IT DDNews – nejaktuálnější informace ze světa PC na jednom místě – fanATIsmus vs NVIDIOtismus Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 17 srpen 2009
alt Ještě než se zakousneme do nového týdne, zopakujme si, co se událo v minulém týdnu a o čem by bylo dobré vědět …

 

 

 

  • fanATIci vs NVIDIOti opět v sobě …

   Tento týden byl mimořádně bohatý na střety skalních příznivců značek grafik. Ačkoliv je to pro mnoho lidí nepochopitelné, zejména pak pro mě, který se v prostředí obou firem a celého trhu pohybuje na obou stranách barikády (jak z pohledu zákazníka, tak „novináře“, který je součástí prodejní strany, protože na základě jeho informace zákazníci nakupují).  Mohu vám s klidem říci, že jak ATI, tak NVIDIA na vás všechny z vysoka kašlou a jde jim o jediné, vydělat peníze. To se jim daří s menším, či větším úspěchem a snaží se vás oškubat co nejvíce, často za pomocí PR řečiček, podvůdků prázdných slibů atd. Je ale vidět, že jim to u mnoha lidí funguje na výbornou, ačkoliv přístup firem je opravdu diametrálně rozdílný jak ve velikosti, tak v jeho intenzitě. Někteří se zcela zdarma účastní marketingu a prázdné, často nereálné PR žvásty nejen zdarma rozšiřují a uvádějí tak řadu dalších v omyl, ale ještě obohacují o své vlastní obsah, omyly a domněnky a v diskusích jsou pak vidět skutečné perly …

 Tento týden jsem nevěřícně civěl na monitor hned v několika momentech, až jsem si říkal, zda mi někdo něčím neříznul tu minerálku, co tu piju. Velmi aktivní byl například náš oblíbený NVIDIot s přezdívkou MicrO. Ten perlil opravdu často, mezi největší perly patří dávání rovnátka mezi suché přejmenování u NVIDIA (8800GT=9800GT=GTS 240) a případ, kdy ATI pravděpodobně použije 55nm RV790, vyrobí jej 40nm, vylepší o DX11 udělá strukturní změny a optimalizace a navýší mu výkon. Následovaly perly v podobě testování proti sobě DX10.1 a PhysX (pokud bych na to přistoupil, pak by samozřejmě grafiky NVIDIA měly v grafech výkon 0 a naopak ATI u testů s PhysX akcelerovaným přes GPU v grafech téměř 0 – v celkových hodnocení by to dost výsledky zkreslovalo). Následovala řada dalších výpadů na adresu ATI a zkrátka představení hodno jednoho z největších zaujatých fandů jedné značky, kterého jsem nejen já ale i řada spolu autorů, kdy viděl. Rád bych jej upozornit, že pokud hodlá pokračovat ve stejném duchu a téměř spamování diskusí, bude to mít následky. Méně zaujatosti a více rozhledu prosím. MicrOvi zdatně sekundoval oblíbený uživatel OBC, který toho naštěstí neřekne tolik, ale o to více bez nadhledu a sebekontroly. Výpady a napadání za to, že někdo jejich zelený pohled na svět nevnímá jako jedinou realitu, jsou mu vlastní. Oba pány bych rád upozornil, že DDWorld je sice uživatelský magazín, ale uživatelů, kteří mají nadhled a odstup od věci a vidí jasně. Samozřejmě zdaleka nebyli jediní, někteří si dokonce myslí, že dražší znamená automaticky kvalitnější, což ve světle vadných čipů výhradně jedné značky působí dost směšně. Naproti tomu kvalitnější, výrobně bezproblémová konkurence, která je navíc často levnější, je prý nekvalitní a jen pro ty, kteří počítají každou korunu. Pro podobně smýšlející jedince platí jediné, jsou to chudáci zralí téměř na léčení. Jasné oběti úspěšného marketingu a PR a jsou to právě tito uživatelé, kteří stojí za většinou mýtů o mnoha značkách (nikoliv jen v tomto konkrétním případě), se kterými se setkáváme a nad kterými znalému člověku zůstává rozum stát.   

Co je ovšem zajímavé, že ačkoliv tito pánové a pár dalších podobných výjimek, vnímají DDWorld jako jasně nemódně červený nebo na jejich vkus málo módně zelený (což v jejich čistě zeleném světě nedá moc práci) ve skutečnosti jim se stejnou fanatickou ostrostí z druhého tábora nikdo neoponovla. V nedávné minulosti se nám přeci jen podařilo podobně vystupující fanATIky a spamery z našeho webu dostat trochu do latě. Na DDWorldu máme rádi diskuse, ale rádi bychom je udržely v rovině vyvážených diskusí a tedy v následujících týdnech se zaměřím na několik vytipovaných jedinců, kteří využívají toho, že jsme na DDWorldu zase trochu popustili pravidla a toleranci v diskusích a zkusili jsme to po dobrém. Pro některé je ovšem složité nalézt realitu a smysl pro soudnost a hranici mezi diskusí (i ostrá je fajn) a napadáním.

 Jasně, na druhou stranu chápu, že občas k tomu zavdávám možná trochu příčinu, protože spousta lidí není zvyklá na to, že zkrátka já říkám věci, tak jak jsou na plnou „hubu“. Realita je totiž tvrdá, tak nevím, proč bych ji měl pro někoho zaobalovat. Nepřistupuji také na hru psát, jak mi někdo platí nebo snažit se psát tak, abych se někomu zalíbil a něco z toho měl. Zkrátka takhle to je, tady to máte a více mě nezajímá. Pokud se to někomu nelíbí, může si jít stěžovat třeba na hlavní nádraží, já realitu nevytvářím, já o ní jen píšu a jinak to neumím. Říkám vám na rovinu, že jako zákazníci jste skoro každému ukradení, firmy nemají zájem v první řadě o vás, ale hlavně o vaše peníze, až naším zájmem jsou pak přímo zákazníci, což jsme v případě DDWorldu všichni, co se na něm podílíme. Pokud jde o ATI a NV, tak vám narovinu říkám, že dražší nebo větší podíl na trhu rozhodně neznamená lepší, kvalitnější. Na rovinu říkám, že marketing společnosti NVIDIA opravdu nemusím (v překladu to zameá, že díky NVIDIA a jejímu PR nemám rád v pdostatě žádný PR), což ale objektivnost neovlivňuje, protože konkurenční ATI to pro změnu vyrovnává neexistujícím marketingem, pokulhávajícím PR a přístupem k informacím atd. Na rovinu také říkám, že obdivuju NVIDIA kvůli umění prodat úplně všechno (často s příplatkem za vzduch kolem loga) a různě zaobalit úplně prázdné fráze a automaticky přítomné technologie, tak, že mnozí lidé mají pocit, že si kupují něco více. Obdivuji také úspěch prodejů přejmenovaných grafik, kdy pokud na tuto skutečnost upozorníte, že vlastně staré 8800GT/GTS modely mají stejný výkon i technologie jako nové modely (GTS 2xx) s 3-4x změněným názvem vydávanými za novinky, jste podle mnohých vy ti špatní :). Naproti tomu ATI obdivuji za styl, opravdovou technologickou pokročilost a marketing ve stylu: „kvalita, technologie a výkon se prodá sama, tak na co marketing :)“. Za to samé ale ATI také nesnáším. Díky tomu, že ATI si nepochválí sama pořádně ani to, co se jí povede a musí to za ní dělat až recenzenti, jsou pak tito recenzenti napadáni za zaujatost atd. a tak to mnozí nedělají, protože jednak jim za to nikdo nezaplatí (a ještě jim za to někteří nadávají) a jednak si udělají oko u firmy která PR má a má to své výhody. A tak bych mohl pokračovat. Uživatel -„amatérský novinář“, který se snaží o hodnocení z maximálně možného kontextu a souvislostech, je prostě v této situaci zajíce uprostřed střelnice. NIKDY nemůže vyhovět všem bez toho, aby se realitě vzdálil. Buď bude psát tak, jak se věci mají a bude ho nenávidět jedna část uživatelů anebo bude psát zaobaleně, bude ho za to nenávidět zase jiná skupina, sice menší, ale zapojí se do kolotoče, šedi, nudy a zoufalé průměrnosti.

