatek ve výši finanční 	hodnoty hry v době jejího zakoupení vynásobeným koeficientem 1* 	1,5 (kde první hodnota je původní cena hry v době jejího 	zakoupení hráčem, druhá hodnota je výpočet kompenzace).  
    
    
     
    V 	případě, že i v předchozím bodě nebylo vyhověno, má hráč 	ze zákona právo odstoupit od smlouvy vrácením hry za finanční 	hodnotu hry v době jejího zakoupení, tak má právo se bránit 	právně. Maximální finanční hodnota jako kompenzace, kterou 	musí Společnost vyplatit, se rovná výši finanční hodnoty hry 	v době jejího zakoupení.  
    
    
     
    
     V 	případě, že je porušen bod 3, je společnosti udělena 	pověřeným orgánem (policie, bezpečnostní služba, veřejná 	bezpečnost) pokuta ve výši čtyřnásobku hry v době jejího 	zakoupení a je taktéž udělen zákaz vývoje her dalších na 	dobu jednoho (číselně 1) roku. Taktéž má hráč ze zákona 	nárok žádat trestní postih pro vývojáře a zaměstnance dané 	společnosti. Proti tomuto bodu se nelze odvolat.  
  
Dodatek 1A: 
Hráči je udělena povinnost za výše splněné body hru nijak nelegálně šířit. V případě, že se tak stane, má společnost nárok na: 
  
    - 
    
odškodnění 	v maximální finanční hodnotě hry v době jejího zakoupení. 
    
     
    - 
    
odstoupit 	od smlouvy. 
    
     
    - 
    
žádat 	o mimosoudní vyrovnání v případě snahy konflikt vyřešit 	jiným, než platebním způsobem. 
     
 
  
Bod 2: 
Hráč se zákonně nabytou hrou má následující pravomoci či ze zákona právo na: 
      
    - 
    
Hrát 	hru bez jakéhokoliv omezení ve hře samotné 
    
     
    - 
    
Hrát 	hru svobodně 
    
     
    - 
    
hrát 	hru bez omezení softwarem třetí strany (společností) 
    
     
    - 
    
Hra 	nesmí být nijak upravena či znehodnocena 
    
     
    - 
    
Hra 	musí mít minimální herní a užitnou hodnotu v délce čtrnácti 	(čísly 14) kalendářních dnů (2A) 
    
     
    - 
    
Hra 	musí mít volně dostupné opravné nástroje pro případ, že hra 	bude obsahovat vady menšího rozsahu (2B) 
    
     
    - 
    
Hra 	musí být okamžitě opravena společností hned, co hráč 	oprávněný hru hrát danou chybu ve hře nalezne 
    
     
    - 
    
Hra 	nesmí v žádném možném případě obsahovat technologie proti 	kopírování obsahu jako DRM apod. (2C) 
    
     
    - 
    
Hra 	nesmí hráče při jejím hraní nudit či jinak znehodnocovat jeho 	zábavu 
    
     
    - 
    
Hra 	musí být v případě své volné šiřitelnosti dostupná 	jakémukoliv hráči pro jakoukoliv platformu (2D) 
    
     
    - 
    
Hra 	musí být řádně vyvinuta, nikoliv vyrobena (2E) 
      
     
 
V případě, že se tak neděje, má hráč nárok na: 
  
    - 
    
Odstoupení 	od smlouvy a vrácení finanční hodnoty hry v době jejího 	zakoupení. 
    
     
    - 
    
V 	případě, že v předchozím bodě tomu tak není, má hráč ze 	zákona nárok na vrácení finanční hodnoty ve výši hry v době 	jejího zakoupení, tak na kompenzaci škod vzniklých. Společnost 	je povinna hráči uhradit kompenzační poplatek ve výši finanční 	hodnoty hry v době jejího zakoupení vynásobeným koeficientem 1* 	1,5 (kde první hodnota je původní cena hry v době jejího 	zakoupení hráčem, druhá hodnota je výpočet kompenzace). 
    
     
    - 
    
V 	případě, že i v předchozím bodě nebylo vyhověno, má hráč 	ze zákona právo odstoupit od smlouvy vrácením hry za finanční 	hodnotu hry v době jejího zakoupení, tak má právo se bránit 	právně. Maximální finanční hodnota jako kompenzace, kterou 	musí Společnost vyplatit, se rovná výši finanční hodnoty hry 	v době jejího zakoupení. 
    
     
    - 
    
V 	případě, že je porušen bod 3, je společnosti udělena pokuta 	pověřeným orgánem (policie, bezpečnostní služba, veřejná 	bezpečnost) ve výši čtyřnásobku hry v době jejího zakoupení 	a je taktéž udělen zákaz vývoje her dalších na dobu jednoho 	(číselně 1) roku. Taktéž má hráč ze zákona nárok žádat 	trestní postih pro vývojáře a zaměstnance dané společnosti. 	Proti tomuto bodu se nelze odvolat. 
     
 
  
Dodatek 2A: 
V případě, že společnost vydá pro danou hru volně šiřitelný obsah, který přidává nové vlastnosti, se hodnota doby minimálního použití navyšuje na dvacet jedna (číselně 21) kalendářních dnů. Viz Odstavec bod 3. 
Dodatek 2B: 
Menším rozsahem chyb se rozumí banální chyby ve hře. 
Dodatek 2C: 
Hráč se zavazuje hru nijak nelegálně šířit. V případě, že se tak stane, platí dodatek z odstavce 1, 1A. 
Dodatek 2D: 
Právně platné platformy jsou: 
  
GNU/Linux Microsoft Windows Apple Mac OS X 
 Bod 3: 
V případě, že společnost vydá volně šiřitelný obsah, který ve hře přidává nové vlastnosti a použití, se hodnota navyšuje na dvacet jedna (číselně 21) kalendářních dní. 
Pro volně stahovatelný šiřitelný obsah platí samé podmínky, jako pro hru samotnou. 
Viz bod 2.   
Bod 4: 
 
V případě, že volně stahovatelný šiřitelný obsah hru jako zdroj zábavy poškozuje, má Hráč nárok na stejné pravomoci, jako v bodu 2. 
Dodatečně hráč má nárok nebo právo na: 
    - 1. nezávadný 	obsah
 
    - 
    
funkční 	obsah 
     
    - 
    
obsah, 	jenž neobsahuje viry či jiné hrozby 
     
    - 
    
obsah, 	jenž neobsahuje sledovací software společnosti (4A) 
     
    - 
    
obsah, 	jenž neobsahuje sledovací software společnosti třetí strany 	(4B) 
     
    - 
    
aktualizace 	dodatečného obsahu v případě, že bude mít originální obsah 	závady v menším rozsahu 
     
    - 
    
volně 	šiřitelný obsah 
     
    - 
    
obsah, 	jenž zabraňuje ostatním způsobilým hráčům v používání a 	hraní hry 
     
 
  
Dodatek 4A 
V případě, že hráč získá podezření, že společnost bez jeho vědomí získává data, jedná se tak o těžké porušení práva hráče a hráč má tím pádem nárok na bod č. 4 v odstavci „Bod 1“. 
 
Dodatek 4B: 
jedná se o stejný trestný čin, jako v Dodatku A4, společnosti je však udělena pokuta ve výši desetinásobku finanční hodnoty hry v době jejího zakoupení. 
Tento dokument nabývá na platnosti od 1.1. 2010. 
Platnost dokumentu není nijak limitována.    
 
 
			 |