Přemožitel Veyronu - TranStar Dagger GT - 500km/h? Tisk E-mail
Napsal J.C. Denton   
Monday, 12 July 2010
Na rok 2011 se chystá nový supersport, který má za úkol jediné. Porazit dosavadní nejrychlejší automobil Bugatti Veyron. Podaří se mu to? Zatím to vypadá, že ano (alespoň na papíře, kde se celý projekt v tuto chvíli nachází). Snad se to celé podaří ... 1360 kg vážící roadster bude pohánět notně vylepšený motor Corvette LS7 s výkonem přes 2000 koní a točivým momentem 2710 Nm. Odhadované výkony jsou pak jak z pohádky. Posuďte sami: z 0 na 100km/h zrychlí za míň jak 1,6 s, čtvrt míle zvládne pod 6,6 s a maximální rychlost by měla být přes 482 km/h a mluví se i o překonaní 500 km/h. Spotřeba pak má být krásných 15l benzínu při rychlosti 480km/h. Akorát že za minutu, ne za hodinu :-) Pokud vás tohle autíčko zaujalo, tak si přichystejte něco kolem 9-15 milionů a utíkejte si ho objednat, třeba to ještě stihnete. Pro první čtvrtinu roku 2011 se vyrobí jen 5 kusů.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 15:17:54
avatar
Tak teť udělám nějakou Spořku a pak mažu sbalit majitelku pumpy.A hurá pro něj.
Xaphan69 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-14 07:18:00

To se v maximalne zakonite nemuze udrzet na silnici, to se musi prevratit dozadu :-). To je neuprosna fyzika a nevypada to na nejake extra pritlaceni.
sikmunt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 15:58:31

no treba uznat ze je naozaj pekne... a ak sa im podari prekonat tych 500km/h tak si no mozno aj kupim... ale verziu 1:43
ripple [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 16:00:37
avatar
Kdybych s tím jezdil hodinu denně po celý rok, vyšlo by to bezmála na 10 000 000 (při ceně 30,- za litr), což je pořizovací cena tohoto auta. (Za předpokladu že nechtěl J.C. napsat 9-15 milionů EUR)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 16:29:48
avatar
to uz je v korunach o zakladni verzi se pise ze ma stat 450 000$ coz by odpovidalo te spodni hranici. ale urcite velka moznost customizace a kazde auto ma byt original, takze asi tak

ps: jinak se mi tam vloudila chybka...v prvni ctvrtine 2011 zacne prodej, 5 kusu je pro celej rok s tim, ze v 2012 by se mohlo vyrobit dalsich 10 kusu.
sapphirecz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 14:14:26

to bys musel 365 hodin jet 480 km/h ty truhlíku
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 16:06:09
avatar
parametr vozu je UCHVATNY,ale papir snese moc a pokud to dopadne presne tak jak si tvurci tohoto supersportu predstavuji tak by si meli lidi uvedomit ze zrychleni tohoto vozu bude but na "brzde" nebo to bude teoreticky,protoze pokud vym tak pod +-3s(s autem krere ma pohon na kola a ne silenos jako je proudovi motor)se neda na nasi planete dostat.Holt fyzika je neuprostna i tak uz Bugatti Veyron bude na hranici moznostem zrychleni 0-100km/h.Prece jenom tyto supersporty v realu omezuji fyzikalni veliciny a to otpor vzduchu+pneu(adheze)+vozovka

PS:ale auto je to pekne
PPS:nechcete mi ho nekdo koupit
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 16:11:43
avatar
1.6s je nereálne, to by museli mať gumy extrémnu priľnavosť k vozovke. Keď tomu 2000 koňovému motoru šofér "vykúri", tak budú kolesá dobú sekundu len hrabať, kým sa auto rozbehne.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 16:27:01
avatar
sak se to pocita az od te doby co se rozbehne ne?
Mrni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-15 01:11:10

no jo,ale aby to pak melo jeste nejaky kola (guma by se mohla znenadani vyparit)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 16:25:47
avatar
no tomuhle auticku se bude podle me zrychlovat lepe nez veyronu. nejen ze ma lepsi snad vsechny parametry, ale i ten tvar se mi zda trochu vic aerodynamictejsi jinak vim ze jeden viper od hennessey zvladal 0-100 za 2,6 s...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 17:21:07
avatar
a je to 4 kolka? Jestli ne, tak na 2 kola 2000 koní, to dlouho nevydrží .
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 15:48:01
avatar
4 kola to má.. Venom je upravenej Viper, standartně myslim na 1000 Hp?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 18:29:03
avatar
Při akceleraci z 0-100 je vliv aerodynamiky skoro zanedbatelný - hlavně při tomhle výkonu kdy budou mít obrovské problémy gumy jen jedné nápravy. Klidně by to mohlo mít kastli Octavie a udělalo by to jen pár setin sekundy navíc.

