Windows VISTA SP2 ke stažení, Windows 7 RC už má češtinu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 27 květen 2009
alt Tento týden tu máme hned dvě významné události na poli operačního systému Windows.

 

 

Včera byl uvolněn ke stažení očekávaný servisní balíček SP2 pro Windows VISTA. Prozatím není na oficiálních kanálech k dispozici česká verze, jen pětijazyčná základní, ale na neveřejných kanálech už k dispozici je. Očekáváme tedy uveřejnění dalších jazykových mutací v nejbližších dnech. K jeho nainstalování musíte mít nainstalován Vista SP1 a také správnou jazykovou mutaci. Seznam oprav a úprav je rozsáhlý a rozhodně jeho instalaci doporučujeme.

Na své si ale také přijdou ti, kteří si již užívají RC verzi Windows 7. Doposud byla k dispozici pouze anglická (a další základní jazyky). Ačkoliv se prý neměla čeština do RC verze objevit, je dostupná ve formě jazykového balíčku přes Windows update spolu se slovenštinou a dalšími jazyky. Po instalaci balíčku musíte ještě v nabídce region a jazyky systém do češtiny přepnout. Samozřejmě nezapomeňte, že se jedná o RC verzi Windows 7 a čeština není ještě finální. Objevují se tam tak některé nesrovnalosti kolem některých překladů, ale to se u finální české verze Windows 7 změní. Finální Windows 7 vyjde pravděpodobně v říjnu a česká verze spolu s dalšími jazykovými mutacemi bude k prodeji k dispozici zhruba o měsíc později.

Zdroj: www.DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
FudgS.R.O. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 14:59:31
avatar
Hlavně se těším na vylepšení správy baterie u notasů ve SP2 na Vistách, pokud to dá mímu notasu F3ka alespon tu čtvrthodinku budu rád ale když dá víc tak nezklame.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 18:46:38
avatar
pochybuji že to bude víc než 15 minut, tolik bys dostal přechodem na xp
ale kdyby jo tak by to bylo pěkný
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 15:04:28
avatar
JO, šlape si pěkně (W7), ale naladěné stanice na DVB-T Leadtek DTV1000 při restartu neudrží pořád...
Čeština se přepne jednoduše, stačí se od/zalogovat a je to. Jen po cestě jsem si všimnul jedné malé chybičky, místo "reproduktory" zůstává "Speakers".
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 15:09:27
avatar
Těch chybiček je tam víc. Mám crt monitor a systém hned nastaví max. rozlišení 2048X1536 75Hz a neptá se jestli nechci menší, prostě počítá s tím že mám LCD i když podle DDC musí detekovat CRT. K tomu přičtěme nefunkční punkbuster za který můžou pánové z evenbalance protože holt nebudou podporovat čím dál víc rozšířenější beta verzi systému byť už je RC.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 15:35:39
avatar
Jo, mě nejvíc vytáčí chybějící podpora pro TMPGENc Express převodník. Dá se rozchodit v těch virt. XP, ale není to prostě vončo.
Kadli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-28 07:52:48

JJ stím evenbalance máš pravdu prakticky nejde nic hrát pořád to kope za Windows API funkce. Na některejch servrech se dá hrát kde je něco s PB vypnutý, ale těch je hodně hodně málo.
oink_oink [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-28 12:13:25
avatar
Ja jsem teda po nainstalovani RC jen tak zkusil COD2 a COD4 a uz to nekope, je to bez problemu.
beYYYk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - čeština 2009-05-27 15:13:51

