AMD prodává na 12nm i původně 14nm procesor RYZEN 3 1200 – super levná 4jádra nově ze ZEN+ Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 20 duben 2020
altUž nějakou dobu je dostupný a v obchodech také jasně označený. 12nm 4jádro za 1400 korun!

 

 

 

 

AMD dělá něco, co není v chování výrobců kdekoliv na trhu příliš obvyklé. Prodává novější lepší produkt pod starým původním názvem za starou nízkou cenu a ani se tím nechlubí! Zatímco někteří jiní výrobci vychvalují jako nové generace produkty, jen přeznačené, často postavené na stejném výrobním procesu, architektuře s často nulovým přínosem, AMD v tichosti inovovalo starou řadu procesorů RYZEN 1000 novou „AF“ sérií.

Jak víte, RYZEN 1000 byla první generace ZEN architektury, postavená na 14nm výrobě a uvedená v roce 2017 na trh. Po roce ji nahradila ZEN+ architektura postavená na 12nm, která měla i tak větší výkonový přínos a vylepšení, než hned několik generací konkurenčních procesorů dohromady. AMD stále drží 14nm i 12nm RYZEN procesory na trhu. Ne proto, že by nutně muselo, ale proto, že tyhle čipy vyrábí u Globalfoundries a AMD nemá žádné jiné využití pro tyto kapacity a vzdávat se jich také nemá smysl, protože nové 7nm procesory a grafiky stávajících generací vyrábí u TSMC. 14/12nm proces je navíc velmi levný dnes a umožňuje tedy dnes prodávat stále dobré procesory prvních generací za zlomek původních cen. A tohle vytváří slušný tlak na trhu.

Proč AMD ovšem nestáhne z trhu alespoň RYZEN 1000 sérii a nenahradí ji RYZEN 2000 zcela, je trochu záhadou. Speciálně když prodává pod RYZEN 1000 názvem (poznáte je podle „AF“ v kódu produktu) dnes vlastně přeznačené RYZEN 2000 modely. Speciálně u RYZEN 5 1600 AF je to hodně divné, když jde fyzicky o RYZEN 5 2600, jen o několik málo jednotek % pomalejší a jasně přesahující výkon původního RYZEN 5 1600 na 14nm. Procesory jsme testovali:

AMD ovšem nikdy neuvedlo na trh v rámci RYZEN 2000 série slabší 4jádrové varianty bez integrované grafiky, které ale existují u RYZEN 1000 série. Vůbec nejlevnější 4jádrový procesor byl a je RYZEN 3 1200, na pouhých 3,4GHz. Nově i ten nyní AMD prodává ve verzi „AF“, tedy používající 12nm ZEN+ čip místo toho původního 14nm ZEN. Výsledkem je tak lepší čip, nižší spotřeba, o pár % lepší výkon díky chování boostu, a to vše stále za cenu jen kolem 1400 korun vč. DPH! To z něj dělá s velkým náskokem nejlevnější 4jádrový/4vláknový moderní procesor na trhu. Nejbližší podobný od konkurence, tedy 4jádrový/4vláknový 14nm Intel Core i3-9100F (bez integrované grafiky), stojí téměř 2200 korun, což už se ale blíží cenám výkonného RYZEN 3 3200G se skvělou integrovanou Radeon grafikou, nebo vynikajícím a mnohem výkonnějším 6jádrovým/12vláknovým RYZEN 5 1600AF/2600.

RYZEN 3 1200 „AF“ je jasná volba v tom nejnižším cenovém segmentu a absolutní král procesorového ultra low endu. Pokud někdo do PC bez integrované grafiky strčí místo něj nějaké Pentium, zasloužil by pověsit za uši do průvanu. I samo AMD si tímto čipem konkuruje právě původně ultralowendovému ATHLON 3000G, který stojí stejně, ovšem má jen 2jádra/4vlákna ale integrovanou grafiku a vejde se do 35W TDP. Takže zajímavý bude opravdu jen pro ty, který chtějí levnou úspornou sestavu s integrovanou grafikou. Každopádně dvě skvělé volby od AMD za méně než 1500 korun a opět naprosto nic konkurenceschopného srovnatelného v nabídce od Intelu … takže sledujte, o kolik se zase nepoměrně víc prodá kancelářských sestav a OEM počítačů na Intelu. Tady svět prostě není v pořádku …

