MAFIA2 očekávání nenaplní? První exkluzivní recenze a hodnocení jen 7/10 a 8/10 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 02 srpen 2010
altVaroval jsem vás, že velká očekávání vedou k velkým zklamáním. Může být MAFIA2 jedním z nich?

 

 

 

Není to tak dávno, co jsem o MAFIA2 psal pár novinek před vydáním. Nicméně hodnocení hry jsem zatím udělat nemohl, protože jsem hrál jen krátké kousky a celou hru jsem zdaleka neviděl. Hra už je ale těsně před vydáním a první magazíny ji již dohráli a dostali možnost ji exkluzivně otestovat. Samozřejmě když máte něco exkluzivně, tak abyste dostaly stejnou možnost a výhodu před konkurencí i v budoucnu, recenze jsou často velmi nadnesené a plné chvály, přestože ve skutečnosti tak růžové věci nejsou a většina recenzí po vydání hry se nese v mnohem realističtějším duchu.

Na světě už jsou minimálně dvě recenze, a to od PC zone, který hře udělil 8/10 a od oficiálního Xbox Magazínu, který dal hře hodnocení pouze 7/10. Texty obou recenzí jsou samozřejmě poměrně kladné, jak jsem již napsal, exkluzivní recenze je exkluzivní recenze, ale v jádru i hodnocení se v podstatě shodují a to není až tak dobré, jak bychom očekávali. Mnohé asi uhodí do očí to realitně nízké hodnocení, když jsem v poslední době svědky, že hodnocení 9/10 dostane v exkluzivních recenzích každá ptákovina, která vyjde. Vysvětlením této situace můžou být dvě věci.

Ta méně pravděpodobná, že magazíny dostaly rozum a udělovat známky 9/10 budou jen skutečně výjimečným hrám a nadprůměrná MAFIA2 má zkrátka smůlu, že do chvályhodné změny poměrů zrovna přišla. Druhým vysvětlením, které se jeví pravděpodobněji, i když se mnozí modlí, aby nebylo, je, že MAFIA2 prostě není tak dobrá, jak by měla být. Z recenze oficiálního Xbox Magazínu:

Klady:

  • zajímavý a detailní svět
  • dobrý soundtrack
  • pestré mise

Zápory:

  • nudné charaktery
  • akce a honičky působí nezajímavě
  • po splacení dluhů svojí matky už pro Vita neexistuje žádný důvod, proč by měl zůstávat v mafii, což celému příběhu přidává pocit nesmyslnosti

V podobném duchu se nesla i zmiňovaná recenze na PC Zone. Pokud podobné dojmy z plné hry potvrdí v následujících dnech a týdnech další magazíny, bude to lehké zklamání. Osobně jsem říkal, že na základě ukázek nevidím důvod, proč by MAFIA2 neměla být stejně dobrá jako první díl. Také jsem napsal, že pokud se ptáte, zda je lepší než jednička, tak vám to zatím neprozradím, i když svůj názor na to mám. Teď už vám je asi jasný, jaký ten názor je. Každopádně výtky směrem k příběhu, to jsme nikdo nečekali, protože právě ten byl u prvního dílu strhující a jeden z nejlepších vůbec. Zdá se, že druhý díl jeho kvalit nedosahuje a tím utrpí celá hra. Radost nevzbuzuje ani udávaná herní doba, která je prý pouhých 10 hodin. Na druhou stranu dobře vypadá celý svět MAFIA2 a automobily …

Také již víte, že díky staré technologii a poměrně zastaralé grafice, sice vypadá hra poměrně dobře, ale na špičku už dnes nemá a moderní technologie jako HDR či DX10.1/11 a v nich obsažené prvky, této hře nic neříkají. To znamená, že si s HW náročností nemusíte dělat starosti a kupovat si kvůli MAFIA2 nějakou novou drahou DX11 grafiku nemusíte, protože je vám v podstatě na nic, a vaše starší herní grafika z generace alespoň 8800GT nebo HD 3870, by vám měla bohatě stačit.