   DDWorld nebude dávat prostor fanatickým výkřikům jedné, či druhé strany, na to jsou tu jiné fan-business weby zaměřené účelově pro fandy některého výrobce. Nám jde jen o objektivní uživatelský pohled na věc, protože nás nezajímá, kdo nám co a kolik zaplatí za to, když o něm napíšeme to a to - zkrátka píšeme o všech, kteří mohou nás, běžné zákazníky zajímat se stejným přístupem ke všem. DDWorld je magazín uživatelů, kteří za komponenty platí z vlastní kapsy a tak chceme vědět, co je lepší a výhodnější a vítáme samozřejmě na toto téma širokou diskusi a vyjádření a názory s nadhledem od dalších uživatelů. Pojďme na to, o čem má přehled událostí být …

 

  • Události ve světě:
Začněme událostmi kolem firmy Intel:

 Zajímavý procesor E6500, který má i bratříčka s otevřeným násobičem s označením E6500K se dostává na trh. Podle některých má být legendou. Proč jí není, na to vám odpovíme. Z dalších událostí stojí za zmínku oficiální bezpodmínečné licencování SLI na P55. NVIDIA se tak přidává k ATI CrossFire, jehož bezpodmínečnou podporu mají desky pro CPU Intel už od době P965.

 Největší blížící se událostí je ale nepochybně příchod procesorů Core i7/i5 do patice LGA 1156, čímž se nastartuje definitivní konec Core 2 procesorů a patice LGA775. Majitelé LGA 1366 se ale nemusejí bát, že by na ně Intel zapomněl. Šestijárový 32nm Gulftown procesor se blíží. Ještě před tím ale dostanou procesory Core 2 Quad nového člena. Nejlevnější čtyřjádro s ozančením Q7600 míří na trh.  

 
U AMD i ATI bylo živo:

 AMD také nelenilo, ačkoliv jej jako srovnatelnou konkurenci můžeme pozicí na trhu vůči Intelu vnímat jen těžko, je to jediná zdánlivá konkurence a kupodivu se v mnoha signetech Intelu drží jako klíště. Do této kategorie nepatří bohužel segment nejlevnějších procesorů. Zde Intel ATOM vládne skutečně až monopolně. AMD nově nabízí alternativu s novými modely na své NEO platformě. Přesto se obáváme, že z hlediska výrobních kapacit to skutečně početně konkurovat nemůže. Výkonově by to ale rozhodně zaostávat nemělo. Jako zákazníky nás také potěšila řada slev u procesorů AMD a nový 45nm nejlevnější model, který má zajímavé vlastnosti.

 Největší událostí u AMD ale bylo rozhodně uvedení nového nejvýkonnějšího AMD procesoru. Model Phenom II X4 965BE se povedl. Má opravdu vysoký výkon a velmi zajímavou cenu. Jako ale víme, součástí AMD je dnes i společnost ATI a tedy grafické karty:

 U ATI máme hned několik zajímavých událostí a informací. Ty se týkají hlavně nové DX11 generace, na kterou s napětím a nadšením čekáme (zejména proto, že na trhu s grafikami nic skutečně nového, už dlouho nevyšlo).  

 

   Článek, který vzbudil ostré diskuse, přesto si za ním od A do Z stojím. Podle mě se to dalo říci i jinak, ale zkrátka dobrých zpráv je málo, a když nejsou, tak se musí vymyslet takové, které lze jen těžko doložit. Více nemám, co bych dodal a snad jen, že na trhu tedy v následujících dnech uvidíme, jaká je ta realita. Když ale odhlédneme od chvástání a velkohubosti této společnosti, má rozhodně alespoň několik zajímavých a očekávaných HW novinek, na které se docela těšíme. Mezi nimi pak zejména TEGRU, která se objeví v novém ZUNE HD. Kromě něj se také těšíme na novou generaci grafik, kolem které ale zase tak optimistické informace obecně bohužel nevládnou. Snad realita nebude, jak to tak ale bohužel často bývá, ještě horší …   

Bohužel NVIDIA se také stále potýká s vadnými čipy a problém je opravdu velký. V podstatě neexistuje výrobce notebooků, který by neměl v nabídce a hlavně mezi zákazníky vadné modely, které hromadně chodí na reklamace.  

 

 Už za pár týdnů se dozvíme, zda SLI a CrossFire jsou skutečně mrtvé. Pokud ano, bude to velká událost.

 

Z dalších aktualit je tu hned několik zajímavých témat:

 

   Než se s minulým týdnem definitivně rozloučíme, připomínám vám, že i naše stále sekce:

VIDEO a BLOGy

tyto sekce jsou plné zajímavého obsahu a nejlepší na tom je, že tam můžete i sami přispět! To je tedy výzva pro ty, kteří tráví množství času kritizováním cizí práce a recenzí a mohou jít sami se svou prací a kůži na trh a ukázat nám, jak se to má dělat. Tak do toho ….

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jj 2009-08-17 18:57:49
avatar
Supr DD. Konecne jsi o tom napsal na plnou hubu jak rikas Ja to tady beru presne tak, jak rikas.
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 20:00:12
avatar
Je to už poněkolikáté, bohužel se to vždycky míjí účinkem a teď to určitě nebude jinak.
Chyba podle mě není čistě na straně přispívajících. DD se snadno nechá zatáhnout do rozepře a vždycky to sjede k napadání, flamu a dalším podobným příjemnostem.

Stejně tak je DD prostě "nadšenější" pro Ati (proč tomu tak je, nerozebírejte), podle mě opravdu až trochu nekriticky, ale to on taky dělává, když ho něco nadchne - nemůžu mu to mít za zlé.
No a ti, kterým více vyhovuje opravdu vybalancovaná novinařina bez osobních hodnocení autora, mu to vytknou. Vzniká rozepře, DD se rozohní a jedeme dál.

Konkrétně v případě MicrA už ale byly některé příspěvky čirý a primitivní flame. Ani když tady víc psával Thomas_Blue, neklesala kvalita příspěvků na takovu úroveň, jeho kritika byla/je většinou dobře mířená a imho i dobře míněná.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 21:03:37
avatar
DD není nadšenější pro ATI, protože k tomu nemá žádný důvod, už tohle je prostě čirý blud ... DD je nadšený pro PC obecně! proto se nadchne i naštve nad některými věcmi a protože tu v případě NV mame současné karty se současným výkonem i tehcnologiemi pod různými názvy už tři roky a ATI dva, tak mě v případě NV štve už více věcí a v případě o něco modernějších ATI méně, a nízor si konstantně držím proto, neb stávající generace grafik jsou tu pořád a novinky nikde!
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 22:37:44
avatar
Trochu se uklidni a nevnímej to všechno jako obvinění z předpojatosti.
Větu "jsi nadšenější pro Ati" jsem myslel jako ""Ati ti dává víc důvodů k nadšení". Měl jsem napsat "nadšenější Z Ati", to by bylo přesnější, ta předložka udělá trochu rozdíl.
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 08:51:57
avatar
tak jedna věc, kterou si budu pamatovat dlouho: Vydání Crysis. Když to řeknu na plnou "hubu": Tak podle tý recenze se ta hra asi k tobě dostala i s nějakým fetem To bylo haló, ale za pár měsíců už opadla radost z enginu a sám jsi zjistil, že to je krom grafiky "jen" další střílečka.

