XFX nečekaně přechází od NVIDIA k ATI! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 12 December 2008
altZnámá grafická společnost, která se specializuje na výrobu výkonných grafických karet se, odvrací od exkluzivity NVIDIA …

 

 

  Až na pár skalních příznivců NVIDIA téměř každý dnes ví, že grafická série GT200 od NVIDIA se nepovedla. Naprosto nesplnila očekávání, která přinést měla a pro výrobce znamená velké zklamání, které se však výrazně odrazilo na hospodaření mnoha výrobců, kteří exkluzivně vyráběli NVIDIA grafická karty. To, v jaké pozici jsou NVIDIA GT200 karty dnes je dobré a přijatelné víceméně jen pro nás zákazníky (na ceny si už dnes nestěžujeme), ovšem pro výrobce je to obrovský problém. Během letošního roku ukončilo exkluzivní partnerství s NVIDIA hned několik společností. Nejnověji se údajně nečekaně obrátila i v našich končinách známá společnost XFX. Pro NVIDIA je to velmi nepříjemná situace. Přechod XFX je dosti nečekaný. A důvod přechodu?

xfx-ati

    Dlouhodobý nedostatek konkurenceschopných produktů ve větším rozpětí, které by dovolilo exkluzivním výrobcům přežít, navíc když je většina produktů soustředěna do cenových segmentů, kde poptávku výrazně negativně ovlivňuje současná ekonomická krize. Jako další důvod se uvádí problémy s výrobní kvalitou čipů NVIDIA v posledním roce.

  Pro NVIDIA přichází nečekaný odchod XFX ve velmi špatnou dobu. Odchod jednoho z posledních NVIDIA exkluzivních výrobců totiž naznačuje trhu, že společnost nevěří, že NVIDIA 55nm GT200 zlepší situaci NVIDIA a jejich výrobců a naopak vsází na ATI a její grafickou řadu. GTX 265, GTX 285 a GTX 295 zkrátka neuživí exkluzivní výrobce. Posledním exkluzivním a skutečně silným partnerem NVIDIA tak zůstává EVGA. V tomto ohledu se asi nic nezmění, je to něco jako Sapphire u ATI. Každopádně odchod téměř všech exkluzivních partnerů NVIDIA k výrobě i konkurenčních modelů, je jedním z důkazů, že současná situace NVIDIA a jejich produktů je špatná a do stavu v letech nedávno minulých, má hodně daleko. Uvidíme, co přinese příští rok, který bude pro mnohé výrobce těžkou zkouškou v mnoha oblastech ....

Zdroj: Fudzilla    

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 17:57:34
avatar
spekulovalo se o tom už dávno...škoda že se tak stalo až dnes..XFX mám rád jsou to kvalitní grafiky a rozhodně bych dal raději přednost XFX například před BFG. Škoda že až ted no..Mít v PC ATInu od XFX by se mi líbilo
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 17:59:47
avatar
me spis mrzi ze distribuce XFX u nas docela pokulhava
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 18:09:45

pravda, to je velka skoda, jednou jsem chtel koupit od nich pretaktovanou verzi jedne grafiky a v cr nebyla k sehnani . Doufam ze jak zacnou vyrabet Ati karty tak se to zmeni
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 18:42:22
avatar
Naštěstí to Německo neni tak daleko. Sehnat XFX neni takovej problém.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 19:03:56
avatar
jo ale zas reklamace a podobny veci...dost zbytecnych komplikaci s tim muze byt.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 21:10:07
avatar
Mam jeden ověřenej shop. Cena vrácení bývá trošku vysoká, pokud je to třeba zdroj, ale většina věcí neváží moc, tak to neni nějak drastické.. s reklamací sem u nich zatim neměl potíže.

Btw. XFX teď udělalo i X58 desku!
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jupi 2008-12-12 21:20:07

pro me jo, v nemecku nic kupovat nechci :-(
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 21:48:05
avatar
souhlasím.Alza jeden čas nabízela v hojné míře XFX produkty ale brzy s tím skoncovala
Neznámý  2008-12-13 23:01:02

Zdar Buddy a copak, se ti zase, nelíbí, na BFG 9000, v hře DOOM 3, asi nějaká verze CZ, a nebo, jak co?
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 18:02:27
avatar
Aspoň se u Nvidie budou více snažit a u ATI bude větší konkurence výrobců.Ještě aby se to odrazilo na ceně grafik a bude to OK!
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jupi 2008-12-12 18:07:04

Jupi, hura, slava, dalsi super vyrobce konecne i u ATI
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 18:42:48
avatar
Sem opravdu dost rád, společně s HIS konečně nějakej kvalitní výrobce pro ATi.. do toho XFX.
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 18:43:40
avatar
skvela zprava, mel jsem dve nvidie od XFX a na jejich taktovani se nedalo rict nic spatnyho...
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 20:57:01
avatar
A ako je na tom Zotac?

