Internet Explorer 9 přichází – GPU akcelerace, HTML 5 a další revoluční novinky Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 18 March 2010
altMicrosoft ví, že se musí v konkurenčním poli prohlížečů snažit …

 

 

První náhled na IE9 je zde. Microsoft o něm tvrdí, že má být revoluční v mnoha ohledech a první ukázky vypadají rozhodně slibně. IE9 přinese výrazné navýšení výkonu díky optimalizacím a chodu některých náročnějších věcí přes GPU. Další věci, jako například Java, získaly vylepšený výkon optimalizací na vícejádrová CPU. Po stránce technologií a funkčnosti tedy IE9 skutečně bude v řadě IE prohlížečů revoluční.

Všechny tyhle novinky ale znamenají omezení IE9 jen pod Windows Vista SP2 a Windows 7. Starší Windows XP nejsou podporovány, protože tam prostě věci jak GPGPU a Multijádra v podstatě neexistují. Prohlížeč IE9 je postaven na moderní systémy. Už dnes se dá testovací platforma IE9 vyzkoušet.

Závěr: Microsoft vykazuje známky velké snahy a rozhodně se své pozice nevzdá bez boje. Konkurence na poli prohlížečů roste a Microsoft se musí snažit. Na druhou stranu podceňovat tuhle firmu, že neumí udělat kvalitní SF, se nevyplácí a s IE9 se musí počítat, jako s kandidátem na nejlepší internetový prohlížeč v napjaté konkurenci.

Zdroj: Microsoft

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:13:18
avatar
Citace:
Internet Explorer 9 přichází

Tak ať zase odejde. Dokud budu mít na výběr tak modrý éčko nevermore.
Uživatelé IE - nereagujte, nebudu to znova vysvětlovat. Použijte google nebo se zeptejte znalejších kamarádů.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:44:45
avatar
U aktualnich verzi prohlizecu (s vyjimkou Safari ktere ma nemozne problemy s bezpecnosti) je hlavni duvod pro vyber prohlizece to jaky komu vyhovuje interface - laskave prestan delat ze jako by IE 8 pouzivaly jen neschopne lamy - sam pak vypadak jak totalni lama.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:05:34
avatar
Citace:
delat ze jako by IE 8 pouzivaly jen neschopne lamy

Já bych to nazval jinak. Člověk co používá IE a nemusí, je lama, protože si neuvědomuje souvislosti. Od té doby co nemám IE tak nemám ani antivir a i když tím riskuju, tak riskuju méně než když bych měl IE bez antiviru. Jak jsem napsal - pokud tomu nerozumíte nebo nemáte kamarády, kteří by vám vysvětlili podřadnost a arogantnost VŠECH vydaných verzí IE tak zkuste Gooooogle. Taky budu rád když se IE zlepší ve všech směrech, ale zatím moje zmínka o IE v hospodě s kamarády co "tomu rozumí" vyvolá jen nenávistné pohledy .
Walker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:42:13
avatar
Byly doby, kdy to platilo (myslím IE vs ostatní a vs kvalita). Bohužel mi přijde, že se na toto, v té době nelichotivé, označení všichni "odborníci a kamarádi co tomu rozumí" zvykli a dnes už v podstatě jen ze zvyku označují vše stejně, jak to kdysi bylo - tedy IE je naprosto nevhodný a nebezpečný. Vtip je také v tom, co psal DD níže - že se vyplatí hledat chyby jen v těch nejpoužívanějších prohlížečích, proč to dělat pro prohlížeče, které používá minimum lidí.
Proč jen se dnešní "poloodborná IT veřejnost" staví k některým společnostem odmítavě už z principu (nejen k MS) ... to je mi pořád záhadou
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:56:56
avatar
Tím googlem, kamarády a arogantností jsem narážel na tvorbu webových stránek pro IE a vzniklý chaos na webových stránkách celého internetu. Kdo za to může ? Firefox, Opera, Chrome ani tak neeeee.
Walker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:04:04
avatar
Jasně z tohohle pohledu tě chápu, tohle nadělalo děsnou paseku .. ale bohužel není vina jen na MS, neexistuje přesný standard, jak veliký má být jeden bod a další takovéhle věci. Přesně není standardizovaný vývoj stránek a každý prohlížeč si to vysvětlí po svém, bohužel pak je problematičtější udělat stránku, která by vypadala 100% přesně ve všech prohlížečích. Jde to ale složitěji .. a je to zbytečné ... pravda MS se svou IE 6 a méně v tom nadělal asi největší nepořádek... ale jediný asi není podle mého ... a i proto vítám vývoj IE kupředu, protože novější verze už jsou na tom o poznání lépe...
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:07:20

