Počítače Apple budou v ČR levnější! Slevy až několik tisíc na oficiálních cenách! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 04 October 2010
altTo, že jsou Apple PC u nás předražené, to nám bylo téměř všem jasné, ty doby jsou prý pryč

 

 

 

Od 1.10.2010 dochází v ČR k výraznému zlevnění cen počítačů Apple (až na malé výjimky). Stojí za tím jistě i fakt, že společnost AT Computers získala možnost působit u nás jako druhý distributor. Hlavní měrou za tím ale stojí oficiální snížení koncových doporučených cen (tedy maximálních cen) a to na úroveň ostatních států. A takhle by se to mělo projevit:

  • MacBook (2.4 GHz) – 24 689 Kč (doposud 25 999 Kč)
  • MacBook Pro 13,3″ (2,4 GHz) – 28 397 Kč (doposud 32 028 Kč)
  • MacBook Pro 13,3″ (2,66 Ghz) - 37 049 Kč (doposud 40 826 Kč)
  • MacBook Pro 15,4″ (2,4 Ghz) – 44 465 Kč (doposud 49 128 Kč)
  • MacBook Pro 15,4″ (2,53 Ghz) - 49 404 Kč (doposud 53 424 Kč)
  • MacBook Pro 15,4″ (2,66 Ghz) - 54 317 Kč (doposud 59 280 Kč)
  • MacBook Pro 17″ (2,53 Ghz) – 55 553 Kč (doposud 61 944 Kč)
  • MacBook Air (1,86 Ghz) – 35 813 Kč (doposud 40 032 Kč)
  • MacBook Air (2,13 Ghz) - 41 993 Kč (47 988 Kč)
  • Mac mini (2,4 GHz) - 19 896 Kč (doposud 22 259 Kč)
  • Mac mini (2,66 GHz) – 28 638 Kč (doposud 32 252 Kč)
  • iMac 21,5″ (3,06 Ghz) – 30 628 Kč (doposud 32 899 Kč)
  • iMac 21,5″ (3,2 GHz) - 38 104 Kč (doposud 41 099 Kč)
  • iMac 27″ (3,2 GHz) - 43 078 Kč (doposud 46 300 Kč)
  • iMac 27″ (2,8 GHz) - 50 554 Kč (doposud 54 799 Kč)

Samozřejmě ceny trvale ovlivňuje i kurz dolarů, takže se mění neustále, oficiální doporučené ceny jsou ale nižší než dříve a u některých modelů to dělá skoro až 5000 korun! A to je opravdu hodně. Apple se navíc u nás hodlá angažovat více a letos nás čekají ještě další novinky.

Že bychom se na DDWorld.cz začali vážně zabývat Apple platformou, když se konečně i u nás hýbou věci k lepšímu? Samozřejmě pokud by se některý z vás měl zájem na testování a psaní o Apple PC na DDWorldu podílet, rozhodně nikomu bránit nebudeme a pokusím se být maximálně nápomocný.

Zdroj: superapple.cz

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Kadli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 17:07:37

Nevím proč, ale mě to pořád přijde drahý
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 09:07:45

To je pravda, 5000 je pěkná sleva ale ne když mi to slevní 55 000 na 50 000 to jde mimo mě.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 16:19:20
avatar
tak ony pro vetsinu lidi jsou stejne ty imacy a drazsi macbooky dost nezajimavy, nehlede na tu vysokou cenu. ale treba ten macbook pro 13" za 28k je vybornou konkurenci pro bussiness notebooky jako dell latitude, thinkpady nebo hp elitebooky. dalsi zajimavej je pak jeste mac mini, kterej nabizi slusny vykon v opravdu miniaturnim baleni a 20k za nej je taky slusna cena.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 13:41:31

