PowerColor představuje Vortex II grafiky – Radeon HD 7970 s taktem 1,1GHz a HD 7870 na 1,15GHz! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 13 duben 2012
altVýrobci grafik začínají naplno využívat, co 28nm grafiky AMD Radeon HD 7000 skutečně dokáží.

 

 

 

AMD, hlavně v případě HD 7970 modelu, který měl být GHz edicí a nakonec jí není, nastavilo referenční takty u svých 28nm grafik výrazně níže, než co skutečně dokáží. Nejvíce patrné je to právě u HD 7900 grafik, které vyšly jako první s velkým předstihem před konkurencí a kvůli vysokým výrobním nákladům na 28nm jádra se AMD rozhodlo raději zvolit bezpečnější výrazně nižší takty, než co skutečně dokáží provozovat. Jak už víte, zatímco běžně mají jakékoliv referenční grafiky zhruba 15-20% výkonový potenciál, který využívají výrobci grafik pro své nereferenční OC verze, u HD 7900 je tento potenciál neuvěřitelných cca 30% výkonu, což opravdu není standardní situace.

Se zlepšujícím se stavem 28nm výroby a lepšími nereferenčními modely výrobci grafik pouští na trh stále rychlejší edice. PowerColor tak představuje svůj nový VortexII Radeon HD 7970, který místo referenčních 925/5500MHz běhá na 1100/5700MHz. To mu dá i kolem 15% výkonu navíc! A samozřejmě jde ještě dále taktovat.

Radeon HD 7870 byl uveden jako GHz edice, ale i v jeho případě zdaleka neodpovídá referenční takt tomu, co karta dokáže. Jenže kdyby jej AMD nastavilo výše, až příliš by ohrožoval HD 7950. PowerColor je ale další výrobce, který využívá schopností malých a vysoce efektivních 28nm jader HD 7800 modelů. VortexII edice má takt zvýšený o 150MHz na 1150MHz a 2GB paměti běží na 4,9GHz.

Bohužel zatím neznám ceny, ale obě grafiky dorazí brzy i k nám na český trh. Osobně odhaduji HD 7970 verzi někam k 12 000 – 12 500 a HD 7870 by mohla být za těch 8000. Líbí se mi ty odnímatelné velké ventilátory.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-13 23:38:44
avatar
1100/5700MHz to ty paměti teda moc nepřetaktovali, to už si myslím že bude docela omezovat výkon. Celkem nechápu, i na běžné GTX680 mají paměti 6GHz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 01:02:41
avatar
To si snad děláš srandu ne?

vzhledem k tomu, že na těchto frekvencích HD 7970 otestovanou máme a víš jak opravdu velký výkon to přináší a že to rozhodně není málo, tak my opravdu uniká smysl tvého komentáře.

A ty paměti - i se 6GHz má GTX 680 tu propustnost pouhých 192GB/s, HD 7970 má s 5,5GHz propustnost ohromných 264GB/s! takže mi prosímtě vysvětli, proč by přetakt na pamětech 5,7GHz nemělo HD 7970 OC stačit, když výkon dělá jádro,které je přetaktované na ohromných 119% refereční hodnoty!!! To ti přijde málo? HD 7970 6GHz takty nepotřebuje, protože má tu 384-bit sběrnici, GTX 680 je potřebuje, protože má jen 256-bit a i tak jí ta sběrnice hodně omezuje a rychle se stouapajícím rozlišneím a vyšším AA ztrácí výkon.


Navíc! Je jedno jestli máš 5,7 nebo 6,0 nebo 6,3 nebo 7GHz ... výkon u těch pamětí už reálně roste minimálně!!! GDDR5 prostě dojely na hranici svých možností a vyšší frekvence už nepřináší odpovídající nárůst výkonu, za to zvyšuje potenciální chybovost atd. proto se rychleji ty GDDR5 netaktují! Omezením je samotná technologie GDDR5 ne jejich frekvevce ... HD 7970 není zase tak omezována, má širokou 384-bit sběrnici a výkon nahání hlavně takt jádra, které má obří rezervu. Si myslíš, že jsou u AMD idioti a nenasazují ty GDDR7Gbps paměti že neví, že to přinese vyšší výkon?! Oni moc dobře vědí, že ten výkon co to přinese nestojí za ty peníze, co ty paměti stojí, ani za ty další nevýhody, co to má.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 01:22:19
avatar
Citace:
vzhledem k tomu, že na těchto frekvencích HD 7970 otestovanou máme a víš jak opravdu velký výkon to přináší a že to rozhodně není málo, tak my opravdu uniká smysl tvého komentáře.

mě zase uniká článek kde jsi to testoval, našel jsem jen test bud 1000/5800 nebo 1125/6300. Nějaké srovnání např, 1125/6300 a 1125/5700 tu není.

