Nejvýkonnější grafika na světě – ATI HD 5970 v Mini-ITX – postavte si „PCkonzoli“ k vaší HDTV! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 12 leden 2010
altSilvestone představil malou mini-ITX skříně, do které narval nejvýkonnější grafiku na světě!

 

 

A pak že herní počítač musí být velká neskladná kráva. SUGO SG07 je nová mini-ITX skříň od Silverstone. Obyčejně jsou tyto malé PC vhodné tak akorát jako multimediální HTPC do obýváku na přehrávání filmů atd., to je samozřejmě takhle skříň také, s tím rozdílem, že si do takhle velkého (vlastně malého) PC můžete dát i obří supervýkonný Radeon HD 5970 a zahrát si na vaší Full HD TV v maximálních detailech všechny nejnovější hry a ukázat kamarádům PC verzi hry na velké LCD TV, jak má vypadat detailní ostrá HD grafika ve srovnání se zastaralými konzolemi. Samozřejmě jim pak můžete předvést veškeré další činnosti, které s PC připojeným k TV můžete z pohodlí svého křesla dělat a oni ne.  

Do malé skříně naskládal Silverstone opravdu působivou sestavu. Základem byla Mini-ITX deska DFI Lan Party P55 MI-T36, která byla osazena procesorem Intel Core i7 860. Deska měla dále osazeny 4GB DDR3 pamětí, nechyběl rychlý pevný disk, optická mechanika a samozřejmě HD 5970. Celé to napájel 600W zdroj.

Asi vás napadá stejná otázka, jako mě. A neupeče se to? Na to se u stánku Silverstone ptala celá řádka novinářů a firma se jen smála. Samozřejmě že ne, vyřešili to totiž 180mm obřím ventilátorem přímo nad grafikou – vše doplněno o prachový filtr. Samotná skříň má být na trhu dostupná za 150 dolarů.

Zdroj: PCWorld.fr

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 01:58:11
avatar
no muzu jim tak ukazat jak si z pohodli sveho kresla sestriham nebo zkonvertuju video a napisu nakej dokument co? kamaradi se mi akorat vysmejou a pujdou se domu ke svymu psku rozbit v tekkenovi nebo si zahrat uncharted 2 a je to zas o tom samym a pokud se nedivas na tv z pul metra, tak je ti ta detailni ostra hd grafika stejne k nicemu...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 02:28:05
avatar
no za to že si slepý a nevidíš rozdíl já nemůžu, ale poznat to sakra je ....

BTW: tak si kup 3x 47" LCD třeba dej to do Eyefinity a to už bude nářez ;)
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 02:32:30
avatar
Ne přiklánim se z toho, že ačkliv zrak mám 20/20 (kdyžtak wiki) tak opravdu ze 4 metrů nejde poznat skoro žádnej rozdíl (127cm uhlopříčka). Zkoušel sem to několikrát, ale samozřejmě sou i takový hry, kde to poznat jde : ) Jinak kolik tahle hračka stojí? 8-10x víc než konzole? Ovšem dalo by se to zvážit, pokud by někdo vymyslel nebo udělal takovej dashboard, kterej je na konzoli, pak by se o tom uvažovat dalo...
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 08:41:13
avatar
Rozdiel tam urcite je a bude sa zvacsovat. Nove hry, ina komplexnost modelov teraz aj DX11, telesacia a do buducnosti mozkost na upgrade; ktory vpodstate nebude treba par rokov, lebo na rozlisenie dnesnej full hd telky to bude stacit.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:45:27

Plně souhlasím, ze 4 metru není tak lehké vidět rozdíly. Ale hlavně tohle je prostě blbost xbox mě vyjde na 5000 + televize, tohle mě vyjde na televizy + 5970 (14-17000) mám pokračovat? asi nemusím ale stejně Phenom ... 965 (4200), deska, disk, zdroj, atd atd, prostě jak to může vůbec někdo srovnávat? nebo 3x47" LCD Eyefinity na kolik mě ty monitory asi tak vyjdou? Kamarádi se mi vysmějou když uvidí že jsem za skoro to samé utratil mnohem ale mnohem víc peněz, ale chápu, budu mít supr antialising a lepší textury (občas ani to ne), fakt dobře investovaný prachy