Mám stejnou aberaci vnímání a nesdílím nadšení DD. Asi se s Tebou musíme nechat vyšetřit na hlavu, když nám unikají pro některé očividní věci.
A když vážně, posudek DD vůči Apple mi přijde velice divný. Na jednou stranu předpovědí, že Apple bude propadat v krizi (samozřejmě, to vyšlo naopak), teď nadšení kvůli 10% snižování cen...
Vysvětlení je jednoduché - KRIZE KONČÍ. A proto superdrahé zboží, které se kupuje hlavně kvůli image, už není tak potřeba. A aby ho vůbec kupovali, ceny MUSÍ jít dolu. Takže JE to dobrá správa. Ale o něčem úplně jiném :-)
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 17:17:13
avatar
kurevsky drahy,,i tak je to pekna stylovka
Jirka Navrátil Gocek.Tigr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 18:00:01
avatar
Konečně sleva tak hurá pro Mac Air
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 20:17:44
avatar
Myslíš ten, který bude tento měsíc modernizován? To není moudré rozhodnutí...
Jirka Navrátil Gocek.Tigr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 21:32:33
avatar
no něco jsem o tom slyšel ale myslel jsem že bude modernizvaný až příští rok
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 22:42:31
avatar
No počkat, to jsem možná spletl. Já jsem četl takové zvěsti, že z Číny jedou jedenáctipalcové Apple výrobky (možná to byly jenom displeje) a vzhledem k dlouhé době od poslední modernizace Airu...
Edit: máš pravdu, promiň
Odkaz
Jirka Navrátil Gocek.Tigr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 22:27:52
avatar
no tak já radši počkam...ale ty Airy vypadají hodně luxusně
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-06 21:42:09
avatar
Tak to vypadá, že jsem měl přece jenom pravdu - podle posledních informací mizí Apple Air ze skladů u několika předních prodejců v USA. Levnější model je prakticky nedostupný, dražších konfigurací ještě několik kusů zbylo. A úplně nějčerstvější informace mluví o stahování externích optických mechanik z nabídky...
Podle informovaných zdrojů proběhne update mezi 12. a 16. říjnem (October). Takže se nechme překvapit.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 13:42:50

Smekám. Tady tak často omluvu neuvidíš :-)
alifuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 18:13:04
avatar
S ISIC kartou máte na macy 5% slevu, ale stejně to sou drahý stroje.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 19:50:38
avatar
to je super ... 5% ze 180 000 za Apple MacPro to je 9000 a to se vyplatí
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 20:02:40
avatar
Když mám na stroj za 180 000,-, tak mi je nějakých 9 000,- ukradených...
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 22:03:41

a především student co má 180 000 na počítač je oxymoron
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 13:44:25

To je srovnatelný s pohyby kurzu
Suprak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 18:36:54
avatar
Tady se platí za exlusivitu. I když i po slevě pro normálního těžce pracujícího smrtelníka stále nedosažitelné stroje.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 19:44:34
avatar
Co je exkluzivního na nakouslém jablku?
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 21:11:53
avatar
DD promiň ale zase si musel "kopnout" do nakousnutého jablka exluzivní je to, že co znám Apple (kompy) jsou to jedny z nejkvalitnějších věcí pokud to není nepovedený kus A za to se platí . Nevím proč třeba Ares stojí tolik? je to "exluzivní"
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 22:08:27

mechanicky a designove nejlepe zpracovany - no asi bych se trosku hadal ale pod natlakem bych ustoupil, a ve vnitr je to X86 PC to uz se budu hadat do krve a nikdy neustoupim...:-)
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 06:18:46
avatar
Nevím ještě se mi nestalo, že by mě to hodilo nesmyslnej error jak wokna .D I když nejraděj ze všech mám Linux. Jen prostě je to takový hodně líbivé a kdybych kupoval notes co mě má chvilku vydržet asi koupím apple
Jelikož když kupuju věci na lyže - koupím kvalitní a co se mě líbí (pokud cena odpovídá tomu co nabízí). Tak u Applu nevím znám hodně lidí co apply používá a nechtějí nic jiného. A ani jede nsi nestěžuje
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 15:18:00
avatar
"eště se mi nestalo, že by mě to hodilo nesmyslnej error jak wokna"

Zkus na nich PRACOVAT a uvidíme jestli ti tvé bezmezné nadšení vydrží...

