Windows 8 už tento týden - levný upgrade, nabídka Start a Tablet Surface se zpožděním Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 23 říjen 2012
altTento pátek nás čeká oficiální start nového Windows 8. Poslední informace před uvedením zde.

 

 

 

 

Windows 8 je s napětí očekávané téma následujících týdnů a měsíců. Upřímně řečeno, nikdo pořádně neví, co od tohoto systému a hlavně reakcí zákazníků čekat. Microsoft i výrobci počítačů představí spoustu nových modelů, včetně dotykových ultrabooků, tabletů, all-in-one řešení a tak dále. Jedno je jisté už dnes. Z hlediska firemního nasazení se v podstatě vůbec nečeká, že by dnes, nebo v následujících letech, měly firmy zájem na Windows 8 přecházet. Pokud budou přecházet, bude to na Windows 7, se kterým se tedy stále počítá. I když pro běžný spotřebitelský trh, si MS věří. Jak Windows 8 dopadne u uživatelů, ovšem nikdo raději moc nepředpovídá.

Dobrou zprávou je, že navzdory snaze Microsoftu, který záměrně zprznil ovládání W8 absencí klasické start nabídky a přepínáním do ošklivého rozhraní s dlaždicemi, se externím společnostem podařilo celý systém už úspěšně vyřadit a obejít. StarDock nabízí program, Start8, který byl dokončen a nabízí funkcionalitu klasické nabídky start se vším všudy včetně toho, že se systém nepřepíná ani nestartuje do té ošklivé dlaždicové nabídky. Vzhled i podobu start nabídky můžete dále měnit podle svého. Program ale není zdarma a přijde vás na 5 dolarů (není to od MS hloupé, že si takový kšeft nechal ujít?). A takhle to vypadá:

I čeští uživatelé pak mají možnosti levného upgradu. Cena Upgrade licence pro Windows XP, Vista i 7, je v celé Evropě stanovena na 29,99 EUR. Licence je šířena elekronicky, takže si po stáhnutí musíte vytvořit instalační DVD nebo FlashDisk. V základu tak můžete přejít ze svých starých Windows na Windows 8 za zhruba 750 korun vč. DPH. Ale může vás to stát pouze 390 korun. To v případě, že jste si nedávno pořídili nový PC s W7. Nabídka platí pro ty, kteří si takto koupili počítač od 2.6.2012 do 31.1.2013. Ti mají upgrade verzi ze speciální stránky windowsupgradeoffer.com, nejlevněji.

A poslední novinkou, která se k nám dostala, je informace o tabletu Microsoft Surface. Ten způsobil hodně zlé krve mezi MS a výrobci, nakonec ale v ČR to vypadá, že nám příliš nemusí zajímat. Ačkoliv příští týden budou k dispozici nové tablety s Windows 8, Surface mezi nimi nebude. Tablet k nám nebude zatím vůbec dodáván a s ČR i dalšími zeměmi se počítá až někdy později. Takže spíše až příští rok.

Samozřejmě se tématu Windows 8 budeme více věnovat v dalších týdnech, kdy vám postupně kromě samotného OS a jeho vlastností, představíme i konkrétní nová zajímavá zařízení s tímto systémem.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-23 22:30:54

Nevím jak kdo, ale já by jsem Win8 nechtěl ani zadarmo. Sedmičky mi plně vyhovují, a teď když je konečně pořádně vyladěný systém tak ho nebudu měnit za tuto zmršeninu..
Tuly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-23 23:56:22
avatar
Pane Palab, s dovolením, pevně věřím, že zadarmo by jste nový systém čapnul hned. A naopak řekl bych, že jste se neobtěžoval si ho vůbec vyzkoušet. Pravda i dle mého pro stolní PC je "metro" úplně zbytečné, neboť stejně přes něj jdete rovnou na plochu. Ale to je asi tak jediné výrazné minus. Zkouším ty 8 už nějaký pátek, zvykl jsem si na ně rychle a dle mého to není vůbec špatné. A za cenu kterou Microsoft nasadil, - není o čem debatovat. Třeba my máme doma 3 počítače, 1x XP, 1x Vista, 1x W7 a volba co se mě týče je jasná, všechny půjdou na W8. To jen tak pro zajímavost, jako protipól, aby bylo jasné, že je mnoho lidí, kteří si je za stávajcích podmínek rádi pořídí.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-23 23:58:30
avatar
není RC verze zadarmo?
Tuly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:05:19
avatar
Je. Jasně že. Podle mého podmínky lepší nikdy nebyli.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:28:45
avatar
to určitě ne, ovšem jestli to není náhodou tím, že MS ví, že za víc ten W8 ani nestojí ... ;)
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:25:32

