3D technologie na CES – příliš mnoho víry v něco co nemůže používat každý stejně Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 12 January 2010
alt3D je hlavním tématem roku 2010 u výrobců. Všichni mají něco 3D a chtějí prodávat …

 

 

3D není technologie nikterak nová a u výrobců, alespoň podle toho, co prezentovali na CES, převládá zastaralý způsob přes aktivní brýle. Bohužel, budete muset pro 3D pořídit nový LCD, TV či projektor. Bez toho se neobejdete. Pokud jde o způsob 3D projekce, tak je zde v principu několik přístupů a převládají dva. Co už neuvidíte, jsou dvoubarevné 3D brýle se zeleným a červeným sklem, tato technologie zkresluje barvy a celkově není zrovna nejpovedenější. V zásadě jsou aktuálně v kurzu dvě technologie – aktivní brýle a pasivní brýle. Jaké jsou výhody obou technologií.

Společným prvkem je nutnost speciálních obrazovek. Pasivní systém má hned několik výhod, v první řadě je jednodušší a skládá se v podstatě jen z polarizačních filtrů na obrazovce a polarizačních brýlí. Výhodou je také nejlepší podání 3D obrazu a malá zátěž na oči, daná tím, že brýle neblikají (nejsou aktivní).

Působivější 3D než přes polarizační technologii nenajdete. Má ale také nevýhodu, kvůli které většina výrobců jde cestou aktivních brýlí. Polarizační technologie totiž snižuje rozlišení, protože pro každé oko vykresluje v podstatě ob pixel. Každé oko vidí různé pixely, celé se to pak spojí ale v opravdu působivé 3D a z našich zkušeností klade tato technologie nejmenší nároky na oči. Nicméně nízké rozlišení mnohým výrobcům vadí, protože z Full HD 1920 máte jen 960 bodů.

Pak je tu principem hodně stará technologie aktivních brýlí. Ta má hlavní výhodu právě v tom, že pro každé oko je promítám obraz v plném rozlišení. Aktivní brýle pak střídavě zakrývají obraz pro každé oko. Ten kmitá vysokou frekvencí až dvojnásobnou proti normálu. Aktivní brýle tak blikají a to mnohým dělá problémy. Lidské oči a mozek zkrátka nejsou u každého stejné. Aktivní brýle jsou samozřejmě dražší, mají vlastní napájení, musí být seřízeny s obrazem atd. Nevýhodou u aktivních technologií je to, že 3D efekt není tak výrazný a pěkný a sází právě hlavně na vysoké rozlišení. Kdybyste vedle sebe dali pasivní a aktivní technologii a výsledný obraz by byl ve stejném rozlišení, z hlediska působivosti 3D by zcela vynikla polarizační technologie. Bohužel pro 1080p HD přes polarizaci by bylo zapotřebí vlastně UltraHD filmů v rozlišení 3840 bodů, což by kladlo větší nároky na výpočetní výkon a většina dnes užívaného zařízení by to nezvládla.

O čem s velkým úspěchem pochybujeme, je úspěch 3D TV na stávajících technologií. Kolegové, kteří měli možnost na CES vyzkoušet hromadu 3D TV říkali, že na to se nedá koukat. Běžně je obraz v TV prostě moc rychlý na to, abyste to ve 3D stíhali sledovat a je z toho prostě jednolitý mišmaš, bez detailů a akorát vás z toho bolí hlava. Ona většina 3D filmů není natočena v poměrně přehledném a klidně plynoucím obraze jen tak pro nic za nic …

Své už začínají k módě 3D říkat i oční lékaři, protože vliv 3D na lidské zdraví nebyl ještě prostě předmětem velkého zájmu. Mnoho lékařů ale varuje před tím, že sledování 3D klade větší zátěž na oči, což je nezpochybnitelný fakt. Zkrátka nutíte mozek, aby pracoval s tím, co vidíte jinak, než jak je to normální. Mnozí tak mají s různými 3D problémy, to co někteří udrží na očích hodinu, jiní za minutu s migrénami sundavají. Bohužel prostě každý jsme jiný a to je jádro problému. Odborníci tak doporučují jediné, v záplavě 3D obrazovek a technologií si budete muset každou zvlášť vyzkoušet, která zrovna vám sedne. Jinak riskujete, že si za mnoho desítek tisíc koupíte něco, co bude na nic. Nejlevnější přístup k 3D budou mít majitelé PS3 a počítačů s novými grafikami, které budou umět akcelerovat 3D HD video (jak NV tak ATI karty). Podmínkou ale bude 120Hz obrazovka a k tomu určené aktivní brýle.

