Crysis 2 konečně dostane DX11 – jak vypadá?! Konečně budeme moci udělat recenzi … Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 23 červen 2011
altHra již pomalu zapadla. Kvalit prvního dílu nedosáhla a očekávaná nesplnila.

 

 

 

 

CRYSIS2 je pro mě osobně největším zklamáním roku. Ano, jistě by se dalo říci, že DRAGON AGE2 dopadlo jako druhý díl mnohem hůře, ale tam jsme to bohužel tak nějak tušili už dopředu, i s ohledem na cíle vydavatele i s ohledem na čas, který na tvorbu proti prvnímu dílu byl.

Crysis2 a jeho tvůrci ale do vydání slibovali posunutí technologických hranic a tedy to, co první díl, dodnes považovaný za vizuálně a technologicky nejpůsobivější hru, udělal. Bohužel, Crysis2 selhal na plné čáře. Technologicky je proti prvnímu dílu o dost horší. Ačkoliv se najdou tací, kteří tvrdí, že Crysis2 vizuálně kvalit prvního dílu dosahuje, jedná se buď o slepce, nebo o prudiče. Už jen při přečtení technologických vychytávek, které obě hry používají, je Crysis2 proti Crysis1 jen chudý příbuzný. Hra byla výrazně orientována na velmi zastaralé konzole, což samozřejmě výrazně znehodnotilo i její herní kvality. Proti prvnímu dílu je hodně kritizovaná uměla inteligence a celkově se hra posunula výrazně směrem ke Call of Duty.

Největší zklamání ale bylo právě z technologické úrovně hry. Crysis2 přišla s podporou pouze DX9, což je dokonce horší, než u prvního dílu, který byl DX10. Z avizovaného využití DX11 nebylo nic, což nás hodně zarazilo i proto, že si tuto hru, jako jednu z mála špičkových letos, vybrala NVIDIA jako propagační hru. Nakonec tak propagovala DX9 hru na DX11 grafikách druhé generace a na rozdíl od AMD, které letos podporuje a stojí za většinou DX11 her, NVIDIA zatím letos nemá na kontě žádnou DX11 a herní technologický vývoj tak nijak nepodpořila. Až nyní EA ohlašuje konečně příchod DX11 patche, jsme zvědaví, jak to bude uděláno, zda roubováním, nebo patch jen zprovozní a aktivuje vlastnosti, které CryEngine3 už v základu má.

Kromě řady technologií včetně tessellace a nových technologií světel a stínů, přinese patch i ultra HD textury a řadu vylepšení efektů. Na okolních obrázcích vidíte reálný dopad jednotlivých technologií.

Samozřejmě až budou aktivní na scéně všechny najednou včetně ultraHD textur, bude rozdíl proti DX9 samozřejmě výrazný a konečně bude Crysis2 tím, čím mělo být od počátku. Tohle pozdní uvedení věcí do pořádku ale bereme jako velké selhání vydavatele EA a skutečně by nás zajímalo, komu to prospělo. Jsem si jist, že s novými vylepšeními konečně bude technologicky a vizuálně Crysis2 o ten půlkrok až krok dál, než první díl. Jasně že to bude náročné na HW, ale nemyslím si, že to bude se slušnou high endovou sestavou neprovozovatelné.

Každopádně pokud jste stejně jako já a mnozí další čekali s prvním zahráním této hry na vydání DX11, tedy v odpovídající kvalitě, už se brzy dočkáte. Oficiálně by měl patch vyjít v pondělí. Očekávejte tedy brzy recenzi a technologický výkonový testík této, dnes už bohužel, ne úplně herní novinky. Troufám si říci, že selhání vydavatele EA mělo v tomto ohledu vliv i na hodnocení hry samotné. Kdyby byla přišla už s tím DX11, bylo by hodnocení srovnatelné s prvním dílem, takhle zatímco první díl posbíral od herních magazínů v průměru 91/100, druhý má jen 86/100 a u samotných hráčů dopadl druhý díl ještě hůře, když si odnesl jen 6,4/10, zatímco první díl se pyšní 7,8/10. Nutno ovšem dodat, že EA se zdá se poučilo a u nového Battlefield3 mnohem více hovoří a využívá technologií grafiky a možností současných PC, takže nás u B3 nečeká podobná blamáž jako u Crysis2.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 16:07:21

ja si to zahram, az ked to bude DX12.. ;-)
DOBRMAN96 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 16:11:24

teším se jako malé dítě
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 16:16:57

Textury netextury v Crysis 2 mě nejvíc chyběla džungle
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 16:28:50

Ať si namáhám oči sebevíc, na mnohých porovnáních žádný dramatický rozdíl nevidím. Na první pohled je vidět akorát vliv tesselace (hlavně na té zdí).

