Éra placení za zprávy a články na Internetu začne příští rok – Kolik dáme předplatné za DDWorld? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 07 srpen 2009
altInternet zdarma je přežitek soudí mnohé mediální společnosti.

 

 

 

Nejaktivnějším je v této oblasti zejména mediální magnát Rupert Murdoch, který oficiálně oznámil, že zpoplatní všechny své portály na internetu. Následovat jej pak budou i další firmy. Proč se k tomu to kroku rozhodl? Jednoduché. Mediální společnosti si zvykly na neuvěřitelné příjmy, ty však s nástupem internetu a zejména hospodářské recese zmizeli. Lační magnáti tak hledají další příjmy, a protože čtenářů tištěných médií ubývá a přesouvají se k internetovým, která jsou zdarma, musí za nimi.

Je pravdou, že úroveň zpravodajství obecně klesá. Vytvořit originální zprávu či náročný článek je nákladné a tyto náklady se už mnoha společnostem nechce platit a spoléhat přitom na to, že si někdo u nich zadá inzerci, což jim tu práci zaplatí. Placení tedy chtějí přenést na čtenáře, který by si tak měl uvědomit, že nic není zadarmo. Může to fungovat i v ČR?

Těžko. V zemi, kde se značná část lidí domnívá, že zdravotní péče je zadarmo a nechá se za 30 korun koupit a zadlužit budoucí generace, jen aby si v hospodě mohli dát o pivo více, nikdo nebude za zprávy na internetu platit. V zahraničí je to trochu jiné a docela věřím tomu, že by to mohlo v USA fungovat. Nutností ale bude opravdu to, že placený obsah bude nabízet nějakou přidanou hodnotu proti tomu neplacenému. Je totiž pravdou, že na jedné straně existují zdroje zpráv a na straně druhé na nich parazitují i další weby. Stalo se zvykem, že zkrátka zprávy se přebírají a to platí u velkých i malých webů ať se tváří sebeprofesionálněji, je to levné, je to rychlé a účel to splní. U některých webů to zašlo až tak daleko, že když si otevřete 2-3 weby, tak informují nejenže úplně o tom samém, ale téměř stejnými slovy i obsahem. Samozřejmě často také úplně mylně a bez souvislostí. Vytvořit takovou aktualitku stojí ale pak jen pár minut času a platí za ní pár desítkami korun. Vytvořit vlastní aktualitku z vlastních ověřených a zjištěných informací a v souvislostech už je náročnější a do toho už se dnes málokdo pouští. Naštěstí právě proto je tu DDWorld. Samozřejmě sledujeme zahraniční i další zdroje, ale naše zprávy a články nejsou jen otrockými překlady, či přepisy typu Copy-paste, zakládáme si na tom, že články a aktuality jsou vždy psané v kontextu, protože každá zpráva má své pozadí a každá událost své příčiny. Suchý článek s informací, že to tak je, není nic zajímavého, nás zajímá proč to tak je. Nejde jen říci, že ta a ta firma bude dělat tohle, nebo jí nejde tohle anebo je horší než tahle. Musíte také říci a hlavně zjistit, proč to tak je. To je ale pak už nákladné skutečné informování, co stojí peníze i čas a na to při současné honbě za penězi ve stylu udělám a napíšu cokoliv, nejlíp ve stylu pravdu má ten, kdo platí, prostě mnozí nemají čas. Jistě lidí jako já je více, bohužel většina na svou snahu dříve či později dojede, když zjistí, že prostě věci lze dělat jednodušeji a mít z toho mnohem více.

No uvidíme, jak to půjde dál. Pokud jde o placení za články, pak nevím. Jak už jsem v jednom starším článku na toto téma říkal, placený obsah nás už posouvá do jiné roviny a kromě toho by vyžadoval nějakou další přidanou hodnotu a já nevím, zda to je vůbec realizovatelné. Na druhou stranu je zde také šance, že se lidé, kteří nechtějí platit, přesunou na neplacené zdroje, které by z toho samozřejmě mohli profitovat a ve finále by tedy klidně mohl být placený i neplacený model vyjít na stejno. Každopádně musím souhlasit s tím, že vytvořit článek, test apod. rozhodně není nic snadného ani levného a něco to stojí. Bohužel to si mnozí neuvědomují a berou to za samozřejmé. A to se musí do budoucna změnit ...

Zdroj: DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 15:20:27
avatar
Přesně tak. Ve chvíli kdy se z oblíbené neplacené identity/komunity stane "uzavřená" placená identita/komunita, napochoduje na "trh" zástup free nástupců, kteří se budou škubat o vzniklou škvírku
Ono taky ne všechno zdarma je vlastně zdarma a nevýdělečné - viz Google a podobní... Ten to taky nedělá pro dobré oči uživatelů.
A koneckonců, nějaké GoogleDailyNews nemusí být až takovou fantasmagorií, jak se zdá. Bude stačit mít třeba mail na gmail a ten reklamní proužek na boku tak hrozný není...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - bože 2009-08-07 16:32:41
avatar
Jo samozřejmě z googlu se může stát velká svině, jenže teď jí prostě není (narozdíl od Microsoftu). Takže nenadávejte na potenciální svině, ale na ty skutečný - please. Google je zatím příjemné růžové prasátko co nám dává gmail s obrovskou kapacitou (bez sms jako na seznamu), nej vyhledávač, podporu free softwaru a protiváhu M$.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 18:00:57
avatar
to si myslel doufam jenom ironicky ?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - prasátko google-svině m$ 2009-08-07 18:24:49
avatar
Jen to růžové prasátko. Za ostatním si stojím. Tady je nějak v módě se strachovat z budoucího googlu, ale na současný (i minulý) microsoft se zapomíná.
Heris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 18:32:00

No me pripada, ze je v mode spis googlefilie...
Prijde mi, ze si vsichni opravdu mysli, ze to google dela pro blaho celeho sveta. Googlu i microsoftu jde o penize, jen je kazdy vydelava jinak.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - oh no 2009-08-07 19:36:12
avatar
No samozřejmě, aby se Heris-fanda microsoftu- nepřidal. Jak jsem napsal. Dnes je víc lidí co otravuje microsoft než google. Toho se držme. Googlefílie ? Až mě začne štvát jako zákazníka google tak otočím o 180 stupňů, o to se neboj. Já totiž narozdíl od tebe nemám žádné výhody od googlu ani microsoftu, které jiný zákazník nemá, a tak jsem objektivní.
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 19:42:05
avatar
Pro blaho světa? Hmm to asi těžko. Máš recht dělá to pro prachy... stejně jako všeci ostatní. Ale zase je dobře že proti monopolu MS nastupuje monopolní google a je šance že se tak "vyrovnají" misky vah v některých segmentech. To ččeho bych se bál je spíš že se google rozšoupne až moc a převálcuje vše co mu stojí v cestě, či-li i MS. Takže bychom monopol MS vyměnili za (super?)monopol googlu.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - bublegum 2009-08-07 19:49:29
avatar
Nerad se opakuju, ale pro tebe všechno. "Tady je nějak v módě se strachovat z budoucího googlu, ale na současný (i minulý) microsoft se zapomíná." V budoucnu se může zvrhnout i sbírka pomozte dětem tak se teď na ní vykašlem ?
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 21:36:02
avatar
Mě se to zdá uplně stejný, MS i Google jsou monopol, obema jim jde o prachy, at uz si od jedny musís koupit software, nebo musís používat jejich vyhledávač s prapodivným a všelijak zaplaceným vysledkem hledání, u obou máš možnost volby, ale tu stejne vetsina lidi nevyuzije, tak o co jde ?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - no nevím 2009-08-07 22:04:04
avatar
Na google se můžeš vykašlat. Na software microsoftu těžko - škola, práce - tam všude chtějí - "znalosti MS Office, OS windows". Navíc já třeba rýsoval v solid works i dalších cadech - si myslíš že jdou na linuxu ? Navíc si nějak nevybavuju za co sem googlu naposled platil. Ale microsoftu ? Já blbec si kdysi koupil OEM XP.
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 13:01:16
avatar
Kdyz znas Linux, tak ti prece windows nemuzou delat problemy....
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 13:29:52
avatar
Né tak docela. Budu machr v OpenOfficu, ale když mě někdo poprvé posadí před MSOffice tak i přes podobnost budu dost vykolejenej. Windows jsou uživatelsky přívětivější, ale i tak může mít linuxák počáteční problémy. Celkově jde, ale spíš o důležité programy, které bez Windows nezprovozníš (a alternativa pro linux není).
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 22:04:14