EDIT: mám Xbox 360 a teď hodlám do kompu investovat 14 000 (7+7) protože jsem prostě PC hráč a konzoli mám na chatu nebo když přijde návštěva a pak na exkluzivní tituly.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:17:35
avatar
myslim ze aj dd suhlasi len proste musi urobit potrebnu amd reklamu tiez by asi za toto riesenie nevyhodil ani korunu alebo sa mylim?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:26:02
avatar
nemyslím že AMD potřebuje reklamu odemě, navíc od kdy je konstatování faktů reklama? Navíc počítač je postavený na platformě P55 Intel Core i7 ;)

mě by se tohle v obýváku líbilo, myslím že je to o dost lepší než konzole, výhoda tohoto řešení je i v upgradovatelnosti ... + levnější hry, takže si koupíš konzoli za 7000,- k tomu 10 her za 1500 a jsi na 22000 a máš neupgradovatelné zařízení s mizernou grafikou, nebo si koupíš pořádné miniPC, dáš za to 20 000, ale 10 těch samých her tě bude stát jen 10 000 jsi na 30 000 a za pouhých 8000 navrhc získáš plně upgradovatelné zařízení výrazně funkčnější a schopnější poskytující mnohem lepší úroveň grafiky atd. ... já myslím že mám vybráno hned ...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 12:20:05
avatar
Jo, ale dokud někdo neudělá rozhraní, kde by se ty hry dali pohodlně pouštět tak to stejně nadělá víc škody než užitku. Klasický prostředí Windows, myslim neni uzpůsobený na ovládání takhle z dálky : )
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:02:14
avatar
je, zkus to
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:24:19

No třeba Windows 7 už má docela velký ikony, takže bych v tom problém neviděl. To rozhraní by asi nebyl problém, ale nevím k čemu by to bylo, zvlášť když se hry musí instalovat, stejně by to bylo něco jako media center.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:44:14
avatar
No jako nevim pokud se nějak slučuje pohodlí a používání myši (třeba) z gauče : )
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 14:44:21

Nad tím právě přemýšlím, přece jenom u xboxu si lehnu na gauč a pařim, ale moc lehnout si s myší a klávesnicí moc pohodlné není.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 15:07:57
avatar
ehm a gamepad připojit k PC nejde?
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 15:26:43
avatar
No to samozřejmě de, ale jak s tim chcete ovládat windows : )
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 12:48:40

Navíc s gamepadem bych přišel o tu hroznou výhodu myši a klávesnice, která se tu občas předhazuje konzolákům.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:21:08

mě jen přijde že se to moc nedá srovnávat, konzole 7000 a mašina za (GK15000+PR6500+OP2600+deska+zdroj+mechanika (k telce snad blu-rey)+ bezdrátová myš+bezdrátová klávesnice+disky,atd)

Navíc k PC jsou potřeba ještě další znalosti, které nevím jestli jsou opravdu užitečné. To co děláme, nepokládám za norlmální, nás PC baví o obětujeme mu život. Podle mě je normálnější strčit do konzole placku a hrát, neš řešit problémi na PC Říkám to s vědomím že jsem ulítlej a prostě tomu neživýmu přístroji (PC) věnuji čas, který si ani nezaslouží.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 14:55:41
avatar
hej lenze tuna sa bavime o konkretnom mini pc ktore za 20k nezlozis + ovladat pc z gauca pomocou klavesky a mysi neni az take ruzove predsa len neni nato stavane..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 15:08:51
avatar
já nevím, ale jak se liší ovládání hry gamepadem konzoli a PC? On nejde připojit gamepad k PC? ;)
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 16:14:39
avatar
coby da sa sam tak hram niektore hry na pc len ide o to ze widle sa s tym ovladat nedaju takze sa musis zakazdym cahat pre mys+je to dalsi vydaj gamepad z xka tiez neni najlacnejsi..ale tak dakomu to moze vyhovovat viac nez konzola co je primarne nato urcena
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 12:56:14
avatar
Taky na tom toho uděláš 10x víc než na konzoli.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:30:33