EDIT : lol čo je na tej otázke také zlé že mám toľko mínusiek? Len sa pýtam či Zotac neplánuje tiež ukončiť exkluzivitu
Caderom [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zotac 2008-12-12 23:01:52

Zotac (nVidia) patří pod Sapphire (AMD)
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 12:52:43

Spravna formulacia je - ZOTAC a Sapphire patria do PC Partner Group
Neznámý  - Minusy 2008-12-13 03:22:41

Ty minusy bohuzel svedci o mentalni vyspelosti nekterych zdejsich fans.
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hezky napsaný článek ... 2008-12-12 19:02:00
avatar
Je fakt že Sapphire, je výrobce který opravdu neopouští loď která se může potopit a už k tomu neměla daleko (dnes je situace úplně jiná)... Vždy sem kupoval Sapphire grafiky a nebude se to měnit ani u nové řady HD5xxx... Samozřejmě XFX je hodně kvalitní firma, tak uvidíme s čím přijde
MGST [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 20:33:13
avatar
Suhlas! Ja mam tretiu grafiku od ATI a vsetky vyrobil Sapphire.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 20:25:27

No ja mam osobne se Sapphire spatny zkusenosti, takze uz od noch nic neberu. Treba HD3870 (modre PCB) mi odesla za 24 hodin. Ale tohle je proste kazdyho gusto.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:32:37
avatar
Já měl od sapphire 9600xt a 1650pro a obě dvě nepřetaktované vypálené v záruční době. Také nic moc zkušennosti.
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Super 2008-12-12 19:58:34
avatar
Parada taky mam XFX rad a je dobře že jde k ATi. Nvidia uš by mnela přinyst na trh konecně něco novyho, kuli konkurenci.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 21:26:33
avatar
To je záměr, psát jako žák zvláštný školi? Jakože sympatizanti ATi jsou nějací chudáci? Mně se to vtipný nezdá.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 20:26:03

mno tak si to taky po sobe precti...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 20:48:17
avatar
Chtěl jsem tam dát uvozovky, ale inteligenta to trkne, a ostatní rozdíl stejně nepoznají...
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 08:35:32
avatar
obc ked si tam chcel dat uvodzovky tak si ich tam mal dat a nekritizovat ostatnych a nadavat im do chudakov ... ked sa ti nepaci jeho pravopis tak si chod citat ladika .... z tohto tvojho reagovania na prispevky mi pripadas ako zo zvlastnej skoly ty
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:03:51
avatar
Ladika nečtu vůbec, ten to totiž nejspíš dělá schválně. Alespoň já jsem o žádném postižení, které by člověka nutilo za každé slovo dávat čárku, neslyšel. A není to tak těžké vynechávat něčí příspěvky, pokud pro tebe moje příspěvky nemají žádnou hodnotu, taky je nemusíš číst.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:10:48
avatar
a to iste plati pre teba ked sa ti nepaci nadpis clanku a je provokacni tak ho necitaj ... naco zbytocne prilievas do ohna ... mylit sa je ludske a ked niekto spravi preklep tak bys si to mal akceptovat ... nie kazdy je ty ... kazdy ma svoj nazor styl ci uz pisania alebo vyjadrovania obliekania ... takze bud tolerantny k ostatnym lebo sa ti moze lahko stat ze sa ocitnes v situacii kde budu vsetci jedneho nazoru a ty budes ten koho budu krytizovat alebo tolerovat ... poznam jedno prislovie ale neviem ci to znie presne tak " nebud svina na nikoho aby ostatny neboli svine na teba"
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:20:16
avatar
Občasný překlep mi nevadí, sám je taky dělám. Kdybych kritizoval každou chybu v článku nebo v diskuzích, tak bych pomalu na tomhle webu měl napsaný větší počet slov než DD.
A jak se vyhýbat nadpisům fakt netuším, že je článek provokační poznám už podle autora, bohužel rozdíl ve velikosti písma nadpisu a označením autora je natolik značný, že nejsem schopen se tomu vyhnout a nepřečíst ho.
Nehledě na to, že já si na nadpis nestěžoval, naopak, psal jsem, že tím jak je dryáčnický přesně odpovídá článku. A doporučoval jsem i přečíst si i anglický originál, který jse střídmější. Ale bylo to smazáno, protože odkaz na zdroj se tu bere jako provokace a zpochybňování autora...
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:30:36
avatar
tak konecne sa na niecom zhodneme ... nadpis musi byt provokacny ale to zase budu ludia kritizovat ale smola ... tak to ucia vsade na skolach ci uz marketingovo alebo publicisticky zameranych .. nadpis musi zaujat a provokovat ... napr kto by cital clanok "modelka sa fotila v zupane" alebo "modelka nafotila steklive zabery" slovo modelka nahradte svojou oblubenou polonahou celebritou ... a co sa tyka toho pravopisu no ja tiez nepouzivam diakritiku a nikto ma zato nabuzeruje .. ale do DDho si treba rypnut
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:38:34
avatar
Kouzlo nechtěného! Takže tvůj příklad nadpisu je naprosto klasickou ukázkou bulváru. Ale jak jsem psal, mně ten nadpis nevadí, sedí tu jak prdel na hrnec, jak se říká. Řekl bych dokonce, že je víc v pořádku než článek, který je napsaný evidentně ve spěchu a zmatečně. DDho pravopis jsem přestal hodnotit už dávno, hájíš si ho proto zbytečně.
MaJJ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Konkurence 2008-12-12 20:26:03

Nejspíš to ode mne bude znít hrubě, ale ATi by se teď spíš mělo PŘESTAT dařit...

nVidia je tak trochu pozadu, a pokud nepřekvapí něčím stejně jako před nějakou tou dobou ATi, tak by to s ní mohlo dopadnout špatně...