Zatím co my ostatní chodíme do práce pro blaho lidstva, penize s tim nemají co dělat
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - sssakra 2009-08-07 22:13:08
avatar
Google dělá byznys tak, že po mě nechce prachy. Navíc podporuje free software projekty. Peníze s tím nemají co dělat ? Já je nerad vyhazuju a samozřejmě, že pracuju za prachy a co ? Rýsuje se nekonečná diskuze a při tom je to easy. Google pošli někam, když ho nechceš. Microsoft je opravdu těžké někam poslat.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 23:37:38
avatar
Pokud si firma zaplati, tak je její odkaz proklate vysoko ve vysledcích, ty kliknes a neco si treba koupis a co si myslis ze se deje s tvyma penezma ? A taky mi rekni kam mam google poslat, i kdyz me stve ze kdyz hledam nejaky informace o produktu, tak najde jen 50eshopu, kde to koupit a az pak co potrebuju, ale ostatní veci mi najde dokonale, stejny s microsoftem, par veci me taky vadi, ale ma svoje kvality.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 10:06:01

To není to samé. Googlu jsem nezaplatil ani korunu. Chrome je zdarma a vyhledávání taky. To že se platí za reklamu je normální, je jenom na tobě jestli tě reklama zaujme. Ale operační systém s DX je jenom jeden. Chci hrát hry? Musím zaplatit ,,za DX " Jasně muzu si vzít linux, ale kolik her si na něm zahraju?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 11:54:34
avatar
Kam máš google poslat ? Google tě naštve tak půjdeš ke konkurenci - yahoo, centrum, seznam atd. Microsoft tě naštve a můžeš jít k linuxu, který ti ale né svojí vinou nemůže poskytnout to samé, takže musíš zůstat a používat některé kripl produkty microsoftu.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 17:23:40
avatar
Proc by měli všichni nabízet to stejný ? By měl vydávat Microsoft DirectX zdarma, nejlip jako Opensouce ? A vývoj by zaplatil jak, když bys mu ty nezaplatil tim, že sis koupil jeho software ? To je zase logika... to bysme zase žili ve spolecnosti, kde by vsechno patrilo vsem, patenty by neexistovaly a tím padem by se nikomu ani nechtelo do vývoje, vždyt te podívej i na linux, tam má většina produktu základy v komerčním softwaru, kterej už se IBM, SUNu a ostatním zaplatil, nebo uz nebyl konkurenceschopnej, ale kde by byl, kdyby to už nekdo předtím neudelal za peníze, nebo i kernel, kolik % je od nezavyslejch vývojářů ? Všechno to tam je od Novelu, IBM atd, který prodávaj svoje distribuce za velký peníze a velká část softwaru co v ních je navíc opensource neni a ani ti ho nedaj zdarma.
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pejskovi 2009-08-08 09:13:32
avatar
Neboj se, MS je pro mě pořád ten zlý a google hodný, ale já sem realista a dívu se trochu do budocnosti. Já zatím "podporuju" google, nezavrhuju ho aby si mě správně pochopil. Ale taky zvažuji co může být.

A jak bychom tedy měli myslet na nynější MS?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - chewinggum 2009-08-08 12:24:16
avatar
Nynější MS. Po dlouhém vývoji vydali něco co rozhodně dost lidí nasralo - VISTA. O trapném exploreru najdeš stovky článků, tak hledej. Protlačení formátů MS office jako normy i když to nesplňuje pravidla pro udělení normy (narozdíl od OpenOffice) - taky zajímavý počtení - na zblití. A to je jenom to na co si teď vzpomenu.
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 21:08:21
avatar
No ano vyjmenoval si tu nedostatky kterými MS disponuje, nic o čem bych nevěděl. A proto používám Xp, openoffice a operu.
Jenže ty k tomu přistuješ jako by MS byl již v povědomí mrtvý a měl by se oživit. Nemyslím si že by se na něho až tak zapomnělo. Děláš kolem toho příliš velkou vědu.
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 11:31:18

Nečekaně to dělá pro peníze .. to by vážně nikoho nenapadlo, škoda, že greenpeace nedělají vlastní vyhledávač, mail ... z dobrého srdce. Můžu se tě zeptat, ty snad vycházíš na ulici s pečivem a rozdáváš jej z dobrého srdce a houmíkům a fetkám? DeaDDog má pravdu, Google zatím poskytuje kvalitní služby zadarmo, ale hold nelze se zavděčit všem a tak vznikají nezávislá hnutí antigooglebububuworldy.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 19:43:29

Ona ta sms na seznam je tak strašně drahá, a nevím jak ty, ale já mám schránku na seznamu s neomezenou kapacitou.
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 08:15:24
avatar
mozes snivat dalej ze mas nieco neobmedzene .... kazde neobmedzene znamena OD DO takze si nerob iluzie

dam ti aj priklad aby si to pochopil ... mas neobmedzene schranku na zozname .. cize mozes zadr.bat cely ich server svojimi kravinami ... povedz mi prosimta a ostatny si budu ukladat data postu atd. na aky neobmedzeny server zoznamu ked ho zaprasis ty ???
Marty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mrkvosoft 2009-08-07 19:47:51

No mi zas dava mailovou schranku s obbri kapacitou microsoft a jeste mi k tomu daj zadaco jednoduchy mailovy klient.... a vse bez reklam (nevim jak u jinych)
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - outlook never 2009-08-07 19:53:49
avatar
Jůů jednoduchý mailový klient od microsoftu. Tak za to by mě musel platit abych ho používal. Kvalita outlooku v porovnání třeba s Thunderbirdem mě stačí. Gmail reklamy taky nemá. SMS na seznam drahá není - je to jen zbytečnost.
Marty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - outlook sem nikdy nevidel 2009-08-07 21:28:41

Pouzivam od nich live mail.... nevim jestli ma nejake extra fce, ale mi plne vyhovuje, nastaveni spocivalo v zadani mailove adresy a hesla a je jak uz sem psal jednoduchy a prehledny.... pro BFU idealni prechod mezi emailem "pres prohlizec" a nejakym pokrocilym mail klientem ....
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 22:07:16

Mě teda Thunderbird vůbec nesedl. Měl jsem live mail, naprosto jednoduché a funkční a teď mám Outlook a nemam problem. Thunderbird jsem zkoušel a nestál za nic... nevim co na něm lidi vidí.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 22:19:11
avatar
Třeba to, že ti sám neotevře virus v příloze (tím ho aktivuje a to je nepříjemné). Zkus googlit a najdeš další důvody. Jinak uznávám, že Explorer je lepší důkaz neschopnosti MS.
Neznámý  2009-08-08 00:28:30

Několikrát jsem se snažil thunderbird používat, ale když ani snad napočtvrté nebyl schopen zanechat zprávy na serveru, ačkoliv jsem příslušnou možnost v nastavení zatrhl, tak už jsem s těmi pokusy skončil. Win Live Mail je naprosto v pohodě.