To je fakt a já si rád připlatím, ale nadruhou stranu na kompu za 5000 si toho moc nezahraju. Ale je jasné že PC jako takové je nejlepší řešení, kde se dá všechno lehce spojit, ale asi ne za cenu konzole.
NOSTRA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 08:34:27

lol, to je ale kravina!!!!!
ještě jsi měl napsat, že místo Intelu by jsi tam narval nějakej AMD procesor, aby to mělo menší spotřebu
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:28:45
avatar
no to mas pravdu ze je tam rozdiel ale si zober ze 99% planety su neni exoti ako ty a nerobia si screeny a veceri netravia stylom najdi 10rozdielov+cena iba 5970 je u nas cca 600euro zato mas 32'' lcd tv a xbox360..
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:10:43
avatar
Tak ano ak maš konzolu musiš sedieť od TV 4 metre aby si mal kvalitný obraz. Trapas! Ako vravim nič z tych konzol. PC pripojene k TV a je to alebo veľký monitor nepriklad. Uplna pohoda. vyborne hranie vo vybornej kvalite.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:38:01

Tak od televize snad sedíš přirozeně 4 metry Jde jenom o to jestli ti ty detaily stojí za vložené peníze, pokud ano tak je vše v pořádku. Já občas přemýšlím jestli to má smysl zvláš teď když mám do kompu dát 15000 s monitorem 22 Jednou jsem se rozhodl že ne a koupil konzoli, jsem spokojený, ale jsem PC hráč a prostě furt mě to táhne k PC.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:48:33
avatar
Zaleži aj od PC ake maš...Na TV sa oplati pripojiť PC ktore zvladne FullHD. Ine rozlišenie ani neberiem v pripade PC v uvahu. A dalej aj Framerate je vyborny narozdiel od konzoly hrateľnosť ide na PC prudko hore. Myslim si že nie je čo riešiť. myslim si že rozdiely su dosť veľke...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 14:40:41

No nebudem brát tu trosku co mám, ale čekám až se připíšou prachy na účet a jedu koupit Phenom II X4 955, Gigabyte GA-MA785GT-UD3H - AMD 785G a 4 giga ram (radeon 4200 integrovaný) a příští mesíc pokud to vyjde radeon 5850. No mam doma Samsung P2370HD s 1920x1080, takže já na telce nehraju, ale měl jsem tu čest Ale myslím že do kompu investuju tak trochu zbytečně a jenom abych si to vychutnal. Ale proti konzolím nic nemám, grafika je slabší, ale co by za ty prachy člověk chtěl, když si sestavím kompa za 5000, taky budu mít stažené textury a asi ve full HD hrát taky nebudu Pokud je s tím DX11 pravda to co psal DD že se hra uděla v DX11 a pak se oseká, tak se nemusíme konzolama vůbec zabývat, nadále už nic brzdit nebudou. A pokud jde o složitost her, za to nemůže konzole, protože i na ní se dá hrát složitá hra, ale jde spíš o hráče, ti hráci budou stejně na něčem hrát. I když konzole skončí, jak by sis přál, ti hráci tu budou dál a budou mít stejné požadavky, takže jestli budou ovlivnovat hry na PC pomocí konzol nebo budou nuceni přejít na PC a budou trh ovlivnovat přímo, je to jedno.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 14:52:07
avatar
Tak brzdiť to budu aj nadalej DX11 s tym nič nespravi. A zložite hry na konzolách??? Komplexnosť a prepracovanosť je konzolam často cudzia takže tiež nič z toho. Ja vravim škoda že to tieto "next gen" konzoly v poslednych rokoch takto zničili.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 15:37:54

asi takle pokud je dx11 dělaný tak že nám poskytne plný dx11 a verze pro konzole se pak jednoduše oseká, tak nás konzole nemusí vůbec zajímat protože my budeme mí ,,plnou verzi" a konzole sami o sobě technicky nevylučují složité hry, to spíš konzolisté. takže když zrušíme konzole budou konzolisté hrát na pc a bude zde poptávka po jednoduchých hrách na pc
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 16:31:23

Citace:
a konzole sami o sobě technicky nevylučují složité hry, to spíš konzolisté


odemě palec nahoru, zasmál jsem se.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 02:35:00
avatar
wow, tak tomu říkám efektivně využít místo
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:13:11
avatar
Jasné, ráno vstanem, pustím na tom 5minút 3DMark na zahriatie a hybaj pražiť omeletu...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:47:32

