Závisláky nebereme, slyší hráči WoW … Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 19 prosinec 2008
altHraní MMORPG her vám může zapříčinit to, že neseženete práci. Někteří zaměstnavatelé WoW hráče nechtějí …

 

 

Prozatím to není běžná praxe, ale jak se to rozkřikne, tak se to běžnou praxí stát klidně může. Údajně někteří zaměstnavatelé začali klást zajímavou podmínku. Nechtějí hráče WoW (Word of Warcraft). Proč?

  Zaměstnavatelé se bojí toho, že tito závisláci se nebudou dostatečně soustředit na práci. Ba co více, klidně mohou uspokojovat svou závislost a koníček v pracovní době. Mezi námi, ono na tom něco bude. Už delší dobu se v Asijských zemích hovoří o lidech, kteří skutečně hraním MMORP tráví naprosto všechen čas. Náruživější hráči, kteří by chtěli chodit do práce, pak svému koníčku také určitě budou obětovat volný čas, nicméně mohlo by to být na škodu tomu pracovnímu. Unavený pracovník není dobrý pracovník. Navíc místo soustředění na práci by se fanda MMORPG (netýká se jen WoW) zabýval jen sledováním hodinek, kdy už bude mít padla, aby se pustil zase do hraní.

pc_zavislak

  On line hraní, zejména pokud je ho nadbytek a že to někteří opravdu přehánějí, se stává pomalu ale jistě civilizační nemocí. Plně chápu, proč si některé firmy začínají dávat na náruživé hráče pozor. Možná se teď někteří začnou ohánět, že je to diskriminace a že do toho, co dělá zaměstnanec ve volném čase, zaměstnavateli nic není. Já si myslím, že je, když to může a také nejspíše zasahuje do pracovního času a výkonu. Aby tomu nasadili někteří korunu, tak jsou prý i takoví, kteří si myslí, že hraním MMORPG a WoW konkrétně se naučili pro život užitečným věcem. Některé pracovní agentury tak radí, abyste hraní WoW a MMORPG a možná vůbec hraní her na počítači apod., do životopisů raději nepsali. Chápu však, že u některých bude extrémně obtížné, ne-li přímo nemožné vymyslet jiného koníčka ...

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Majkl777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 06:34:35
avatar
Je to sice smutné, ale něco na tom je..

Holt každá věc, jako samozřejmně i hraní her sebou nese riziko, že mu člověk propadne a přestane pro něj být příjemným uvolněním a zábavou, ale jen jen čistou nutností..

A právě u počítačových her si to člověk dlouhou řadu měsíců a let nemusí vůbec připustit.

Chce to kontrolu sama sebe a poznat, když už něco škodí místo prospívá.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 21:19:18
avatar
No jo, ale kolik lidí to dokáže..

Udělam si malou reklamu, na tohle téma sem nedávno napsal článek.. Odkaz ..tak třeba koukněte.
Nigga [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-12-19 23:48:05
avatar
Pěkný článek.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-20 00:26:42
avatar
Dík.
Neznámý  2008-12-20 09:21:16

Zajímavý článek dlouho jsem takový nečetl sice se spoustou věcí sice nesouhlasím ,ale spousta věcí je (bohužel) pravda
Pěkný článek
Neznámý  2008-12-20 03:39:49

By mně, zajímalo, jak bych mohl, asi nic, nedělat, ve Firmě Emba S.r.o, když mám, rovnat, každý den, asi tak 13 000 Pořadačů na Paletu, když je taková Norma, a když, mám ještě, kontrolovat, jestli jsou ty, pořadače, špatné, nebo, ne, a ty, pořadače, co jsou špatné vyhazovat, a třeba, upozorňovat, aby kluci, a to kluci, seštelovali, mašinu, aby, to dál už ty blbé pořadače, nedělalo, aby to, dávalo, a to dávalo, třeba, správně, štítky, a nebo, tak, no, tak, to nevím, sice, jsem, třeba, hrál, a to hrál, třeba, hru Warcraft III., Mrazivý trůn, asi nějaká verze CZ, ale kdybych, kvůli tomu, přestal, a to přestal, rovnat, pořadače, a to ty, pořadače, na Paletu, a kontrolovat, a připadně, vyhazovat, ty co jsou, špatné, a na ty, špatné upozorňovat, aby jsme, seštelovali, mašinu, aby to třeba, zas, dávalo, rovně, štítky, na ty, pořadače, a nebo, tak, tak, to kdybych, přestal, skládat, a to skládat, ty, pořadače, na Paletu, když, jich, máme, udělat, asi tak 13 000 za jednu 8 HODINovou směnu, tak, to nevím, ale to si myslím, a to si myslím, že by, mně z té Firmy Emba s.r.o, asi hodně, rychle, a to hodně, Rychle, vyrazily, tedy, abych tak, řekl, to přece, nejde, a to přece, nejde, v práci, nic nedělat, a nebo, snad, ano, a nebo, jak co? Přiznám, se že tenhle, článek, a to tenhle článek, opravdu moc, a to moc, nechápu, a vyrábím, nebo, vyrábíme, konkrétně, tyhle, pořadače, no tak, více viz. tady: http://katalog.emba.cz/cz/images/big/Poradace_prespancer.JPG ,tak, si to, třeba, užijte, docela, pěkné, a nebo, ne co? Jo a ještě, něco, Hurá ať, zije, Firma AMD, a to ten, její nový procesor, a to ten, její nový procesor, AMD Athlon 64 x2 5050e, na Frekvenci, asi tak, 2,6 GHz, no tak, více viz. tady: http://www.czechcomputer.cz/disc_doc-P8EC3AD179B87174DC12574F50077F523.html ,tak, si to, a to, třeba, užijte, ale ještě, s asi tak, o 20 Wattů, nižší spotřebou, a to, ještě, s asi tak, o 20 Wattů, nižší spotřebou, a to s asi tak, o 20 Wattů nižší spotřebou, než ten, procesor, a to ten, DvouJjádrový procesor Intel Celeron, na Frekvenci, asi tak, jen 1,6 GHz, Intel Šrot, Viva La AMD, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-20 16:01:51

