9800GTX se 768MB paměti? Známe konečné ceny! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 06 březen 2008
gf9800gx2-2Nvidia opravdu vydá nový high-end již tento měsíc. Připravte si kasičky, v cenách nad 10 000 korunami bude živo

 

 

    Jak už jsem napsal dříve, vydání high endových grafických karet Nvidia, konkrétně modelů 9800GTX a 9800GX2, proběhne tento měsíc. Vydání 9800GX2 je naplánováno kolem 18.3. a oficiálně je stanovena cena 599 dolarů. V Evropě by to mělo být 599 euro vč. daní. V přepočtu na naše se tedy bavíme o ceně kolem 16 000 korun s DPH, přesně jak jsem odhadoval v minulosti. Takt jader G92 je oficiálně stanoven na 600MHz a Nvidia prý nepovolila výrobcům žádné taktování. Server Fudziila má ale prý informace, že někteří partneři i přes nepovolení taktování od výrobce jádra, se do taktování pustí. Můžeme tedy očekávat přetaktované varianty, které ale budou s největší pravděpodobností za vyšší cenu, která se možná zvýší i po osazení nějakým speciálním chlazením, či dokonce vodním blokem.

9800gx2-5

   Kromě toho se chystá uvedení jednojádrového modelu 9800GTX. Ten by měl vyrazit do světa poslední týden aktuálního měsíce, tedy přibližně týden po vydání duální 9800GX2. Odhadoval jsem cenu někde kolem 399dolarů a trefil jsem se. Pro Evropský trh ale bude cena 399 euro. V přepočtu na naše ceny se tedy bavíme o nějakých 11 000 korunách s DPH. Co mě ovšem trochu zarazilo, že Fudzilla uvádí, že karta bude vybavena 768MB paměti. Pokud by to byla pravda, tak by mnoho dříve zveřejněných informací bylo špatně, i nedávné testy na VR-zone, kteří kartu dostali k dispozici. Karta se 768MB paměti nemůže mít 256 bit sběrnici a i jádro G92 b muselo být více modifikováno. Osobně si myslím, že se Fudzilla s informací 768MB RAM mýlí. karta bude mít 512MB paměti, což se dá dobře odhadnout i z další fotografie.

9800gtx-3

Posledním modelem, který vyjde do výkonného segmentu grafik, bude model 9800GTS. Datum vydání tohoto modelu ale není potvrzeno a stanoveny nejsou ani případné ceny. S nevětší pravděpodobností půjde o náhradu modelu 8800GT/GTS 512MB.      

Zdroj: Fudzilla

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - SUPER 2008-03-06 14:59:51
avatar
som zvedavy na najnovsie zrovnavacie testy tychto grafik, a ati hd 3000 s catalistymi 8,3 znova je vykon o nieco vyssi a aj crossfire x je vylepseny s sko si poradi crossfire x s 3way sli
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mno za 16 papouchů je 2008-03-06 15:13:08
avatar
to neprodejné
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 15:24:49
avatar
ale par blaznu se taky najde..proste ti kterym je jedno kolik za pc daji ale chcou max vykon..a treba 3 takovy znam i osobne
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 12:03:32
avatar
Pche, kdysi jsem dal 17 papouchů za Radeona 9700 PRO, a nic lepšího tehdy na trhu nebylo. Dnes už tolik nepařím a upřednostňuji jiné věci u her a jiné výkony na PC. A podle mě bude hodně lidí, kteří si už nejvýkonnější grafiku v poslední době nepořídili, protože proč kupovat rok starou 8800 Ultru nebo GTX, když vyjde nová, ještě lepší, ještě výkonnější s ještě více...
Ještě kdyby většina her neměla tak tupý příběh a nezvrtla se v obyčejnou střílečku.
Neznámý  - Jak už jsem psal dříve, gK s D 2008-03-06 16:36:45

je mrtvá, a je jedno jaký má dneska výkon. Teď tady na můj příspěvek bude spousta lidí nadávat, ale za rok se budete tlouct do hlavy a říkat si, proč jsem si radši nekoupil GK s Direct X10.1
Red [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 17:09:28
avatar
Ne nadávat určitě ne,mrtvá rozhodně není,kolik těch her na DX 10 je natož 10.1,jak DD napsal teď už nevím kde,že by měl být skok na DX 11,takže tyhle řeči nejsou na místě
Neznámý  - DX10... 2008-03-06 22:12:44

Ak sa DX10 bude vyvíjať ako DX9(a bude sa...) tak tu bude nielen DX10.1 ale možno aj DX10.3...
Keby väčšina hier nebola "nVidia FRIENDLY" , už tu máme hry DX10.1 dávno.