Stejně to je i s tím jak DX11 grafika AMD funguje velmi dobře. Jsi happy, že je to konečně tady, Vánoce začnou už v září/říjnu a začneš psát, že funguje velmi dobře, když jí nikdo v plné polní ani neviděl, natož testoval...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 11:53:24
avatar
Navíc DD imho svým stylem paradoxně ATI poškozuješ...
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 01:04:16

DD co to má znamenat ?
Testovat dx10.1 proti physx ?
Tys vůbec nepochopil, co ti tady drtivá většina čtenářů cpala.
Myslel jsem, že aspon porozumíš jinýmu názoru a necháš to být.
Ale rozmazat to ? Navíc když si nepochopil podstatu.

Nikdo nechce souboj dx10.1 vs physx
Ty bejku, my chcem testy, kde uvidímě, zda physx, nebo dx 10.1 se nám vyplatí brát v potaz.
Soupeření je pro náctileté, nám by stačilo testovat v tom nastavení, které grafiky umožnují, rozumíme si ?
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 19:32:04
avatar
DD ja si nedokážem predstaviť ako si si mohol dovoliť skritizovať tak bezkonfliktný marketing ako majú produkty typu nVidia GeForce Cuda PhysX DX10 (with fresh new sexy cover screen and bigger aromatic ecological-positive box with highly aesthetic holes - let your only one star-touching graphic card breathe really deep) GTX250, ty červený zapredanec
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 19:33:22
avatar
Zase tu máme pěknou úvahu, která tu již byla několikrát, ale přesto se tu najdou někteří jedinci, kteří si to potřebujou přečíst.
Jinak, jak jsou fanATIci a nvidioti, tak je i skupina AntiVistů, kteří kritizujou Visty ostošest, protože si někdy něco přečetli, ale podle mě je ani nevyzkoušeli (a nebo jo, ale s tim, že to měli 30 min a začali všechno kritizovat se slovy "zlatý XPčka") a nebo ještě hůř, dneska jsem viděl v jedný diskuzi "prej na těch Vistách nic nefunguje"
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 21:01:26
avatar
no jasně, ale v posledním týdnu úřadovali hlavně někteří příznivci jedné barvy
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 22:07:30
avatar
aneb. já
sry za spam, ale baví mě sem psát x) všecko pořád editovat do jednoho článku - byl by v tom zmatek, tak se pak nediv DD že ti to tu spamuju
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 22:42:06
avatar
Citace:
ale baví mě sem psát x)


Lol ale přectavte si to jaká by to byla nuda kdyby tu MicrO nebyl, to bychom tu nečetli žádné zajímavé diskuze žádné slovní "přestřelky" ... to by nemělo smysl na DDW chodit...

just kidding
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 22:08:39
avatar
DD, dle me neni dobre ventilovat nasranost a vracet udery Microvi a podobnym jedincum slohove otresnymi clanky(resp. jejich uvody, natozpak ve spatne citelne kurzive) - prilivas olej do ohne.
Navic ti to v podstate nemaji jak "oplatit", cimz riskujes jen dalsi eskalci konfliktu, a to navic ted ve svatecni dobe, kdy bys mel s nami, jako kazdy spravny technologicky fanousek, drzet tzv. cervene dny a vyhlizet Vzdyzeleneho
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 00:51:51

micro není první ani poslední, co tu prudí .... těch bylo
To jenom nový návštěvníci v tom vidí potřebu to řešit ...
Je to stále dokola. Aspon že máte nadšení, mě by to už nebavilo. Ale aspon to tu žije
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 19:35:30
avatar
Off topic: Zajímalo by mě čím to je, ale pulka toho článku se mi v opeře nezobrazuje, včetně komentářů, jako by vubec nebyly. A ostattní články jsou v pořádku.(aktuálně píšu z FF). Zkoušel jsem operu 9 a 10 beta a nic.

K ůvodní rozmluvě: Souboj ATI vs NV = no comment, mám vlastní spíše červený názor na věc. K testování physx a dx10.1 ... myslím žeš DD nepochytil pointu (aspon takovou kterou sem chtěl já). Šlo o to abys ve hrách podporující physx (mirror's edge) testoval na NV grafikách vliv zapnuté physx, ne na kartách od ATI. To samé platí na dx10.1 ale obráceně (jak jinak že ).
Vím že žádat přetestování dříve udělaných testů nemá smysl, jde o to abys tak v budoucnu dělal testy. Pokud možno
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 20:00:51
avatar
souhlasim taky si myslim že by jse mělo srovnavat tak jak je optimalní pro HW a ne pro srovnavní tj jestli má karta Psychu tak at je vidět a u dx taky v tý nejaktulnější verzi co podporuje daný HW at je vidět co daný HW skutečně zmákne a ne sražet možnosti na to co umí konkurence ale pokud jsi budu kupovat něco tak mě zajímá jak maká maximalně a ne sraženě na tý karte at jsou vidět její optimalizace atd.
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 22:14:07
avatar
Ano, srovnat stejne podminky a separatne testovat vliv DX10.1/PhysX a pokusit se porovnat vliv na herni zazitek a na rychlost/vykon jen v ramci platforem Ati/Nvidia; temito vystupy pote nezatezovat vystupni grafy typu cena/vykon, spise je v ramci jednotlivych kapitol/her komentovat a pripadne zminit na zaver. Tak by to bylo super a myslim ze by to nedalo o tolik prace navic; uzivatelstvo bude chrochtat blahem
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 20:30:07
avatar
k tomu přeznačování,já těma komentářema nechtěl říct že je to přeznačení, a už vubec ne stejný jako u nVidie, jen sem chtěl podotknout že zvýšený takty, DX11 a ty tvoje ,,strukturný změny,, není nový jádro a u nVidie by se hend psalo ,,není vhodno pro novou generaci,,
jinak diky že si mě uvedl do svého článku, bohužel já zase ty žvásty o tom jakej sem nVidiot, jak nejsi fanatik a jak si technologickej fanda číst nebudu takže si todle mohl vynechat, protože tím si leda poštveš další lidi kteří mlčeli proti sobě
jo a, tento tejden - to nebylo nV vs ATi .. tos byl ty proti mě + ostatní
EDIT: sem si to nakonec přečetl hey
Tím že nemusíš marketing nVidie ti ale okamžitě při pohledu na téměř každý produkt této firmy znechutí o ní psát něco dobrého, a ihned o ní hledáš všecko špatného co se dá, vytahuješ 2 roky starý záležitosti a snažíš se tu firmu shodit tak aby si i ostatní přesdvěčil, že marketing nVidie je FUJ, obdivuješ malý jádro ATi, obdivuješ že měli o 2 roky déle DX10.1, obdivuješ na nich vše až na to, že závidíš nVidii marketing kterej bys nejradši dal ATi, aby všechny převálcovala x)
muj názor ;-) výzvu ohledně mírnění beru na vědomí, i když si nepřipadám jako hajzl nVidiot co na každýho řve,,ATi je na prd, kupte nVidii,, ;-) tak se to pokusím tolerovat
VildaVilik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 20:43:59

