Británie bude blokovat porno na internetu - ale i řadu dalšího přímo přes poskytovatele připojení Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 31 červenec 2013
altStátní cenzura, která může překonat vše, co jsme zatím kdy viděli včetně diktátorských režimů.

 

 

 

 

Britská vláda (které předsedá v současnosti David Cameron) plánuje brzy spustit nevídanou cenzuru tamního Internetu. Velcí poskytovatelé by měly mít aktivní filtry, které by měly zablokovat přístup k porno stránkám. Nyní ale vyplouvá na povrch, že blokované toho bude mnohem, ale mnohem více! Filtrované budou i stránky s násilím, extrémy, teroristy, stránky o kouření, drogách a hromady a hromady dalšího. Jinými slovy, uživatelům v Británii toho z Internetu mnoho nezůstane, kdy blokovány budou zcela určitě i objektivní a důležité informace o mnoha věcech. Vše údajně v boji za ochranu dětí a jejich zdravého vývoje.

Tento britský "cenzorfiltr" má být aktivní v základu u poskytovatelů internetových služeb a každý z uživatelů jej má údajně možnost si nechat dodatečně vypnout. Že to ale bude monitorováno, je každému celkem jasné, i když samozřejmě vláda tvrdí, že tomu tak nebude (to jsme se zasmáli).

Co na to celé říci? Tento aktivní filtr překoná snad veškerou cenzuru Internetu, jakou jsme doposud kde viděli a to včetně Číny a dalších diktátorských zemí. V případě, že se to skutečně v Británii prosadí a stane se to běžnou součástí, je dost velké riziko, že mnoho dalších "demokratických" zemí přistoupí k podobnému kroku. Ano, je tam sice ona možnost nechat si ten filtr vypnout, ale je otázka jak moc má stát zasahovat do našich základních práv. Současná EU i současný "divoký socialismus a úřednicokracii" vydávaný za kapitalismus a demokracii, který u nás i v Evropě vládne, jsou však toho názoru, že stát nás má držet pod krkem od narození do smrti a ještě dál. Takže se nedivte, že když dnes odvádíte ze svých peněz 75% ve formě daní (ať se nazývají jakkoliv) státu, že má prostředky a sílu na podobné vylomeniny. Něco mi říká, že "defaultní" cenzor-filtr Internetu opravdu nezůstane jen čistě Britským výmyslem, který se příčí zdravému rozumu.

Osobně mi nevadí ani tak samotný nápad vypínatelné filtrace určitého obsahu, protože některý opravdu není v některých podobách vhodný pro dospívající - pokud k němu nemají patřičné vysvětlení - to však má být ponecháno hlavně na rodičích, případně školství. Celý "státní" způsob, ten mi vadí opravdu hodně. Ten rozsah cenzury je bezprecedentním zásahem do svobody, cenzurovat se budou zjevně i poměrně podstatné informace, které naopak mohou posloužit dobrému vývoji dítěte. Úplně nejvíce mi však vadí jedna věc: "který bůh mezi lidmi bude určovat, co je špatné a co není?". Který nadčlověk určuje, co je vhodné filtrovat a co není? Kdo se tedy v Británii (potažmo v budoucnu i u nás) staví nad všechny ostatní???

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Klepi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 14:08:26

