Procesor Intel Core i7 (NEHALEM) zabije napětí pamětí 1,65V Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 04 říjen 2008
altUž víme jak se zbavit procesoru Intel NEHALEM. Nastavte mu 1,65V a více na pamětech a váš procesor se odporoučí do křemíkového pekla …

 

 

   Podle některých zkušeností se na základní desce od společnosti ASUS s označením P6T Deluxe, která vyjde mezi prvními pro procesory Intel NEHALEM, podařilo přijít na to, že napětí 1,65V na pamětech spolehlivě zabije procesory Intel NEHALEM. To potvrzují i specifikace společnosti INTEL, který varuje před napětím 1,65V a vyšším, a důrazně doporučuje instalovat moduly s nižším napětím.

asus-p6t-deluxe-4

 

  Připomeňme, že Intel NEHALEM je prvním procesorem, který po vzoru AMD má integrovaný řadič paměti. U vyšší třídy procesorů NEHALEM do patice LGA 1366 je to dokonce tříkanálový DDR3 řadič. U mainstreamových procesorů, které vyjdou ale až v příštím roce, a to do patice LGA 1140, to bude klasický dvoukanálový řadič. Právě díky integrovanému řadiči, panuje kolem procesorů Intel něco málo obav. První panovaly kolem taktování, což se nakonec ukázalo, že to tak hrozné není, zároveň to ale není tak dobré, jako u současných procesorů, což jde zkrátka na vrub tomu, že současné Core procesory nejsou prostě technologicky a konstrukčně tak složité. Teď tedy už víme, že používat napájení pro paměti 1,65V v kombinaci s procesorem Intel NEHALEM není dobrý nápad. Protože procesory NEHALEM by měly vyjít reálně zhruba za měsíc a s nimi i základní desky včetně zmíněné ASUS P6T Deluxe, je dobré vědět, co určitě při taktování nezkoušet ...

Zdroj: Hardware-aktuell.com

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 10:13:22
avatar
Tak pokud tohle budou jediné "porodní bolesti" Nahlemů, tak si můžou soudruzi z Intelu pískat, protože odvedli velmi dobrou práci...
Neznámý  2008-10-04 13:21:22

Zdar XJiříkuX, ty, jsi, ale kalič, JežíšMarjá, si koupím, do počítače, Operační paměti, a oni, mi odpálí, procesor, tak to je, nářez, ten, procesor, Intel Nehalem, to je, ale křáp, v životě, jsem, snad, nic podobného ještě, neviděl, Operační paměti, odpálí procesor, no ty, voe, to snad, ani, není, možné, zkrátka, jak, psal, ATI.TOM, prostě, Intel Nehalem, to je, procesor, na prostě: Honem pryč s ním, a mněl, rozhodně, pravdu, tedy, jak, se teď, ukazuje, abych, tak, řekl, tedy, prostě no!
sedlja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 21:56:54
avatar
No fuj, fuj, fuj a fuj, jsem zhnusen milostivá sprostoto...toliko k těm čárkám , se zbytkem souhlasím, DDR3 by myslím měly mít kolem 1.5V takže motivace pro výrobce pamětí - nechceme bazmeky s chladiči, ale moduly které vládnou velký frekvence a níký latence bez zvedání napětí
Neznámý  2008-10-04 22:08:14

Zdar SEDLJo, tak to, máš, zase, ale, docela pravdu, abych tak, řekl, prostě no!
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-06 01:23:43
avatar
Jo ale chyba zde neni ve vyrobci pamětí. Konkurence to dává ne nemá problém. Já bych z toho udělal takový poprask jako urobil Intel K10 s B2 revizí..... Prostě no!
Anonymní  - FYZIKA 2008-10-04 12:03:59

Není to takhle náhodou o základech elektroniky? Pokud je na kontrolru napětí x V a na pamětích x+y V, potom rozdíl potenciálů y způsobí, že proteče proud. Pokud nejsou mezi integrovaným řadičem a paměťmi další obvody, potom je pravděpodobné (netuším, jak jsou na tom I/O impedančně), že poroste ztrátový výkon se čtvercem rozdílu potenciálů (y). Od nějakého ztrátového výkonu v části čipu je pravděpodobné, že se ona část "usmaží". Nic překvapivého, nebo světoborného, ale většina "overclockerů" (uvozovky použity záměrně) o fyzikálních zákonech, nebo obvodařině, nemá "ani šajna".