Naprosto s tebou souhlasím. Z několika článku, které jsem si prečetl, jsem stejného názoru jako ty. A to, že DDWorld až moc vychvaluje ATi a nVidii pohoršuje. Připadá mi to, jako kdyby jsi řval (jak již zde psal MicrO akorat opačně) ,,nVidie je na prd, kupte ATi,, . Toť můj názor
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 21:00:14
avatar
aneb přesně to o čem jsem psal:

Citace:
Jasně, na druhou stranu chápu, že občas k tomu zavdávám možná trochu příčinu, protože spousta lidí není zvyklá na to, že zkrátka já říkám věci, tak jak jsou na plnou „hubu“. Realita je totiž tvrdá, tak nevím, proč bych ji měl pro někoho zaobalovat. Nepřistupuji také na hru psát, jak mi někdo platí nebo snažit se psát tak, abych se někomu zalíbil a něco z toho měl. Zkrátka takhle to je, tady to máte a více mě nezajímá. Pokud se to někomu nelíbí, může si jít stěžovat třeba na hlavní nádraží, já realitu nevytvářím, já o ní jen píšu a jinak to neumím. Říkám vám na rovinu, že jako zákazníci jste skoro každému ukradení, firmy nemají zájem v první řadě o vás, ale hlavně o vaše peníze, až naším zájmem jsou pak přímo zákazníci, což jsme v případě DDWorldu všichni, co se na něm podílíme. Pokud jde o ATI a NV, tak vám narovinu říkám, že dražší nebo větší podíl na trhu rozhodně neznamená lepší, kvalitnější. Na rovinu říkám, že marketing společnosti NVIDIA opravdu nemusím (v překladu to zameá, že díky NVIDIA a jejímu PR nemám rád v pdostatě žádný PR), což ale objektivnost neovlivňuje, protože konkurenční ATI to pro změnu vyrovnává neexistujícím marketingem, pokulhávajícím PR a přístupem k informacím atd. Na rovinu také říkám, že obdivuju NVIDIA kvůli umění prodat úplně všechno (často s příplatkem za vzduch kolem loga) a různě zaobalit úplně prázdné fráze a automaticky přítomné technologie, tak, že mnozí lidé mají pocit, že si kupují něco více. Obdivuji také úspěch prodejů přejmenovaných grafik, kdy pokud na tuto skutečnost upozorníte, že vlastně staré 8800GT/GTS modely mají stejný výkon i technologie jako nové modely (GTS 2xx) s 3-4x změněným názvem vydávanými za novinky, jste podle mnohých vy ti špatní . Naproti tomu ATI obdivuji za styl, opravdovou technologickou pokročilost a marketing ve stylu: „kvalita, technologie a výkon se prodá sama, tak na co marketing “. Za to samé ale ATI také nesnáším. Díky tomu, že ATI si nepochválí sama pořádně ani to, co se jí povede a musí to za ní dělat až recenzenti, jsou pak tito recenzenti napadáni za zaujatost atd. a tak to mnozí nedělají, protože jednak jim za to nikdo nezaplatí (a ještě jim za to někteří nadávají) a jednak si udělají oko u firmy která PR má a má to své výhody. A tak bych mohl pokračovat. Uživatel -„amatérský novinář“, který se snaží o hodnocení z maximálně možného kontextu a souvislostech, je prostě v této situaci zajíce uprostřed střelnice. NIKDY nemůže vyhovět všem bez toho, aby se realitě vzdálil. Buď bude psát tak, jak se věci mají a bude ho nenávidět jedna část uživatelů anebo bude psát zaobaleně, bude ho za to nenávidět zase jiná skupina, sice menší, ale zapojí se do kolotoče, šedi, nudy a zoufalé průměrnosti.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 20:59:36
avatar
to že vytahuju dva roky stejný věci má prostý (pro některé NVIDIOTy a některý fanatiky nepochopitelný) důvod - tím prostým důvodem je ta skutečnost ŽE TU DVA A DOKONCE TÉMĚŘ TŘI ROKY MÁME V PŘÍPADĚ NV ÚPLNĚ TY SAMÉ GRAFIKY BYŤ S JINÝM NÁZVEM A V PŘÍPADĚ ATI V PDOSTATĚ TECHNOLOGICKY STEJNÉ GRAFIKY, KTERÉ NAŠTĚSTÍ PRODĚLALI TROCHU VÍCE VÝVOJE ABY SI TY NOVÉ NÁZVY ZASLOUŽILY!
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 22:05:24
avatar
8800gts - 9800GTX a GTS 250 se taky liší, lepší spotřeba IDLE i zátěž, mírné navýšení výkonu, teploty ! ... je to přeznačení, to nepopírám, ale změny tam sou a za tím si zase stojím já nVidiot MICRO
btw. já nemyslel přeznačování, to je mi jedno, mě to taky štve, já myslím třeba DX10.1 ...před měsícem v každým 2 článku si psal o tom jak nVidia tvrdila že Dx10.1 není potřebný a bla bla bla. .
;-)
HD_Fugas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 20:37:42
avatar
Nemůžu se nezeptat,a kde je vlastně Ládík,stálý to dopisovatel,již dlouho sem ho tady neviděl přispět svojí troškou do mlýna v žádném příspěvku,.....abych tak řekl,prostě,no....
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 20:49:19
avatar
Ládík byl vyhoštěn zpět na jeho rodnou planetu
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 22:17:10
avatar
(DD)Svet od jiste chvile zesmutnel. Lepsi Ladikovy CZ AGP asinejaky zvasty, nez hadani...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 11:57:13
avatar
Amen - co dodat ? u Ladikových postů člověk musel pomalu číst, jak smlouvu v bance aby alespoň na půl pochopil o čem píše, pak to zjistil a řekl "prostě no ! "
PIRAEUs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 21:36:24

situace ohledne grafik na obou stranach me uz nejakou dobu bavi...nvidia se svym prejmenovavanim serii a ati s aspon nejakymi pokroky,a jak to nakonec vypada s trhem?obe spolecnosti maji dobre trzby a stale jim to jde v podstate jedna basen...
mimochodem ma graficka narodnost je krizenec(jednou mam ati pak nvidia podle situace)
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 22:03:58
avatar
to jsi v tom případě ten nejlepší člověk kterej může bejt, tedy aspoň zde na DDworldu x)
ale já taky nemejvám jen nVidii jak si všichni myslej
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 22:25:12
avatar
AMD-Ati ma trzby a hlavne zisky uplne super, uz aby zmizelo barevne dedictvi ATi a AMD mohlo plne konvertovat od cervenych k zelenym cislum na konci ucetnich knih...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 23:37:39
avatar
tak mě napadá, kde se bere, že ATI je červená? od té doby, co ji vlastní AMD, je vlastně zelená, protžoe barva AMD je zelená, takže žádný červený vs zelený, ale zelený vs zelený
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 00:19:41
avatar
doufám že to nezjistí marketing amd, by mohli začít říkat ,,kupte si zelenou kartu - HD4xxx ,, ti neinformovaní by pak nevěděli jestli kupujou nVidiiu nebo ati ..pač by měla stejnou barvu
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 08:25:20
avatar
Ano jiste. Ale asi nejsem sem, komu se pri vyrknuti formule " ATi" vybavi typicke cervene logo a ihned nasleduje vicemene typicke cervene PCB u referencnich karet. AMD sice pomalu rozpousti byvale struktury ATi a integruje je do sveho corporate modelu, zaroven vsak drzi medialni styl byvale ATi a jen pomalu ustupuje a konvertuje. Myslim si, ze do prvniho AMD Radeonu mame jeste dost casu...
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 09:16:37
avatar
já se hlavně obávám při pohledu na procesorovej trh o budoucnost AMD. Nějak se mi to nechce líbit. (A to píšu jako hrdý majitel čtvrté generace AMD procesoru a desky) Intel má na cestě novou platformu nejen pro horních deset tisíc, ale i pro normální lidi. Zatímco AMD pomoci Phenomu II konečně dotáhlo jejich minulou generaci. Trochu se bojím, aby nakonec grafickej souboj nVidia ATi-AMD nerozhodla procesorová část AMD :-/
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 12:19:28
avatar
já říkám pořád že AMD nemá prachy
VildaVilik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-17 22:24:24