Kvůli rychlosti jsem začal zkoušet Chrome, v prvních verzích mi něco chybělo, takže jsem se furt vracel k Firefoxu, ale narozdíl od Firefoxu, každá další verze Chrome přínáší viditelné zlepšení.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 21:36:36

Tak tak ja také jedu v chromu a jsem s ním spokojen, potom co jsem zkoušel vše možné. Mě se ještě žádný virus sám v přílože neotevřel a hlavně, nevidím důvod proč googlit a hledat jeho problémi, když ho mám doma a jsem s ním zcela spokojen. Thunderbird jsem zkoušel.. no hrůza... IE se mi jako běžnému uživateli nezdál o moc horší, ale neseděl mi.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 15:37:35
avatar
Neřeknu to 100% jistě, ale nějakou rozumnou sumu bych za DDworld byl ochotnej platit. Možná ještě za jeden konkurenční web.. jinak nehrozí.
Golo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 15:52:19
avatar
ja by som tiesz prispel...ved stacilo by 50 korun na mesiac.. 50*X uzivatelov= vela penez(kurnik uz zacinam pisat po cesky )
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zdravotnictví 2009-08-07 16:15:59
avatar
Hele mě taky těch 30 Kč nezabije - jen obtěžuje. Zaměstnavatel za mě platí každý měsíc zdravotní pojištění a jelikož mám fóbii z bílých plášťů tak k nim moc nechodím a tím pádem zdravotnictví na mně vydělává. Nevím kdo si myslí, že je u nás zdravotnictví zadarmo. Z USA by jsme si příklad brát neměli tam ryzí kapitalismus přenesený do zdravotnictví moc úspěšný není a chtějí ho měnit. Jinak za DDworld bych 20Kč/měsíc platil, jenže když by chtěli platit i ostatní tak by ty výdaje mohly pěkně vyrůst a . . vůbec - nechápu proč by měli mít zdravotní pojišťovny zisk- v tomhle jsem trochu komunista
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 16:24:29
avatar
Kdo si myslí, že je u nás zdravotnictví zadarmo? :-D No to tu asi moc nežiješ, ale myslí si to většina lidí Protože se dokažou hádat v ordinaci o těch 30 korun. Já k doktorovi skoro nechodim, prostě vím, kdy musím a kdy to přejde, ale teď po zavedení poplatků jsem byl dvakrát a lidí tam bylo v čekárně ve stejný den tak třikrát méně než normálně a za to těh 30 korun dám. Včera jsem si večer na pohotovosti taky řekl o to, že chci zaplatit 90 korun (i když by mi to asi řekli), ale jsem optimista a doufám, že to prostě pomůže a že je to začátek něčeho, i když zatím na úkor občanů, páč zdravotní mi zaměstnavatel stále platí.

Co se pak týče toho placení článků apod, tak si myslím, že k tomu důvod není. Protože pokud bych si platil nějaký web, tak bych to dělal proto, aby byl ten web lepší než je do teď a ne jen tak, protože do teď to taky šlo bez placení.
jjiri [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 16:44:24

No podle mě jde hlavně o účel platby, jen ať se platí, ale ať to jde zpět právě na ty drahé operace a ne na zvýšení životní úrovně mého praktického lékaře či lékárníka.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 21:32:54
avatar
Co to pořád nelete za hovadiny o poplatcích.Začněte konečně uvažovat.Těch 30 korun je jen na to,aby si někdo namastil kapsu.Jestli jste na to ještě nepřišli tak platíme,téměř všichni 1600,-Kč měsíčně na zdravotnictví.Jestli se vám to zdá málo,tak jim pošlete celé výplaty.Do zdravotnicví tečou měsíčně od nás(podle toho co píšete,tak od vás né)nehorázné sumy a nechcu si tipnout kolik se z toho peněz rozkrade. Vzbuďte se!Žijete v rozkradené české republice!O kvalitě českého zdravotnicví se ani nebavim,už dohaníme Polsko.
F.low [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 21:42:04
avatar
S těma 30 Kačkama u doktora je to dobrý, s těma výhodama co si napsal souhlasím, ale s pohotovostí ne. U nás je pohotovost jen do půlnoci, pak jedině v krajským městě,zubní pohotovost a je jen v tom krajským,a ta má jen do 22.00h, zaplatíš za léky a ještě po tobě chtějí 90 Kč, a když přijedeš hodně pozdě jsou ještě k tomu kyselí že by je člověk nakopal do pozadí. A pokud to nestihneš tak zhebni bolestí, za to chtějí platit????
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 16:52:51
avatar
Zdravotní pojišťovny tvoří zisk jednak za účelem vytváření finančního polštáře pro období nouze (zrovna teď je mimochodem tady a čerpá se z něho) jednak proto, že jakákoliv fungující soukromá zdravotní pojišťovna a to i ta podle tebe zlá generující ZISK, se stará o naše peníze mnohem lépe, než jakákoliv státem řízená pojišťovna generující jenom DLUHY které zase zaplatíme my...

Hele, okrádání "tak trochu a někdy" (microsoftu - viz jiná diskuze) )je podle tebe "legální", poplatky se ti platit nechce protože "na tobě vydělávají", jsi "tak trochu komunista" (tohle říct musí být člověk buď hodně mladý, nebo prostě trouba - promiň), tak to asi budeš Jyrkův člověk...


EDIT: a ještě tohle... Za tebe platí zdravotní pojištění zaměstnavatel? Tak to máš fajn...
Já si platím jednu část sám a druhou část platí zaměstnavatel ze MNOU vytvořeného zisku. Ze svého určitě nic neplatí...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - bože bože 2009-08-07 17:02:58
avatar
Modelová situace pro méně chápavé a "staré". Existuje jedna velká státní zdravotní pojišťovna, u které jsou všichni. Stát to nastaví (odhadem) tak, aby měla minimální zisk. Takže občas má ztrátu - tu zaplatíme my z daní-jenže to nevadí, jelikož víme, že pojišťovna neutrácí za sračky(reklama,výplatu zisku někomu atd) a vše je průhledné. A nebo má zisk a ten ať si strčí stát kam chce (nejlépe je vrátí pojištěncům)- je to totiž stát a né soukromník. A všichni jsou spokojeni. Je to jako s ČEZem. Kdyby byl celý státní tak by ty ceny elektřiny tolik lidi neštvali. Platili by za elektřinu a zisk by šel do státního rozpočtu a né akcionářům.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 17:21:58
avatar
"zisk by šel do státního rozpočtu a né akcionářům"
Ale největším akcionářem ČEZu je stát...

Zkušeností s tím jak stát dokáže cokoliv "spravovat" máme přece víc než dost! Nějaké nastavování zisku u čehokoliv velkého státního je naprosto zbytečné, protože cokoliv velkého státního generuje jen a pouze astronomické ztráty! Podívej se na České dráhy! Podívej se na kdysi naprosto beznadějně zadlužené různé ČSAD, ze kterých se po převedení do soukromých rukou stali úspěšné a zisk vytvářející společnosti, při nesrovnatelně vyšší kultuře cestování (jels někdy Student Agency?). A snad by i "více" chápající a "mladý" mohl chápat, že společnost generující zisk z toho zisku platí daně, ze kterých se platí i "tvoje" školství, silnice atd. kdežto nezisková firma neplatí nic a v případě že je ta firma státní tak naopak ty platíš jak mourovatý! A jestli máš strach, že si z tvých peněz ti zlí kapitalisti staví vily a kupují meďáky, tak tě upozorňuju, že korupce v soukromých firmách je naprosto zanedbatelná s tím, co se děje ve státem "spravovaných" organizacích a jak se ROZM*DÁVAJÍ peníze tam! A zase, v případě že má soukromá společnost málo, tak se buď uskrovní nebo zkrachuje, kdežto státní "firma" si prostě bez ptaní půjčí další love. A hádej kdo to zaplatí...
Jenže vidět tyto souvislosti je evidentně dalece nad možnosti "tak trochu komunisty". To je starý známý fakt... Co bude zítra je jim jedno, hlavně když jsou dneska levné lahváče a cigára a nemusí platit tři pětky u doktora, když se chtějí ulít z práce. Pokud do ní vůbec chodí a nejsou na dávkách...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - finanční krize 2009-08-07 19:42:21
avatar
Kritizuješ jak všechno velké státní prodělává a soukromníci jsou správný hospodáři. Přečti si důvody vzniku světové ekonomické krize (ano myslím tu co je teď) a pak napadej rozhazování státu.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 21:03:54

Samozřejmě není pravidlo, že stát hospodaří hůř než spoukromník. Rozdíl je v tom, že státní podnik nemůže narozdíl od soukromníka zkrachovat pokud špatně hospodaří, protože má nad sebou vždycky stát, kterej může podojit -> a to vede k tomu, že většina státních podniků je prodělečná.
Hospodářskou krizi zavinily státní regulace finančního trhu.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vvim 2009-08-07 21:28:12
avatar
Hospodářskou krizi zavinily málo přísné státní regulace trhu. Pokud by byly přísnější tak by se zas někdo ozval a tvrdil kecy typu "trh regulaci nepotřebuje, nejsme v komunismu". Jenže tahle krize je důkazem, že neviditelná ruka trhu nic moc nevyřeší. Komunismus se vrátit nemusí, ale zásahy státu, které komunismus můžou připomínat určitě ano - a děje se to.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 21:58:46