Otázkou je, jak budou ty drobné detaily postřehnutelné v pohybu a v zápalu akce - možná hodně, možná vůbec.
juraj7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 09:27:48

To je mozno tym, ze tie obrazky su zamerane vzdy iba na jeden efekt a navyse je potrebne vediet na co sa pozerat. Ale v hre, kde to budes mat vsetko (ak o teda bude urobene poriadne)tak tieto male detaily posunu hru uplne inde.
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 12:23:56
avatar
juraj7: Přesně
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-25 21:24:52
avatar
tesselace přetváří texturné detaily na geometrii, ssdo je o trochu lepší AO, POM je korekce texur podle úhlu pohledu, SSR jsou odlesky obektů v pozadí. A navíc tam mají přibýt i penumbra stíny, vylepšený bokeh DoF a motion blur částic.
Marfy234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 16:29:44

!!len pre nedočkavcov!!
patch sa dá stiahnuť tu:
http://www.techpowerup.com/downloads/2014/Crysis_2_DirectX_11_Upgrade_Pack.html
ultra HD textury sú tu:
http://www.techpowerup.com/downloads/2015/Crysis_2_High-Res_Texture_Pack.html
na server síce udáva že sú väčšie ale keď začnete sťahovať ukáže správnu veľkosť
DX11-Patch - 545 MByte
ultra hd textures - 1,7 GByte.
CZ_viper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Update 2011-06-23 20:27:59

A máš to vyzkoušené?
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 20:43:52
avatar
Zatím je to k ničemu, fungovat to bude až vydají 1.9 patch a ten bude v pondělí. Zatím se to dá tak akorát stáhnout
Kira Om [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 16:41:35
avatar
Ja v tom nevidím rozdiel. Strielať sa bude rovnako nie? tie textury to určite skrašlia (iba vo vysokých rozlíšeniach) ale inak ... nečakal by som so zhratím na ten pač.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 20:07:03
avatar
Překvapivě se bude střílet stejně, nebo si snad myslíš, že DX11 ovlivňujě hratelnost. Odjakživa to mělo vliv jen na grafickou stánku hry že ano
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 00:05:07
avatar
vygoogli si, čo znamená výraz "irónia"...
Ambardos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 16:42:42
avatar
bolo na case. ale pre Crytek je to aj tak neskoro. to fiasko uz len tak neodcinia.
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 17:39:13
avatar
pěkná zpráva, ale s křížkem po funuse..dohrál jsem to jednou, ještě jsem se přemáhal, abych zjistil, že to má opravdu tak blbý konec a znovu už to hrát nechci..a MP stál taky za prd, takže nějaký DX11 efekty tu hratelnost nevylepší řekl bych...
iblack [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 18:16:20

Ano, Crysis 2 na DDworldu bude recenzován jedině tehdy, kdy bude mít DX11, jinak to přeci není možné a fakt, že se zde recenzuje hromada DX9 her už je trochu mimo Je to smutné, že jste (co se týče tohotot titulu) na vývojářích tak závislí a věřte, že si tu recenzi nepřečte zdaleka tolik lidí, než kdyby jste jí zveřejnili hned po vydání, ale to je jen můj subjektivní (pro některé zaujatý a úplně mimo mísu) názor, který mi nikdo jen tak lehce nevezme
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 18:51:07
avatar
Kdyby tam bylo napsáno, že je to DX 11, tak si toho nikdo nevšimne. Maximálně by se žehralo nad neostrýma texturama.

Fakt by bylo nejlepší, kdyby se recenzenti nedozvěděli na čem to běží...