Tj moc prostoru tam není tak mohli by tam dát plotýnku dostalo by to další rozměr člověk by zase ušetřil
Marska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ach ty konzole 2010-01-12 07:43:26
avatar
Je fakt že kdyby mi babička dala k vánocům ps3 tak bych ty ujetý konzole taky obhajoval, ale jinak nezájem. Konzole jsou pro to, aby mohli křesťani v USA koupit dětem videohry bez obav že jim budou po večerech stahovat z rapidu porna. Jinak přesně tak mám zařízenej herní plac pro návštěvy, k tomu jsem přikoupil 2x xbox ovladač do USB a není co řešit. Cena zhruba stejná jak konzole, ale využitelnost je v porovnání s konzolí neporovnatelná, to nepočítám že odpadá veškerá technika jako DVD přehrávač, settopbox a další zbytečný kraviny co akorát žerou proud. Tomu aspoň říkám šetřit energiema, a ne si televizi obskládat pi*ovinama a nadávat na globální oteplování . A návštěvy už neotravujou že si chtěj přečíst mail.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:50:06

V tomhle ohledu je to ideální Ale mě se spíš líbil ten barák co vyrobí víc elektřiny než spotřebuje, mít na něj tak do toho jdu už z principu Čez by to mohl zabalit (tím i elektrárny).
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 08:40:11

o chvilu to napchaju do netbooku..
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:50:10
avatar
Nestraš, to by sa mi zboril mýtus o malých nevýkonných parazitoch...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:51:23

Kéž by Ale to si ještě hooodně počkáme, přece jenom v tomhle je klasická grafika
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 22:21:55
avatar
klasická, ale nadupaná
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 12:50:41

No hlavně proto že je klasická, kdyby to byla nějaká zmenšenina, tak by tak silná asi nebyla.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 09:03:19
avatar
radsi BigTower,... tady budu chtit pridat disk a su v prdeli,..

Krom toho, vecina policek na TV pocita jeste s CRT a tak za dnesni placky neni problem nejakej v poho schovat
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:15:56
avatar
a ako ste všetci drbali 5970 kvôli rozmerom, že sa to nikam nevojde a tu je dôkaz, že ani dobrá Mini-ITX nie je problém
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 10:26:45

No ale jestli si všimneš tak ta skřín je dělaná na tu kartu, je přesně tak dlouhá aby se tam ta karta vešla, když se koukneš kde končí deska Kdežto moje normální skříň je dělaná na normální grafiku, samozřejmě člověk vždycky může vzít nůžky na plech a uzpůsobit si ji podle svého.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 11:33:27
avatar
no jo no, prispôsobili ju, ale stále to nemení nič na tom, že každý, kto si tú kartu kúpi bude ešte rád, že je taká veľká a aj keby musel prerábať skrinku, tak bude rád, že sa s tým môže pozabávať
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 11:44:02

njn pokud to někomu nenabourá takový ten šuplík na HDD, mě je to celkem jedno já mám starý case takže nůžky na plech a je to, ale pokud má někdo koč na hdd a zkazí mu to tu funkci, ale jako jo no kvůli takové kartě se to vyplatí.
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:14:33

Je uzasne jak rychle se tento web stava uzasne manipulativnim. Jeste nedavno jsem zde se zajmem cetl a hltal informace. Dnes se nad zpusobem podani informaci v clancich musim smat.. Prestoze jsem priznivce ATI/AMD, tak zpusob podavani informaci typu "nase nejlepsi AMD" a "tridni nepritel a lhar NVidia" je krasnou ukazkou manipulace s lidmi a jak vidno lide na to slysi. Netvrdim, ze AMD nema dobre/ lepsi produkty, ale psat zde, ze "novinarske ovecky nvidie" bla bla bla.. vitejte zpet v socialismu..
Naopak nejvykonejsi grafika na svete 5970.. rika vam neco NVidia Quaddro FX?
Pane DD kolik vam AMD plati? Nebo vam jde jen o to mit vycvicene stado ovecek?

PS: cenzura tu funguje rychle
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:25:33
avatar
manipulativní v čem?

HD 5970 není nejvýkonější dostupná grafická karta na trhu?

Ano NV Quadro FX znám a co? Který konkrétní an trhu dostupný model překonává ve hrách HD 5970?