A víš, co mě udivuje? Že si to všechny otatní prohlížeče (krome IE) vysvětlí jedním způsobem a IE druhým, čím to asi bude?
Vilio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - IE a ich kvazi standard 2010-03-18 21:28:03
avatar
Presne tak. Existuje standard a microsoft standard. Samozrejme MS bude svatosvate tvrdit, ze oni standard dodrzuju. Keby neexistoval MS a ich IE rada, tak stranku mam hotovu za tyzden. Vdaka MS sa to taha dalsi tyzden. To iste pri porovnani C++ Builder vs MS Visual studio. Microsoft si proste mysli, ze malo pracujeme, tak nam rad prida :-)

Aby som to upresnil. Toto sa tyka verzii IE 6 a 7. IE 8 je na tom dobre a pokial clovek pouziva "rozumny" kod tak vsetko funguje.

Zial vacsina ludi a firiea pouziva IE 6/7. Asi najlepsiu sluzbu by spravil MS, keby spravil povinny update na IE8/9.
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:16:06

No ono ze si to ostatne o ktorych sa da uvazovat vysvetluju jednim sposobom, bude asi tym, ze pouzivaju spolocnu cast webkit a nato zavesuju svoje features (jednodoche vysvetlenie). To aj pekne vidno, ze ked je u nich chyba v renderery, tak vlastne vsetky maju naraz update....

Samozrejme, nieje na tom nic zle, ale ako by to vypadalo keby vsetky auta mali rovnaky motor? (to len tak ma napadlo...)
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:13:22
avatar
JE stanoveny standart. a IE ho nedodrzuje. stale a porad i nove verze IE jsou plne javascriptovych bugu a chybejici podpory novejsich technologii. chyba je plne na strane microsoftu. je to smutne, ale je to tak
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:20:10

Plne suhlasim, ono skor je otazne, preco taky kolos ako MS nestihne dodavat castejsie/rychlesie prave podporu tych najnovsich technologii, samozrejme, 100% kompatibylitu by som im aj odpustil, ak by som videl snahu implementovat nieco nove, vymyslat nieco co moze byt uzitocne, proste ist dopredu. Ale s takymto intervalom ako maju pri IE su to len lenivy uboziaci. Vsak safary alebo chorme, opera a mozila maju 2-3x raychlesie vydavane verzie! (nemyslim updates)
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:49:40

Já nemám antivir už roky a taky nemám žádné viry. A to mnohdy používám IE. Zvláštní co?
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:09:19

Viry myslíš jako malware? A jakým způsoběm kontroluješ výskyt virů na HDD? Online scanery?
Mesi2017 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:15:47
avatar
Ze by si nemel viry proto, protoze o nich "tak trochu" nevis ? ^^ Kdyz nemas ten antivir ? By sis mel nekde hodne rychle precist co to ten vir vubec je a co vsechno za broucky mas v pc. Pisu ti to jen pro tve dobro, nemysleno zle. Pane. :o)
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:20:12
avatar
to je povedene jak muzes vedet, ze nemas zadne viry, kdyz nemas antivir radim nepodcenovat pocitacovou bezpecnost, nevyplaci se to
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:27:28
avatar
No reagoval na mě, takže odpovím asi i za něj. Nemám antivirus a jen občas zorganizuji "search akci" pomocí x nástrojů a jsem clear- zablešený PC se začne i jinak chovat, takže s touhle mojí strategií strach moc nemám. To IE, ale používám naprosto vyjímečně. Antivirus mě rozčiluje jenom svojí filozofií fungování.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 06:14:29
avatar
Tak to si pán. Já mám anti vir puštěnej ořád. To co vytíží mě nezabije. A už jednou mě vir udělal z kompu skoro "akvárko" nebo dnes gril :-). Je pravda, že to poznáš, ale pokud to bude vir, co útočí na to co vidíš a používáš. Až to bude něco co rádo maže, a smaže ti to půl kompu udělej pak search akci :-)
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:55:17
avatar
Ano, ano pocitac sa inak chova, ked je zavireny! Ono ja by som povedal, ze asi 98 percen virov utoci na sluzby a v nich vsetko zbadas; Tak napr. ked nejaky proces zvesela vytazi procesor (najcastejsie svchost) alebo uvidis par nazvov pri ktorych sa fakt pobavis v spustanych procesoch a taskmanagerovi
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:21:25