EDiT: hľadal som ten článok od DD-ho ale nenašiel som ho, a sa mi zdá že písal-DX11 až v roku 2011.

PS: DX10.1 or higher určite bude! Skôr než "príde" DX11.

EDiT: DX10.1 prichádza so SP1 for Win Vista.
Red [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 18:03:25
avatar
Nejde ani tak o ty directy,ale o to,že kdybych měl pořád na něco čekat,tak se dříve dočkám důchodu,kapiš to EDIT by/// možná,kdyby,proč,na co atd. 10.1 dokonce 10.3 to už je jenom slovíčkaření
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 19:19:50

"Keby väčšina hier nebola "nVidia FRIENDLY" , už tu máme hry DX10.1 dávno."

To je blbost. Vývojáři her se nepodřizují NVidii. TWIMTBP nemá platit vývojářům her za to, že budou optimalizovat hry pro nvidia karty. Pouze spolupracujou na vývoji ovladačů a optimalizaci karet > pro hry. Nvidia se podřizuje vývojářům her a ne naopak.

Spíš než - "Keby väčšina hier nebola "nVidia FRIENDLY" , už tu máme hry DX10.1 dávno." - platí - "Kdyby většina vyvíjených her byla DX10.1 měla by tu už NVidie kartu s DX10.1 dávno ;)."
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 19:28:19
avatar
mu nic nevysvetluj..vidi jenom ati a amd..nic jinyho..stacilo mi kdyz sem videl jak v komentech na EHW vykrikoval jak je to zeleny web a byl mi jasnej nehlede na omezenost jeho jazykoveho projevu podle kteryho vypada na max 12-13 let a ze me zacal bezduvodne urazet..holt nelibi se mu nic co je proti jeho bohyni ati..ke kazdymu komentu mi dava minusy..me staci ze tu neni jeste ani jedna nativni dx10 hra...a s podporou dx10 prisla prvni nvidia..ati az o vic jak pul roku pozdeji...a prej kdyby nvidia mela dx10.1 tak uz tu mame dx10.1 hry on proste je uplne mimo
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 19:42:48

Njn Nvidia nemá kam spěchat. Uvedení DX10 karty bylo kvůli Vistám a taky spolupráci na DX10 titulech jako třeba testování Crysis atd. Uvedení zvládly dobře a myslím ,že až přijde čas tak stejně dobře uvedou i řadu podporující DX10.1.
ATI měla naplánovaný DX10 karty taky na uvedení Vist ,ale nezvládly to kvůli výrobnímu procesu na kterej se čekalo a nedočkalo , původně neměla bejt na 80nm. Taky kvůli tomu tak topily a do toho ještě fůze s AMD ...
Neznámý  - MoronJosh "Búh"? 2008-03-06 21:33:13

Blbost....
"To je blbost. Vývojáři her se nepodřizují NVidii."
Vývoj hier: netvrdte mi že vývojári, ktorý testujú-vyvíjajú "spolupracujou" na hrách s "FRIENDLY" VGA-čkámi (nVidia) nie sú zvýhodnené-majú výhodu oproti konkurencii.(aj ATi "spolupracovala" s Valve na HL2, a výkon tam bol) nVidioti čakajú na BOHYŇU "G100"

"Kdyby většina vyvíjených her byla DX10.1 měla by tu už NVidie kartu s DX10.1 dávno"
core G80, 92(DX10/SM 3.0) je oproti R600/670(DX10.1/SM 4.1) menej "pokrokové", keby mala nVidia DX10.1 a SM4.1 určite by sa snažila čo najskôr presadiť spomínané novinky do hier na ktorých "spolupracuje".

PS: pre "šťastného" no holt mal si pravdu s EHW!Je to "GREEN" web ako vyšitý, ten blábol alá "review" 9600gt made by nVidia bol na 100% pravdivý a nezávislý!
Porovnal som si ju s nezávislými recenziami.
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 20:41:16

Tady je to sice už předem bez šance, ale budiž.
NVidie prostě a jednoduše neplatí vývojářům her za optimalizaci na jejich karty ať se ti to líbí nebo ne. Optimalizují se ovladače, ale v žádném případě se kvůli tomu neoptimalizuje jádro hry. Že ATI s vývojáři nespolupracuje je jen a jen jejich blbost ...
Ty si myslíš, že v polovině vývoje kdy k vývojářům her přistoupí NVidie kvůli optimalizaci ovladačů a testům začnou vývojáři předělávat hru z DX10 na DX10.1 ? nebo DX9 na DX10 ?
Z této spolupráce profitují oba. Nvidia si zkouší nové karty na nových hrách s novými technologiemi a vývojáři si mohou otestovat hru na reálném kusu Hardwaru.
Nvidia má kartu s DX10 něco přez rok a ATI už má s DX10.1 a pořád tady není nativní hra DX10 takže tady nešiř takový bludy.

