Malé herní studio vydalo novou RPG adventuru, která vzbudila velkou pozornost svou unikátností. Tedy alespoň v některých směrech, kdy většina vydavatelů a tvůrců nerada zkouší dnes nové věci u her. U nového Hell is Us to však tvůrci zkusili. Především nenabízí hráčům držení za ručičku, tedy herní mapu a navigaci ke splnění úkolu apod. Všechno si musíte pěkně najít a odvodit sami. Hra má i velmi zajímavou atmosféru, zajímavě udělané rozhovory atd. Bohužel část hry je naopak velmi tradiční, zejména pokud jde o soubojový systém nebo těch pár RPG mechanik. Celkově jde ale cíleně o menší AA titul, ne velký AAA projekt, ačkoliv má více odvahy a zajímavosti, než mnohé z nich. V mnoha ohledech však stávající hra působí hlavně jako příslib mnohem většího a ambicióznějšího projektu, než jakým je. Ale v případě úspěchu je možné, že tvůrci budou mít prostředky k realizaci pokračování, které potenciálu plně využije. Každopádně co by menší titul od malého teamu je to další velmi zajímavá hra v poslední době, kdy AA scéna to v posledních letech AAA titulům (a prvním AAAA) dost natírá.