Tak nějak..
Tuly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:38:58
avatar
Kolik lidí o něj stojí ukáží až prodeje, to teď nikdo neví, jak úspěšný bude.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:42:19

Souhlas, čas nám teprve ukáže.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 00:11:40

Ja porad nevim proc mate s W8 problem. Krome estetickyho zazitku je to uplne normalne pouzitelny a 7 se to minimalne vyrovna.
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tak od cloveka, 2012-10-25 09:32:27
avatar
ktery se intenzivne venuje pocitacum, je to pekny blabol.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:35:48

A ještě více je těch, kteří si jej rádi nepořídí. Kdyby opravdu za něco stál, tak věřte že by pro mne nebyl problém jej zakoupit, stejně tak jako nebyl problém zakoupit i Win7. Ale bohužel mi nenabízí nic extra, co by mne donutilo k další investici, stačila jedna z nepovedených Vist na Win7. Já mám rovněž tři PC, a ani na jeden mi Win8 nesmí.. . Každý preferuje něco jiného Vy rozjetou novinku, a já raději trochu zaběhlý systém a rozhodně to kvůli MS měnit nebudu ať je sponzorují jiní, těch systému je poslední dobou už moc a myslím že by už konečně měli přibrzdit. Jelikož to už poněkud s těmy systémy přehání, zkrátka už neví jak nás ještě pumpnout a to chvíli po vydání W7, toť zase můj názor..
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tak 2012-10-25 09:34:08
avatar
by me zajimalo, proc vam klikaji na minusy a pritom ani nenapisou proc. Asi je to dano modni vlnou antiMS.
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 08:17:18

Ne všichni mají Win 7 a dle mého ti, kteří mají stále XP či Vista rádi přejdou na W8. Za takovou cenu Win 7 nikdy nepořídí (legálně).
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 10:49:52

Myslím že právě neradi, ti co mají ještě XP přejdou raději už na vyladěný W7 i když dražší. Vždyť už je tu dost dlouho aby si na něj kdo chce našetřil, takže svádět to jen na vyšší cenu je trochu mimo. W7 je mnohem vypracovanější systém na PC, a kdo ma tablet ať si tam má klidně W8 ale zde MS trochu ustřelili, i když pro některé může být cena lákavá. Ale jen blázen by za toto chtěl to co stojí W7, takže se ani nedivím že to prodávají tak levně, po všech těch negatívních ohlasech.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 00:14:17

Jaky negativni ohlasy? Kdyz vyradis amatery ruzne kricici po forech jakej je to odpad, tak vsechny recenze co sem cetl vychazeli vicemene pozitivne.
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 07:12:56