Pak by si mohli udělat vlastní úsudek.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 19:02:32
avatar
Hned dopředu jsem u Crysis2 avizoval, že nehodlám hrát hru, která není hotová a nepřináší to co měla a slibovala ... na rozdíl od jiných tak budu poprvé hrát a recenzovat hotový produkt ;)
Rox Cox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 20:03:21
avatar
To je vážně super taktika. Sám píšeš, že hra už zapadla a teď na ní hodláš udělat recenzi?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 21:22:51
avatar
No za to já nemůžu, produkt je hotový až teď, teď se tedy dostane na recenzi, protože až teď ji budu hrát. Jako obvykle nám na DDW nejde o to testovat věcí první, ale věci hotové a pořádně ...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 21:13:23
avatar
DD, být tebou tu recenzi vůbec nedělám.

Jestli nejsi spokojen s tím jak ta hra vyšla, tak bych ten odpor vůči vývojářům eskaloval do maxima.

Budeš si alespoň moci říct: " Mě to naštvalo, a na mém webu kam chodí solidní počet návštěvníků nebyla hra recenzována ".
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 21:21:56
avatar
já tu recenzi udělám, protože je to hra, která otestována prostě být musí.
Rox Cox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 22:49:15
avatar
Takhle snad ani nemůže myslet recenzent.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 00:10:30
avatar
proč by ne? prostě je to pokračování podle mě jedné z nejlepších a rozhodně technologicky nejrevolučenějších FPS, takže prostě nelze druhý díl neorecenzovat ...
simik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 10:39:38

OK. Ale proč to začne platit až takovou dobu po vydání?

Pokud je hra špatná, když vyjde jsou recenze mnohem důležitější než na dobrou hru. Vydavatel si ji pochválí sám. Zápory si musí hledat hráči a recenzenti.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 09:53:12
avatar
Souhlasím...ja na Crysis 2 zatím nešáhl...tedy hrál jsem MP demo...ale tím to pro mne skončilo...

A plně stojím za názorem, že nebudu kupovat nedodělek...auto taky nekoupíš s tím, že to turbo s kterým jsis to kupoval ti tam dají až za půl roku...to je každý pošle někam...tohle je to samé...když někdo slibuje nadupanou hru a pak ti dá..tu si kup osekanou verzi...a možná někdy ti dáme to co jsis zaplatil. Bohužel ja už si Crysis 2 asi nechám úplně ujít..už o to nemám zájem po takové době...BF3 to jistí...
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 20:38:08
avatar
A tak to já si ji přečtu například mnohem radši teď s DX11 a pak se teprv rozhodnu, zda to vubec hrát, protože mě to zatim teda moc neohromilo, oproti Crysis 1 to je fakt nic moc hra ... i když naopak zase třeba oproti Duke Nukem Forever je Crysis 2 naprostá bomba.
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 21:26:30

Tak to se připravte na několik nelogických kixů. Například hlavní hrdna nemluví a návaznost na události z ostrova je minimální, grafika bude sice značně vylepšená ale fyziku z jedničky vám to nevráti. Ještě mě vadí zjednodušený nanooblek ale to nemusí vadit každému a bude vám chybět džungle
rafffaelo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 18:39:20

Presne rozdiely su iba minimalne. Cakal som naozaj velke rozdiely medzi dx9 a 11.Ale vyzera ze takto tu bude dx9 s nami o dost dlhsie kedze som medzi tymito dvomi rozhraniami nie su extremne rozdiely okrem tej tesselacie aj ked vsimnut si to v pohybe nie je asi jednoduche. Cakal som konecne riadny posun v grafike ale asi to nebude tak skoro a tak rychlo. Mam este radeon 4850 a nepotrebujem kupovat drahe dx11 karty ktore neponukaju skoro nic nove a minimalny posun v grafike.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 19:33:15
avatar
Ty textury to fakt chtělo, zbytek bude při hraní postřehnutelnej minimálně. Ale ty rozblemstaný textury se mi nelíbily už v demu.. je fakt, že potom co sem konečně dohrál původní Crysis, tak se mi dvojka zdála o dost méně vizuálně přitažlivá, fakt Crysis na plné detaily je teda něco i dneska.
yetty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 19:51:19
avatar
Hezké,ale mě je to jaksi jedno.Grafika nevypadala nijak zle i bez DX 11.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 19:51:24
avatar
DD ty screenshoty jsou tak velké že až na jeden obrázek je to stejné. A tam kde je rozdílná cesta, u crysis 1 to vypadalo na plné detaily stejně jako DX 11 POM on ať už ta zkratka znamená co chce.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 12:07:03
avatar
Citace:
Ačkoliv se najdou tací, kteří tvrdí, že Crysis2 vizuálně kvalit prvního dílu dosahuje, jedná se buď o slepce, nebo o prudiče. Už jen při přečtení technologických vychytávek, které obě hry používají, je Crysis2 proti Crysis1 jen chudý příbuzný.


