AMD technologie Anti-Lag může znamenat BAN v CS2 kvůli neschopnosti VALVE. Problém je jinde. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 13 říjen 2023
altZatímco podvodníci a cheateři podvádějí nadále, poctiví hráči dostávají bany. Proč?

 

 

 

 

Neschopnost a často i lenost herních tvůrců u mnoha populárních her je již legendární. Většina her bohužel dnes vychází rozbitá, kdy se hráči naprosto zbytečně zlobí na ovladače AMD, NVIDIA atd. Ovšem to, že hra špatně běží nebo padá, není problém AMD a NVIDIA a jejich ovladačů k jejich grafickým kartám, ale v 99,9% případech jde o problém způsobený nekvalitně napsaným kódem, neoptimalizovanou hrou či rovnou vývojáři ignorujícími standardy atd.

Jedním z dlouhodobých problémů mnoha her je o anti-cheat ochrana, vůbec systémy proti podvodníkům, kterými jsou vybaveny hlavně multiplayerové hry. Tyto systémy však příliš dobře nefungují. Mnoho her je vyhlášeným rájem podvodníků a cheaterů, ačkoliv jejich tvůrci tvrdí, že jejich systémy fungují. V horším případě však postihují poctivé hráče. To je i nejnovější případ, kdy systémy nesprávně banují poctivé uživatele jen za to, že si zapnuly jednu novou technologii od AMD.

  • AMD Anti-LAG snižuje odezvu a dělá to univerzálně

Technologie pro snížení odezvy, a tedy zvýšení „dojmu“ plynulosti hry, nejsou žádnou novinkou. NVIDIA má svůj Reflex, ale stejně jako mnoho podobných technologií má jednu velkou nevýhodu. Nefunguje všude a vyžaduje přímou podporu ze strany hry. Tedy implementaci vývojáři do jejich konkrétní hry. AMD přišlo s výrazně lepší technologií ve formě ANTI-LAG a ANTI-LAG+. Jejich výhodou je fakt, že fungují bez té nutnosti dodatečné implementace do konkrétní hry. AMD dokázalo tohle celé nabídnout jen skrze své ovladače. A funguje to velmi dobře. Z hlediska některých tvůrců her a jejich mizerných ani-cheat systémů však asi až moc dobře.

AMD a jeho ANTI-LAG/ANTI-LAG+ nedělá technicky nic tak zásadně nového, co by podobné technologie doposud nedělaly. Prostě se jen snaží, aby procesor nepředbíhal grafickou kartu, tedy aby FPS dodávané na obrazovku byly s co nejnižší latencí, a tedy hra běžela co nejvíce plynule. Zásadním vylepšením ze strany AMD je však fakt, že pro majitele Radeon RX 7000 grafik (zatím), to funguje prostě bez nutnosti implementace v konkrétní hře, jen prostřednictvím ovladačů. Skvělá a funkční věc, jenže aby to fungovalo, ovladače musí mít přístup a lehce upravovat některé soubory, což je problém ze strany některých hlavně multiplayerových her a jejich nedokonale fungujících anti-cheat systémů. V případě Counter Strike 2 tak hra upravuje některé DLL soubory, což tzv. Anti-Cheat (VAC) ochrana může považovat za nedovolenou manipulaci, ačkoliv k žádné manipulaci ani podvodům nedochází. A není to jen případ této hry. Problém je, že VAC bany jsou trvalé a mají důsledky i mimo tu jednu hru na STEAMu. A prokazatelně tak už některé uživatele, využívající zcela legální AMD Anti-Lag technologii, VALVE takhle zabanovalo. Nyní slibuje nápravu, ale až dodatečně a možná někdy.

Oficiálně tak nyní VALVE nabádá, tuhle technologie nepoužívat. AMD se pak vyjádřilo ve stejném duchu. Problém je však čistě na straně VALVE a mnoha dalších herních tvůrců, jejichž anti-cheat systémy dlouhodobě nefungují dobře. Speciálně CS2 je zamořeno podvodníky, a ty systém nechává dále hrát, zatímco poctiví hráči, co si jen zapnuli naprosto neškodnou oficiální AMD funkci (dopadem na hru stejnou jako již existující), jsou postihováni. To je skutečný problém. Pravda, není to jen případ VALVE a jedné konkrétní hry. Jde hlavně o obecný problém dlouhodobé neschopnosti herních tvůrců skutečné podvodníky řešit.