Myslím, že to nemá šanci projít. Bude z toho jenom aféra něco jako ACTA. Lidi to chtít určitě nebudou a dají to taky patřičně najevo Demonstrace atd...
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 14:41:54
avatar
V tom případě to u nás v pohodě projde. Na ACTA demonstracích nás několikrát přišlo stěží 20
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 16:00:41
avatar
na ACTA demonstracích jsem byl a pokaždé byla hojná účast - řádově několik stovek lidí
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 03:22:46
avatar
Tak to určitě nejsi z Ostravy
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-02 10:38:46
avatar
lol
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Komu to prospěje? :D 2013-07-31 14:12:30
avatar
Nevím k čemu to bude dobré pokud si to může každý vypnout? Akorát s tím bohužel bude víc papírování.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 14:22:55
avatar
Úředníci sira Humphrey Applebyho potřebují nějakou práci .
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 14:22:44
avatar
Ikdyž by to scenzurovali, lidé to nějak stejně obejdou. Stalo by se něco podobného jako v Americe za prohibice alkoholu
MAUS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 14:32:17
avatar
jj, třeba přes lamanč by mohla frčet bezdrátová linka a po celém UK bezdrátová "soukromá" síť...
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-02 10:40:58
avatar
Za pár desítek let, až bude velmi silná cenzura dnešního internetu, bude existovat i velkosoukromá neoficiální síť, která bude později ilegální. Policie pak bude sledovat i signály, které budou mít příslušné frekvence a budou dělat domovní prohlídky, aby zatýkali za vlastnictví soukromého vysílače.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 14:39:13
avatar
Možná by bylo dobré zamést si nejdříve před vlastním serverem.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 18:33:45
avatar
Vlastník serveru si může filtrovat co chce. Je to jeho server.

Ale zemi "vlastní" občané. Ne jejich vláda. Vláda je (nebo měla by být) volená občany ke správě té země.

Tahle kategorie cenzury je možná i proti základní listině práv a svobod. Teda aspoň té naší a evropské. Podle toho co sem našel na netu, zřejmě UK nemá nic ohledně svobody informací.

No ostatně oni tu listinu práv a svobod ořezávají dle potřeby. UK je země, kam bych se do některých míst možná podíval na dovolenou, ale žít bych tam nechtěl ani za nic. ČR je na tom z některých hledisk pořád dost dobře..
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 03:08:49
avatar
Bohužel na divokém východě(čti ČR), kde převládá podivná interpretace svobody vytvořená někdy za normalizace, se není čemu divit. Pak vzniká taková absurdní představa, že snad vlastník serveru vlastní i všechny příspěvky na něm umístěné. To pochopitelně není pravda, jsou již součástí tzv. veřejného prostoru. Opravdu mě tyto pokřivené interpretace bolí pokaždé, když na nějaké takové narazím. V tomhle jsou i ti "hloupí amici" opravdu mnohem dále, teď nemyslím jejich vládu, ale veřejnou interpretaci svobod. Doporučuji například přečíst něco z jejich aplikované etiky - Altmana. Je třeba si rozšiřovat obzory a nevěřit každému. Vlastnictví serveru neposkytuje žádnou erudici v této oblasti
shasler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LOL ^ 2 2013-08-01 09:56:59
avatar
"absurdní představa, že snad vlastník serveru vlastní i všechny příspěvky na něm umístěné"

To mi chceš jako namluvit, že vlastník serveru nemůže smazat příspěvky? Dovol abych se zasmál na druhou... Definice "veřejný prostor" na internetu... ... Ano většina obsahu internetu je volně přístupná, ale to vůbec neznamená, že najednou uživatelé mají nějaká práva k obsahu, byť jej mohou též tvořit. Já mám například osobní stránku na Seznamu, ale to vůbec neznamená, že doživotně a bez podmínek. Když se Seznam rozhodne, tak mě prostě zruší a nazdar. Když se Seznam rozhodne, tak mě do stránek vloží reklamu a já to musím strpět nebo prostě přestat službu používat... Jaké svobody??? No a Američany bych jako příklad svobod zrovna neuváděl a to ani "veřejnost" natož "government"...
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 10:12:33
avatar
Proč tolik otazníků, proč tolik emocí, to přece není nutné, raději to skončíme, když to berete osobně. Jinak názor na americké pojetí svobody máte odkud? Podle Vaší reakce jen nějaké osobní dojmy nebo snad můžete uvést nějaký zdroj z ktereho jste čerpal jako já? Nezlobte se ale na téhle úrovni se nemá smysl bavit, například i "veřejný prostor" je pojem, který si očividně také vykládáte asi jak se Vám zdá
shasler [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 11:22:30
avatar
No, zas tolik otazníků to není. Jeden v úvodu a tři co by zvýraznění nejen otázky, ale i emocí, které Vám tolik vadí...

Že to beru osobně a emocionálně je samozřejmé. Vždyť se jedná o svodu a ta se týká osobně (nejen) mě samého...