Jak to bude s 3D dále? Upřímně na filmy ve 3D koukám rád, ale pokud by to mělo být jako v kině, tak velká úhlopříčka je nutností a v tom případě beru projektor. Hrát hry ve 3D mě zatím vůbec nechytlo, mnoho her hraju tak říkajíc jedním dechem a to s 3D brýlemi prostě nejde. Navíc To 3D nefunguje zrovna všude a zejména v nových hrách má obrovské problémy, ztrácejí se detaily, stínování je mizerné a celkově to má prostě hodně nedostatků hlavně to prostě není na stálé nošení a nejsem pořád přesvědčen o tom, že to je pro oči opravdu bez následků. Ještě hůře to vidím s nástupem 3D TV, zde jsem přesvědčen, že to se stávajícími technologiemi není prostě realizovatelné tak aby to bylo k užívání. Celkově tedy myslím, že není kam spěchat a na 3D ještě klidně budu pár let chodit do IMAXu – polarizační technologie a velké plátno vyváží snížené rozlišení a tohle si doma hned tak neužiju …

Zdroj: DDWorld.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 02:21:24
avatar
ono to ani v tom kine neni uplne idealni...nevim jestli byl problem jenom u me nebo jenom v palace cinemas, ale nektere moc blizke objekty, byly dost neprijemne a takove rozmazane. ve filmu jich bylo sice jen par ale i tak to neni ono...3D vision od nvidie sem zkousel jen chvili, problemy mi zadny nedelalo a vypadalo to hodne dobre, ale idealni to take v zadnem pripade neni. kolem 3D je tedka velky boom, ale myslim ze na tu technologii je jeste brzo. v nejblizsi dobe (5 let?) svou plazmu/monitor za nejakou 3D televizi/monitor menit rozhodne nehodlam...
mamlasos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 12:00:59
avatar
Vidím to podobně, ideál pro mě by bylo nastoupení nešizené holografie.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jojo 2010-01-12 03:34:38
avatar
Ano je to tak paradoxně dynamické střihy v rychlém sledu vám v 3D zakvrdlají pěkně s mozkem.Člověk si v mozku vytváří prostorové vnímání i jen s jedním okem a to pomocí ostření na předměty v různé vzdálenosti od oka.Přirozené vnímání obrazu je že člověk ostří na předmět který sleduje a ostatní je tak trochu potlačeno což se děje podvědomě.U 3D obrazu se mozek a oči snaží chovat tak jak je pro ně přirozené a snaží se ostřit a ostatní potlačovat tak jako vždy a ono to nejde.Právě takovéto problémy vedou u některých lidí k bolestem hlavy nebo nevolnostem a v horším případě neurotickým stavům nebo nedejbože epileptickým záchvatům.Problém je navíc v tom že v rodině se můžou vyskytovat lidé kterým to vadí a jiným ne každý jsme jiný.Navíc se vnímání včetně zdravotních problémů může měnit s stavem únavy či věkem a tohle nebude zrovna argument na který firmy co to protlačují budou upozorňovat.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 03:21:49
avatar
no na takovych houbickach muze to 3D byt hodne zajimave
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 03:14:30

To DD: Od tebe to reseni s polarici vyzniva spis jako problem rozliseni videa nez jako rozliseni monitoru. Stacilo udelat monitor s 2 nasobnym poctem pixelu(neboli jenom 2* v sirce nebo vysce.. ne oboje) a zobrazeni bude v plnym rozliseni. (nemam nejmensi tuseni jestli je to technologicky narocnejsi nez 2nasobna frekvence)

Obraz u vsech technologii je vzdycky 2*, zvlast pro kazdy oko.
Aktivni bryle: obrazky pro leve a prave oko se stridaji, bryle propousti obraz stridave do obou oci.

Polarizacni bryle: Oba 2 obrazy jsou zobrazeny najednou, pricemz polarizace svetla jsou navzajem kolmo (Pootoceny o 90°). Bryle maji polarizacni filtry, ktere propousti pro kazde oko jednu polarizaci).