Tohle je otřesnej fanatismus. Jsem fanda AMD/ATI, ale lidi jako ty mě od ní začínají odrazovat ...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-09 09:11:15
avatar
Cely to Vase vzajemny nadavani jsem smazal - pokud se chcete urazet tak muzete jit jinam. Pokud chcete debatovat tak at je to k tematu a ne o tom jak je ten druhej uplne blbej - plati pro vsechny zucastnene - pokud s nekym nesouhlasite tak to jde napsat i slusne.
Red [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-09 19:02:00
avatar
Viděl jsi tam někde ode mne jedinou nadávku Začínáte být na tomto webu nějak důležitý,aby vám to nepřerostlo přes hlavu Cituj mě kde jsem byl vulgární nebo kde jsem nadržoval té nebo oné značce atd.,hledal by jsi zbytečně,tak mi prosím tě nemaž příspěvky,děkuju.
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 19:16:04
avatar
9800GTX dle fotky nese 8 pamětových čipů což značí 512mb..bohužel 768mb se nedočkáme...
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dx10,1 2008-03-06 19:56:12
avatar
tak kazdy vieme ze jadra r6xx maju velke prepady pri vyhladzovanie (mno vaccsie ako n vidia) a prave vtedy ked tu bude podpora dx10,1 aj v hrach to moze byt vsetkym jedno lebo dx10,1 je jedno ci hrajete s vyhladzovanim alebo bez, to je podla mna najdolezitejsia funkcia (plus vylepsenie nejakych efektov ale to je nepodstatne) pre ktoru sa ja vyvojarom hier oplati prejst na dx10,1 (otazne je ci to bude fungovat, dx10 mal byt tiez menej narocny na hw)
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 20:07:57
avatar
konec koncu je to fuk. Nemyslim si ze serie 98xx bude trhak jako rada 88xx. Tou cenou se trochu zapomeli. Ja vim ze kazdych 10% vykonu se tvrde plati , ale tady je to hodne prehnany. Nejde o to ze vykon neodpovida cene je to Hi-End , ale ze to nikdo nepotrebuje a ackoli ATI moc nemusim radeji bych volil 3870 X2 nez cokoli nad casku teto karty.Cekal jsem ze nekdo odnekud vytahne neco co bude o 50% rychlejsi a klidne i takto drahy jenze zase prdlajs
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zbytenost!!! 2008-03-06 21:04:38
avatar
Vubec nechapu ty vase vecne debaty a spory. Kolik z vas si koupi kartu treba za 10000? Tipuju tak jeden z vas Za 10 klacku muzes mit upgrade celyho PC: 3k deska, 3k procik, 4k grafika a mate vystarano zas na nejakej cas. Taky by me zajimalo, kolik z vas pracuje nebo jestli zijete normalni zivot nebo jestli se valite a maminka vam kupuje novy pocitace
Red [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 21:26:11
avatar
Třeba já,koukni na mojí sestavu,žiju normální život a mám 2 letou dceru a neválím se dělám tvrdou práci a na komp si tvrdě vydělám na přesčasech a to co jsem se naučil o kompech vděčím kamarádovi,který se tím živí a je v tom dost dobrý a taky vám,který rozumí problematice a ne těm kteří jen tlachají do tmy,děkuju,ještě si myslíš to co si myslíš
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 12:13:23
avatar
Na fanatiky a idioty se vykašli, ti si svůj flame založí vždycky. Pravda je ta, že když se dostaneš do stavu, kdy už si vynášiš smetí sám, a po cestě si vemeš pivko ze sklepa, tak ten pičitač si musíš kupit sám. Maxímalně obhájit jeho koupi před manželkou Toto je momentálně můj případ ;-), a bude těžký boj, ona nechápe, že já ho strááášně potřebuji.
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - praca 2008-03-06 21:13:35
avatar
nop ja mam sice 16 ale maminka ani ocko mi nove pc nekupuje, kedze pracujem upgrade pc si hradim sam,a mam z toho nakoniec aj lepsi pocit ked si to zaplatim sam, traz uz nechcem upgrafovat, ale si pockam a kupim rovno novy pc, s dvojjadrovou grafikou 45nm phenomom a 4 alebo 8 GB ram, a budem si to hradit cele sam
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ok... 2008-03-06 21:32:17
avatar
8 GB RAM, narves na to 32bit XP a budes si myslet jakou mas pamet A co z toho? Jen kvuli hrani? To mi prijde zabavnejsi nejaka konzole. Mel jsem moznost vyzkouset nejaky a nejlepsi mi prislo Nintendo. To Wii je fakt bomba!!! Jen si pak spocitej, kolik te ty hry budou stat a cenou pocitace, kterej bude za rok starej srot. Zbytecny vyhazovani penez!
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 01:39:48
avatar
Hry pro konzole jsou podstatne drazsi nez pro PC. Wii sem zkousel a moc me nebavila (ten ovladac je IMHO dost nepresnej)
a PC neni o tolik drazsi kdyz si odectes cenu monitoru (nebo pricti cenu TV ke konzoli) a pritom ziskas mnohem univerzalnejsi sestavu - navic PC clovek potrebuje na net a praci takze bys konzoli stejne neusetril.

