Logitech představuje nástupce populárních 5.1 reproduktorů Z-5500 – přivítejte Z906 s THX! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 10 březen 2011
altPořádné reproduktory jsou základ ke kvalitnímu PC a zážitku z her, filmů i poslechu hudby.

 

 

 

Logitech patří mezi největší výrobce periferií všeho druhu. Mezi ně patří i reproduktory. Dlouhá léta byly ikonou Z-5500. Vynikající jinak klasické 5.1 reproduktory s minimalistickými rozměry s perfektním zpracováním i zvukem. Po mnoha letech je tu ale nástupce. Jmenuje se Logitech Surround Sound Speakers Z906.

Nabízejí samozřejmě přední a zadní reproduktory (po 67W), centrální reproduktor (67W) a subwoofer (165W). Jejich výkon (RMS) je 500W. A Logitech se chlubí certifikací THX. Připojitelné jsou samozřejmě kromě PC i k TV, DVD a tak dále. Naráz je lze mít připojené k několika různým zařízením.

Reproduktory mají jít na trh tento měsíc a to za cenu 399,99 dolarů. U nás by to tak mělo být zhruba 8500 korun včetně DPH. Uvidíme, zda to bude dobrý nástupce.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Z-5500 a ikonou??? 2011-03-10 12:09:15
avatar
No možno niektorý so mnou nebudú súhlasiť, ale Z-5500 neboli moc vydarené(boli rozhodne horšie než ich predchodca a to fakt bol veľký rozdiel pri spracovaní a materiáloch, tak aj pri zvuku), takže dúfam, že tieto budú lepšie a Logitech si nimi napraví meno a možno si ich kúpim aj ja(chcel som upgradovať na revolučný Razer Mako, lenže ten sa prestal vyrábať a nástupcu nedostal, takže hľadám nového adepta a na Z-5500 som nenašiel moc kladné ohlasy).
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 12:49:56
avatar
taky se divím, že jsou tyhle prý "perfektní" a to i zvukem, když stojí jen 8500.... ano, na tu cenu možná ;-) ale už vidím jak to pustím vedle toho co má kámoš doma a já se budu moct stydět co že to mám za slabé hnusně hrající chrchláčky

jinak, nevím DD jak ty, ale já v poslední době radši lepší sluchátka než repro... aspoň tím neotravuju ostatní...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 21:07:18
avatar
jj, neotravuješ tým ostatných a slušné slúchadlá si kúpiš už za polovičnú cenu tohto v teste, pričom tie slúchadlá ti ponúknu neporovnateľne lepší zvuk, než tieto "s perfektním zpracováním i zvukem" ;)
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 12:17:21
avatar
no vypadají dobře, ale dát 8500 do repráků? asi ne..mám už asi 2 roky Logitech G51 a hrajou parádně
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 12:55:51
avatar
No čo som pozeral, tak v bežných PC obchodoch sú to tie najdrahšie repráky v ponuke, takže keby ponúkali primeranú kvalitu prevedenia a zvuku, tak to určite zase tak moc nie je, ale ak by na tom mali byť podobne ako Z-5500, tak asi ďakujem, neprosím si...
Marvel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 18:59:46
avatar
naprosto souhlasím, mám ale pocit že už se G51 nevyrábí, přitom je to vynikající produkt, vše mi vyhovuje, jedinou výtku mám k přebasovanýmu subwooferu na defaultním nastavení, ale ovladačem hned stáhnu a je to paráda
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-11 12:28:32
avatar
G51 jsem sháněl a sehnal asi před rokem, ale tedy bylo to náročné
Mám k nim dvě výtky, mute na mikrofon funguje jen na 90%, takže zapnutý mikrofon šumí a pak mi chybí dálkový ovladač Musím se natahovat z postele, abych je zreguloval
Netvrdím, že jsou dokonalé, ale prskání ani nějaké šumění (kromě maximální hlasitosti) jsem v podstatě nikdy neslyšel, zvukovku mám X-Fi, ale určitě mi místní audiofilové vysvětlí v čem jsou pro mě lepší do pokojíku větší bedny a lepší zvukovka a o tom, že ten rozdíl skutečně uslyším...
ad sluchátka, mám G930, ani ve stereo módu (tedy bez pseudo 3D zvuku, byť je poměrně věrný). mi nepřijde, že by nabízeli lepší (ani horší) zvuk, jen lépe filtrují okolí.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 12:30:17