Koukám že budu za prudiče, ale nebyl by ten seznam vychytávek podle kterého je C2 horší?
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 20:33:21
avatar
Hru som si kúpil keď vyšla a vonkoncom to neľutujem.
Prešiel som ju samozrejme v DX9 móde.

Ten kto hral Crysis 2 DX9 vie, že to je pecka a ten kto ako malé dieťa trucoval, že to bude hrať až keď príde DX11 patch to je jeho vec. Ostatne tieto typy hrali aj graficky škaredšie hry v DX10/10.1 a DX11 ako je Crysis 2 v DX9 a ešte ich aj s pátosom recenzovali...

Samozrejme ak DX11 patch bude aj multiplayer móde tak si ho i tak nenainštalujem nakoľko disponujem Windows XP3 Prof SP3 a nemám dôvod na tomto OS, ktorý vyhovuje mojím dennodeným pracovným požiadavkam ako aj herným požiadavkám ako napr. aj Crysis 2 DX9 niečo meniť. Ak by som disponoval Win 7 tak si DX11 patch do Multi-playera určite naištalujem ako benefit, z ktorým kupujúci už pri samotnej hre rátal. Avšak samotný singleplayer príbeh by som opäť aj pod Win 7 len skrz DX11 nehral!
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 22:04:23
avatar
osobne som tu hru dohral ale čo ja viem...fakt niektorý tvrdia že je tam viacej príbehu ako v 1 ale myslím že táto hra je COD v nanoobleku. úpne lineárna,stlačíš w a ideš dopredu,to sa ani nedá porovnať z jednotkou...veď misia relic, assault...tam bolo toľko možností a tá fyzika v 2 no tak dobre to už je riadny SHIT a ešte to zabili aj z tou vraj "geniálnou AI ktorá je osobitne vyvýjaná pre CELL a ľudí"

neviem čo sa to deje z herným trhom, prečo sa všetci snažia vydávať hry ako COD ktoré raz prejdeš za 7 hodín a vyhodíš za to 50euro. Len dúfam-že SKYRIM nebude klamanie a že moja predobjednávka sa oplatila
Anonymní  2011-06-24 09:41:35

neber to ako urazku, ale ty si presne ten typ ludi kvoli ktorym sa neoplati vydavat ine hry ako COD, a to z toho dovodu ze si napr Skyrim preobjednavas, kupujes macku vo vreci, vydavatel ma uz tvoje peniaze a nieje povinny dodrzat vsetko co slubi s novou hrou. Potom mu staci vydat Elders scroll 6 a zase naslubovat a tak to ide dokola
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 22:27:37
avatar
Tak po prispevcich tady jeste netusim, zda si tu gamesu zahraju. Uvidime
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 22:35:29
avatar
Mně se dvojka líbila více než 1, ale to jen kvůli tomu, že moc nemusím džungli.
janakulka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-23 23:45:25
avatar
Mne už príde robiť recenziu na hru čo zapadla prachom celkom zbytočné. Čo radšej takto F.E.A.R.3? O C2 už toho bolo napísaného dosť.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 00:00:48

Dokelu aj s ich DX11+HD 2 GB patchom .
Radsej mohli spravit 50MB patch na tu "umelu demenciu" co tam akoze ovlada botov.
Kira Om [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 09:33:29
avatar
To je fakt, jeden vojak mi spadol do volakej diery a zasekol sa tam ... AI u botov je tam na úrovni 5 rokov starých hier.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 00:14:49
avatar
Sa pozastavujete na grafikou... tá podla môjho názoru celkom ušla (kľudne ma nazvite slepým, ale počas hry si nestíham všímať, či je tehla priestorová alebo nie)