Přijde mi, že min. 2/3 lidí, kteří nadávají na W8 je ani nezkoušela a jen se svezla s davem rádoby kritiků. Ano, pro majitele Win 7 nevidím důvod přecházet, pro majitele starších OS je to dobrá nabídka. Microsoft se poučil z předčasného vydání Vist a už u Win7 zavedl dlouhodobé testování před finální verzí, stejně jako teď u W8, takže řeči o nevyladěnosti systému neberu. Používám W8 cca 4 měsíce a je naprosto bez problémů. Proti Win 7 se citelně zlepšila svižnost systému a já opravdu nevidím důvod, proč nekoupit W8 za zvýhodněnou cenu při přechodu z XP či Vist.
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Takze 2012-10-25 09:37:54
avatar
si radeji poridim drazsi system, ktery je s tim novejsim a levnejsim zcela srovnatelny (pokud pominu jine ovladani, jez lze pri trose dobre vule zmenit), kdyz uz jsem na OS nekolik let setril? Co je to za blabol? Soudne uvazujici clovek sahne po tom levnejsim a za usetrene penize koupi neco jineho, treba momentalne levne pameti.
kF3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-23 23:52:20
avatar
ako student som uz mal moznost pracovat (vraj) s finalnou verziu win 8 a rovno vam poviem ze to nie je ziadna slava... kym to cele zaplataju od tych strasnych dier a bugov pride opat dalsi rovnako deravy windows... spoluziak, ktory tyzden ospevoval ako si da uzasny windows 8 do noveho notebooku o 2 dni formatoval disk ... ked pridu zaplaty bude to mozno lepsie... ale takiez s nim pride startup time + 30 sec a celkove spomalenie systemu, co nepotesi zrovna kazdeho.. kebyze nemusim windows uz davno nepouzivam.. a este tie nekrestanske peniaze co pytaju len za jeden CD-key...
Tuly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:03:31
avatar
Vám se zdá cena +- 750 Kč za systém jež pravděpodobně denně používáte po příští 2 roky nepřijatelná ? To je vtip ?
steny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:12:40

Taky by mě to tak přišlo, ale jen do té doby, než jsem zjistil, že ten systém je tak špatný, že i za tu cenu je drahý.
Tuly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:21:30
avatar
A co Vám jako že na něm nevyhovuje ? Pro mě je váš názor zase jen další neopodstatněný štěk do éteru. Běží svižněji jak W7, graficky hezčí, levný, no řekněte mi co vám konkrétně jako vadí, to by mě opravdu zajímalo, že se musíte uchylovat k výrazům tupu špatný a podobně. Podle mě není na místě ho hanit. Ty W8 jsou prostě dobrý a hotovo.
maws [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 17:47:03

presna tak je to rychlejsi, hezci, zatim jsem nenarazil na zadny problem rekl bych ze dosud nejvyladenejsi win pri vydani a navic za tu cenu
metro je jen o zvyku a kdo si zvykat nechce tak si holt nainstaluje ten start 8 a hotovo
zase me prijde nejvic pomlouvaji ti co ten system videli akorat screenshotu
kF3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:17:20
avatar
tak na slovensku su tie ceny asi trosku inde: goo.gl/6fEVV

vezmi si co dostanes (ked aj za tych tvojich) 750kc+- ... jeden cd kluc, naklady microsoftu su nulove, distribucia taktiez a jedine naco potrebuju tie peniaze je co najviac si nahrabat a vyplatit tych sialenych programatorov, ktori pisu tie chybne hlasky

spocitaj si kolko ludi na svete ma legalny windows a znova si poloz otazku, ci naklady na jeho vyvoj boli ozaj take velke...
Tuly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 00:45:26
avatar
Kolik na něm kdo vydělá Vás a všechny uživatele nemusí snad vůbec zajímat. Buď ho chcete, protože je levný, nový, běží na něm mraky programů dle libosti a výběru není o nic horší než W7, anebo o něj nemáte zájem a pak to netřeba hanlivě komentovat. Klidně můžete být zadarmo na tom Linuxu, co jsou z něj všichni poslední dobou vyplesklý, ani nevědí pořádně proč. Já jsem taky zkoušel jiný systémy, nicméně děkuji nechci. Windows je univerzální, funkční system a teď levněji než kdykoliv předtím.
kF3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 01:37:47
avatar
mate pravdu, nas uzivatelov az tak nemusi, ale taky antimonopolny urad by to zaujimat mohlo. neviem ci sme za toto strngali tymi klucami (podla mna je to obycajne zdieranie, rovnako ako ked si kupite novy NB a prakticky nemate na vyber OS) ale vas nazor vam brat nebudem. rovnako neviem co si predstavujete pod pojmom "levný", ale 90% vasich spoluobcanov by s vami zrejma nesuhlasilo. to, ze na nom bezia mraky programov(aj virusov) je pravda a len to ho ako produkt drzi pri zivote. o funkcnosti windowsu by sa dalo dlho polemizovat(popravde windows je funkcny dost ked uz po roku jeho pouzivnia dokaze vyuzit HW potencial natolko, ze ho dokonca oslabi a tym spomali), ale to je uz na inu diskusiu... ja vam vas windows neberiem a na margo "nizkych cien" mozete microsoftu darovat aj vase auto ked ich chcete poriadne oslavit. btw na jednej strane ste pobureny hanlivymi komentarmi na stranu windowsu, na stranu druhu sami nazyvate linux "debilnim", co je kusok na zamyslenie.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 00:16:23