čeština už je i na verzi 7127 (RTM) ....
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 20:55:30
avatar
pre-RTM
beYYYk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 21:39:44

jasne no
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 18:32:02
avatar
uf tak sem se pustil do instalace SP2 na Vistu. Samotná instalačka slušně naboptnala na 600MB. První co sem vsak musel udelat co nezvládla je manuální odinstalování dřívější beta verze SP2 což zabralo nehezkých 30min všetně restartu OS. Následná instalace probíhala nechutných snad minimálně 40min včetně restartu (na phenom II X3 720@3,7Ghz a 6GB RAM).
Osobně mně Visty naprosto vyhovují ale ta neuvěřitelná naboptnalost je šílená. po naistalování SP2 mně samotná složka Windows zabírá nechutných 22 GB.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 18:50:06
avatar
ty jo tak to čumim, jedná se asi o Ultimate edici, co?
takhle rozlezlej systém by šel okamžitě z disku ať by byl jakkoliv dobrej (moje složka windows u xp sp3 je 7x menší)
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 20:28:17
avatar
je to Vista Home Premium 64b (64b jsou o něco větší než 32b, protože v sobě vlastně integrují dva systémy). Je to taky tím že windows časem hezky rostou a vzhledem k tomu že mám systém naistalovaný tak rok a půl, tak již stihl hezky nakynout.
Jinak ale s dněšní cenou disků mně opravdu tych 22gb moc neublíží. Na notebooku bych to ale již nesnesl, protože tam mam jen 160gb
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 20:39:53
avatar
ach jo,,,lidi,mnej te zlitovani,,,ja mam na notasu jenom osumdesatku,,,
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 22:04:05
avatar
jo tak pokud ti to nevadí tak proč ne, to já na všech discích šetřím každej gigabajt takže tohle by mě dost štvalo
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 22:47:37
avatar
tak já mám 320GB vyhrazený čistě pro Win, takže tam ještě nějaké to místo zbývá
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 19:23:49

Týjo. Tak sem se svý Vistě taky kouk na zoubek a adresář Win taky nějakejch 22 GB, z toho 15 GB nějakej adresář "winsxs" obsahující cca 17 000 podsložek, který se jmenujou cca takhle: "amd64_microsoft-windows-ntlanman_31bf3856ad364e35_6.0.6001.18000_none_8c2fb1489afd9185" - co to xakru je?! A pak složka "Installer" má skoro 2 GB - tam je co?
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 20:26:37
avatar
taky mám nějakých 14gb ve složce winsxs. Ve složce Installer jsou uloženy instalační součásti různých služeb, ale taky programů. Když sem do té složky vlézl našel sem spoustu instalačních souborů k programům které mám dávno odinstalované. Trochu sem to protřídil a dalo to 1GB naprosto zbytečných souborů.
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 21:15:35

No budu to asi muset taky pročistit... A co s tou winxs? Tu taky nějak probrat, nebo na ní radši nešahat?
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 21:51:51
avatar
na to bych nešahal
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .. 2009-05-27 19:27:30
avatar
Stahni si nekde program Tuneup 2009 a procisti vsechny ty zbytky po tech Vistach. Urcite je tam nekde hoodne vedlejsich "sracek" Jinak tento program vrele doporucuji. Je skvely.
hudek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 20:03:15

tak sem se taky mrknul na slozku windows a home premium x64 30 GB...cca. po 5 mesicich...a to nejsem zadny prase
ptm_hk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - VISTA / W7 2009-05-27 21:53:19

Visty jsem na stolní PC už smazal, jedu na W7 vč. CZ lokalizace. W7 mi zabýrá kolem 650-700MB paměti v základu = luxus. Opravdu jsem ale zíral při spuštění Pinnacle, kdy bylo zabráno u W7 pouze cca 1,2GB paměti! U Vist to šlo do 2GB jako nic. Teď se ještě dívám na velikost složky Windows, u Vist po cca roce mám 15GB u W7 zatím 8GB. Mé zkušenosti z W7 zatím supr. W7 jsem nainstaloval za 20min.!a vše jelo. A to šla i wifina, která mi pod vistama dělala vždy problémy (hlavně visty64bit).
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 22:48:34
avatar
hold W7 jsou ohlodané Visty od zbytečností
Neznámý  2009-05-28 02:36:04