Každopádně je tedy na čase raději snížit očekávání kolem MAFIA2 a být realističtější. Nepochybuji, že i v ČR budou recenze v podobném duchu, stejně jako se objeví nějaké to vyšší hodnocení kolem 85/100, protože kladné body má hra za české kořeny. Na druhou stranu, jestli jí tento aspekt nepomohl, je to špatné znamení, které naznačuje, že něco není s českými tvůrci v pořádku. Pořád jsem ale toho názoru, že MAFIA1 zůstane nepřekonaná, ale MAFIA2 bude vítaným a povedeným nástupcem, který jí ostudu neudělá, byť jako mnoho jiných druhých dílů, zůstane v jeho stínu …

 
 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ( 2010-08-02 13:26:27
avatar
néééééééééé ja už si ji předobjednal...no nic aspoň že podpořím český průmysl
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 13:59:50

Bych se toho nebál Chybu jsi asi neudělal. Podle mě to bude stejně jedna z nejlepších her tohodle roku, jde jenom o to jesli to bude pro nás legenda jako mafie 1. Jinak myslím že u této hry se koupě vyplatí.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 17:53:09
avatar
No jednotku to nemôže určite prekonať, ale ja osobne si myslím, že to nízke hodnotenie je tu z iného dôvodu a to, že tvorcovia Mafii si naivne myslia, že pri takejto hre už netreba platiť recenzentom, no opak je asi pravdou a to, že jediné čo tvorí hodnotenia hier sú peniaze a kvality hier sú na tých posledných miestach v 99% recenziách. (možno je to nezmysel, ale ja osobne si myslím, že to má čo do seba...)
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:29:34

Upřímě myslím si to samé, ale nechtěl jsem z toho vycházet.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:47:25
avatar
rozhodně nebvudu věřit žvástům nějakých profesionálů pochybné inteligence a zaujatosti.
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 22:46:14
avatar
s tou podporou ceskeho prumyslu bych si pri koupi teto hry nebyl tak jisty
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 13:38:59

aljo, češi dostanou bonusy v případě lepších výdělku, takže trošku se pomůže
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 06:25:21

jak tak koukám, zaplatím případně, až si ji zahraju...jestli to za to bude stát....jinak si znovu zahraju jedničku
Xaphan69 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 11:50:44

Byvale Illusions vlastni Amerikani :-). A jeste, ja verim ve Warez a originalky si ani jako chudy student dovolit nemuzu
zero8324 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-05 02:42:44
avatar
Byť tebou tak by som sa nebál...po vzhliadnutí videa http://tvgry.pl/?ID=1131 mi to pripadá ako stará dobrá mafia v novom šate....možno niektorý recenzenti čakali nejaké závratné prekvapenia, či zmeny, a pritom mafia ostala "len" mafiou...Jednou z vecí, prečo si nainštalujem mafiu "1" aj po toľkých rokoch, je príbeh, ale hlavne jazdný model áut, na ktorý sa nechytajú ani pecky od CodeMasters. Proste Volná Jazda vás dostane aj po rokoch. Na záver len dodám, že som Mafiu prešiel asi 20krát a moje prvé zážitky som si vychutnával na K6-2 300Mhz.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 13:37:24
avatar
Neřeším,posoudím až jsi tu recenzi udělám sám.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 13:51:18

Přesně, člověk to musí posoudit sám, hodnocení u her není zas tak důležité. Důležitá je recenze ze které se také každý vezme co chce a co ho baví. Podle mě mafie bude pecka a řekl bych že bude lepší než třeba mass effect 2 který dostával 10/10.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 16:31:08
avatar
"Řek bych že bude lepší než ME2" ...ehm můžu poprosit čísla do zíjtřejší sportky? Mě by se pár pětek navíc hodilo : )
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 19:42:25
avatar
Záleží taky podle jakých měřítek. Podle mě je skoro každá hra lepší než to sprzněné rádoby RPG Prodeje ale ukázaly, že spousta lidí má jinačí názor než já
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 19:56:47
avatar
Aha takže i hra která ještě nevyšla..která se nedá hrát? Logika některých jedinců zdá se mi poněkud nešťastná...Navíc teda líbí se mi jak si teď každej hraje na hardcore RPG fana, mě osobně to ostrouhání příliš nebolelo, protože sem dostal odpovídající epický sci-fi příběh (osobně nesnášim jak je všechno fantasy), dostatečně vyváženou hratelnost, na dnešní poměry dlouhou dobu hraní. Neřikám, že jednička nebyla lepší, ale dojoka byla podle mě pořád 9/10 záležitost : )
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 20:43:15
avatar
Já jsem prostě fanoušek RPG a nemám rád, když si nějaká hra na RPG hraje a není jí. Nepotřebuji, aby to hned bylo hardcore RPG typu Baldurs Gate, ale některé prvky by podle mě z RPG vymizet neměly. Teď jsem kdesi četl, že i Dragon Age 2 má jít cestou zjednodušení, takže zkus s námi RPG pařany trochu soucítit, páč pořádné RPG už asi dlouho nevyjde (moje jediné naděje jsou už asi jen u Diabla 3).