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
darksicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - rekneme A, nerekneme B 2020-04-20 13:44:49
avatar
Tak znovu uzasne AMD, vs hrozny Intel.
Ryzen 3 je o 800Kc levnejsi. Jenze ma taky znatelne nizsi takty. V zakladu 3,1GHz vs 3,6GHz. V boostu pak rozdil dokonce 800Mhz - 3,4GHz vs 4,2GHz. Takze cenovy rozdil je vykonostne ospravedlnitelny. O tretinu nizsi cena, o tretinu nizsi vykon.
CCblue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 13:52:50

V tomhle segmentu jde hlavně o cenu, takže když jsou cena/výkon srovnatelný, tak je samozřejmě ten cenový rozdíl zásadní.
darksicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 14:04:27
avatar
No jiste. Jenze cena/vykon odpovida. Netvrdim ze je to spatny procesor. Ta cena bude rozhodne pro spoustu lidi velice zajimava. Ovsem tam zajimava cena odpovida nizsimu vykonu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 14:28:57
avatar
ne, ta cena u Intelu nevyvažuje horší platformu, chladič a už vůbec ne, že za 2600 korun máš RYZEN 5 1600AF zatímco Intel za ten 9100F chce 2200 korun, ale to už z nějakého důvodu neříkáš, že ?! ....

Je totiž mnohem menší rozdíl ceny mezi i3-9100F a 1600AF než mezi 1200AF a i3-9100F, ale tam ti 800 korun nevadí ....

opravdu zvláštní. Každopádně požaduji vysvětlení proč tu píšeš něco o tom, že neříkám A i B přitom ty to B neříkáš ...
darksicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 00:39:47
avatar
Jenze tu nesrovnavate R5-1600, ale R3-1200. To uz rovnou muzete napsat "vykaslete se na 1400 a kupte si drazsi 1600".
Faktem je, ze abych dostal z AMD maximum musim do neho narvat podstatne vic penez. Drazsi desku, drazsi pameti. V zakladu se zadna hitparada nekona.
Jedine s cim mohu souhlasit je to, co psal hor - intel ma chladic k nicemu. Ano, to je problem. Ne vask tak velky, pokud se i na zakladni takty pohybuji vyse, nez boost AMD.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 00:46:18
avatar
nesmysl .... žádnou dražší desku ani RAM nic takového nepotřebuješ ....

vysoké takty nejsou vše, když AMD má lepší IPC ...
darksicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 10:07:41
avatar
IPC nutne neznamena vyssi vykon, ale potencial. A to jeste ne v kazdem druhu zateze. Navic u lowendu, je rozdil v IPC minimalni vyhodou.
Ja tu nechvalim Intel, ale ohrazuji se proti tvrzeni v clanku, ze Intel je odpad, protoze je drazsi nez R3-1200.
Stacilo v clanku objektivne zminit vse, co tu bylo receno.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 15:18:55
avatar
v článku jsem objektivně zmínil vše objektivní ... na rozdíl od vás, který ignorujete RYZEN 5 1600AF ....

tvrzení že potřebuješ dražší desku nebo RAM je prokazatelná lež ... nepotřebuješ!!!

Mám tu levnou A320 desku, v ní RYZEN 9 3950X a obyčejné DDR4 3200 kingston paměti a všechno šlape, takže přestaň lhát.
hor410 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 14:02:48