Souhlasím, když má pracovník nějaký úkol, a splní ho, tak je uplně jedno co dělá ve volném čase.
Také souhlasím, že 13 000 za jednu 8 HODINovou směnu není možné udělat.
Máš kladný bod.
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 07:21:14
avatar
Mi přijde dost podivné, že (Fudzilla) se rozmáhá nápad psát si do CV své intenzivní zkušenosti s WoW Ti lidi imho nemůžou být normální.
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 07:23:50
avatar
Taky hraju MMORPG a času to bere celkem dost, ale že bych kvůli tomu neměl čas na práci je nesmysl. Přílišné hraní ale může být bráno jako nemoc. Všechno čeho je moc, můžeme brát jako nemoc a to nejen u hraní her. Jinak na hraní RPG nevidím nic špatného. Jak každý tráví svůj volný čas je naprosto jeho věc a když to neznemožňuje vést normální život, nepřísluší nám hodnotit, co je dobré a co špatné. O co lepší je třeba hraní fotbalu než hraní RPG? O nic Co ty, co sledují filmy, koukaj na TV a podobně?

Čili, neviděl bych to tak černobíle ;)

P.S. Dávat si do CV hraní MMORPG her je naprostá konina a takovej člověk si nezaslouží dostat práci
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 08:31:44
avatar
"O co lepší je třeba hraní fotbalu než hraní RPG?" - teď nevím, zda je to myšleno obojí na PC nebo fotbal jako sport s fyzickou činností Ale jestli PC, tak je to obojí "špatné", akorát dle mě na tom fotbalu nikdo neujíždí tolik jako na Wow a to proto, že fotbal prostě přestane bavit (na PC mě Fifa 2009 přestala bavit po 5 zápasech ), ale něco jako Wow má mnohem větší možnosti a kreativity (aspoň myslím, nikdy jsem to nehrál )
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 09:16:37
avatar
Myslel jsem reálný (fyzický) hraní fotbalu
venca68 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 10:44:40

S tvým názorem, že aktivní sport není lepší než hraní her na PC, rozhodně nesouhlasím. U PC můžeš "hnít" celý den aniž by ti to jakkoliv prospělo, aktivní sport však vydržíš dělat max. 2 hodiny (...tedy já bych víc nevydržel) a přitom uděláš i něco pro své zdraví. Mimo to, sporty jsou různé a musíš u nich vyvíjet různé schopnosti a zapojit tělo (pokud jako argument nepoužiješ např. šachy). U her na PC je důležitá rychlost, postřeh, schopnost ovládat myš a klávesnici a (občas) strategie. Takže jen sedíš, kmitáš rukama a v "palici" se ti honí stále to samé. A to je dnes asi ten největší problém.

Když si vzpomenu na doby svého dětství, tak byla venku vždy spousta dětí a něco se hrálo. Dnes, když se podívám z okna na dětské hřiště, nevidím skoro nikoho. A mám pocit, že většina dětí dnes sedí právě u PC a paří, místo aby šly ven.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 17:38:40
avatar
souhlasim. aktivni sport a pc se srovnavat neda. sport je urcite pro cloveka mnohem lepsi. vetsinou se jedna o kolektivni hry (fotbal, nohec, hokej), takze nejde jen o to se trochu probehat, ale i kontakt s kamarady a svymi vrstevniky. bojim se, aby dnesni mlada generace se pak vubec dokazala mezi sebou v realu rozumne bavit. dnes sou to samy chaty a icq, prinejlepsim skype a to take neni to prave. a kdyz uz se to pak nekde sejde, tak vetsinou jenom prinejlepsim chlastaj nebo pak hulej a jeste horsi veci. za moji puberty jeste nebyl net tak rozvinutej jak je ted (aspon u nas na vesnici), takze podobny problemy sme nemeli. sice jsem take nekdy vydrzel byt u pc treba 10 hodin, ale to byli opravdu vyjimky ale zas o to sem byl vetsi hajzlik ted u pc travim mnohem vice casu (taky je to moje pracovni napln), ale zas pravidelne chodim do fitka, zaplavat si, na squash nebo tenis a obcas i ten fotbalek - a ten jak realnej na hristi tak i v hospode
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 21:16:16
avatar
no z vlastní zkušenosti čtyř zlomenin můžu říct, že fotbal pro zaměstnavatele neni asi to pravý ořechový (teda zatim jen studuju, ale za pár let... ) Znám dokonce firmu kde prohlásila paní sekretářka k šéfovi: "Budete sem muset začít brát taky nějaký nefotbalisty, jinak tu po víkendu bude plno mrzáků, ale pracant žádnej."
Ne, je pravda,že člověk kterej se nějak hejbe (aspoň občas vyleze z baráku a provádí nějakou činnost kde zapojí všechny čtyři končetiny) je v práci daleko užitečnější.
Otázkou je jestli je třeba náruživej hráč horší než někdo kdo tráví několik dní v týdnu po barech...
Neznámý  2008-12-20 03:43:10

Zdar RAIGORe, tak to s tebou, tedy, na-prosto, souhlasím, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 08:03:32