AMD mi nic neplatí, teď tu máme reklamy na Intel ;)
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 16:33:07

No nejspíš si chudák ymslel, že čím dražší tím výkonnější.
TukaN1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:47:33
avatar
Pleties pomarance s mandarinkami...NVidia Quaddro FX je profi grafika = profi segment. Ati 5970 je karta pre normalneho (pri dnesnych cenach takmer 500 eur ani moc nie) cloveka do PC. Pride mi to ako porovnavanie serverovej platformy Intel XEON s C2D.
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:48:58

Bavim se o napisu "nejvykonejsi grafika na svete 5970" nic si rozhodne nepletu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:08:06
avatar
ano, mi taky a proto chceme vědět, zda myslíte vážně že je profi GTX 280 nejvýkonější grafika na trhu, rychlejší než HD 5970 ;)
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 11:47:38

Quadro FX 5800 - dostupna je u nas lip jak 5970, v hernich testech by ji prekonala(ac neumi nektere veci co 5970 umi - to je logicke)

Manipulativni ve smyslu podani informaci. Uznavam, ze NVidia dnes nema dostatecne aktualni desktopove grafiky. nicmene podavat to lidem jako, ze jsou lhari a ti kteri jim veri jsou jen ovecky mi prijde zavadejici a manipulativni.
Dam priklad:
"NVIDIA seznámila novináře s výkonem desktopových grafik FERMI – Trhač asfaltu se nekoná "
"NVIDIA ION2 se přeci jen ukázala – už to ale není integrovaná grafika a tedy ani platforma "
"Výkon NVIDIA FERMI dostává reálnou podobu – zklamání pro ty, kteří i přes varování čekali zázrak "

Netvrdim, ze ty nazvy clanku nejsou pravdive, ale rozhodne jsou zamerene jen jednim smerem. Prestoze v poslednim clanku se v grafech ukazuje, ze nove grafiky jsou vykonejsi(a verim ze budou - vzdy to tak bylo a pro NVidii by nemelo smysl vydavat mene vykonne), tak nazev clanku -jakkoli je pravdivy- je manipulativni a jednostrane zamereny.
Zajimalo by me proc tomu tak je. Take se mi nelibi netere praktiky NV, nicmene proc kvuli tomu shazovat veskere jejich produkty? Vdyz nam hracum jde prece o to aby vydali rychlejsi a lepsi grafiku, aby klesly ceny, zvysila se konkurenceschopnost a nasledne AMD vydala jeste vykonejsi radu. Proc se tu napriklad neobjevi clanek o tom jak AMD zklamala hrace dostupnosti karet(coz je take napsano zvadejicim zpusobem)?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:06:53
avatar
takže co kritizujete? že píšu moc pravdu? Vy uznáváte že náspisy jsou pravdivé ale zároveń tvrdíte, že jsou manipulativní? Tak to přeci nejde?

Možná kdybyste to četl, tak víte že rozhodně neshazujeme produkty jen tak pro nic za nic a třeba o TEGRA píšeme dost.

A víte čímse shazujete? Tvrdíte a jste si zcela jist že Quadro FX 5800 (Desktopová GTX 280 s upraveným biosem a více RAM) za 68 000 korun, je výkonější než HD 5970 za 13 000? Opravdu? Dejte si hodně pozor, co odpovíte ...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:47:21
avatar
Věřil bych, že je výkonější díky optimalizaci biosu/ovladačů v CADu, 3Ds MAx, atd. Nicméně to tady nikoho nezajímá řekl bych, takže nevim proč to sem někdo plete...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 13:54:38

Jinak dostanete přes hubu mě napadlo za těma třema tečkama. Myslím že nejde o to co píšete, je ale potřeba dávat pozor na to jakým stylem to píšete. Prostě věty jsou postavené tak, že z nich jde cítit komu nadržujete. Můžete Kacka chytat za slova, on vám nevyvrací obsah toho co píšete ale spíš styl. Každý článek se dá napsat nestranně, v tom byl výborný jeden můj profesor a nebo zaujatě i když nepoužijete lež, tak tím stylem jsou články zaujaté. A to určitě ne proto že by se mi nelíbilo že je ATi lepší, já jsem byl vždy ATiňák a to jak v časech dobrých tak zlých a na tom se asi nic nezmění.
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 15:22:59

Presne tak.
Jetel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 21:41:55
avatar
Souhlasím. Jsem AMD/ATI a přesto se mi nelíbí, jakým stylem (jak moc, jak často) se tu bere nVidia do huby. Vůbec opakovaně shazovat konkurenční produkty, případně nVidii je laciné, jakkoliv si to její marketing třeba zaslouží.

Myslím, že by stačilo jednou fakticky napsat, jak na tom produkty nVidia jsou, a ne v každém dalším a dalším článku opakovat, jak nVidia lže, jak budou nevýkonné a že nám to DD vlastně už říkal.