Ok, s tím by se možná souhlasit dalo, až na jednu věc... K AMD dostaneš jakž-takž chladič, který ten Ryzen 3 na těch 3,4GHz uchladí dlouhodobě v poho (zkoušel jsem). Zato ten od Intelu, ten NE. Tam to udrží chvíli na 3,8GHz a pak to už jede na 3,6 (a sem tam padá i níž, taky jsem zkoušel). Tím se to skoro dorovná a 800 máš v kapse na paměť nebo lepší grafiku nebo co já vím
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 14:24:39
avatar
já jsem na rozdíl od tebe řekl A i B ... za tu cenu Intelu máš skoro APU 3200G nebo dokonce 6jádrový RYZEN 5 1600AF ... takže bylo by hezké, kdyby si to neignoroval .... speciálně to srovnání Core i3-9100F vs RYZEN 5 1600AF je srovnání 2200 vs 2600 korun, takže menší rozdíl než mezi i3-9100 a R3-1200 ;) ale to už ty ignoruješ, protože bys nemohl říkat, že tu DD údajně pomlouvá Intel ....

navíc AMD má výhodu lepšího chladiče a mnohem mnohem mnohe lepší platformy. Do slušné B450 desky osadit jak RYZEN 3 1200 tak třeba RYZEN 9 3950X .... do slušné desky od intelu horko těžko osadíš 9900K a to je slabota ... takže na co připlácet na Intel, když AMD má kromě CPU i lepší platformu?

já si nemyslím že Intel je hrozný, ale myslím si že hrozný jsou lidi jako ty .... Intel dělá to co musí, lidi jako ty dělají hlouposti a jsou hrozní, a mají tu drzost říkat, že já neříkám věci v souvislostech a zatajuji jak je Intel vlastně výhodný přitom jsou to oni co ignorují souvislosti ...

takže ano, z pohledu výkonu, platformy a ceny za to, je Intel hrozný a to je objektivní nezávislé konstatování protože se to bere ve srovnání s RYZEN 3 1200 AF nebo RYZEN 5 1600AF ... neobjektivní je tvrdit něco jiného. mě opravdu jen zaráží ta drzost napsat to co píšeš, beru to jako drzost, protože jinak by ti souviselo s nedostatečnou ineligencí když tu argumentuješ, jak je i3-9100F za 2200,- skvělý, že je jen o 800,- dražší než R3-1200 AF, přitom ignoruješ RYZEN 5 1600AF za 2600,- tedy jen 400,- korun rozdílu .... a já na rozdíl od tebe navíc o tom že R5 1600AF je a nutně ji musíme brát v potaz, v článku napsal, tedy řekl jsem A, B, C i Z ....
exRathanuviel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 21:16:32
avatar
Zkuste čas od času při revizi textu aplikovat "Occamovu břitvu". Sám ji často "používám". Výsledná informace pak bývá mnohem čitelnější a pochopitelnější.
A vážně to nemyslím zle, sám jsem měl problém jednoduše formulovat své myšlenky a "Occamovka" pomáhá...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 11:29:16
avatar
Podle mě, už AMD nějakou chvíli CPU na 14nm nevyrábí a jenom se doprodávají zásoby. Aby jsme se nedivili až se objeví i Ryzen 7 1700AF.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 14:15:29
avatar
to už by byl extrém nemyslím si, že se to stane (ale vyloučit to nemohu) ....
hor410 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 14:06:09

R7 1700AF se neobjeví. Už se ani neprodává (a tam kde ještě jo, tak je dražší, než R7 2700)
QWERTY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 17:55:58
avatar
Ja mám 1700 ešte v skrinke keby náhodou skapal 3900X, čo je nepravdepodobné, ale dávam mu poriadne kapky tak to neni vylúčené. Len raz mi vykapal CPU ale aj to kvôli chladiču AthlonXP 1200, tepelná ochrana nešla, tak sa upiekol.
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 15:28:26

Právě v tomhle ultralevném segmentu se počítá i každá koruna do RAM. A RYZEN úplně všechny RAMky nepobere, takže paradoxně zrovna zde může být vítězem Intel. Bude to platit u sestav s 32 a více GB (což je asi naprostý nesmysl, ale přeci jen si to někdo postavit může). Levný RAZEN prostě při velké paměti bude vymazán investicí do paměti, která s ním bude kompatibilní. Sám jedu na RYZENu, určitě je to rozumnější volba, ale úplně černobíle byhc to neviděl.
exRathanuviel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 21:19:34
avatar
Zatím jsem neviděl, že by v QVL u levné desky k levnému CPU nebyly i levné a zároveň dostupné paměti.
Nicméně to, že jsem to neviděl, samozřejmě ještě nic nezaručuje.
LordDave [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 21:58:06
avatar
Ahoj,
Jak, nepobere? ..beru, že "problém" s ram, kdy bylo dobré si předem raději ověřit, zda to spolu bude pracovat, se primárně týkal pouze prvních desek a prvních Ryzenů - od B450 už beru že by to musela být hodně velká náhoda, aby něco neběželo, ne?
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-20 23:41:12

