Na co DirectX11, vytvořte si sami vlastní teselaci v Malování nebo jakémkoliv jiném grafickém editoru. To by člověk neřek, že díky tomuhle budou hry vypadat líp než v minulosti.. :)
Nejspíš neumím dobře anglicky, ale nechápu souvislost oné malůvky v Malování a DirectX 11...
[Edit] To byl džouk? Poněvadž tesselation znamená prej v překladu mozaika. A jakou má souvislost ornamentální výzdoba složená z malých kamínků s tímto?
Tak teselace spočívá ve vyplnění určitého obrazce jedním tvarem bez jakýchkoliv přesahů. V DirectX se to vyplňuje polygonama a třeba na Wikipedii k tomu najdeš obrázek (Odkaz), kdy se vyplňuje kruh trojúhelníky tak, aby byly co nejvíc pravidelné. Není to sice úplně to samé, ale něco to do sebe má.
Právě, vždycky jsem si myslel, že tesselace je rozdělení trojúhelníkové sítě modelu na síť drobnější. Ale po shlédnutí videa Heaven evidentně nejde jen o zjemnění sítě - ale ta síť nám navíc pomáhá utvářet z 2D obrázků 3D modely (např. střecha). Když už jsem ochoten zkousnout a pokládat toto za tesselaci, nechce se mi věřit, že opakování obrázků má s tímto něco společného. O žádné zjemnění nejde. Takže mě napadá, že jde o jinou tesselaci, v překladu mozaiku, což tím pádem nemá nic společného s DirectX 11. Opravte mě, jestli nemám pravdu.
Předpokládám, že máš pravdu, hledal jsem podrobnějš o teselaci a existuje jí hodně druhů. Bohužel jsem tenhle "průzkum" udělal až po přidání videa, takže v tomhle případě, moje chyba.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!