Vsetkeho moc skodi.Len aby sa to nezvrhlo do extremu ked bude zamestnavatel viac tolerovat zamestnancov ktori vecer co vecer po praci vymetaju bary hlavne aby boli spolocensky :-).
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 08:34:11
avatar
Tak to se toleruje už teď a není to nějaký přihoršující. Ale smyslově je to stejný - nevím, kdo by do CV psal, že paří od odpoledne do rána Wow, stejně jako kdo by psal, že vymetá od odpoledne do rána bary po okolí Bohužel s tou společenskostí tos vystihl.
miki75 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 08:22:14
avatar
Podla mna je to cele hovadina. Ak chces robit u pasu tak tam na to dlabu lebo ludia sa tam furt menia. ak chces robit na spickovom mieste musis byt spickovy odbornik a potom to maju zase na salame lebo ta potrebuju, horsie ak som trulo a do roboty chodim lebo sa musim zivit, vtedy bacha na zivotopisi hhahaaa
Neznámý  2008-12-20 03:47:32

Zdar Miki75, no znám, a to znám, Jednoho Týpka, a ten, dělá, u stroje, a u různých STROjů, ve Firmě Emba S.r.o v Pasekách nad Jizerou, mimo, jiné je to Láďa Řehounek, a to Láďa Řehounek, z Poniklé, a teď, dělá, teď, ve Firmě Emba S.r.o, se svou Dcerou, a to se svou, Dcerou Jainou, a to se svou Dcerou Jainou PSOTovou, rozenou, Jainou Řehounkovou, a dělá, tam, asi tak, Minimálně 10 Let, jestli ne více, takže, tenhle, člověk, i když dělá, většinou, Manuální Dřinu, tak, tenhle, člověk, a to tenhle, člověk, se zrovna, moc, nemění, tedy, abych tak, řekl, teď, zrovna, zvedá, asi tak 20-ti Kilové Krabice, z Pořadači, a to mu, už je, a to mu už je, asi tak, 59-Let, takže Borec, všechna, čest, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-20 22:39:06
avatar
No to je dobrej odpad, co z tebe zase vypadlo Ladíku
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 08:23:25
avatar
tak toto je pre mna celkom stupidny pristup od zamestnavatelov ... sice wow uz nehravam asi rok a pol ale co koho do toho co robim vo volnom case ... to ako keby zakazali dakemu robotnikovy chodit do posilovne lebo v praci nevladze zdvihnut ruky ... to je fakt diskriminacia ... moj volny cas je moj a zamestnavatela do toho houby ... aj keby som si honil cely cas
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 09:31:20

Problém je v tom, že lidí, co hrají třeba 10 hodin denně ve "volném" čase po odečtení 8 hodin práce a řekneme, 2 hodin cesty mají na spánek a všechno ostatní jen 4 hodiny. Jedí vždy narychlo, což vyvolává žaludeční problémy. Jsou pořád unavené kvůli spánku a nedokážou kvalitně plnit ani práce u pasu. Rozhodně při tom nemají normální společenský život, zanedbávají přátele, milované, koncerty, muzea, výstavy, knihy, populární vědu, sport, procházky atd. Což rychle snižuje jejích psychickou adekvátnost a tvůrčí schopnosti a schopnosti k přemyšlení vůbec. Tak k čemu takový pracovník je? Není to diskriminace, k čemu brát do práce člověka, který bude jen tupě čumět do zdi a zívat? Nebo dělat tolik chybných rozhodnutí, že přínos jeho práce bude záporný?
Jiná věc, že absolutně stejný výsledek bude mít vytrvalé zametaní barů nebo chatování. Anebo také 3hodinová cesta do práce. Takže správně by bylo nepronásledovat ten nebo jiný výkyv, vždy se najde další, ale podporovat zdravý a inteligentní způsob života. To ale musíme připustit větší viditelnost do svého osobního života. Myslím, že k tomu nevyhnutelně přijde, chce, nechce.
Jo, a proč piší WoW do CV? Protože se tam požaduje psát koniček, a některé lidí neradi lžou. Není to blbost, ale poctivost. Samozřejmě, vždy se najde někdo, kdo si poctivost plete s blbosti. Já bych takovým nepůjčil ani bura do zítřka.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 10:06:53
avatar
a aky je rozdiel medzi clovekom ktory pozera TV 10 hodin denne presna ako pises ty s wow ??? podla mna ziadny zanedbava presne to iste je unaveny naspolocensky ... podla mna je kazda zavislost zavislostou ale pokial hras wow 3-4 hodky denne nikoho neobmedzujes ... a navyse kto si napise wow do zivotopisu je blbec ... sak si tam napise PC a nikoho nemusi zaujimat co na nom robi

alebo sa ta spytaju ze ci si fajciar a ked si tak ta nezoberu ... sak ked si spocitas ze si pojdes 6x zapalit tak to je hodina dokopy a hned mas kratsiu pracovnu dobu

takze s tymito obmedzeniami by som bol opatrny ... je pravda ze v nasom state (SR) ako aj vo vasom je zamestnanec ten najposlednejsi koho zakon chrani takze zamestnavatelia si robia co chcu
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 13:15:20

