AMD-ATI vydává bílou knihu DirectX11 – Vaše hry potřebují DX11, začněte hned, tvrdí AMD Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 27 červen 2009
altSpolečnost AMD vydává další zajímavou prezentaci, jak na DirectX11 a co přináší …

 

 

 

AMD-ATI už ví, že na 99,99% bude první, kdo uvede DirectX11 grafické karty. Vše směřuje k tomu, že se v říjnu objeví první grafické karty řady ATI Radeon HD 5000 se 40nm jádry RV8xx. AMD-ATI tak ve spolupráci s Microsoftem se připravují na nástup nového DirectX a podporují a pobízejí herní vývojáře k jeho využití.

DirectX11 přinese několik podstatných zlepšení, především posílení paralelismu, výrazné optimalizování postprocessingu, úzkou integraci Compute shaderů a renderovacích piperine, vylepšené programování a lepší využití grafické paměti, nemluvě o Tesselaci a dalších věcech. AMD také upozorňuje na relativně jednoduché předělání a optimalizování DX10(DX10.1) aplikace na DX11. Prezentaci si můžete prohlídnout níže (nebo na adrese zde).

AMD-ATI zatím vypadá, že už nehodlá marketingově podcenit další svou výhodu (podobně jako DX10.1, 55nm a hromadu dalších věcí, které zahodila) a jsem vážně zvědav, jestli jí to tempo a nadšení vydrží - a samozřejmě to udrží v rámci fairplay a nezkloune to k úmyslnému matení, přehánění atd. NVIDIA má s DiectX11 zpoždění a ačkoliv se objevují sebevědomá prohlášení některých jedinců, že letos určitě ano, vzhledem ke stavu 40nm výrobního procesu o bezproblémové výrobě obřího GT300 pro letošní rok většina lidí dost oprávněně pochybuje. NVIDIA letos možná papírově GT300 představí (ostatně něco ukazovat musí), ale pokud bych si měl vsadit, tak bych nesázel na reálnou dostupnost DX11 grafik NVIDIA dříve, než v Q1 2010. Podobně, jako to bylo s GTX 295, která také měla přijít v listopadu a přišla až v lednu-únoru. NVIDIA také spoléhá na to, že DX11 hry se letos neobjeví, nicméně podle toho, co říkají některá herní studia, se DX11 už letos ve hrách skutečně objeví. Někteří herní tvůrci se totiž nechali slyšet, že předělání a optimalizace z DX10 na DX11 není moc složité a pravděpodobně se tak budou chtít svést na vlně novoty DX11. AMD-ATI už dříve přiznalo, že některé vývojáře podporuje kromě softwarové podpory i hardwarově. Jen připomínám, že DirectX11 má Windows 7, které vyjde 22.10.2009 (31.10.2009 v CZ) a DirectX11 dostanou i současné Windows Vista.

O tom, že DirectX11 má poměrně daleko větší šance (a proč) na úspěch a rychlé rozšíření než mělo DX10, jsme se bavili již v tomto článku zde.

Zdroj: DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To ze AMD-ATI 2009-06-27 13:24:00
avatar
podporuje niektorych vyvojarov aj hardwarovo mam chapat tak ze uz im dala na vyvoj DX11 hier k dispozicii grafiky HD 5000? Ak ano, povazujem to za velmi dobry marketingovy tah, znamenalo by to aj odstranenie problemov s ovladacmi, ako sa to este niekedy deje ked vyjde nova hra.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 13:28:36

HW neni u ovladacu problem spis prave SW podpora ze strany AMD by mohla pomoct - tzn. spoluprace na odladovani hry alá TWIMTBP.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 13:34:01
avatar
no předpokládáme že ano, ale jako majitel HD 4870 X2 se u nových her, tkeré za něco stojí, nesetkávám s tím, že by byly nějaké problémy, dokonce i Crossfire chodí hned ...
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crossfire je konecne to, 2009-06-27 16:51:53
avatar
cim sme chceli aby bolo. Test skalovania vykonu CF vs SLI na istom ceskom serveri potvrdil znacne zlepsenie vykonu u CF oproti minulosti, CF ma dokonca mierne navrch, co je pre cerveny tabor dobra sprava ;-).