Padá všechno.... I Macy...
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 20:34:23
avatar
A co přesně to shodilo? Já jenom abych věděl, na co si dávat pozor. Podle Tvojí práce předpokládám nějaký Photoshop, nebo taková nějaká Adobácká pomsta, ne?
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-06 18:22:37

nejradsi ma na Applech hlasku.... nastala chyba: chyba 1 ....:-) hi hi hi to mne fakt dost vycukalo nikdy nezdokumentovana chyba...:-) ale jak jsem psal v HW rozdil nevidim, ale v OS samozrejme ano. A to je zpusobene predevsim uzavrenosti jakehokoliv systemu Apple...:-) A kdyz si clovek rucne alokuje pamet pro nejaky program v MACOS treba u toho Photoshopu tak to taky dela pekne veci, ale rozhodne nejsou ani W7 stabilnejsi (potazmo NT6.1-Server 200 ten smajlik se tam udelal sam a zmizela zavorka...:-)
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 13:51:51

Právě to, že je DRAHÉ. A že všichni vědí, že je drahé. A když ředitel firmy má na stole komp. za 150tis, každý návštěvník vidí, že firma je v pořádku. Co je obzvlášť důležité během krize. A teď o něco méně důležité, protože krize končí. A ceny klesají...
To je stejně, jako superdrahé auto, jenom levnějc. Nebo jako krásná sekřetářka, ale bez rizika konfliktů s manželkou a zbytečného léčení. Takže Apple je opravdu velice dobrý a exkluzivní když se chceš ukázat před určitými lidmi. Které mohou ti věřit na dluh nebo ne. Nebo možná počkat se splacením, protože jasně, že u tak zazobaného podnikatele všechno je OK.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 18:38:21
avatar
Nééé!!! Proč zlevňují!!!???
Takhle si to bude moct koupit každá socka a až půjdu na diskotéku obalenej dvanácti výrobkama od applu, tak už mě holky nebudou chtít !
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 19:51:29
avatar
o to nejde, socky si většinou kupují drahé věci, aby ukazovali, ž ena to mají ... přitom to mají na úvěr a ve skutečnosti na to nemají
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 13:53:59

Slušný člověk do ležících nekope. Ani vtipem. Tím více vtipem.
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 19:03:54
avatar
No, já bych měl vážný zájem o psaní do rubriky Apple. Otázkou je, jak často budu schopen publikovat články a jestli je tu o ně vůbec zájem, protože pod každou newskou o Jabku je diskuze jako přes kopírák. Ikdyž v rámci osvěty bych se do toho mohl pustit.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 19:45:36
avatar
Hodíme řeč
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 07:52:38

to bych neriskoval u někoho, kdo má v oblibě "apple, intel, nvidia".....to bude kontroverzí, až se to zatrhne....navíc se stačí podívat na hodnocení jeho "příspěvků"...
ale šak uvidíš, jak to pude...třeba to zvýší sledovanost ve jménu bulváru
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 09:35:20
avatar
Honocení mých příspěvků na DDworld.cz je asi stejně relevantní, jako Tvých na zive.cz a mobilmania.cz.
Citace:

anywherehome | 04. 10. 2010 10:50 | Microsoft Windows Vista Chrome 6.0.472.63

hehe, kdepak jste omezené a snadno ovlivnitelné ovečky, které stále tvrdíte, že Apple cena je vzhledem ke své kvalitě srovnatelná s ostatními výrobci??
Odpovědět | Souhlasím (+12) | Nesouhlasím (-27)
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 21:16:54
avatar
Já jsem rozhodně pro, nic proti DDmu, ale jiný úhel pohledu ohledně Apple by se na tenhle web hodil. Ještě sehnat někoho přes konzole
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 09:12:59
avatar
zaujem je vzdy, preco nie
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 13:57:33

No, mně by to zajímalo. Obzvlášť, kdyby ty analýzy byly poctivé.
PersonalComputer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MacBook White 2010-10-04 19:38:55

Jestli chcete já mám hotovou recenzi na bílý MacBook ale je to model ještě s 9400M, který se teď doprodává...