Skôr by som chcel dať do popredia stupídnosť protivníkov a totálne nelogickú úlohu jedného obleku v konflikte dvoch civilizácii.. V jednotke to vyzeralo na špeciálny oblek, v dvojke to bola kombinácia supermanovho trička s AI... lol
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 11:06:55
avatar
Hlavný problém hry je nuda. O grafiku tu vôbec nejde, tá je vyhovujúca. Fanatizmus s akým sa Jan Stach upína ku DX a ku technickej stránke je až chorobný. To už nemá nič spoločné ani s objektivitou ani láskou ku pokroku, to je čistý technoextrémizmus. Keď autori povedia, že v hre bude 10 koncov a bude len jeden, tiež sa nebude recenzovať? Keď povedia, že hlavná postava bude zložená z x polygonov a ono ich tam bude len y, taktiež bez recenzie? Zaujatosť, nič iné...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 15:04:26
avatar
Mě C2 docela bavila. Určitě MNOHEM lepší než jiné FPS na které tak kriticky pohlíženo nebylo. Dám si to ještě jednou v DX11, proč ne, ta hra má potenciál pro to leckoho bavit.
Ale jsem si jistý, že koho to nebavilo v Dx9, toho to nebude bavit ani v Dx11. Takže tady ty tanečky "hra XYZ=zklamání roku" a "hra XYZ + několik stínků a spár ve zdi navíc=super hra a grafický etalon blablabla" mi přijdou opravdu dětinské.

Třeba tady ten obrázek:
Obrázek

to je skutečně "rozdíl života a smrti"

To mi jako chcete redakce upřímně říct:
"hra na obrázku vpravo je Dx9 shit co nestojí za recenzi a hra na obrázku vlevo je DX11 grafický nářez co si recenzi zaslouží" ?

TO snad ne...

Skoro to svádí k zamyšlení "sakra to Dx9 je zatraceně dobrý engine a to Dx11 buď přináší prdlajs, nebo to neumí někdo využít". Protože jestli někdo tvrdí že je mezi těmi obrázky rozdíl přinášející rozdíl v hratelnosti, tak si o tom (něm) myslím svoje. A nic pěkného to není...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 15:19:31
avatar
Spíš nechápu ty obrázky porovnávající C1 a C2, protože C2 mi příde všude hezčí. Pamatuju si jak tady na ddworlu ještě byl návod jak ochcat C1 aby jelo na DX9 místo DX10 a mělo to víc FPS. Časy se mění : )
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 17:09:13

Konečně někdo s podobným názorem. Osobně spatřuji v DX11 minimální přínos ke kvalitě hry jako takové. Pokud je hra dobrá, vtáhne člověka takovým způsobem, že počet polygonů na tom či onom kameni nebo odlesk světla na tom a tom či o chlup realističtější stín stejně nevnímá.

Z obrázků a videí mi přijde přínos DX11 patche na Crysis2 zanedbatelný.

Jinak souhlasím s výše uvedeným názorem: "Přínos DX11 pro celkovou hratelnost a kvalitu Crysis 2 je takřka zanedbatelný a za ten humbuk okolo rozhodně nestojí."
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 17:51:11
avatar
Ono je asi hodně lidí, co takhle smýšlí. DX 11 je jenom blbost, která se dá pěkně nalepit na krabici hry a tím trošku pohonit marketing.

Určitě bych si přál, aby byly tyto nové technologie rozvíjeny. To zatím nenastalo.

Pokud si pamatuju, tak poslední formule tu byly recenzovány i přesto, že DX11 byl dodán až patchem.
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-27 11:46:47

asi tak nějak - nové technologie jsou rozhodně plus, ovšem musí mít nějaký reálný vliv. Až bude rozdíl mezi DX9 a DX11 na hře opravdu vidět (nebo díky němu pojede hra výrazně lépe či rychleji), pak bude mít DX11 smysl.

U Crysis 2 bych si ale troufnul říct "Klobouk dolů před vývojáři, co dokázali z DX9 enginu vytáhnout".
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 15:33:20
avatar
Věřím že se čekání vyplatí, hned jak bude dispozici jdu do něj.
plingr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - herní kvality c1 a c2 2011-06-24 17:00:49
avatar
C2 mě bavil o 100% více jak C1,graficky to moc nedokážu posoudit C1 jsem na plné detaily nehrál (pouze Warheada).Je pravda že C2 je dost linenární za to je ale celkem zábavný což se o 1 ani datadiscu říct nedá.Far cry 1 (část bez mutantů) vypadá také hůř než far cry 2 herně je to ale skvost.
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-24 23:09:16

Mě přišlo zábavnější Crysis 1
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-25 12:51:09