EDIT: dokonca akosi tajomne sa vytratil aj tzv. Micro-stuttering, neprekonatelny to neduh dualnych GPU z dob nedavno minulych ;-).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 15:04:06
avatar
budu mít takový test ... mám tu dvě Sapphire HD 4890 ATOMIC na 1GHz ... v CrossFire naprosto ultimativní spojení moje HD 4870 X2 je o desítky procent slabší!
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 15:18:40
avatar
no ještě aby ne když je 4870X2 o 250MHz pomalejší na každém jádře
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 23:15:30

Vzhledem k takrka prime umere narustu vykonu s narustem frekvence u RV770/790 to je tak cca o 25%...
Neznámý  2009-06-28 10:49:39

Ty jo, tak a to tak, to je husté, jakto a to jakto, že už má Firma ATI, ty a to ty, Grafické Karty ATI Radeon HD 5XXX, to a to to, už má nějaké lepší na 40 NanoMetrovém procesu, když a to když, ten a to když ten je tak, nevýnosný, a nebo, a to nebo, jestli jich potřebovali udělat jen pár pro výrobce her, a tak, a to tak, tu možná asi tak 10%, výtěžnost, překousli, bože já mám, Depku a nebo, kdo-ví, tedy, abych tak, řekl, prostě no! Já chci taky ATI Radeon HD 5XXX, s rozhraním DirectX11, asi nějaká verze CZ, zatím a to zatím, mám, akorát, a to akorát, takovou Šunčičku a to tu, Grafickou Kartu ATI Radeon HD 4650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu AGP 8x, ale i tak, a to i tak, to je a toto, je slušné, myslím, docela, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 13:30:47
avatar
Pokud budou hry jednoduse predelatelne na DX11 a budou se vydavat hry jak na starsi DX, ale i pro DX11. A pripadne vyjde patch, ktery predela starsi hry na DX11 tak jdu urcite do DX11
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 13:41:31
avatar
hodne pochybuju ze u takle rychle predelanejch her bude nejakej vyrazne znatelnej rozdil mezi verzemi. ze zacatku asi takovej jak u bioshocku nebo assasins creed..vcelku tedy zadnej. zatim tady nemame zadnou graficky poradnou dx10 hru a ke konci roku by tu meli byt nejake poradne dx11 hry? trochu blahove...
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 14:00:03
avatar
Nechme se prekvapit jak to bude! Stejne si driv tu DX11 kartu neporidim pokud to nebude s tema predpovedema tak jak ocekavam. A kdyz ne tak usetrim par korunek
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 14:29:00
avatar
Já jsem na to opravdu zvědavej, jestli tolik tech her opravdu vyjde a jestli to stim bude takova pecka, jak se tady prezentuje... leč osobně si myslím, že šance jsou docela malé, už je díky tomu, že je sice jednoduchy přejít z DX10 kodu na DX11 a přitom DX10 čistej kód snad nemá žádná hra, všechny jdou i na WinXP, tak od čeho chtějí přecházet ? Navíc nikde se ještě Microsoft nezmínil, že vydá DX11 pro Visty hned po vydání Windows7. Dále stejně výrobci musejí počkat až i nVidia bude mit potřebný hardware, protože zisky, jsou zisky. Ale hlavně, pamatujete když vyšla 8800GTX, kolik se vytvořilo do půl roku her ? Myslím, že i zasloužilýmu tesařovi by na spočítání stačily prsty co mu na rukách zbyly, i kdyby žadny nemel
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 15:08:14
avatar
jenže DX10 mělo o dost horší výchozí pozici .... 0% zastoupení, 0% podílu Windows Vista + ta hysterie kolem Vista. DX11 vychází z DX10(DX10.1) má tedy na čem stavět ... je tu přes 20% počítačů s VISTa, Windows 7 se rozšiřují rychle a hodně heren a PC hráčů už je používá, takže výchozí pozice diamterálně lepší ...
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 15:37:34
avatar
No a DX11 a i DX10 mají zase proti sobě konzole, což žádný předchozí DX neměl, PS1 i PS2 měli jinou architekturu a první XBOX se moc neprodával, dneska je to jiný, architekturu sice nemají uplně počítačovou, ale je na úrovni DX9 a to je to oč tu běží, navíc DX9 neřeklo ještě kvalitativně svý poslední slovo, takže stejne u nový generace bude nejpodtatnější zase o něco vyšší surový výkon, ke kterýmu zase PR oddělení obou firem přidávají mnoho omáčky, kterou podle mě DX10/11 je.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:38:49
avatar
ps3 stale nema s x86 a nejakym dx nic spolecnyho...
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:55:22
avatar
o procesoru nemluvim, to ani v XBx360 neni x86 kompatibilní, ale na tom tolik nezáleží OpenGL taky na architekture procesoru nezáleží, ale na grafice,a grafika v PS3 je nVidia RSX a ta vychází NV47(tj.GF7800) a to je DX9 čip ;)
Neznámý  2009-06-28 11:03:10