Je-li moje teze pravdivá, potom je stejně nebezpečné vyšší napětí na DDR3 a nižší na CPU, jenom vyrovnávací proud otočí znaménko (orientaci). Smrtelný je tedy rozdíl potenciálů a ne napětí procesoru, či pamětí.

Podle některých pramenů na NETu budou oficielně podporovány pouze DDR3/800 a DDR3/1066, narazil jsem na spekulace, že možná i DDR3/1333. Vyšší kmitočny podporovány být nemají, protože stávající DDR3 na vyšších kmitočtech vyžadují vyšší napájecí napětí, což je pro procesor stejně nebezpečné, jako jeho napájení vyšším napětím při overclockingu (oproti pamětím). Údajně smrtelný rozdíl potenciálu je od 0,2V.

ZÁKLADEM TEDY JE, ABY NA DDR3 PAMĚTÍCH A PROCESORU BYLO NASTAVENÉ STEJNÉ NAPĚTÍ, NEBO ABY BYL ROZDÍL NAPĚTÍ MINIMÁLNÍ.

Výrobci se budou muset zaměřit na vývoj pamětí, které snesou agresivní časování na vyšších kmitočtech při nezvyšování napájecího napětí. Ukázka vhodných pamětí je zde:Odkaz.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 14:06:53
avatar
zajimava teorie ty fyziku, ale ted je na soucasnych deskach o dost vetsi rozdil potencialu, kdyz si vezmes 45nm Core2 a DDR2 s napetim klidne i pres 2V je rozdil potencialu vice jak 1V a nicemu to nevadi , AMD ma integrovany radic pameti a take s timhle problemy nema, takze to ze Intel nema mezi integrovanym radicem a pametmi zadny ochranny prvek je jeho chyba
Anonymní  2008-10-04 19:21:41

Opraš znalosti z fyziky a opakovaně si přečti větu: "Pokud nejsou mezi integrovaným řadičem a paměťmi další obvody, potom je pravděpodobné (netuším, jak jsou na tom I/O impedančně), že poroste ztrátový výkon se čtvercem rozdílu potenciálů (y)."

Odpovědět na otázku, jestli je moje teze pravdivá, bylo možné jen tehdy, kdybys znal schema I/O řadiče v procesoru a pamětí a věděl, jestli jsou spojeny přímo, nebo přes nějaké další prvky, nebo obvody.

Neškodný rozdíl u C2D je daný právě tím, že (zjednodušeně) komunikuje procesor s řadičem a teprve ten s DDR. U AMD procesorů skutečně tento problém není, ale to záleží jen a jen na tom, jak má procesor navržené I/O a opět na tom, zdali jsou po cestě signálu na MB nějaké aktivní, nebo pasivní prvky.

Nevím, co myslíš slovy "ochranný prvek" (pravděpodobně to nevíš ani Ty), ale chyba může být úplně stejně na straně výrobců MB, kteří se znalostí I/O procesoru se mohli snadno postarat o to, aby možný problém eliminovali. Stačil by jeden IC za pár dolarů.
miki75 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 21:19:43
avatar
A co takto ochrana pred prepetim ? Si myslim ze to nenni az tak narocny proces. Skor si myslim ze niekto na nieco zabudol.
sedlja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 22:04:57
avatar
Že se o tom nediskutuje jako o většinou neškodné phenom B2 chybě...ale souhlasím s 0000000000(snad je těch nul správně )a pokud má intel data lane přímo z CPU do RAM bez meziprvků, tak si říká o problémy, je taky možný že se na tohle nemyslelo jednoduše proto, že se o Nehalemu hlavně uvažovalo o serverovým použití, kde se podobný problémy neřešej...obvzvlášť na inteláckých serverboardech
Neznámý  2008-10-04 22:10:08