Názor na americké pojetí svobody mám z praxe. Sice z vyprávění, ale přímo od osob, které si to americké pojetí svobody užily samy na vlastní kůži...
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-03 20:12:01

Bohužel, proti LZPS to není, ona je totiž od počátku napsaná tak, že je v podstatě úplně k ničemu. Pro příklad:

"Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti."
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 20:12:20
avatar
stejně jako by si někteří měli zamést před vlastními příspěvky .... napadání, urážení a lhaní se nerovná svoboda a demokracie
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 22:42:00
avatar
Jop, někteří mají pod "svoboda vyjadřování" zřejmě variantu "nadávat každému komu se mi chce".

Jenže svobody jednoho končí tam kde začínají svobody jiného.. Alespoň v tomhle případě.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 02:45:59
avatar
Bylo li by to pouze na základě jmenovaného, bylo by to samozřejmě v pořádku. Klasifikace je však v rukou jediného subjektu, takže mluvit o objektivitě v tomto případě by bylo jen dokladem sebestřednosti a egoismu. Mimochodem ono napadání a urážení je demokratické, za podmínky, je li učiněno ve veřejném zájmu, viz 1. Dodatek ústavy USA, tvé tvrzení je tedy v rozporu s ním. Doporučuji shlédnout alespoň lid vs Larry Flint.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 18:43:54

Uz se "tesim" na dobu kdy mi nejaky urednik bude rikat kdy se mam jit vy..at

Jinak tohle vypada jako by musulmani zacinali nenapadne a pozvolna prebirat moc.
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 19:19:02
avatar
Taky me to napadlo. :-) Ale neverim, ze by jejich blahodarna idea zvitezila.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 19:48:02

Souhlasim. V urcitem bode se ozve pud sebezachovy zapadni civilizace. Bude zajimave sledovat jak daleko jim bude umozneno zajit. Cenzura, zakaz alkoholu, burky nebo se ozveme az se bude prosazovat islam jako povinne statni nabozenstvi?
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 00:55:36
avatar
Jedno je jasne... Islam je dneska povazovan za "extremismus" a pravda jejich "koranu" mi je jako prostemu Czechovi u pr*ele. To ti turbanci budou jen stezi travit donekonecna, aby je prosty lid neposlouchal. Kdyz fanatik necemu veri a bude mu myslenka tipu "sireni a prosazovani viry" hlodat hlavou, tak se o to bude tenhle slabomyslny zombik snazit! Plati to pro vsechny fanatiky. (napr. Brit+fotbal=??? ) Jednoduse budou prosazovat takove cenzury a nesmysly v blaho lidstva primo, nebo neprimo! A ze je nemalo materialu na internetu, co by se zvedl kufr te Multikulti spolecnosti. Zajimave je, jak ten humus se nedostane do TV, max do novin jako bokovka. Takze mlade publikum uplne oblbnout plakaty tipu cernousek/moslimek/francouzek/severo-korejec/indian co se objimaji cely stestim bez sebe. Pustit par Tuc-Tuc klipu do eteru s tancujicima exotama, aby meli na svuj fet. A Amerika na objednavku neco zfilmuje u SvatehoDreva, kde si par moslimu usmysli, ze budou pestovat orchideje v Iraku, namisto sadby hlav civilistu. Staci proste priklady, a nebudme aspon na chvilku naivni... kolik cikanu se za generace dokaze adaptovat moderni spolecnosti? 2z10? Michani rasy, viry, a pridat tomu moc a zbrane je smrtelna kombinace. To pochopi kazdy blbec. A nezachrani to ani 1000let tradic a zakonu. Druha svetova nas mela necemu naucit, ale jak de videt, cyklus se rad opakuje. Nevim co bude za sto let, ale tohle tempo chaosu co se siri Evropou se zriti na hlavy nas vsech. Kez by byla neutralni puda/ostrov/svetadil pro takove "experimenty" a nas prosty lid mohl v klidu zit svuj zivot.

