Nintendo představí konzoli Wii2 s tříjádrovým IBM procesorem a grafikou Radeon HD 4800? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 15 duben 2011
altVydá se směrem Xbox360 a PS3 a obě výrazně překoná. Nový pohybový ovladač s displayem

 

 

 

 

 

Vypadá to, že Nintendo odstartuje nástup nové generace konzolí. Nástupce Wii je prý doslova za rohem a Nintendo jej prý představí na E3 výstavě. Nintendo zcela jednoznačně vyhrálo souboj současné generace konzolí a to velmi překvapivě. Jenže v poslední době už se potýká s poklesem poptávky i poklesem zájmu vydavatelů her. Přeci jen je Wii už poměrně technologicky a výkonově zastaralé a tak Nintendo s velkou pravděpodobností nástupce Wii skutečně představí.

Velmi dobře informované zdroje tvrdí, že konzole je již hotová a připravená a tvrdí, že vypadá jako Xbox360 SLIM, jen je prý hezčí. To hlavní je ale hardware. Současná generace konzolí je beznadějně zastaralá. Většinu her nezvládne v 1080p a když tak bez moderních detailů, vyhlazování, s nízkým rozlišením textur a detailů prostředí a tak dále. Problémem je zejména nedostatek paměti a velmi zastaralé grafické karty, kdy v Xbox360 tepe čip na bázi předchůdce ATI Radeon HD 2000 generace a v PS3 dokonce ještě architektonicky starší čip na bázi GeForce7. Od nové generace konzolí právem očekáváme posun tak aby se opět posunul i herní vývoj.

Nintendo „Wii2“ nás prý nezklame. Konzole má prý nový tříjádrový procesor IBM PowerPC a grafickou kartu s čipem ATI RV700 s podporou DirectX10.1 a ShaderModel 4.1 a 512MB grafické paměti. Samozřejmě nevíme, k jakému modelu řady HD 4000 bude možné výkon přirovnat, ale kdyby to bylo skutečně třeba k HD 4800, tak by to bylo opravdu bezva. Navíc není vyloučeno, že by se parametry mohly ještě změnit, protože konzole by se na trhu měla objevit až příští rok, takže by se klidně uvnitř mohl objevit mnohem vhodnější čip AMD s podporou DX11 generace HD 6000.

Konzole by tak měla být poměrně blízká PC platformě, což by výrazně zlevnilo vývoj a zjednodušilo portování. Architektura bude ale plně kompatibní s hrami Wii a gameCube. Ninteno prý zdokonalilo i pohybový ovladač. U nové konzole se objeví s dotykovým 6“ displayem, přední kamerkou a několik dalších ovládacích prvků. Samozřejmě berte to jako spekulace, ale vypadá to dost nadějně. Nintendo by tím navíc donutilo i konkurenční Microsoft s uvedením svého Xbox720. Ten by měl také stavět na AMD grafické kartě, ale už s podporou DirectX11. Nutno říci, že už včera bylo pozdě.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 09:05:33
avatar
No, a nakonec celé velevážené Sony a MS, trumfne Nintendo, kterýmu fandím nejvíc já :o)
Btw, DD nevíš aspoň odhadem jak je ten IBM procesor výkonný?
kapa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 09:28:28
avatar
Tazko by ho bolo aj s cim porovnat, kedze nebude x86 ale ak bude nieco ako 3jadrove cell + grafika AMD s aspon 800SP a viac a 256 bit zbernicou tak ten vykon na konzolu bude oproti konkurencii superovy. Fandim im a nech sony ostanu len oci pre plac....
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 18:57:09
avatar
No jako jak sem psal už níž, mám "strach" že 3 jádro na PPU, bude jako nejpravděpodobnějšim kandidátem to CPU, který tepe v X360. Je to už odladěný, levný, málo to žere a nemusí se nic novýho vymejšlet...ale mohu se mýlit : )
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 09:08:14
avatar
taky si myslím cpu v Wii 2 nebude tak výkoný jak třeba CELL v ps3
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 12:33:05
avatar
Ale wii narozdil od ps a xboxu nejede na "grafiku" ale hratelnost. Wii povazuju jako jedinou konzoli v teto dobe, ktera byla prinosem a co se zabavy ve vice lidi tyce, tak bezkonkurencni. Ale PC je proste PC :-)
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 15:59:37
avatar
Tohle plyne z úst lidí, který většinou Wii viděli tak maximálně za výlohou v obchodě : )
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 18:26:59

Vykon CELLu v PS3 v teto dobe neni uz az tak ohromny , a dale PS3 pouziva slabsi variantu Cellu + problem je slozitost spravneho napsani sw pro cell
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 18:25:39