Ja sice mám pořád nVidii, ale nemám nic proti ATi
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 00:45:14

a to já zase jo, nesnáším ati
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 00:53:29
avatar
Grafická karta: 4850/Accelero+turbomodul

xD určitě ? xD
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 01:26:58

ale plánuju nVidii, to jako že sem nestraný
edit: jinak sorry "mocro" za můj minulý útok na tebe ... si mě jen vytočil
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 01:59:20
avatar
jj, pokud sem ti něco napsal tak se takec omlouvám a dik
SaLaDiN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 02:03:17

Akoze sorry, pan DD, ale tento clanok je FAIL...len si staci pozriet, co si tu robil par mesiacov, rok ci dva dozadu, ked si recenzoval nvidie rady 8xxx, tieto tvoje recenzie sa zvrhli na vybijanie si tvojich komplexov voci rade 7xxx.

Editoval si cudzie prispevky a sam prispieval do nich.

Pri recenzii Nvidie vs ATI...Nvidiu neustale hanobis, vysmievas sa z velkosti plochy jadra, vraj dinosaurus, tazko dycha a bla bla...ak je v niecom lepsia Nvidia, ATI to dobehne pretaktovanim.

Ak recenzujes Intel vs AMD, uz sa zrazu nesmejes z vacsej plochy jadra, uz zrazu ospevujes neskutocnu bojovnost AMD, ze dokaze konkurovat Intelu a bla bla. Ak je v nejakom teste lepsi Intel, oznacis to za chybu merania, ak je lepsie AMD, vysledok je spravny. AMD dostava niekedy najnovsie MB ale Intel nie.

Tolko k tvojej objektivite. Vzdy mas tendenciu vyzdvihovat jednu znacku, vsetci vieme ktoru, a vysledky zamerne formulujes tak, aby vysli viac v prospech jednej znacky.

esteze existuje gtx 240 a 250, lebo by si pri serii GTX nemohol onanovat ako pri ostatnych seriach, kde vycitas premenovanie.

Ak je podla tvojho nazoru objektivna recenzia, v ktorej nazyvas Nvidia kartu tazkopadnym dinosaurom, ktory dodychava a pritom testujes vysoko-taktovanu ATI vs Nvidiu so skoro tovarenskymi taktami, tak si potom jediny chory a zrely na psychiatriu akurat ty. Este som nevidel ziadnu recenziu zo sveta pc, v ktorej by sa pouzivalo tolko srdecnych metafor a alegorii na adresu jednej znacky, prosim ta, zobud sa aj ty z tvojho sna, ze vsetci okolo teba su zli, podplateni novinari a len ty si ten pan objektivny. Ti druhi podplateni maju aspon rozum a zarobia, lenze ty to robis zadarmo, lebo si zijes vo vlastnom sne.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 16:35:49
avatar
Gratuluji, takovou snůšku nesmyslů jen tak někdo nevymyslí ...

1, žádné komplexy vůči jakémukoliv výrobku ani značce nemám! Proč? Žádná mi nepatří a tedy nemám žádný důvod nějak znevýhodňovat/zvýhodňovat. Kupuji všechny a chci vědět o všech všechno abych si mohl vybrat.

2, Editace cizích příspěvků je jasně označena a má své jasně dané a prezentované důvody a nikdy to není bezdůvodně, že bych chtěl někomu něco ukazovat, nebo někoho shazovat.

3, nikoho nehanobim a každý kdo není zelený ani červený to musí vidět. Mé výtky k ATI/NV jsou vždy jasně podložené a zdůvodněné jasnými doloženými fakty.

4, Mezi intel a AMD nejsou tak velké rozdíly, co se plochy jádra týká, jako jsou mezi GT200 a RV7xx. Možná někdo méně zaujatý pro NVIDIA by to pochopil.

5, Nikdy nevyzdvihuji žádnou značku jen tak! proč? Každý blbec přece ví, že značka sama o sobě žádný výkon a lepší vlasntosti danému produktu nepřidá. Já hodnotím jen finální produtky, značky a jejich vlasntosti se mohou měnit.

6, poznámka o GTX sérii je nejen důkazem tvé hlouposti a nevyzrálosti, ale také zcela stupidní a téměř důvod nechat se vyšetřit.

7, poslední část je další výplod chorého mozku - ano v konkrétním srovnání lehké, jednoduché HD 4890 ATOMIC od Sapphire a běžné přerostlé GTX 285 opravdu působí jako dinosaurus, za tím si stojím - a nezevšeobecňuj! Co se týká metafor tak na nich nic špatného není, objektivnosti rozhodně neubírají. O zlých podplacených novinářích plácáš ty, já jsme nic takového nikdy neřekl, Já jen říkám, že realitou je, že produkty jsou tak důležité, že firmy si nemohou dovolit nechat jejich hodncení a doporučení jen na objektivních recenzentech, navíc když je obojí výnosný business, takžke určitě nejsou zlí a podplacení všichni, ale slušná část je protože je to výnosné podnikání. Ano já jsem objektivní, protože prostě je to můj styl a důvod proč tohle všechno vůbec dělám, i když přemýšlím, jeslti to za to stojí. Nežiju ve vlasntím snu, tohle nikdy můj sen nebyl psát články 15 hodin denně 7/365. Já spíš lituji tebe, žiješ ve svém světě, který s realitou asi nemá mnoho společného a myslíš si, že to máš srovnaný ...
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 08:57:54
avatar
Ještě někdo si všimnul, že v nadpisu je fanatici vs. nvidioti a přitom se to celý točí podle DDho já vs. Micro aspol. Když by se to dalo do rovnice, tak mi z toho vychází, že nVidiot bude předpokládám Micro aspol. No co tam asi zbyde na DDho? (just joke)

