Pro ty z vás, kteří chtějí všechny věci raději v kostce, je tu přehled aktuálního dění v IT světě …
Téma týdne …
Tentokrát nebudu dlouze řečnit, pro mě je tématem týdne ty neustálé spory o tom, kdo dělá lepší testy grafických karet, čí výsledky jsou správné, správnější a naopak špatné, horší nebo rovnou podplacené. Téma testy grafických karet neustále budí vášně a budit budou, ale již poměrně brzy by se na „konkurenčním“ magazínu měl objevit docela zajímavý článek, který by měl vnést trochu světla do celé záležitosti a ukázat vám, jak je snadné udělat testy tak, aby vyšlo pokaždé, co chcete, tak jak to chcete a přitom bylo vše řádně otestované. Ale to bude téma až jednoho článku, na který se docela těším – doufám, že brzy vyjde. Pustil bych se do něho sám, ale udělám to až v návaznosti na něj. Už dávno mám chuť několika naivním lidem něco říci a ukázat jak se věci mají.
Ale zatím to nechme u ledu, děláme si věci tak, jak zajímají nás běžné uživatele, tak jednoduše, jak je to jen možné a toho se držíme, nezajímá nás celkem, jak si to dělají jinde, to jej jejich problém a ne náš a ne u nás U nás naleznete jen bezkonkurenčně nejlepší uživatelské recenze od skutečných uživatelů a z 99% neplacených neprofesionálů (jediný, kdo dělá web 24/7/365 je z 7-11 členné redakce jen jeho šéfredaktor – všichni ostatní a v 99% jsou to testeři, jsou neplacení dobrovolníci a běžní uživatelé), kteří si testují tak jak sami chtějí a co chtějí, pro vás, běžné uživatele. A nenecháme si do toho mluvit a ovlivňovat výsledky či naše psaní, nikým a ničím, kromě našich uživatelských zájmů. Zvyšujícímu tlaku rozhodně nepodlehneme ba naopak. Neděláme to pro peníze, abychom se napakovali, neděláme to pro slávu, neděláme to pro žádné třetí zájmy třetích stran, děláme to proto, že nás zajímá, jak se věci mají a hlavně proto, že nás to baví a dobrou náladu si nenecháme zkazit. Poměr cena-výkon-kvalita je pro nás svatý a zajímá nás jen výhodnost pro uživatele bez ohledu na cokoliv a kohokoliv. DDWorld je a zůstane skutečně zcela nezávislým (žádné vydavatelství, nakladatelství, ani nic podobného za námi nestojí) ryze uživatelským magazínem běžných uživatelů pro běžné uživatele. Nemáme zájem z něj dělat nic víc, ani nic méně. To je naše odpověď za celou redakci na některé negativní (zajímavě organizované) ohlasy. Jsme DDWorld (DigiWorld) magazín o Digi světě kolem nás, magazín běžných uživatelů, na jehož tvorbě se může podílet každý, kdo projeví zájem o věc, spolehlivost a potřebný zdravý rozhled a nadhled.
A teď k aktualitám. Začněme u zajímavostí ze začátku týdne:
NVIDIA začne vydávat vlastní reklamní noviny. Na tom by nebylo nic tak divného, GLOBUS, Tesco a další je mají také, ale NVISION se bude tvářit jako běžný časopis za cenu 160 korun.