Mna by zase zaujimalo ako niekto moze mat virus aj ked ma antivirus
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:00:51
avatar
a mas pripojeni k netu?
viperman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - antivir 2010-03-19 14:46:57

ja tei uz asi 5-tym rokom nemam ziadny antivir, spomalovalo mi to pc, a nemal som odvtedy ziadny problem zatial nastatie.
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:22:25
avatar
Vlasnou skusenostou mozem potvrdit, ze s tym antivirom mas 100% pravdu. Inak pri IEcku velakrat ani antivir nepomoze, pretoze ten diery neplata. V mojom pripade sa antivir ozval az po funuse ked uz my do IEcka naskakali koniky; a to vsetko len koly vydubanemu danovemu riaditelstvu "IE only", kde preje elektonicke podanie asi na 1000ci krat

btw: fakt som sa dobre drzal skoro ani naznak nadavky
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:26:30

Tomu nerozumiem, zeby na stranke danoveho mali nejaky ten malware? Ale ked sa jedna o DU, tak sa necudujem nicomu

Edit: okrem ineho antivir funguje lowlevel, takze ak mas napr realtime scaning a antivir to pozna, tak aj keby niekto isiel cez nejaku IE (prezerac, aplikacia) dieru, tak to prejde jedine preto ze to antivir nerozpozna ako nebezpecie. Takze za to ze si doinstalvoal "koniky", mozes jedine a jedine ty (nic v zlom) ;)
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 07:48:39

jasně, takže ty se řídíš po silnici 140km/h, akorát jsi škodovku vyměnil za např. Volkswagena. SIce riskuješ míň, ale stejně jsi hňup.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:37:52

Ale IE prostě nepodporuje standardy.
Viz skvělé testy z Tomshardware. http://www.tomshardware.co.uk/firefox-chrome-opera,review-31826.html
Opera je asi nejpříjemnější. A dost je stránek, které prostě normálně na IE neuvidíš. Jsou takové, že přes IE nejdou obrázky nebo flash. A v Chrome nebo Opěře - hle, všechno je ok.
Jen se nemá porovnávat s FF, který je také chybný, i když méně.
A k tomu IE 9 nebude chodit na XP. Fuj.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:49:09
avatar
Sorry, ael IE8 je velmi povedený a rozhodně ho nezatracuj je to krátkozraké navíc bezdůvodné ...
creon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RE: 2010-03-18 16:11:20

sorry, win only - tim padem vypadava ze hry ;)
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:11:33
avatar
ie8 je vsetko len nie podareny
Phil [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:57:09

Myslím, že všichni vývojáři ocenili příchod IE8. Ne, proto, že by ho snad začali používat, ale přeci jen lépe zvládá standardy než předchozí verze a taky je rychlejší(ačkoliv je stále suvereně nejpomalejší z velké pětky). Je dobré, že díky konkurenci se Microsoft konečně musí probrat ze svého dlouholetého spánku a předvést něco, co bude v rychlosti zpracování javascriptu konkurence schopné. Velkou výhodu bych viděl v tom, že Microsoft jako jediný pojede pouze na Windowsech, takže může bez problémů využít všech výhod DirectX v renderovacím jádru apod. Ostatní to mohou mít složitější. Nicméně uvidíme jak se s tím poperou
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:35:26
avatar
tak ostatni misto dx muzou vyuzit treba opengl nebo opencl moznosti tam je spousta a minimalne google uz na necem obdobnem urcite pracuje...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:56:12
avatar
Veni vidi a až následný uninstal IE8 bolo vici
Vo Windows XP naprostá katastrofa ktorá neraz stála za pádom systému, BSOD alebo množstvom chýb so smiešnymi utilitami ako Flash Player, Shockwave a pod. IE7 možno nie je taký bezpečný ako IE8 ale pre mňa je ako dvojka v browsovaní vhodnejší.
Pod Hlístou pri viacnásobnom downloade robí blbosti, neraz sa stane, že nedoťahá jednu vec a pri sťahovaní druhej vyhodí chybu pričom servery sú OK. Navyše už nepodporuje spustenie viacerých inštancií ako IE6 a IE7 takže bye bye Intershit Sexplorer.
Nechcem robiť reklamu alebo chváliť svoj prehliadač ale myslím, že Mrkvosoft nikdy a žiadnym prehliadačom neprekoná Operu, antivír mám ale pri browsovaní cez Operu nikdy nemusel zasahovať.
Tento výrok si dám patentovať Každý prehliadač je lepší ako IE.
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:33:32