Vždy si tu rád pročtu recenze no a tyhle "Novinky" nebo jak se tato sekce jmenuje jsou jen takovej bonus pro pobavení
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Potrefená husa :) 2009-08-18 09:47:43
avatar
Heh, dobrý. Kritika mé osoby od Stacha je celkem fajn. Mohu ubezpečit, že je averze vzájemná, a zatímco kritika, nebo spíš oponování, od některých diskutujících, které považuji za mírné fanatiky, ale kteří píšou rozumně, mě zamrzela a stála za zamyšlení, kritika ze strany Stacha mě nechává zcela chladným a minula se účinkem. Ulevil sis, nikdo ti to na tvém blogu editovat, a tudíž ani vracet, nebude, tak snad jsi se sebou spokojený.
Kdybych si chtěl rejpnout, zeptal bych se, které fanatiky tu kdo stavěl do latě, ale to bych tu někoho postavil před neřešitelný problém, který se dá vyřešit jen editováním cizího příspěvku. Ať si to každý přebere sám...
Zbytek jsem nečetl, a je mi stejně jasné o čem to je, obhajoba DDworldu jako jediného spravedlivého, pokud možno nečitelně stylisticky podané...
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 12:26:14
avatar
jenže tady de o to, že většina lidí co píšou příspěvky si přiznají že sou fanatici, nvidioti ..nebo si prostě řeknou ,,asi mám rád spíš ati než nvidii,,
nejhorší na tom je to že DD si řekne ,,mám rád víc ati,,
ale před náma ldima pořád tvrdí že nemá, i když se teď vytáhl tím článkem kde potvrdil nechuť k nVidii, ačkoli jen marketing
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 12:43:53
avatar
Je úplně jedno co o sobě říká on sám nebo jestli si o sobě neco myslí. Je to jeho blog, dělá to pro sebe a může si tu psát co chce. Jaké je jeho renomé na diskuzích ostatních webů, to ať si každý zjistí sám. Mně nezbývá než rejpat do věcí, co považuju za zjevné nesmysly, ať je to v poslední době oslava DX 10.1 a pak jeho netestování ve hrách, přebírání článků bez aktivních odkazů na zdroje, údajný kvartál GPU divize AMD v plusu, ač byla 12mil. v mínusu, inflace termínu marketing v článcích bez zjevných znalostí tohoto termínu, atd. Nedělám to, že bych si myslel, že to tu něco změní. Dělám to, protože mě baví dobírat si ho. Kdyby začal psát tak, že bych musel respektovat, alespoň pro jeho znalosti, zbyl by mi jen Stratos.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Potrefená husa 2009-08-18 12:53:57

Co je to za termín mírný fanatik ?
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 13:02:24
avatar
Přeci něco jako ty. Alespoň dřív.

Termín je to blbej, ale hned mě nic jiného nenapadlo. Pokud má např. někdo v profilu graf. příslušnost ATI (či naopak), tak už to, že mu stálo za to se někam přiřadit, o něčem svědčí. Prostě někdo, kdo má raději ATI než nVidii (či naopak), ale ještě z toho úplně nezblbnul, no.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 13:08:12

já to tušil
No holt potrefená husa se ozvala
Jen nemám tu graf. příslušnost Ati, jen ji mam v sestavě.
A ano, kupuji Ati, je mi blíž. Jen se za ni nervu a nemam problem jít do GF.
Myslim, že takhle to má ale každý, včetně tebe.
Nemyslím tím sympatie k značce, ale prostě na co je člověk zvyklý a s čím nemá problémy.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 13:29:25
avatar
To mně je jedno, co mám v počítači, blíž v tomhle smyslu nemám ani k jedné značce. Nvidii nemusím, myslím, že by se dala zhusta kritizovat za víc věcí než ATI, ale tady je to extrém. Bohužel po odchodu Hulána je přesila na barkádě ATI, takže tam směřuju své úsilí, Hulána ale nahradit nemůžu, na to mi chybí ta správná nenávist k ATI. Slovy Stacha, nejhorší je srážka s blbcem, problém je rozlišit, zda je větší blbec on nebo já, a komu to ubližuje víc. Já to beru jen jako zábavu, moje znalosti jsou omezené a pohled subjektivní. Nemám na to, dohadovat se o technických detailech s lidmi co se v tom vyznají. Tady mi to naštěstí nehrozí...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 13:36:09

Hehe, to je cista pravda... Stejne je zvlastni, ze nekdo tak trva na sve objektivite, pricemz uz z povahy veci jeden clovek objektivniho nazoru tezko dociluje. Uz to se mi osobne ekluje a citim cosi shnileho ve state DDworld.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 14:54:12
avatar
no třeba vyložení lháři jako ty ;) sorry ale roznášení lží (doslova, jinak se to nedá nazvat) o tom, jak jsem zaujatý, přičemž je všeobecně známo, že k tomu já nemám jediný důvod, je lhaní a vytváření toho shnilého. Prostě připustť, že jsme objektivní, že mám jiné a podložené názory na kterých není nic nezaujatého. Jsou prostě jen prostým zhodnocením skutečné situace, jakkoliv je nepříjemná a tobě se to třeba nelíbí.

Názor nikdy nikomu neberu, ale když je opravdu špatný, snažím se o diskusi a nikdo mě nemůže oblivnit z toho, že bych se za poslední roky nesnažil. zatímco já jsme předložil bezpočet důkazů a důvodů objektivity a vyváženého přístupu, vy jste nepředložili ani jediný důkaz toho, že bych byl neobjektivní, jen dokola pauškujete lži o tom že když nemám rád to a to na jednom, nemám to rád jako celek a jsme proto neobjektivní - nikdy ale nějak nevezmete v úvahu i další fakta ... kdybyste nebyly tak zaslepení pro jednu značku, možná byste to viděli. Já narozdíl od vás se zajímám o PC atd. jako o celek ...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 16:49:09
avatar
Odpusť DD, ale v tom případě aktuality nepíšeš ty, nebo je píšeš a hned zapomeneš co jsi napsal, nebo ti opravu chybí alespoň trochu sebereflexe, nebo víš moc dobře jak to s tebou je, ale myslíš si že to nemůžeš napsat veřejně, protože i novinář amatér (tj. ten kdo se novinařinou neživí, nikoliv diletant, aby jsi si nemyslel, že tě napadám) by měl psát vyváženě. IMHO klidně to napsat můžeš, z DDworldu se totiž stal blog. Bohužel pro všechny tvé čtenáře i pro tebe. Když srovnám stav cca před rokem, myslím že se mnohé změnilo k horšímu. Ono je to poznat i na inzerci, že ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 18:00:04
avatar
DDWorldu se daří celkově lépe než kdy jindy i když ne všude - řady partnerů se rozrůstají, podpora magazínu sílí letošní rok je stižen krizí, obecně, ale neboj, přežijeme bez problémů a podařilo se nám dojednat pár dobrých věcí, které náš server zabezpečí.

Dokonce musím některé partnery už i odmítat, protože zkrákta nemáme testovací kapacity. Do blogu máme daleko, většina testů, které uvádíme, mají sice autora mě, protože dělám finální článek, ale samotné testování, poznámky, zdroje atd, dělají kolegové, já to jen všechno lepím dohromady ...

Pokud jde o výváženost jsme velice dobře hodnocení a rpoto nás také oslovují různé firmy. Kromě jedné jediné spolupracujeme od letošního roku se všemi, kteří za něco stojí i s přímými konkurenty, kteří nás samozřejmě bedlivě sledují, jak o nich píšem a o konkurenci a i když ne se vším souhlasí, nikdo nás z nich nikdy neobvinil že bychom byly nevyvážení a zaujatí. Váží si našeho pohledu na věc a berou nás a podporují, jako bychom byly největší web v ČR. Nemůžeme si na přístup parnterů stěžovat. Mám doslova vše, na co si ukážu, nikdo po mě nechtěl podepisovat žádnou smlouvu ani nic jiného, všehcno na dobré slovo, protože vědí, že já slovo držím a DDWorld splní, co slíbí a pokud je výrobek kvalitní pochavla jej nemine, pokud není tak kritika jej nemine - raději se nám tedy všichni snaží posílat jen to nej nej

Pokud srovnám sitauci s před rokem, tak jsme na tom mnohem lépe, mám více spolurpacovníků, kteří se už naučili systém práce a zvládají ji, narostl nám počet partnerů a dnes už kromě jednoho jediného, není větší IT HW firma která by nás neznala a nebyly bychom s ní v kontaktu. Spolupracujeme i se zahraničními zdroji, mám mnohem lepší a více kontaktů - na informacích a článcích je to znát, mnohé se dozvídáte jako první v ČR! Máme vlastní server a hosting kterého si ceníme hodně a nebyla by to levná záležitost a neměli bychom na to a bez našich parnterů bychom ani nefungovali.