Ostuda VALVE a dalších vývojářů a herních tvůrců je, že o AMD Anti-cheat dobře věděli a vědí. AMD se nijak netají touhle technologií, a je naprosto jasné co a jak dělá. Nedělá prostě nic, co by jiné technologie nedělaly doposud, jen to dělá objektivně lépe a optimálněji, protože to zpřístupňuje to pro všechny (zatím tedy jen majitele RX 7000) bez toho, abychom jako hráči museli čekat na to, zda to někdy laskavě vývojáři implementují do hry. VALVE a další mají nepochybně přesné informace o tom, co přesně AMD a jeho Anti-LAG dělá, s jakými a jak DLL soubory manipuluje a mohli tak své Anti-cheat systémy upravit tak, aby tohle detekovaly, ale nepostihovaly. Jenže i na tomto případu se v praxi ukazuje, že Anti-cheat systémy ve hrách jako je CS2 a další, prostě nefungují. Protože ban dostali jen někteří hráči s Radeon Anti-lag, někteří dokonce opakovaně, ale mnozí další, kteří používají Anti-Lag hrají bez problémů dál. To mě nepřijde jako dobře fungující systém.

To je případ i našeho kolegy, hraje s ANTI-LAG od samého začátku a naprosto bez problémů, ale zná i některé hráče, kteří BAN už dostali. Zjevně tedy nejde o problém AMD ani samotných uživatelů AMD Radeon grafik, ale čistě tvůrců a vývojářů her jako VALVE a spol., jejichž systémy nefungují proti skutečným podvodníkům a cheaterům a dělají problémy jen poctivým hráčům. Pravda, hrát dnes multiplayerové hry může do značné míry jen masochista, kdy nefunkční zpatlané anti-cheat systémy, nepostihovaní podvodníci a pay to-win aspekty, jsou jen špičkou ledovce. Zlatý singleplayer bez nutnosti být online :).

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mave [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-15 15:55:51

Hrál jsem CS několik let, a ano, VAC nefunguje ideálně, ale je to jak to je a každý, kdo hraje jakoukoliv kompetetivní hru ví, že si nemá zahrávat se soubory hry. Je to i v podmínkách, takže by to měl vědět každý.

Bohužel to vypadá, že AMD to jako jediné neví.Takže je to hlavně ostuda AMD, ne valve.
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-15 16:31:59
avatar
tak valve mohlo oslovit AMD a poslecne to do hry dat natvrdo.. lide vlastnici AMD by si to pak jenom zapnuli primo v menu hry.. Ovsem Valve je dlouhodobe celkem neschopne studio
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-15 21:10:22

Nebo taky AMD mohlo oslovit Valve, když vědí, že jejich hra je háklivá na anti-cheat a předejít tak problémům.
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 07:18:20
avatar
pokud to nekoho kilme a nekoho ne tak se to celkem blbe testuje predem.. nehlede na to ze AMD nema cas testovat vsechny hry na trhu s antilag.. jedina hra co s tim ma problem je ta od valve.. zadna jina.. takze je jasne na ci strane je problem na strane AMD rozhodne ne
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-15 18:24:32
avatar
Tak moment DD. Ty tu píšeš, že Anti-LAG běhá jen na úrovni ovladačů a pak se dozvíme od tebe samotného, že ovladač přepíše nějaký či několik souborů ve hře. No nezlob se, ale to není funkce jen na úrovni ovladačů. tady se zasahuje do kódu hry. Ano je zřejmé že to není cheat utilita, která vytvoří nějakou výhodu pro hráče. Ale hodně ochran toto právě hlídá. Stačí si vzpomenout třeba na StarCraft II. Hra původně vyšla s reklamou, že bude vybavena českými titulky. Od určitě aktualizace, titulky zmizely. Proč? protože jí na rozdíl od vývojářů hry, kteří evidentně nepovažují češtinu za jazyk Homo sapiens, tvořila komunita českých hráčů pro své kolegy a fandy této hry. Ačkoli šlo jen o texty, ale bylo nutné přepsat jeden či dva soubory, to ochrana vyhodnotila jako cheat a přepsaný soubor odstranila a nahradila původním. Ačkoli se komunita snažila se studiem domluvit a vysvětlit, že dělá vlastně práci za něj, byly vypoklonkování se zamítnutím. Studio nehodlalo řešit ani tuto nevinou aktivitu nějakou výjimkou, protože by jí pak chtěli další. Jediný rozdíl v těchto případech je, že ten kdo se pokusil dostat titulky do hry nedostal ban, ale jen to přepsání nebylo akceptováno. Může se stát, že nakonec tak skončí i tato technologie AMD tak, že hráči nebudou trestáni, ale bude hrou jen zablokována.
LGKarel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nvidia Reflex / ULL 2023-10-15 20:29:31