Proc by tam rval XP 32bit? - dneska je hracka sehnat si 64bit OS.....
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - heh 2008-03-07 06:04:21
avatar
si myslis ze ked ma niekto 16 tak je uplny magor... jasne ze ne 8 alebo 4 GB ram dam 64 bit OS (64 bit vistu, s tym ze by som neskor chcel vyskusat crossfire x) ano wii je zabavne hlavne tym ze ho ovladas pohybom, ale ja potrebujem pociatc aj na pracu, na wii diplomovku nezostrihas, tak isto ako tam nezostrihas prezentaciu atelieru knihy, a 8GB ram pri strihu videa vyuzijes (natiahne ti viac suborov z projektu do ram tam pasom to nebrzdi HDD)...

takze ked si myslis ze kazdy 16 je magor ktory narve 8GB ram na 32 bit xp, a bude sa tesit ako mu perfektne pojdu hry tak si na omyle

EDIT: to je pro f3rdu
mi0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 09:48:56
avatar
V 16tich rozmyslat nad diplomovkou... zabavne Ja som nad nou rozmyslal tyzden pred nahlasenim zadania..
Anonymní  2008-03-07 09:50:05

znám lidi, o se nad ní rozmýšlali týden před termínem odevzdání :-D
mi0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 12:31:17
avatar
Najskor si ju musis nahlasit a aj na to je termin (ktory som skoro nestihol )... odovzdanie uz bolo ine kafe.. som sa riadne zapotil, kym som to cele vyprogramoval a 2x tolko som sa napotil, pokial som napisal tu hromadu textu (po napisani 4roch stran som uz nevedel co dalej )
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - diplomovka 2008-03-07 12:08:20
avatar
ano mam 16 ale diplomovku som isel tocit jednej majsterke z mojej strednej skoly.... ta diplomovka je pre nu, je tocim veci pre ludi co si to objednaju... pre mna by diplomovka bola este skoro
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OMLOUVAM SE! 2008-03-07 11:39:18
avatar
Tak jsem to nemyslel... to byl forek. Ano, kdyz ti pocitac slouzi k praci a strihas treba video nebo delas v 3D prostredi, tak to pak mlcim.
Jen mi prijde zbytecny vyhazovat vydelany penize za nejlepsi PC jen kvuli hram a pro dobry pocit.
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jasne v poho 2008-03-07 12:20:21
avatar
neva keby som mal o par rokov viac a nejaky 16 rocny typek by napisal ze chce super pc s 8GB ram teiz by som si myslel ze je to len na hry...

takze v pohode, a myslim si ze to bude dobry vykon a o taky rok ked si ten pc kupim (to by som mal mat nasporene) tak bude 8 GB mozno lepsim standardom, no ale do vtedy asi neprejdu ludia na 64 bit OS ...