Radši si nějaký ten měsíc počkat na lepší karty a mít konkurenci, než mít hned výkonné, ale extra-drahé řešení jedné společnosti ... IMHO...
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 20:34:00
avatar
nVidia si za svoje sračky môže len a len sama, a inak si ťažko predstaviť prečo by sa práve teraz malo prestať ATi dariť (ak si to zas nepreserú oni), keď k nej prechádzajú exclusive výrobcovia nVidie
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 21:23:59
avatar
Počkej si na výsledky prodejů, možná zjistíš, že tvoje obavy jsou předčasné, aby ses nedočkal šoku, až nVidia bude mít zase větší zisk než ATI, a AMD tlačí k zemi Intel, takže pokud konečně nebude AMD-ATi ve ztrátě, TO bude úspěch.
Už by asi bylo načase, aby se tu přestaly psát ty hlody o konci toho nebo toho. I kdyby na tom byl nějaký výrobce sebehůř, tak by do toho vstoupil nějaký vnější investor a společnost by koupil nebo tam nějakým způsobem vložil peníze - jako to udělali arabové s nad propastí se potácející AMD-ATI. Bez nich by možná už pomalu balili kufry Takže spi klidně, nVidia jen tak nekrachne a budeš si moc i nadále kupovat ATIny, které aby se prodávaly, budou muset být přiměřeně levné.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 08:42:06
avatar
toho ze ceny ati kariet budu primerane sa nebojim .. skor sa bojim aby nvidia neprisla s niecim predrazenym a premenovanym ako to robila doteraz ... nvidia ma daleko do krachu ale momentalne predava svoje takzvane grafiky za vyrobne naklady takze dost pochybujem o vecsom zisku ako ma ati
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 10:05:04

Zisk bude mit urcite vetsi. Musis taky myslet na to, ze G200 neni cela nabidka Nvidie. I kdyby byla pravda, ze G200 prodava za vyrobni naklady, jako ze neni, tak stale ma dalsi produkty na trhu, ktere vynaseji vic nez dost. Ono prodej G80 a naslednych derivatu jde uz do desitek milionu a stale tvori na trhu grafickych karet velmi slusny podil. Vzhledem k zivotnosti produktu se vyrabi za minimalni naklady a velmi dobre vydelava. Takze G200 Nvidii nepolozi, krom toho ze GTX260 jde na odbyt velmi dobre a vydelava take.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 21:52:25
avatar
do nějakých finannčích potíží má NVIDIA hooooodně daleko ...
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 2008-12-12 20:54:50

Invidie si musí zkusit jaké je to být číslo dva... Myslím že dost dlouho byla nahoře ,tak at to zkusí taky z pozice druhého. Pod natlakem zvnikají ty nejlepší výsledky Snad
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 21:08:28
avatar
Veľmi čiernym humorom povedané : Konečne začne v nVidii pracovať aj iné oddelenie ako to marketingové
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 23:58:12
avatar
No tak NV dlouho hrála číslo dva jen si teď jednou zkusila číslo jedna (G80+deriváty a recykláty) a zaspala a tím se o tohle postavení připravila Vypadá to že by to chtělo koupit dalši společnosti a patenty
Neznámý  - Titulek 2008-12-12 21:15:35

To je zase titulek???!!!??? Jako z Blesku zkrizeneho s iDnes. Prechazi vypada preci jinak nez to, ze bude vyrabet i AMD karty. Nebo tady nekdo nezna vyznam spojeni "prechazet od .. k"???
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 21:28:21
avatar
Ten titulek sem naprosto sedí a je tu správně. Už podle titulků se dá poznat, jakou úroveň bude mít článek, takže já jsem spokojen.
Neznámý  2008-12-12 21:43:31

Me to samozrejme taky neprekvapilo.
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 09:31:40

Taky jsem na toto téma chtěl něco utrousit .. DD měl by sis pořídit k tomu klasickému ještě "významového" korektora.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 08:46:11
avatar
hwspeedy, obc, tomyboy a zeby ste tak isli robit toho korektora vy ?? .. ale pozor je to zadarmo
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 08:56:52
avatar
Sotva, u většiny článků se totiž nemohu přinutit dočíst je celé, většinou končím u prvního odstavce, zbytek se stejně furt dokola opakuje nepatrně obměněnými slovy a je to jen horší. A těch pár jiných autorů co sem občas něco napíšou, to má vesměs v pořádku.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:20:45
avatar
takze si len dalsi "inteligent" co len provokuje a hovno robi ... mam radu ked sa ti tak nepaci kvalita webu a citas len prvy odstavec tak to radsej necitaj vobec a usetris nervy sebe aj ostatnym
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:22:19
avatar
Za radu děkuji, můžeš si jí nechat. Zapomnel sis dát plus.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:37:28
avatar
Zadarmo ani kuře nehrabe ))))))))
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 22:46:26
avatar
SAPPHIRE sa kazdemu smeje. Seriozna spolocnost .
roman63 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 23:06:32

Nutno podotknout, že ani EVGA není výhradním partnerem nV a to samé platí i u Zotacu....

Spíš je problém v DD a jeho interpretaci této novinky. Holt "objektivita" je DD jaksi zcela cizí.

Je rozdíl poslat nějakou společnost (XFX, EVGA, Zotac) do zadní části těla, anebo pouze zrušit 100%-ní exkluzivitu.
=>
Takže bych se nebál tvrdit, že tento článek DD patří mezi jeho nejhorší a zároveň mezi nejméně objektivní.