Snad se mi to jen zdá, nevím, je to prostě můj pocit. Dřív se mi DD četl bez té laciné bulvárnosti četl lépe a s větší radostí.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 14:04:04

Je to jako když ti někdo něco pořád předhazuje
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 15:21:54

Ano verim, ze je vykonejsi Quadro FX.

Ja nekritizuju nic. Jen me zajima duvod proc jsou ty clanky uz v nadpisech zamerene proti NV. Je to vas web, muzete si tu delat co chcete a uprimne je mi to sumak. Jen to tak drive nebylo(chodim sem cca 1-2roky) a me by zajimalo proc je tomu tak ted. Tot vse.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 15:32:00
avatar
proti NV, kde? Já jsem napsal něco o aktuálních NVproduktech ve vztahu k zákazníkům co není pravda? Já za to, co NV předvádí v posledních měsících vážně nemůžu, neslibuju, neukazuju falešné grafiky, nelžu že mám licenci na čipsety, nepřeháním atd. atd.

Takže GTX 280 4GB je výkonější než HD 5970? no tak svou víru raději přehodnoťe opravdu výkonější není, a už vůbec ne jako herní grafika o kterých se zde bavíme ....
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 15:42:36

Bavime se o nadpisu "nejvykonejsi graficka karta na svete", ale dohadovat se tu nebudu. Berte to jako pripominku, ze svou naklonosti k ATI a stylem jakym pisete clanky, snizujete uroven vaseho webu, coz mi prijde skoda. Co s tim udelate je na vas.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 15:46:52
avatar
ok HD 5970 má výkon 4,4TFLOPS, která běžná desktopová grafická karta aktuálně v prodeji je výkonější? Pokud mi jednu uvedete, uznám, že jsem tímto nadpisem snížil úroveň webu, protože jsem napsal nepravdu ...
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 16:10:08

1) toto je naprosto irelevantni pripominka
2) uznavam, ze 5970 je nejvykonejsi herni desktopova grafika aktualne v prodeji na svete

Zmente prosim tedy nadpis na "Nejvykonejsi herni desktopova grafika na svete - ..", aby nebyl lzivy. Nebo se toho alespon do budoucna vyvarujte. Verte ze to bude jen pro vase dobro a nedopadnete jako pan Hulan pred par lety. Vic to tu resit nebudu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 17:02:40
avatar
Ale HD 5970 je i nejvýkonější dostupná grafická karta na světě .... nejen herní, i výpočetní.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 20:56:41
avatar
výpočetně je nejvýkonnější jen teoreticky. Tych 4,4TFLOPS zní hezky, ale ukaž mně software, který umí tento teoretický výkon využít.
Na výpočty jsou pořád vhodnější (výkonnější) Nvidia karty
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 23:20:06
avatar
teoreticky? Záleží na softwaru, pokud je naprogramován tak aby využil architekturu ATI 5D, tak ten výkon podává ... takžke jákapak teorie?
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 00:52:44
avatar
nějaký výpočetní program který to umí? Proč se většina GPU výpočetních systémů staví na Nvidii? Protože na ATI to skoro nikdo neumí. Naprogramovat na ATI 5D je mnohem složitější a nemají přímou podporu od ATI, tak jak ji mají u Nvidie.
Příkladem budiž někteřé internetové distribuované výpočty u kterých běží výpočty mnohem efektivněji na Nvidia grafikách, přestože mají teoreticky mnohem menší výpočetní výkon.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 13:48:59
avatar
ehm ... kdyby si trochu přemýšlel přišel by si na to možná sám ... jsou výpočetní programy které to umí, jinak by se nejvýkonější GPU výpočetní PC nestavěly na ATI a hodně firem by ATI grafiky nevyužívalo, jsou to vysoce specializované aplikace. Celý rozdíl je v tom, že ATI je firma zaměřená na vývoj čipů, NVIDIA se prezentuje jako SW firma a tak vypadá podpora i finanční podpora... je vidět, že i markting funguje protože jinak bys nepovídal takové kraviny že
Citace:
distribuované výpočty u kterých běží výpočty mnohem efektivněji na Nvidia grafikách, přestože mají teoreticky mnohem menší výpočetní výkon.
protože bys věděl, že obě grafiky tam počítají něco jiného ATI náročnější výpočty, NVIDIA jednodušší a nelze to tedy vzájemně srovnávat ... NVIDIA zkrátka má větší podporu pro výpočty a více se na to soustředí, to ale rozhodně neznamená, že nejsou apliakce kde AATI podává skutečně udávané výkony a využívají její architekturu, jen se o tom tolik nemluví protože to valstně běžné uživatele nemusí zajímat a kdyby NV nezačala s propagací CUDA aby měla co prodávat, nemluví se o GPGPU vůbec a vývoj by šel dál tak i tak ...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 16:39:39
avatar
řekl bych to asi jednoduše: pokud sám neznáš aplikaci, která umí využít toho teoretického výpočetního výkonu ATI grafik, tak potom netvrď že jde o nejvýkonnější výpočetní grafiky. Řeči jako ono to existuje, ale nemluví se o tom a vlastně o tom nikdo neví jsou irelevantní.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to Kacko 2010-01-12 15:41:01
avatar
"Vždy je těžší bojovat proti víře než proti vzdělání."
A.H. v něčem měl pravdu....
Darkmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 14:27:09
avatar
Ja bych byl opatrnej stim nejvykonejsi grafika na svete.
Nemelo by tam byt nejvykonejsi PC grafika?
BTW:kurna nebude te grafice tam moc teplo aby pak clovek nemel pod telkou vrtulnik, precejenom v obyvaku mam rad tichoVim, ze vyrobci se smali, ze urcite ne, ale zname co se deje pokud je v lete vedro.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 14:27:46