Obavam sa, ze vsetko co je napisane v tomot prispevku je jednev velky blud! Kludne palce dolu ale co ma IE spolocne s BOSD? to ze si tam niekto doinstule nefungujuci (beta) plugin snaziaci sa o akceleraziu napr videa a padne to v ovladaci grafiky, na co vyrobca grafiky potom da napr update, preco z takeho niecoho vinit IE? Multinstancia? Ako to ze nepodporuje. Sprava sa ako lubovolny predchadzajuci IE, ak mas na mysli pocet limitovanych downloadov v jednej instancii, tak to mali vsetky IE (samozrejme je to nastavitelne, debilne, ale je, tiez nechapem preco to tam stale je)

Na dovazok, ano opera je dobra...... (mobilna dokonca jedine akceptovane riesenie)
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 06:20:16
avatar
to DD.... Podařený? Jak pro koho, já už IE nepoužívám (doma) pff 4 - 5 roků. A přecházet k němu nepotřebuju. Stačí mi ve škole, už tam občas dostávám rapla. Možná se někomu líbí ale mě nevyhovuje, neříkám, že je pro lamy to ne. Prostě není pro mě, nevím jak to je u IE8 a 9 ale jestli jako dřív : Stil záplata na záplatu. Tak nevím co bude dobré.
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:35:08

Predpokladam z toho co pises "zaplata nad zaplatu" ze svoj aktualny prezerac neaktualizujes
Casper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:01:31
avatar
No mně teda osobně moc IE8 podařený nepřijde a řeči o tom jak je rychlý mi taky moc nesedí, zdá se mi přeplácaný a zabržděný... v porovnání třeba s Operou Ale je to jen můj názor
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:37:34

http://www.tomshardware.co.uk/firefox-chrome-opera,review-31826.html
Právě že velice důvodně.
DedecekHribecek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:36:28

Mám z toho Vašeho proslovu opravdu divný pocit. Vyjádřil bych to větmi. Slyšme slovo boží. To je možné jedině přijmout protože jiná pravda není.

Doufám, že jste nemyslel ta slova o nereagování vážně.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:57:08
avatar
Ale myslel a jak vidíš diskuzi tak oprávněně. Asi řeknu kámošovi co dělá web aby napsal prosebný a vysvětlující článek proč je IE jedno z nejhorších zel v IT . Nevím proč to musím pořád dokola vysvětlovat...
Odešel jsem k firefoxu a opeře. Občas jsem byl donucen něco dělat v IE8 a nemám ani náznak touhy se vracet. Ber to jako slovo boží, protože těch lidí z branže co nenadávají na IE je opravdu výrazná menšina - že by zaměstnanci MS ?. Nezajímá mě že někomu IE stačí, nebo že si na něj zvykl - to nejsou, vzhledem k okolnostem, vhodné argumenty. Jediný vhodný je : mám firefox i operu, ale nějaký shit mě občas donutí použít IE.
DedecekHribecek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 07:06:10