Samozřejmě vím že GTX680 má díky užší sběrnici mnohem menší propustnost pamětí, nicméně jsem v mnoha recenzích na webu četl že při OC jádra s přetaktováním pamětí škáluje HD7970 mnohem lépe než GTX680, u které nemá OC pamětí skoro vliv na výkon, zatímco u Radeonu ano. Tudíž bych u těchto OC edicí očekával i adekvátně přetaktované paměti. Zvlášť když u konkurence tyhle paměti na 6GHz normálně běhají, takže v chybovosti problém asi nebude...
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 12:22:29

Kdyby dali v základu hned vyšší takty které by byli logičtější, tak by zřejmě nemohli mít tolik OC Edic kolik se jim zatím povedlo vydat, a tak se zbavili alespoň těch horších kousků..
woody [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 00:06:46

hm.. jsem z 7970ky zklaman, jednu referencni jsem mel doma, 1200 jsem z ni nedostal, DDho "1300" zvladnou vsechny karty teda nic moc opravdu..
Kupuju 680ku nereferencni of Gigabytu, 3 vetraky, je to tichy, cimz pada posledni nedostatek co mi tam schazel.. uvidime, jak moc to bude velkej prusvih na 3 monitorech )
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 01:03:10
avatar
EHM?! 1300 že zvládnou všechny, kde jsem to proboha živýho psal? Si se zlbáznil chtít 1300 po referenční grafice ... 1200 ale dát určitě musela, i když musíš zvednout napětí a to ne o málo a musíš si s tím trochu vyhrát.

Jinak mi přijde vtipný, že si myslíš, že ti GTX 680 dá něco lepšího, navíc na více monitorů, když má jen 256-bit sběrnici (GTX 680 má navrch hlavně v 1080p), která ji ve vyšším rozlišení hodně omezuje. Na těch 1110MHz, co GTX 680 normálně reálně díky Turboboostu jede, má na 3 monitorech, stejný (spíše o pár % nižší) výkon jako HD 7970 na pouhých 925MHz, takže i kdyby si na HD 7970 dosáhl OC jen na 1,1GHz, bude to o 15% více výkonu proti základu a to s GTX 680 těžko naženeš. GTX 680 ti nenabídne nic lepšího, rozhodně nemůže být lepší ve vyšších rozlišeních 3 monitorů, takže těžko z ní budeš nadšen, navíc když GB dělá ve stejném 3větrákovém provedení i tu HD 7970 ;) brzy (příští týden) budete mít na DDW obě tyto GB edice v kompletní recenzi head to head s testy v 1080p, 1600p a Eyefinity/Suround 5760x1200 včetně OC a uvidíš sám ... pokud bys chtěl GTX 680 pro 1080p, neřeknu ani popel, je o trošičku lepší a má nižší spotřebu protože neživí 1GB pamětí navíc a širší sběrnici, která v 1080p moc nepomůže. Ale pro vyšší rozlišení a 3 monitory tam úřadu HD 7970, ale to je logické, když má pro to právě to vybavení výpočetně silnějšího jádra a 384-bit sběrnice. Vážně nechápu čím někteří přemýšlíte ... bez urážky :/
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 12:19:41