Finalni verzi pouzivam od doby co vysla na DreamSparku. Pred tim sem mel vic jak 2 mesice RC a problem sem nemel (po +- tydeni aklimatizaci) jedinej.

Nejaky konkretni poznatky o tom co je tam spatne a zabugovanyho?
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 02:10:43
avatar
Čerstvý Windows ktorý ako novinka príde na trh si môže kúpiť iba I D I O T
Pamätám si všetko od čias MS Dos 6.22 a nestabilitu prvej Win95, problémy vyriešili záplaty resp OSR2, Win98 takisto problémy, záplaty resp Second Edition bola oveľa lepšia voľba, potom XP v začiatkoch hotová katastrofa, nekompatibilita a problémy s ovládačmi, po Service Pack 1 už tobolo niečo iné, dostávame s k rekordne najhoršiemu produktu MS a to Viste tam bol potrebný až Service Pack 2 aby sa dalo hovoriť o systéme ktorý sa dá používať, Windows 7 aj keď vylepšená a odladená a zrýchlená verzia Visty takisto mal nielen popularitu ale aj problémy ktoré bolo nutné riešiť záplatami, takisto po Service pack 1 je to bezvadný OS. Nie som veštec ani nevidím budúcnosť ale jedno viem, Windows 8 bude mať problémy ako všetci jeho predchodcovia a po Win7 ho bude musieť MS tlačiť do OEM strojov a notebookov aby sa jeho predaje pohli.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 06:41:50

klídek, optimismus šíří jen a pouze marketingové oddělení Microsoftu
Tuly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 09:10:10
avatar
Ale nějaké potíže přece vykazuje po uvedení na trh snad každý software. Jinak krom krátké doby, než výrobci hardwaru vydali nové verze ovladačů, tak nyní ale opravdu stabilně běží všechno, co mi fungovalo na W7, včetně dalšího softu. Jenom strašíte čtenáře a předpovídáte to, co nemůžete předem jistě odhadnout. No nemam od Microsoftu bonus za propagaci jeho systemu, takže to by asi stačilo, já chtěl říct, že běží nádherně a nelíbilo se mi, jak lide, kteří jej pravděpodobně ani neodzkoušeli nad ním nepochopitelně lamají hůl. U mě platí, když to nechceš, tak to ani nijak nekomentuj.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 11:00:43

Takže když ho nechci tak to nemám ani komentovat?.. . To si snad děláš srandu ne, od toho tu tyto články jsou aby se každý mohl svobodně vyjádřit, a je už jedno jestli kladně nebo záporně.. . Jelikož se jen málo kdy stane, že by někdo vydal něco s čím jsou spokojeni úplně všichni, to by snad ani nebylo možné..
wonderka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vista 2012-10-24 13:38:35

v čem byla ta Vista tak tragická? já s ní problém neměl/nemám...
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 23:01:57

Win 7 jsem si koupil v den vydani a jsem s nima spokojenej. Nevim jen jestli po pulrocni pouzivani RC verze se da povazovat system za novy.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 00:27:47

A od oby co si kazdej muze (Tady to snad necte nikdo kdo nezvlane instalovat windows, takze fakt kazdej co to cte) stahnout RC verzi (a dokonce i plnou testovaci verzi) a pouzivat ji zcela legalne po nejakou omezenou dobu. Muzu si to vsechno pred nakupem ozkouset a kdyz s tim systemem nemam problemy byl bych i d i o t kdybych si ho nekoupil za takhle zvyhodnenou cenu...