No počkat, nedělají náhodou to samé u Nvidie technologie Reflex a Ultra Low Latency (v porovnání s AMD Anti-Lag)?
Pokud ano, jak je možné, že hráči s HW od Nvidie tento problém nemají? Že by nějaké partnerství mezi Nvidia a Valve?
Pochybuji, že řešení od Nvidie nedělají to samé (manipulují s dynamickými knihovnami hry). Jinačí úpravou, než zásah do souborů hry, si to zlepšení výkonu neumím vysvětlit.
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-17 22:29:45

Ne, Low Latency přidává do hry vývojář(ví o tom).
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-15 20:48:12

Zapracovat by na tom měli jak AMD tak Valve. Tedy spolupráce jak správně detekovat nové funkce od menší grafické divize.
Ale docela to chápu, že u NV ten problém není, když jejich zastoupení mezi hráči je 3x tak větší a jsou na to Valve logicky víc připraveni. Věřím, že je to jen nedorozumění a během krátké doby to obě společnosti pořeší.
FabledWarrior [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hmmm 2023-10-16 06:28:04

No tak to je zas článek... samá ostuda, pomlouvání a kdesi cosi a dehonestace Valve. Jenže řekněme si na rovinu... co má co nějaká funkce grafické karty přepisovat kód hry? Vůbec se nedivím, že na to anti-cheat ochrana takhle reaguje.

Holt se stalo, Valve nepředpokládalo, že by anti lag přepisoval kód hry a AMD nepředpokládalo, že na to anti-cheat takhle zareaguje. Obě společnosti o tom ví a myslím si, že za chvilku to bude opravené.

Takhle ostrý článek nebyl vůbec nutný.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 09:02:59
avatar
jestli si to četl, tak problém je v tom, že ta anti-cheat nefugnuje, protože nejen že banuje poctivé, ale nepostihuje ani zdaleka všechny s aktivní anti-lag technologií, takže nefunguje hned 2x a to není žádné pomlouvání ani dehonestace ...
YORGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 09:10:57

Ovladače přepisují soubory online hry což je explicitně zakázáno anticheat programem, ale je chyba hry, že na to přišla... no jasně

Je úplně jedno z jakého důvodu se ty soubory přepisují. Anticheat ma zabrátnit jakékoliv manipulaci. Zafungoval.

Ted je otázka jak to dělá Nvidia reflex když tam nebyl problém?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 09:31:35
avatar
??? lidi proč nedáváte pozor ....

1, ano anti-cheat by měl takhle reagovat ale problém je v tom, že v tomto případě by neměl ...

2, druhý problém je, že ten anti-cheat program zjevně nereaguje vždy, protože mnoho uživatelů s anti-lag prostě hraje

3, jak to dělá NV? Ta to nedělá nijak ... protože to univerzálně přes ovladače nenabízí, Valve podporu pro reflex zapracovali do hry přímo na AMD se vykašlaly a nedokázaly tak ani upravit ten jejich anti-cheat systém, aby to sice detekoval (kdy to zjevně nedetekuje vždy) ale nepostihoval ...
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 11:47:17

no nez hned nadavat neopravnene na valve, tak by to chtelo mozna vice zjistovat. problem ma zpusobovat jen anti-lag+, kterej funguje jen na rx7000 a vyzaduje specialni implementaci do hry - https://www.amd.com/en/technologies/radeon-software-anti-lag

klasickej anti-lag non+ ma byt bez problemu - neupravuje soubory hry. tolik k tomu ze tvuj kolega hraje s anti-lag od zacatku. podpora pro anti-lag+, kterej ma problem je az v nejnovejsich driverech.

a ze se valve vykaslalo na amd mas odkud? resilo to vubec amd s valve nez si zacalo pres drivery upravovat soubory hry? vi vubec amd ze VAC kontroluje soubory hry? jestli jsou odpovedi ano, resilo to s valve a valve je poslalo nekam a ano, vi jak funguje VAC, tak proc pres drivery tohle povolili a vypustili??? spis jsou ale odpovedi ne a ne, jinak by se tento fail nestal.

a amd zareagovalo tak, ze stahlo tuto verzi driveru, neni uz klasicky dostupna - https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-23-10-1
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 12:16:33
avatar
Je to chyba a problém VALVE ... není to nadávání, je to konstatování, fakt že jeho Anti-cheat (a není samo) nezachycuje skutečné podvodníky, je obecně znám ....

problém je v tom, že spousta lidí včetně kolegy s ANTI-LAG+ hraje vesele dál a systém je nebanuje, některé ale ano, což je zjevně problém samo o sobě.