Souhlasím že je HD7970 výborná grafika na vyšší rozlišení a Eyefinity, ale GTX680 není o nic horší hlavně záleží v jakých hrách grafiky testuješ, a on ani ten rozdíl pár FPS zase až tak velkou roli nehraje. Já mám rozlišení 2560x1600 a na hry které hraji třeba COD, B3 nebo Crysis 2 je lepší GTX680 a v té době kdy jsem ji kupova byla i levnější než HD7970, to byl také jeden s důvodu výběru grafiky, přeci nebudu kupovat grafiku která je výkonnější ve hrách které vůbec nehraji. To je také důležitá věc která by se měla brát na zřetel, i když je HD výborná grafika s neuvěřitelným potenciálem pro mě byla volba jasná. Kdyby ty nereferenční HD7970 byli hned na vyšších taktech za slušnou cenu, tak bych se třeba rozhodl jinak ale se začátku to prostě podělali s takty které byli k smíchu a zbytečně přišli o pár zájemců..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 18:59:19
avatar
ale je GTX 680 horší volba pro vyšší rozlišení i Eyefinity, protože má jen 256-bit sběrnici a není to o testovancýh hrách, je to o tom, že máš dvě podobně výkonné karty, ale jedna má 256-bit a druhá 384-bit s různými paměťovými propusntostmi, a když to chceš pro vyšší rozlišení, nebudeš si kupovat 256-bit kartu, protože není pro vyšší rozlišení vhodná a můžeš za ty stejné peníze mít 384-bit kartu. To je důležitá věc, na kterou má být zřetel. Obě karty jsou sice celkově vyrovnané, ale ty chceš kartu pro konkrétní situaci ...

a, chceš ji pro 1080p, vezmeš si GTX 680, protože je tam většinou o pár % výkonnější a má nižší spotřebu, protože nemusí živit další 1GB paměti a další kus sběrnice navíc, které jsou v 1080p k ničemu ...

b, chceš grafiku pro vyšší rozlišení než 1080p? Tedy 2560 rozlišení či více monitorů? Vezmeš si 384-bit HD 7970, protože má 384-bit sběrnici, která jí v těcho nastaveních neomezuje tak jako 256-bit )ze všech testů je to dobře patrné) a je zde už v pomalé referenci většinou stejně rychlá (nebo i rychlejší) jako GTX 680, a to už v referečním základu s taktem 925MHz proti 1110MHz u GTX 680, a když si vezmeš rychleji taktovanou edici HD 7970, jseš už jasně výkonem výše a 256-bit GTX 680 tak těžko může být stejně vhodná pro vyšší rozlišení ...

Ty karty jsou celkově vyrovnané ale pro konkrétní situace je konktétně výhodnější vždy jen jedna. Jsou jasně diferencovány parametry a účelem ...
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-16 14:04:57

Opravdu nevidím jediný důvod si na 2560x1600 kupovat dražší HD7970, když na hry které hraji je GTX680 výkonnější a to za cenu 11 000,-.. . Jediné proč bych koupil HD7970 je lepší pocit z větší propustnosti, i když jak je vidět tak velký rozdíl mezi nima není a to dokonce ani ve vysokém rozlišení. Podle mě má má GTX680 propustnost a výkon takový jaký má mainstream mít, naopak je jasné že HD7970 je nehorázně bržděna takty a jen blbec může něco takového pustit do prodeje, k čemu je potom taková sběrnice když ji zabijí takty. Kdyby 384bitová sběrnice u HD7970 byla opravdu taková výhoda ve vyšším rozlišení, tak by všechny testy her vypadali zcela jinak a těch pár % co se nahoní taktováním už grafiky nezachrání. Takhle se jen snaží o nespočet HD7970 OC Edic, aby alespoň trochu ten náskok GTX680 zamázli, a ruku na srdce ne všechny verze se jim povedli jelikož ty takty jsou stále k smíchu. Až bude mít na stejných taktech HD7970 s větší propustností výkon o cca 15-20% větší ve všech hrách oproti GTX680 ve vysokém rozlišení, pak teprve můžu říct že si stojí zato připlatit za větší propustnost a větší paměť. Ale zatím je to jen o tom že má HD7970 větší propustnost a větší paměť, ale to je mi k ničemu pokud můžu mít stejný výkon za nižší cenu i když s menší propustnosti a menší pamětí. Já kupuji grafiku co nejvýkonnější ve hrách které hraji, ne pro dobrý pocit s větší propustnosti a stejně mi nezbývá nic jiného než HD7970 přetaktovat aby měla stejný nebo o něco vyšší výkon a to za vyšší cenu. A opravdu nechápu jakto že to není o testovaných hrách.. , vždyť to je přeci hlavní důvod všech testů aby si člověk vybral tu grafiku která je pro jeho hry nejvýkonnější, jinak ty testy pozbývají smysl.. . Podle tebe snad při nákupu rozhoduje jen to jestli má grafika vyšší sběrnici než konkurence, a to zřejmě bez ohledu na výkonostní a technologický rozdíl obou grafik. Já myslím že by jsi neměl pořád jen porovnávat sběrnici HD7970 a GTX680, ale hlavně to co které grafice po stránce výkonu stačí aby v pohodě konkurovala té druhé, i když stále zapomínáš že GTX s 384 nebo 512 bit sběrnici ještě příjde a to bude teprve přímá konkurence HD7970 a ne HTX680 jak to pořád spojuješ dohromady. GTX je mainstream o jakém se může AMD jen zdát, a jen blázen mohl čekat vyšší výkon a třeba i v podobě větší sběrnice než jakou má. Já osobně jsem nečekal ani to co předvedla, a to i přes menší propustnost jo není nato když někdo ví jak velká propustnost je zapotřebí k k taktům samotné grafiky, AMD to se svým HIGHENDEM nedomyslelo a všichni víme jak to dopadlo, dostala se akorát výkonem na mainstream konkurence a nedej bože kdyby u GTX680 nasadili 384 bit to by si HD7970 ani neškrtla ale to víme všichni že..