1. Žádný rozdíl oproti TV zavislákovi. O tom pišu, mimochodem, ve 2. odstavci. Vzkutku, než začnaš odporovat, přečti pořádně, prosím.
2. 3-4 hod. denně čehokoliv, co nenese užitek, je zavisláctví. Člověk má dělat nikoliv to, na co má náhodou chuť, ale to, co dělá z něj člověka a/nebo pomáhá jiným lidem. Hry k tomu rozhodně nepatří. Samozřejmě, tato věta neplatí pro ty, co sami pišou hry a je to součast jejich práce.
3. Pokud napíšeš koníček: PC, tak to předpokládá, že ten PC zkoumáš, zlepšuješ nebo stavíš. Pokud hraješ, tak PC je pro tbe jen nástroj. Takže je to lež. Jestli považuješ lež za rozumný skutek, je, samozřejmě, otázka tvého svědomí a tvé volby.
4. Co se týče kouření, ve mnoha firmách se ten čas odečítá z pracovního. (Což jest jedině správně.)
5. Co se omezení týče. V Japonsku spisovatele si najímaji člověka, který dohliží, aby ten dotyčný pracoval. V Egyptu totéž dělají družstva stavbařů. Při hořícím termínu ten dohlížeč používá i bič. Naše Evropská civilizace je tak zhyčkaná, tak malo pracujeme, jsme tak liní, že jakákoliv kontrola, zlepšující náš výkon, všem jen prospěje. Pardón, ne všem, ale 99% určitě. Ovšem, pokud pro někoho je cílem života POHODA (takových je dost), ten to nepochopí už asi nikdy. Nevím, co takovému může pomoci. A toho, kdo ho udžuje v lidském stavu bude považovat za antidemokratického omezovače jeho všelidských prav stát se prasetem.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 15:10:22
avatar
tak s tvojim bodom 2. nebudem nikdy suhlasit

2-hod v posilovni neprinasa uzitok absolutne nikomu akurat ja mam dobry pocit ze som si zacvicil a moje svalstvo nieje lenive

3-4 hodiny v opere alebo v divadle je podla teba zavislactvo pretoze co to komu prinasa ??? (pozeras sa na ludi ktory sa na niekoho hraju a pretvaruju) kazdy clovek je individualita a kazdemu prinasa uzitok nieco ine ... tak napriklad pri online hrani som si sakra dobre zdokonalil pisomnu anglictinu ... iny clovek ktory ma problem s komunikaciou s inimi ludmi sa moze pri online hrani naucit komunikovat ... pri FPS si zdokonalujes orientaciu a reflex .. ako povedal moj sef ... "radsej sediet za pc ako sa tulat po uliciach a robit blbosti"

k bodu 3. ked napises ako zalubu PC tak tym mozes mysliet singl hry, internet, chatovanie, IT technologie cokolvek co sa tyka PC ... nemusis to PC zrovna rozoberat aby to bola tvoja zaluba ... a ked nechces klamat tak neklam a napis ze ta zaujima HW a nie PC ... PC bude vzdy len nastroj


co sa tyka ostatnych bodov v celku suhlasim ... v nasich krajinach je mizerna pracovna moralka a kazdy chce peniaze za nic
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 17:45:59
avatar
souhlasim s tou anglictinou..na statnice mi jako velmi dobra priprava poslouzily klasicky adventury ale s tou komunikaci rozhodne nesouhlasim..online umi komunikovat kazdy, ale tohle si nedokazes previst do realu kdy je to uplne o necem jinym. znam nekolik lidi co hrajou onlinovky (holt IT firma) a jenom s jednim z nich si dokazu normalne pokecat nebo s nim zajit na pivko. z ostatnimi nikoliv, protoze jejich hlavni tema rozhovoru je vzdy wowko nebo lineage a o nicem jinym se snad bavit ani nedokazou. pro spolecnost jako takovou je mozna lepsi, ze ten clovek bude radsi sedet u pc nez delat na ulici kraviny, ale pro nej urcite ne. ja byl peknej hajzlik..to priznam..udelal jsem dost veci, kterych aji lituju, ale muzu rict ze jsem si mladi uzil a vzpominam na nej moc rad. kdybych ho prosedel u pc tak si tohle rict nemuzu.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 19:06:06
avatar
v niecom mas pravdu .. ja zase poznam jedneho co by si radsej povedal .. mal som sedet za pc a teraz by som este mal oko

ale je samozrejme ze vsetko sa da akceptovat ale v urcitych hraniciach .. aj ja poznam takych co hraju wow a okrem toho sa s nimi neda o nicom hovorit ale to uz je naozaj zavislost
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 19:51:35
avatar
tak nehody se stavaji..s tim se neda nic delat, ale to uz je blbost tech lidi. muj dobrej kamarad zas v 17 vzal svymu otcovi masinu a opilej se jel projet. do konce zivota uz je na vozicku a to mel jeste velky stesti

ja sem wowko take zkousel..s lidma se na serveru dalo bavit, bylo tam i dost holek, ale me ta hra proste nebavila. i kdyz prochazeni nekterych dungeonu nebo chozeni proste v parte po ukolech nekdy zabavne bylo, celkove sem se u hry ale dost nudil a na nejakym 25 lvlu sem se svou carodejkou skoncil. ty ukoly se tam strasne opakovaly, boje me nudily a jenom ty lidi tam me u toho proste neudrzeli. nemel jsem zadnou motivaci to hrat dal. v realnym zivote jsem si uzil zabavy mnohem vic
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-20 00:20:41