Jo jo, třeba, a to třeba, takový Trophical Demo, asi nějaká verze 1.1, asi nějaká verze EN, v rozlišení asi tak 800x600, prakticky, a to prakticky, oproti, a to oproti, výchozímu stavu, změněné a to změněné akorát na FullScreen, pod Rozhraním DirectX9.0c, asi nějaká verze CZ, a pod Operačním systémem, Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, na Grafické Kartě ATI Radeon HD 4650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu AGP 8x, a na procesoru, a to, na procesoru, viz. můj profil, je a to je, opravdu, a to opravdu veliká nádhera, i mamka, docela valila oči, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 21:36:09
avatar
Takže si myslíš, že vývojáři budou letos dělat hry se třemi enginy?

DX9 pro 70% lidí co má XP..
DX10 pro 29% lidí co má NV od 8x výš či ATI 3x a 4x grafiku a co má Visty?
a DX11 pro 0,01% lidí co budou mít letos ATI 5xxx grafiku a Win7? DX11 pro visty je zatím ve hvězdách...
DX10.1 pak ostrouhá a bylo opravdu úplně k ničemu ne?
To je podle mne hodně naivní...pořádnou DX11 hru podle mého odhadu tak rok neuvidíme... leda nějaké techdemo jako byl Lost Planet...a to tak v Q2/2010..
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 22:35:39
avatar
na začátek příštího roku je ohlášený nový Bathefield, který má podporovat DX11 (jen některé části, stejně jako části DX10, primárně bude DX9 - něco jako je teď HAWX) - tak odpověď je ano budou hry které budou dělané se třemi enginy. Spekuluje se taky o novém Aliens v. Predator že bude DX11 a má vyjít téže na začátku příštího roku.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 00:30:03
avatar
Takže pejsem s kočičkou pekli dort a namíchali do kotle s DX9 i DX10 a DX11, takže to bude jako teď... na hov*o. Vizuální rozdíly žádný a náročnost pro jistotu stoupne o desitky procent díky pochybný implementaci... kde ja už to viděl... no u všech novejch "DX10" her
Neznámý  2009-06-28 10:55:18

Ahaha, tedy, abych tak, řekl, DirectX10.0, asi nějaká verze CZ, mají a to mají určitě, a to určitě, hezčí Grafiku, než hry na DirectX9.0c, asi nějaká verze CZ, o moc, a to o moc, to asi nebude, kór, a to kór, ve hře BioShock, který a to který, jsem, hrál, jak a to jak, pod rozhraním DirectX9.0c, na Grafické Kartě ATI Radeon HD 2600Pro, se 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu AGP 8x, v rozlišení, prakticky, asi tak 1024x768, a skoro s plnými Detaily, a celkem, a to celkem, v pohodě, a to v pohodě, to chodilo, i na procesoru, AMD Sempron 2200+, v SOCKETu (A), a pak, jsem, hrál, tu hru BioShock, v rozhraní DirectX10.0, asi nějaká verze CZ, na stejné sestavě, se stejnými Detaily, a se stejnou a to se stejnou Grafickou Kartou a nějaký a to nějaký rozdíl, mezi rozhraním a to mezi rozhraním DirectX9.0c, asi nějaká verze CZ, a mezi rozhraním DirectX10.0, asi nějaká verze CZ, tam, asi a to tam, asi byl, i když a to i když, člověk, a to člověk, opravdu a to, opravdu ty rozdíly, byli a to byli, asi opravdu a to, opravdu hodně, malé, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 13:51:15
avatar
schválně sem to srovnával s HAWX u kterého je po aktivaci DX10.1 grafika značně propracovanější. Vizuální rozdíl tam je neoddiskutovatelný.
Dokud budou nadále lidi zbožňovat WinXP tak se to hold nikdy nikam dál nepohne.
Neznámý  2009-06-28 11:04:44