Ou, v SERVERu, odpálíš, ten procesor, Intel Nehalem, Operačními pamětmi, s vyšším Napětím, než, je, asi tak 1,65 Voltů, a pohoda, jede, se dál, i bez, procesoru, to jsou, věci, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
sedlja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 22:23:02
avatar
no on si v serveru většinou nikdo nehraje s biosem(rozuměj - nemá možnost na referenčních server MB od intelu)a nenastavuje napětí jiný než stanovený výrobcem, bufferovaný ECC serverový ramky se v OC edidích taky nedělaj, ergo běží na 1,5 dle standardu takže proto se to neřeší...
miki75 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Procik 2008-10-04 21:28:53
avatar
Mozna ze by stacilo pockat ako sa zatvari Intel po takej taskej krityke. ale aj tak si myslim ze muto vobec neublizi kym sa nestretnu novy phenom a novy nehalem v teste. Potom uvidime
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 22:05:01
avatar
Ja hlavne vim, ze AMD ma integrovany radic a tyhle problemy fakt nema, takze chyba bude na strane intelu, nemyslis?
Neznámý  2008-10-04 22:12:06

Jo, jo, až, se střetne, nový Procesor, a to ten, procesor Intel Nehalem, a ten procesor, od Firmy AMD, a to ten, procesor, AMD Phenom X4, na té nové Architektuře AMD K-10.5, tak, pak, ten procesor, od FIrmy Intel, a to, ten procesor, Intel Nehalem, pak, skončí, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 00:15:10
avatar
Ale neskonci, Intel ma a bude mit dobre jmeno a spoustu zakazniku, jen by mohl mit podobne problemy jako ma GT200 proti RV770
citaobecna [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LOGIKA 2008-10-06 04:10:55

A není to takhle o základech logiky? Měl jsem za to že dnešní elektronika v počítačích je plně digitální. Opravdu věříš tomu že řadič komunikuje s pamětmi na základě analogového signálu? A odkud proboha bereš furt ty palce(máš snad více účtů?). Tohle už je druhý příspěvek na který ti odpovídám a u kterého mám silné přesvědčení o "naprostém blábolu".
Mě to spíš připadá jako problém co zmiňuje miki75 výše. Někdo to asi odflákl, valí do sběrnice signál odvislý od napětí na pamětech a vynechal vstupní kontrolu na CPU. Další revize by to měla mít už spravené.

Bože můj, co to je "obvodařina" ty "overclockere" (uvozovky použity záměrně).
Anonymní  - BLAHOSLAVENÍ CHUDÍ DUCHEM 2008-10-07 17:11:30

Citoobecna, pravděpodobně máš problémy se přenést přes naši výměnu názorů, resp. přes moji reakci z 2008-10-06 16:10:20 pod článkem o BSA - viz Odkaz, kde ses přes nepochopení terminologie a souvislostí pustil do vášnivé obhajoby autorkých práv (humorně - může-li rigidita a neznalost být humorná - a navíc nad rámec zákona).

V současném příspěvku jsi prokázal, že jsi nejen "expertem" v oblasti autorského práva, ale i fyziky, resp. elektroniky. Abych trochu rozšířil Tvé znalosti, tak Ti sděluji, že se data nepřenášejí telepaticky, ale změnou napěťových (nebo impedančních) stavů příslušných I/O obvodů, kde samozřejmě platí kromě jiného i elementární vztahy mezi proudem, napětím, odporem a výkonem (velmi zjednodušuji, ale pro zdůvodnění tepelných ztrát to při míře Tvých znalostí stačí).

Chápu, že potřebuješ hledat ta nejjednodušší vysvětlení, abys je akceptoval a případně i pochopil, ale mám pro Tebe špatnou zprávu - jednoduchá řešení jsou (přes značnou lákavost pro méně chápavé jedince) ve většině případů zcela chybná. Doporučuji nahlédnout do Odkaz, kde najdeš nejen slovo obvodařina, ale i konkrétní příklad zapojení I/O obvodu hradla (sice TTL, ale jako příklad to vyhoví) a ukázku možného průběhu "digitálního" výstupního signálu invertoru - to vše ve velmi zjednodušené podobě.

Snažím se psát příspěvky o věcech, o kterých něco málo vím (na rozdíl od Tebe) a většinou se snažím, aby byly věcné (na rozdíl od tohoto). Pokud někoho baví je číst, tak to pozná.

Patrně máš potřebu vyvolat flame, ale i v tom Tě zklamu - nebaví mě to.

Abych nezapomněl - pozdravuj kamarády v BSA.