Co šlo k horšímu, že narostl počet zaujatých neobjektivních čtenářů a dalších, kteří samozřejmě vidí v DDWorldu hrozbu, protože si říkáme co chceme a říkáme pravdu - což některým firmám vyhovuje, protože jim to vyhovuje a nemají proč se obávat. Navíc jsme další ryba v rybníce inzerce a protože letošní rok je opravdu špatný, je boj o inzerci větší. Pro nás, protože nemáme markting je to složitější, ale celově se uživíme, máme minimální náklady, ačkoliv dlohodobě to nemá takhle smysl, krizi přežijeme a se situací se zatím dokážeme vypořádat. Jiní, kteří mají vělké náklady, jsou na tom podstatně hůře.

Celkově mě štvou dvě věci, zaujatí uživatelé třeba jako jsi ty, co nepoznají objektivitu ani když se jim projde po nosu i když jim to člověk vysvětluje horem dolem, že jsou vedle, něteří se neštítí pomlouvat nás i na jiných webech. Ale srovnám se s tím a počítal jsme s tím - ne každému je pravda a realita, kterou prezentujeme příjemná. Ale řady těch, kteří nás podporují a berou nás skutečně jako uživatelský, nezávislý objektivní a maximálně vyvážený magazín s vlastním názorem, jsou mnohem mnohem větší. Jasně že nám všichni u všeho netleskají, ale to ani nechceme.

Štve mě ale hlavně ten fakt, že potenciál DDWorld při jeho stávající kvalitní tvorbě, není vůbec využit. A je to moje chyba. Minimální propagace našeho serveru, minimální, nebo spíše neexistující magkting, to vše nás sráží. Já prostě nejsem PR ani obchodník a raději se věnuji obsahu a webu samotnému, jenže DDWorld dávno přesáhl hranici webu, který zvládne tvořit jeden a prostě to nezvládám. Prostě já musím udělat ten krok a posunout to dál a nechce se mi do toho, protože radši dělám obsah ....
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 13:40:04
avatar
nejsmutnější je, že na českym internetu neexistuje snad nikdo s kým by ses o grafikách mohl bavit opravdu technicky. Ať už jde o ovladače nebo o stavbu jádra... všichni tady stejně jedou podle toho co někde četli na fudzile apod. případně z PR výrobců, ale pochybuju, že se tady najdou lidi kteří by se běžně bavili s někým kdo té konstrukci jader opravdu rozumí...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 14:17:26
avatar
Já to nedělám abych si ulevil, já to dělám proto, abych se znovu asi po 1000x pokusil některé přesvědčit, že říkají hlouposti.
Ochi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nazor 2009-08-18 10:17:46

Bych to zas tak nehrotil, kazdy soudny clovek si precte vic recenzi a testu nez se pro neco rozhodne.
Vykon je +- stejny u obou vyrobcu a cena +- taky....
Rozdily v radu jednotek procent jsou naprosto nezajimave...

Stejne neni poradne co hrat a hry co jsou na trhu nejsou az zas tak narocne.(na prumerne sestave si zahraje kazdy vsechno)....

Je zbytecne se tady rozcilovat nad nejakou objektivnosti, prectete si vic recenzi a testu a pak posudte sami....
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 11:06:13
avatar
ono tady taky nejde o to co je v recenzích. Tady se debatuje podle DDho všichni jsou pro nVidii a proti ATi AMD. Zatímco ostatním lidem vadí to jakým stylem DD píše, ale jde o "novinky" ne o recenze. Tam není o čem se bavit...
Ochi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 11:42:13

jj, chapu. Kdysi davno jsem se taky snazil na toto upozornit, ale dopadl jsem stejne jako vsichni ostatni.
Tedka to jen s usmevem sleduju Nektere uvahy pana Stacha jsou opravdu jen pro zasmani
Je to jeho web, tak at si pise co chce. Hadky o objektivite jsou tu neustale a uz je to i nudne, porad dokola a dokud mr. Stach nebude sebekriticky, tak to tu bude porad. Je to naprosto zbytecne to resit, je to proste amatersky uzivatelsky web, tak co od toho taky cekat ze?
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 11:51:34
avatar
To jo, pak ať si raději přizná, že tu není pro ostatní, ale pro sebe a své ego...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 14:10:07
avatar
No tak jsi úplně vedle .... moje EGo je psolední, co mě zajímá, navíc kdybych si chtěl budovat EGO a vydělávat těžké prachy, tak kašlu na DDWorld - za ty nekonečné hodiny denně a rozšilovánís některými mě to opravdu nestojí ...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 16:51:21
avatar
že by myego.cz ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 17:27:43
avatar
ano to je příklad člověka a projektu, kde jde o ego, to se mě ale vůbec netýká .... mě je úplně jedno, zda mě znáte nebo ne, já DDworld dělám proto, že mě strašně baví PC, baví mě testování, baví mě si s tím hrát atd. s egem to nemá nic společného, ostatně mě je úplně jedno jestli moje rady berete nebo ne, jsou to vaše peníze co vyhodíte, ne moje, já jsem se snažil maximálně vás nasměrovat podle nejlepšího vědomí a svědomí co s tím uděláte je mě a mému egu úplně ukradené, samozřejmě jsem rád, když vy ste rádi
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 11:50:10
avatar
Přesně tak - jedná se o "novinky" - poslední dobou zjišťuji, že se jedná jenom o oslavu "technologického leadera" - radši nejmenuju firmu nebo o kydání hnoje na "recyklátora jader" Co se týče recenzí, tak tam mám zcela jasno - recenze jsou objektivní jako autor recenzí. To znamená, že recenze fandí "technologiím". Záměrně neuvádím jakoukoliv značku...
Jo a ten článeček výše - opět to samé - komentář radeji nechávám na ostatních...
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 12:38:52
avatar
V recenzích ty data +/- statistická chyba sedí stejně jako jinde na českém internetu. Že na jednom webu je DX 10.1 super věc a fyziku má přeci každý, na druhém je DX 10.1 něco co je patch asi ve dvou hrách, zatímco Physix je věcí budoucnosti. To už si musí každý přebrat sám za sebe.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 12:46:33