Mno snad, ATI Radeon HD 2XX0, a lepší ne a nebo, ne co? Snad a to snad, mi nechceš, tvrdit, že Grafické Karty ATI Radeon HD 2XX0, nepodporují a to nepodporují rozhraní DirectX10.0, asi nějaká verze CZ, a nebo, jak co?
Neznámý  2009-06-28 10:51:25

ZDar Miki_79, to a toto, já určitě, taky, ale a to ale, nejspíše, až na konci tohohle roku, protože, a to protože, kupovat, Grafickou Kartu do SLOTu AGP 8x, k procesoru, Intel Pentium IV., s Jádrem NortHwood, na Frekvenci, asi tak 3 GHz, a na Frekvenci, a to na frekvenci, sběrnice, tohohle, procesoru, tak na Frekvenci sběrnice, asi tak 800 MHz, to a toto, už asi vážně, a to už asi vážně, nebude, a to nebude, mít smysl, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 14:47:25
avatar
Citace:
- a samozřejmě to udrží v rámci fairplay a nezkloune to k úmyslnému matení, přehánění atd.

Sakra já pořád zapomínám, že AMD/ATI je Mirek Dušín na poli IT firem... Líbí se mi, že marketingová impotence je tady vykládána jako ctnost....
Vzpamatujte se - v businessu neexistuje fair play - existují maximálně dohody (dvou či vícestranné), které určují pravidla hry, ale olympiáda (v původním slova smyslu) to rozhodně není
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 15:06:42
avatar
já nevím, mě učili že s poctivostí nejdál dojdeš a lhát se nemá ... takže čekám, že slušná firma se podle toho bude chovat .... přístup jaký prezentuješ je ten přístup, který vyvolal hospodářskou krizi, růst za každou cenu a celkový stav společnosti, takže rozhodně si myslím, že v businessu by fair play být měla na předních místech ...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 15:20:33
avatar
S poctivostí nejdál dojdeš? Žiješ ty DD vůbec v Český republice?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:30:51
avatar
ano, ještě pořád doufám, že tu lidi dostanou rozum
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To mas dobre, 2009-06-27 17:18:58
avatar
ty este dufat mozes. Ja uz nie, na Slovensku je to totiz uz nenavratne v prdeli. Nechcem sem miesat politiku, tak len kratko: preferencie demagogov a populistov SMER-DS = 47%, strana ozrateho primitiva a megazlodeja Jana Slotu SNS = 11%, strana mafiana, zlodeja a notorickeho klamara Meciara LS-HZDS = 7%. Tolko asi k tym nadejam u nas doma...
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-29 11:07:54

Zda se ze i u Vas se blizi doba novych mladych stran, nasi postbolsevici(ODS) a postkomousi(CSSD a ostatni) spolecne neschopni jakekoli skutecne reformy ktere by prinesli do jednotlivych resortu vyssi efektivitu na mene pracovnich sil proste nehrozi, tady ti stavajici umeji jen vse nechat pri starem a je jim jedno ze pri stejne danove zatezi maji nemci 2,5x levnejsi vystavbu silnic a dalnic s nekolikanasobne vyssi kvalitou, ze nemecke zdravotnictvi(u nas to mizi ve zdravotnich pojistovnach) pri stejnych(procentuelnich) prijmech je schopno platit doktorum a hlavne sestram 3x vyssi platy a techto rozkradacskych molochu je ve statni sprave daleko vice....

Proste my mame jistotu ze dokud budou o moci stavajici parlamentni strany(ODS+CSSD+KDU+KSCm) tak ze se nic nezmeni a oni vesele budou zit na nas ukor a klidne i na ukor nasich deti, ti dobytkove jsou vsechno jenom ne ekonomove....
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-29 17:30:30
avatar
Amen, svatá pravda... hoši to mají rozdělené... hnus
Neznámý  2009-06-28 10:58:15

Pravda a Láska zvítězí nad lží a nenávistí, s touhle a to s touhle hláškou, by byl, bývalý prezident, Václav Havel, asi mrtvý, než a to než, by se nahrál, první Level, ale, ne ta poctivost, a to ta poctivost, u těch Počítačových Firem by mněla, a to by mněla, být, kór a to kór, pokud má, (momentálně, lepší produkty, než konkurence, tak pak na co, vytahovat, nějaké nepravdy, a přehánění, a nebo, ne co?
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:02:34