Asi je to problém nás "hardcore" hráčů, kteří pod RPG hrou čekají RPG a pod strategií strategii. Bohužel obojího už vychází po čertech málo a rozhodně to vypadá, že bude spíš hůř.
Drewitz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 21:00:20

Mluvíš mi z duše. Já jsem zůstal duší u Dungeon Master, nebo stíny nad Rívou. Teď ne že by to bylo na nic, jen tomu pokaždý něco chybí.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:40:57

Nechtěl jsem se navést do mass effectu 2 jak to asi vyznělo, ale me2 je pro mě dobrá hra, ale ne na 10/10, pro mě byl me2 tak 8/10 a když přihlédnu k osobnímu názoru tak 7/10. Ale i tak v poslední době jedna z nejlepších her. A jak jsem napsal víše z hry si každý vezme to co chce a to co ho baví a pro mě mafie (pokud jí totálně nezili o čemž pochybuju) bude lepší. I když ano, můžu se splést.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 13:45:19
avatar
Citace:
moderní technologie jako HDR či DX10.1/11 a v nich obsažené prvky, této hře nic neříkají

To sem nevěděl že HDR, který bylo poprvý v HL2: Lost Coast před nějakými 5 lety je moderní technologie . Já si myslím že v současný době na verzi DX tak moc nesejde. Ty graficky nejdokonalejší hry jsou DX9, např. Arma 2, Crysis. A někdy bych tě DD schválně nechal zahrát závod v Dirt 2 nebo nějakou akci v Metro 2033 a pak se tě zeptal jestli to bylo DX9 nebo 11
Co jsem viděl videa, tak město i auta jsou excelentně zpracované, vypadají mnohem líp než v GTA.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 13:57:33

Tak tak. Mafie vypadá hodně pěkně DX11 by nebyl špatný ale není to zas tak důležité. Dneska se hry dostali na takovou grafickou úroveň, že mi dostačují a nevadí. Ale jinak by to asi chtelo pořádnou DX11 gamesu, aby se vidělo.

Třeba v dirtu 2 bych řek že ve hře ten rozdíl poznám. V metru je tam taky rozdíl, ale ani v jedné z těchto her to není takové že bych si kvůli tomu koupil DX11 grafiku (kdybych jí neměl) spíš mi v metru chybí trochu výkonu.
Casper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 07:31:37
avatar
Přesně... mě to připadá že Mafie vypadá skvěle... a je mi úplně fuk na jakém DX to jede Nevím co se furt řeší grafika... co mám z hry s nabušenou grafikou ale hratelností o ničem ? Nehledě na to že to na disku zabírá jako kráva Kdysi to byly hry (UFO, XCOM, série MK atd.) mělo to pár mega a člověk u toho strávil půlku života Btw. hraju teď hry od Segy přes emulátor a bavím se více než u většiny dnešní herní produkce
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:43:10