Se studentskou slevou stál 21k takže žádné hrůzyplné částky...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 19:46:46
avatar
jasně koukneme na to a uvidíme, můžeš to buď naházet do blogu, nebo když mi to pošles v texťáku a fotky zvláš´t tak se na to podíváme ...
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 20:33:01

hlavne co by v tech testech mnelo byt je srovnani ve vykonu na PC s MacOS a na Apple s MacOS

na PC na to existuje oficialni USB dongl, ktery dovoli instalaci MacOS na PC a to s plnou HW podporou (proc taky ne kdyz Apple je uz vlastne HW X86 platforma)

ja znal apple jako PowerPC a Quadry a pod..:-) este kdyz existoval denik prace a delali jsme it spravce tak jich tam bylo asi 100, tenkrat ty procesory RISC byli daleko vykonejsi nez nejake pentium na 150MHz, samozrejme SCSI radice a ty grafiky a tak... dneska je to k smichu..:-)

jakymkoliv zpusobem rad prispeji k odhaleni toho ze Apple je dnes jenom velmi omezene a jednoucelove PC - coz vetsine lidem k praci samozrejme vyhovuje, ale proc budu platit 2x tolik co za PC? fakt nejsem magor...

design - vaha - abych pravdu rekl pro mne je kazdy kdo si koupi Apple za ty prachy tak trosku magor, rozhodne nechci nikoho urazit ani to nemyslim konkretne na uzivatele applu

rad se zapojim do testu - radeji bych ale testoval to prevlecene PC za Apple - sehnal by jsi DD na pujceni ten dongl?
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 21:04:32
avatar
Citace:
oficialni USB dongl

Ten bude asi hódně oficiální, když to odporuje licenci na MacOS X. Rozhodně to neprodává Apple (byl by sám proti sobě), takže to ani nemůže být "oficiální".
Pokud Ti to ještě nikdo neprozradil, Apple si jede už hodně dlouho svoji filozofii "80 procent". Umí to, co potřebuje 80 procent uživatelů a umí to dobře. Že na Apple neexistuje spousta profesionálního softwaru je dozvuk krize z konce 90. let. Zlepšuje se to postupně, ale vytrvale. Hlavně se firmy bojí, aby náhodou nevyvíjely port pro Mac při nejistotě, jestli bude odbyt. Každý asi čeká, jak dopadne AUtodesk a potom se to utrhne. Aspoň myslím.
Potom následuje tradiční nářek nad předražeností Apple, ale už se pomalu lepšíte, ještě v pátek byl Apple třikrát předražený, dnes už jenom dvakrát... Pravda je ta, že Apple má strašně málo přímých konkurentů, většina "konkurentů" je na hony vzdálená. Apple mají jisté vlastnosti, které se v PC světě nevyskytují a naopak, takže jakékoliv srovnání nejde provést pouhým porovnáním čísel podle klíče menší\větší, ale musí být doprovázeno poznámkou, upřesněním, hlavně u nás, kde je obecná povědomost o Apple ubohá.
Design chápu jako kombinaci materiál+tvar+výrobní technologie a zas to není moc s čím porovnávat. Radši ani nebudu připomínat, jak dopadly pokusy zavedených výrobců z PC světa o napodobení úspěšných Apple produktů - viz dražší a horší kopie MacBooku Air v podání Msi. Váha je s ohledem na použité materiály a kapacitu baterií průměrná, ne?
Tvoje posedlost testováním Hackintoshe je krajně podezřelá, proč tak moc toužíš ukázat, že operační systém, vylazený na všeho všudy osm kunfigurací pojede hůře na tom, na co to nebylo navrženo, zkompilováno, vychytáno? Podivné...
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 21:29:49

psal jsem: jakymkoliv zpusobem rad prispeji k odhaleni toho ze Apple je dnes jenom velmi omezene a jednoucelove PC - coz vetsine lidem k praci samozrejme vyhovuje, ale proc budu platit 2x tolik co za PC? fakt nejsem magor...