PS: Znamej kolega co slouzil v ceske armade a byl na misi mi sam rekl... moslimove a vsechna ta verbez, nema s nasi civilizaci nic spolecneho. (vic toho psat nebudu, slovni cenzura by udelala ten text necitelnym)

PPS: Cely tenhle prispevek neni myslen jakkoliv rasisticky. No s rasovou nesnasenlivosti se ztotoznuji, a zazil sem ji na vlastni kuzi sam.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 08:13:35

Jak moc nesnasim Putina a na to jak casto bavi svet svymi idiotickymi "bohatyrskymi" skutky kdy se prezentuje jako mistr sveta snad ve vsem tak s timhle jeho projevem na 100% souhlasim a tento postoj by mel byt implementovan jako zaklad imigracni politiky a mel by se u nas vztahovat na vsechny i na cikany. Odkaz
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 10:46:34
avatar
Urcite si precti tenhle clanek pana Dolanského, urcite ma zajimavy pohled na vec: Odkaz
Hlavne cast, kde udelala proslov Australska premierka Julia Gillardová. Tak tohle se v mediich nedozvime, ale ze nekdo cikanum ukradl strechu nad hlavou za neplaceni, to jo. Pritom hromadu lidi prichazi o strechu nad hlavou denne a to treba za roky driny, placeni, a nakonec nic z toho nemaji.

Prosty clovek, prosty BLOG, ale diva se na veci s nadhledem. Proste nema ruzove brejle a nehleda veci tam, kde nejsou. Mozna nesouhlasim se vsim co pise, ale to ani neni treba... je to clovek, co ma hodnoty a nazor na miste. Ne plane reci ci je trava zelena, nebo zelenejsi.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 12:53:19

Dobry blog. Jestli to takhle pujde dal tak to bude rozpad civilizace jak ji zname a vzniknou mensi komunity treba neco jako mestske staty kde se bude drzet nejaka civilizace a budou se muset branit kocujicim a rabujicim "barbarum" do te doby dokud je nevystrili nebo nechcipnou hlady (uz zadne davky ani prizivnictvi na ostatnich). Potom bude zase sance na novy rozvoj civilizace. To je ale takovy nejcernejsi scenar ktery se doufam nenaplni ale hodne lidi se na to uz dnes pripravuje. Politici muzou delat co chteji ale spousta lidi porad vlastni zdravy rozum a pristup a zaridi se navzdory tem hajzlum co nam vladnou a za tohle jsou odpovedni.
Jinak jestli budou mit v Australii takove premiery a takovy pristup i do budoucna tak to buda mozna posledni normalni zeme na planete kde se bude dat zit a kde se clovek nebude muset stydet za to ze plati dane. Jinak co sleduju Obamanistan (USSA) tak jak jsem v americe dlouho zil a miloval ji tak soucasny stav nenavidim a ver mi brzo v radu let to tam bude rachot. Courtesy of mr. Obama a taky slabosstvi G.W.Bushe.
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 18:03:16
avatar
Ja to vidim tak... pokud to pujde takhle dal, tak jednoho dne bude obcanska valka z dusledku neunosne hospodarske krize. Poukazuje na to i ekonom Smiley: Odkaz

Obetni beranek bude jakasi Multikulti chyba co provedla Unie. Pozabiji se zase hromada lidi, protahne se to (dneska jsou efektivnejsi zbrane, takze to pujde rychle) na takovych 5-10let a mozna nas z toho dostane Rusko, nebo Nemecko. (tipuji Nemce) Budeme zase drit bidu za par susnu, Cina se z toho podela, (nic neproda) Japonsko umre hlady, Amici se budou starat o svou blahodarnu ideu, a Australani se zase uzavrou. Jo a Severokorejci pujdou do valky se svymi sousedy, protoze Amici budou mit co delat s nama. Ekonomika a vsechny rezimy maji jednu zasadni chybu... REGULACE. Potrebujeme regulaci pro vyvoz, dovoz. Potrebujeme regulaci v socialnich davkach. (nepotrebujeme se tady mnozit jak nekteri spoluobcane) Nepotrebujeme zbohatliky, co jednou uspesne nahrabou milijardy a nic s nima nedelaji, nebo je lejou Amikum do kasicky. (nebo Rusum?) Cim vetsi dane na milionare, tim vice bude nase Ekonomika v pohybu. Jo a taky zrusit poslaneckou imunitu, je to prosty prezitek co se jen zneuziva. Odkaz Platy bych nechal atraktivni, at je proc do te politiky jit.
A efekt? Mozna zadny, mozna kladny, no chce to globalne. Unie je dobra vec, ale stoji na hodne starych zakladech, s malichernyma blaznama co to vedou. Mozna se fakt vratime ke "kralovstvim" a budeme si kazdy hlidat tu nasi kasicku. Ac tenhle system neni dobry pro Velke Firmy.