JJ, ale je pravda že jsou scény na který člověk kouká s otevřenou pusou Já osobně grafiku nějak nevnímám po chvilce hraní, možná kdybych si koupil televizi a koukal na to z větší dálky.
morke [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-11 09:51:57
avatar
Starý dobrý XCOM: Enemy Unknown jsem hrál na Pentiu 90MHz.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 17:54:28
avatar
ehm, porovnávať čokoľvek z odpadom zvaným GTA mi príde teda poriadna irónia...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:09:53
avatar
Prosímtě a proč je GTA odpad? Je to moje nejoblíbenější série, žádný díl od trojky mi nechybí ve sbírce.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 20:11:28
avatar
Tie staré síce nijak extrémne nikdy nevynikali a boli to tzv. rýchlokvasky, ale tak či tak ma bavili a boli na úrovni. Ja som týmto mieril na aktuálne GTA 4, ktoré viac dodrbané ani byť nemohlo...predsa aj ty si hádam porovnával novú Mafiu s GTA 4, či sa mýlim?? Tak nejak mi nedáva zmysel prečo potom hovoríš o celej sérii...
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:49:12
avatar
když HDR neumí používat GTA tak to asi pořád je moc moderní technologie. nevspomínám si na nic kde by bylo správně použití evidentní jako v source nebo cryenginu.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-13 18:59:19
avatar
pěkně je použito např v Grid. Při vyjíždění z tunelu to vypadá moc pěkně.
Maissi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Chyba... 2010-08-02 13:48:12

Citace:
Mnohé asi uhodí do očí to realitně nízké hodnocení....


Super zásek ....
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 13:50:22
avatar
Tak HDR je v DX9 (Oblivion?). A upřímně, přínos DX10 či 11 mi přijde kromě tesselace celkem rozporuplnej. Navíc tesselace neni zrovna něco nového..

Hra může mít krásnou grafiku v DX9, záleží jak moc se na tom grafici nadřou..

A osobně je mi to vcelku putna, dokud grafika drží kategorii "snesitelná".

A Mafie 2.. no že nebude lepší než 1 sem vcelku čekal a že vyhypovaná očekávání nesplní taky. Takže nějaké překvapení se nekoná.. spíš sem zvědavej na normální recenze, plus má být demo pokud vím.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 14:02:03

Já slyšel že demo vyjde desátého Se asi strhnou servry
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:52:34
avatar
to je taky špatnej přístup používat servery výhradně na DL, protože kdyby třeba něco o velikosti gametrailers optimalizovalo využitrí serverů primárně zaměřených na jiný druh obsahu, vytvořil by se prostor pro očekávaný nával stahování a ani by tím nemusela trpět rychlost downloadů. problém je najít stránku nebo síť u které je něco takového možné.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 14:06:06
avatar
Ať si každý řiká kdo co chce. Já budu hru hodnotit podle toho až si ji uvidím na vlastní oči a zahraju si ji. Taky si myslim, že lepší jak první díl nebude, ale na stejné úrovni nebo jen o něco málo horší by být mohla
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - no 2010-08-02 14:01:59
avatar
No tak uz jen to ze nasi hosi jsou pod Take 2 neco znamena. Americani do toho ted maji co kecat, prece jim patrime tak ta hra neni uplne čistě česká a bude to vetsi rambo a vic strileni nez v 1 tipuju.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 15:39:43
avatar
No práve, patria pod Take 2 alias 2K Games... A čo robia 2K v poslednej dobe? Bioshock 2, budúci rok bude akýsi X-Com, ktorý s X-Com okrem mena nebude mať nič spoločné... 2K akurát vedia sekať desiatky videí na internet z pripravovaných hier ale čo potom, keď sa hra začne predávať?
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:53:48
avatar
vyser se na jméno, GTA mají taky jinačí odvar na jinačích platformách a nikoho to neleptá.
Neuge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 14:05:38
avatar
"po splacení dluhů svojí matky už pro Vita neexistuje žádný důvod, proč by měl zůstávat v mafii, což celému příběhu přidává pocit nesmyslnosti"
To sem tu jedinej, komu to připadá trochu divný? Samozřejmě že o příběhu a souvislustech nemám ani páru, ale nemyslím si že odejít z mafie je tak jednoduchý...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 14:08:19
avatar
To jo, když dáš výpověď budeš mít asi hodně krátkou výpovědní lhůtu
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 14:22:55
avatar
Stačí obtiahnuť 7.65 priložiť ku spánku a už si von z mafie