Já bych napsal nejvýkonejší herní grafika, ale to je podle mě jedno. Taky přemýšlím jak dobře tam může ten vzduch proudit.
Darkmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 14:37:03
avatar
Ja mam vyhodu, ze pracovna mi sousedi s p. Takze jsem provrtal ze dal hdmi a k tv pouzivam wireles mys a klavesnici a pohoda PC si bubla za zdi. I kdyz mam vodu tak v lete je to jiz docela slyset kdyz se rozjedou nahore v cosmos S 3 vetraky, ale porad je to nic proti vrtulniku co jsem mel v lete pokud jsem byl na vzduchu a to jsem mel big tower.
Jinak s herni grafikou souhlasim. Chtelo by to jeste 3 hrace v grafikach schopneho i v procesorech aby se to jeste zamotalo vnas prospech.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 15:19:43
avatar
lidi myslite ze kdyz mam 8800GT na 700mhz/100mhz ze prehrivani v fullHD rozlisenich(jinde nez v Modern Warfare 2) zpusobuze prach v chladici nebo to proste je chladicem samotnym?(je to zotac karta takovy zebrovany plochy chladic)
cili jestli ma smysl vyndavat kartu a zkusit jestli tam neco je nebo se na to mam vyZrat?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 16:20:12
avatar
no ja myslim ze cisteni pc od prachu by mela byt samozrejmost..
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 22:24:34
avatar
určitě vyndat prach se sviňa, co se dostane všude
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 17:23:32
avatar
no ja neviem co vseci maju s tym prachovym filtrom, trebars ja nemam ani jeden filter a to mi v kompu idu 5x120mm fan, 1x80 a 1x200mm a prach? skoro ziaden nevidim a to mi uz bez cistenia stroj ide rok a pol a je jasne ze bezny komp ma zivotnost takych 2r kym je uz moralne zastaraly tak naco riesit take veci
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 23:09:49

Ani nevíš jak ti závidím... Asi koupim čističku vzduchu.
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 11:26:16
avatar
to akoze druhym sa komp bez filtrov raz dva zaserie? alebo mam v izbe malo prachu? obcas zapnem vsetky ventilatory naplno nech sa ten prach zvnutra vyfuka von ak tam nejaky vobec je. ale aj tak, pre mna filtre zbytocna investicia a znizenie ucinnosti ventilatorov.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 11:45:38

nevim já mám právě doma hodně prachu, takže přemejšlim o nějaké lapačce prachu
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-13 16:52:31
avatar
skus ionic care triton x6 za nejakych 3600kč to zozenies aj v čr i sr
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - sranda........... 2010-01-12 21:05:50
avatar
hlavně ta kabeláž u těch heatpipe na obr 2, dokonale bezpečné provedení od mistrů, kdyby k tomu PC přibalili hasicí přístroj tak bych i uvažoval
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1196x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1674x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2303x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2043x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1349x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1326x
Komentářů: 1