Tak ty nemají chybu
Je to novinka, takže cena ve mě nevzbuzuje pohoršení .
Jen je mít doma na stole a pustit si třeba Coal Chamber nebo třeba Vision of Disorder, mňam ...
Třeba se zlevní nižší řady od Logitechu.
No budu asi sledovat ceny :-P
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 15:01:56
avatar
Člověče ty koukam posloucháš to samý co já. Já mám repro Redstar RS-502 a ačkoli se v daný cenový kategorii řadí mezi to lepší, tak je docela fuška v ovladačích vyladit zvuk tak, aby na nich takovejhle nářez zněl trochu poslouchatelně.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 15:54:12

je to laborování
Proto musí mít člověk aspon... aspon tu levnou zvukovku a trochu ucházejíc repro.
Jinak ty tvoje Redstary jsou komplet ve dřevě a vůbec nejsou špatný
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 17:52:03
avatar
O zvukovce uvažuju už delší dobu. Asi by mi stačil Asus DX/XD, 3000,- a víc se mi za zvukovku dávat nechce...
rigante [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 17:32:36
avatar
Já si teda myslím že na hudbu jsou stejně lepší 2.1, případně 2.0.
GlideCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 17:49:48
avatar
Přesně tak, na hudbu stereo, možná 2.1 pokud by při použití regálových reproduktorů chyběly basy. 5.1 je vhodnější pro domácí kino.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-11 12:35:41
avatar
5.1 si vždy na hudbu můžeš na 2.0 (2.1) přepnout, obráceně to ani při veškerých virtualizacích moc dobře nefunguje...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 14:31:35
avatar
Já osobně tedy Z-5500 vlastním. V kombinaci s dobrou zvukovkou se jedná o velmi dobré reproduktory. Je pravda, že cena není zrovna lidová, ale nebral bych ji jako uplně neopodstatněnou.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 15:46:46

kdybych měl Z-5500 tak jsem v pohodě.
Cena zvukových periferií není až tak důležitá, jako třeba cena grafik.
Zvukovka nebo reprosoustava vydrží léta, takže tady by se nemělo až tak koukat na cenu.
Záleží na nárocích posluchače a pakliže máme trochu vyšší nároky, tak cena nehraje roli, protože jak jsem psal, kvalitní "stereo" je na dlouhou dobu ...
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-11 12:33:22
avatar
Kvalitní stereo mě jako hráče moc nebere, dokonce i u filmů je dnes prostorový zvuk standard
Elkedak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 16:36:42
avatar
Tak zas nic, čekal sem nástupce Z-5500 a on to není zase ani nástupce Z-5400.
Ale kam to zařadit k hraní her je to zbytečně drahé a na poslech hudby nepoužitelné.
Jasně design je pěkný. Ale u repra by měl být vhled třešničkou na dortu a né zásadním parametrem.
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 16:46:46
avatar
To by mohla být skvělá náhrada až mi odejdou Creative Giga Works Pro gamers G500, jen ta cena mohla být o 1 000, - nižší.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 17:01:49
avatar
Tak je to novinka, casem ta cenovka pujde dolu
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 17:07:30
avatar
Já sám mám u svého druhého kompu staré 5000 6let a jsem s nimi spokojený šlapou pořád stejně a poslouchat se také dají.Tak věřím že budou tak dobré jak dobře vypadají.
Son Gito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 19:31:25
avatar
tento článok mi pripadal ako reklama, nič v zlom. možno recenzia by bola lepšia, aj keď viem, že nemáte čas a ľudí
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 19:32:44
avatar
zatím to na recenzi nemáme
Son Gito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 21:27:04
avatar
jaj, tak iba súkromne!?
no jasné, že porovnanie s inými typmi by bolo zložitejšie, ale stačilo by nejaké preview, kde by boli plusy a mínusy, či sa to oplatí a tak, možno veľa ľudí uvažuje nad niečím takým a toto by im pomohlo sa rozhodnúť.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 21:32:29
avatar
A průser je že jak výkonově tak kvalitativně je přehraje téměř jakýkoliv Stereo Zesilovač + dvoupásmové repro a to za cenu cca 3000-4500(samozřejmě bazar). K tomu všemu pokud je výkon dohromady 500W RMS(hudební výkon) tak sestava musí zákonitě ze sítě odebrat alespoň 600W při plném vybuzení, není to přece perpetum mobile. Ale udávaný výkon je samozřejmě hloupost protože by repro doslova vystřelilo.
crevice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-10 22:20:04