Howgh.
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Straseni 2008-10-04 11:17:14
avatar
Krasna newska
Neznámý  2008-10-04 22:12:40

Zdar LACOMe, viď, taky, si tak, docela, říkám, abych tak, řekl, prostě no!
ATI.Tom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Škvarky, sádlo, slanina-Nehale 2008-10-04 13:22:53

Edit by Rebel44: Off Topic smazan.
Neznámý  - ŠSS_N 2008-10-04 13:31:24

...tak to aby AMD vyrobilo nějaká "zelené CPU" pro vegetariány. Protože jak čtu, tak Intel má svou nabídku uzenin naprosto nepřekonatelnou.
Teď už mě zajímá jen to, jestli budou chutnat líp Quad nebo Duo a jaký takty.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 13:53:22
avatar
Taky uz sem mu to smazal protoze prispevek ktery obsahuje jen nazvy uzenin a parkrat slovo Nehalem ale jinak nedava vubec smysl je budto offtopic nebo spam - ani jedno z toho zde neni tolerovano.
Neznámý  2008-10-04 22:13:47

Zdar REBELe 44, to jo, musím, říci, že ATI.TOM, píše opravdu, drsně, já, píšu, taky poměrně, hrozně, ale na něj ještě, nemám, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 13:55:40
avatar
ja si pockam jak to bude v realu ale kdyz muze mit Barcelona 1,3V na CPU a klidne 2,1V na pametech a taky ma integrovany pametovi radic tak nevinm proc by to nedokazal intel (nebo proc by reseni AMD aspon neokopiroval).
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 13:52:23
avatar
Mno vzhledem k tomu ze nehalen je High end, tak se u nej predpoklada pouziti highend pameti a ty potrebuji vysoke napeti pro sve vysoke frekvence a agresivni casovani, takze podle me to je docela problem...
ATI.Tom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 15:18:09

Edited by Rebel44: Pokud se ti nelibi ze ti byl smazan zvast ktery nema hlavu ani patu tak mas smulu - klidne bez otravovat na jiny diskuze. Já jsem tady od firmy Intel a každýho smažu, co ty naše paskvily odhalí. Pokud si myslis ze prispevek ktery obsahuje jen par nazvu uzenin a slovo Nehalem vykrikovane jako by tu bylo nejaky trziste v TelAvivu je normalni tak se pletes.

Pokud nesouhlasis s moderovanim diskuze tak ti nikdo nebrani jit jinam
FS2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 15:05:03

Ladik aka ATI.Tom, najvačšia sranda je, že tá "šunka" Nehalem je pomaly v každom teste výkonnejšia ako AMD K10
Sa čudujem, že ta nezabanovali. Kde prídeš, tam trepeš sprostosti
ATI.Tom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nehalem je propadák 2008-10-04 15:16:34

FS2> Tak co já vím, tak na Slovensku a v Maďarsku jedou Phenomy a Intel Q-čka jsou out, patice 775 končí. Ty jsi odkud? Z Marsu?
FS2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 15:23:16

, srandista.
Skúsim to inak, nájdi mi nejaký test, kde sú Intelovské quady horšie ako AMD. Čo mňa je potom, že Phenom je natívne QC. Také Q6600 (staré 2 roky) hodím na 3,6 GHz, tvojmu Phenomu od závisti odpadnú nožičky, čo ho rozdrtím

Redakcia, prosím nemažte mi to, ja viem, že je to na flame, ale chcem vedieť čo mi napíše
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 15:38:06
avatar
Pravidla neporusujes takze neni duvod mazat....

Akorat obcas premejslim jestli ATI.TOM a Ladik nepisou do diskuzi jen kdyz jsou ozrali/sfetovany
xlastu01 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - čárky 2008-10-05 10:25:16

Někdo prostě píše napíše moc čárek (třeba Ladik) a někdo zase nenapíše třeba žádnou (že Rebele44?).
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 12:56:42
avatar
gramatika je mi ukradena - IMO podstatny je obsah. Pokud se podivas tak o stranku niz tak uvidis od Ladika skutecny skvost . Kazdopadne prispevky ktere nemaji zadny obsah (k cemuz Ladik narozdil od ATI.Tom zatim nedospel) jasou povazovany za spam a mazany....
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 14:29:36

Teda články od ladika jsou podle mě někdy hodně mimo. Nevim jestli je to tím že to zkrátka číst nejde, nebo že už jsem z toho zblbnul. Smysl jeho komentáře někdy opradu nedávají...
xlastu01 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 14:56:15

mně celkem připomíná našeho bývalého prezidenta Havla. když si to přečteš nahlas, tak ti krásně vyjde Havlovo zaškobrtávání řeči ("Dámy, ehm, a pánové, vítejte, abych tak řekl, na slavnosti otevření, abych, tak řekl, nového narádního divadla, prostě no!") - není to opravdu podobné?
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 16:34:27