Proste si zbalíš sakramenty, prestrojíš sa, vyrobíš si falošné doklady a odídeš na Aliašku, tam ťa žiadny teplokrvný talian hľadať nebude
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 15:06:36
avatar
njn Xbox magazin z mafie je tak strasne lehky odejit, a navic ma snad vito duvod odejit ? bych rek ze se ma dobre v mafii, ja bejt mafian tak taky nemenim
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 16:32:53
avatar
OXM nejsou zas takový gumy, já bych počkal až na hru, hodnocení mě nechává klidnym...třeba tohle je jenom nešťastně přeloženej verdikt, což se dost často děje...
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:54:53
avatar
jenomže to že nejsou zas takový gumy neznamená že hru nemohla recenzovat guma.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 19:47:00
avatar
Víc mi na tom vadí, že dávají přímo do závěrečného hodnocení spoiler jak hovado. Zrovna u hry, které staví na příběhu to zamrzí. Stačilo přece napsat nelogičnosti v příběhu nebo tak.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:55:18
avatar
oni vůbec nechápou že jako jak odejít z mafie?
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 14:08:02
avatar
Nejaka recenze me prece nemuze ovlivnit a uz vubec me nedonuti k tomu abych zrusil predobjednavku. Navic veskere zapory jsou zcestne. Je videt ze recenzenti ocekavaji hru typu GTA, ale to tady nehrozi. Pro me zatim hra vypada porad dobre a myslim ze i prekona jednicku. Uz jen styl vypraveni a cutsceny jsou na velice slusne urovni (mistama lepsi nez Ackove filmy) dale hodne bohaty hudebni doprovod a nadherne vymodelovana dobova auta. Je to proste takovy stroj casu, kdy si konecne clovek oddechne od soucasne popove hudby, stresu, monotonni zastavby apod. Navic prvni mafie dostala 4/10 od eurogameru. Jak rikam bodove hodnoceni her je na 2 veci. Kazdemu se libi neco jineho a o tom to je.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 16:02:54
avatar
Možná je 2K holt nechtělo podmáznout, tak jim prostě udělali špatnou reklamu.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:59:10
avatar
máš se vysrat na hry s mainstream soundtrackem a na český rádia a poslouchat něco z onlineclock.net/radio nebo jiné stránky s tisícovkama netových rádií a máš od popu nafurt pokoj.
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 14:25:48
avatar
No můžu o sobě říct, že se o Mafia 2 docela zajímám a tyhle super exkluzivní recenze mě fakt ze židle nezvedaj. Jako magazíny, který daj GTA4 10 z 10 už vypovídá o kvalitách toho magazínu.
Podle informací se Mafia2 opravdu dá dohrát do 10hodin, ale na nejlehčí obtížnost a bez plnění přídavných misí.

No a jak už tu někdo psal co to je za zápory ?

po splacení dluhů svojí matky už pro Vita neexistuje žádný důvod, proč by měl zůstávat v mafii, což celému příběhu přidává pocit nesmyslnosti

No to se nedá komentovat.

Jo jinak DD lidi co si měli možnost už vyzkoušet mafia 2 tak docela nad grafikou slintali a to i bez super DX11. No uvidíme za pár dní v DEMU.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 16:39:24
avatar
No slitali nad tim pouze lidi v ČR co sem tak čet. Je mi jasný, že když někdo někomu šáhne na modlu, že se to setká z odporem, ale já sem zatim v klidu počkám na demo a uvidim : )
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 17:01:36
avatar
No ja cetl hodne pozitivni dojmy i z Polska, Nemecka, Svedska a dokonce i Ameriky. Tohle neni jenom o CR.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 18:27:08
avatar
Rád bych tu mezinárodní chválu z poslední doby viděl : )
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 14:29:28
avatar
Je sranda, jak si tady nikdo nechce připustit, že by to snad mělo být zklamání
No tak vám všem přeju, aby se to nevyplnilo, a vy se tak mohli oddávat zaslouženým radovánkám. Pro mě ta hra moc není, já si bohužel musím počkat ještě dalších několik let (jak to tak vypadá ), na Diablo III
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 15:06:09
avatar
DIII má vyjsť budúci rok pokiaľ je známe (vzhľadom na politiku Blizzardu "každý rok jedna hra")
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 15:42:41
avatar
Ty tomu veríš, že vyjde?
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 16:03:04
avatar
zklamání to být musí, každý sequel udělá někde chybu nebo bude stejný jako předchozí, dokonce u AC2(které je obecně příklad "Major improvement" titulu) se některým nehodilo že je to jenom v itálii(a jinak nevím, nečet jsem recenze a taky nebudu).
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 15:08:23

velke ocakavania su vzdy problem..
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 15:46:55
avatar
přehypovanost je vždycky problem, vubec ted, když mám pocit, že mafie 2 je už půl roku hotová a oni se snaží jen zvyšovat očekávání.