P.S. A pokud tvrdíš že je už referenční HD7970 s takty 925MHz stejně výkonná jako GTX680, tak proč tedy ještě HD7970 taktovat výkonu má jistě víc než dost, alespoň GTX680 to bohatě stačí..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-16 14:15:26
avatar
děláš, jako by HD 7970 byla dražší o 4000 proti GTX 680, co stála navíc GTX 580 proti HD 6970 ....

PS: tvrdím, že ve vyšším rozlišení (třeba eyefinity) má 925MHz HD 7970 stejný, nebo vyšší výkon než GTX 680 ... tak negeneralizuj laskavě a nepodsouvej mi ěnco, co jsem neřekl.

Jak bohatě stačí? tak když má OC potenciál přes 30% proti GTX 680 se 15-17%, proč by toho jako u HD 7970 neměli využívat?! Chápu že sis koupil GTX 680 a chceš si to obhájit, ale nám je to fuk, prostě navyšší rozlišení je HD 7970 lepší, to je realita, kterou nezměníš.

GTX 680 nemá 384-bit a kdyby měla mít, potřebuješ podstatné úpravy. Navíc když srovnávaš frekvence, 1,1GHz GTX 680 nemá na to 1,1GHz HD 7970 porazit a když bys chtěl 384-bit sběrnici na GTX 680, musíš zvětšit jádro a pořád je tu ještě velký rozdíl ve výpočetním výkonu kdy GTX 680 má mnohonásobně nižší výpočetní výkon. Prostě s tou obhajobou GTX 680 to dost přeháníš, je to dobrá grafika ale rozhodně není lepší ani efektivnější než HD 7970, nemůžeš generalizovat, záleží totiž hodně na specifické situaci.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-16 14:43:41

Beru ale ten rozdíl výkonu GTX580 a HD6970 byl větší než je rozdíl HD7970 a GTX680. A nezapomeň že já koupil GTX680 za 11 000,- hned při uvedení a kolik stála nereferenční HD7970 při uvedení někde i 14-15 tisíc.. . A to že teď snižují ceny z těch dříve přehnaných, také neznamená že to dělají kvůli nám ale kdo by je pak se stejným výkonem za vyšší cenu kupoval.. . Ale tím nechci říct že HD7970 nejsou skvělé grafiky, právě naopak mají neuvěřitelný potenciál ale který bohužel v AMD nevyužili tak jak měli bohužel, pak by to celé dopadlo úplně jinak než to je teď..

P.S. Mě je také fuk že máš HD7970 a chceš za každou cenu obhájit její nedostatky, ale mě jde především o výkon ve hrách které hraji ne o značku, a můžu ti říct že kdyby AMD vyrukovala hned s něčím pořádným tak jsem si koupil HD7970 do crossfire jak jsem měl původně v plánu, a nemusíš ze mě dělat zarytého zastánce GTX680 jen proto že jsem řekl svůj názor,to je grafika která se oproti HD7970 obhájí sama.. . Ale souhlasím s tebou že HD7970 není ani lepší ani horší než GTX680 což je vidět ve více testech, popřípadě dej odkaz kde si GTX680 vede o tolik hůř ve vyšším rozlišení než HD7970 když je o tolik efektivnější rád se podívám..
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 12:16:52
avatar
To jsou důvody Však ta samá karta od Gigabyte je za tu samou cenu v podání HD 7970, v základu přetaktované na 1000/5500 MHz, navíc aktuálně dostupná skladem, což ta GTX 680 moc není. Nejdříve napíšeš, jak je ta referenční HD 7970 špatná, potom, že si koupíš nereferenční GTX 680 a nakonec, že čekáš průšvih na 3 monitorech To je mocný.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 12:33:14

