Až 84% hráčů bude kvůli Battlefield 3 muset upgradovat! Konečně staré dobré časy! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 24 září 2011
altPamatujete si také ty staré dobré časy pravidelných upgradů PC? Ty nám stagnující herní vývoj vzal.

 

 

 

 

Autoři Battlefield3 ale slibují, že staré časy upgradů PC se vrací. Prý až 84% hráčů (dle Steam Statistik, které ale rozhodně nejsou úplně košér), bude muset upgradovat. Neptejte se mě, jak k tomu došli, nevím, ale při pohledu na doporučené požadavky, které jsou mimochodem na střední detaily, se až tak nedivím. Určitě jsou v tom ale zařazeni i všichni hráči používající Windows XP, či neaktualizovaný Windows Vista. Minimem je totiž Windows Vista SP1. S ničím starším to ani nepustíte, ba asi ani nenainstalujete.  

Včera jsem vám psal, jak na tom s kterými grafikami zhruba budete. Pro střední detaily potřebujete slušně taktovaný QuadCore procesor (pro vyšší detaily jsem psal minimálně 3,5GHz-4,0GHz). Dále 4GB RAM a 20GB místa na disku (samozřejmě SSD doporučuji) a DX11 grafickou kartou minimálně úrovně GTX 560 TI či ještě lépe Radeon HD 6950 2GB. Pak si na ty střední – vyšší detaily zahrajete s FPS kolem 45-50. Neděste se, kdesi se objevilo, že na Ultra detaily budou zapotřebí dvě GTX 580 SLI. Nebudou, jedna GTX 580 nebo HD 6970 2GB by to s hodně výkonným 4-8 jádrovým procesorem (počítá se i čtyřjádrový Core i7-2000 s HT), měla zvládnout – dnes se pohybují v tomto nastavení na 40FPS v 1920x1080. Tím spíše, že NVIDIA i AMD dokončují speciálně vyladěnou verzi ovladačů pro Battlefield, takže by situace měla být o něco lepší. Oboje ovladače čekejte brzy, u AMD dorazí spolu s Catalyst 11.9. tedy příští týden a vzhledem k tomu, že na jeho konci právě Beta oficiálně startuje, dorazí určitě i ovladače od NV.

Každopádně neskutečně nás těší, že se konečně vrátila doba nutných upgradů, kdy po letech přežívání a nenutnosti cokoliv nějak zásadně vylepšovat, konečně máme zase důvod udělat si radost pořádným HW. Ještě dneska vzpomínám, jak ještě tak 5-7 let zpátky, jsme upgradovali, co tři měsíce, a měli radost z každého navýšení frekvence CPU, rychlejší grafiky, většího disku a větší RAM. To byly skvělé časy. A taky jiný ceny, dneska je všechno výkonný levný a může to mít každej :). No každopádně od nás čekejte příští týden aktualizované přehledy sestav, kde budou samozřejmě nejnovější tipy a doporučení na nákup pořádné sestavy, která ten Battlefield 3 za slušný peníz rozběhá opravdu parádně, a že to graficky i herně rozhodně bude stát za to.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
tempoleader [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - upgrade 2011-09-24 13:55:34
avatar
No ja som uz upgradoval z HD4850 na R6870 Hawk pre rozlisenie 1680x1050 staci mi
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ULTRA 1680x1050 2011-09-24 16:37:51
avatar
ULTRA 1680x1050 je myslim dosiahnutelne na 6970. Konecne na ATI funguje zobrazenie vyuzitia VIDEO RAM
bf3 mozno naplni tie 2GB
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 14:06:56
avatar
Tak až tak náročné jsem to nečekal, ale nevadí mi to . Konečně nějaká náročná hra V mém rozlišení 1280x1024 si to na HD6850 určitě zahraju, pokud si teda už konečně nekoupím nový monitor
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:20:55

to je jak s bagrem přerývat zahrádku, příliš velký výkon
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:57:27
avatar
pročpak?? I na tohle nízké rozlišení bude tahle karta slabá...
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 19:49:13
avatar
jo ve všech hrách mám 60FPS (to co je víc, tak neměřím ) akorát v Crysis2 to občas padne
pod 60.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 12:45:25