Já takhle vracel v 14 denní lhůtě právě b450 a ryzena 1600af. Na vinné nakonec byla nekompatibilita s RAM.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 05:08:05
avatar
A můžu se zeptat proč, že jsi to vracel? Co si pod tou nekompatibilitou RAM mám představit?
To jsi sestavil desku, CPU a RAM a ono to nechtělo nastartovat ani do BIOSu?
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 07:15:46
avatar
Mě osobně se stává s kombinací s prvním ryzenem u některých ram, že jednoduše nejedou na žádné lepší frekvenci než defakto základních 2133Mhz, i přesto, že se jedná o třeba 3000Mhz moduly. Napřiklad Corsair Vengeance.

K prvnímu ryzenu kupuju výhradně Patriot Viper ( bohužel dnes většinou nedostupné) A ty opravdu podávají deklarovaný výkon.

U ostatních serií Ryzenu tento problém není, ale u 1čky ano, ne vždy, ale stane se to.
darksicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 08:59:11
avatar
TUF B450 pro gaming vs HyperX fury 3000MHz CL15 rgb. Vse slape do chvile, nez bezi pc nejakou dobu (cca 30-60min) v zatezi ve hre. Pak to zamrzne, nebo spadne do windows. Jednou i BSOD, s tim ze memory dump nemohl byt zapsan protoze doslo k chybe pri ukladani z pameti.
3Dmark prosel 50 na 50. Kdyz spadl, tak padal s chybou - interupted by user. Furmark bench i strestest bez problemu. Realbech bez problemu. I strestesy s maximem pameti. Jedine voditko, je chybejici zapis v QVL, coz mi bylo potvrzeno i supportem asusu. I kdyz si nedelam iluze, ze zkoumali neco vic, nez ze borec na helpdesku kouknul do QVL.
Kazdopadne na na MSI to slape bez problemu.
Kazdopadne co me prekvapilo, ze ASUS si s hyperx moc nerozumi obecne. Coz jsem vysledoval i pri prohlizeni qvl ostatnich desek, a to i rady rog.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 10:17:17
avatar
Taky jsem s tim zapasil u R7 3700X a 3200 MHz ram.

Az pak jsem pochopil, ze vetsina RAM chce XMP mod. Udelal jsem si usporne PC a nechtel jsem zvysovat napeti na pametech.
Stacilo zhorsit casovani z CL16 na CL18 a od te doby to bezi bez problemu i na 3200 MHz, ktere meli byt jen XMP.

Zkontrolujte napeti a popis RAM. Vesmes cokoliv na 3000 MHz+ je na XMP a nekdy i pomalejsi pameti. Tzn. v zakladu nedostanete tu pracovni frekvenci, co je na krabicce, ale musi se do BIOSu nebo Ryzen Masteru a nastavit.

Samozrejme duvod muze byt jiny, ale je to vetsinou dano spatnym nastavenim RAM. Videl jsem to parkrat i jinde od te doby a vzdy to bylo nenastavenim XMP modu a agresivnim casovanim pameti.
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 11:56:41

Já nerozchodil HyperX s asrockem b450 a ryzenem 5 1600af. Pak jsem koupil jiné HyperX + Asus x570 a jedou v pohodě. Problém bude spíš v hynixu než HyperX. A hlavně v ryzenech. Ale historicky jsem to řešil i na Intelu haswell. Tehdy jsem musel čekat rok na BIOS, který to řešil(cipset h87) a do té doby to řešili podtaktovane paměti. Tehdy ale BIOS najel a padalo to do modré obrazovky. A stejně jako ty: žáden memtest neodhalil chybu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 15:17:34
avatar
víte o tom, že RYZEN 1600AF má mít DDR4 2667MHz ne 3000MHz stejně tak RYZEN 2000 série má DDR4 2933MHZ, takže pokud se snažíte rozjet třeba u RYZEN 5 1600AD paměti na 3000MHZ je to taktování a záleží to čistě na výrobci desky a na vás, to že to nemusí jít neznamná, že je to nekomatibilní nebo že je to proto nefunkční, je to taktování nikdo vám tak funkčnost nezaručuje.