I muži mají své dny...
pardy67 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 07:56:18

dd naco cakas s recenziami gtx 680 ? nechapem...
snakehead28 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 11:27:09

On čaká na samotnú kartu . ešte ju, bohužial, nemá k dispozíci
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 12:04:14

To je jednoduché, zlobil tak teď musí čekat jelikož mu jediná GTX680 kterou dostal určitě náhodou spadla a možná i dvakrát a rozbila se, a tak mají teď strach DD-mu další půjčit...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 18:50:56
avatar
u nás problém není (vysvětlím brzy).
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-16 15:15:34

Vždyť to říkám problém není u tebe, jen ti ji už nechcou půjčit..
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-14 20:34:43
avatar
To jsou zase dohady ..... Kazdej ma sve preference a podle toho taky nakupuje PowerColor nevypadá špatně
Jelitko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ?:D 2012-04-15 15:13:33

Ja porad nevim, kterou sice mam jeste cas nez vyjde IVY ale ty zas nejdou k hranici 5ghz kdyz nebudou stacit (rekl to aspon maly bobr kdyz sel spat)680gtx nebo 7950(sapphire zda se mi jako nejlepsi reseni, sice pekny ze 680 je lepsi o par fps nez AMD ale co bude za dva roky bude lepsi vetsi sbernice atd? preci nechcu utracet kazdej rok penize do PC na hry za grafiku pres 10 000kc,(hm stoji vic nez mesicni plat super)
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 18:48:26

Tak rozhodně bych vzal GTX680 než HD7950 jelikož je o dost výkonnější, jen bych být tebou vzal nereferenční verzi pokud dáváš přednost tiššímu a účinnějšímu chlazení. Na to tvé rozlišení by bohatě stačila i méně výkonná a levnější grafika, pokud tedy neuvažuješ o koupi nového monitoru. A nemyslím že je dobré brát při nynější koupi ohled nato co bude za dva roky, jelikož budou nové hry a nové enginy a na ně budou zase úplně nové a jistě i mnohem lepší grafiky s novou podporou DirectX které se výkonem s dnešnímy nebudou moci srovnávat. A co se týče velikosti sběrnice tak v tom vidím větší smysl, pokud by sis pořídíl monitor 30" nebo Eyefinity jelikož vyšší propustnost využiješ hlavně při vyšším a mnohem náročnějším rozlišení. Pokud by jsi měl maximálně HD rozlišení kde propustnost sběrnice až takovou roli nehraje, tak v tom se výborně daří právě GTX680. Záleží také na co tak výkonnou grafiku budeš používat, a podle toho sáhnout po grafice v danné cenové relaci jelikož je zbytečné utrácet za něco co zcela nevyužiješ, snad ti to alespoň trochu pomohlo..
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 18:09:36
avatar
Ak budes pouzivat to rozlisenie ake mas v profile, tak ti bohate postaci nejaka HD 7850, pripadne ekvivalent od Nvidie ked vyjde. Resp. by som kludne uvazoval aj o HD 6870 / GTX 560 z predchadzajucej rady grafik. GTX 680 by som nekupoval v referencnej verzii, bud nereferencnu alebo nejaku GTX 670, ktora by mala snad vyjst niekedy na buduci mesiac. Ak by si uvazoval o HD 7950, tak asi najlepsia volba je nereferencna Sapphire HD 7950 3GB OC, ma skvely vykon a super tiche a ucinne chladenie.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 18:53:32
avatar
GTX 680 vs HD 7950? je mezi nimi 2500 korun rozdílu ...

pokud se muší ptát, jestli vzít grafiku za 12 000 tak na ní nemáš ;)
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 19:34:10
avatar
Tak si třeba půjčí ;)
Halusa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-16 09:32:03

Tohle bych bral jako pokus o flame a napadání za účelem ztrapnění uživatele Jelitko....
Ty víš kolik bere?