Tady by me hrozne zajimalo co se deje pokud zacnete s polarizacnimi brylemi naklanet hlavu, protoze by se teoreticky pri naklaneni hlavy meli oba obrazi zacit prolinat pro obe oci (s poklesem jasu kazdy slozky) a pri otoceni hlavy o 90° (lezeni na boku) mel obraz pro obe oci prehodit, coz u aktivni technologie nehrozi)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 03:23:38
avatar
u polarizace se musis divat z prima jinak se ten obraz opravdu deformuje...
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 03:13:34

Jeste me tak napadlo ze si nezminil hlavni problem vseho dnesniho 3D a proc to tolika lidem vadi:

Kdyz se zacnete rozhlizet po 3D scene (snazite se zaostrit na toho zraloka co se vam prave blizi k obliceji) tak se obraz vice ci mene rozmaze. Je to zpusobeny tim, ze ostry obraz je na monitoru (na platne v kine) a oko ostri na objekt kterej vystupuje. Ve chvili kdy zaostrite dejme tomu 20cm pred monitor (kde by teoreticky ta paryba mela mit cumak) tak ztratite ostrej pohled na plochu monitoru a tim se vam mazne i 3D objekt na ktery se snazite zaostrit.

Pak nasleduje znovu zaostreni na monitor a to se porad opakuje a zpusobuje to pretezovani a unavu oci.
Kirara [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 05:04:47

Jak už jsem psal jinde s NViDiA ViSiON zkušenost nemám, ale jinak jsem vyzkoušel už hodně technologií a zkušenost mám opačnou než DD.

Polarizační (IMAX, Flora) - rozmazané, místy zdvojené okraje, po delší době i bolestivé
Aktivní LCD (XPAND, Anděl) - ostré, čisté, bezproblémové
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 16:42:00
avatar
Já mám z Imaxu také špatnou zkušenost, velkou nevýhodou polarizace je, že při mírném naklonění hlavy člověk vidí obraz dvojitě a ztrácí 3D vjem...
Aktivní brýle také nejsou dokonalé, ale v tomhle jsou o něco lepší, každopádně je co vylepšovat, přidat na brýle senzor, že by se obraz počítal podle náklonu hlavy a polohy očí, zvednout obnovovací frekvenci na 240Hz, vkládat mezi změny obrazu černou plochu, aby každé oko vidlěo jen to co je mu určeno. Každopádně není to dokonalá technologie, jakákoli stereo zobrazovací metoda 3D jen napodobuje, každý se s tím vyrovnává jinak, navíc spousta lidí nemá obě oči stejně vytrénované a má s 3D problémy, přeci jen v realitě ostříme na blízko a daleko, zatímco u monitoru/v kině máme celou dobu oči zaostřené na blízko/dálku a mozku nemusí dělat moc dobře, že ostří jinam než kde vyhodnocuje polohu objektu.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 18:05:46
avatar
hochu, musíš brát každou technologii tak jak je, prostě film nemůže reagovat,ale hra jo. a taky mě štve že nikdo neřeší jak napodobit změnu ohniskové vzdálenosti(ale kamera bez ostření by možná šla udělat za pomoci nanotrubek).
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 18:15:08
avatar
U filmů stereo 3D chápu, to jo, pokud film nebude plně vyrendrován na počítači, tak se nic lepšího ani nedá moc čekat, ale u her by to chtělo tlačit vývoj dál.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 20:10:27
avatar
to říkám furt, jenomže dnešní svět se nějak zasel na tom že všechno se podřizuje ekonomii. jenomže ten model je špatný a nefunkční(obzvláště u PC her)
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 22:26:03
avatar
otázkou je, za jak dlouho na to příjdou a co s tím udělají
Nexon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 09:19:51

Tak aktivní brýle mám doma přes 7 let (3D revelator) od dnes již neexistující firmy ELSA, provozoval jsem to na 21" monitoru a víc jak půl hodiny se to hrát nedalo, ale efekt to byl zpočátku slušnej, jako když koukáte do akvárka.:-) Problém vidím v tom, že máte obrazovku příliš blízko očí a tak nutíte oči zaostřovat na krátkou ohniskovou vzdálenost. Nedávno jsem byl na Avatarovi v 3D kině s aktivními brýlemi a měl jsem z toho zpočátku obavu, ale bylo to v pohodě. Narozdíl od kámošky, kterou chytla po promítání taková migréna, že jsem myslel že to nepřežije, nezabírali ani silné léky. Je to prostě silně individuální, co kdo snese.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 09:45:57