Krizi zavinil stát, který pod pohrůžkou trestu nutí lidi použávat platidlo, které produkuje soukromá firma. Krize určitě není selháním soukromého sektoru. Čím se finanční trh tak liší třeba od automobilového, že by měl být narozdíl od něj regulován?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - car industry 2009-08-07 22:24:37
avatar
Automobilový trh je dost regulován. Emise, bezpečnost, technické normy. Krize vznikla z burz a bank. Nic nevyrábí, jen spekulují a vaří z vody. Prodávají dluhopisy o kterých vědí, že jsou rizikové. Stát by je za to měl nakopat do zadku - jenže jak říkám- to by se zas někdo ozval a tvrdil něco o komunismu.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 22:38:29

Jistě že krize vznikla u bank, když ony jsou výrobcem peněz. Ale proč? Banky produkují produkt, který když nebudeš používat, tak tě stát zavře do basy. A k tomu jim nechá stát volnou ruku,. Jasně že by se to dalo řešit regulací výroby peněz, ale proč k tomu přistupovat jako komunista? Proč zkrátka nepřestat lidem nutit peníze,( které kdyby nebyli nuceni státem používat, tak by byli absolutně bez hodnoty) a nenechat je si vybrat s čím chtějí na trhu provádět směnu?
Historie prokázala, že lidé chtějí používat při směně zlato(popřípadě stříbro), pak přišel stát a vnutil jim papírky bez hodnoty, které vyrábí soukromá firma ...
Marty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 22:10:26

soucasnou krizi zpusobily deformace trhu zpusobene statnimi zasahy a nesmyslnymi regulacemi ..... muj i tvuj prispevek se da v ramci moznosti obhajit, ale pravda bude asi nekde mezi.... kazdopadne treba hypotecni krize je ocividne dusledek statni politiky "bydleni pro vsechny" .... ty zpusobila vyssi poptavku po bytech kvuli ktere sla nahoru jejich cena, lidi pak dostali dojem ze cena pude nahoru porad a tak porad kupovali az to prasklo....
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 10:18:02

Tak svádět krizi na stát je už opravdu silná káva. Neustále obhajujete kapitalismus, ovšem ten stojí za nynější krizí - resp. stále větší nenažranost a mocichtivost lidí.Vzpomeňte si na začátek krize v USA a její důvod. Právě soukromé banky a pojišťovny s vidinou co největšího zisku nabízely a schvalovaly rizikové úvěry, hypotéky apod..Proto neházejte vinu na státy, je to o morálce těchto tzv. podnikatelů.Teď je jim a taky vám stát dobrý,když dotuje soukromé podniky k jejich záchraně,co?
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 13:13:11

Banky jsou asi tak svobodné a soukromé jako automobilka, která by měla státem nařízeno vyrábět jen jeden jediný druh automobilu s přesně danými specifikacemi.
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 13:31:16

To je mi novinka, takže stát vlastní všechny banky, hmmmm.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 14:06:28

To jsem nikde neřekl. Na kterémkoliv jiném trhu si soukromík sám vybírá, co bude vyrábět na základě toho, co preferují spotřebitelé. Jen na finančním trhu se vyrábí to, co nařídil stát. Nebudu se tu o tom rozepisovat, lepší bude když si o tom něco přečteš. Dobrý článek je zde http://myego.cz/item/krize-globalniho-statismu nelekni se tý domény, autor není rado .
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 15:09:30

Spotřebitelé jistě nepreferují bankovní poplatky, úroky z úvěrů atd., pokud se jim jistá omezení nelíbí, ať podnikají v jiném oboru. Omezení jsou tu mj. proto, aby nedocházelo k úplnému ožebračení lidí. Nejsou to takový omezovaní chudáčci jak si myslíš. Poplatky za některé služby říkají vše, jistě mnozí ví, o čem mluvím.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 15:32:10

pokusil jsi se alespoň přečíst ten článek na myegu? evidentně si mě vůbec nepochopil.
Nemluvím tu o službách, které banky poskytují, ale o hmotných statcích, které produkují - penězích. Peníze jsou narozdní platidlo, které jsi nucen používat pod pohrůžkou trestu. Banky nemohou produkovat peníze, které chtějí spotřebitelé, ale musí vyrábět peníze, které jim nařídil stát. Přitom při produkci nejsou nijak omezení, to znamená že dochází k inflačnímu zdanění. Každý, kdo vlastní nějaké peníze v důsledku jejich neustálé produkce přichází o značnou část jejich reálné hodnoty. Kdyby byl finanční trh svobodný a lidé si mohli vybrat s čím chtějí na trhu provádět směnu, tak by se peníze, které známe dnes dávno nepoužívaly, protože nikdo nechce používat něco, co neustále ztrácí na hodnotě jen díky rozhodnutí soukromých subjektů (bank). Používaly by se daleko stabilnější měny podložené zlatem. Dnes máme tři možnosti. Buď komunistickým způsobem zavést povinné platidlo, kterého bude ale konstantní množství (jakákoliv výroba dalších peněz by byla postavena mimo zákon) nebo to nachat tak, jak to je s tím, že bude neustále docházek ke krizím v důsledku iracionálního přelívaní kapitálu po trhu nebo můžeme konečně zavést kapitalismus s tím, že stát přestane lidem diktovat, co mají používat a ti si to sami vyberou na základě vlastních preferencí (nejspíše stability měny).
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 16:18:23

Tak především: banky peníze nevyrábí, ty vyrábí mincovny na popud ČNB. Banky peníze zhodnocují. Stát si nemůže natisknout peněz kolik chce, pouze tolik, kolik se jich stáhne z oběhu díky poškození atd.Jde o to,že banky a finančníci obecně s penězi spekulují aniž by ty peníze fizicky měly. Ale tato diskuze na tento web nepatří, takže s ní končím.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 16:47:43

"Stát si nemůže natisknout peněz kolik chce, pouze tolik, kolik se jich stáhne z oběhu díky poškození atd." Jistě, že může. Kde myslíš, že se vzalo těch 700 miliard $, které USA nasypaly do ekonomiky? Z účtů klientů bank ? Nejde o to, jestli ty peníze fyzicky existují, když bude třeba, tak se vytisknou (tomu se říká hyperinflace). Tohle fakt nemá smysl ...
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 17:23:50

Na to si USA vypůjčily, mimochodem jejich dluh rapidně roste. Kdyby si stát tiskl peníze jak chtěl, tak nemá žádné dluhy, prober se...
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 18:25:48

Vypůjčili si je od FEDu. A kde je asi vzal FED? ... Stát přímo si je tisknout nemůže, ale CB ano a tam mu za jeho prašivé dluhopisy dá peněz kolik bude chtít. A neboj se že by v případě nouze stát CB plně neznárodnil a nepokryl by výdaje hyperinflací. V minulosti se to stalo už několikrát (poválečný Německo).
Oobist [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 08:44:27
avatar
paneboze to tu mate vsetci vymlete hlavy ????

odkial vzali v USA penieze ??? no predsa z tlaciarni ... tlacili si ich a mali ... a preco ich nikto nekontroloval ... pretoze mali preteky s Rusmi a chceli byt svetova velmoc tak zrusili krytie zlatom ... a tlacili a tlacili

este ze vo vecsina statov je stale zavedene krytie zlatom tak si nemozeme tlacit kolko chceme penazi ale su regulovane prave zlatom


nnevimm pls uz nic nepis skor ako si nezistis o com vlastne pises .... ano pozical si ich od FEDu a musi ich vratit aj s urokom a kde vezme peniaze na ten urok ... no pozica si od FEDu

a kedze v USA zrusili krytie zlatom FED natlacil penazi za 9 furikov ... stat natlacil bezviznamny papier s nazvom dlhopis a vymenili si to ... problem je v tom ze ani peniaze ani dlhopis nemaju cenu lebo je to len papier a nieje nicim kryty
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 16:56:47