Souhlas
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-11 12:06:30
avatar
Nevím jak vy, ale podle mě je nejlepší mít Sluchátka 7.1 a k tomu ještě samotnej Subwoofer aby se aspoň trochu třásl stůl
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Audiofilové 2011-03-11 12:32:05
avatar
Vysvětlete mi, proč bych měl potřebovat cokoli hlasitějšího a v čem jsou staré dobré bedny + kvalitní zesilovač + drahý subwoofer + nějaká dokonalá zvukovka lepší a jak kvalitní zdroj zvuku potřebuji abych alespoň teoreticky mohl nějaký rozdíl zaslechnout.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-11 12:57:59

na to si musíš odpovědět sám. Pokud tvoje potřeby splnuje integrovaná zvukovka + obyčejné repro, tak je vše v pořádku a nepotřebuješ investovat do zvuku

Omlouvám se, nečetl jsem všechny tvé komenty. No pokud máš G51 s X-FI, tak tě asi nemusí zajímat rozdíl, protože za tu investici to rozhodně nestojí.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-12 00:46:00
avatar
Ono je to těžko, i ta plnokrevná X-Fi co mám bohužel stojí za velké víš co, jediné co je na ní použitelné je Digi výstup pro DACana. Pokud někoho zajímá jaký je rozdíl ve zvuku mezi levným a drahým zařízením tak to nejde vysvětlit.

Je to stejné jako když slepému člověku chcete vysvětlit že obrázek v JPG s vysokou kompresí v nízkém rozlišení má mnohem horší kvalitu než vyvolaný TIF bez komprese v plném rozlišení. Ale na rozdíl od slepého si může každý poslechnout co je to kvalitní audio.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-03-12 11:55:45

Naprosto souhlasím a výstižně napsáno.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
10let staré DayZ se daří – nový přídavek zajistil rekordní zájem!
10let staré DayZ se daří – nový přídavek zajistil rekordní zájem!Čtvrtek, 24 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1535x
Komentářů: 0
Spider-Man 2 vyrazí na PC – jen 18 měsíců po PS verzi
Spider-Man 2 vyrazí na PC – jen 18 měsíců po PS verziStředa, 23 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1480x
Komentářů: 0
Ferrari F80 – Nástupce LaFerrari, Enza, F50 a F40 představen!
Ferrari F80 – Nástupce LaFerrari, Enza, F50 a F40 představen!Pondělí, 21 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Auto-moto
Spuštěno: 1039x
Komentářů: 1
Unknown 9: Awakening právě vyšlo – další herní propadák?
Unknown 9: Awakening právě vyšlo – další herní propadák?Čtvrtek, 17 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1505x
Komentářů: 2
Subnautica 2 oznámena. Zpět do hlubin v novém!
Subnautica 2 oznámena. Zpět do hlubin v novém!Čtvrtek, 17 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1120x
Komentářů: 0
Dragon Age: The Veilguard bude bez DRM. Jaké jsou HW nároky?
Dragon Age: The Veilguard bude bez DRM. Jaké jsou HW nároky?Středa, 16 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1680x
Komentářů: 3