pripojit priamo na mozog... huraaaa do Matrixu..
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 18:01:55
avatar
to by bylo lepsi nez vsechno dohromady,jen je tady nebezpeci zneuziti a tomu by se neco takoveho nevyhnulo(proste lidi jsou lidi )
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:25:22
avatar
se mi udělalo normál špatně jen jak jsem o tom četl važně, jsem jeden z těch, co jim to nedělá moc dobře. hlavně do toho kina se třeba nedá jít moc unavený, pak je to ještě horší a nevydržitelné. 3D technologie tak jak je je opravdu o ničem, alespoň pro mě
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:38:59
avatar
OK, koľkých normálne zarábajúcich smrteľníkov nejaké dnes prezentované 3D skutočne zaujíma? Situácia je oveľa horšia, než sa sami výrobcovia na CES snažia maľovať. Vynechajme Japonsko, ale napr. v našom kraji bolo donedávna aj digitálne vysielanie len rozprávkou. V Čechách už sa to podarilo zaviesť skôr, gratulácia. Aj ja chytám komplet celú digitálnu ponuku ČT aj Novy a Primy. Na Slovensku je zatiaľ pokrytie bieda a výpadky sú tiež dosť časté...
Potom sa vraví, že HDTV je in (v každom letáku v obchode to je), ja sa pýtam: pre koho a kto na tom je ochotný pozerať SD alebo 720x576? Koľko ľudí má už Blue-Ray a aj ho reálne využíva? (už ste si dnes kúpili BR film?)
V kontexte týchto problémov so skutočným prechodom na HD, načo do toho už dnes pchať 3D???
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:45:22
avatar
holt to nemuzes brat podle nas. u nas s "velkou slavou" nastupuje digitalni vysilani a uz je davno zastaraly...fullhd televize je prakticky k nicemu protoze zadnej fullhd obsah tu poradne neni. akorat par drahejch blu-rayu, ktery si nikdo normalni s normalnim platem nekoupi. ja si na ni poustim dvd z trafiky za pade a jenom teda u par vyjimecnych filmu mam normalni dvd. treba prodlouzeny verze pana prstenu, ktery sem dostal k narozeninam a vsechny dily alienu, ktery sem si koupil k svatku
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 17:55:27
avatar
taky mě zasočilo jak můžou zavádět digitál když to nestačí na FullHD a máš si na to dát né led ,ale satelit.
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:02:11
avatar
DVD prinieslo velky skok proti VHS paskam. BD a HDTV nema az taky zavratny prinos. No 3D by mohlo pomoct predajom preto tolka snaha a pretlacanie.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:04:40
avatar
Stále si myslím, že to pretláčajú priskoro a zlým spôsobom... je to smutné.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:13:24

Zajimave, kazdy, s kym se bavim (a je to i moje zkusenost) rika, ze HD je oproti DVD hodne velky skok. Ono taky zalezi, na cem to clovek pousti - takova 26" stara LCD TV asi nebude to prave. 1080p zobrazuje 5x vic bodu nez DVD, takze to musi byt poznat.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 14:58:32