ja hej
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-06 23:30:30

Ferdo - Do flamov sa sice nazapajam ale kludne si ma prirataj k samoplatcom za PC.
Inak najradsej mam ludi co pravidelne upgraduju PC na najlepsi model a pritom ide v 3D tak 3 hodiny tyzdenne.Ciste plytvanie peniazmi,hlavne ale ze na to maju.Asi ako zberatelia znamok.
Moja hranica je 6000 Sk/rok za upgrade GK len ak prinesie +50-100 % vykonu proti stavajucej.Ati8500 - NV6600 GT (zdochla)- Ati 1950 GT
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 01:46:57
avatar
Ja si taky platim PC sam. Je ale fakt ze jelikoz vydelavam a je to muj konicek tak do toho vrazim dost penez - v prumeru tak 35K rocne. Kazdej proste utraci za neco - nekdo chodi kazdej den do hospody nebo dava prachy za auta nebo motorky a nekdo stavi HighEnd PC ........
mi0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 08:09:50
avatar
Hehe.. Ja, keď som ešte študoval a nemal stabilnú prácu som vrážal do PC väčšinu zarobených peňazí.. častokrát som mával jedno z najvýkonnejších PC... Teraz, keď som už doštudoval a mám normálnu prácu ma tie upgrady už prestali baviť a ostal som na tom, kde som teraz, hoci kúpiť high-endové komponenty nie je (z pohľadu ceny) žiadny problém... holt, zo všetkého raz človek vyrastie (hoci... aspoň nejaké dvoj-jadro a trochu viac RAMky by sa mi už hodilo)
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 01:06:27
avatar
Zajima me jak budou chtit vyrobci obejit, to narizeni od Nvidie "o zakazu taktovani GX2"... je jasne, ze Nvidia, to nechce kvuli teplotam, uz takhle museli ubrat frekvenci od standardniho taktu cipu na GTSce. To tam vyrobci daj jinej chladic? To bude trosku komplikovane... A nebo to jen nechaj tak, a o teplotu se nebudou starat? To by nebylo, ale moc koser...
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No taky zvedavost 2008-03-07 01:29:35
avatar
Asi tak. Uz vidim, jak si nejaky vyrobce necha ujit sanci se nejak odlisit od konkurence Takze bud to riskne nebo zlepsi chlazeni nebo nasadi vodnika, ale co pak ta cena Uz takhle to bude ZHAVA novinka Treba na PCT uz dokonce vedi, ze to bude ta nejlepsi karta vubec Asi napisu sam nejakej clanek, abych mohl kritizovat autory.
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 10:29:41

Obermaier je hroznej bursíkovec, aspoň podle barvy a co do vyjadřování v diskuzích k němu taky nemá daleko ..
Anonymní  2008-03-07 10:53:04

Ještě politika? o booože
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pct 2008-03-07 06:09:44
avatar
pctuning nieje zly web ale v poslednom case je taky divny, hlavne tie vyrazio novych kartach od nvidie "trhac asfaltu" atd. a k OBR. nazorom sa ani neoplati vyjadrovat
Anonymní  2008-03-07 06:53:03

"trhac asfaltu je termínus technikus mnohem častěji používaný zde. O jakých kartách, to raději nebudu zmiňovat. Takže se divím, že se trefujete do PCtunningu, když jeho recenze 9600GT byla velmi trefná. až na ty chudé výsledky.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mno.... :-/ 2008-03-07 11:35:28
avatar
Prave, ze ty jeho vysledky tyhle karty byly vice nez PRAPODIVNE! Tady na DD i jinde ta karta byla nekde mezi 3850 a 70, ale na PCT rozdrtila 3870 jak nic... trosku divne. Nemyslis? Jestli oni nemeli nejakou nataktovanou verzi nebo jak vysel ten clanek o podivnych frekvencich 9600 Kazdopadne si myslim, ze DD je vcelku nezaujaty a vysledky testu se daji prirovnat k tem serioznejsim. Tot muj nazor.
Nema cenu tady rozebirat clanky a redaktory jineho serveru. Ale uz jsem se tam taky regnul, napsal koment a s chuti jsem ho "ZTRESTAL" odebranim 30 haliru To jsem se pomstil
Anonymní  2008-03-07 12:03:21

o testech zde se vyjadřovat nebudu, smazali by mi příspěvek Testy jidne jsou naprosto stejné jako na PCT. Klíčem je, netestovat jak se nám zrovna hodí. HD3870 je lepší pouze při vypnutém vyhlazovaní. Díky nedomyšlenému návrhu HD3000 řady mají tyhle karty příliš nízký počet TMU jednotek a jakmil se zapne vyhlazování HD3870 dostane od 9600GT na prdel. Můžu tady odkázat desítky testů, které to potvrzují, ale obávám se, že zase poruším jakési pravidla "nevyvracovat" pochybné výsledky "nejmenovaného" serveru