VALVE vědělo co AMD dělá, ví jaké soubor ANTI-LAG ovlivňuje a mělo udělat jednoduchou výjímku, pokud by jeho systém v některých případech to zachytil, což zjevně nezachycuje ve všech ....

AMD ze své strany zareagovalo tak, jak mohlo, tedy stažením ovladačů, více ovlivnit nemůže. Fakt že ANTI-LAG nezachycují zdalkea všechny anti-cheat systémy v různých hrách a hlavně dokonce ani všechny uživatele v CS2, je jasný důkaz že problém je pouze a čistě na straně VALVE, opět konstatování prostého faktu, žádné nadávání nebo dehonestování ...
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 18:21:15

vubec si ten problem nepochopil a motas antilag (kterej nema problem) a antilag+ (kterej ma problem) dohromady, jeste s argumentem ze nejaky kolega to hraje s tim od zacatku vydani CS2. ten problem vznikl vydanim ovladacu vyse ve ctvrtek 12.10. a uz po par hodinach se na to prislo a psalo se o tom hned v patek 13.10.

chyba neni ani na strane VAC, ani VALVE, zadnej anticheat neni dokonalej, ale uplnym zakladem je kontrola integrity dat hry, respektive vsech souboru. ta integrita byla touhle funkcionalitou od AMD porusena, takze je jasne ze to VAC vyhodnoti jako cheat.
Citace:
Ostuda VALVE a dalších vývojářů a herních tvůrců je, že o AMD Anti-cheat dobře věděli a vědí. AMD se nijak netají touhle technologií, a je naprosto jasné co a jak dělá. Nedělá prostě nic, co by jiné technologie nedělaly doposud, jen to dělá objektivně lépe a optimálněji, protože to zpřístupňuje to pro všechny (zatím tedy jen majitele RX 7000)

Valve nemuze samo od sebe vedet, jake upravy si AMD vymysli. u anti-lag+ AMD dela vzdy specialne podporu pro kazdou jednotlivou hru, kazda hra (engine) ma ty knihovny jine. anti-lag+ aktualne podporuje jen 12 her a jeste jen na rx7000. to neni nic obecneho. AMD melo jit za Valve, melo je informovat o teto aktivite a melo si zkoordinovat vydani teto funkcionality v driverech s nejakym patchem od Valve pro CS2. a dokud nemelo potvrzeny od Valve ze s tim zadnej problem neni, tak v zadnym pripade nemela anti-lag+ pro CS2 vydavat. tady je na vine jen a pouze AMD.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 21:48:00
avatar
Byl jsi rychlejší
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 21:45:30
avatar
DD máš to poněkud popletené. Anti-cheat jen hlídá zda hra či jednotlivé soubory mají na bit přesně stanovenou velikost určenou vývojáři. Přepsáním jakéhokoli souboru se velikost změní a anti-cheat má zareagovat. Anti-cheat tu není od toho aby sám rozhodoval co je legální a co není, od toho jsou tu jiní. Je zarážející, že sis posteskl že zabanoval jen některé hráče co mají AMD GK s touto technologií a né všechny. Z tohoto úhlu pohledu máš pravdu, měl zabanovat všechny hráče co používají GK AMD co tyto ovladače používají. Tak že ano máš pravdu anti-cheat je z tohoto úhlu pohledu rozbitý. Musím ale říci, že nad touto tvou logikou musím hodně zvednout obočí. Naivní člověk by si mohl myslet, že ti jde o to, aby anti-cheat na přepisování těchto souborů nereagoval. Jak už jsem výše uvedl, anti-cheat neprovádí analýzu co změněný kód dělá a co ne. Problém tohoto přístupu AMD je, že jak bude tuto technologii vyvíjet (optimalizovat) bude se časem přepisování souborů měnit a tedy i jejích velikost. Zřejmě si neuvědomuješ jaký opruz to pro studio co hru provozuje to bude. Pravděpodobně by nastala situace, že mnoho hráčů by používalo různé verze ovladačů a tedy i jinou verzi Anti-LAGu. Tohle opravdu nikdo kdo má všech 5 pohromadě nechce. Tohle totiž pro lidi co tvoří cheaty by mohlo vytvořit skulinu která by se mohla za Anti-LAG schovat a pak by takový takový cheat anti-cheat zřejmě neodhalil.
SuSty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 17:39:29