Tato skutečnost nemá přímou vazbu na GT200, ale na obecnou celosvětovou krizi, která začala na počátku roku 2008

To ani nepočítám to, že jde o spolupráci s Intelem, ale néé s ATi.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - když výkon... 2008-12-12 22:55:45
avatar
...tak se nebudu přece držet u pomalejší značky,že jo Leoši Mareši?
roman63 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-12 22:59:47

Paradoxně bohužel myslíš AMD/ATi...
Neznámý  - Pomalejsi 2008-12-12 23:37:47

Jak pomalejsi AMD/ATI? Co blbnes? Kdyt preci co nevidet bude nova rada, modernejsi architektura a kdesi cosi. Ale mas pravdu. Jinak by porad nemuseli podlejzat cenou konkurenci u jednocipovych karet. A navic je porazi ta 2 roky stara sracka G92!!!
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 07:33:17
avatar
no a co,ze ich poraza. v momentalnej chvili ide uz vacsine ludom aby mali dostatocny vykon za ludove ceny,takze ludia si vyberaju bud to co je vyhodnejsie alebo to co im natlacia do hlavy vyrobcovia. a to iste je uz aj medzi procesormi,i ked tam sa neoplati setrit. takze na co sa hadat ze mainstream je slabsi nez Hi-end,ktory nevyzera moc na Hi-end ?
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 08:20:33
avatar
Wow, vzrušovať sa nad tým, že mainstreamove jadro nedokáže poraziť high-endove je fakt sila.
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 09:16:24
avatar
ja sa nevzrusujem ; ) len poukazujem na fakt,aby ludia brali zaradenie kariet do tried. asi zbytocna snaha zabranit vzniku spamovej diskusie. ale niekedy sa clovek aspon zasmeje,nie?
Neznámý  - Tridy 2008-12-13 09:31:11

Urcite by se tady dala dohledat diskuze, kdy vas "velitel" tady psal o tom, ze o zarazeni do tridy rozhoduje jen a jen cena. A vy jste se mohli zblaznit v pritakavani. Bylo to nekdy v dobe pred uvedenim posledni generace AMD/ATI. Ale jak to tak sleduji, tak zase zmenil nazor a omyla tu, ze GTX2xx je vlastne hiendova karta a vy se zase muzete zblaznit v pritakani.

Ale jako obvykle, to co platilo, kdyz kdyz se to hodilo do situace AMD/ATI uz dnes zase neplati. Stejne to bylo se spotrebou. Kdyz vychazela rada GTX2xx tak to byla strasna vec ta spotreba, ale u AMD/ATI to bylo najednou sumak.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 11:16:58
avatar
to bude asi tym ze rada gt200 sa po vydani predavala ako high end aj za taku cenu a do toho segmentu bola tlacena zatial co 48x0 bola vyrabana ako mainstream a takisto za taku cenu ... Akurat ze dosahovala vysledky podobne ako high endove jadro od konkurencie ktore bolo raz tak drahe ... Trosku nepomer nie ??? To ze znizili cenu kariet gt200 bola samozrejmost, ale to z tych kariet mainstream nerobi
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 11:59:16
avatar
Njn, ATi si po blamáži s 2900XT nedovolí označovat své karty předem za highend, protože už jednou byli se svým highendem k smíchu. A buď si jistý, že kdyby vydala ATI 4XXX před GTX2X0, tak ty ceny budou u obou stran někde jinde. ATI ale rozhodně nebylo v situaci, kdy by proti dominující nVidii mohlo postavit podobně výkonné karty za podobnou cenu.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - kdyby, 2008-12-13 16:21:53
avatar
kdyby. to je argumentacia ako v skolke. nie je ziadne kdyby. je len skutocnost ze to nVidia bola k smiechu svojim "high-endom" za astronomicku cenu v porovnani s mainstreamom od ATI. ty si asi prespal posledny polrok ked tvrdis ze ATI nebolo v situacii postavit proti nVidii podobne vykonne karty za podobnu cenu. naopak, ATI dokazalo take karty postavit za daleko mensie ceny.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:46:44
avatar
Ten dogmatismus je fakt směšný. Není podstatné jak co bylo zamýšleno výkonem i cenou(na obou stranách), podstatné je jak to nakonec dopadlo. Dopadlo to tak že jak ATI tak NV prostě mají v podstatě srovnatelné jádro za srovnatelnou cenu... ač na to technologicky každý jde jinak.

Jednobarevné vidění světa je opravdu jen k smíchu.

NV má problém s velikostí, ATI má problém s chlazením a oba jsou tak trochu ve slepé uličce a řešením je pro oba nižší výrobní proces.

Mimochodem ATI zřejmě bude celý příští rok recyklovat RV770 než přijde DX11... takže vlastně už čtvrtý rok recykluje xenos...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 10:19:40