Visty meli 2 velky problemy, stejny jako XPcka, Milenia a 98. Proste 1) nesli obstojne na masine kde chodila minula verze a za 2) vypadali a ovladali se dost rozdilne.

Problemy s kompatibilitou vetsinou mel starsi HW. V dobe vydani servicepacku uz byl novej HW starsi HW tak tak nejak odezneli. Ovladace ale minimalne na 50% problemovyho HW vubec nikdy nevysli. 7 problem nemeli, protoze az na graficky karty chodilo snad vsechno primo na ovladacich pro Visty.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 09:22:06
avatar
Laskavě si ze svého slovníku vymažte slova jako je funkcionalita (česky se to řekne funkce). Dále neexistují slova jako je synergie nebo proaktivita/proaktivní. V případě jakéhokoliv zmatení doporučuji doučování z čekého jazyka.
Karlos77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 09:57:18

Jaký je vůbec přínos nových Win? Jsou dramaticky rychlejší a výkonnější? Je tam zbrusu nový DirectX, který podstatně vylepší zážitek z her? Mají nějaké fíčury, které W7 nemají a které já využiju?

Sorry, ale co jsem zatím pročet články na netu, tak odpověď na všechno je NE. Jediný rozeznatelný rozdíl vidím v Metru, ale tenhle GUI je na stolní počítače úplně dementní, Microsoft je plný geniálních inženýrů a oni vymyslí takovou blbost. Kdybych ovšem ještě neměl tablet nebo telefon, rozhodně bych o tabletu nebo telefonu s Metrem uvažoval, na dotykové obrazovky se mi docela líbí. Nicméně ovládat to myší a navíc když k tomu Microsoft uživatele PC ještě nenápadně tlačí (neexistence Startu, bootování rovnou do Metra atd.), to je fakt demence.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 10:54:20

Hlavní a jediný přínos tohoto systému je opět oškubat už spokojené uživatele, z něčeho MS žít musí a nedivil by jsem se kdyby už chystali další..
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 00:51:07

Osobne s metrem problem nemam, ani v 7 sem neklikal ani nepamatuju a pristup psanim funguje stejne. Jenom mi chybi startovani desktopovejch rezidentnich aplikaci po startu. Takhle si pustim pocitac, odbehnu a stejne pak musim pri prvnim prekliknuti do desktopu cekat nez se to vsechno nacte...

Nevyhody:
1)ikony desktop aplikaci jsou v metru zbytecne velky
2)nejednotny nastaveni obcas stary dektopovy okna, obcas novy metro (monern gui nebo jak tomu ted rikaj)
3)dost metro aplikaci nepodporuje drag and drop
4)vyse zmineny nenacitani aplikaci po startu
5)Absence casto oteviranejch programu zpusobuje zvyseny nepohodli pri organizovani nabidky start
6)Prehled vsech aplikaci by zhlediska win32 aplikaci mohl byt lepsi.

Vyhody:
1) Metro - aplikace z tabletu (a mozna i telefonu) jedou i na desktopu bez vyraznyho nepohodli.
2)Cloudova synchronizace a ukladani nastaveni.
3)propojeni zarizeni - kdyz mam k internetu pripojeno nekolik zarizeni pod 1 live uctem muzu si vzajemne primo pristupovat k "diskum" vsech zarizeni.
4)Sdileni dat mezi aplikacemi - typicky muzes napriklad otevrit fotku editorem bez toho abys ji stahoval. (protoze ti to jina aplikace v systemu zprostredkuje a treba ji stahne ze sky drivu) A pak jimuzes primo strcit dalsi aplikaci co ji posle mailem.
5)Unifikovanej notifikacni system. uz zadny bubliny kresleny kazdou aplikaci zvlast
6)Pristup k nastavenim jako je wifi a podsviceni monitoru z jednoho mista. Pro me na notebooku fakt prijemny plus
7)Novej lepsi task manager s prima grafama
Lepsi kopirovani souboru (jde pauza)
9)Microsofti store a jeho integrace. Pro me osobne celkem k nicemu, ale umim si predstavit tu vyhodu, kdyz pri pokusu o otevreni neznamiho souboru nabehne znami okno marketu s konkretni nabidkou aplikaci nejakymu BFU. Ono obecne sjednocenej system prehledu aplikaci je prima.