Havel zaplať pánu bohu nepsal do diskuzí.
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-06 01:32:33
avatar
Na čtení Ládíka už kdosi zrobil i software. Prostě no!
ATI.Tom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nehalem-propadák 2008-10-04 15:40:55

Tolik linků se sem nevejde. V každém je v Sandře - propustnost pamětí- Phenom lepší.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 16:55:45
avatar
sandra je ciste synteticky benchmark ktery s praktickym vykonem ma pramalo spolecnyho. stacilo by treba nalinkovat prakticke testy...
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 16:56:22
avatar
Mam pocit ze rikal test (tim myslel realny) a ne benchmark
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 Roky? 2008-10-04 18:19:16
avatar
Hmm, pozeram a citam a nejak mi nejde do hlavy, odkial si zobral ze to Q6600 ma 2 roky??? To zaokruhlujes nejakym zvlastnym sposobom.
Pokial ide o frekvenciu, tak AMD malo vzdy vyssi vykon pri nizsej frekvencii =>(aby si to pochopil) AMD 1,8GHz ~ 2,5GHz intel... Tak WTF?
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 18:42:59
avatar
Jo, mozna v dobe Pentii byly Athnlony clock to clock lepsi nez Pentia (napr muj A64 3000+), ale na dnesni Corecka se jaksi uz nechytaji, takze tvrzeni ze AMD malo vzdy vyssi vykon pri nizsej frekvencii, uz davno neplati.

Q6600 je s nami pekne dlouho, nevim jestli uz dva roky, kazdopadne rok a pul urcite
FS2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 18:58:29

Xyw=>
Totálny blábol, ty si asi zaspal v časoch Pentii 4, nie?
Dobré 2 roky to už neplatí
Core 2 bolo predstavené v juli 2006. Odtial to berem.
Prosím ťa, najprv si to po sebe prečítaj, až potom sa rozhodni či to odošleš.
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LOL 2008-10-04 22:17:08
avatar
Praveze ty asi necitas poriadne. Stale plati ze AMD ma porovnatelne vykony pri nizsich taktoch, to je podla mna vyssi vykon.
Pokial viem, tak Q6600 bolo uvedene na trh az niekedy v 1Q/2007 != 2 roky, este ani zdaleka. Rok a pol urcite, ale zaokruhlit to o pol roka pri sucasnom vyvine CPU...? Trochu odvazne, nie?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 02:00:34
avatar
ty asi necitas poradne..zalezi sice na aplikaci, nektere sednou vice core 2 jine K10, ale v prumeru je pri stejnym taktu core 2 vykonejsi..nebo aspon tohle tvrdili vsechny testy co sem cetl jinak jestli nectu spravne tak mi urcite aspon 3 takove nalinkujes kdyz uz tvrdis neco takovyho co?
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - UTFG 2008-10-05 16:36:41
avatar
www.google.com Nech sa paci, staci hladat
Neznámý  2008-10-04 22:25:28

To jo, akorát, ten nový procesor, od Firmy AMD, a to ten, nový procesor AMD Phenom X4, a to na té Architektuře AMD K-10.5, vnitřní označení Dokonce AMD K-11, tak ten, roznese, ten NenaTivní ČtyřJádrový procesor, a to ten, Procesor, Intel Core Quad Q6600, na té Výrobní Technologii, asi tak 65 NanoMetrů, a přetaktovaný, asi tak, na té Frekvenci 3,6 GHz, tak, tenhle procesor, Roznese, ten procesor, od Firmy AMD, a to ten, procesor Phenom X4, asi tak, na té Architektuře AMD K-10.5, vnitřní značení, dokonce, AMD K-11, tak, tenhle, procesor, přetaktovaný, asi tak na tu Frekvenci 4,2 GHz, chlazený vzduchem, s tím Můstkem SB750, tak, ten roznese, ten procesor, od Firmy Intel, a to ten, procesor, Intel Core Quad Q6600, na té výrobní Technologii, 65 NanoMetrů, přetaktovaný, asi tak, na tu, Frekvenci, asi tak 3,6 GHz, roznese na kopytech, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2008-10-04 22:20:24