Kolik ti vubec je DD?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:31:32
avatar
už dost, bohužel je smutné, že slušnost v životě i obchodě je pro mnohé něco divného a nepochopitelného :/
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 23:21:48

Je to trochu jinak. Slusnost neni nepochopitelna, ovsem breceni nad tim, ze ostatni nejsou fer je detinske. Vzdyt ty klidne slusny a ferovy byt muzes a pokud ti da v zivote spokojenost, tak proc ne? Jo a taky by to chtelo trochu kritictejsi pristup k PR prezentacim, tahle je opet dalsi z jiz mnoha zde uvedenych, kde to slepe a nekriticky predavas dal. Ale to asi souvisi s tim, ze vidis AMD jako ferovou firmu, ktera proste nelze...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 11:13:34
avatar
Jn ale u nás to funguje dost často tak, že "ostatní" jsuo až tak neférový, že tím porušují zákon, ale nic se jim ve většině případů nestane. Zakládají na tom svůj business a přesto je všechno v pořádku. Ale jsou prostě konkurenční firmy, které bojují pořád zákonně a snaží se, i když proti těm, které jsem zmínil, to není lehké. Nebudu říat, koho a co tím myslím, ale přímo ze zkušenosti to znám...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 13:02:11
avatar
Konkurenční firmy možná bojují zákonně , ale těžko se řídí heslem " s poctivostí nejdál dojdeš a lhát se nemá" jak píše DD. Zákonnost a slušnost jsou dvě odlišné věci.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-29 00:36:12
avatar
Možná jsou rozdílné, ale ve většině případů ne daleko od sebe. Třeba u nás ve firmě je jasně dáno, že lhát se nemá a že prostě zákazník je ten, co musí vědět všechno, aniž by o to žádal. Jinde neví nic a ještě ho to "nechají podepsat", že mu nic neřekli a on s tím souhlasí (s tím co neví). Protože, když už si zvykneš, že to takhle jde, tak už nemáš daleko k tomu vymýšlet kličky a skuliny pro to, jak nařízení, tedy zákon, obejít. A v dnešní době už se prostě ani neobchází, alespoň co znám. Spoléhá se, že na to nikdo nepřijde a když jo, tak se ví, že bude "jen" pokuta třeba...
Neznámý  2009-06-28 10:59:11

Mně je drobet víc, ale tím tady, nechci a to nechci machrovat, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:15:36

DD vůbec nic ve zlém ale jednou jsem četl krásný vtip, který zněl takto: "Kdy se už konečně vrátí ti co s poctivostí nejdál došli?".

Jinak s Tebou souhlasím, že nejen jednotlivci ale i firmy by se měly držet určité obchodní etiky.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:32:14
avatar
já vím, ale když bude více lidí jako já, tak se možná toho lepšího světa dočkáme, nesmíme se ale nechat otrávit těmi ostatními
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Asi ta sklamem DD, 2009-06-27 17:05:35
avatar
lepsieho sveta sa nedockame, je to len prianie takych ako ty alebo ja. Mam o par rokov viac ako ty, vacsinu zivota sa snazim byt iny ako to stado okolo mna a vysledok je taky ze okrem dobreho pocitu nemam z toho absolutne nic. Aj ked to znie klisovite, uspokojuje ma to. Kazdy sa sprava akoby mal zajtra umriet a chce si udrbat co najvacsi kus kolaca, neuvedomujuc si ze ked jedneho dna odlozi lyzicu, aj tak mu vsetok mamon bude na hovno. Svet speje do riadnych sraciek, vlastne uz v nich je, a nemam najmensi dovod verit tomu, ze sa to zmeni.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 19:41:17
avatar
No tiež si myslím, že to bude stále len horšie a naozaj zlé časy ešte len prídu. Okrem toho sa zaujímam o svetovú ekonomiku a podľa prognóz tých najlepšie informovaných ľudí na tomto svete, ktorý sa takýmito vecami profesionálne zaoberajú, to vyzerá do budúcnosti veľmi zle. Ale tak čo už - nejak bolo a nejak bude.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 13:05:37
avatar
Já myslím, že pokud to uspokojuje tebe tak je to v pohodě ne ? Horší je pokud tvá odlišnost od stáda nedokáže zabezpečit rodinu, protože pak se z toho stává póza, nebo tvrdohlavost, která ubližuje ostatním...
sakra, ale to už je hodně off-topic
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pre tento pripad 2009-06-29 10:35:27
avatar
som sa poistil, nemam rodinu :-D.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-29 17:31:37
avatar
Tak to jo
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 17:56:26
avatar
Nevim jestli svet muze byt jeste lepsi nez dnes, ale v kazdem pripade se mame lepe jako kdykoliv predtim. Reknete mi jakykoliv obdobi kdy zilo lidstvo se lide meli lepe? Rekl bych ze chovani cloveka i uroven se porad jen zlepsuje! Samozrejme jsme jenom lide a tzv KPZ-ky (pro neznale Kurva Prevelecena za Kamarada) jeste nevymrely. A pokud se chcete vratit do minulosti a nechcete cestovat casem tak si udelejte "dovolenou" nekde na vychod od nas ci do afriky a zkuste si vsimnout jak tam ti lide ziji a zajdete si tam treba k zubari pokud je tam vubec maji a nelekejte se treba zubni vrtacky, ktera je na slapaci pohon
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 19:38:40
avatar
twe keď ťa tak počúvam, tak to dúfam, že ťa niekedy stretnem i osobne, nech vidím, ako taký dobrý človek v tvojom podaní vyzerá
Neznámý  2009-06-28 11:05:55