Chce to expanzi na Mars, nebo at delaji vsechnou praci za nas humanoidni robodi a zrusi se penize. Az pak by nastala svobodna demokracie. Hold neni to tak, tak vzdycky musi byt ten chudy, co zivy toho... druheho. Ja osobne vidim budoucnost v tech robotech.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 22:23:34

Tahle veta je skvela
"nejvyšší soud prohlásil většinu prezidentových programů za neústavní a americké podniky tak byly na čas osvobozeny od silné ruky státu, což vedlo k růstu výroby i poklesu nezaměstnanosti."

Presne co tvrdim. Stat by se mel starat pouze o strategicke sluzby jako armada, policie, soudy, infrastruktura, nejaka zakladni socialni politika ktera zajisti ze nezamestnani nebudou chcipat hlady apod. A hlavne by mel vytvorit zdrave a spravedlive pravni prostred. Jinak by mel nechat lidi svobodne dychat a nestarat se o nikoho. Jsem si naprosto jisty ze kazdy kdo by jen trochu chtel pracovat by si zil tak trikrat lip nez dneska.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 22:29:56
avatar
Možná se pletu, ale neobšlehl tenhle projev od Australské premiérky? Myslím, že ona pronesla úplně stejnou věc rok před ním.
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 19:12:55
avatar
4asto jsem si kladl otázku, proč si lidé pletou kapitalismus a socialismus. Pak jsem na to přišel. Je to tím, že zde máme tu nejhorší kombinaci, bankovmí socialismus, tj. chudí jsou solidární s bohatými. Jak vidno, stát tu nezastupuje normální a chudé smrtelníky, třebas paradoxně hlásící se k tzv. pravici, která jde proti jejich zájmům. Stát je vykuchán a slouží jako nástroj těch ultrabohatých proti spodině. Jinak se tomu taky říká fašismus
petrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-02 10:50:13

Však je taky korporativismus signifikantním znakem fašismu. Vlastně to jde asi ještě dál, protože tvorba zákonů, které úzké skupině lidí generují závratné zisky na úkor všech ostatních společenských vrstev, se vlastně rovná udělení feuduálního léna.

V podstatě kapitalismus už nikde na světě jako společenské zčízení nefunguje. To co je vydáváno za kapitalismus, je socialismus s tržními prvky. Mimochodem, největším nepřítelem kapitalismu není proletariát, nýbrř je to korporativismus. Z historie víme, že když korporativismus příliš zesílí, přichází krize jako obrodný proces. Pokud je korporativismus už příliš silný a krize na revizi nestačí, přichází válka.
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 19:13:55
avatar
To se nejeden Britskej platitel nastve, az mu nenacte PornTuby. :-) Nebo prosta tapeta s nahou "modelkou" muze zapadnout do vsemocneho Britfiltru. Nakonec budeme jak u nejakeho terminalu jen cist, co a jake DATA obsahuje urcity RAR, ZIP, ISO soubor. No a pro jistotu to bude sifrovane napsane. Taky vsemocny Britfiltr bude sledovat o to vic aktivitu lidi, co si ho vypnou! Takze nakonec kazdej Brit bude klasifikovan jako potencionalni HomoZooPedoNekroBritoSexualni Extremista. :-) Pedaci a vsemozni uchylove uz maji svuj system zprav po NETu, stane se to i s prostym SEXualnim obsahem. (a jinyma vecma) Bylo to tady vzdycky a porad bude... zakaz neco svobodne smyslejicimu cloveku, tak vytizi vsechny funkcni chromozomy na to, aby dosahl sveho. Je to jak s prezitim... hodte dva "moderni" lidi do jamy s nozema, (idealne nekoho blizkeho) zajistete jim jistou smrt pokud jeden toho druheho nezabije za pomerne kratky casovy usek, a vysledek? Prezije ten nejsilnejsi/nejlstivejsi. (mozna neco sehraje laska k tomu druhemu, ale vzdycky jeden zemre) Lidsky mozek je prosta kalkulacka, ovlivnena mnoha vzruchy a chemickymi procesy. No vysledek ma vdycky prosty: Mit to co chce, co potrebuje, prezit. Udivuji me takove pitome zakazy a prikazy v dnesni dobe. Kazdy by mel mit tu funkci az v koncovem zarizeni, (router/sofware/pouceni nejblizsich) takhle se jen prispeje k vetsimu rozmachu diktatury.
Dzmijak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 20:14:07
avatar
Toto vôbec nieje cenzúra. To že bloknú porno bude pár ľuĎom asi nepríjemné ale nič viac. Žiadnu skutočnú cenzúru totiž zavádzať nemusia pretože bežný človek pre ktorého by to bolo určené nemá žiadnu slobodu. Nemá ani žiadne pravdivé informácie, máme len exkrementy a propagandu.