S catalystem 11.9 má vyjít i specialní ovladač pro B3 který by měl snad pomoci, tak uvidíme jak to nakonec dopadne ale každá snaha se cení..
alesv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 14:26:18
avatar
na co lovit maximalni nastave i grafiky, kdyz v mp je potreba hlavne vykon? 1055t + 5850 + fullhd a budu rad za medium
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 14:31:53
avatar
Kristova noho...upgrade každé tři měsíce. To je zase druhej extrém .

Stejně jako 200 kilová bečka sádla vs kulturista. Obojí je napohled znechucující.
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 14:36:00
avatar
Tak já mám: CPU: Intel 2600K @ 4,6 GHz, GPU: MSI AMD RADEON HD 6970 Lightning, RAM: Kingston 8 GB (4 × 2 GB). A ty další věci okolo: MB: ASUS MAXIMUS IV EXTREME-Z, Chladič: CORSAIR H100, SSD: OCZ Vertex 3 Series 120GB, HDD: WesterDigital 1 TB, Zvukovka: CREATIVE SOUND BLASTER X-Fi Titanium HD, Skříň: CoolerMaster 940, Zdroj: CORSAIR AX1200

Na to Ultra by mi to mohlo jít tak při těch 30 FPS. Až budou Catalyst 11.9, tak by to mohlo jít 40 FPS. Jenže jsem slyšel, že prej v BETĚ ještě budou na pozadí běžet nějaký "Procesy", aby DICE mělo nějakou odezvu. A do Plné verze tu hru ještě optimalizují a AMD v Listopadu vydá další Catalysty 12.0, takže by mi to mohlo jít při těch 50 FPS. Kdyby ten CPU nestačil, tak bych ho zkusil taktnout na 5.0 GHz. Možná by se mi to v týhle desce podařilo. Ale záleží na tom kusu křemíku, kterej jsem dostal
Rox Cox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 14:39:56
avatar
Na své i7 2600K jsem se dostal na 4,5GHz s boxákem. D Takže není důvod se strachovat.
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:37:26

a co hluk?
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:57:59
avatar
Na hluku mi nezáleží. Všechny větráky mám naplno kromě Zdroje a GPU. Zroj si ty otáčky řídí automaticky a u něho se zvyšujou otáčky asi až od 400 W a víc. A to mě to tolik nebere. No, možná při tý BF3 to těch 450W brát bude. Ale to je v pohodě. A GPU mám nastavený na 40°C: 40%, 50°C: 50%, 60°C: 70% a 70°C: 100%. Ale u tý GPU v plný zátěži mám stejně kolem 55°C. Takže pohodička. A ta skříň má vepředu 20 cm větrák a naboku 20 cm větrák. Takže ty nehučej vůbec. Dozadu mám Noctuu 14 cm a na chladiči na CPU na radiátoru mám 2 × 12 cm od CORSAIRU
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 16:24:31
avatar
aneb jak draze, hlucne a neefektivne chladit pc
Tom7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 17:24:46

Jako promiň, ale ta tvoje sestava vypadá jako na honění ega.

Pominu-li, že se jí chlubíš při každé příležitosti v diskuzi, tak je naprostá blbost mít na tuhle sestavu 1200W zdroj, který bude v 70% času žrát zbytečně moc, protože pod 20% zatížení prudce klesá účinnost.

Pokud neplánuješ alespoň Tripple Crossfire, tak jsou to vyhozené peníze jak na zdroj tak následně na elektřinu.

Zbytku není co vytknout, osobně jsem skeptický ohledně instantních vodníků, poté, co jsem viděl ta integrovaná čerpadla, ale proti gustu...
Rox Cox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:02:19
avatar
Já mám např. "jen" Corsair AX750 a na moji sestavu to stačí naprosto s přehledem, dokonce se v idle chladí jen pasivně.