Opravdu nevím, kde jsi vzal, že peníze jsou někde kryté zlatem, protože u nás v celé EU ani USA už asi 80 let nejsou. A jinak jsi napsal to samé co já CB tiskne -> mění za dluhopisy -> inflace -> krize.
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 10:33:10

Myslím, že to s tím placením zpráv na netu nebude tak horké. Ano velcí vydavatelé zřejmě informace zpoplatní, ale vždy se na netu najde nějaký nadšenec (jako kdysi DD ),který bude poskytovat info čistě z nadšení, zájem a zápal pro věc. A čtenost bude mít u nás celkem vysokou právě z důvodu, že to bude "zdarma".Samozřejmě z něčeho být živ musí, takže reklama tam zůstane, ale to mně až tak nevadí,ta je dnes všude. Obávám se ovšem, že DD už dospěl do stádia, kdy se přidá k těm placeným
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 10:09:29
avatar
Fajn. Ukaž mi funkční státní podnik, který netvoří "zisk" prodejem státního majetku, ale dobrým hospodařením. Který aspoň není ve ztrátě...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 11:55:16
avatar
Vše (nebo skoro vše) výdělečné co vlastnil stát už hoši nahoře dávno zprivatizovali. Tudíž IMHO stát v současnosti vypadá jako ČT2 - sypeme do něj všichni ale zisk od něj nemůžeme čekat. Ale tak by to mělo být.
Jinak, chápu že většina lidí na tomhle webu jsou mladšího data a potřebu chodit k lékaři nemají. Ale dočkejte času.... Když vám doktor naloží pět receptů (každý á 30,-Kč) zaplatíte dalších 30 doktorovi a tohle děláte co čtrnáct dní (naštěstí to není moje osobní zkušenost) pak už to není jenom o "pivo více v hospodě" jak píše DD...
Ale zase na druhou stranu Dickensovský kapitalismus jak si ho DD představuje, je pro mne už opravdu silné kafe. Kult úspěšných hochů s ostrými lokty, kteří by nejraději měli i soukromou Policii a Hasiče je mi osobně více než nechutný a to bych podle toho co dělám měl říkat pravý opak. Možná je to tím, že do některých věcí trošku vidím - samozřejmě jenom v těch skoro nejnižších patrech té pomyslné pyramidy
EDIT: prostě si myslím (a i z této diskuze to i vyplývá) že lidé ztrácejí schopnost uvažovat sociálně, myslet i na druhé - je mi z toho celkem smutno, ale co se dá dělat
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - SAMSUNG 2009-08-08 12:06:59
avatar
Máš rád super úspěšný kapitalistický SAMSUNG ? Tak si přečti jak mu stát nadržoval a nadržuje doteď. To si ani komunisti se státním podnikem nedovolili, co jihokorejská vláda se samsungen a jejich trhem. Dál třeba PetroChina je vlastněná z velké části státem a samo, že má zisk. Mimochodem pokud by za komunismu měli všechny státní podniky ztrátu tak by se rudí hoši těch 40 let rozhodně neudrželi.
jjiri [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 17:13:19

Ty napadáš jeho, že je trouba, ale ty o tom také moc nevíš, pokud bude generovat zisk a ten dávat do rezerv, tak je to samozřejmě krásné, ale spíše si ten zisk vyplatí vlastníci, že? Na tu státní pojišťovnu samozřejmě zbudou ty neatraktivní jako jsou státní pojištěnci (hlavně důchodci), takže ano pak to zaplatíme. Zdravotnictví se nedá srovnávat s podnikem každý zisk z něho odčerpaný znamená, že o to méně lidí dostane potřebnou léčbu. Ať si říká kdo chce v podstatě naše dvě největší strany na to mají extrémní pohledy a ani jeden není správný.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 17:32:08
avatar
Opět, největšími akcionáři (tedy vlastníky pro méně chápavé) zdravotních pojišťoven je STÁT!!!
Chjo...

EDIT: a ještě, nikoho nenapadám že je trouba, jen specifikuju skupinu lidí, která podle MÉHO názoru o sobě může bez uzardění říct, že je "tak trochu komunista". Jak by se ti jevilo kdyby o sobě někdo řekl že je "tak trochu fašista"?
Přitom i zákonem byly zločiny komunismu postaveny na stejnou úroveň jako zločiny fašismu...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 19:43:44
avatar
Vznikají soukromé zdravotní pojišťovny (chrenek a spol) a tam stát není. To, že největším akcionářem ČEZU je stát vím, ale cca 70% není 100%.

edit Hele já se za to nestydím. Čím víc se dozvídám o kapitalismu, fašismu a komunismu tím víc vidím jak je naivní představa, že kapitalismus je bílá holubička a diktatury jsou peklo. Stačí zapnout zprávy. Jó občas jsem i trochu fašista. Třeba VTM science otiskl článek o nacismu "Bylo všechno špatně ? " a tam rozebírali například postoj nacismu ke kouření,alkoholu a bezpečnosti práce (olovo,azbest a rtuť v prostředí). Nacismus v tomhle směru předběhl dobu o dobrejch 60 let- a některé země ho doteď nedohnaly. Co bys řekl servírce která díky pasivnímu kouření dostane raka ? Holka buď ráda že žiješ ve svobodný společnosti ? HAHAHA
edit2. já o koncentrácích vím (a neobhajuju je), jen se snažím vysvětlit, že v něčem by jsme si i z toho nacismu nebo komunismu měli brát příklad
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 17:43:48
avatar
"Jó občas jsem i trochu fašista."

Tak k tomu už nemám vůbec co říct. Snad jedině, že by sis zasloužil nějakou menší stáž v koncentráku...
aR_649 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 22:11:21
avatar
a ty si přečti historii židů a pak něco kritizuj
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 10:12:39
avatar
Hele fašounku, ty s těma tvýma ušiskama bys šel do plynu jako první
Ale možná by si z tebe Mengele udělal domácího mazlíčka...
aR_649 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 11:49:58
avatar
Je vidět že jsi mě vůbec nepochopil, já si už něco o židech přečetl a vůbec to není černobílý, jak nám v televizi hučí do hlav, pravda je asi tak někde uprostřed. Zajdi si někdy do knihovny a vypůjč si nějaku knížku o historii židů, Nový zákon nemyslím. Pak asi budeš velmi rozčarován a uvědomíš si, proč vlastně existuje antisemitismus a dozvíš se taky něco o druhé straně barikády. Já sám nestojím ani na jedné straně, protože vím, že ani jedna není čistá. Židi si za to můžou sami, stejně jako se nadává na cigány pro jejich pracovní morálku, stejně jako na další etnika.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 13:29:59
avatar
tak tomuhle se říká vytrhnout něco z kontextu a reagovat na to. Chováš se trochu jako ten Paroubek, kterého tak nenávidíš.
Marty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 22:14:59

soukrome pojistovny nevznikaji ptz u nas pojistovny nikomu nepatri, tak logicky nemuzou byt soukrome..... v pojistovne dnesniho typu se vedeni snazi prebytky pokud mozno rozpustit mezi sebe v premiich apod, kdyby to byly akciovky tvorici zisk, tak by na vedeni tlacili majitele at naky ten zisk je a ruzne "pochybne premie" by si ohlidali.... a ze zisku by sla dan statu a zbytek by se rozdelil v nejakem pomeru mezi pojistence a majitele.... kazdopadne by na tom byli pojistenci lip
jjiri [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 18:11:08