Zdar Siddhi, jo jo, drobek, a to drobek, tam, asi ohlodali, a to drobek, tam, asi ohlodali, i rozhraní DirectX10.0, asi nějaká verze CZ, což, a to což, není a to což, není moc, dobré, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Jan Machalik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cestina 2009-05-27 22:04:00

Skoda, ze cestinu na W7 mam uz vic nez dva tydny :-)
Snowii [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 23:52:30

hmm ale asi ne ofico od MS ne? to ze jsou nekde na netu fan verze prelozeny je vec stara jak prvni build ktery se dostaly na verejnost...
Jan Machalik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 23:58:53

Ale houby, je to presne ta cestina, ktera je nyni dostupna pomoc Update, jen unikla o neco drive...
Snowii [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-27 23:53:30

me osobne pac mam tablet pc prekvapilo, ze ta cestina uz konecne umi rozpoznavani cesky psaneho rukopisu a musim rict ze i na velice solidni urovni... konecne!
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-28 14:16:24

mna mrzi, ze MS nepodporuje upgrade z RC na FINAL..
Devil_09 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - SP2 2009-05-28 17:43:39
avatar
Nazdárek, chtěl bych se zeptat na jednu věc. Stáhnul jsem si sp2 pro moji Vistu Ultimate a jekmile spustím instalaci tak to po mě chce odinstalovat češtinu a že prej to podporuje jen 5 jazyků. Newíte někdo co s tím??? A neho jak jste SP2 nainstalovali vy??? Díky předem za radu
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-29 01:09:44
avatar
SP2 byl zatím uvolněn jen v 5 světových jazykcích na SP2 v CZ si musíš počkat. naistaloval sem to tak že mám anglickou verzi win Vista
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-29 00:09:43
avatar
DD o čem to mluvíš??? Ja už mám celkom dávno SP2, tak i Win7 v SK jazyku. Čo je toto za novinku? Ako nič v zlom, ale už je to nejaké čas, čo mám tieto dva OS v kompe, keďže mám niekoľko HDD(dokopy vyše 2TB) a všetko pekne v slovine, teda Win7 7100, tak i Win Vista Ultimate SP2. Ako je pravda, že oficiálne sa to objavilo možno až teraz, ale inak je to už hodne dávno na nete...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-29 01:11:10
avatar
myslím že se tady nikdo nechce zabívat černým pirátským software.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-29 10:28:39
avatar
Prosím??? Ty sa vôbec uvedomuješ čo tu meleš za nezmysli?? Od kedy je FREE softvér, ktorý sa neoficiálne dostane do sietí predčasne alebo v skúšobnej neúplnej verzii, kradnutý???!!! Rozmýšľaš vôbec niekedy predtým, než niečo vypustíš z huby?? Ak nie, tak by si mal začať, pretože takéto bezpredmetné hulvádske narážky fakt nemienim počúvať a ani tolerovať!!!
"Myslím, že sa tu taktiež nikto nechce zaoberať dementnými pripomienkami..."
Petik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-29 11:29:38

Urcite mas na mysli ty kradene Visty kdyz zminujes ten FREE sw, ze?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-30 00:00:57
avatar
Service Packy sa zvyknú kradnúť?? No ty si mi teda mudrlant...
Petik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 21:27:42

Ne. SP pro kradene Visty samozrejme nelegalni nejsou. Narozdil od toho OS.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-29 14:33:42
avatar
i free software má určité podmínky užívání a podléhá nějakým pravidlům. Přečti si licenční podmínky Microsoftu potom se tady rozkřikuj. To že je to free, ještě neznamená že si stím může dělat kdo chce co chce.
Chce to klid a nohy v teple.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-29 23:59:56
avatar
Windows 7 Skúšobná kópia, Zostava 7100 v slovenčine je ilegálna??? Tú mám zapnutú jednak teraz a jednak už nejaký čas ju používam...a nič na nej porušujúce licenčné podmienky nie je. Či sa ti to páči alebo nie.
Ale ako sa hovorí - "zlodej kričí chytte zlodeja"...a zvláštne, že to aj vždy platí...čím to asi bude...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-30 00:29:13
avatar
teď jsi mně urazil a basta

jinak samozřejmně legální je, ale bylo ilegální stejně jako SP2 a jazykové balíčky používání před oficiálním vydáním
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 20:44:11
avatar
Ty ma tu urážaš celý čas, tak sa nečuduj môjmu postoju voči tebe