P.S: Hlučnost toho boxe byla asi 40 - 50dBa v zátěži (neumím to moc odhadnout, asi jako hluk slabšího dešťe za zavřeným oknem).
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:26:29
avatar
Jen ho nechej,

třeba na něj paní učitelka moc křičela, tak si chce trošku zlepšit náladu...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 19:05:40
avatar
to take. jako muj pretaktovenej q6600 zere v zatezi tak 2x tolik co taktla i7-2600k a presto ho uplne tise a bez problemu chladim vzduchem. grafiku mam 6950@6970 a jestli mi to v zatezi mi pc bere 350-400W tak to je mozna i moc. jeho pc by melo pri hrani brat max 300W.
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 19:16:48
avatar
Protože jsem původně plánoval, že budu mít 2 Lightningy. Ale ten jeden stačil a asi stačit bude. Zatím mám 1 FullHD monitor. Kdybych Měl 3 FullHD monitory, musel bych toho 2. Lightninga koupit. Jenže to Eyefinity budu mít nejdřív tak za půl roku. Spíš za rok. Ale tak dobrý je, že ten zdroj vydrží dlouho. Teď ho mám půl roku a takový tři roky by vydržet mohl
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:30:26

Sovětské letadlo TU-114 mělo 8 vrtulí a výkon motoru 11000 Kw, gde se na tebe hrabe
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:20:59
avatar
tak já myslím, že můžeš být v klidu a už dnes ti to pojede na 40FPS+
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:58:30
avatar
Díky Doufám
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 14:56:45
avatar
Citace:
Každopádně neskutečně nás těší, že se konečně vrátila doba nutných upgradů
prečo hovoríš v množnom čísle ? Ako sa môže niekto tešiť z toho, že bude musieť ťahať z peňaženky tisíce korún / stovky eur za nový hardware? Imho radšej by som privítal poriadu optimalizáciu ako vyhadzovať eurá von oknom
Rox Cox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 14:57:14
avatar
Tohle asi může bavit jen někoho, jehož velký (jedinný) koníček je PC a těší se jen na to až příjde něco, kvůli čemu bude mít zase důvod upgradovat a zdolat novou gamesu.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:03:04
avatar
ako ja mám rád keď ide úroveň grafiky dopredu, ale mám celkom iné životné priority ako vyhadzovať peniaze von oknom (tak to proste pri HW je) každé 3 mesiace.
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 16:21:16

Presne, chodím do roboty,do školy,mám vela zálub kde možem minúť neskutočne vela peňazí a Pc je jednou z nich,ale nemožem si proste dovoliť každý rok upgradovať pc za 1000 eur aj keď by som bol naozaj rád keby mi ide BF na plných detailoch,ale budem sa museť uspokojiť s tým stredom.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:20:20
avatar
za ty roky co jsme nic neupgradovali, musíš mít našetřeno ne? ... jinak je nás prostě více, co jsem rádi že je konečně důvod něco měnit ... proto to množné číslo ;)

O optimalizaci nejde, jde o využití možností současného HW a to můžeme i s optimalizacema
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:19:10

Nooo teď jsem měnil s těžkým srdcem HD 3850 za HD 6850, jenom to třijádro zatím zůstává, tak jsem zvědavý jak se s tím popasuje
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:30:25
avatar
no moc dobře ne ... Phenom II X4/X6 bych považoval za rozumný minimum ... Core i5/7 a Phenom II na tom budou o dost líp je to dobře a hodně optimalizovaná hra pro multijádra ...
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 08:18:27
avatar
Jenže oni jsou lidi, věřte nebo ne, kteří si peníze které si šetří necpou jen do PC, imho život je otázkou priorit Já si ji zkusím rozjet a pokud to rozjedu aspoň na minimum tak si to zahraju, pokud ne tak vem to čert, skákat z okna nebudu.... a upgradovat kvůli jedné hře taky ne
MRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:46:20