Ale tvoje příklady vůbec neodporují mému 2. bodu. Opera, divadlo, posilovna atd jsou věci, které dělají y tebe člověka a zvětšují tvůj potenciál, psychický, fyzický a tvůrčí. Totéž hra, pokud Tebe něčemu učí. Ale hrání stejné věci pořád a pořád, DENNĚ, jak jsi řekl, ať je to WoW, nebo 1. konzerto Čajkovského pro fortepiano s orchestrem po n-té hře prakticky přestává Tě vyvijet a čas marníš nadarmo. V případě různých zaměstnání toto n se může lišit. Ale jenom v v němnoha případech je nekonečné. Například, v případě posilovny nebo tvůrčí práce.
Pro mně také na určitých etapách hry pomáhaly s angličtinou. To ale funguje, jen pokud poctivě používáš slovník a hledáš význam a výslovnost každého nového slova. Jaké procento hráčů WoW tohle asi dělá? A potom, když základní slovní zásobu člověk už má, MMORPG v tomto smyslu nepřináší nic nového. I angličtina tam je dost "basic".
Toulat si po ulicích vůbec není špatně. Například, při tom se dá přemýšlet a vymýšlet něco nového. Nebo si učit slovička. Toulaní je občas produktivnější, než práce za stolem.
"PC bude vzdy len nastroj" Jen pokud sám PC je cíl, tak už Ti nejde o něj jako o nastroj. Pro DD, například, cílem je právě optimalní PC.
Neřekl bych o sobě, že se zabývám PC. Programováním, PM a analýzou, ale ne PC. To je ale otázka osobního citu, myslím.
Ostatně, myslím, že máme dost podobné názory, prostě přesné vyjadřévání potřebuje takový čas, že je to možná horší, než zmíněné MMORPG. :-)
Můj nevětší osobní propad byl 1 měsíc živého času (30*24h) na discworld.com. :-( Ale už před 10 lety :-)
Hezké Vánoce.
Neznámý  2008-12-20 03:52:50

Zdar GANGu, Žádný rozdíl, a to žádný rozdíl, oproti, závislákovi, co kouká, na Televizi, oproti, třeba, Závislákovi, a to Závislákovi, co hraje, a to hraje, World Of WarcRaFt, no to si snad, děláš a to děláš, Legraci, ty, jsi snad, spadl, z měsíce, ne, no doufám, že umíš, alespoň, MoonWalk, třeba do BOKu, tedy, abych tak, řekl, jinak, opravdu, moc nevím, tedy, abych tak, řekl, to chceš, říci, že sledování, Televize, je stejně, náročné jako, umět, s počítačem, no to snad, ne, ty jsi snad, opravdu, spadl, z Měsíce, a nebo, ne co?
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-22 09:23:39

Když člověk použivá ználosti, které stejně už má, a ve hrách už dávno moc nového pro svůj osobní vývoj nevidí, tak rozdíl oproti televiznímu zavislákovi je jedině ten, že vice-méně udržuje tu část inteligence, která odpovídá za řešení hlavolamů. Při tom spíše méně, protože řeší mnoho prakticky stejných hlavolámů.
Toto je ale komponenta inteligence jedna z mnoha a docela druhořadá. Nerozvijí (a tím i ničí) vyjadřovací schopnosti, schopnost chapání jiných, humor, schopnost vymyšlet nové věci, schopnost vnímání různých způsobů uměleckých vyjadřování, schopností a návyky ve všech úměních a vědách aj. Zapomíná kvůli nedostatku praxe svoje ználosti.
A hlavně, úplně ničí svou intelektuální a duševní odolnost. Hry jsou útěkem od vnějšího tlaku na naše duše a mozky. Trochu odpočinout je jedna věc, ale ten, kdo pravidelně utíká, snižuje svou odolnost vůči okonému světu, a potom i stejný tlak mu připadá větší, a potřebuje zase utéci, a je to horší a horší, jako s drogou. A vysvětlení sobě a jiným o tom, že přece rozvijím umění prostorové orientace nebo něco podobného jsou jako kecy alkoholika o úžitku červeného vína pro cevy a srdce. Co si budeme povídat, pravě proto to dobře znam, že také až přílíš často utíkám od reálního života.
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 08:43:14
avatar
Hram WoW pekne dlho, ziadnu zavislost som u seba nepostrehol.
miki75 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 09:03:33
avatar
hahahaaaa to musia postrehnut iny. Aj mne zena furt ohriza usi a ja som nic nepostrehol
MiLiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 11:55:27
avatar
Odkdy se závislák cítím závislákem?
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 15:32:49
avatar
Být závislý a zároveň si to uvědomovat je možné, jakkoli ne velmi časté.
Třeba já býval jako mladší závislý na internetu a moc dobře jsem to věděl, ale stejně ty účty za připojení trhaly rekordy.
MiLiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 15:51:56
avatar
Máš pravdu, měl jsem spíš napsat, že to neradi (hlavně veřejně) přiznávají
Neznámý  2008-12-20 03:53:39

Zdar Miky75, jé tak, to máš, a to máš, krásné tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 09:21:21
avatar
Psát si koníčky do životopisu? O takovém člověku si asi personalista něco pomyslí :-) Taky nezapomeň kolik je bráchovi, ségře apod
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 09:37:43
avatar
A hlavne nezapomen na oblibenou barvu a pisnicku

BTW nemas mit spis nick vz.58? .... jen jsem fanda do zbrani trosku - nic ve zlem
Neznámý  2008-12-20 03:56:58

Zdar ANDREASi, no moje, oblíbená a to oblíbená písnička, je ta, písnička, od Michaela JACKSona, King of the POP, a to, ta, písnička, "For All Time, mněla, být, na Albu, "Thriller, asi tak, z toho, ROKu 1982, ale na-konec, byla, vyřazena, no písnička, "For All Time, no tak, více viz. tady: http://cz.youtube.com/watch?v=ysVG7O4X1Ts ,tak, si, to, třeba, užijte, pěkná, ne, a nebo, ne co?
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 14:54:15

Některé personální agentury a mnohé perzonalisti se na koniček ptají. Podle mých zkušenosti v Čechách pravděpodobnost takové otázky je asi 75%. Jaká je praktika ve Východní Asie, nevím. A myslím, že Ty také nevíš :-).
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 17:49:14
avatar
me se na to taky ptali..jeste ze sem klidne mohl rict pravdu..tedy pc a sport
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 19:31:27
avatar
když se zeptají tak prosím ale psát si to do životopisu? Leda že by ses ucházel o pozici hlavního mrňouse ve školní družině.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 09:56:05
avatar
Myslim ze nie len hraci MMORPG hier pozeraju na hodiny kedy uz bude fajront
Neznámý  2008-12-20 04:02:53