To sina - ne je to jen mizerná dvoukolka. Hoši z Ameriky nikdy neuměli sportovní čtyřkolky.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 19:09:28
avatar
tohle delaj hosi z velky britanie...jenom s americkym motorem
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 19:19:13
avatar
Ty je taky neuměj . Sportovní čtyřkolky jsou jen pomocí japonský nebo německý techniky. Dyžtak mě opravte, ale nevybavuji si žádnou, ve který by nebyla japonská nebo německá technika.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 16:09:50

papierovo postavim aj ja este lepsie.. ;-)
michalos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Spotreba 2010-07-12 16:41:10
avatar
Ta je teda pekna, 15L za minutu dela 900L za hodinu Nespletl jsi se? ale 480 je 480 no... pro zajimavost formule F1 maji spotrebu okolo 123L za hodinu
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 17:20:32
avatar
tak to psali myslim na auto.cz. ono kdyz si to propocitas tak na 100km to sezere kolem 180l pri te rychlosti 480km/h. kdyz ma 1.6 sezere pri maximalce 20l na 100km, tak bych tomu udaji v klidu veril
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 22:50:51
avatar
čili to auto musí mít nádrž alespon na 4 hektolitky, když s ním budu chtít jet na max a ještě k tomu jenom z brna do prahy samozžejmě jen čistě teoreticky. Ale čistě z praktickýho hlediska se dá udělat brno praha "už" za hodinu i s oktávkou
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-14 16:35:39
avatar
na maximalku se nadrz vyprazdni za necelych 6 minut
michalos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-15 00:25:01
avatar
No 180L bych pochopil, ale ne 900L
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-15 18:51:52
avatar
no ale musis si uvedomit ze tech 900l za hodinu je pri rychlosti 480km/h. takze to neni spotrebra na 100km, ale na 480km
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 16:42:14
avatar
No těch 2000 koní bude mít jen se speciálním závodním palivem. S normálním to bude 1300 koní
Cechys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 17:45:40
avatar
... s palivem ktery oddela motor po 80 km
Banshee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 18:41:30
avatar
To zrychleni a maximalku da taky jen se specialnima zavodnima gumama... ono to nebude tak horky s prekonanim Veyronu. Chci videt, kolik tenhle zazrak da na seriovych dilech, se kteryma muze na silnic a s normalnim benalem. Pochybuju ze prekona tech 415km/h co umi Veyron SS (a to ma omezovac). Kdyz si vzpomenu, jaky problemy provazel vyvoj Veyronu (spatna prilnavost v rychlostech nad 350 atp.) a vezmu si, ze to co planuji oni maj porad jen na papire, tak musim byt hodne skeptickej. Papir snese hodne, jak uz tu nekdo psal
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 19:06:31
avatar
no vzhledem k tomu ze za par mesicu se ma auto prodavat, tak vsechno na papire urcite nebude...minimalne prototyp nejakej uz davno musi mit a testovat. ono to u takovyhle aut neni tak, ze si v lete vymysli parametry a do zimy to nejak zbastlej
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 17:52:56
avatar
O otevřených autech se říká, že jsou pro pozéry a já s tím v případě sportovních nebo supersportovních aut souhlasím na 100%. Jak zničit perfektní lambo, ferrari, porsche? Kupte si ho bez střechy. Tohohle auta se to asi netýká, ale u většiny otevřených verzí aut platí - vyšší hmotnost, nižší tuhost kastle. Když vidím třeba takový BMW M3 cabrio ...

Bohužel to bude jen zadokolka, takže v tomhle Veyron vyhrál, i když ho taky nemusím. Chci vidět ty gumy a ovladatelnost bez elektroniky - to bude člověk jen stát na místě a z gum se bude hulit .
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 18:50:37
avatar
zadokolky nejlepsi. s tim se bude muset na okruhu radit paradne sak jaka to je skoda dodge vipera ze skoncil jinak s kabriolety souhlasim, ale jen castecne. kdyz se autu "jednoduse" urizne jen strecha, tak to je vetsinou docela hnus, viz to lamborghiny. ale pokud je auto puvodne zamysleno jako cabrio, tak je to vetsinou pekny, treba tady u tohodle nebo u vipera, kterej se mi se strechou nelibil vubec. a nektery otevreny ferrari jsou taky pekny.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 18:57:48
avatar
Kamarád měl kdysi na den půjčenou corvettu (ještě starou s V8 5,7l pokud si dobře pamatuji) s kompresorem. Žádný extra výkon, jelikož to byl hodně amatérský tuning a tudíž výkon určitě míň než 800 koní, ale i tak se za deště nemohl rozjet aniž by se kola neprotáčela - prostě mu to nešlo i když se snažil. Mám taky zadokolky rád, ale nad určitý výkon už je 4x4 nutnost. Jsem na to auto zvědavý..
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 19:08:46
avatar
tak ja jel v nejlepsi zadokolce "jen" v m5...k viperu ani corvette sem se nedostal, ale minimalne s tim viperem se chcu nekdy svizt...to auto mam rad uz od dob co davali na nove serial zmije
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 19:14:39
avatar
Jo zmije. Nejvíc mě vždycky dostaly ty pazvuky co se ozývaly při řazení z převodovky i motoru .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 21:13:59
avatar
no ty si děláš srandu, ale v první generaci Viperu (ta kulatá) jsem jel a řazenní bylo hodně tuhé a tak na kladivo ostatně, co chceš od auta s motorem z náklaďáku!(nedělám si srandu)!