Jenomže já nediskutuji o kvalitách prohlížeče jenom se podivuji nad arogancí přispěvatele který odmítá diksusi nad svým názorem.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 13:39:53
avatar
To že IE má hodně pochroumanou pověst a zcela zaslouženě, ale není můj názor. Je to fakt co se dá dokázat. Takže pokud jsem byl arogantní, tak jen vůči názorům co to nevidí a melou si dokolečka pořád svoje "důvody" jako :
- mám IE a jsem spokojený
- IE má nejvíc uživatelů, takže nemůže být špatný
- už jsem si na IE zvykl a ostatní mě nezajímá
- nevím proč, ale prostě používám IE (byl na ploše po instalaci )
- nevím co lidi mají proti IE, já jsem spokojen
blablabla
Diskutovat se dá i o pohodlnosti hedvábí vs. smirkového papíru, ale proč ? Arogance je někdy nutnost.
vain [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HTML5 2010-03-18 15:22:22
avatar
HTML5 a revoluční novinka? Každý pořádný prohlížeč už podstatné věci z HTML5 implementuje, trochu pozdě bycha honit pro IE9.
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:37:38

Pekne je to rozpisane na IE blogu, dokonca s vedomim ze su pozadi s iplementaciou. Len teraz sa snazia splnit acid test, teraz by mali byt niekde na 55% v IE9, co je podla mna prekliato malo, ked ostatne browsere (webkit) to uz ma veeelmi davno na 100%
Pyth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2010-03-18 15:32:12

Hodne pozitivni je to, ze MS podporuje uz jen nejnovejsi systemy. Sam jsem sice uzivatel stale XP, ale pokrok musi byt. Jen by to chtelo aby IE zapracovalo na bezpecnosti...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:50:00
avatar
co je více používané, to je větším terčem ... věřím tomu že všechny prohlížeče jsou a tom s bezepčností úplně stejně, jen ne na každý stojí za to se zaměřovat a hledat díry
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 15:54:47
avatar
"Internet Explorer 9 přichází – GPU akcelerace, HTML 5 a další revoluční novinky"
Mozilla Firefox 4.0 prichádza - GPU akcelerácia, HTML 5 a ďalšie revolučné novinky
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 21:29:19
avatar
Ty už máš verzi Firefox 4??? Dost o tom pochybuji, protože ona bude asi tak za pul roku a IE9 už je k dispozici teď! Což je pro Firefox dost blbe. Aspoň u těch co tomu moc nerozumí. Čekal jsem, že fiefox si s tim pohne. Používám též firefox. Já si raději počkám, ale zbytek světa co tomu nerozumí čekat nebude
Tomík [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:00:51

On už je IE9? Opravdu? Tento bastl opravdu NENÍ funkční browser.Jinak FF 4.0 příjde na konci roku ovšem Minefield tj.3.7a3 je volně ke stažení.A to snad je budoucí FF4.0...
Mimochodem,při pohledu na statistiky FF slušně válcuje cokoliv od MS.A 9 na tom nic nezmění.Navíc nepůjde nainstalovat na cca.60% compů,zatímco FF ano
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 08:36:20

co vsetko ma ten Minefield vediet? a v akom je stadiu?
chalek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:39:55

No tiez mam pocit ze IE9, nieje, je len technologicke preview demo, na ukazku renderera. Takze hlavne sa pracuje na rendery. Snad sa pochlapia a konecne to bude skutocny konkurent pre sotatne prezerace...
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 12:59:24
avatar
K dispozícii je len preview verzia a to isté platí aj pre FX 4.0, ktorá zvláda GPU akceleráciu.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:01:42
avatar
Snaží se ale mě osobně je to fuk. Už jsem si zvykl na Firefox a na jeho povedené doplňky že už bych jen tak neměnil
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 06:23:12
avatar
Já taky :-) už vím kde co je a když pak příjdu někam kde někdo používá na jeho "makro" kompu IE nebo ve škole :-D tak sem ztracen.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:19:32
avatar
Mne pridu tieto prehliadače všetky v podstate stejne. Použivam všetko Pocinajuc Operou(90%) cez Firefox, Chrome až po IE8 ktory tiež občas zapnem.

Tento nový IE9 vyzera slušne som rad že MS tlači na pilu s novými technologiami.