Zdar LuciFERíku, viď, tak, to já taky, někdy, už se těším, a to těším, z práce, domů, jen, už abych, mohl, a to mohl, třeba, nainstalovat, a to nainstalovat, tu novou Verzi, a to tu, novou, Verzi, třeba, toho, programu, a to toho, programu Nero Burning Rom, asi nějaká verze CZ, a nebo, třeba, už abych, si s váma, tu na INTERNETových stránkách, http://www.ddworld.cz/ ,mohl, zase, pokecat, a mrknul, na skvělý Web, Digital DOOMa, o počítačích, co pro nás, zase, sehnal, a to, sehnal, moc skvělý a super Digital DOOM, (Bez Legrace, a toho moc, skvělého a super, Digital DOOMa, to myslím, a to myslím, na-prosto, a to na-prosto, vážně, tedy, abych tak, řekl, za novinky, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-21 19:42:53
avatar
A kde pracujes Ladiku? V Bohnicich? :-D
Bols [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 10:17:20

Ja myslim ze obcasne hrani neni na skodu ale travit u toho celej den... to si radsi zalezu s nekym do pelisku a delam chlipnosti a nebo na pivo
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-20 00:56:25

No, jak je známo, nejlepšími léky proti počítačévé závislosti jsou karty, alkohol a lehké holky :-)
Martincz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 11:22:07

Mě hraní na PC moc dlouho nikdy nebavilo.. Všechno mě baví jen do tý doby než mě zabijou/prohraju, a to protože jsem tvrdohlavej a musím všechno hrát na nejtěžší obtížnost, nikdy netrvá moc dlouho..
MGST [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 11:29:13
avatar
Ja teda na hranie v práci čas nemám ale doma si rád zahrám.
Už sa mi stalo, že manželka o 3-tej ráno nadávala čo nejdem už spať
Neznámý  2008-12-20 04:04:23

Zdar MgST, no jo, to mi Taťka, taky, říká, až už ten, počítač, vypni, vždyť, už je, 5 Hodin ráno, tak neměl, bys jít, třeba, spát, a nebo, tak, prostě no!
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 11:30:19
avatar
Citace:
"Chápu však, že u některých bude extrémně obtížné, ne-li přímo nemožné vymyslet jiného koníčka ... "

Tak touto vetou si to teda perfektne zakončil Je to trochu kruté, ale dobro povedané
MiLiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Závisláci 2008-12-19 11:53:30
avatar
Zdravim,

plně souhlasím. Znám 2 závisláky (mám je ve třídě ) ve škole průměrní studenti, ale naprostý introverti, promluvit? To jen v nejvyšší nouzi. Po celou dobu jen sedí v lavici a koukaj před sebe. Přijdou do školy jen z nutnosti a pak honem(vážně neskutečně rychle) se přezují, oblečou a téměř běží domů pařit. Neskutečný...
JayT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 14:28:49
avatar
Tak to znám moc dobře.Mám kamaráda,už od mala jsme spolu chodili ven.Najednou se začal nějak často vymlouvat že nemůže no a pak z něj vypadlo že musí udělat 60.lvl.Nyní je situace taková že WoW hraje asi rok a půl a ven chodí jenom když jde do školy.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 14:56:27

No, to je smutný. Řekl bych, že je to taková pomalejší sebevražda bez nutnosti řešení Hamletovské otázky - odchod do jiného světa s předem znamými parametry.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-20 12:34:44
avatar
Ja som tak urobil ešte v1. stupni na základnej škole. A ako s tak pozerám, čo vyrástlo z mojich bývalých spolužiakov (v noci vykrikujú na celú ulicu a rovno mne pod oknom), ešte sám sebe gratulujem, že som tak urobil. Nie, že by som nechodieval von vôbec, len už to nie je flákanie od nikam nikam a robenie sprostostí. Teraz si už len pár krát do mesiaca sadnem s kamarátmi niekde do nejakej reštiky a pokecáme.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-22 09:39:01

Když se alternativou počítačovým hrám vidí jenom jiné způsoby užit si, tak asi hry a khihy jsou opravdy ty nejlepší. Ale život není jenom o pohodě sebe sama. Vlastně, vůbec o tom není.
Chceš říci, že ani jeden ze tvých kamaradů nepsal básně, ne maloval, nelezl na skaly, nepsal hry, nedělal stranky, neučil se mimo školu hudbě, animace, topologie, astronomie, neležel pod teleskopem, nepracoval na vykopávkách paleontologických nebo archeologických? Nepřeplaval aspoň Lipno? Nepomáhal úprchlikům nebo bezdomovcům? Neseděl s dětmi brachy nebo souseda? Neobjížděl na kole ČR nebo jinou zem? Nesnažil se sám něco zkoumat? Mimo žradla a pidla, myslím. Nevydělával v brigadě nebo na internetu? Nechodil na demonstrace?
Že by ta volba byla jen pařit se u počítače nebo v hospodě? Fuj.
Neznámý  2008-12-20 04:06:08

Zdar Milik, a to Milik, tak, to je, opravdu, a to opravdu, neskutečné, tedy, abych tak, řekl, prostě no! To já se sice, taky, těším, domu k počítači, ale že bych, utíkal, z práce, tak, to zase, ne, tuhle, jsme, dělali, asi tak 12-Ctku, a ani, mi to nějak, nevadilo, tedy, abych, tak, řekl, prostě no!
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 12:31:00
avatar
"Being gamer is way of life." Aspoň to prohlásila jedna známá z WoW.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 14:57:16