Něco bych napsal, ale už nebudu, už a to už jsem, toho k tomuhle článku napsal, a to napsal, myslím, dost, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:26:25
avatar
Neviem čo do DDho rýpete, to že je bussiness taký aký je, ešte neznamená že to je správne a dobré.
A vtĺkať ľuďom do hlavy argumenty typu "však on to je biznis tak čo" je absolútne choré a len to prispieva k udržovaniu tohto systému.
Ja vždy pôjdem radšej k tomu predajcovi ktorý mi pomôže a bude ochotný dohodnúť sa v každom ohľade ktorý chcem, a tiež si radšej kúpim výrobok od spoločnosti o ktorej viem že prúsery typu vadných jadier od nvidie nebude riešiť ako nvidia (dúfam že teraz sa zas bude rýpať do mňa ako do ATi fanúšika, čo nie som), len bohužiaľ ich je minimum a v niektorých sektoroch nie sú vôbec
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:32:55
avatar
klid, oni do mě nerýpou, ale diví se, že tu někdo tak téměř naivní ještě může žít
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:44:54
avatar
To nie je naivita, to sú očakávania človeka k človeku týkajúceho sa ľudského chovania, a to že vôbec nekorešpondujú s realitou ktorá je nanešťastie aká je, je už druhá vec. Potom nech sa tie spoločnosti nečudujú že my (zákazníci) s nimi vysierame pri reklamáciách po neúspešnom OC atď ...
Neznámý  2009-06-28 11:07:03

Zdar Digital DOOMe, myslím, a to myslím že jsi v pohodě, tentokráte, a to tentokráte, už oni spíše, přehánějí tedy, abych tak, řekl, prostě no!
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 12:36:59
avatar
Tak, tak nic proti tobě, ale jinak valím
GarienGrey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:35:11
avatar
100% souhlas
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 12:44:50
avatar
Jasně ty se bavíš o prodavači, já se bavím o "hlavách". Ve své podstatě nemá prodavač s firmou nic společného. Podle tvé logiky, když si koupím v Alze ATInu a prodavač bude protivný, tak je ATI zparchantělá firma ? A co se týče vadných jader - pozjišťuj si něco o této problematice... Jestli čerpáš info jen z jednoho zdroje (hádej odkud), pak ti nemohu pomoci...
Ale samozřejmě, pokud tvůj příspěvek beru z hlediska vyššího principu mravního tak máš naprostou pravdu (bez ironie).
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 12:35:30
avatar
Samozřejmě, že takový přístup způsobil hospodářskou krizi a všechny věci o kterých píšeš, ale to nic nemění na tom co jsem psal - v businessu fair play neexistuje. Já jenom popisuji stav věcí (a tedy nereprezentuji přístup jak nesprávně píšeš). A co se týče celkového stavu společnosti - lidé kradli a podváděli co je svět světem, jenom dnes k tomu mají mocnější nástroje.
Dále k tomu lhaní ty jsi nikdy v životě nelhal ?
A čekat, že každá slušná firma se bude chovat dle hesla " s poctivostí nejdál dojdeš a lhát se nemá" -beru to tak že asi sedíš doma u rodičů zavřený u kompu a nevíš co se děje... to je opravdu hodně naivní pohled...
Podívej, já netvrdím že každá firma krade, já tvrdím že dle tvého hesla se úspěšní řídit nemohou. Dám malý příklad. Manželka měla kamenný obchod a e-shop - do dvou let zkrachovala - taky se snažila být slušná, ale vychcanost lidí je nekonečná (ať už zákazníků, nebo zaměstnanců) takže jsem jí řekl ať to raději zabalí, dva roky dotací stačilo...
Ale nic ve zlém - před deseti lety a tedy zhruba ve tvém věku jsem měl stejné názory
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 16:16:00
avatar
tralala zas dokola. ATi má DX11 ako prvá, ale čo z toho keď už tradične skvelý kúsok HW potopí ten ich marketing ...
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Naozaj nove technologie ? 2009-06-27 17:54:08
avatar
Naozaj nove technologie ? o vsetkych cieloch , ktore su cielmi v dx11 okrem compute shader uz bolo pocut ked bol DX10 este beta len sa to podarilo o 3 roky neskor