Crysis 2 uz nema cim prekvapit, hra stratila svoj potencial zabavnosti, zaujimavosti a hratelnosti. Crysis 1 + Warhead som hral niekolko krat, upgradoval som svoj HW, benchmarkoval, obdivoval grafiku prostredia, fyziku, volnost a hlavne som sa bavil. Crysis 2 predviedol linearne koridorovo nascriptovanu FPS ala CoD. Hra sa primitivne zjednodusila a tak aj moj 6 rocny syn prechadza levelmy stylom headshoots. Je to proste zabava pre konzolove deticky. Crysis je uz iba znacka priemyslu zabavy. Diky, ze existuju studia ako DICE /1000 hod v MP BF:BC2/, GSC Game world /seria S.T.A.L.K.E.R./.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-25 14:36:53
avatar
Čím to je, že slovenští přispěvovatelé, když chtěji někoho deklasovat a ukázat na to jací jsou sami dospěláci s barytonem, tak rádi používají označení "konzolové dětičky" "decka s javovkami" atd... Na mě to teda působí přesně naopak, typický příznak přehnaně akcentovaného výrazu domnělého dospělce. Něco jako příliš hlučná mluva nebo vulgární výtazy na veřejnosti (ale jen když se někdo dívá).
Taky do dělení mezi "deticky" a "dospelé chalany" ve smyslu, že dětičky hrají Crysis 2 a dospělí hrají Crysis 1 je znakem subadultní osobnosti.
A navíc je to fakt prča
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-26 22:56:11
avatar
podla mňa zase len blbý nacionalista bude škatulkovať do národností....
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-29 14:47:02
avatar
To není o škatulkování, jsem z Moravy, na Slovensku mám příbuzný... Ale tohle prostě používají v mém okolí jen Slováci. I v práci. My máme zase svoje způsoby demence, na tom nic protislovenského nebylo
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-25 21:07:10
avatar
Ale ten BF:BC2 naozaj iba ako multi-player. Pretoze singlac nestoji ani za deravy gros, je to stupidne. Dohral som to len so zatatymi zubami.
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-25 16:46:10

Tak to som naozaj velmi rad, ze som mohol pobavit pozorneho ceskeho prispievatela.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Suhlasim s nazorom, 2011-06-25 21:04:19
avatar
ze Crysis 2 bola az doteraz nedokoncena hra. Vobec by sa nemala kladne hodnotit, pretoze ak pokracovanie vyjde na starsom DX rozhrani ako original, nieco je zle. Pre PC nam Crytek sluboval DX11 grafiku, ak sa im nepaci opravnena kritika, mali byt bez velkohubych vyhlaseni (a asi si uvedomili ze slapli vedla, kedze opat vydali vyhlasenie - neviem uz kolke v poradi - ze to bola chyba). Ja som si teraz Crysis 2 kupil tiez, dokonca bola krabicova verzia na Play.com lacnejsia ako digitalna verzia v obchode EA, co je tiez politika ktoru nechapem.
vodovod [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-26 15:39:13

No mě to je celkem jedno... Můj nynější počítač nezvládne ani 1 ani 2, ale za poár dnů budu mít nový herní noťas co to prý zvládne na plné detaily. Tak když už dx11 bude proč toho nevyužít? Pak konečně srovnám 1 a 2, ale co jsem všude možně slyšel tak 1 je opravdu lepší než 2.
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-06-27 11:52:20

díky Crysis 2, jeho DX9 a posléze DX11 verzi, jsem si vytvořil celkem vyhraněný názor na DX11.

Buď DX11 nepřináší nic tak světoborného (rozdíl při hraní DX9 a DX11 je zanedbatelný) a nebo s ním vývojáři (zatím) neumí vůbec pracovat a jen tak ty DX11 možnosti oťukávají.

Každopádně v obou případech jsme kolem DX11 svědky spíše nafouknuté bubliny než nějakého reálného využití. Vždyť DX11 karty a DX11 jako takový s námi budou na podzim už dva roky a zatím jsem žádnou opravdovou hru, která by z DX11 skutečně těžila, neviděl.
Ganimoth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - video 2011-06-27 21:23:43
avatar
http://www.youtube.com/watch?v=ps3Gc8473So&feature=player_embedded

Trochu lepsi srovnani. Nejlip je to asi videt na stinech a vode, ktery tam ale v zas tolik neni.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 847x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1767x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1854x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1246x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1264x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3867x
Komentářů: 0