tady nemá cenu cokoliv omlouvat
Leda tak přimhouřit obě oči a jede se dál
ombres [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - heh 2009-08-18 13:10:10
avatar
vždyckyy se najde pár volů co budou zbochybňovat práci Ati
tahle válka směšná
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 13:12:41
avatar
Ja osobne absolutne nechapem zmysel tohto clanku ... Neviem kolko nato DD vynalozil casu ale podla mna ten cas mohol vyuzit na nieco zmysluplne ... Tento clanok ukazal jedinu vec a to ze DDho stve par ludi co sa pokusaju o nejaky flejmik ( naschval som pouzil zdrobneninu,microve pokusy o flame su aspon premna epic fail ) a ma potrebu stale opakovat svoje reci ktore su paradoxne uz tak stare ako karty od NV DDho nadsenie nad ATi je ocividne ale nie je sa comu divit, ATi vydala skvelu radu a prichadza dalsia ktora sa zatial javi tiez zaujimavo ... DDho skeptizmus nad Nvidiou je snad este ocividnejsi a preto sa DD javi ako fanATIk ale podme si to rozobrat ... DD a takisto vsetci sme cakali po 88GTX alebo celej Osmickovej rade dalsiu bombu a dosstali sme akurat vykonnejsiu radu ale ziadnu bombu ... Boli sme sklamany a DD najviac hanil novu radu NV ... Cim to bude ?? No predsa prave tym ze DD chcel od NV viac,ze ju vzdy bral ako vykonoveho lidra a to od nej cakal ... Teda ak uz chceme hovorit o DDho zaujatosti tak ho pasujem skor za nvidiota ako za fanatika (joke)
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 13:21:53
avatar
To jsme si to pěkně rozebrali. Možná by stálo za to v tvé exkurzi zabrousit ještě trochu dál do historie, a zeptat se, proč DD nechtěl víc i od ATI po vydání "bomby" 2900...
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 13:28:53
avatar
v dnesnej exkurzii su dvere do miestnosti s 2900vkami zatvorene,technicke problemy V preklade to znamena ze ja osobne som sa zacal venovat IT az po tejto rade takze o situacii v tej dobe nic neviem a preto som o tom nepisal
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 13:31:26

Tak si to ale tady dohledej.... Tvuj podpurny argument jaksi bude pokulhavat. DD je nvidahater, to ze to nechce verejne priznat je jeho vec, byt by bylo pro vsechny lepsi kdyby to uz konecne udelal. Zbytek je jen omacka okolo, kterou se chce obhajovat. Nechapu co mu na tom vadi, je to jeho web, ma pravo si psat co chce, stejne kazdy vi co vi.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 14:52:01
avatar
lži lži a lži ... já proti NVIDIA produktům nic nemám! takžke prosímtě přestaň mě obviňovat z toho, že proti ní něco mám. mám toho stejně pro/proti jako pro ATI tak NV.

Kromě toho, mohli byste si uvědomit, že vlastně ani ATi/NVIDIA produkty nehodnotíme a netestujeme. ATI ani NV nic nevyrábí. Kupujeme a testujeme produkty třetích firem, tkeré ATi a NV čipy užívají. Hodnotíme tedy je a ty za to, jak se kdo chová nebo co plácá, nemohou. takžke zanech toho lhaní ...

Názor nikdy nikomu neberu, ale když je opravdu špatný, snažím se o diskusi a nikdo mě nemůže oblivnit z toho, že bych se za poslední roky nesnažil. zatímco já jsme předložil bezpočet důkazů a důvodů objektivity a vyváženého přístupu, vy jste nepředložili ani jediný důkaz toho, že bych byl neobjektivní, jen dokola pauškujete lži o tom že když nemám rád to a to na jednom, nemám to rád jako celek a jsme proto neobjektivní - nikdy ale nějak nevezmete v úvahu i další fakta , jako že i na tom druhém nemám rád hodně věcí atd. ...
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 16:21:19
avatar
aha takže nVidia ani AMD za nic nemůžou, to dělá Asus, Gigabyte, Gainward, Sapphire apod. tenhle post chce uchovat, až bude někde nějaká kritika, pochvala jedné či druhé strany
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 16:29:47
avatar
??? o čem to zase plácáš? ano hodnotíme produkty a ty, které kupujeme vyrábí ne ATI a NV, ale ASUS, GB, Gainw, Sapphire, MSI a hromada dalších. Tudíž nemohou za to, jaká je marktignová politika tvůrců čipů. Nás to ani moc nezajímá, pokud jde o hodnocení produktů prostě hodnotíme tak jak to je a hodnotíme produkty jiných firem než NV a ATI, i když základ je od těchto spoelčností. Tudíž není možné upřednostňovat NV nebo ATI protože finální produkty se od rlzncýh výrobců liší od referečních vzorů atd. Prosím uchovej to, třeba až příště zase někdo bude lhát o tom, jak jsem neobjektivní, bude se hodit ...
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 16:39:01
avatar
jestli to chceš hrát v tomhle duchu tak všechny ty články co tu máš jsou s hrubkou, protože ke všem těm jádrum je psáno, že jsou nVidie nebo AMD-ATi. Ale to co jsi tu napsal znamená, že jsou vlastně jejich jen ty návrhy, protože jádro je výrobek TMSC a karta jako taková je zase výrobek firem jako Asus. O tom mluvim, že tenhle argument stojí na vodě. No a celý to potvrzuje to o čem já konkrétně se tady s tebou snažim bavit už asi rok, že máš nejdřív mířit a pak střílet. Protože až příliš často podléháš při tvorbě emocím, ale pokud máš být objektivní seriozní autor techwebu, tak tyhle emoce do tvojí práce nepatří.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 17:31:16
avatar
jaké emoce? o čem to mluvíš? co má co nějaká firma a čip společného s emocemi. Sorry ale je to jen kus křemíku. Vlastně písek

já emoce do psaní nepletu, píšu tak jak to je, bez emocí, objektivně a maximálně serioźně jak jen to jde. Navíc kdo má patent na seroióznost? Nikdo ... DDWorld je uživatelský magazín, zdaleka na něm nedělám sám, je to seriózní uživateslký magazín lidí,. které počítače baví, ale to je tak asi ta jediná emoce - radost z PC, jinak píšeme o neživých věcech, které emoce nemají a tedy není důvod proč k některé nějakou jinou projevovat.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 18:13:54
avatar
Už to neřeš, dostatečně si se projevil v článku, vrtat se v tom, že nikdo nemá patent na serióznost a současně neřešit stejný problém s objektivností, když to jde spolu ruku v ruce, to nikam nevede. Nikdo normální o sobě nemůže prohlásit že je objektivní, můžeš se o to maximálně snažit. Je to stejné, jako bys o sobě prohlásil, že nejsi blbec. Zda jsi objektivní nebo blbec, totiž záleží na tom, jak tě vnímá okolí, nikoli na tom, jak se vnímáš sám. Čím víc se budeš vztekat, jak si objektivní, tím směšněji budeš vypadat.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 18:40:18
avatar
souhlasím. Já se o objektivitu a vyváženost snažím maximálně a proto mě dokáže docela naštvat, když o tom někdo viditelně zaujatý pochybuje a motá do toho nesmysl, že nějaký kus křemíku je důvod mít jen tak rád víc než jiný. Je to nesmysl, bohapustý výmysl a každý, kdo má všech pět pohromadě musí souhlasit, že já osobně nemám žádný důvod, proč bych neměl být férový ke všem firmám křemíkové placičky produkující. žádné logo žádnému čipu nic navíc nepřidává, budu hodnotit čipy stejně na základě faktů se stejným hodnocením ať už budou opatřeny jakýmikoliv logy včetně Franta nebo Pepa ..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-18 14:14:01
avatar
ale chtěl ...
nATIvni.nVidiot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Střety? 2009-08-19 08:36:16

"Tento týden byl mimořádně bohatý na střety skalních příznivců značek grafik." ???

Já tu tedy za ATI četl boj jen jednoho zdejšího usera, tak nevím proč to množné číslo?
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-08-19 09:03:14
avatar
To je tím majestátním plurálem...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1063x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1593x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2285x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2023x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1342x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1318x
Komentářů: 1