Mluvil jsi o soukromích a teď jsem zase pleteš státní. Zkus si o tom něco přečíst a vyhni se modrým, oranžovým i červeným brožurám. Opravdu stát nevlastní všechny zdravotní pojišťovny a dále se navrhuje jejich privatizace.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nee 2009-08-07 22:31:59
avatar
Teda tady se ta diskuze rozjela. Od googlu přes zdravotnictví až po komunismus. DD by se měl příště v článku vyvarovat odboček od tématu a přirovnávání něčeho k něčemu.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 22:40:49
avatar
Tady někteří berou drogy a jestli neberou,tak by měli začít.
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 16:24:47
avatar
Vsichni tady pisete kolik by jste byli ochotni platit za ddworld, napadlo nekoho ze by mel platit dd nam za cteni jeho clanku? Protoze stavajici system (5 clanku o 5 slovech denne) je strasny
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 13:33:34
avatar
Spis 5 clanku o 5 CTRLC,V odstavcich. A aktuality v souvislostech? Tim bych se moc neohanel, zminovane souvislosti jsou DDmu kolikrat v diskuzi rozstrileny na prach.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 13:31:24
avatar
ja viem ze by si radsej uvital denne pat sutazi o grafiky atd
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 16:40:59
avatar
azs je možný že kdyby zpoplatnili stránky ..tak by se začli více stahovat/kupovat hry, filmy atd. protože co dělat celý dny u PC ?...hrát ? někdy není co, nebo není nálada atd. v posteli se pořád ležet nedá a každej den se taky nechlastá .. :/
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 16:41:22
avatar
Citace:
Naštěstí právě proto je tu DDWorld. Samozřejmě sledujeme zahraniční i další zdroje, ale naše zprávy a články nejsou jen otrockými překlady, či přepisy typu Copy-paste, zakládáme si na tom, že články a aktuality jsou vždy psané v kontextu, protože každá zpráva má své pozadí a každá událost své příčiny...


Tu sebechválu nemusíš přehánět DD. Nepůsobí to dobře a já osobně takové lidi moc nemusím. Tohle není poprvé co se tak "slavně" vyzdvyhuješ nad ostatní. Pravda sice je, že weby od sebe "opisují", ale to není důvod se povyšovat.

K tematu: Osobně si myslím že by se platit za informace nemělo. Televize fungují na reklamě (některé komerční), tak proč ne i internet? Navíc když to tak doposud spokojeně funguje. Pokud DD trochu zatahá za nitky tak jistě najde sponzory, kteří si sem hodí pár banerů a všichni jsou spokojeni. Čtenáři že nemusejí platit a redakce/DD že jim sype do kapsičky.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 13:31:56
avatar
Za jaké nitky ? Vždyť DDmu odešel i poslední inzerent (ASUS)...
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 17:03:42
avatar
Skvělý způsob, jak odtrhnout studenty od informací. Cenzura se tomu říkat nebude a účel to splní stejný. Gratuluju

edit: to DD: Nevnucuj tady každému své politické názory. Nikoho to tady nezajímá a nikdo si kvůli tomu DDworld nečte!
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 17:27:26
avatar
Zase taková absolutní hodnota: "Nikoho" to nezajímá "Nikdo" to nečte...
Všechno je relativní, víme? Protože mě to třeba zajímá!
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 17:40:53
avatar
Tak tedy nikoho, kdo sem chodí jen kvůli informacím o IT
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 18:09:23
avatar
Kdo by sem chodil jen kvuli informacim z IT ? Od toho jsou tu ostatní weby, který suše bez uprav prepisujou originální tiskovy zpravy z puvodnima informacema
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 10:53:25
avatar
shurin .
nebejt ostatních webů tak možná nemáš dost článku na DDworldu, přiznejme si DD také opisuje, jen lehce upravuje a dodává svoje názory nebo pravdivný podklady který on ví...
navíc. pochybuju že ty umíš anglicky, takže tě vidím jak sedíš nad anglickým článkem na A4ce a snažíš se pochopit o co tam de ;-)
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 17:33:09
avatar
ty ses lolek Anglicky umim docela dost dobře, ostatně už se ji ucim nejakejch 11 let (uz ve třetí škole, asi jim ještě nedošlo, že bych ji mohl umet , a originální články čtu, proto se občas podivuji nad "kvalitou" překladu, potažmo i všelijak změněnýmu obsahu, ale to se mi na tom právě líbí, protože sem nucem použít mozek a udělat si vlastní názor
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 21:19:18
avatar
DD chtěl naznačit, že bude volit ODS
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 00:24:20
avatar
budu volit nejmenší zlo tedy toho, kdo má reálně na to sestavit vládu a nedělat dluhy .... nejít k volbán není řešení a dát hlas malé straně je daát hlas paroubkovi-komunistum kvůli pitomému volebnímu systému, kde malá strana musí na jeden mandát získat daleko více hlasů ... přeber si to jak chceš ;)
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 00:27:48
avatar
ODS je největší zlo. Jdi radši volit Pirátskou Stranu ta je mnohem lepší než ti modří zloději. Radši volit kominusty a Paroubka než ODS. Proto budu asi volit piráty....
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 10:42:59
avatar
Ne. Mýlíš se. Lidská blbost je největší zlo...
A i tvůj komentář je toho důkazem...
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to RiMr 2009-08-08 12:31:45
avatar
Tos mi toho řekl...
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 13:33:26
avatar
urážení ti jde, tolerovat cizí názor ale už ne.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 22:01:25

Totalitní názory by se neměly tolerovat ;).
edit: Můžu se zeptat těch, co mi dávají palce dolů na to proč bych tedy měl člověku, který prosazuje totalitní ideologie, dopřávat výdobytkdy svobodné společnosti (svobodu projevu), když sám takovou společností pohrdá? Takovým lidem je třeba dát ochutnat jejich vlastní medicínu předtím, než se s ní pokusí léčit ostatní ...
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ODS vs. KSČM 2009-08-08 22:30:35
avatar
Neřekls proč....
Komunisty bych nikdy nevolil, neřekl jsem nikdy o nich nic dobrého a podobně, ale v současné situaci, kdy nemůžou vládnout (nedostanou nikdy velké množství hlasů) je vidím jako mnohem lepší volbu než ty všiváky z ODS, kteří dělaj vše opačně než by měli (já osobně s 90% jejich názory striktně nesouhlasím).
Na závěr bych chtěl vzkázat: Volte Českou pirátskou stranu
http://www.blisty.cz/2009/8/6/art48294.html
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 22:55:42

ODS rozhodně není větší zlo než komunismus. A že ty preferuješ komunisty, před pravicovým(liberálním mj. opak totalitního) programem je jasným důkazem, že propaguješ totalitu. Co jiného bys chtěl? Vše ostatní je totalita, svobodný systém je jen jeden (liberalismus).
jestli nesouhlasíš s 90% názory pravice, tak souhlasíš s 90% levice (socialismu) a rozhodně nejsi zastáncem svobodného sytému (nebo si neuvědomuješ co to znamená a obnáší).
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 23:12:41
avatar
Liberalismus způsobil světovou krizi. Je to všechno pěkný, kdo je úspěšnej ať má půl mega plat, ať je všude svobodomyslonost ... ale pak je to ve světě takové jaké to je. Pravicová politika vede k plýtvání.
Může být pravda, že souhlasím z 90% s levicí (což ovšem není komunismus).
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 23:19:43

Liberalismus nezpůsobil světovou krizi. K plýtvání vede levicová-centralizovaná politika. Máš to nějaký celý zpřeházný ;) ... 90% je víc než dost na to aby mohl být systém nazván totalitním.
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 23:24:39
avatar
Tak to potom se měj pěkně, užij si prázdniny a už nereaguj na moje komenty. Pá
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 23:22:17
avatar
kez by to bylo vsechno tak jednoduchy ods ani cssd nejsou ciste pravicovou/levicovou stranou to zaprve..a za druhe v realu k plytvani dochazi i levicove politiky. nebo snad vyplaceni davek velkemu mnozstvi lidi jiste mensiny, kteri nechcou pracovat neni plytvani?
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 23:43:09
avatar
To je bohužel pravda, ale to je extrém, to jsou ti co pracovat nechtějí, ale je tu plno lidí co pracovat nemůžou a ještě víc lidí co pracují skoro zadarmo.
Je to složité a tím plýtváním myslím celosvětové hospodaření.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 10:55:53
avatar
Miqq je chodící reklama lol
ale stejně nevím, mě je nejsimpatičtější asi Paroubek, a i když je to možný tlustej škrt co si hrabe prachy, za dob ČSSD to prostě bylo lepší, ODS sou spolu s topolánkem sebranka na hovno ..
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 16:11:25
avatar
o politice si chodte diskutovat na novinky.cz nebo podobny weby, sem to snad nepatri. jinak at bylo u vedeni ods nebo cssd vsechno slo a porad jde stejnym smerem...do porad vetsi a vetsi prdele a pochybuju ze se to u nas jeste nekdy zmeni, at uz tam bude kdokoli.
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 22:35:08
avatar
To začlo tím, že DD se snaží (občas) něco o politice vecpat do svých článků. Neměl by to dělat, ubírá mu to na popularitě.
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 17:25:14