Tak neviem DD ale ja mám obecne na 7900xtx dosť problémy s tými ovládačmi.
Dlhodobo som sa od vydania nemohol hrať niektoré hry ako hogwarts lebo malo amd daky problém a randomly vyskakovalo napetie, o tom písali aj stránky ako hardware nexus a nevedeli prísť na to kedy to robí. Dosť závažný chyba keďže kvôli tomu ľuďom mrzlo pc keď zapli hru.
Posledne dve verzie mi zas vkuse zhadzovali hru call of dutty. Som zas musel pobehať fóra. Pomohol až rollback. Aktuálne na najnovších síce hra už ide ale musel som povypínať Antilag a všetko ostatne inak stále hra padala.
Do nedávna som nemohol vôbec hrať redfall lebo neskutucne sekal. Teraz už ide. Niesom moc spokojný s ovládačmi čo má AMD. A teraz aby som sa ešte bal hrať aj counter strike kvôli banu.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 17:19:28
avatar
AMD miva občas problem s některyma hrama hlavně staršima třeba na opengl nebo DX9 (Alan Wake puvodni třebas) , cossacks 3 třeba mě vubec nešlo spustit na 6800xt od určitych ovladaču a lidi na foru měly ten samej problem doporučili přejit na pul roku stary ovladače kde to fungovalo a problem nejspiš neni doted vyřešen (kontroloval sem to pul roku a žadnej novej ovladač tomu nepomohl),
na nvidii to šlape bez problemu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 17:54:08
avatar
vidíš a u nás v redakci, kde používáme hlavně Radeon a pár NV je to přesně naopak, nejsme moc spokojeni se stabilitou NV ovladačů, které se za poslední roky hodně zhoršili ... s Radeon nemáme žádné problém ...

osobně používám 7900 XTX od začátku, Hogwarts jsem hrál naprosto bez problémů s ní, žádný problém. CoD také běhá normálně, máme ji v testovací metodice. Redfall hrál kolega, problém byl spíše se stabilitou u NV karet, AMD žádný problém nebyl, ale hra je tak mizerná, že za několik hodin jsme to testování vzdali, nestojí za to ... no a CS2 hraje kolega hodně na RX 7900 XT i s aktivním Antilag+ a žádný BAN a problém ...

Prostě některé ty problém vůbec nemusí být způsobeny ovladači ani GPU, ale třeba zdrojem, či jiným HW, případně hrou samotnou ...
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 17:54:17
avatar
Me zase fascinuje, ze se vytvari dalsi usmevna aferka kvuli banum na free to play hre Vyrobce hw a vyrobce sw si spatne vykomunikovali novou funkci ovladace u hry, ktera je stejne zadarmo. Za par dni se to opravi a uzivatel si to pripadne vyreklamuje. Skoda zadna.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 17:55:41
avatar
mě na tom celém spíše vadí to, že obecně anti-cheat systémy evidentně nefungují, postihují hlavně poctivé hráče, a cheateři cheatují dál ...
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 18:30:39
avatar
Chapu, moje reseni je, ze MP mody/tituly proste nehraju. To me stejne bavilo mozna tak behem puberty. Chapu, ze lidi maji ruzne chute, ja po praci vecer na interakci s prevazujici omladinou vazne nemam zadnou chut, to by pro mne nebyl rozumny zpusob odreagovani a zabavy. btw. Mnozi z nich dokazou byt dostatecne otravni i bez cheatovani
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 19:09:39
avatar
Přesně, mám to podobně. Naposledy jsem hrál mulťák u Battlefieldu 3 a díky podvodníkům a chováním některých hráčů nad tím zanevřel. Od té doby hraji jen sám, kooperace s kamarády, příp. třebas Battlefield 2042 s boty. Prostě jen odreagovačka.
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-16 18:42:24
avatar
Nějaký typický příklad kdy anti-cheat systém postihuje poctivé?
A tenhle případ s AntiLagem+ se nepočítá, neb AMD sw upravuje soubory hry. Takže je jasné proč VAC reaguje tak jak reaguje. Byť je zajímavé, že jen u někoho.

Jinak tedy bez podvodu není ochrana, takže anti-cheat systémy budou vždy o krok pozadu za podvodníky => nikdy nebudou 100% a vždy bude záležet na tom, jak vývojáři budou na anti-cheat systémech pracovat (aktualizace atd.).
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-20 18:54:05

kdy tu bude omluvny clanek valve, kdyz AMD zrusilo celej antilag+ a stahlo tuto funkci ze vsech her? protoze krome vac banu se banovalo i v call of duty a dalsich MP hrach…
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-10-21 09:50:57
avatar
Jak jako omluvný? Vždyť je to úplně jasný. Kvůli neschopákům a flákačům z Valve a dalších herních studií muselo AMD deaktivovat svůj mnohem lepší antilag+. Co se mají vývojáři co starat o to, že jim AMD upravuje soubory...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1299x
Komentářů: 4
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1682x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1162x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1219x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3805x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1479x
Komentářů: 0