I would rather say "OUT OF life"
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 16:53:48
avatar
Depends what is your meaning of word "life".
Neznámý  2008-12-20 04:09:14

Jade Villalon 27-Letá, asi tak, v roce 2007, a vydala, Cédéčko, asi tak, v roce 2007, a to, asi tak, to Cédéčko, "Out of The Box, v překladu, asi vycházím, z BOXu, tady, myšleno, a to myšleno, asi ze skupiny, SweetBox, a tady, už písnička, "GoodBay, nebo, jak, se to, přesně, píše, z toho, Alba, "Out Of The Box, mně, se líbí, jak, se tahle písnička, a to tahle, písnička, "GooodBay, postupně, rozjede, to je, opravdu, moc, skvělé a super, no tak, více viz. tady: http://cz.youtube.com/watch?v=68TYxv69tz0 ,tak, si, to třeba, užijte, taková smutnější, ale docela, dobrá, písnička, ne co?
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 12:55:02
avatar
iny pohlad na vec ... vazne vas nesere tato dnesna doba ?? ... chodis do prace len kvoli peniazom aby si zaplatil dan za stat lebo oni rozhadzuju kde sa da ... vsetko co dostanes ti 2x zdania aby ti nahodou moc penazi neostalo ... potom sa necudujem ze ludia hraju online hry kde su v inej realite a nemusia mysliet na toto svinstvo co sa tu okolo nas deje ... sak si kuknite spravy vecer ... co tam je ??? vrazda .. unos .. podvod .. korupcia .. a nestastna havaria ... same pozitivne spravy
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 15:01:05

Herman Hesse řekl že zoufalstvi je dano člověku ne aby ukončil svůj život, ale aby ho změnil. Když Tě to všechno sere, tak něco s tím dělej! Jinak tady opravdu za chvíli máme jako v Rusku - plnou likvidaci morálky na statní a společenské úrovní.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 19:08:27
avatar
sak s tym nieco robim .. manzelke som spravil babo a teraz sa na neho tesime .. takze s hernych noviniek na rok 2009 necakam nic lebo budem mat o zabavu postarane
Neznámý  2008-12-20 04:13:33

Zdar OoBist, tak to máš, a to máš, na-prostou, pravdu, to se ani, nevyspíš, tak, snad, v roce 2010, to už by tu snad, mněla, být, ta hra a to hra Doom 4: Peklo na Zemi II., asi nějaká verze CZ, no jo budu, muset, koupit, asi lepší počítač, jinak, a to jinak, si asi, hru DOOM 4: Peklo na Zemi II., asi nějaká verze CZ, asi nezahraju, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-22 08:55:49

Gratului. Ty děti jsou nejlepší hra. Ale za čas začneš hledat vyvojové hry pro ně a budeš mít další důvod k ůplněmu nasrání - stav věci v tomto směru je strašný. Nejenže nejsou dobré hry pro malé děti, ale i průměrné hry jsou vzácnosti. A čas na psání své hry už mít nebudeš... Takže se snaž teď, pokud ho ještě máš. :-) Hezké Vánoce!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 17:52:50
avatar
ja se na zpravy uz ani nedivam..akorat bych byl nas**nej jinak samozrejme necekej ze ti v televizy budou rikat neco pozitivniho..to nema sledovanost
yetty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 12:55:57
avatar
Souhlasím,taky jsem to hrál a jsem rád, že jsem z toho kolotoče vypadl. To můj brácha ten všechen volný čas tráví u WOW a někdy sním není řeč , když třeba vypadne net. Snad pes co má ho odtrhne.
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - IQ 2008-12-19 13:52:01

Tak člověk, kterej si napíše do CV "hraní počítačových her" je imho idiot. A jinou možnost, jak by se zaměstnavatel dověděl o tom, zda uchazeč hraje či nehraje online hry, než že mu to sami poví, nevidím.
Neznámý  2008-12-20 04:15:47

Zdar JORNe, a to JORNe, a co je, to to, CV, trochu jsem, pochopil, a to pochopil, že by, to mněl, být, asi jako, Životopis, ale, tam, zase, nikdy, nemůžu, a to nemůžu najít, tu Zkratku CV, takže, to opravdu, nevím, co je to, tedy, a to tedy, to "CV, a nebo, jak co?
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-21 19:07:01

Nazdar Ládiku, a to Ládiku. Až za pár let možná vyrosteš z puberty a krom psaní málo smysluplných, skoto vůbec ne, příspěvků do internetových diskuzí, budeš vědět, že CV (neboli Curiculum Vitae) je životopis.
raxxx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - je to pravda 2008-12-19 14:20:45
avatar
WoW neholduji ale jak vyšel Fallout3 tak jsem se hodil na 2tydny marod a bych mohl pařit ,cca 8-14h denne u compu a schodlil jsem přes 3kg prostě nebyl čas jist,pit,spat apd.Občas mě to chytne ale jinak hrani moc neholduji.
Neznámý  2008-12-19 16:19:26

Mas sa cim chvalit..
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-20 12:42:07
avatar
V dnešnom svete plného násilia, chorôb, vojenských a náboženských konfliktov, v čase, keď každé správy sú komentovaným nekrológom, rozhodne nezaškodí sa proste vy*rať aj na celý svet a ponoriť sa do toho, kde nemáš strach, že nejaký teroristi odpália tvoj obľúbený obchod, lebo tvoja krajina sa pchá američanom do zadku. Niekto na to využíva hry, niekto vyšívanie, niekto odíde do hôr a stratí sa na pár dní, iní zase sa venujú modlitbám (a už keď sme pri nich, pri niektorých sa nenaješ niekoľko dní).
AggramarAvenger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - WoW se nerovná závislost 2008-12-19 16:46:12

WoW se nerovná závislost! Momentálně nehraji, ale hrál jsem wow a závislý jsem nikdy nebyl. Nikdy nepříznivě neovlivňoval jak můj osobní život tak školu.
Naopak jsem si zlepšil angličtinu a naučil se dost věcí, z kterých profituji jak v osobním životě tak ve škole (ano, myslím si to a nepochybuji o tom, že autor to nikdy nehrál). V té hře jsou totiž kromě pár závisláků i normální lidi, s kterýma se člověk, představte si, normálně baví - překvapení?