To neviem kde si to nabral, že to je ilegálne...ukáže mi kde to je napísané
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 22:58:55
avatar
Abych volně citoval lamer.cz:

Veyrone, ty aj rozmyslas co pises alebo iba valas hlavou po klavesnici?

Některé tvoje výpady jsou tady opravdu úděsné, kolikrát by jsi udělal líp, kdybyses vůbec nevyjadřoval.
Pointa je, že používat slovenštinu na RC je nelegální, jestliže je tak činěno před datem vydání (té slovenštiny), což jsi podle všeho udělal.
To se ti tady snažil Siddhi vysvětlit, ale tys ho pořád posílal někam, byl drzý a vůbec neslušný.
Laskavě si zkus zaostřit bulvy na špičku nosu, uvidíme, jestli se ti to povede ... (to jsem si nemohl odpustit ).
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 14:44:46
avatar
S jednou vecou s tebou rozhodne súhlasím - "...kolikrát by jsi udělal líp, kdybyses vůbec nevyjadřoval."

Ako sa hovorí - to môžem ísť radšej hrach na stenu hádzať, ako sa vám tu snažiť niečo vysvetliť...

Ak sú podľa vás ilegálne voľne šíriteľné balíčky od MS, tak si v tom kľudne žite alebo ma rozhodne choďte udať, no keď sa tam budú na vás pozerať jak na ko*otov a pošlú vás na psychiatriu, tak stále budete mať tú svoju pravdu, že?? Nič v zlom, ale ja svoju mienku o vás mám...vy zase o mne...nikdy sa nezhodneme, takže takéto diskusie už naďalej s vami nemienim rozoberať...radšej si nájdem nejakého berana a budem sa ho snažiť naučiť aportovať...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 14:49:19

Nejsou ilegalni, jde o jednu zakladni vec. Kazdy software od MS ma nejakou licencni politiku. Neni to free. A v pripade SP je jejich pouziti pred oficialnim vydanim poruseni teto licencni politiky - tudiz ilegalni. Nechapu cemu na tom nerozumis?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 14:56:44
avatar
z MS to nelegalne uniklo a sireni takoveho software pred oficialnim vydanim je opravdu take nelegalni. mel bys spise byt priste potichu nebo opravdu zacit ucit aportovat berana..a nechapu jak si jeste navic muzes dovolit pouzit takovy utocny styl tveho prvniho prispevku smerem k DDmu..prej ze "co je toto za novinku"..vzpamatuj se prosimte. chovas se jak 13lete decko...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-29 10:33:59

Mozna by jsi mel spis premyslet ty. Windows 7 v jakychkoliv buildech neni FREE. To ze ty mas piratskou verzi je pravda a mas si to to nejit stranky, kde se piratske verze resi.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 14:50:21
avatar
Takže skúšobná kópia, aktivovaná "normálnym spôsobom" cez MS je nelegálna, že? A taktiež má i ohraničenú skúšobnú platnosť, tak ako všetky ostatné...bože vy tu už trpíte doslova nejakou pirátskou chorobou - vidíte tu ilegalitu za všetkým možným, popritom to nikde jasne špecifikované ako ilegálne nie je...tieto vaše názory o legalite, či ilegalite sú neskutočne pokrytecké...to je môj jednoznačný názor, ktorý mi týmito vašimi "spôsobmi" nevezmete.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 14:54:12