Ale jinak myslim, ze to bude dobrá hra, jen si hodně recenzentů myslí, že by to měl být přímý konkurent GTA, což nebude a ani první Mafie nebyla, otevřený svět tu byl jen jako nástroj příběhu, ne cíl. Ostatně ani jednička neměla v americe vždy kladné hodnocení, co si pamatuju.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 16:05:32
avatar
musel jsem řvát když jsem si uvědomil co všechno bylo o GTA IV hype a nebo stupidní naivní dedukce novinářů. ale pořád žádná hra nemá takovou fyziku a tak(nejlepší je TBoGT, ikdyž není vůbec tak dlouhé nebo příběhově obsáhlé jako původní GTA IV).
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 15:49:50

tak a teraz by mohli zacat makat na Hiden and dangerous3 a pekne aj s kooperativnou singleplayer kampanou!
lukino021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 17:42:14

jj presne taky H&D 3 by bola teraz aka bomba ...este H&D 2 je teraz supa
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 18:54:06

zial 2ka nejde hrat kooperativne po LANke, skoda, 1ka bola najlepsia multiplayer hra aku som kedy hral. Hravali sme to 4 na 4 kompoch, paraaada! Kde sa chytaju nehratelne sracky ako flashpoint a arma, pch!
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 15:53:01
avatar
podla mna to bude len lahky nadpriemer !
Tato hra ma "neviem preco" silno odpudzuje !!!
Je to plne americkeho stylu ... Co mi u GTA IV nevadi ...
fero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 16:44:38

však recenze sou podle toho kolik zaplatíš (sám si to tu někdy zmiňoval DD, byl to článek kt měl něco společného s más efektem) a prostě málo nabídli tak bude horší hodnocení (ale i těch 8 je pěkných).
herní doba se prodlouží pomocí DLC (nedo dcl? ) už jsem četl že nejspíš budou..
pořád mě tam vadí pissx a apex
THorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 17:10:16

Když ti vadí PhysX a Apex tak si tam doinstaluj podobné technologie od AMD-ATI .. nothingX a BigZeroX.
fero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 18:46:59

haha seš vtipný!








NOT
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 09:16:16

Niekto pozeral Borata.

PS: Ale tiez nevidim dovod preco by v nejakej hre mali vadit nejake pouzite technologie. Bud na to mas HW a zapnes si ich alebo nemas a nezapnes si ich. Pokial ta to zaujima mozes si dotycny HW kupit a pokial nie tak nemas co riesit. Ale aby ta nieco take stvalo... To nema zmysel... Teda to plati pokial patris k tym technologickym fanusikom, ktorym nezalezi na znacke.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 16:07:49
avatar
začly by vadit kdyby někdo udělal gameplay na DX 11 teselaci a nebylo vy dost vhodných systémů.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-04 06:37:56

Akurat ze vsetko dolezite co robi PhysX to robi cez CPU a GPU@PhysX ma na starosti iba efekty, ktore urcite gameplay neovplyvnuju. Ale ano. Teraz zasa budu nadavat ti, co maju slabsie procesory.
lukino021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 17:41:18