EDIT by DD: tohle je napsoled co vám tohle toleruji - obcházení pravidel je pořád porušování. Vaše neustálé navážení a pochybné výsledky a argumenty si nechte pro sebe, zde nemáme na pochybné výsledky prostor ... jinak správně - na DDWorldu netestujeme co se nám hodí. Testujeme použitelná nastavení včetně AA/AF i u HD3000 (s tím AA je to u návrhu ATI složitější, ale jinak souhlasím, že ten výkon není u dnešních her pod AA takový jaký bychom čekali k papírově tak silnému jádru jakým RV670 je). Naše praktické výsledky testů podporuje řada podobných výsledků napříč internetem, ale jenom tam, kde testují správně jako na našem serveru - ale samozřejmě sahat do svědomí nikomu nebudu a mluvit můžu jen za náš server. Samozřejmě možná by tenhle váš přístup "netestujeme, co se nám hodí" byste měl aplikovat na své vyjadřování, a neberat si jen ty výsledky a ta vyjádření, které se vám hodí ... tohle je naposled co podobnou diskusi zde vedete, pokud máte podobné pochyby, nechte si je pro sebe, určitě vám někde poskytnou ty výsledky, které vidět chcete, DDWorld poskytuje jen ty výsledky, které odpovídají skutečnosti a více se o tom nemá cenu bavit a spamovat tím diskusi a obtěžovat čtenáře - ta pravidla mají svůj účel - diskutovat věcně nad věcnými tématy a nehádat se pořád nad stejnými dokola se opakujícími věcmi, když jediný kdo může podat k tomu vyjádření se již vyjádřil dost jasně několikrát (tedy já za DDWorld) pokud bude něco nového v tomto na DDWorldu, dozvíte se to odemě jako první...
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 12:09:43

je to přesně jak říká DD, k čemu je ti morální vítězství 9600GT v nepoužitelným nastavení?
Anonymní  2008-03-07 12:49:01

1680x1050 4xAA 16xAF cca 38FPS je podle vás nepoužitelné nastavení? Tohle bych si rád nechal objasnit.
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 12:57:02

v Crysis? nebo World in Conflict, nebo o čem mluvíme?
Anonymní  2008-03-07 12:57:58

Call of duty 4.
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 13:14:08

Tak jsem si prošel ten test znova a napočítal jsem mnohem víc titulů kde to není hratelný, jako tohle si zaváděj jinde, jestli chceš slušně debatovat, tak se tohohle zlozvyku zbav, protože vyčítáš DDmu že používá výsledky který se mu hoděj a pak tady použiješ UT3 engin na kterým jsem hrál s jednojádrem a X1950GT 1440x900 na max bez AA a víš proč jsi to použil? Protože se ti to zrovna hodilo. A jen tak mimochodem 2-3FPS s to jen v jednom nastavení není nakopaná prdel, nakopaná prdel je hratelné vs nehratelné nebo alespoň rozdíl třídy, jako tomu bylo u HD2900XT vs 8800GTX po uvedení ATI
Anonymní  2008-03-07 13:23:22

použil jsem to proto, že se mi ta hra líbí nejvíce, ani jsem vlastně nevěděl jaký má engine. Tak proto. Jinak nerozumím, o kterém testu se tady bavíme, asi každý o jiném...
Stejně tak 9600GT vyhraje v Company of heroes, ET, Stalker, Gothic...atd. Samozřejmě, že záleží hra od hry. Někde vyhraje HD3870 i s vyhlazováním. To nike nepopírám. Faktem ovšem zůstává, že Většinu testů s vyhlazováním vyhraje 9600GT, aktuálně stojí méně peněz a ještě ke všemu disponuje velmi důležitou výhodou, kterou tady nikdo neuznává a to menšími propady výkonu... tedy vyšší hodnotou minimální FPS
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 13:27:07

na min FPS záleží každýmu kdo má rozum, prostě GF9600GT je lepší volbou než HD3850 a horší než HD3870 rozhodně jí prdel nenakope a o cenách se ví, že půjdou dolů.
Anonymní  2008-03-07 13:42:07

uvedený computerbase.de ovšem tvrdí něco jiného!

Odkaz

Výsledky jednotlivých testů většinou potvrzují to co říkám já. S vyhlazováním se HD3870 propadá pod 9600GT a to někdy velmi významně!
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 13:59:33

počkej počkej, cos to tam dal za graf, tady je summary

Odkaz

z čehož mi vyplívá, že pod DX10 s 4XAA/16AF je něco v nepořádku s ovladačema jinak OK
Anonymní  2008-03-07 14:30:07