Přesně z tohoto můžou mít radost tak jen výrobci a prodejci HW a v tomto případě i Microsoft.
Am01 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:07:51
avatar
"Nechápu", proč neuvádějí doporučenou konfiguraci pro max detaily .:-D
Každopádně doufám, že si to užijeme i s eyefinity. Třeba bude i poprvé v historii (alespoň mojí) důvod i něco taktovat.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:09:57
avatar
keby uviedli zostavu pre max. tak by sa asi veľa kupcov zľaklo a nákup odložili
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:35:05
avatar
Sem zvedavej se svou I5-750(3,4ghz), 4GB ramkami a HD 6950/6970 2GB, jak to pojede v rozlyšení 1280x1024, jak mi max dovolí monitor.
Snad na vysoké to pujde na těch 35+ fps, a když ne tak koupím 8Gb ramek, dneska se ty ceny pohybují max do 2 000, - za kvalitní kusy.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 16:40:57
avatar
ano sice ta hra jeste nevysla ale uplne zive vidim jak by ti ty ramky pomohly quad na 3ghz a 4gb pameti bude stacit na tu hru uplne v pohode. o vsem dalsim, jako ostatne u vsech fps, bude rozhodovat grafika. a nepochybuju o tom, ze ve fullhd tu hru bude grafiku typu 6870/gtx560 zvladat v pohode. teda pokud to dice neprezene s teselaci podobne jako crytek v crysis 2 updatu...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:36:28

Jsem zvědavý na nové ovladače
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 19:03:26
avatar
to já taky, ty stávající se moc nepovedly. Ostatně malokteré ovladače od AMD jdou dobře. Minule byl fialový obraz když jsem v C C Kanes Wrath aktivoval antialiasing a nyní blbne nasvícení v Bulletstormu. A to ani nemluvím o Starship Troopers který funguje jen v menu a při pokusu o spuštění mise ztmavne obrazovka a můžu si v Catalystu nastavovat co chci a výsledek je pořád stejný. Ale to už je dlouhodobý bug, naposled mi tahle hra jela na 1950Pro....
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 11:12:26
avatar
netvrdím, že jsou Catalysty bez chyb (naposledy to byla "fenomenální" chyba (tuším 10.5-11.3) projevující se na HD3870 a vedoucí k náhodným restartům PC), ale zase jsem nepotkal hry, které by nefungovaly vůbec.

Typicky si za takové problémy mohou sami uživatelé, kteří své systémy trápí různými tuniči a čističi registrů, což končí v drtivé většině případů podobnými potížemi.
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 16:09:51
avatar
tak že by hra nefungovala vůbec se mi stalo jen s tou Starship Troopers, jinak to jsou hlavně chyby v obraze asi nejvíc v nasvětlování. Nejhorší je že v jedněch chybu odstraní a ob dvě další verze se objeví znovu.
Jinak při instalaci nových ovladačů radši OS projedu Driver Cleanerem protože už se mi párkrát při obyčejné deinstalaci stalo že tam zůstaly zbytky a pak se to zapeklo tak že jsem ho musel čistit přes nouzový režim.
NV taky nejsou dokonalé ale líbí se mi že jde pro každou hru nastavit použití profilů, to mi u AMD moc chybí, zde jde nastavit jen globálně nebo vůbec.
Fishbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:39:09
avatar
Upgrade kazdy 3 mesice je samozrejme blbost kdyby neco takoveho nastalo vetsina Pc hracu by presla na konzole.Jeden z duvodu proc je ted PC platforma vcelku na vzestupu je prave to ze neni nutny tak casty upgrade HW.Dalsi vec je ze novy BF3 zrejme nebude zdaleka tak narocny zaprve bezi i na PS3 a Xbox 360.Engine BF3 neni zadna revoluce nevidim duvod proc by na beznym 4 core + neco jako HD5770 nemela hra jet na stredni detaily v HD rozliseni v 50+ fps.Uvidime po vydani finalni verze.
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 19:05:41
avatar
já myslím že to bude jako Crysis své doby, na max to plynule rozjel málokdo a při tom to jen na vysokých detailech bylo hodně pěkné a ultra měla být až pro grafiky další generace
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 11:18:08
avatar
BF3 náročný bude. Konzolové verze jsou defacto úplně jiná hra - snížené detaily, menší textury. Nadto, aby to konzole vůbec utáhly, mají snížené rozlišení na nějakých 500 px na výšku (tj. méně než polovinu běžného PC rozlišení).