Neblazni, tady je dogma ze recykluje Nvidia. Tohle by tady neproslo. Proste nekdy bych az brecel jak jsou lidi pruhledny. Vzdycky se najde argument proc je neco lepsi to je jasny. Ale je mi k smichu, ze nekdo rika, ze pokud je neco lepsi tak to klidne uzna. Jenze pak se nakonec dozvime, ze to sice je lepsi momentalne. Ale ze to nehraje zase roli, protoze ty karty vlastne ani souperi nejsou. Takze se zadna vyhra ci prohra nekona, protoze vlastne nehrali stejny zapas. Proste lol. DX10.1 je technologicka novinka, PhysX nikoliv protoze to je uz stary, ze je oboje k nicemu nevadi. Mensi jadro je technologicky pokrok, prestoze topi vice nez velke jadro stare technologie. Nekdo prejmenovava stale dokola karty ted, nekdo je prejmenovaval pred dvema lety, ale ted je to v mode oznacovat za vadu a mateni, predtim to bylo kvuli prehlednosti. Proste stale dokola a ve skutecnosti jsou obe firmy to same jedna za 18 a druha bez 2 za 20. Ale holt fandit se musi a slepe obzvlast.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nvidia 2008-12-14 17:16:36
avatar
recykluje, nic na tom nezmeni ci s tym nazorom suhlasis alebo nie. v dobe vydania bola 48xx rada od ati nepochybne lepsia ako g92 od nvidie. po revizii jadra a novych ovladacoch sa nvidia dostala pred ati, ale trvalo to pol roka, dovtedy to bolo urcite v prospech ati, co potvrdzuju predaje grafik. co sa tyka revizie, teraz je na rade ati, ja neviem co sa na tom komu nepaci. nove ovladace ati dorovnali vykon sucasnych kariet od nvidie a je sanca ze po revizii jadra bude ati opat rychlejsia, uvidime v januari/lednu. ked tu hovoris o technologickych novinkach, urcite poznas jahodove "objektivne" recenzie, nikdy neuviedol ze dx10.1 je vyhoda, naopak, pri hodnoteni kariet vzdy uvadzal ako vyhodu physx. tak ak si tym slepym fandenim narazal na moj prispevok, skus si utriedit fakty a pisat nezaujate, pretoze ja urcite cerveno nevidim. len nemam rad ked niekto predstiera objektivnost a pritom sam je neobjektivny.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-15 08:28:53

Takze po porade. Samozrjeme , ze recykluje. Ale recykluje Nvidia i ATi. Takze argument je lichej. G92 byla bezesporu horsi nez HD48xx, nic jsem netvrdil o tom, ze by nebyla. Jahodove objektivne recenze nam velmi dobre. M. Jahoda uvede jako jeden z mala na ceskych webech kompletni metodiku testu. Pod testem dava velky prostor k diskuzi, kde s nim muzes polemizovat o tom, zda je metodika spatna ci nikoliv. Tady to netahej, nesouvisi to. Ja tvrdim, ze prinos PhysX i DX10.1 je stejny = zadny. Stejna marketingova omacka. A s tim fandenim jsem nenapadal tvuj prispevek, byl minen vseobecne. To ze jsi si ho na sebe vztahnul je uz neco jineho.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - suhlasim 2008-12-15 14:07:04
avatar
ze ako directx10.1 tak physx su v podstate nanic, kedze nemaju masovu podporu medzi vyrobcami hier. mal som na mysli to ze na ehw uvadzal jahoda physx ako vyhodu, directx10.1 nie. o tom ze m.jahoda dava velky priestor na diskusiu som sa presvedcil ked sa diskutovalo o micro-stutteringu ktory on na ehw vydatne svojimi zaujatymi clankami prikrmoval. takze ak tu niekto obvinuje dd z neobjektivnosti, nech si najprv precita nieco od jahodu alebo obra. tu recyklaciu ati uznam az vtedy ak bude rv870 to iste co dnesny rv770, len s viac odomknutymi stream procesormi a texturovacimi jednotkami.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-15 15:05:34

No ale v podstate bude RV870 stejne jako RV770, samozrejeme ze prechod na 40nm si vyzaduje vetsi zmeny plus pripadna integrace DX11, ale v podstate to tak bude. Alespon podle vsech zatim dostupnych informaci, kterych je ovsem malo. Je to logicky krok, ATi konecne vyladila architekturu R600 do pouzitelne formy, zbavila se detskych nemoci a ted je nacase aby na ni taky vydelala. Ono totiz recyklace je vec po ktere touzi vsichni. Vyvinout neco, co se na trhu udrzi dva ci vice let bez toho abys musel davat velke penize do vyvoje. Jenze to je prave proc ten argument je smesny sam o sobe (alespon co se tyce vyzdvihovani jedne firmy oproti druhe tyce)a co ty zrejme ve sve objektivni zaslepenosti nevidis. Ad M. Jahoda - to res s nim, ja jeho osobne povazuju za jednoho z mala lidi, ktery dokaze byt objektivni. To ze ty s tim nesouhlasis je tvuj nazor, ktery ti neberu.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - snazil som sa 2008-12-15 15:45:03
avatar
to s nim riesit, vysledkom bolo moje dobrovolne zrusenie konta po tom ako ma v diskusiach obvinoval z robenia flame a ot a mazal a pozmenoval (nielen) moje prispevky. na margo objektivnosti, ak niekto povazuje dd za noebjektivneho, ja sa nehadam, zaroven ale tvrdim ze to iste ale v zelenom je na ehw. k tej recyklacii, ono napr. auta sa robia viac ako sto rokov a stale maju styri kolesa. to sa nezmeni. co sa ale meni je dizajn. a o tom to je, samozrejme ze povazovat za recyklaciu mozeme aj riesenia od ati, ide ale o to do akej miery. na rozdiel od cipov nvidie su cipy od ati robene stavebnicovo a je mozne menit ich navrh flexibilne. to u nvidie nejde, architekturu nemenia, akurat zvysuju frekvencie, odomykaju texturovacie jednotky a stream procesory. takze ak ati bude mat o dva roky ten isty cip co dnes co sa tyka architektury cipu a len ho nadopuje frekvenciami a dotlaci na strop moznosti, potom ano, ati bude recyklovat presne ako nvidia.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-15 17:51:08
avatar
prirovnani k autum je uplne smesne. tam se nemeni jen design ale vyvijeji se i motory, podvozky, bezpecnost a vsechno dalsi..srovnej si starou skodovku stovku s novym civicem. nebo bys byl radsi aby auta meli 8 kol?to by si povazoval za opravdovy vyvoj? kdyz uz neco takle prirovnavas zvol aspon vhodne prirovnani a ne uplne kraviny
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to prirovnanie 2008-12-16 01:29:47
avatar
ktore som zvolil je v poriadku. slo o princip, ja som to dalej nerozoberal, to ty tu rozpravas ako automechanik :-).
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-15 21:26:34