A Fanoušci INTELu, už jsou, v háji, a tak, ze zoufalství, srovnávají Starý procesor, a to ten Procesor, od Firmy AMD, a to ten, procesor AMD Phenom X4, na té staré Architektuře AMD K-10, a ten procesor, od Firmy Intel, a to ten, procesor, Intel Nehalem, tak to je nářez, jenomže, tyhle 2 Procesory, se nedají srovnávat, když, ten procesor, a to ten Procesor AMD K-10.5, bude, mít, asi tak a to dokonce, v průměru, asi tak, o 35%, vyšší výkon, takže, místy, možná, až, o 50%, vyšší výkon, než, má, ten procesor AMD Phenom X4, asi tak, na té Architektuře AMD K-10, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
FS2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 15:45:25

A čo ostatné? Uznávam, že v priepustnosti sú lepšie, ale výkon CPU nie je len priepustnosť RAM ty odborník
Phenomy majú problémy s 2roky starými quadcore od Intelu, a na Nehalem nebudú mať určite. Prosím ťa zobuď sa

Rebel: Ja si myslím, že ATI.Tom a Ladik je ten istý človek
Neznámý  2008-10-04 22:32:52

ZdAr fS2, TaK OnO, tO TaK, mŮžE TrOcHu, VyPaDaT, aLe oPrAvDu, AtI.ToM, a jÁ, tO JsMe, 2, úPlNě jInÉ OsObY, a tEď, JeŠtĚ, nĚcO, pRo aTi.tOmA, zDaR AtI.ToMe, A TaKy, UmÍš mOoNwAlK, tŘeBa, Do bOkU, jAkO, jÁ, a jEsTlI, nE, tAk, Ti mŮžU, řÍcI, jAk, Se dĚlÁ, tEdY, aByCh tAk, ŘeKl, PrOsTě nO! =) FsHeCkY WaAaS LoWiIiSkUyU!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 02:02:48
avatar
tohle uz je trosku moc..ti nestaci projet ten prispevek jen ladikovym wypatlatorem??uz musis pouzivat i emo wypatlator??
Neznámý  2008-10-05 03:47:13

Zdar Raigore, ach jo, to je, hrůza, ty taky, hned, na všechno, přijdeš, ale tak už, radši, budu psát, "normálně, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2008-10-04 16:40:00

Kde soudruzi ze Svatý Kláry udělali chybu?
FS2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 17:31:43

ATI.Tom...tebe je tak 13, že?
Také Q6600 (staré 2 roky) hodím na 3,6 GHz, tvojmu Phenomu od závisti odpadnú nožičky, čo ho rozdrtím. 2krát to píšem.
Nejaký ten test čakám...
Inak túto diskusiu si screenujem, ako dôkaz, že ludská blbosť je nekonečná
ATI.Tom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nehalem je propadák 2008-10-04 18:59:33

FS2> Ten Slepenec Intel Q6600 se ti ale pak rozpadne na dva kousky, on je totiž jen tak provizorně slepený, nic trvanlivýho. Radši ho nech tak na 200MHz, aby se ti nerozpadl. To by jsi pak litoval, že si chtěl soupeřit s nativním 4jádrem Phenom.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 19:10:35
avatar
to snad ani nemůžeš myslet váženě ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 19:42:54
avatar
digiaura se zacina taky pekne zneuzivat par lidi se ocividne snazi ziskat 0 bodu digiaury..a pak to takle v diskuzi vypada..
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 20:49:27
avatar
zajimava teorie od ted zasadne davat pro ladika a ATI.Tom jen kladne ohlasy
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-06 01:37:18
avatar
Jj 0 bodu ma pekneho certika cerveneho. Vypadá prostě pekně...
Neznámý  2008-10-04 22:33:50

No, ty voe, chlape, teda, ty jsi, moc, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2008-10-04 22:35:10

Takhle já Holt, až Fanaticky, Fandit Firmě, AMD, tak to já nedokážu, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
FS2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Demencia 2008-10-04 19:09:36

Ja mám dosť.
Btw, kdeže mám tie testy? Hádam si nezabudol
Iste mi tvoje slová, podložíš nejakým dôkazom
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 19:23:59
avatar
Taky cekam na testy , a myslim si ze nezabudol, spis je fejkuje ve photoshopu
ATI.Tom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nehalem je propadák 2008-10-04 19:33:56