to není ovladačema. Tohle se nikdy nespraví. V ATI dali těmhle kartám jen 16 TMU, kdežto 9600GT jich má 32! To všechny karty HD3xx0 zabíjí a ovladače to nikdy nespraví. Je to chyba návrhu chipu!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 14:35:12
avatar
To není chyba, to je vlastnost a záměr, ATI totiž předpokládalo, že se bude již v současných hrách řešit AA trochu jinak, neřeší. Njn, tak se záměr zatím nezdařil ... R700 už bude mít více TMU. Ale netvrdil bych, že ovladače niz nespraví, holt ATI bude muset zvýšit výkon a optimalizovat část jádra R6xx, které se stará o AA, tak aby poskytovalo vyšší výkon. Že to lze, vidíme třeba na ovladačích 8.3, kde narostl výkon pod AA u všech UT3 titulů o nezanedbatelých 15% a to navíc AA v těchto hrách ATI celkem šlo i předtím
Anonymní  2008-03-07 16:52:30

Pozor. Na tohle je expert Microsoft: "To není bug, to je feature "

TMU jsou u dnešních ATI velmi kritickým hrdlem, a ovladač je kartě nepřidá. Je dost dobře možné, že v ATI předpokládali jiný vývoj na poli SW, ale to je pořád jejich chyba aje to chyba v rozhodnutí a následně návrhu chipu. Můžeme se vsadit o co chcete, že s 32TMU by byl HD3870 opravdu trhač asfaltu
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 13:31:33

ještě pro doplnění, já koukal na coputerbase.de
Anonymní  2008-03-07 12:43:07

rád bch věděl, které konkrétní pravidlo jsem tentokrátporušil?

NIKDE zde nepadla zmínka o magazínu DDW ani o žádném z jeho redaktorů

Prosil bych ocitovat nepovolenou pasáž, společně porušeným pravidlem!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 14:06:18
avatar
hele, ty narážky si nech od cesty nějakou dobu tě už tady pozoruji tak nedělej že nechápeš ...
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Moment. 2008-03-07 13:22:33

"ale jenom tam, kde testují správně jako na našem serveru"

Kde mate jistotu, ze zrovna Vy testujete spravne? Takhle samolibou vetu jsem tento tyden jeste neslysel...
Takze kdyz nekdo testuje jine hry a jinak nez vy, tak to neni spravne...

Mate nezavisly audit na spravnost testu, nebo certifikat, nebo nejake oceneni...? Myslim, ze ne...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 14:08:56
avatar
samolibá? možná, ale můžu si to dovolit, makáme na tom hodně a za svými výsledky si ručím, jak píši, mohu mluvit jen za sebe a za náš server a kdybych si nemyslel že to děláme sprváně a že nám vycházejí věci správně, tak to neděláme ... A více se o tom nebudeme v diskusích bavit, berte to jako pravidlo - zkrátka děláme věci nejlépe jak umíme a nejlépe jak to naše podmínky dovolují, nic víc, nic míň.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 14:15:25

"...zkrátka děláme věci nejlépe jak umíme a nejlépe jak to naše podmínky dovolují, nic víc, nic míň."

S tim 100% souhlasim.

Ale ze je delate jen vy spravne a jen weby, ktere maji stejne vysledky jako vy - tak s tim lze souhlasit jen tezko...ale na to prijdete sam - az budete makat, tak vasi praci budou posuzovat hlavne jiny, a vas nazor, ze jste nejlepsi jim bude sumak...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 14:27:36
avatar
No z mého poshledu s tím souhlasit jde, protože já vím že dělám věci dobře (minimálně nevím že bych je dělal špatně, kdybych je dělal špatně tak by mě to hodně mrzelo) v rámci možností, tak si za tím stojím, že správné výsledky poznám . BTW: no já už mám ddworld jako práci, a moje výsledky posuzují tisíce čtenářů denně a proto platí to, co říkám a několikrát jsem to už zopakovat včetně pravidel diskusí která jsem stanovil, samozřejmě s oblibou k tomu dodávám, že mnoha lidem je pravda, byď relativní, jedno, hlavně když si najdou takovou, která jim vyhovuje ... pro ty já ddworld netvořím, nás zajímá v testech jen jak to je v praxi - nic víc
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 15:05:28

No, abych se priznal, me vas pohled na vec az tak nezajima, protoze uz z principu nemuzete byt objektivni pri posuzovani vlastni prace, to byste byl opravdu dost naivni.

Osobne povazuji za objektivni testy na Extrahardware, uz proto, ze je tam Mirek Jahoda a taky min. tim, ze testuje mnohem vetsi portfolio her - takze je preci jen vice vypovidajici...