Druhá generace Viperu už byla technologicky mnohem dál, je ještě šílenější, ale také už je to dospělejší auto.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 21:58:54
avatar
no kdyby s nim dokazala jezdit i nemocna babicka jak s veyronem tak by to legenda nebyla a jeste bude zajimavej rok 2012...mclaren chysta po jiz predstavenem "mainstreamovem" supersportu i pravyho nastupce mclaren F1
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 19:00:07

zase naprosto nesmyslne auto , s touhle logikou neni duvod se nad timhle nejak rozplivat kdyz rekord drzi ThrustSSC 1227.99km/h
shlimak6 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 21:14:25
avatar
ten rekord co drzi Veyron je pre auta, ktorym je povolene jazdit na normalnych cestach.. neviem, ci by ta s tym Trustom pustili na D1
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 22:50:27
avatar
zklamu tě, Veyron totiž rekord na otevřené silnici nedrží ...

ten už přes 60 let drží Němci ;)
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 09:35:53
avatar
ja som este kedysi davno v STOPe čital o dakom Vector, model si uz nevzpomeniem, ale myslim ze to chodilo 400-500kmh
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 09:45:39
avatar
tak som ho nasiel, myslim ze slo o toto auto Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 10:28:06
avatar
ne to není on ... ten rekord na otevřené silnici je starý už skoro 70 let. A má ho na svědomý Mercedes ...
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 11:02:47
avatar
ja vim ty si myslel Mercedes-Benz T80, ale to ma od bezneho auta dost daleko, aj ked rekord drzi. Ja som len tak zaspominal, ani tak neslo o reakciu na teba. Len som na to ako decko pozeral a žasol... 400kmh
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 21:43:14
avatar
Za to "svědomý" se kaj
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 00:32:43

samozrejme, pro thrustssc je silnice prisil spatny povrch, navic vetsina zatacek neodpovida pozadavku na jeho polomer otoceni , ale jinak sou to oba specialy, mezi seriova auta to nepatri, tak maji k sobe bliz ;)
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 21:11:29
avatar
Si vzpomínám před mnoha lety byly ke koupení žvejkačky s kartičkama rekordu a myslim, že v té době držel rekord v seriovém voze Mercedes
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 21:11:54
avatar
No já si myslím, že to ani náhodou, tak jak si myslí, jezdit nebude. Což o to, motor s výkonem 2000k není až takový problém, ale co vydrží?

Hlavní problém ale vidím v tom, že je náhon na zadek. Veyron je 4x4 a inženýři co to dělali věděli proč. I tak, Aerodynamika Veyronu je naprosto famózní a tohle proti tomu vypadá jak papírová krabice. Na veyronu dělali nejšpičkovější inženýři nejšpičkovější automobilky na světě, která má pod sebou několik výrobců superaut. Část z nich dlouho tvrdila, že Veyron ani nejde udělat. Nemyslím si, že by parta garážníků dala dohromady auto, které by s takhle jednoduchou konstrukcí umělo to co tvrdí ...

Ani řídit bych to nechtěl. Jel jsem ve Viperu, což je odbobná konstrukce auta s výkonem čtvrtinovým, a když tomu šlápneš neopatrně na plyn, tak tě zabije. Prostě s tebou flákne o strom o svodidla nebo o kamion, a v dešti se s tím nedá jezdit vůbec. Auto s výkonem 2000k na zadku? ehm ... Kdyby to byla 4x4 věřil bych tomu víc, ale i ten tvar nebudí důvěru, už jenom to, že je to Targa - vliv na aerodynamiku značný a už hluk větru ve 300-350km/s ti urve uši

ne tohle je dobrý fór a klukovský sen, ale že by se s tím dalo takhle jezdit, o tom pochybuji. Myslím, že když to vyrobí, zjistí že 1200-1400k je udržitelné a provozovatelné maximum, jízdní vlastosti to bude mít mizerný a maximálka když pokoří 420km/h, bude to megaúspěch