Tu je najvacsi problem pribeh, v prvej mafii bol brutalny a preto v 2ke je velmi tazke ho prekonat. Druhy problem je atmosfera, proste aj ked jednotka nemala tolko moznosti a vychytavok aj tak mi pride stale atmosferickejsia nez dvojka(ta mi teraz pride bez takej iskry, ako keby to robili len posrani amici a nie cesi) Treti problem je grafika, aj ked nie je zla, mohli ju dotiahnut na svoje uplne maximum, ako ked vysiel debut v 2002, vtedy to bola proste bomba lebo viem, ze na to maju a mohli tam dat napr aj ten directx 11(aj keby to zas moc nepomohlo) A stvrty a posledny problem je mafia jedna "CELA", lebo to je uz proste klasika...a aj ked uz dost zostarala len tak ju nic neprekona, ani s lepsou grafikou, ani lepsou hratelnotostou
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 16:10:57
avatar
největší problém je snaha celého průmyslu(nebo jaxe tomu dneska nadává) ukázat že hry můžou být jako filmy. Jenomže jak jim má někdo vysvětlit že to nesmí!!?? Už Mass Effecty překonávaj filmy dobrým systémem dialogů místo lineárních cutscén.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 19:29:42
avatar
to bolo jasné, že to takto dopadne, nadarmo to x-krát neodkladali..
janakulka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 19:45:50
avatar
Ja sa viac teším na hru ako na grafické spracovanie, a hlavne na český dabing. Anglicky viem síce plynule ale kvalitný dabing ťa dokáže ozaj vťiahnuť do hry a potom na nejaký direct 11 môžeš kašlať. Aj preto je prvá mafia alebo trebárs Far Cry zaťial to najlepšie čo som hral.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 16:31:28
avatar
slyšels vůbec tu českou katastrofu? totálně bez atmosféry a očištěné od vlivů prostření člověk by očekával že to nadabujou rovnou při přehrávání cutscén dabérům a přidaj ozvěny, když už mají první voiceacting hotovej. Jestlipak tohle není důvod proč se furt na specializovaných zahraničních webech píše o tom jak se voiceacting nesmyslně odbývá a ruinuje jinak solidní hry, že?
molnart [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 20:03:37

obavam ze tie predbezne vysledky budu dost realne. na technickej stranke hry nie je velmi co prekazit - ja sam si prvu mafiu velmi zahram aj teraz a vobec mi nevadi 7 rokov stare graficke spracovanie, a dvojka snad horsia nebude. pravda ak nespravia nejaku extremnu blbost na ovladani a hratelnosti.

pribehova stranka vsak moze byt velmi kriticka: povedzme si pravdu, to ze prva mafia dopadla tak ako dopadla bolo skorej vecou nahody a nie vysledok prace spickovych spisovatelov. takze sance ze na druhy krat sa to nepodari su velmi vysoke - ved kolko sme uz videli napriklad filmovych reziserov a scenaristov ktory spravili kultove dielo ale vsetky dalsie pokusy nieco vytvorit boli odsudene na neuspech - za vsetky spomeniem len meno Michael Cimino, ale sem by som zaradil aj Russela Mulcahyho ci Alexa Proyasa.

Tvorcovia hry museli celit obrovskym ocakavaniam fanusikov, a vacsinou takyto tlak neprispieva k tomu aby vysledok bol kvalitny.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 16:46:58
avatar
si vemte že od 2005 je rřivka produkce PC her 3x strmější než celou dobu předtím a vůbec to nezpomaluje. Mafia 2 se prostě ve světě stratí jako se to stalo s prvím dílem.
Szajter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 19:09:41
avatar
Tak alespoň, že se neZtratí :-)
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-02 20:16:19
avatar
Hodnoceni typu 9/10 nebo 10/10 me nechava chladnym. Tohle si zaslouzi jen par her za ty leta. A proto pro u me je hodnoceni 7/10 nebo 8/10 velice dobry, protoze je to nadrumerna gamesa. A srovnavat sedm let starou Mafii s dnesni "dvojkou" mi neprijde moc dobre. Pribehove i graficky je to trochu jine a to je dobre!
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 15:43:18
avatar
jak se asi dneska dělaj recenze? No zajede se hra a nehledí se na extra obsah nebo třeba detaily, těžko by někdo třeba četl texty v DA, tak nemůžete čekat že se recenzenti tlačení časem nějak nabaží.
fox of fire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 19:37:48
avatar
doufam ze se po vydani mafie uz konecne 2Kczech vrhnou na Hidden and Dangerous 3
cardi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-03 19:53:54

to bude propal ohledne grafiky :X dx9 no to se tedka moc neukazali hosi
XTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hodnoceni 2010-08-07 16:36:08

I prvni dil dostaval 2/10, 4/10, takze zadna katastrofa.
fisman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-08-29 17:58:38

ste kokoti je to nej hra a ten dabing je úžasný ste prostě dementi i ti co to recenzovali
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 972x
Komentářů: 3
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1481x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1108x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1185x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3765x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1461x
Komentářů: 0