10)Notebook subjektivne zlepsil odezvu ovladani
11)Metro aplikace se uspavaj a setri celkem znatelne spotrebu v pohotovostnim rezimu. (zkousel sem jet na 2 baterie bez desktopu, ale je zatim malo aplikaci na to aby to melo nejakej prinos v realnym provozu).

12)Windows to go na flashce taky nevypadaj spatne, ale to se asi normalnich uzivatelu nedotkne.

Vubec bych rek, ze se to bude velmi zlepsovat s tim jak zacne vznikat vic aplikaci podporujicich novy API funkce pro sdileni dat atd...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 14:01:52
avatar
Citace:
Nabídka platí pro ty, kteří si takto koupili počítač od 2.6.2012 do 31.1.2013.

Takoví lidé budou rádi že si ještě koupili počítač se sedmičkami a to poslední co by je napadlo udělat je upgrade na W8
Danik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 15:17:26

Moje řeč, kupuji si v brzké době nový notebook a doufám, že tam výrobce nezačne házet povinně windows 8.

Co se týče upgradu z XP a Vist na W8, tak mi to připadá, jako by tím chtěl jen zvětšit prodejnost a uvádět v oficiálních statistikách, že prodal xx licencí (z toho bude třeba půlka za upgrade z XP, protože je už nepodporuje...).
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 16:05:19
avatar
Tak je vidět že microsoft dělá co může, na vývoj WP8 mu vydělává android, a aby si ho lidi ještě začali kupovat, tak si to spropaguje přes Win8 co je na stole. Spoustu obyčejných smrtelníků to určitě nadchne a dle vyprodaného tabletu surface s win8 by to mohlo i fungovat. Jen bych chtěl pak vidět ty protažené ksichty až zjistí že si koupily tablet s win8 s ARM procesorem a ono ejhle, nefrčí mi tam diablo
Foxnec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2012-10-24 20:19:55
avatar
Mimochodem, vedle Start8 existuje ještě ClassicShell, kterej je vymakanější, a ještě k tomu zadarmo..
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-24 21:22:29
avatar
Já používám win ob generaci, takže s win 7 si musím ještě chvíli vystačit
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
10let staré DayZ se daří – nový přídavek zajistil rekordní zájem!
10let staré DayZ se daří – nový přídavek zajistil rekordní zájem!Čtvrtek, 24 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1543x
Komentářů: 0
Spider-Man 2 vyrazí na PC – jen 18 měsíců po PS verzi
Spider-Man 2 vyrazí na PC – jen 18 měsíců po PS verziStředa, 23 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1488x
Komentářů: 0
Ferrari F80 – Nástupce LaFerrari, Enza, F50 a F40 představen!
Ferrari F80 – Nástupce LaFerrari, Enza, F50 a F40 představen!Pondělí, 21 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Auto-moto
Spuštěno: 1040x
Komentářů: 1
Unknown 9: Awakening právě vyšlo – další herní propadák?
Unknown 9: Awakening právě vyšlo – další herní propadák?Čtvrtek, 17 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1508x
Komentářů: 2
Subnautica 2 oznámena. Zpět do hlubin v novém!
Subnautica 2 oznámena. Zpět do hlubin v novém!Čtvrtek, 17 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1121x
Komentářů: 0
Dragon Age: The Veilguard bude bez DRM. Jaké jsou HW nároky?
Dragon Age: The Veilguard bude bez DRM. Jaké jsou HW nároky?Středa, 16 říjen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1682x
Komentářů: 3