Compute shader by mal skutocne nahradzovat mysticky a nenahraditelny Intel x86 procesor v dolezitych ulohach ale ci to tak bude skutocne a nebudeme potrebovat 125W X4 cpu iba 200W GPU , uvidime

shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 19:34:04
avatar
zase tak nejuchej, proč si myslíš, že intel dělá larabee ? jen si vyzkouší jak na to a odladí ovladače, tak hnedka strčí pár těch pidipentií( nebo z čeho ty jádra pochází ) do hlavního procesoru, jak ukazoval asi pred 5 lety na nejakych slajdech a je vymálováno, nic jako computer shader zase nebude v praxi existovat
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 12:56:01
avatar
Ježíš mě tady ty marketingové kydy AMD/Ati nechávají chladným, ale ne tak teď, kdy jsem vzdal pokusy zahrát si HAWX v DX10.1, protože to v naprosté většině případů po pár minutách spadne !!!
A to tak že zčerná obrazovka ozve "soundloop" a pomůže akorát tvrdý restart. Hra i Wisty64 jsou updatované, nic není přetaktované, teploty v cajku. Hra v DX9 fachčí bez problémů. Ale v DX10.1 na ATi4850 to jde za chvilku do kytek!!! Tak si do ****** milé ATI strčte celé DX11 do ***** starým SCSI1 konektorem napřed, raději dodělejte to co máte rozdělané!!!
Jak jsem koukal na web, nemám tento problém zdaleka sám, naprosto přesně ho popisují i další hráči. Podpora? Ati říká: stáhněte si patch na HAWX, Ubisoft: stáhněte si poslední verzi ovladače ke grafice... DĚS!!!
Takže jsem si koupil DX10.1 kartu kvůli DX10.1 hře, kterou budu hrát v DX9... A kravaťáci z AMD-ATI budou vyžbleptávat něco o "DirectX11 přinese několik podstatných zlepšení, především ..." !!! TO asi mají na mysli, že to bude fungovat, né?!
OT: A do toho ještě ten koktavý tranvestita, nedostal "vtipný" Lamík náhodou ban?!!!!
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 13:13:22
avatar
To zas půjde aura dolů
A Ladika nech být, je to starej punker a známý harcovník po všech fórech (než ho zabanují). Ten spamoval na jiných fórech snad dřív než to tady rozjel DD.
EDIT - mi HAWX jede v pohodě i na stokrát přejmenovaném jádru NVidie tak nechápu jak to že nejede tobě na kartách technologického leadera ?
Raven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 13:45:44
avatar
Na stokrát přejmenovaném jádru NVidie v DX10.1 asi těžko.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 15:12:21
avatar
RiMr píše, že hraje v DX9, je třeba pořádně číst celý příspěvek a nebýt zvyklý jenom na 160 znaků z SMS
Raven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 17:04:13
avatar
Ano souhlasím. Je třeba číst celý příspěvek, a proto cituji "Hra v DX9 fachčí bez problémů. Ale v DX10.1 na ATi4850 to jde za chvilku do kytek!!!".
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 17:12:55
avatar
Přesně tak... Je to otrava... Já jsem se svojí 4850kou spokojený, nic není bez chyby a já to prostě dohraju na DX9, prostě smůla. Ale nesmí mi zrovna ve chvíli krvavého vidění světa po dalším restartu padnout do očí titulek o "božím DX11 od Ati"...
A to nemluvím třeba o tom, že když naladím v MCE televizní stanici, která nemá dost kvalitní signál, tak tam kde obraz na 8800GT, ale i na 3850/256 prostě "zakostičkuje", tak na 4850 jsou žlutozelené kostičky pouze příznakem neodvratného restartu... Peklo co? Špatný signál TV shodí grafiku takovým způsobem, že sebou vezme i jinak odolné 64b Visty...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 20:38:07
avatar
Takže jak ? RiMr hraje v DX9 já hraju v DX10 - jak velký rozdíl je mezi 10 a 10.1 ? Takže znovu opakuji, je třeba číst pozorně
Raven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 20:59:44
avatar
Podle tebe žádnej. Proč se teda vedou rozsáhlé diskuze DX10 versus DX10.1. Jo a číst umím dobře. To jen tobě uniká smysl RimRova příspěvku. Je to taky o OS. Pod Windows 7 32 to jede i v DX10.1 bez problému.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-29 17:35:06
avatar
S tím W7 nevím, nemůžu posoudit. Rozsáhlé diskuze o rozdílu mezi DX10 a DX 10.1 se vedou pouze zde, osobně jsem žádný rozdíl neviděl (ATI 4870 512MB, Stalker CS s patchem 10.1).
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-29 18:14:24
avatar
HAWX konkrétně v DX10 prostě vypadá líp, o tom žádná. Otázka je, jestli by to při možnosti zapnutí těchto pokročilejších efektů v DX9 taky nešlapalo... Protože DX9 mi oproti DX10 přijde "pouze" jako o něco nižší nastavení graf. efektů, čemuž odpovídá i pokles framerate z 55 na 35 při stejném rozlišení a AA...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-29 19:13:46
avatar
to jo ale já mluvím o rozdílu dx10 a dx10.1
Raven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 13:45:22
avatar
Chyba v ovladačích pro X64. Já zas nerozjedu pod X64 FarCry2 v nastavení DX10.
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX9VS10 2009-06-28 14:42:45