Jaký testy pořád chceš? To ti mám taky poslat test, ž eslunce svítí a že voda teče - to jsou taky obecně známý věci. Já ti něco poradím - kup si Phenoma, nebo Deneb a budeš mít po starostech. Tebe totiž čeká upgrade na Nehalem a to co tu čteš v tom článku tě vyřídilo, chápu. A to ještě není všechno - paměti 9000,- Kč, drahá čip. sada/deska atd. A pak fantasmagorická cena samotnýho Nehalemu od izraelských lichvářů a když se ti hned odpálí na 1,6V, tak se zhroutíš a skončíš ve cvokhausu, proto kup Phenom a seš v pohodě
FS2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 19:40:00

Ja som si chcel kúpiť Phenoma, ale keď som videl testy, tak som bral Q6600. Ako som mohol byť taký sprostý .
Ja v najbližšej dobe neplánujem upgrade na Nehalem, pretože nenatívne Core 2 stále stačí
Som si myslel, že tu náhádžeš nejaké fake screenshots z Photoshopu.
Kedysi tu J. Stach písal, že nedáva bany ale usmerňuje.
Myslím, že by to mal prehodnotiť
Neznámý  2008-10-04 22:48:43

Podívejme, se, jak Firma AMD, Drtí Firmu Intel, pěkně, ve Science MARKu, což, jsou, náročné Věděcké výpočty, no tak více viz. tady: http://www.ddworld.cz/images/stories/procesory/x23600/science.png ,ty voe, to je, pohled, Firma Intel, má zřejmě dost, a to, jsem, tenhle, Graf, opravdu, nenamaloval, někde, ve PhotoSHOPu, ale dá, se, najít, na Těchto, INTERNETových stránkách, no tak více viz. tady: http://www.ddworld.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=220&Itemid=65&limit=1&limitstart=3 ,tak, si, to, třeba, užijte, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
sova [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 01:19:22

Sakrblé, jerapasijé!! Ladiku, cetl sem tuhle diskuzi a myslel sem si ze si i docela smart guy jak to rikaji a zapade.
Ale tenhle tvuj prizpevek me docela odne nadzvedl ze zidle, dokonce tak, ze jsem si dal praci s vytvorenim uctu zde a napsanim ti reakce!!!
A ted: Je sice moc fajn, ze si nasel "test", nebo spis prubeh vypoctu programu sciencemark2, ale ten "jede" v 64-bitu! A kazdy zasveceny vi, ze v 64-bitu je C2D slabsi, chudaci. Nicmene je 64-bit starsne maloucko rozsirena vec, kdyz se rozhlidnes po aplikacich a intel na tom dela (ve smyslu ze dela treba i Nehalem-o kterym jsou zatim jen teoreticka mracna spekulaci). Navic byl sciencemark2 udelanej na AMD (a podle AMD). Ve vsech kurnijé jinych a dalsich aplikaciónech ve starym dobrym zazitym 32-bitu nema Intel konkurenci. Teda spis porazi AMD, protoze te konkurence moc neni kdyz sou hlavni jen 2 firmy.. Ono to ani neni divny, kdyz ma Intel jako mnohonasobne vetsi firma nz AMD mnohonasobne vetsi finančí obrat, neboli kurňa ma vic chechtaku .
Tot vse, domluvil jsem! Kritika je na rade ;-)
ATI.Tom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - škvarek nehalem 2008-10-05 07:56:59

Už je to jinak. AMD teď jasně vede v prodeji procesorů. Patice Intel 775 končí a s ní i Core2 a to všichni vědí a tu vykopávku už nekupují. To samé platí pro 64b operační systém. Já neznám nikoho, kdo by si dnes koupil starý 32b OS, navíc když je za stejnou cenu, jako moderní 64b.
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-06 01:46:16
avatar
když vyrobím 64 bit procesor ,tak má být výkoný v 64 bit operacích a to že strácí maličko výkon ve 32bitech neznamená že to začnu prohlašovat za propadák. AMD skutečně vyroblilo kvalitní 64bit architekturu a to že se všeci pořád ohání nějakými 32bit testy je jen dílo inteláků....
Ano přiznávám že není zatím pomalu co testovat,ale i tak není to nefér ? Poškozovat takto AMD. Stačilo by vždy přidat k testům i pár testů v 64bit apl. a 64bit os.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 19:44:43
avatar
no myslim ze tohle by uz mohlo byt i na ban podobne jak ma snad na vsech ceskych it serverech. takovy dementni zvasty sem dlouho necetl..
ATI.Tom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nehalem je propadák 2008-10-04 19:56:38