Ono strasne zalezi na tom jak clovek vidi. Osobne nevidim uplne ostre na 2 a vic metru (momentalne...). V tu chvili se stava rozdil mezi HD a DVD kvalitou nepodstatnej, protoze mi to rozmaze muj zrak. Na PC monitoru z pul metru je ale rozdil znat opravdu hodne.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 17:58:55
avatar
a co je zajímavé že filmy jako 2001: vesmírná odysea z 1968 jsou točené způsobem použitelným jenom pro kino a pak až na full HD. ptotože na scéně kde má přednášku bys neměl v TV šanci rozeznat kdo mluví. nízké rozlišení TV a CVC donutilo průmysl používat vlastně ať už jde o jakýkoli záběr pokaždé detail.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:24:59
avatar
pro mne jako cloveka co nosi optiku nonstop a o cocky se nemini starat, aktivni bryle nepripadaj v uvahu,... yato bz nebzl problem udelat i klasicke bryle s polarizacnima filtrama,...
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 17:59:46
avatar
no to nevim jestli se da sehnat, ale slo by to, ikdyz myslim ze nvidia by se prez bryle daly umistit a Imax s nima asi pocitaji.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - je to jen kšeft 2010-01-12 12:45:21
avatar
O 3D se mluví v souvislosti s přehrávači Blu-ray protože se neprodávají tak jak by si konzorcium přálo a tak se snaží ho udělat atraktivnější.Nebýt PS3 tak je situace ještě tragičtější.Podle mne ale tyhle steroidy stejně moc nezaberou protože placka jako nosič je pomalu zastaralá již teď co teprve za 2-3 roky.DVD placek mám doma mraky a když to trochu přeženu tak při tempu jak přibývají mne za chvilku vytlačí z bytu(tudy cesta nevede).Distribuce filmu dle mého bude po netu a nebo třeba na flash pamětech které jsou skladnější a i odolnější ale asi by zdejší čtenáři našli další možnosti distribuce.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 18:01:14
avatar
no zkus si stáhnout full hd rip co má nějak 5GB a míň, pokud to není animáč má to děsnou kompresi, tam se právě využijou desítky GB.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Není 3D jako 3D 2010-01-12 15:13:51
avatar
Tady nejde o to, jestli aktivní brýle nebo pasivní brýle nebo žádné brýle, dokud bude obraz stereoskopický, tak se o žádné pořádné 3D nejedná, jsou to jen různě vyspělé optické klamy a každý na ně reaguej trochu jinak, protože to prostě není 3D.
Až budou Full3D hologramy, alespoň 2560x1600x1200, tak se bavíme o 3D a člověk z různých úhlů a s různě nakloněnou hlavou pořád uvidí to co má:-) A bude to chtít kromě klasického RGB přidat ještě informaci o průhlednosti jednotlivých bodů:-)
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 18:01:55
avatar
já prostě říkám mrdněte tam 2x víc pixelů a teprv pak polarizaci. Jak se jako mám dívat na obraz který má 2x menší rozlišení a je vzájemně posunutý?! Mám v podstatě 2 požadavky než pudu do 3D: až se vyřeší tak že nebude rozdíl v nárocích na oči a mozek mezi realitou(oči samy zaostřujou podle toho jak daleko je sledovaný předmět), a stroje musí zvládat 2xfullHD (ideálně rendrovat přez GPGPU, protože i Q6600 má dost problémy v některých přehávačích s urč. typy souborů).
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 17:55:09
avatar
To se mi líbí, že se opět tlačí ven technologie, která mě absolutně nezajímá, aspoň mě nic nebude nutit utrácet. Podobně jako posledně s bombou jménem High Definition - nezájem. Asi jsem staromódní, ke štěstí mi stačí slušně vypadající hra nebo kvalitní film na DVD na normální televizi. Teprve loni v říjnu k nám do vsi dorazilo digitální vysílání a já jsem z toho na větvi, přál bych vám vidět ten obraz, co jsme měli na analogu
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 22:28:20
avatar
předpokládám, že v analogu byl lepší jo, musíš to vychytat
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 06:54:35
avatar
Když nemáš dost silnej signál, tak není moc co vychytávat.
Stanislav007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 22:43:11
avatar
3D není špatná věc, 45 min dokumenty v IMAXu jsou super...ale dnes jsem trochu změnil názor na "trvanlivost", že je 3D super to je jasný pořád, ale když jsem skoro 3 hodiny koukal v IMAXu na Avatar, tak se mi to po 1.5 hodině už zas tak extra nezdálo, prostě to nějak zevšednělo a to po docela dost krátké době (po skončení jsme si říkali, že nám to jako 3D ani moc nepřipadalo, člověk si navykl) + někdy to docela trhá oči (třeba hned první akční scéna v lese - útěk před tou velkou zubatou potvorou) prostě moc rychlý pohyb a nestíhalo to zobrazovat nebo nevím a když se začnou mísit dva rozmazaný obrazy, to je pěknej vopruz pro oči...ano když jsem si sundal brýle byl to rozdíl, ale koukat takhle doma na televizi...myslím že by mě to přešlo...
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 23:26:18
avatar
Tak 3D není pro každého.Byli jsme na Avatar v 3D čtyři a já jsem měl 99% filmu v 3D a vychutnával jsem si ho,tak přítelkyně už měla v 3D jen asi 60% filmu,kamaradka pak 30% a poslední už neviděl v 3D nic a nic z toho neměl(nosí brýle).Ale abych pravdu řekl,bez 3D se obejdu.Je to něco nového,ale ze špatného filmu dobrý neudělá.
Darkmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 10:19:54
avatar
Musime brat, ze to vse je jeste v plenkach a bude plno slepych ulicek, jako v kazde technologii. Ono koukat na cernobilej obrazek velikosti pohlednice asi take nebyl zadny med kdyz zacinala TV, vse chce svuj cas
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1181x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2087x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1918x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1289x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1287x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníFriday, 19 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3902x
Komentářů: 0