IBM PPC je jak v X360 ( 3 jadro) tak i v PS3 ... Cell je vnitrne PPC 64bit + 8SPU ( PPC32bit ) ..... takze IBM pohani vlastne vsechny konzole ....
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - lidi by se měli začít chovat z 2011-04-16 09:55:45

lidi by se měli začít chovat zodpovědně a opravdu když uvidí, že někdo provádí takové h*jzloviny, tak je prostě nekupovat.....od Sony už nikdy nic nekoupím
viperman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vsetko ma dve strany 2011-04-16 15:08:00

no a ja si kupim sony ericsson arc... konzole mam na haku tak ma ich politika moc netrapi, a btw kazdy vidi iba jednu strancu mince, to ze nefungovala playstation network kvoli hackerom to je v poriadku ne?

a btw, ludia ked si nieco kupuju tak nech si zistia podmienky za akych to kupuju...urcite to malo sony osetrene, nejakymi blabolmi ze je to zariadenie cisto urcene na hranie hier atd, a mozu kedykolvek zmazat podporu nejakych veci (linux atd)....kvoli nejakemu dovodu. vsetko je to o politike, ak taku politiku maju. nech to ludia nekupuju a potom sa nestazuju.


kazdy si brani svoje hniezdecko a svoje produkty, ak si niekto mysli ze apple, microsoft, alebo hocijaky iny velky gigant by reagoval inak, tak je velmi naivny.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 16:32:22

jj, většině je všechno jedno, pak se nediv, že svět je takový, jaký je

a trochu reality.....podmínky Sony změnila dřív, než si to lidé koupili ;-)

a né vždy je vše od výrobců tak průhlédné a férové, že vše pochytíš již při nákupu ;-)
viperman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 19:31:53

nemozu len tak zmenit podmienky, jedine ze by tam bolo napisane, ze v buducnu mozu zmenit podmienky, ak uz sa hrame na slovicka..
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 20:00:15

a to je normální....takže sám vidíš, že výrobci se můžou chovat (a taky chovají, viz banky) jako h*jzlové
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 09:58:36
avatar
Když ta konzole má vydržet zase 5 let , tak tam měli dát takovej HW, aby byla aspoň 4x výkonější než PS3, nebo XBOX 360. Takhle to zase bude slabej krám Zlatý PC. Tam si koupim 2 výkoný grafiky a hraju si na 3 monitorech s Full HD s vyššími detaily než na konzolích, s nižší cenou her a ještě v češtine Sorry že je to tak přísně napsaný, ale je to pravda
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 16:45:23
avatar
Kromě té češtiny máš pravdu. Většina distributorů (hlavně třeba EA) neplánuje překládat nadále hry.
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 09:47:52
avatar
No ale například: BFBC2 má češtinu proto, protože ji tam udělali normální lidi. A to samý bude s Dragon Age 2...
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Špatný nadpis 2011-04-16 10:53:34
avatar
Představí Nintendo konzoli Wii2 s tříjádrovým IBM procesorem a grafikou Radeon HD 4800? - Takto to má být, kdy se to konečně naučíš Jeníku, vždyť je to učivo základní školy
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 11:00:41
avatar
Jsem rád že tam bude šlapat AMD gráfa když už ale škoda že tam nenašlapou nějaký výkonnější a novější model.na druhou stranu stejnak si ji nepořídím a tak mi to může být jedno.
Camazoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 11:01:46
avatar
Hm, kdyby ta zpráva byla 3 roky stará, tak bych možná byl i překvapený.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 16:45:41
avatar
Jop, před 3 lety by ta konfigurace byla docela aktuální.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 13:46:59
avatar
Si dělají srandu?? To tam nemůžou dát, aspoň nějakou dnešní grafiku (HD6xxx nebo GTX5xx) a 4jádrový cpu?
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 11:44:41
avatar
Jj, hlavne tá grafika by si zaslúžila niečo aktuálnejšie, ideálne HD 6000 a DX11. Keď si zoberiem, ako dlho je tu s nami Wii... 4 a pol roka a pri uvedení Wii 2 to bude asi 6 rokov!! Ak bude platiť lineárna závislosť pri uvádzaní na trh, Wii 3 by mohlo prísť až niekedy na konci roku 2018!
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 13:47:15
avatar
tak to ať tam dají minimálně HD6990 nebo GTX590
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 16:39:53
avatar
Dva čipy nie... Ale jeden plnohodnotný Cayman XT by potešil! Aspoň podtaktovaný.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 17:14:02

HD68XX, čtyřjádto, 8 GB RAM, HDD, BR.... a to celé za 4000 Kč....Krásný sen.
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 19:19:33

JJ tá konzola musí byť v prvom rade lacná. Ale aj 3 roky starý hardware je X krát výkonnejší ako majú súčasné konzoly.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - lacná 2011-04-16 22:52:30
avatar
O tom by Playstation 3 mohol napísať román, cena pri uvedení bola 499€ resp. 599€... Aj Wii bolo za 250€ kedysi.