FS2, Raigor: Tak já už fakt nevím co vlastně chcete...Vy fakt asi nebudete ze Slovenska nebo Maďarska, tam jsou lidi v pohodě ...já myslím že budete ti izraelský lichváři z Izraele...tam kde ten paskvil Nehalem vymysleli, ale to se nesmíte zlobit tady na nás v Evropě, my vám za ten paskvil fakt nemůžem..
JayT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-04 21:04:24
avatar
Vykašlete se na něj,je jasně vidět že to dělá schválně:-)ačkoliv je to docela úsměvné
Neznámý  2008-10-04 22:37:44

No, pro mně, osobně, je to velmi vyčerpávající, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 01:57:57
avatar
kdyz je to pro tebe tak vycerpavajici, tak toho psani nech
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 16:40:05

Pokud to bude u Athlonu na 40nm s tou spotřebou a výkonem skutečnost tak se taky na Nehalem vyprdnu.Hlavní důvod proč sem kupoval Intel byly CPU a chipsety od jenoho výrobce,dneska tento důvod už odpadl.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ehm.. cože? 2008-10-05 01:37:33
avatar
Je třeba začít banovat, protože mě teda nebaví číst tu tunu sr*ček co tu někteří produkují. Vás ano?

K věci. Upřímně, nechápu. Mam AMD a na pamětech si můžu nastavit jakou voltáž chci (a jakou snesou). Jak je závislá voltáž ramek s životem/smrtí CPU je mi teda fakt záhadou, ale řek bych, že soudruzi z NDR něco opravdu podělali (AMD má též integrovanej řadič pamětí).

Btw. jediný DDR 1600, který maj voltáž pod 1,7V jsou GeILy, to chci teda vidět tenhle limit v praxi.. když už nic, GeIL na tom vydělá..
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 14:40:07

Pravda, jsem pro banování tehdle snad ne ani lidí. To, co tady předvání je donebevolající a admini jim to tady respektují...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-05 16:24:07
avatar
myslim ze to je jen otazkou casu
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-06 01:53:58
avatar
Opravdu,srovnal bych to s tak často Inteláky připomínanou chybou revize B2 Prostě si koupíte paměti co víc pápnou a rozdíl potenciálů vám přes ně pošle do cpu více proudu než by se mu líbilo (to je fatální zrada) A máte z teho škvarek.... pokud vím tak AMD chyba revize B2 nelikvidovala celý procesor,ale jen v lab.podmínkách shazovala stroj. Prostě AMD rulezzzzz.
AceBob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LOL 2008-10-06 01:19:45
avatar
Zřejmě udělali soudruzi z Intelu někde chybu.....
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nikdo(ani Intel) neni dokonaly 2008-10-06 13:12:04

Vzpominate na porodni bolesti K8cky? Uplne ty same, pak vydali novou revizi a byl klid s overvoltazi RAM...
(Skutecne se jednalo u AMD/Ati o chybu v navrhu stejne jako je to nyni chyba v navrhu u Intelu, a je uplne podruzne jestli to vyresi novou revizi ci dalsimi soucastkami(optocleny ci jine oddelovace signalove casti od napajeci) na MB...

Vite co je na tom usmevne? Kdyz si uvedomite ze AMD/Ati maji stejne chytre inzenyry jako ma Intel, jen si kazda firma vybrala na zacatku opacnou cestu a ted si to prohodili(AMD/Ati maka na 45ce vyrobnim procesu a Intel maka na optimalizacich(cti revizich) navrhu CPU) a ve vysledku na tom budou oba v r.2009/2010 stejne jak vyspelosti architektury tak vyrobnim procesem(jen na tom Intel vydela vice nez AMD/Ati protoze nekolikanasobne vice investoval do vyrobniho procesu ktery ma daleko kratsi navratnost pri objemech prodeju Intelu)....

Hlavne ze existuji oba a smeje se zakaznik, nebo ne?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 764x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1684x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1828x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1234x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1252x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3853x
Komentářů: 0