tzn. ze bych rad ukazal ze po HW strance bude mit Mac stejny vykon jako PC s tim podle tebe neoficialnim donglem, a to za 2x tak velkou cenut, nikdy jsem nechtel na klonu ukazovat jak je Apple spatnej...:-) to by napadlo jenom fanatika

pak jsem psal:
jakymkoliv zpusobem rad prispeji k odhaleni toho ze Apple je dnes jenom velmi omezene a jednoucelove PC

tzn.: je stabilni a hlavne na profesionalni SW - protoze je to zalezitost OS a SW a ne HW, vzdy byl vetsinou profesionalni SW predevsim na MAC a ne ze vyvojari cekali jestli to bude mit odbyt

mne jde o to ze ja znam Apple uz z dob kdy to opravdu mnelo smysl, dnes je to k smichu, 99% lidi ma cokoliv i jako modni doplnek a hlavne skvostny design... Nic takoveho jsem porovnavat nechtel chci porovnavat vykon. A PROC BY TO JAKO NESLO KDYZ BUDE TEMER IDENTICKY HW A IDENTICKY SW????? Nez ti priste nabehne zila na cele tak premyslej a cti pozorne.

a pak jsem taky psal: rozhodne nechci nikoho urazit ani to nemyslim konkretne na uzivatele applu

tak nevim ale todle jsi vzal secsakramentsky osobne..:-)

Tvaris se ze by jsi otestoval celou platformu iMac - Mac - Apple ale na to nemas ani nikdo z nas, kazdy muze udelat dilci testy ktere v urcitem mnozstvi budou schopny vytvorit nejaky poradny pohled na Apple vs PC a pod... Rad prispeju presne tim testem ktery jsem popsal v mem prispevku.

Ach ta mladez dneska startuje na prvni naslap, opakuji znova apple byl znicen prechodem na X86 intel... a oddeluj MAC OS a HW Apple - totiz apple uz HW zadny nema jenom design a MAC-OS, bohuzel takova je realita

Servery a spec. Apple sem prosim netahej o tom jsem take nemluvil

jo a este skus na iGoogle vyiGooglovat EFI-X USB dongl..:-) asi budes prekvapen
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 22:06:41
avatar
Obávám se, že máme stejný problém - oba čteme něco, co není psáno, případně domýšlíme o krok dál, než co skutečně čteme. Můžeš být, prosím, konkrétní, co jsem vzal osobně? Osobní (subjektivní) byla jenom pasáž o pejtí designu, nic víc nebylo osobně myšleno, nebyl důvod. K profesionálnímu softu - možná je na Apple procentuálně víc profesionálních aplikací, ale v konkrétních číslech je to jednoznačně ve prospěch PC.
S tím porovnáním se nechám překvapit, ikdyž bych si tipnul, jak to bude vypadat, ale rád bych se mýlil.
A ty "urážky", to mě nechává klidným, mě neurazí ani o dva levely silnější kalibr. Takže v pohodě. Jenom nechápu ten moderní přístup na diskuzích, kdy PŘEHÁNÍM řeknem, že určitá skupina lidí jsou kreténi, ale není to nic osobního, nebo nic ve zlým, ... Když chceš říct, co si myslíš, tak to řekni a hotovo, žádné změkčování ramenatých kategorických soudů.
Nikdo se nijak netváří, do ksichtu mně nevidíš, já jsem jenom řekl, že bych chtěl psát do rubriky Apple, o objemu nebylo řeči, takže tolik k platformě. Jinak snad sis nemyslel, že budu kupovat něco, co nepotřebuju jenom kvůli tomu, abych to otestoval pro nadšenecký web a užil si svých deset sekund anonymní slávy, ale no táák.
Podle kontextu předpokládám, že jsem o něco mladší, ale stejně si myslím, že Apple byl paradoxně zachráněn (dobře, rozhodně mu to neublížilo) přechodem na x86. Proč?
a) výkon\Watt,
b) výkon,
c) podpora technologií,
d) virtualizace,
ale třeba tomu rozumíš víc a doufám, že v článku důkladně rozebereš.
Apple nejde dělit na HW a SW. A "svůj" hw má - když začnu A4 procesorem, což je licencovaný ARM, upravený (nikdo neví jak moc) pro potřeby iP4 a iPadu, základovakama, které si Apple navrhuje sám a, a končím :-).
A samozřejmě, že Apple nevyrábí vlastní CPU, grafiky, disky, paměti, displeje a já nevím co všechno, když si to může nechat u někoho podle svých specifikací vyrobit. Proč by to vlastně dělal? Z ekonomického hlediska naprostý nesmysl, mnohem lepší je vybírat si mezi několika výrobci, kteří splní mé specifikace. Kdyby si měl Apple vyrábět všechno sám, jednak by neměl na nákup potřebných výrobních firem a i kdyby, byl by to risk, který by přinesl jenom, opakuji JENOM možnost nalepit na krabici cedulku 100% Apple.
Mimochodem, o serverech jsem nemluvil.
PS: to je zase román, to je strašný.
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 22:26:43