Battlefield měl obecně vždy jeden z nejpokrokovějších enginů, pamatuju se, že jsem kvůli BF1942 musel upgradovat grafiku, totéž platilo pro BF2 (hratelné minimum byla R9600XT a 1,6GHz CPU), o BC2 a jeho destrukčním modelu asi psát nemusím.
Těpa05 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:43:55

mysite ze muzu na svuj notas hp pavilion dv7 6050 ec nainstalovat ty catalisty 11.9 a aby jsem mel stale moznost prepinat mezi intel a amd grafikou kvuli setreni baterky?dekuju za odpoved
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:44:21
avatar
a co moja zostava, postaci? samozrejme chcem max detaily. nevyhodu mam v rozliseni monitoru 1920x1200 namiesto 1080
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 16:02:02
avatar
Nenapsal jsi svoji sestavu
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 17:21:54
avatar
Proc by ji vypisoval, kdyz se staci podivat do jeho profilu. Od toho to preci je.
Tom7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 17:28:06

Zobrazit profil -> Moje sestava

Proč by to psal dvakrát?
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 20:20:57
avatar
Aby si s tím vyhonil ego jako on?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:31:13
avatar
S detaily na low asi ano. Moc od toho nečekej, grafika je vcelku fajn, ale zbytek je fakt už starší.

C2Q je oproti i7 prostě starší architektura a ten výkon je jinde..
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 21:03:04
avatar
ve hrách ten rozdíl není nijak markantní a má ho slušně taktovaný takže tak bídně bych to neviděl a jestli popožene grafiku tak minimálně medium dá.
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 00:57:59
avatar
tak jo, teda ako vravia v simpsonovcoch, kazdy chlap by mal obcas zhresit, tak si doprajem novy pc
Muftinko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 15:52:13

ľudia vysvetlite mi prosím prečo to nemôžu spustit XP (patrím medzi ne ) ? vraj kôli DX9 ? však aj konzole podporuju max DX9 a pôjde im to
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:32:26
avatar
Protože PC verze jede na DX10 enginu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:40:10
avatar
protože je rok 2011 a ne 2001 ;)
Am01 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 00:00:06
avatar
:-D

Taky se mi po XP stýská, srovnám-li je s W7, ale co naděláme.
Leda doufat v linux.;)
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 16:11:09

za ty roky co se zastavil vývoj sem si zvyknul kupovat místo PC, chlast čím to bude?
Muftinko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 16:15:09

neraz som mal dilemu či sa pôjdem opiť alebo kúpim hru na Steame v akci
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-26 20:14:38

Zajímalo by mě jak to nakonec dopadlo...
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 17:03:08
avatar
A vraj je HD 6990 pre full HD zbytočná myslím že z I7 2600k a 2x HD 6970 cf-x to bude šlapať ako nič-lebo chccel by som vidieť toho,čo by hral akčnú FPS strieľačku na 40FPS !!! to už ani 60 nestačí-kôli prepadom fps aj na 30 fps myslím že gtx 580 sli neboli z cesty informácie
Santos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:29:41