Tu máte zaručeno na oficiálně podproovaných rychlostech ...

takže fungovalo to na nich ?


Jinak mám ASUS TUF 450PRO v kombinaci s Kingston DDR4 3000/3200MHZ a vše funguje v kombinaci s RYZEN 5 2600 i 3000 sérií na těch rychlostech ...
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 10:44:29

Jenže já nechtěl nic taktovat a RYZEN 5 1600AF mi nenajel ani do BIOSu s těmito paměŤmi HyperX (2666 CL16): HX426C16FB3K2/32

Pak jsme přidal 10% na ceně, ale zároveň i vyměnil i procesor (za plnohodnotné 2600)a desku (za X570) a vše funguje jak má. TeĎ mám paměti HX426C13PB3K2/32 (taky 2666, ale CL13).

Pro stavitele PC je dnes neskutečná výhoda 14 denní lhůta na vrácení zboží. Sice to prodražuje komponenty, protože si to prodejci prostě promítnou do nákladů, ale stavět PC dnes není taková loterie jako kdysi.
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 11:45:07

Přesně tak nenajelo to ani do BIOSu.
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 11:51:48

Přesně tak. Nenajel ani BIOS. Tak jsem to kompletně vrátil a koupil x570 s R5 2600 a jinými pamětmi pod stejnou obchodní značkou (HyperX) - tentokrát jsem vybíral podle kompatibility listů na stránkách asusu, což mi poradil kolega. Paměti byli o 10% drazsi. Šlape to jak má, jen rozjetí raidu na nvme byla maturita. Nakonec jsem našel návod na YouTube. Pro RAID se musí stáhnout speciální AMD ovladač, který se musí nainstalovat na začátku instalace Windows. Příští rok vyměním procesor za 12 jádrový 4920 nebo pokud cena spadne, 16 jádrový 3950.
darksicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 00:59:51
avatar
Ne. Nedavno jsem to resil u TUF B450 Pro gaming. A byl jsem prekvapen kolik pameti to nepodporuje. Nakonec bylo rychlejsi hledat a vybirat podle toho, ktere deska podporuje.
darksicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 00:53:56
avatar
Diky za nazor. Mam to uplne stejne. Mam Ryzena i Intel. A stejne tak jak autora naprosto irituji lide jako ja, tak me naprosto irituji lide, co nekriticky adoruji jednu vec, na ukor alternativ. Mozna to vypada, ze zde pusobim jako obhajce Intelu, ale to urcite ne. I Intel ma mouchy a ma ji o dost vic nez AMD. Amd zde chvaliut nemusim, protoze to uz udelal autor. Jen se snazim trosku vyvazit informace, ktere jsou jak z pera prokuratore Karla Vase.
Ryzenu jsou skvele, ale rozhodne nejsou bez chyb. A to jak CPU samotne, tak desky pro ne.
Plešoun [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 06:05:47

Vnímám to úplně stejně. Historicky spíš tíhnu k AMD, v současném PC mám CPU Intel a GPU AMD, protože v okamžiku nákupu to byla nejlepší varianta. Ale na tomto webu se ze mě automaticky stává ďáblův advokát, protože veškerý obsah je tak jednostranně podán, že je prostě potřeba, aby to alespoň v diskusi někdo trochu korigoval, jinak se tady z toho stane fraška. Paradoxně nejobjektivnějšími a nejpřínosnějšími názory zpravidla přispívají uživatelé s aurou 0, což o něčem vypovídá.