nechci romanovat taky...:-) ale ja bych chtel opravdu udelat vykonove porovnani a ty jsi mi dopredu vyvracel neco co je 100% mozne ale ta cisla ziskame az po tech testech, co kdyby jsme se to snazili spojit nevzniklo by z toho neco co by opravdu pomohlo porovnani tech "sracu" at PC nebo Apple. pohled "fanatikPC" vs "fanatik Apple" (ber s nadsazkou). Nemyslim si ze se buh vi jak vyznam v Applech, ale v tech co byvali opravdu Apply jsem se dlouho pohyboval. S tou zilou to bylo kvuli tve "aroganci v tvem textu": "Tvoje posedlost testováním Hackintoshe je krajně podezřelá, proč tak moc toužíš ukázat, že operační systém, vylazený na všeho všudy osm kunfigurací pojede hůře na tom, na co to nebylo navrženo, zkompilováno, vychytáno? Podivné..." a este neco o tom ze uz to s nasim povedomi je lepsi jako o Applech, jako kdyby jsi byl guru Apple.

Pojdme diskutovat a testovat a pak ustupovat ve svych nazorech nebo potvrzovat sve nazory --- i kdyz nekdy na tech diskusich mam pocit ze se proste nediskutuje (teda temer vsude jsou to temer vsechno bludy napadani urazeni a nic konkretniho hmatatelnehoa hlavne ne k diskusi)

tak kdyztak tady: itsPGD@centrum.cz

:sorac DD ze jsme tak zasrali diskusi zase "kohoutimi kidy"..:-)
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 22:39:06
avatar
Ok, testuj, do toho držím palce
A tu pasáž o povědomí - tos asi špatně pochopil. Měl jsem tam napsat ne "u nás", ale "v naší republice". A za tím si stojím, protože drtivá většina lidí, se kterými jsem se setkal, má naprosto kusé informace, notně prokládané vyloženými nesmysly. Čímž nechci tvrdit, že jsem nějaký mistr světa, chraň Bůh. Jsem teprve mladý a nezkušený Apple-fanatik a musím se ještě hodně učit. Ale to se časem zlepší, není jiná možnost.
Ale zvládám to dobře, co? Kdejaký militantní PS3 fan by valil fresnelky.
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 12:42:43

No jo ja bych testoval, ale potreboval bych ten USB Dongl... pujci nekdo? bude nekdo napomocen?
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 14:05:16

No to je skvělé, kamarádi! Budeme mít hned DVA různé kvalifikované názory na APPLE. Z takových diskuzí my ostatní se může dozvědět mnoho zajímavého. Jen více o Apple a méně o sobě prosím :-)
A s tím donglem - je to zajímavé, ale kde jsou?
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 15:52:48

zjistil jsem ze firma pod natlakemm soudniho razeni musela tusim letos ukoncit tuto cinnost dongl se jmenuje EFI-X firma psystar... na netu jsou i nejake naprodej ale nebudu nikomu davat 2tis za to abych nekomu udelal recenzi, mne se libi DD-ho napad na Apple rubriku a timto postojemk a testy bych prispival, ale nebudu za to este platit... Takze kdyz se fakt nekdo najde a pujci "recenze" z meho pohledu na Apple bude. Jinak existuji nejake SW klonitka, ktere nevim jestli funguji jako ten USB dongl.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 19:47:54
avatar
Ja nevim, ale daji se koupit jen nejake komponenty? Ze bych si to doma slozil

iSleep - osveta je vzdycky dulezita. Tak do toho jdi!
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 19:52:32
avatar
To je iSheep - iOvce
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-04 22:05:19