Dál, třeba takovým stylem hraním RP jsem se naučil psát vynikající slohy a lépe se vyjadřovat.

DD pouze přejímá (nebo si i sám myslí?) blbosti, které všichni říkají na základě šílenců (hlavně asiatů), kteří u toho stráví 24h/7d - ale u jaké hry ne? U všeho jsou závisláci. Jde jen o to, že wow je online hra a protože se obsah pravidelně updatuje tak si tyhle závisláky stále udržuje v dostatečném počtu, aby se každej bál na to podívat, že bude závislej.
Nigga [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 19:08:27
avatar
Plně souhlasim taky hraju WoW asi 2 roky ted už moc ne, provozuju vlastní WoW server tak se o to spíš starám než hraju.
Ale když sem hrál dost sem si zlepšil angličtinu a jak si psal ty slohy, tak mam obdobnou zkušenost.
Jinak proti DDmu nic nemam ale tenhle článek je blbina, WoW nikdy nehrál, a začínat s tím nebude protože se bojí že bude "závislej" a když začne tak si to na začátku schválně zoškliví a tím vůbec nepochopí o čem WoW je, taky takový lidi mám mezi kamarády. Jasně že ve WoW je hodně závisláků protože to hraje hrozně moc lidí, ale oproti jiným MMO či jiným závislostem je to procentuálně podobné, tak nevim proč se zase plive hlavně na WoW.

Ale hraje to i spousta normálních lidí, udělal sem si tam hodně kamarádu se kterýma se stýkám i v reálným světě a díky společnému zájmu o středověk atd. si dobře rozumíme.

Btw: nechápu kterej závislák by řekl na pohovoru: když přijdu z práce jdu hrát WoW a asi budu hrát i v práci
JayJ4y [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - názor 2008-12-19 19:38:49

můj kamarád wow hraje cca 80 hodin týdně a argumentuje to tím že ho aspoň nepřejede auto.
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 21:04:37
avatar
a není to pravda?
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 21:02:32
avatar
Pokiaľ to človeka baví a nikoho tým neohrozuje, nech si robí kto chce čo chce, je to len jeho vec. A ak po 4 hodinách hrania denne GTA IV nesadne za volant auta, a neprejde mi babku elegantným šmykom tak je mi to jedno, nech má priority aké chce. Dôkazom toho keď to niekoho ohrozuje budiž dnešné diskotéky (spoločenská akcia?), kde sa to len hemží debilmi napichanými do bitky alebo snahou dostať babu do postele ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 21:15:33
avatar
a ono tam jde o neco jineho? takove diskoteky jsou uz docela dlouho
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-19 21:20:50
avatar
Ja som tým chcel len poukázať na to, že to že sa "socializuješ" neznamená že to je hneď z fleku dobrá vec
Neznámý  2008-12-20 04:20:43

Tak, mně tam, snad, ani na Diskotéce, snad, ani nikdy, nešlo, o to dostat, HOLKu, do POSTELe, tedy, abych tak, řekl, ale pár, kámošek, jsem, tam mněl, to vždycky, potěšilo, tedy, abych tak, řekl, ale, tak, teď, zase, Umím, třeba, MoonWalk do BOKu, a umím, třeba, i Točitý MoonWalk, a třeba i MoonWalk Po-předu, a i MoonWalk po-zadu, ale zase, už nechodím, a to nechodím, moc na Diskotéky, ale je to škoda, tam, zavalit, MoonWalk, třeba, do BOKu, že by to mohlo, být zajímavé, ale, tak, ono, tam, stejně, u Šneka, v Rokytnici a to v Rokytnici nad Jizerou, tak, tam, na to stejně není moc, místa, a tak, si dám, třeba, občas, MoonWalk, třeba, do BOKu, po městě, když jdu a nebo, tak, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2008-12-20 04:25:08

Sakra, nějak, mi trochu, stárne Kámoška, hm, tuhle, sem, se byl, stříhat, u Sousedky, a zas, tam, byla, tak, to mně moc, potěšilo, jen jsem, si říkal, a to říkal, že bych, jí mohl, naučit, a to naučit, třeba, MoonWalk do BOKu, ale na-konec, jsem, to neudělal, no vždycky, asi tak, před 10-Lety, to vždycky, si třeba, hrála, s Kámoškou, před Barákem, někde, na Dece, a já jsem, šel, vždycky, kolem, a Annie, vždycky, Čau JACKSone, to bylo, dobré, tedy, abych tak, řekl, no a tak, jsem, si říkal, ež bych, a to že bych, jí mněl, naučit, MoonWalk, třeba, do BOKu, ale jestli až příště, se bude, stříhat, u sousedky, tak, jí už ten, MoonWalk, určitě, naučím, tedy, abych tak, řekl, BTW., moje, Kámoška, Annie, no tak, více viz. tady: http://imb.lide.cz/big/4916F9EC1DCCA3E568150100.jpg#46664260 ,tak, si jí, třeba, užijte, krásná ne, i když ve Skutečnosti, vypadá, a to vypadá, ještě, o něco, lépe, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 799x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1718x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1835x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1242x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1258x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3860x
Komentářů: 0