BR nepotrebujem, HDD suplujen SD kartami a ani 1GB RAM nie je dnes predražená záležitosť. Pochybujem, že tomu dajú viac.
Nintendo nikdy nevydá konzolu, ktorú by muselo dotovať. Zato ryžovať vedia na vlastnom hardware slušne, viď 3DS (aktuálne 253€). To vôbec nepovažujem za lacné.
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 12:40:05
avatar
Jn, ale nintendo de uplně jiným směrem, než ostatni konzole! Ostatní kopirujou PC a to dost špatně, ale wii jede prostě na hratelnost a to mi nikdo nevymluví! Jednoduchá grafika, dobrá zábavnost ve více lidech, velká televiza a dost prostoru kolem ní.. K tomu nepotřebuje HD 6990 ani žádnej buldozer!!! Tady všichni jedete na výkon, ale k čemu výkon, když ty hry stojí za h***o! Je sice hezký, že si crysis 2 zapaříte na eyefinity a na plný detaily a že za kompl dáte 30 táců, ale jak dlouho vás to baví hrát? Pozvete večer kamoše na pivko na fotbal a pak si sednete ke komplu a koukáte jak se hraje na eyefinity? S Wii si aspon užijete srandu ve více lidech.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 13:54:05

Přesně tak, Wii je skutečně konzole, svébytná kategorie hraní. Na nic si nehraje. Zbytek se tváří jako alternativa PC.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 15:54:33
avatar
ja ti nevim, ale i na ps3 nebo xboxu se da takle dobre zahrat. pripojis dva gamepady a hned si pred velkou telivizi muzes davat turnaje v mortal kombat, street fighterech, tekkenovi nebo klidne si zahrat nejakej fotbal ci treba army of two. mortal kombat na ps2 sme treba hravali u kamose na baraku kdyz sem jeste byl na vysoke. hodili sme maso na gril, vypili se u machacka a ti co potom jeste "zili" sli hrat turnaj
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 18:41:03

To je právě ta silná stránka PS3, XboXu. Lidi se baví spolu. PC je individuální a můžeš hrát po síti kilometry od sebe. Problém je ve hrách, které se vyvíjí pro všechny platformy společně. Při velkém rozdílu HW. PC se honí za výkonem a efekty. Já mám raději zaujetí dějem. Deus ex byla úžasná hra, svým dějem a atmosférou. Nepotřebuji 150x vyhlazení. Wii má většinou jiné hry, jednodušší. Ale pobaví a lidi jsou spokojení. Konzole jsou prostě jiné. Ani lepší ani horší. Jiné.
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 11:45:12

Tak když to začali vyvíjet, pravděpodobně žádná jiná grafika nebyla vhodnější a tak se rozhodli pro HD4800, ale ještě se něco může změnit, navíc se jedná o neoficiální informace Ale kdybych byl na místě Nintenda, tak tam dám raději GTX 2xx (kdyby to měla být jedna z řad HD4xxx nebo GTX2xx) jelikož ty čipy jsou celkově zvládnuté lépe jak HD4xxx
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 12:48:03
avatar
Nemas pravdu , rada 2XX je podla mna najhorsia co nVidia vyplodila od cias Geforce 5000, monsrtozne obrovske GPU skoro 2x tak velke ako 4870 , a len o malo vykonejsie ...
z pohladu Nintenda je to nepouzitelny kus kremiku
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 16:56:33
avatar
to je pokus o flame?
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 17:23:19

Tak pokud nemyslel GTX250 , tak to tenkrán bylo výkonově krásně seřazené - HD4890/ GTX280/ HD4870/ GTX260/ HD4850, těžko volit. Jedině AMD měla DX10.1
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 11:30:00
avatar
zapomínáte na nutnost kompatibility a protože Wii má dnes ATI čip, je samozřejmě jasné, že v ATI strategii bude pokračovat ... stejné to bude u Xboxu ...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 12:05:38