To chci vidět toho vola, kterej si bude za to vymývání mozku ještě platit.
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 17:28:57
avatar
Njn. Taky pravda...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 17:36:05
avatar
Třeba tomu volovi nic jiného nezbude, pokud bude chtít něco nějak praktikovat. Třeba mu nezbude nic jiného než platit a skřípat zuby tak, jako dnes skřípa zuby při placení autorských poplatků...
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 10:39:19
avatar
Rimr je prostě Rimr.Zkáza celého vesmíru.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 13:37:03
avatar
Ale dělá pěkné letadla a to je sympatické byť v politických názorech se asi neshodneme...
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - U nas mali 2009-08-08 12:59:28
avatar
ti volove zraz nedavno, hovoria si Jehovisti :-).
struhanka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ani cent 2009-08-07 17:26:01
avatar
Odomňa nedostanú ani cent. Nebudem informovaný, nebudem nakupovať. Aké jednoduché.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 10:57:58
avatar
no jak to tak vidím, ty poplatky by fakt šli hajzlíkům kteří už teď maj na švýcarskej kontech stamiliony korun ..a teď mi řekněte čemu by se pomohlo ...
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 18:03:57
avatar
Platit za články na Netu?N....T!!!Platím za Software+Měsíční poplatek za sprostředkování Netu...jestli bude v ČR zaveden tento Žblebt nenažraného Murdocha tak tady opravdu už budeme platit za vše!!!No a jestli tady DD zavede nějakejch 20-30 kč za ten jeho Web tak JÁ...pánové to tady opouštím
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-07 21:38:46
avatar
Hodne lidi si předplácí noviny a musí se uznat, že papirová media jsou jaksi hodnotnejsí a obsáhlejsí, takže jestli by ty peníze navíc zvedli kvalitu tech clánku tak, abych mohl rano snidat s notebookem a ne s novinama, tak hurá do toho.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 16:13:16
avatar
to bude novej boom netbooku jestli zmizi noviny tak si minimalne na zachod jeden netbook poridim
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 17:58:17
avatar
No, me by stacil jen nejakej odolnejsí terminál, nerad beru notas do vany, ta vlhkost se mi tam nelibí, ale neco jednodusího, co bych mohl tahat po byte, to by se mi líbilo
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Platit za informacie 2009-08-08 09:40:50
avatar
nebudem. Nech si ludia, ktori este ziju v papierovej ere uvedomia, ze je 21. storocie. Nikde nie je napisane, ze spravy ktore budu platene nebudu tendencne alebo neobjektivne. Je to ako so vsetkym, par nenazrancov, ktori su uz aj tak mega-bohati, nevedia kedy maju dost. Verim tomu, ze tento trapny experiment neprezije dlho. Vzdy bude niekto, kto to bude "sabotovat", tak ako je to so vsetkym. A to je pre nas dobre. Napriklad ja by som nemal problem s tym, ze keby bol na DDworlde baner cez ktory by sa par korunami tento web dal podporit, urcite by som to urobil. Kazdy by prispekl ciastkou, ktoru by povazoval za adekvatnu k obsahu tychto stranok. Ale platit nejakym zasranym miliardarom dalsie prachy, ktore aj tak neviem kde nakoniec skoncia, to teda nie.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 11:37:45
avatar
Jak to taky tak ráno čtu, to by člověk nevěéřil, kolik může být latentních i otevřeně se k tomu hlásících taktrochubolševiků, taktrochuantisemitů, taktrochurasistů mezi (pravděpodobně) později narozenými spoluobčany, sedícími mnoho hodin denně u produktů tak nenáviděného společenského zřízení, neřku-li satana samého...
Ale na druhou stranu je docela možné, že se u nás už uplatňuje jakžtakž fungující západoevropský model podle kterého každý v dospělosti pravicový politik a občan, musí v bujném mládí dělat bordel na barikádách "proti systému a tak vůbec", jinak stojí za prd. Pak mě tedy naše budoucnost nechává klidným...
Ono totiž my si tady můžeme diskutovat jak chceme, ale ze střednědobého (už ne dlouhodobého!) hlediska si my s těmi max. dvěmi dětmi na rodinu, můžeme mlet o svých hodnotách dokud můžem, než ve společnosti převládnou jiné hodnotové systémy, tvořené lidmi majícími pět a více dětí... Je to jen otázka času, vědátoři se už nepřou o to, jestli, ale kdy... Prostě, takový je vývoj...
Takže, pokud bych měl potřebu číst médium jako DDW, tak bych za něho rád zaplatil. Pokud bych tu potřebu neměl, tak ne... Je to hrozně jednoduché a svobodné. Necítil bych se pohoršen tím hypotetickým požadavkem, jak se někteří spoludiskutující očividně nehypoteticky cítí, prostě bych volil. Ale kdoví, jestli dřív než k něčemu takovému dojde, nebudou DDW a podobná média patřičně "zregulovány", když je podle některých tak potřeba posílit moc státu, nebo než se začne číst zprava doleva...

Jo, a ještě k těm poplatkům, viz třeba "Těch 30 korun je jen na to,aby si někdo namastil kapsu."
Zisk z poplatků není tvořen z těch vybraných peněz, ale z ušetřených peněz za různé acylpyriny a podobně, od různých týpků a typek, co se jdou "občas tak trochu hodit marod" a co za to ty tři pětky nedají, aby měli na cigára.
Tihle plus pobírači sociálních dávek v plné síle (když má někdo osum - dvanáct dětí tak je bezpochyby zdravý jak rybička) si na nás mastí kapsu!
Vás to nevytáčí? Mě hrozně! A proto ty tři pětky rád zaplatím, protože za a) tím částečně odstřihávám od mých peněz spoustu nefachčenků a lemplů; za b) bude víc peněz pro lidi, kteří je OPRAVDU potřebují!
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 11:03:10
avatar
nj máš pravdu, cigáni jen chlastaj a šukaj ..
maj 10 děcek a na každá je příspěvek 15 000 měsíčně, no tak mi kurva řekni, jak todle ještě muž eten skurvenej českej stát dovolit
prostě jím narvat do ruky stravenky se slovama ,,kup si žrádlo a ne chlast s cigaretama,, a každej měsíc jim dát krabičku šprcek
dyť těch negrů je tu čím dál víc, už nevěřím počtu 3% jak to bylo v roce 2006 ..navíc dalších 5% sou negři kteří nejsou zaregistrovaní a nenarození ..takže sme na 10 ... za chvilku to bdue většina jak v USA kde za 40let bude negrů víc jak polovina ...
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 12:04:37
avatar
Jsi rasista Nech se léčit!!!Cigán je něco jiného nežli Černoch!!!!
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ani by som 2009-08-08 13:07:14
avatar
nepovedal, Cigan je vychodoeuropska kopia Cernocha. Spolocne crty su: lenivost, kriminalita, nevzdelanost a najde sa ich aj viac. Napisal to sice dost tvrdo, ale tak co uz, asi ma na to dovod. Tiez by som nepisal umiernene clanky keby som zil napriklad na vychode Slovenska.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 23:24:50
avatar
podivejme se na to z evolucniho hlediska: lepsi to uz nee a jde se do prdele, odlet: hned. Není pochyb že skončíme jako v Absurdistánu.
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 23:38:37
avatar
Velmi dobře napsany
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 03:10:19
avatar
helé, píšu to tak natvrdo protože těch zm*dů mám pokrk, každej den ti cigáni pár ulic odemě zmlátěj nějakýho člověka a když na ně někdo zavolá poldy tak jich vyleze 50z toho smradlavýho černýho baráku a začnou řvát ,,diskriminace,,
kurva dotknout se jich tak tě hned zavřou za to že seš rasista, ale oni by tě mohli umlátit k smrti a nic by se nestalo ..prostě jeden bílej dole, co natom že jo, cigáni sou diskriminovaní ...
mě nevaděj ti normální, kteří maj doma 2 - 3 čistý, slušně oblíkaný pořádný děcka ...maj hezkou podlahu, hezkej záchod a telku ... děcka jim choděj do školy a slušně vydělávaj ..mě vaděj ty ciganě který stojej každej měsíc fronty před naší poštou aby jim navalili 100 000kč na děcka ... vezmou z obchodu chleba, ty svoje nevychovaný fagany nechaj nýst pixle s chlastem a tuny cigaret ..
takže mi tu neříkej nic o rasismu, sem jen jeden z mála lidí kteří řeknou to co si myslej narovinu a nebojej se toho
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 13:39:16
avatar
Jak říkla Bohúš v Dědictví - chlapi nic ve zlém pro mne cigán jak černoch
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 14:11:25
avatar
jenze dost cernochu se i nekam dostalo (treba prezident USA), narozdil od ciganu, kteri ve vetsine pripadu u nas jen parazituji...nebo dokazete si predstavit ze by CR mela za prezidenta cigana?
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 15:07:58
avatar
myslím že by se do česka přistěhovalo dalších 10 000 000 rumunů indů a já nevím z jak ještě prdele ti černí spoluobčané sou