Pozor tady nekdo, konkretne ty upozornoval na to, ze jakesi veci jiz davno ma atd. Pred oficalnim vydanim, to ze ti tato verze jde aktivovat a tvari se jako legalni s tim nema nic spolecneho. Jedna se o beta test produktu, umoznuje se jeho snadna dostupnost. Ovsem pro to, aby jsi splinil licencni podminky a tudiz uzival software v souladu a legalne je treba stahovat verze po jejich oficalnim uvolneni a pouze z MS doporucenych zdroju. Tvoje lealky jsou proste nelegalni i kdyz ti funguji. Nejdriv si precti licenci nez neco zacnes pindat, prijdes mi jak nahlouply.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 15:23:37
avatar
jsem rád že se mu to snaží vysvětlit i někdo jiný, ale evidentně to nemá smysl
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-03 00:28:32

Njn, pritom by stacilo aby poslechl jiz nekolikrat zminenou radu a precetl si licencni podminky uzivani. Jenze Veyron ma svou hlavu a vi.....
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 15:31:06
avatar
on mel chudak radost ze ma poprve v zivote legalni system a ty mu to tak zkazis
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-03 00:27:22

On ho mel dokonce free - Ultimate Vista...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-03 04:26:33
avatar
no náhodou sa mi zdá, že na 486ke som mal zakúpený Win95 Ale predsa len pri tej cene sa to vtedy stratilo...a tak isto na 386ke MS-DOS ;) Okrem toho si spomínam na originálku Total Annihilationa čo som hrával, ale ešte ich zopár bolo ;)

...čo sa týka tej slovenčiny - tak dosiaľ nebola ilegálna a už teraz je...celé to je postavené na hlavu, ale to fanúšikom Windowsu asi nevysvetlím...čo sa týka čítania tých licenčných podmienok, tak ak vy ich čítate, tak ako viac mi už hovoriť ani nemusíte...som si myslel, že nikto normálny by také pi*coviny nikdy nečítal...neberte si to v zlom, ale pripadá mi to už fakt šialené.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-03 08:25:37

Jenze ty licencni podminky tam nejsou jen tak pro srandu. Jejich dodrzeni umozni MS celou betu kvalitne provest, leakle verze, byt je MS samozrejme dovoli aktivovat, mu nedaji inormace ktere potrebuje, respektive by mu vysledek zkazili. Tohle cele neni bezduvodne.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-03 08:51:01
avatar
a ty myslis ze preco su tam tie licencne podmienky? ja ze preto aby som si ich precital Skus si pozriet napr. k icq, aby si sa nedivil potom ze preco ta volaju na sud do usa
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-03 09:00:47
avatar
))) už to tady bylo stokrát... ta část licenčních podmínek, která odporuje našim zákonům je na našem území neplatná..... takže i u toho ICQ )) Samo pokud tě chytí na území USA, máš malér.. takže jestli porušuješ licenční podmínky třeba ICQ, doporučuji to až budeš v USA moc nerozkřikovat ))))))))))))))))))
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-04 18:02:27
avatar
Čo tu pletiete do toho ICQ??? Ale asi máte nato nejaký dôvod...no fak netuším aký, teda netuším, čo zase u ICQ vymýšajú. Ako čo sa týka licenčných podmienok, tak vy mi chcete tvrdiť, že všade každé čítate??? Ja všade odškrtnem "súhlas" a viac sa nestarám Ale keď už spomínate ICQ, tak by ma zaujímalo čo majú oni za zaujímavé licenčné problémy...ale tak do USA sa nechystám rozhodne(akurát im tak napíšem zaujímavý odkaz a rozhodne nie po anglicky...nech sa trápia )...to radšej pôjdem niekde na východ ako do takej diery a špiny, ako je USA Zanedlho sa btw chystám do anglicka...ale tam je to dúfam rovnaké a pohodové ako u nás...