Inak nechapem to vysoke % použivatelov IE ved ja nepoznam nikoho kto ten prehliadc pouziva primarne...
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:14:22
avatar
myslim ze je to uplne jedno s cim pride kedze to iste a zvacsa dotiahnutejsie ma aj firefox..ti co sa do toho nerozumeju ostanu aj tak pri ie ostatni to pouziju len na stiahnutie dacoho ineho
573v0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:48:05
avatar
Darmo sa hovorí, že najčastejšie zadávané URL do IEčka sú www.opera.com a www.firefox.com . Môžem potvrdiť, že na nič iné IEčko nepotrebujem
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 16:46:56

Ehm, "Další věci, jako například Java"

Java a Javascript jsou dvě odlišné věci. V IE9 prošlo optimalizací na vícejádrova CPU javascriptové jádro, nikoliv Java.

Jen upřesnění.
Maraw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - WTF 2010-03-18 17:16:12

Lidi a není to jedno. Proč se stresovat. Gdo ví, ví a gdo neví at si vybere. Šak při prvním spuštění má na výběr, tak at si vybere ten co má nejhezčí obrázek a je to
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 17:57:55
avatar
Takže flash reklamy mi konečně proženou dvoujádro? Ještě že existuje Adblock. A k té GPU akceleraci, přiznám se že grafiku jsem si kupoval kvůli hrám a rychlé CPU kvůli programům.

Mimoto jsem skeptický vůči všemu od microsoftu. Jeho OS používám jenom proto že na něm běží hry. Na tvoření hudby a úpravu fotek si asi pořídím ono často zatracované jabko.

Ještě že používám FF a operu.
Richardv2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:00:35

No tak co predvadi firefox s poslednima verzemi je neskutecne. Pada a pada a pada. Zasekava se kdyz mi bere vic nez 1GB ze strankovaciho souboru. Proste otresne. Firefox se hodne zhorsil.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 06:25:53
avatar
Nevím na čem ho spouštíš nebo co sním vyvádíš. Nespadl mi už asi 1-2 roky :-)
redtroll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:03:04
avatar
Je dobře, že se MS snaží, ač mám jiný prohlížeč, kvituji toto z hlediska vylepšení i těch ostatních, a zase budeme mít každý ten svůj prohlížeč vylepšený
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:29:28
avatar
žeby konečně mrdkosoft udělal pořádný browser? IE7 je dementní pomalý fuck co se zasekává, padá, a nechá si do adressbaru nasrat vyhledávač.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 18:39:01
avatar
At se na to podivame odkudko-li, tak je dobre, ze je tu novejsi verze ... konkurence musi byt
573v0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:53:04
avatar
Konkurencia určite áno ale nie v podobe IE Radšej nech medzi sebou súperia FF, chrome a opera, IE je pre ľudí čo nevedia čo je to browser. Napr matke som donedávna nedokázal vysvetliť že internet explorer nie je jediný program čo sa dá použiť na prístup na net. Lenže ona žila v tom že pomocou toho modrého Éčka sa vstupuje do internetu a ak jej tam stiahnem napr operu, to už bude nejaký iný internet ktorý ona nechce. Ak je takýchto ľudí viac, chápem tie percentá čo okupuje explorer.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 22:44:49
avatar
Dokud nevyzkoušíš, tak nevíš
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 19:57:23
avatar
Výběr prohlížeče je podle mě jen věcí vkusu. Všude se mluví o odezvě, rychlosti načítání atd. atd., ale kolik lidí to zajímá? Copak si někdo všimne odezvy , načítání v rádech ms? Byl snad již někdo hackován, kvůli nedostatečné bezepčnosti?! Nejhezčí na tom je, že si můžeme vybrat cokoli chceme, jednoduchost, bezpečnost... Někdo chce jen výsledek, tzn. serfovat na netu, někdo má prostě supr pocit, když si do prohlížeče hodí další addony, pluginy apod... Je jen na tom, co komu vyhovuje a to je na tom supr!!!

Osobně používám Mozzilu, protože se mi prostě líbí liška a ADblock.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-18 20:15:01
avatar
Mrkvosoft se snaží získat zpět své zákazníky, otázka je jestli se jim bude chtít přecházet když jsou spokojení u konkurence (Mozzila,Opera,Chrome atd)
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-19 13:17:14
avatar
hmm slibotechna zní dobře, nicméně já už jsem 5let svázán s operou a měnit ji za něco jiného nemá pro mně smysl.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 748x
Komentářů: 2
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1407x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1077x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1161x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníFriday, 19 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3748x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCWednesday, 17 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1454x
Komentářů: 0