Ja vubec nechci resit to, ze navrh chipu od ATi je lepsi ci horsi. Jde mi o to, ze v podstate Nvidia k zadne zmene nucena nebyla, protoze proste jeji architektura s minimalnimi obmenami vydrzela konkurenceschopna dva roky. A ver tomu, ze ATi potlaci touhle architekturu taky do ty doby dokud se to bude dat. Modularni ci nemodularni je vcelku jedno, jednou taky dojde na konec svych moznosti a bude znovu potreba komplexni zmena. R600 to zacala, jenze neprinesla zdaleka takovy vykon jako se cekalo, takze doslo k predelavani a predelavani. Pokud chces byt opravdu objektivni az rada HD4800 prinesla slibovane vysledky. Coz je ovsem dva roky po uvedeni materske technologie R600. Ted Ati bude recyklovat a recyklovat dokud ji to bude stacit k udrzeni se na vrcholu a je to prirozene, rika se tomu generovani zisku. Takze mi jde o to, ze tenhle argument je lichy. Res kdyz uz objektivni veci. Vykon v jednotlivych hrach, provozni vlastnosti, zkratka ty veci, ktere neco znamenaji a ne to ze je Nvidie zpatecnicka ci ze ryckluje. Jinak jses s odpustenim pouhy cerveny fanda.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nema vyznam 2008-12-16 01:32:09
avatar
sa tu natahovat s tebou. ak som ja cerveny tak ty si zeleny a je to. a nezabudni napisat ze mi dosli argumenty.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-16 08:12:41

To nenapisu i kdyz ti dosli. Napisu ti, ze ja s tim pretahovanim nezacl, ty jsi na sebe vztahl prispevek, ktery se te vubec netykal. A je videt ze neumis poradne cist, ten cerveny fanda je podmineny, ale zrejme na tebe pasuje.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 10:10:17

Koukam, ze novy argument se chyta. Akorat ze je hodne k smichu. Opravdu bych neresil zda je cosi high-end ci mainstream pokud to stoji zhruba stejne. A opravdu me nazajima, ze to bylo puvodne za tolik a tolik, pokud to dneska je za tolik a tolik. Pokud bych se rozhodoval podle tohoto, tak uz je to vazne na vysetreni u lekare.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - o podlejzani 2008-12-13 16:19:50
avatar
ceny sa ti asi snivalo. od svojho vydania rady 48xx ATI nezlacnela ani raz. deje sa to az teraz, ked musela nVidia nasteroidovat svoje "high-endove" cipy aby dohnali vykon pol roka starych mainstreamovych radeonov. takze ceny tentokrat podlejza nVidia, nie ATI. a o tom ze ta "2 roky stara sracka" bol skvely pocin od nVidie nikto nepochybuje.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 08:53:51
avatar
to 2 roky stare jadro je 2x tak velke ako ma ati ... skus mi odhadnut vykon ati s rovnakou plochou jadra ... takze neviem kto koho poraza
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:09:23
avatar
Kdyby. To je argumentace jako ve školce...
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:13:40
avatar
bud si analfadet alebo mas poruchu zraku ... "to 2 roky stare jadro je 2x tak velke ako ma ati ... skus mi odhadnut vykon ati s rovnakou plochou jadra ... takze neviem kto koho poraza" ... kde presne som tam pouzil "kdyby" ????
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:24:34
avatar
"skus mi odhadnut vykon ati s rovnakou plochou jadra" = "kdyby ATI mělo stejnou plochu jádra" - to nedokážeš přemýšlet sám?
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:51:07
avatar
kdyby RV770 mělo stejnou plochu jako G200, tak žere kilowatt samo o sobě a propálí i azbestovou skříň a grafika by stála 5x tolik

Zkus trochu přemýšlet samostatně
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:56:19
avatar
presne tak a preto som nepisal KDYBY aby si kazdy "umelec" mohol doplnit aky chce vysledok ... pytal som sa na spotrebu alebo na vykon ???

ako napovedu ti sem zase odcitujem "skus mi odhadnut vykon ati s rovnakou plochou jadra"


ale beriem ja sa naucim mysliet a ty sa nauc citat
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 10:22:11
avatar
Zkus odhadnout maximálku, kdyby se do fabie namontoval motor z F1?

Co na tom, že gumy, podvozek, brzdy, závěsy ani řízení na to nejsou stavěné na konci rovinky "pojede" 350 ...... a vybuchne....

Fyzikální zákony nepřekročíš...