Tady šlo o výkon a tak je to stejné, nešlápla by vedle ani s jednou. Wii používá ATI (AMD) a je s ní spokojená, nemá důvod měnit.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 15:49:02
avatar
no k zajisteni kompatibility rozhodne nepotrebuji mit graficky cip od ati/amd. kdyby ta kompatibilita zavisela na gpu, tak krome stejnyho vyrobce by treba musel mit i stejnou architekturu apod.
fox of fire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 09:29:41
avatar
Neprehanis to, DD? Nekdo ma jiny nazor (ktery mozna trochu plyne i z neznalosti) a hned je to pokus o flame?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 11:28:56
avatar
nepřenáhím, u tohoto diskutéra by to totiž nebylo zdaleka poprvé ...
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 14:16:53

Ako dlho tu moze byt dx11 kym ho nevystrieda dalsia verzia? Lebo teoreticky by nove konzole mohli byt aj dx12 ak by to do tej doby stihlo.
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 12:42:00
avatar
K čemu dx 12, když ted nevyužijí na plno ani dx 11?
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 12:02:39
avatar
Teda ale mohli by do toho dát taky už nějakou grafiku s DX11 ať se nám to začne pěkně sjednocovat.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 12:26:24
avatar
Tak lepší než nic, každou novou konzoli bychom měli mi PCčkáři trochu oslavit, protože nám nic jiného nezbývá.

Rozhodně lepší, když bude marketing protěžovat tohle, než když udělá podvodný humbuk, jako když znovu vydali Xbox360 jen s pár fičurama a novou krabicí...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 12:37:46
avatar
Zaplat panbuh aspon za to doma to mit sice nebudu, ale aspon se vyvoj pohle trochu dopredu ...doufejme.
Gembo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 13:43:37
avatar
chcelo by to uz pretlacit dopredu directx 11, takze toto nepovazujem za velky prinos, kedze konzoly sa neupgraduju dlhsiu dobu, takze directx11 by malo byt u novej generacie konzol povinnost. dufam, ze sa poponahla aj xbox a ps aby nebrzdili vyvoj.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 18:54:26
avatar
Nebylo by lepší rovnou nějakej DirectXNext (12?) : )
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 09:52:58
avatar
Byl... Protože tu zase budou konzole cca 7 let
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 15:44:09
avatar
nejlepsi by bylo, kdyby nemeli zadnej directx..na konzolich totiz jakejkoli dx zcela postrada smysl.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 22:09:25
avatar
Přesně tak! Lidi si neuvědomují, že dx vznikl jen proto, že byl win32 api pro 3D grafiku moc pomalý. Konzole mohou mít mnohem víc nízkoúrovňové API, které nepřistupuje k GPU přes ovladače, ale přímo. Navíc pro Sony i Nintendo je nějaké dx stejně nepoužitelné kvůli licenci.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 17:41:55
avatar
čím víc budou konzole výkonější tím víc budou brát suverenitu PC,vemte si jak tato generace konzolí ovlivnila pc pladformu
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 18:17:19
avatar
Tříjádro od IBM? To mi smrdí tim procesorem co je v X360....
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 09:53:20
avatar
Pichoslav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 18:20:10

Tak pokud bude Nintendo pokračovat v současné strategii, kdy se neplete do PC her, tak by byla ta naznačená sestava plně dostačující a hlavně obrovský pokrok.

Stačí se kouknout na čem jede Wii (podle Wikipedie):
Procesor: IBM typu PowerPC, vyrobený 90 nm procesem, taktovaný na frekvenci 729* MHz,
GPU: ATI s kódovým označením „Hollywood“ vyrobený 90 nm procesem, taktovaný na frekvenci 243* MHz,
88 MB operační paměti (o kterou se dělí GPU s procesorem)
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 18:58:28
avatar
Wii byla v době vydání zastaralá a koukám že Wii 2 nebude jiná. A mimochodem 3 jádrový IBM power PC procesor je už v X360
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-16 22:56:26

Doufam ze Battlefield 3 opravdu naplni ocekavani a plne vyuzije DX 11 a ze bude plne 64 bit snad bude taky prinosem. A az to uvidi konzolisti tak pozahazuji ty stare kramy a prejdou na PC Pekny sen
sonoluca [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 00:48:16
avatar
Můžu tě ubezpečit, že nikdo nebude přecházet z konzole na PC kvůli grafice.