PS: Tohle auto je jinak koncepčně i vznikem podobné Koenigsegg CCXR a to vznikalo hodně dlouho a taky je to extrémní a myslím na zadokolku velmi povedené. Že by v USA zvládli více a kvalitněji? Ha ha
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 21:27:18
avatar
DD nez je zacnes nazyvat partou garazniku tak si o nich napred neco zjisti uvidime pristi rok no
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 21:35:05
avatar
500km/h? No ja bych taky rekl ze NO WAY, leda pokud to bude mít vzadu přídavný proudový motor a nebude vadit, ze se při překonání této rychlosti už dávno nebude dotýkat země
Vzhledově se mi líbí, ale co mi to jen pripomíná? Jo už vím GT4 + Koenigsegg + Enzo dohromady Číňani kopírujou, v USandA jsou zas o krok dál
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 21:52:08
avatar
dystak velka britanie
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 22:41:05
avatar
já vim kdo to dělá - ale Saeleen se tvarově tomu sice podobá, ale výkonově dost dlouhá cesta od 320-340 co Saeleen jezdí, navíc jízdními vlastnostmi zrovna svět neuchvátil a tohle má být stejná konstrukce a přístup ;)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-12 23:47:39
avatar
saleenu s7 se to podoba protoze maji obe auta stejneho desingera. tot vse...dystak muzes prostudovat Odkaz
sapphirecz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 14:21:30

však dragy taky jezděj na zadních a jak jim to šlape, tak co...
Soichi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-14 22:21:27
avatar
Citace:
I tak, Aerodynamika Veyronu je naprosto famózní ...

Tak toto si zabil. Ked ma Veyron famoznu aerodynamiku tak ja som papez. Problem Veyron a topspeedu je ten ze dizajnerom nikto nepovedal ze to bude takto extremna masina a navrhlo sa nieco pekne. Povodne nemal mat ten vysuvaci spoiler vzadu. Je to dosledok toho ze Veyron nestabilny vo vysokych rychlostiach a nema dostatok pritlaku na zadnu napravu. Preto ked ide jazdec v top speed mode a zacne brzdit automaticky sa zmeni cele nastavenie auta a zvysi sa pritlak na zadok a predok aby sa to nerozflakalo. Dufam ze si este pamatate ze seriova verzia mala mat kvoli tomu obmedzenu maximalku na 375 km/h.
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 09:18:57
avatar
OFF-topic, web by som si u "Awyn Design Studio" teda nedal robit, silne neoptimalizovane, kod uplne nahovno nehovoriac o obrazkoch a seo, des!

Inak autičko krasne, uvidime realnu podobu, J.C. to isto bude sledovat a vcas na vysledok upozorni, ja to davam "k ledu"
Morfable [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 18:35:10
avatar
Bugatti Veyron (407,16 km/h) už nějakou tu dobu nedrží světový rychlostní rekord v kategorii sériově vyráběných vozidel. Překonal ho SSC Ultimate Aero TT (412,23 km/h) a Barabus TKR s 435 km/h a 0-100 dává za 1.67
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 18:42:26
avatar
Odkaz
Morfable [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 19:12:33
avatar
tohle mi uteklo, ale píšou tam, že jel 434,211 km/h a Silniční verze, jenž bude určena k prodeji, bude mít maximální rychlost elektronicky omezenou na 415 km/h. Barabus TKR má Top speed 270 mph (434.523 km/h)takže by měl být pořád nejrychlejší, ale jak to má s omezovačem to netuším.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-13 20:07:54
avatar
no vzhledem k tomu ze tohle slo na zapis do guinessovky, tak bude asi ten veyron nejrychlejsim...dulezity tam je to "rekord produkcnich vozu" a ten je ted 431km/h i kdyz prodejni verze bude mit ten omezovac.
Soichi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-07-14 22:31:47
avatar
Render vyzera pekne, ale render a skutocnost su dve rozdielne vecy, ist cez 400 v otvorenim aute je dost o hubu. Dalsia vec, umiestnit vyfuky do difuzora? Ano vyzera to pekne ale vysledok je taky ze sa tym zabija efekt difuzora. Co potom bude to auto tlacit k zemi v tych rychlostiach, asi iba to kridlo co je na niektorych rendroch. Som zvedavy co z toho vznikne. Vizia je to velmi pekna ale nemyslim ze dosiahnu vsetko co chcu ak to ostane tak ako je na rendroch.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCWednesday, 17 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 689x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Tuesday, 16 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 748x
Komentářů: 2
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíMonday, 15 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1361x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Friday, 12 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1200x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciThursday, 11 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1115x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Wednesday, 10 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1758x
Komentářů: 6