EDIT: pro Oobist: Zkus odhadnout maximálku fabie s motorem z F1 (Abys tam neměl to KDYBY
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 11:33:13
avatar
analfabet ... ja som nenapisal KDYBY to si chod komentovas s OBC


edit pre Bennie .. maximalka nebude 350 ako u F1 pretoze nieje konstrukne stavana fabia na taky motor

a logicke myslenie by ti malo napovedat ze kdyby sa do atin mal dat taky velky cip ako je nvidia je samozrejme ze pcb a vsetko ostatne musia tomu prisposobit

a s tym citanim som to myslel naozaj ... "Zkus odhadnout maximálku fabie s motorem z F1" ... znela moja otazka skus ohdadnut vykon ati s jadrom od nvidia ?? pokial viem tak nie
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 10:05:57
avatar
položil jsi hypotetickou otázku tak ti jen říkám, že na hypotetickou otázku je možná jen hypotetická odpověď
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 11:47:51
avatar
nebudem sa tu s tebou hadat ale na hypoteticku otazku si nedal ani len hypoteticku odpoved ... pytal som sa na vykon odpovedas spotrebou ... potom si zakontroval stupidnou otazkou kde miesas 2 auta ... ja som vo svojej otazke spominal len jedneho vyrobcu ... takze prestan miesat hrusky s jablkami a nauc sa poriadne citat
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:51:09
avatar
ja dokazem premyslat sam ... ale ked interpretujes niekoho slova tak doslovne a nezamienaj kdydy za cokolvek ine .... nenapisal som kdyby ale odhadni a to ma celkom iny vyznam ... dalsia vec to co si tam dal akoze by sa malo rovnat tak je blabol ... ked nieco davas do pomeru mas mat rovnaky vysledok ... teraz si to precitaj znova a odpovedz si na kazdu stranu rovnice a garantujem ti ze to rovnaky vyznam nema ... priklad aby si to pochopil ... "skus mi odhadnut vykon ati s rovnakou plochou jadra" - 5Tflop alebo xxxFps ..... "kdyby ATI mělo stejnou plochu jádra" .. tak co ??? nedokoncena otazka ... "keby bolo hovno cukrom srali by sme do kavy" - takto si to mal napisat
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 10:59:55
avatar
To je jak u Maďarů. Fakt máš takový problém? Tak jinak. Není žádné "odhadni", je jen skutečnost. A skutečnost je taková, že plocha jádra ATi je menší, takže mě nezajímají žádné odhady, jaké by to bylo, "kdyby" ta plocha byla stejná. Pokud napíšeš "odhadni", automaticky musíš pokračovat ve smyslu "když", "kdyby", "za podmínek". A vztahovalo se to víc na Matraboba než na tebe. Opravdu se mi zdá, že se hádáš jen proto, že ti někdo sáhnul na DDho, a vymejšlíš si už kraviny a nesmyslné konstrukce, jen pro to hádání se.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 11:29:56
avatar
ked napises odhadni tak pocitas s riesenim prisposobenym danemu problemu ... ked napises kdyby musis jasne definovat podmienky

pre tvoje spokojne srdiecko keby bola plocha cipu rovnaka s nvidia tak by ta karta zhorela pretoze by nebola konstrukcne stavana na taky cip ... ked odhadujes teoreticky vykon cohokolvek musis pocitat s prisposobenym riesenim

a ddho tu neobhajujem ... ddho mam na salame ... len sa ti snazim vysvetlit preco je 2roky stare jadro priblizne rovnako vykonne ako nove jadro
Neznámý  - ??? 2008-12-14 09:21:05

Ty ses dobrej mamlas. Odkdy se vykon vztahuje na velikost cipu?
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:58:56
avatar
odvtedy sa vykon vztahuje na plochu odkedy na tu plochu umiestnuju vypocetne jednotky
Nigga [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 01:51:40
avatar
To že tahle společnosti přechází, je jen logickým krokem.

Zatim sem měl vždycky Saphire a sem spokojnee.
Saphire je prostě best, nebo se mi líbí i některá dražší asusky.
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 09:58:35

Co ma zarazilo zabudol si este podotknut ze XFX bola jednym zo 6 vyrobcov oznacovanych ako AIB partneri NVidie teda silna znacka ktorej tzv nvidia poskytuje plnu podporu viac tu :
http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=10083&Itemid=65

rovnako si zabudol este podotknut ze Nvidia este v Octobri prave kvoli tomu aby neprisla o exkluzivitu znaciek ako XFX
zrusila v EU od januara 2009 5 svojich partnerov : Club 3D, Foxconn, ECS, Biostar, Albatron. http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=9579&Itemid=34

Vyzera ze nic nepomohlo , a ked odchadza znacka ktora pozivala tzv royal treatment od Nvidie pri sucastnej krize otazka neznie ci ale skor kedy ju budu Zotac , BFG , EVGA nasledovat.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:55:44
avatar
konkurence není špatná věc... ještě by sapphire mohla začít dělat geforcky čím víc různých značek, tím lépe pro nás ne..
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 10:26:14

Ona ale neodchazi. Jen uz nebude dodavat Nvidia only, rozsiruje nabidku i o chipy od ATi. Takze tvoje konstrukce je jaksi chatrna. Ja osobne si myslim, ze delat exkluzivne jen jednoho vyrobce je docela hloupost, je lepsi mit pokryto cely kolac trhu nez jen jednu cast. S tim, ze se G200 se moc nepovedlo to nema az tolik spolecneho.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 10:02:10

Nerozumím. Přechází (tzn přestává výrábět grafiky NVIDIA a bude výrábět jen a pouze ATI grafiky), nebo ukončuje exklusivní partnerství s NV a bude vyrábět karty s čipy obou výrobců? Článek je napsaný hrozně zmateně. Jednou se píše "odvrazí od exklusivity", potom "přechod XFX", potom opět "přechod", potom je dokonce použito slovo "odchod".
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 14:24:44
avatar
v článku jasně píšu, že končí s exkluzivitou
Neznámý  - A o tom to je 2008-12-13 19:27:27

A o tom to cele je. Proste bulvarni titulek ala Blesk aby nalakal co nejvice ovci na clanek. Nebo to snad chces poprit?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 19:49:01
avatar
Ne.