Já měl puštěný Crysis v Direct X9 i 10... (dva PC vedle sebe) a řeknu vám ten rozdíl byl docela velký .....
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 15:13:38
avatar
To jo hlavně detaily na fanatika což tuším ani DX9 neumožňuje...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 15:18:26
avatar
nevim jak u warheada ale obycejny crysis sem hral jeste na winxp a pres config se daly zapnout very high detaily...rozdil mezi timhle a normalnimi very high ve vistach zadnej. warheada uz sem na xp nehral, ale myslim ze tam to tak take bude fungovat, vzhledem k tomu ze posun v grafice zadnej nebyl.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 14:59:32
avatar
Cha cha to jako že budou hry v Directx 11 dobre hned?To určitě zase se počká tak rok a pak teprve dojdou ty řádné Gamesky...
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-28 19:58:59
avatar
no uvidime, DX 10 byl jednoznacne zabit Microsoftem a jeho vazanosti jenom na Vistu, ted je trochu jina doba nez v case uvedeni Vist, a kedzye DX 11 ma bejt pod Vistou i pod Win7 mohlo by to bejt krapet lepci
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-29 08:27:31
avatar
Kdo si chce koupit Dx11 kartu, bejt váma si počkám až se bude vědět co vytvořila nVidia, koupíte si v Q4 2009 ATinu za 6000kč a pak zjistíte že nVidia má lepší za stejnou cenu ...
takže radím těm co je jednop co maj v PC a maj trochu rozumu, počkejte si
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-29 09:00:53
avatar
to ťažko Ak bude G300 značne výkonnejšie, čakaj ceny cez 500-600USD. NVidia si vždy nechá rada zaplatiť
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-29 10:47:17

DX11 by na dobry rozbeh potrebovalo nejaku hernu pecku.. a potom sa rozsiri velmi rychlo, lebo zvysok nebude chciet zaostavat...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 295x
Komentářů: 1
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 489x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1160x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1048x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1826x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1937x
Komentářů: 3