Btw keď tak rozmýšľam, tak keď by som mal každé licenčné podmienky čítať, tak by som stratil niekoľko dní života a to sa im teda môžem nato zvysoka, s prepáčením, vysrať
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-04 18:25:40
avatar
fanousek windows rozhodne nejsu..to spis naopak ale v tomhle pripade jde spis o to ze nejsu fanousek zlodeju, kteri jeste maji potrebu sve ciny verejne rozhlasovat...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-04 20:00:14
avatar
...je zaujímavé akú máš o mne pomýlenú mienku, no každý nech má o mne mienku takú ako chce. Zaoberať sa tým rozhodne nebudem...no to že ma nazývaš zlodejom ma samozrejme uráža, no ja sa nebudem znižovať na tvoju úroveň a urážať ťa podobnými označeniami...nehovoriac o tých nezmysloch s "verejným rozhlasovaním"...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-04 20:20:10

Tady ale musim Raigora podporit. Ty sam si zde obhajoval myslenku stahovani warezu a predkladal argumenty na jeho obhajobu. Rovnez jsi se priznal k tomu, ze nemas legalni system a ani hry, ktere hrajes. Nevim, ale jako nesmysly mi to pak neprijde.....
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-04 23:54:17
avatar
No tak ak chceš nazývať ľuďmi zlodejov preto, lebo majú alebo mali nejaký soft v PC ilegálny, tak potom sú zlodeji asi všetci podľa tejto mienky. Samozrejme včetne vás tu. Dokonca i tí najzaritejší, ktorý sa všemožne snažia vyhýbať ilegálnemu softu, sú zlodejmi, aj keď o tom nevedia, pretože vždy sa do každého pc nejak dostane ilegálny softvér, pretože mnohokrát si to majiteľ pckča neuvedomí, že je to ilegálne alebo nevšimne.

Jednoducho niekto, kto tu tvrdí takéto nezmysli ako Raigor, mi príde ako neskutočne hrozný pokrytec a to sa mi vážne hnusí...ja som aspoň úprimný a nehrám sa na niečo viac, než ostatný.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-05 00:48:15
avatar
bla bla bla...nesmysli tu mluvis jenom ty. me nevadi kdyz nekdo ma obycejny pc a stahuje si hry, me vadi kdyz se nekdo chlubi s high-end pocitacem a ze nema ani legalni windows, protoze za ten shitsky system, kterej porad pada by nezaplatil ani korunu a pak si mysli jakej ze to neni king. a jeste pak takle nelegalni SW obhajuje...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-05 09:00:00
avatar
Bože ty meleš také kraviny, akoby si sa snažil trhnúť nový rekord...vidno, že si nedovidíš ani na špičku nosa...pripadáš mi už vážne ako natvrdlý...iba si meleš jednu a tú istú básničku stále dookola, no realitu si vôbec neuvedomuješ. Ži si vo svojom svete...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
10let staré DayZ se daří – nový přídavek zajistil rekordní zájem!
10let staré DayZ se daří – nový přídavek zajistil rekordní zájem!Čtvrtek, 24 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1538x
Komentářů: 0
Spider-Man 2 vyrazí na PC – jen 18 měsíců po PS verzi
Spider-Man 2 vyrazí na PC – jen 18 měsíců po PS verziStředa, 23 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1484x
Komentářů: 0
Ferrari F80 – Nástupce LaFerrari, Enza, F50 a F40 představen!
Ferrari F80 – Nástupce LaFerrari, Enza, F50 a F40 představen!Pondělí, 21 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Auto-moto
Spuštěno: 1039x
Komentářů: 1
Unknown 9: Awakening právě vyšlo – další herní propadák?
Unknown 9: Awakening právě vyšlo – další herní propadák?Čtvrtek, 17 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1506x
Komentářů: 2
Subnautica 2 oznámena. Zpět do hlubin v novém!
Subnautica 2 oznámena. Zpět do hlubin v novém!Čtvrtek, 17 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1120x
Komentářů: 0
Dragon Age: The Veilguard bude bez DRM. Jaké jsou HW nároky?
Dragon Age: The Veilguard bude bez DRM. Jaké jsou HW nároky?Středa, 16 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1681x
Komentářů: 3