Omlouvám se nedočetl jsem do konce
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 22:24:57
avatar
Pokud bys pořádně četl jeho příspěvek, tak víš, že je to víc jak měsíční plat (vga přes 10tis kč) a taky bych mu radši doporučil HD7850/70 nebo něco od nvidie (až bude)
Jelitko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 19:22:08

DD myslis ze na to nemam? neblazni sice mam minimalni plat ale setrit umim dva roky delam si spocitej chci do 30 000,pc krome chladice CPU ten bude odkamose za 500 CM 212+, nechtej abych si zmenil mineni o tobe prosimte, me jde jen o to co vzit abych nemusel menit za rok ale za dlouho aspon jak 4850ku. Popripadne nekdy poridit full hd monitor ale ten nepotrebuju ke stesti ke hrani takze ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 21:12:06
avatar
tak se neptej a vem tu nejlepší OC edici HD 7970 (v současnosti nejvýkonnější jednojádrové grafiky) ... tedy MSI Lightning nebo spíše PWC VertexII, či Sapphire TOXIC HD 7970, které dorazí zanedlouho ;) taktované na 1100MHz ...

jestli se rozhoduješ mezi HD 7950 a GTX 680, tak samozřejmě GTX 680 bude výkonnější ... ale s nákupem GTX 680 bych také počkal na edice typu Lighnting, DCUII apod.

EDIT: Jestli jsi omezen rozpočtem, bude i ta HD 7950 za 9500,- dost drahá ...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 21:07:20
avatar
Jestli má bejt ten komp do 30000 tak když dáš za grafiku 13000 na zbytek už moc nezbyde
Fractal R3 2,5litru, kvalitní deska 3 litry, Intel Core i5-2550K 5,5 litru, ještě k tomu přidat TB disk, zdroj, RAM a na nic víc už nezbyde . Ještě by to chtělo optickou mechaniku a OS, takže bez monitoru by to vyšlo na nějakejch 33.
Jestli nemáš ani full HD monitor, stačila by i HD7870 a pak by to bylo do 30 tisíc
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-15 19:56:35

Zvazujem kupu 7970 tf4, alebo dcII, tak aby to bolo co najtichsie, ale vraj Sapphire oc verzia je prave ta najtichsia. Vie mi niekto poradit ktoru zobrat?
Jelitko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-16 15:45:41

hadr chladic a mechaniku neresim. a 2550K k cemu kdyz za 4800 2500k bedna je jasna corsair 500r, nebojte ja si poradim az bude tak dam vedet ale pockam na 3570k a zakladni deska msi gd65 ce mi paci. Jinak diky tem kteri poradili a ti co si mysli ze vy vse tak priste radci nepiste dulezitiste dekuji.
Jelitko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-16 16:36:55

Nakonec by to vypadalo nejak podobne http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_1K9A011CJW011282011D7V011I910112YE011KZU01 uvazuju spis o te 2500k ivy pry nejdou tak dobre taktovat pak se zahrivaj ubral sem na grafice a pridal na ssd,zdoj myslim kvalitni taky by mohl uz vydrzet nejaky rok,chladic CM hyper 212+ nejake namitky.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-16 18:13:18

Ano mě se to líbí, jen ten zdroj je podle mě zbytečně silný těch 500W-550W by bohatě stačilo, Seasonic je velice výkonný zdroj ten to v pohodě celé utáhne..
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl v nové luxusní ukázce!
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl v nové luxusní ukázce!Pátek, 14 červen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 440x
Komentářů: 0
Avowed očekávané RPG od Obsidian vypadá divně
Avowed očekávané RPG od Obsidian vypadá divněČtvrtek, 13 červen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1274x
Komentářů: 2
Call of Duty: Black Ops 6 v ukázce – hra bude v Gamepassu
Call of Duty: Black Ops 6 v ukázce – hra bude v GamepassuStředa, 12 červen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 945x
Komentářů: 0
Arcane – druhá a poslední série v první ukázce!
Arcane – druhá a poslední série v první ukázce!Úterý, 11 červen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1018x
Komentářů: 1
Starfield dostává DLC Shattered Space a nový UPDATE s módy!
Starfield dostává DLC Shattered Space a nový UPDATE s módy!Úterý, 11 červen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1015x
Komentářů: 0
DOOM: The Dark Ages oznámen! Další totální akční nářez.
DOOM: The Dark Ages oznámen! Další totální akční nářez.Pondělí, 10 červen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1582x
Komentářů: 2