každopádně já bych si co nejrychlejc našetřil na let do ameriky a vypadl bych z tehle prohnilé země ... pač by se z České republiky stala Čžerná RESPpublika...
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 16:58:27
avatar
Citace:
za chvilku to bdue většina jak v USA kde za 40let bude negrů víc jak polovina ...


Citace:
každopádně já bych si co nejrychlejc našetřil na let do ameriky a vypadl bych z tehle prohnilé země


Nemáš v tom trochu bordel?
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 18:46:20
avatar
jenže v americe sou hezký pláže, hezká příroda ...navíc černoši - negři sou mnohem, ale mnohem lepší jak cigáni co nic nedělaj, a ani kdyby nebyli ..pořád není ten americkej stát tak blbej aby jim dával 15 000za děcko ;-)
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 19:26:50
avatar
Mě to jen přišlo trochu schizofrenní - vadí ti, že to tady za chvíli bude jako v Americe a přitom chceš do Ameriky. V Americe se dají najít horší věci než cigáni a hezká příroda je i tady .
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 21:14:33
avatar
já prostě ameriku rád, sou to + ani - máš pravdu že sem to dopletl, neuvědomil sem si to
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nofear 2009-08-08 12:14:38
avatar
Hele Rimre islámu se neboj. Arabové jsou nejpodřadnější lenoši s nízkou inteligenci. Mají sice hodně dětí, ale to číňani,mexičani atd. taky, ale na rozdíl od arabů jsou chytří a pracovití.
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 12:24:56
avatar

Njn. Když tě pošle do prdele socialista nebo komunista, tak se ti to nelíbí a brbláš. Ale když tě tam pošle kapitalista a příšerný demokrat, tak se na tu cestu do prdele ještě těšíš...
To je opravdu ztracený případ.

Žijeme prostě v netolerantní a nesnášenlivé společnosti plné prospěchářských hajzlů...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 12:36:54
avatar
EDIT já to smáznul.. už něchci odpovídat na další a další..
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 12:33:38
avatar
V číně vládne tvrdý kapitalismus. Větší než v USA. Takže nevím, jaký "china režim" vůbec myslíš.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - SPÍŠ HYBRID 2009-08-08 12:45:58
avatar
To co je v Číně není kapitalismus. Zásahy státu jsou moc velký. Hele witchere je to jedno - uvedl jsem to jen jako protiváhu islámu, kterou považuju za menší zlo. Diskuze o režimech nemají konce takže doufám, že se to tady zas nerozjede.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 11:42:10

JJ taky mix,pre tych "lepsich" Cinanov kapitalizmus a Ti na spodu na nich makaju socialisticky a este aj s nadsenim-nevedia ze moze byt aj inak....
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Taky experiment nema 2009-08-08 13:10:34
avatar
buducnost, u nas to bol poplatok 20 Sk, tiez bolo menej simulantov v cakarnach. Vraj sa aj dost usetrilo na liekoch. Ale co narobis ked pride komanc-populista a vysvetli primitivom ze platit za zdravotnictvo je zle. Pre tych 20 korun ti blbci brebtali, ale prachy na to aby sa nadrbali v hospode vzdy mali. Preto si myslim ze to aj u vas o chvilu krachne s tym poplatkom.
Hellion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hm hm 2009-08-08 12:16:52

Tak jednoduše na warezech vznikne nová sekce "zpravodajství" a bude pokoj.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 00:53:16
avatar
Už sa teším, ako budem sťahovať DDWorld z Rapidu!
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 13:47:03
avatar
clovek si chce precitat konecne nieco apoliticke a ani tu sa mu to nepodari...borci nepltte mi aspon sem politiku prosim..
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-08 20:55:22

jo, dnes se to tu celkem rozjelo,ale je to spíše vyjímka, tak se to dá tolerovat.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - komercializace 2009-08-08 23:17:40
avatar
když už, tak pod "ohodnotit bodově" dát "ohodnotit finančně".
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 11:24:20

Fakt debil .. 100 lidí mu řekne ať sem netahá politiku a stejně na nás toho ptáka vytáhne.. že když si otevřete 2-3 weby, tak informují nejenže úplně o tom samém, ale téměř stejnými slovy i obsahem. Samozřejmě často také úplně mylně a bez souvislostí.. kde sem to jen viděl?

Btw, když to přeženu, tak by měl být internet teda zadarmo! Protože když kupuju noviny, taky nemusím platit za stánek. Peníze provozovatelům internetu by tedy měli proudit z hostingů zaplacených firmami, které chtějí placený obsah .. připadá mi to jako by jsme platili televizní poplatky a ještě si museli zase extra doplatit za zprávy třeba. Jako nejsem proti, dokud zůstanou normální weby, tak ať si to úžasní lidé z USA a modří ptáci platí.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-09 11:57:32

Co sa tyka platenia tak jedine dobrovolne a az po precitani clanku ked uznam kolko je hoden.Ziadne predplatne.Informacie maju hodnotu len ked su cerstve.A tu su naozaj cerstve malokedy.Napr ako bola excluzivna recenzia na novu Asus MB .Kolko by sme boli ochotni prispiet na DDW keby nam za to daval info ktore je pod NDA skor ako inde?Alebo za este nezverejnene VOC HW ktori pride za 1/2 roka?Pripadne za "drby" priamo od ludi z vyroby SW/HW.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nevermore 2009-08-09 19:06:56
avatar
Po přečtení diskuze slavnostně slibuju, že už se nikdy na DDworldu nebudu vyjadřovat k politice - i kdyby mě nějaký názor extrémně nasral a provokoval moje politické smýšlení. O politice jen osobně u piva. Je to totiž Neverending Stóóóry lalala la a tudíž ztráta času. Budiž nám tato diskuze odstrašujícím případem.
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 00:22:00
avatar
Asi s tebou ve všem souhlasím
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 13:30:00
avatar
Naprosto souhlasím. Tak si to hlavně zapiš za uši a příště to tu "neroztáčej"... Je přece naprosto logické, že v dnešní době jsou na obou stranách politické/občanské scény lidé s vyhraněnými názory, které "ti druzí" a jejich názory vytáčejí a MUSÍ reagovat, když vidí nějakou, podle svého názoru, totální hovadinu... A tomu se dá vyhnout jedině tak, že se sem tyto témata netahají, ani náznakem.
Takže se k tomuto slibu taktéž slavnostně připojuju...
Pokud někdo teda zas nenapíše nějakou ECHT ptákovinu!
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-10 13:40:12
avatar
Citace:
A tomu se dá vyhnout jedině tak, že se sem tyto témata netahají, ani náznakem.

Jó RiMre to si domluv s majitelem tohoto blogu... ale jak jsem už psal jinde - taky způsob jak zvýšit návštěvnost stránek
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1212x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2115x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1925x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1293x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1287x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníFriday, 19 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3907x
Komentářů: 0