Ty doporucene pozadavky jsou pro nastaveni HIGH, tady ma jeste nekdo stare informace, toto totiz zdelily na twitteru
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:38:44
avatar
já bych spíše po konzultaci s kolegou co tu betu hrál a testoval, řekl že pro uroveň střední až vyšší ;)
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:34:16
avatar
Možná upgraduju na novější grafiku a vyměním SSD za větší. Ale i BFBC2 hraju na minimální detaily, takže to nejspíš nebude třeba.. (důvod je konkurenceschopnost s ostatními hráči, ne HW limitace, prostě hrát na full detaily je sice pěkný, ale nedá se tak hrát na úrovni).
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 21:19:01
avatar
ty patříš k těm co věří že minimální detaily i na nabušený sestavě dají nějakou výhodu? Hezká pověra, akorát že fungovala na hrách s Quake enginem, dnes je to úsměvná vzpomínka....
Akorát je smůla že tohle praktikuje dost magorů a nutí ostatní používat to taky, protože když se třeba odstraní kouř a tráva tak takový "hráč" získává podstatnou výhodu vůči těm co využívají prostředí jak bylo zamýšleno. Dá se říci že takové akce mají hodně blízko k cheatům.

P.S: dost bych si přál aby v nových hrách byly tyhle věci neodstranitelné a snajpři a kempiči by měli rázem hodně ztíženou činnost. Není nic hezčího než takového hráče najít a zezadu oddělat potichu nožem
Rox Cox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 23:18:37
avatar
Já bych tedy zrovna BF3 hrál hlavně kvůli tomu, abych si užil grafiku, než abych z toho měl nějakej rozpiplanej hnus. Od toho je tu CoD4.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 18:51:36
avatar
Tak ja uz se moc tesim a urcite nejsem jedinej .... upgrade me asi bude cekat, ale ta hra (a ostatni) za to stoji
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 20:10:00

Neviem preco sa pri BF3 zrazu kazdy ohana nutnostou upgradu, ved ak s 6970 mam mat na ultra 40 fps, tak to taka Crysis 2 dx11 je narocnejsia a dokonca aj Crysis 1 dava 35 s tou istou kartou na ultra a ani metro neda kartam zabrat o nic menej. Takze z hladiska narocnosti by som z BF3 nerobil az taku revoluciu. Kedysi sa pamatam taky Oblivion alebo Crysis 1 vo svojej dobe hrat na ultra bolo takmer nemozne a nieto este ze 40 fps s jednou kartou. Taka situacia podla mna nastane znova az s prichodom novych konzol a aj to iba na kratke obdobie.
Rox Cox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 23:20:41
avatar
Nedokážu si představit, že třeba za 2 roky tu budou konzole mnohem výkonnější, než nynější high-end PC.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 11:09:51

To som tym vobec nemyslel. Z prechodu z ps2 na ps3 a prichodom next gen hier mali vtedy aktualne grafiky co robit aby utiahli tu ktoru hru, napriek tomu ze ps3 malo polovicny vykon v tej dobe. Skratka skok v grafike bol obrovsky.
BK_One [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 20:33:22

Pojde to v pohode.Hral som Crysis 2 na full a teraz hram Zaklinaca 2 tiez na full.Ak to bude menej narocne ako Zaklinac 2 tak neni coho sa bat.A to nemam dajaky mega pc.
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 20:56:01

U mna skor po prvy krat panuje obava o vykon CPU /pri GPU HD 6970 Lightning/ architektury C2Q, konkretne Q9650@3,6 GHz. Rozdiel medzi architekturami i7 2600K na default taktoch / o 0,4 GHz s turbom o 0,8 GHz viac/ a C2Q no OC je nieco okolo tych 30%. Otazka pre OC obec znie, je vobec opodstatnene zdvihat takty u Q9650 z 3,6 GHz na nejakych este rozumnych 3,8-3,9 GHz /chladi Noctua NH-D14/. Myslim to tak, ze chcem dohnat aspon nejaky ten rozdiel medzi architekturami na margo zdvihnutia taktov z 3,6 na 3,9 GHz? Inak som rad, ze tu konecne bude poriadna gamesa.
Mate.cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 16:19:52

Ahoj, já mám Q8400 2,66 a podařilo se mně jej přetaktovat na stabilní rovné 4GHz! Jinak máš pravdu architektura i5/i7 je výkonově trochu dál
Santos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 22:02:11