Bulvár sice nepěstuji, ale zajímavý titulky mám rád, když navíc naštve lidi, co rád štvu, je to ještě lepší ;) Normálního zdravě uvažující čtenáře se nemůže titulek nijak dotknout, články hodnotí podle obsahu, ne nadpisu ...
Neznámý  - Staci 2008-12-13 22:04:57

Tak odpoved staci a svedci o mnohem. Uplne "neutralni" web.

Jo a jestli to delas pro nastavani nekterych fandu NVIDIE tak je to totalni ubohost.

A jestli myslis, ze v titulku muze byt cokoliv tak ses teda VELKY novinar. Nebo snad je normalni mit treba titulek - manzelka XY je prodejna devka a necha si za sex platit. A v clanku pak napises ze manzel ji dava mesicne 20 tisic?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 22:17:58
avatar
njn nikdo ti nebrání udělat si svůj web a dělat si nadpisy, jaký se ti líbí, mě to přijde v pohodě, inteligentní člověk hodnotí článek dle obsahu, nadpis nic nevypovídá o zaměření webu ani o tom kdo je jak velký novinář ... Klidně sem článek mohl nazvat, "další pěstitel zelí přechází k pěstění mrkve" ... podle mě nadpisem článku může být cokoliv, důležitý je obsah článku, ne jeho nadpis ...
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:01:18
avatar
nie speedy dd nechcel nastvat uznavacov nvidie ale typujem to ze chcel nastvat takych ako ty ... vecne nespokojnych rypalov a provokaterov co nic nespravia ale len buzeruju ... za nadpis za obsah clanku za obrazky a ked sa nic nenajde tak potom za pravopis .... lutujem vas ze si neviete vsimat podstatu a stale vas zaujima povrchnost
Neznámý  - Ty 2008-12-14 09:23:30

Hlavne ze ty jsi to pochopil ke sve spokojenosti. A k tomu, ze v clanku je to jasne je uplny ulet. 2x tam pise o odchodu od NVIDIE. Proste "novinarsky" zmatek ktery se jeste snazi a vy s nim obhajit.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:32:54
avatar
ked nepochopis rozdiel medzi odist a odist tak ta lutujem ... hold pre niekoho treba pisat ako pre "...."
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:58:06
avatar
HWSpeedy: rozčiluješ se úplně zbytečně Informace, které se dočteš tady píšou všude jinde o pár dní dřív, ale tady se člověk o dost víc zasměje nekaž to ))))
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 10:28:33

No tady bych nesouhlasil. Ono je to totiz dost nejasne a musel jsem si nekolikrat ten text precist nez jsem to pochopil. Opravdu je tam pouzito prechod, odchod a nakonec odvraceni od exkluzivity. Takze to trochu gulas je.
Neznámý  - Clanek 2008-12-13 21:33:05

Jo a taky tam pises vicekrat ze prechazi od NVIDIE.

- Přechod XFX je dosti nečekaný.
- Pro NVIDIA přichází nečekaný odchod XFX ve velmi špatnou dobu.
- Odchod jednoho z posledních NVIDIA exkluzivních výrobců ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 22:20:14
avatar
no vždyť je to v pořádku ... přechází od exkluzivní výroby, přechod je nečekaný, ve velmi špatnou dobu a jedná se o jednoho z posledních veklkých exkluzivncíh výrobců NVIDIA ...
Neznámý  2008-12-13 22:38:09

Tady je asi nekdo Madar z Plzne. Prechod od NVIDIE k AMD znamena jako ze budou delat oboje? A co 2x ten odchod? To je jako nic.

No jo, holt nekdo neumi proste proznat, ze je to spatne. Delej si dal timto stylem svuj BLOG.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 22:39:42
avatar
To máš tak slabou slovní zásobu, že nedokážeš vymyslet srozumitelnější stavbu vět v článku?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 22:42:41
avatar
ježiš vy dva ste hnidopiši .... OK uznávám, dalo se to vyjádřit jinými slovy! Význam zprávy se však nijak nezmění - jasně říká, že XFX odchází od exkluzivní výroby NVIDIA ...
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:03:56
avatar
dd normalne si ich nevsimaj ... liecia si komplexy menejcennosti ... doma ich asi rodicia drzia nakratko
Neznámý  2008-12-14 09:24:20

Ty ses jeho tiskovy mluvci? Nebo neco jineho?
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-14 09:34:02
avatar
nie niesom .. ja som si len rano pustil ddworld a reagoval na nejake komentare
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 10:24:56

XFX sa uz vyjadrilo ze bude nadalej vyrabat aj Nvidiu to len DD obcas pise clanky stylom blesku aby to vyzeralo ako najvetsia senzacia ... aspon ja mam obcas ten pocit.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-15 08:59:14
avatar
Vždyť tam píše i konkurenčních, takže jak nV tak ATI.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 12:11:42
avatar
He. Už se těším na HD 5xxx od XFX.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-13 14:23:34

Když AMD koupilo ATI, ATI polykalo spoustu dalších a dalších peněz....... Děsilo mě to, protože kdyby AMD skončilo, byl by monopol procesorů Intel a navíc monopol grafických karet NVidia zároveň........
Jsem rád že AMD zvrátilo situaci, a GK ATI dostávají NVidiu do problémů. Konečně se může AMDéčku vrátit to, co ATI předtím sežrala.
JamesZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-15 20:02:27
avatar
Hlavně, že ale XFX bude i do budoucna produkovat i kakrty Nvidia..
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1190x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2094x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1920x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1290x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1287x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníFriday, 19 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3905x
Komentářů: 0