A vrcholom je tento výsmech, tvária sa že zasahujú do osobnej slobody ktorú vlastne ani nemáme.
GeoTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-31 20:23:33

Vzhladom na pocet uzivatelov ktori na internete sleduju porno by som bol prekvapeny ak by toto preslo, resp. ak by to vydrzalo dlho. Vrazia do toho isto tazke prachy a potom pridu na to ze 80+% ludi si to necha vypnut. Ak zvazim ze tam bude filtrovany aj iny obsah, tak to bude aspon takych 90+% Tomu sa hovori "efektivita". A ked maju v case krizy cas a prachy na sledovanie milionov ludi nech to kludne robia ...
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 16:46:16

Ovšem, když si ten filtr vypneš, tak dáš souhlas s monitorováním a odposloucháváním provozu.
Wormsnake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 00:22:40
avatar
Jak to chcou proboha uhlidat ja bit brit tak to abych si platil jeste krome pripojeni jeste proxiserver nekde na vychode nebo u nas v CR.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Co takhle filtrovat jen reklam 2013-08-01 12:07:02
avatar
Mam nápad na cenzuru na internetu, kterou budou chtít všichni uživatelé mít zaplou - cenzura reklamy
olda79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Internet 2013-08-01 09:47:05

A k čemu jim ten "Internet" potom bude?
petrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to hammy 2013-08-01 15:36:53

Julia Gillardová nic takového bohužel neřekla. Je to hoax a prvně se objevil, když byl australský prime minister ještě Kevin Rudd a tento projev byl připisován jemu.

Bohužel si v naší Euroatlantické civilizaci budeme muset na politiky formátu Churchilla a DeGaula ještě počkat....
petrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-08-01 15:44:22

Mimochodem, za explozivním rozvojem a rozšířením internetu v pozadí stojí právě šíření pornografických materiálů. Naneštěstí britští občané třeba nechtějí číst jen zprávy politicky ultrakorektní BBC, ve které si nikdo nepozastaví nad tím, že v Londýně nesmíte do prostředku MHD se psem, abyste neurazili cestující muslimy, nebo že ve všech státních školách ve Skotsku děti dostávají halal stravu, kvůli menšině muslimských dětí.

Internet je tedy potřeba zkrotit. Třeba blogsféra je velmi nebezpečné, jak zjistili klimašílenci v Kodani, kdy jim bloggeři skáceli jejich krásný program NWO...
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hloupé 2013-08-02 10:25:13
avatar
Podobné zhovadilosti povedou jen k narůstání napětí ve společnosti. Až to pak jednou prdne, tak potečou řeky krve. Je to dobrá cesta, jak postrčit na vzestup někoho, jako byl Adolf.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 578x
Komentářů: 2
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1378x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1058x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1152x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3738x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1449x
Komentářů: 0