V souvislosti s Ray Tracingem jsem chtěl upozornit na novou RTX Betu Minecraftu - je opravdu úžasné, jak ta technologie dokáže proměnit tak graficky jednoduchou hru. DD již otevřeně přiznal, že o technologiích NV bude psát až v momentě, kdy je bude umět i AMD, takže o tom článek nečekám a alespoň informuji takto - koho to zajímá, mrkněte na nějaká videa, jak si tam hrají se světlem, prostě paráda a NV velký díky za to, že se tím začala zabývat a donutila celý trh včetně konkurence se tímto směrem rozvíjet.
darksicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 08:42:41
avatar
Presne tak. To nejlepsiu na konkurenci je, ze tlaci ceny dolu a technologie kupredu. Pro nas uzivatele naprosto idealni. Proto nechapu, kdyz ty clanky kolikrat vyzneji tak, jako by si autor pral, aby Intel a nVidia konecne shoreli v pekle.
Web je tohle dobry. Ale je nutne ho brat s velkou rezervou. Asi jako kdyz se bavis se spartanem o fotbale.
Na to snad ale vetsina ctenaru stejne brzo prijde sama.
rumpeak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 14:25:01

Moje procesorová historie na x86:

Celeron 266/Duron 600/Athlon 64 1200/ i5 první generace/i5 4. generace/RYZEN 2600 - řekl bych že jsem neutrální. (Ještě provozuji občasně jednoho Intel NUC, takže opravdu asi troch unavrch má Intel)

U grafik od historických čipů S3, 3DFx, NVIdií Riva přes různé Atiny teď provozuji 1x RX 570 a 1 x RX580. Taky bych řekl, že jsme poměrně neutrální. Ale tak nějak podvědomě se snažím nadržovat slabšímu a pokud to jde a má to smysl, kupuji AMD. Historie mě pořád učí a já pořád ne a ne se poučit, že nemá smysl šetřit na desce. Od historických nekompatibilit s VIA čipsety, po špatné BIOSy i na intel čipsetech. Tak nějak jsem si u harware ale oblíbil výrobky od ASUS. Takže pokud to jde, kupuji ASUS. Grafiky, desky, routery,.... Možná je to falešný pocit, ale mám pocit trochu vyladěnějších výrobků, než konkurence.
darksicek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ovladace chipsetu AMD 2020-04-21 13:01:59
avatar
Mimochodem, chystate i nejake informace o problemech s ovladaci chipsetu, ktere ted AMD ma?
https://hothardware.com/news/amd-investigates-ryzen-chipset-driver-failures
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-21 15:14:00
avatar
nevím o žádném takovém problému, přes desítky instalací v poslední době jsme nezaznamenali nic podobného ... nemám tedy o čem psát. Zjevně podle toho co jsem četl teď, jde o velmi velmi okrajový potíž s instalací ... nic co by bylo až tak neobvyklé i u jiných. Jak píši, z našich velmi bohatých zkušeností absolutně žádné problémy jsme nezaznamenali, takže nemáme o čem psát ...

váš talent a "objektivita" hledat na AMD "špínu" je ale opravdu úžasná ... DDWorld.cz netvrdí, že AMD je dokonalé, ale stejně jako nepíšeme o každém bugu u jiných výrobců, nebudeme psát o tom ani u AMD ... vždy píšeme jen o skutečně závažných a významných věcech ... a nikdy nerozdělujeme to, jestli je to podle značky apod.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-04-22 17:42:28
avatar
Už je to vyřešeno. Poslední mi už jedou v pohodě. Ta verze ze začátku měsíce, ale byla fakt nějaká divná. Sice se nainstalovala, ale nějak už nedala vědět, že je hotovo a pořád tam bylo, že se instaluje. Stačilo tomu dát 2 minutky a pak to ukončit a restartovat a všechno šlapalo jak má. Já jsem to řešil tak, že jsem sledoval co mi přibývá ve složce C:\AMD a když tam tak zhruba minutu už nic nepřibylo, bylo nainstalováno.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Tuesday, 30 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 702x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1424x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2235x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1985x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1318x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1302x
Komentářů: 1