Pro DD: pokud vas kolega je ze svedskeho studia DICE a zna zhinta tak mate pravdu, jelikoz je to dost nepravdepodobne tak mi teda vysvetlete tohle:
https://twitter.com/#!/repi/statuses/117250670511407105
Tomas1612 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 22:04:54
avatar
je to šílenost ty požadavky ani na Crysys nic takého nebylo
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-24 23:10:25
avatar
Citace:
Prý až 84% hráčů (dle Steam Statistik, které ale rozhodně nejsou úplně košér), bude muset upgradovat. Neptejte se mě, jak k tomu došli...


Jak by k tomu měli přijít jinak, než že mají kompletní údaje o operačních systémech a hardware uživatelů steamu.

To jsem si takhle včera pročítal licenční podmínky Originu...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 02:08:24
avatar
Tak ten jsem nainstaloval a ani je nečet, s čímpak jsem to zase jednou souhlasil?
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 09:16:52
avatar
Že mi budeš platit důchod .
Zvirek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - E8400 2011-09-25 09:20:55

No tak to jsem zvědav jak se s tím poperu s E8400@4Ghz, ATi 5850@5870 a 8Gb RAM. Doteď to dvoujádro dávalo vše bez problémů, tak doufám, že ty střední detaily dám, pač upgrade chystám tak nejdřív za rok.
Icoboss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 10:34:01
avatar
Takt o bych chtel videt na Ps3...Boi podle konfigu to tam teda pojede na 1200/700 a na meedium...ALe MAm core i7 a Gtx 580 , 12gb ram a trosku to prehnali s narokama...A podle me kvuli jedne hre se Upgrade rozhodne nevyplati...Aby se jeste nedivili a nemeli po par mesicich prazdny servery--S temahle narokama raadeji lidi zustanou na BF2 popripade na BC2
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 14:54:52
avatar
Já jsem kvůli doporučeným požadavkům upgradeoval snad jen jednou, jindy to vždy bylo, protože jsem už spadl pod minimální...
h0n24 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 16:11:08
avatar
Nemůžu si pomoct, ale mám podobnou radost. Konečně se po letech s výkonem HW zase někam posuneme! A doufám, že přijdou i další hry!

BTW: ale musím se přiznat, že mě oněch 16% příjemně překvapilo. Čekal jsem méně
schali [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 20:30:31

stare casy sa nevrati, podle me to BF neda, kvuli singlu se nikdo nebude honit a u MP je grafika skoro to posledni. ceny kvalitnich karet neklesaj, oni vi ze by to neprodali i kdyby to stalo min.
Am01 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 21:53:38
avatar
Skoro to poslední? )
Není spíš na skoro prvním místě?
A že potřebuješ výkon, pokud si chceš dopřát současné technologie v podobě více monitorů? Jasně, na všechno z toho se můžeš vykašlat, ale to si pak užiješ nějakým "mizerných" 40% potenciálu.

Upgrade jsem řešil cca každé tři roky koupí nového počítače, ale posledních 6 let vystačím se stejným notebookem.
Tahle hra je určitě důvod k omezení mobility.;)
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-25 21:08:59
avatar
Já mezi ně nepatřím ale ta hra za to stojí.
Karlito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nic moc teda 2011-09-26 07:28:18

Hrál jsem to na dnich NATO a tahle hra v singlu nic moc , úplně stejné jako COD akorát lepší grafika možná a hlavně na té PS3 co tam měli to vypadalo odporně, jako by to jelo v 800*600 nebo tak něco
Panzer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-09-27 10:19:13
avatar
ale nemusim, jsem rad, ze se me drzi to Souckovske (NO-X), za malo penez hodne muziky...takze jsem fanda, kdyz stredni detaily rozjedu na sestave za 150W a nepotrebuju mit sestavu s 600W a vice. Proste miniaturizace jen ten smer.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1083x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1989x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1893x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1273x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1275x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3887x
Komentářů: 0