i OVCE (read english)... :-) neber osobne pokus o ftip

no dobre nepovedenej vtip..:-)
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 08:13:34
avatar
Já jsem Jablko vždy považoval za velmi kvalitní kus železa a cena to musí posoudit ti kteří ho kupují.Pro mne příliš velký luxus.
RizeCZek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Apple a dalsi 2010-10-05 08:49:13
avatar
No, ze ba se DD zacal zabyvat i konzolemi? kdyz i Apple? Tento webik beru jako velice kvalitni ohledne PC platformy, rozmelenim zajmu na dalsi platformu si myslim spise ublizi. Mimo to bude zalozeno na velky flame mezi priznivci PC a Apple. . . Tak jak ATI-AMD (pro me je to stale ATI, i kdyz uz vlastne neexistuje :-) a nVidia. Intel vs AMD. . . atd.
Na Apple jsou specializovane webiky, tak jako na PC ci Linux. . . ale pokud ma DD specialistu na Apple produkty, neni lepsi zalozit "dcerinny" web ciste na Apple?
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 14:06:58

Na to, aby byl kvalitní vůči Apple, měl by toto téma vzít někdo jiný. Škoda, že tady už není Condor vůči Lunuxu...
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 14:20:06

jo to je dávno co sem ElCondor chodíval, jeho odchod byl dost "nepřátelský", prej že když nahlídnul do pozadí DDW, nestačil se divit, jak se nadržuje AMD/ATI a recenze se dělají tak, aby ATI vždy vedlo. Tedy tenkrát
Co je na tom pravdy nevím, ale mě ani nechybí
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 16:44:06

Kdyby byl, byla by tady rubrika Linux. Takže mně chybí, i když jsem se s nim dost hádal.
Foxnec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-10-05 12:22:48
avatar
Slevy jsou to pěkné, například můj oblíbený MacBook Pro 13' vyjde při dovozu po zaplacení cla a daně na podobné peníze, což bourá představu o výhodnějším nákupu v USA. Pokud ovšem nemáte kamaráda, který by byl ochoten vám jej přivést v kufru až se bude vracet z USA ;-)
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - apple from us 2010-10-05 16:51:34
avatar
Ted(3.9.) si nechal bracha privezt zakladni konfiguraci Apple Booka 15' z US a v prepoctu ho vysel na 33 tisic a kdyz tady vcera k nemu kupoval v Apple store mouse za 1,3k KC tak jsem se jen smal, nebot vzhledem k umisteni USB na leve strane Booka(jsou veci ktere maji nedomyslene soudruzi od Appla a USB rozbocovac ne kazdy chce na stole k notebooku mit, ze?) a kratkemu dratu u mysi nadaval jak "censored" a nakonec si stejne pripojil starou cestovni mysku od notebooka s Win.

Jinak sam mam s Macy dobre zkusenosti, ale jsem ITak takze spise na praci, ovsem i bezny jusr si na nej behem tydne dvou zvykne nebo se vrati znechucene k Win platforme.
Pokud by klesly ceny na normalnejsi uroven odpovidajici ciste HW a SW na Macich, rozhodne by to nebyla spatna volba.
Ovsem to se nestane, neb Apple se snazi byt cimsi exklusivnejsim. Navic porovnavat jen ceny v US a v EU, potazmu u nas, nema smysl. Jde spise o penetraci, ktera je v Americe u Macu vyssi(tudiz i dalsi uzivatele se "nabaluji" na Appla rychleji, navic je preferovan na jejich skolach) a o to, ze bezny amik vydela na sveho maca mnohem rychleji nez bezny cech.

good luck with M@c
iSheep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-05 20:31:53
avatar
Já bych si každopádně pořídil bezdrátovou myš, protože kabely fakt nemusím. A USB nalevo je pro mě jako praváka ideální umístění, protože když už třeba používám myš, mám pravou ruku těsně u notebooku a kdybych se měl neustále zasekávat o konektor v USBčku a rejdit tam drátem. No, nikomu nic nevnucuju...
A dobrá rada na závěr: ať si pan bratr zkusí zvyknout na trackpad. Ze začátku je to strašný, ale jak člověk jednou zkusí multitouch, nechce jinak a myš v 95 procentech nepotřebuje (já jenom na Blender).
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1196x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2098x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1921x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1291x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1287x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníFriday, 19 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3905x
Komentářů: 0