Ale to je veci nazoru, pokud si myslite, ze jste nejlepsi, tak si to klidne myslete, ja vam to neberu - akorat jste timto postojem na dobre ceste smerem dolu...vzdycky je totiz co zlepsovat...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 15:15:40
avatar
já netvrdím že není co zlepšovat, nicméně naše možnosti mají daleko k možnostem velkých magazínů nebo podporovaných magazínů jako EHW. Samozřejmě že objektivní posuzování vlastní práce je vždy trochu problém, ale já s tím takový problém nemám, vím kde mám mezery a jak je zlepšit, snažím se jak to jen jde nicméně stojím si za svými výsledky ...

No tak proti MJ nic, ale on také někdy začínal BTW. já bohužel nemůžu říci, že bych s jeho testy vždy souhlasil, ale to i když dělal na zive pro Computer, ale to vidím, rptože testuji stejné věci ... že má větší portfolio her? No já mám 12 aktuálních her na aktuálních technologích, takže to myslím pro objektivnost úplně stačí více hrám se nebráním, ale já prostě více časově nezvládám.

Já si nemyslím, že jsem nejlepší, to snad ani nejde, protože vždycky je někdo v něčem lepší a časem se objeví, ale zároveň si nemyslím, že bychom něco dělali v našich podmínkách špatně a nabizeli jsme něco jiného, než kvalitu, objektivitu a jasný nezkreslený pohled na věci v souvislostech ... myslet si tu, nebo to dokonce vědět, tak se na to tady vykašlu ... protože občas tu dřinu a občas co si od některých jedinců v některých diskusích vyslechnu, tak to si myslím nezasloužím a nemám to zapotřebí ...
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 15:26:27

Myslim, ze toto byla z vasi strany zatim nejlepsi reakce, kterou jsem kdy cetl. Kdyz tak budete pokracovat, tak si myslim, ze jste na dobre ceste.

Jeste si dovolim jednu poznamku k vasemu "nás zajímá v testech jen jak to je v praxi - nic víc" - pokud mate na mysli herni praxi, pak souhlas...jsou ale i jine praxe, napr. serverove, tam se testuje a hlavene pomeruje kvalita jinak, kladou se jine pozadavky, atd.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 16:21:27
avatar
no díky Já možná svými příspěvky ne vždy vyjádřím přesně to co bych chtěl a může to být špatně pochopeno, ale můj směr i tohoto webu je takový už od počátku ... chyba je na mé straně, že to nedokáži asi dobře vysvětlit

No s tím praktickým testováním, jako server se soustředím v současnsoti na běžné domácí uživatele (což jsme sami tvůrci serveru) a podobné nasazení PC. Vím že profesionálové, servery je trochu něco jiného ... takže to je ta praxe o které mluvím, že nás zajímá
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - presn dd ma pravdu 2008-03-07 12:35:17
avatar
takze odkaz pre dd.joke ked sa ti nepaci objektivnost clankou a vysledkov ktore dosiahol dd tak si chod na nejaky iny web a na tento sa vykasli, myslim ze ddho vysledky su v pohode a ja sa nimi riadit budem teraz aj v buducnosti samozrejme chodim aj na ine weby hlavne ddworld a pctuning...

prepady u AA v ATInach su vaccsie ako u gf 9600GT ale s takymi nastaveniami to plynule hratelne nieje ani na jednej z tychto kariet a navyse s novymi catalistami isel vykon o 15-20% hore a novy test sa este nerobil
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 12:40:55

o těch 15-20% je to oficiální prohlášení k cat. 8.3, takže bys spíš měl napsat prej 15-20%
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 13:03:18

o ATI Catalyst 8.3 by som radsej hovoril trosku skromnejsie.. uz som tu cital 2 prispevky, kde prave nove Catalyst 8.3 nepriniesli nic nove, ale prave naopak, vykon isiel sakra dolu.... vid. clanok o catalyst 8.3, komentare...
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 15-20% 2008-03-07 13:02:14
avatar
to mas pravdu sry, takze niekde 15-20 %...

podla toho v akej hre, a zalezi na nasteveniach ale kludne by som tomu zvyseniu veril, to je o catalistoch zname
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-07 15:22:15
avatar
No v Crysis my pri prechodu z 8.1 na 8.3 spolu s upgradem na verzi 1.2 stouply FPS z 30 na 37 pri stejnym nastaveni takze ja si nestezuju
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-03-08 10:50:48
avatar
Po nainstalovaní ovladačů 8.3 je vykon v některych hrach o něco malo vyšší,každopadně výkon se nikterak nesnížil.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuČtvrtek, 16 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 384x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1276x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1198x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1595x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1132x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1874x
Komentářů: 2