Osobně jsem se díky konzoli vrátil po cca 4 letech ke hraní, PC mi nechybí a grafika není věc, která by u her byla pro mě stěžejní. Přijde mi, že ikdyby byly konzole 10x výkonnější než PC, stejně furt bude někdo brblat.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 09:19:12
avatar
Jo tohle se vlastně stalo i mě, že sem se díky tomu vrátil ke hraní. Nějak nechápu sice proč, ale je to tak...
fox of fire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 09:35:49
avatar
mas naprostou pravdu, ale tady, na webu plnem HW nadsencu to proste malo lidi dokaze pochopit
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 11:21:31
avatar
[rejp] To bude tým, že na konzolách sa nič iné okrem hier robiť nedá [/rejp]
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 15:17:06

Ano grafika neni vsechno a pokud neni hra dobra sama o sobe tak to grafika nezachrani. Coz ale neznamena ze by hraci nemeli vyzadovat co nejlepsi grafiku protoze radsi budu hrat dobrou hru se super grafikou nez bez. Grafika dobre hre prida dobrych 30-50% zazitku navic. Pokud by to tak nebylo tak bysme treba mohli hrad akcni hry v kvalite grafiky DOOM 2 ze nebo rovnou prvni Wolfstein Ja osobne si zahraju stejnou hru v kvalite grafiky Crysis mnohem radsi. Prestan si nalhavat ze grafika je nedulezita. Je sakra dulezita
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 10:21:18

na s*ctor* vyšiel krátky článok o nvidii, je tam písané aj o konzolách, zaujímavé info je najmä na konci o ipade:

"V tabuľkách ukázali, že rýchlosti GPU procesorov sa zvyšujú dvojnásobne každý rok a PC je už v porovnaní s konzolami v tejto oblasti vo vlastnej triede. Konzoly technolgicky zastali v roku 2005, čo je už viac ako 10 násobne pomalšie ako dnešné karty. Na konzolách priblížli aj nárast grafického výkonu mobilných zariadení, kde porovnali výkon Xbox360 s iPadom. Tu napríklad iPad1 bol 250 krát pomalší ako Xbox360, ale iPad 2 je už len 25 krát pomalší ako Xbox360. Nvidia tvrdí, že do pár rokov mobilné zariadenia prekonajú aktuálne konzoly."
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 10:43:21
avatar
Dobře jim tak
crazyman2882 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 13:43:48
avatar
už tam naozaj mohli dať aspoň nejakú grafiku s DirectX11... možno by sme potom videli aj viac takýchto hier na počítač... otázkou je ktorú grafiku by tam dali... ak by sa rozhodli pre NVidiu tak by do konzolí mohli implantovať aj PhysX... ale do konzolí by sa aj kvôli spotrebe a prevádzkovým nárokom hodilo skorej AMD... len dúfam že Sony a MS si počkajú na nový výrobný proces a nové grafiky...
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Řada 4xxx? 2011-04-17 17:56:34
avatar
Tak jestli je toto pravda, tak to potom musi byt voda na DDho mlyn, protoze tohle by opravdu byl priklad, jak konzole zabiji HW rozvoj! Vazne, jestli nekdo prijde s novym produktem a osadi ho x let starym HW, tak mi to pripada smesne (byt i tohle bude vykonnejsi nez konkurence).
greg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX 2011-04-17 17:56:57

Nechápu proč se v článku a následně v diskuzi řeší DirectX11? Toto API je záležitost čistě Microsoftu a OS Windows, s konzolemi Wii nebo PS3 nemá nic společného a jediná konzole která má k API Microsoftu nějak blízko je Xbox. Nintendo by bylo hloupé kdyby se směřovalo s nástupcem Wii k omezujícímu API jiné společnosti. Nintendo nemá jediný důvod pro podporu DiretX v jakékoliv jeho verzi.

Stejně tak DirectX11 není truhlice která by v sobe skrývala nějaké nové technologie, je to jen API. Jakákoliv technologie „zlepšující“ vizuální dojem grafiky funguje nezávisle na DirecX, a pokud si pro ni Nintendo napíše vlastní rozhraní/API, tak mu bude fungovat na jeho konzoli úplně stejně, nebo dokonce lépe, než funguje právě přes dosti omezující DirecX vázané na Microsoft.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 20:21:06
avatar
ale i tak bude grafika v Wii2 bazmek oproti dnešnímu hiendu, což ale zbylé 2 společnosit u svých konzolí nedopustí, takže zase nintendo bude spíše o ceně a přístupnosti.
Leon1464 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-17 20:31:16
avatar
Takže CPU zhruba srovnatelné s Xboxem360 a výběhový grafický čip od ATi, no nemyslím si že by s touto konfigurací chtělo Nintendo vyřešit zastaralost konzolí. I když oproti Wii tu jistý posun je ;)
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-18 18:48:13

Je tam hlavně málo paměti, na to si vývojáři nejvíce u konzolí stěžují , proč jim Nintendo nikdy nemůže vyjít vstříc?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 563x
Komentářů: 2
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1374x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1057x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1151x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3736x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1448x
Komentářů: 0