Nevíte co s penězi? Rádi kupujete věci, co za to nestojí? Na trh míří GTX Titan Black a GTX 790 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sunday, 26 January 2014
altDvě výkonné, ovšem extrémně předražené a nevýhodné grafické karty na obzoru.

 

 

 

Ani jedna není žádné velké tajemství. O obou se už hodně dlouho ví a jejich uvedení se skutečně blíží. V žádném ohledu nepřekvapí.

  • GTX Titan Black edition

Důvod uvedení této edice si asi dokáže každý, kdo věci trochu sleduje, odvodit sám. Ale vysvětleme. GTX  TITAN byla vždy silně předražené zboží, ale nabízela za to 6GB paměti a hlavně nebrzděný výpočetní výkon v DP módu, což je něco, za co normálně musíte u Quadro grafik platit tisíce a tisíce dolarů. Samozřejmě z herního hlediska to nemá moc smysl, ale budiž. Nicméně uvedením grafických karet R9 290/290X udělalo AMD pořádnou čáru přes rozpočet, kdy překvapil jak výkon, tak hlavně cena. Nicméně nižší cena R9 je dána tím, že mají mnohem menší jádro (rozdíl 100mm2 je velký rozdíl) a ačkoliv mají více RAM a širší sběrnici, ve výsledku je to výrobně levnější, protože používají mnohem levnější "pomaleji taktované" GDDR5 paměti s lepší výtěžností a tedy i nižší cenou, na rozdíl od maximálně rychlých GDDR5 pamětí (frekvenčně, výkon o moc lepší není) na GTX grafikách, která tam ale být musí, kvůli tomu, že GTX 780/Titan mají užší sběrnici, což by je s níže taktovanými paměťmi samozřejmě limitovalo an propustnosti. Každopádně R9 290/290X udělaly řádnou čáru přes rozpočet, protože R9 290 je lepší a mnohem levnější než GTX 780, která sice zlevnila ale ne dost. R9 290X pak jasně překonává GTX 780 a nakonec jí ani později uvedená GTX 780Ti s plnohodnotným jádrem nedokázala překonat. Více v naší recenzi:

No jenže GTX 780Ti, ačkoliv si ji za její nehoráznou cenu může pořídit asi jen hodně neinformovaný jedinec, výkonem jasně překonává GTX TITAN. Ta ale na trhu nadále zůstává, ale její cena je zcela absurdní. Samozřejmě i ty největší magoři si raději koupí výkonnější GTX 780Ti než GTX TITAN, takže bylo jasné, že se musí něco stát. Nepotřebujete IQ140 a vysokou školu, aby jste dokázali odhadnout, co se tak asi může změnit. Ano, uvedení nové verze GTX TITAN, která ponese stejné jádro jako GTX 780Ti, bude mít ale 6GB pamětí a hlavně jádro nebude omezené na výpočetním výkonu. Cena samozřejmě zůstane. GTX TITAN BLACK bude stát tedy 999 dolarů, což je nějakých 24 300 korun vč. DPH. Samozřejmě nelze čekat, že by herním výkonem nějak výrazně překonávala GTX 780Ti či výrazně levnější R9 290X, natož jejich nereferenční verze. Mimochodem to vypadá, že TITAN BLACK zůstane referenční edicí. Jako karta to ale není vůbec zajímavý model a snad jen pokud víte jak využít ten nebrzděný výkon v DP, na který si jinak pro CUDA musíte pořízovat drahé Quaddro/Tesla grafiky. Ale pro běžného hráče nemá GTX TITAN BLACK absolutně žádný přínos a za ty peníze zcela určitě nestojí. Dorazit na trh by měla v únoru ...

  • GTX 790 - duální bestie?

I o druhém modelu se docela dlouho ví. V současné době je stále nejvýkonnější grafickou kartou světa Radeon HD 7990 a to se značným náskokem. Nestačí na něj ani R9 290X ani GTX 780Ti. Duální GTX 690 se plácá někde kolem jejich úrovně, a AMD kutí nástupce HD 7990. A protože GTX 780Ti nedokázala jasně porazit R9 290X, snaží se NV přijít s něčím opravdu výkonným. Nemluvě o tom, že ačkoliv GTX 780Ti i R9 290X zvládnout rozchodit hry ve 4K rozlišeních, není to žádná velká hitparáda, takže vyšší výkon je zkrátka třeba. A nelze ho dosáhnout v tuto chvíli jinak, než další duální generací.

GTX 790 bude stavět na jádře GK110, které používá GTX 780/GTX Titan atd. Nicméně zatím není jasné, jaké bude mít parametry. Pokud by měla mít přijatelné TDP, je jasné, že to nemohou být plnohodnotné dvě GTX 780 natož dvě GTX 780Ti vedle sebe. To by pak TDP bylo někde kolem 500W+. V současnosti se tak spekuluje o tom, že obě jádra budou mít 2496 jednotek, což je lehce nad tím co má GTX 780, ale budou mít prý jen 2x 320-bit sběrnici a 2x 3GB paměti. Obojí ale na velmi omezené frekvenci, tak aby TDP bylo kolem 300W (podle mě bude rozhodně vyšší). Cena karty má pak být až 1500 dolarů, tedy nějakých 36 500 korun! Karta by pak měla být uvedena v březnu.

Asi se shodneme, že za těchto podmínek by to asi koupil jen blázen. Za nižší cenu můžete mít klidně dvě GTX 780, které by to snadno porazily, nemluvě o dvou R9 290/290X grafikách. Jasně, pravděpodobně to bude nejvýkonnější karta na trhu, ale jestli bude mít je takovéhle parametry a tomu odpovídající výkon a bude stát těch 1500 dolarů, tak sorry, ale ani jako fandové hig endu tomu nemůžeme zatleskat. Tak uvidíme ... každopádně pokud nevíte co s penězi, tak je brzy za podobný HW budete moci vyhodit ;).

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Orleanus88 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-26 22:25:12

Si vezmu hypotéku a dvě si hned vezmu :-).
warrior [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GTX 790 2014-01-26 23:03:31

36k za GTX 790 ? 1. dubna ještě neni
TeeJay [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 00:44:00
avatar
Jo, za to se dá postavit základní eyefinity mašina i s monitorama
Anonymní  2014-01-27 17:20:44

Keď poriadne pohľadáš po inzerátoch aj pojazdné auto
Dzmijak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 18:39:55
avatar
Na strednej som mal za 500e auto čo vpohode jazdilo 180 Takže za túto cenu zoženieš viac ako len pojazdné auto
hary97 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-26 23:19:11

S penezi
hanbanaroda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-26 23:33:10

"protože používají mnohem levnější pomalejší GDDR5 na rozdíl od maximálně rychlých GDDR5 pamětí na GTX grafikách"?
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 12:50:18
avatar
hanbanaroda: autor cl. porovnava GDDR5 na 384b zb. s taktom 7GHz (780Ti) a GDDR5 na 512b zb. s taktom 5Ghz (290, 290X)
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-26 23:37:37

Ty Titany black edition zkoupi banda co by jinak kupovala ty profi grafiky. Teda pokud NV neudela nejakou kutku aby Tesla/Quatro neslo timhle nahradit. Na mining je to k nicemu kdyz i 7970 podavala tusim 2.5 krat vyssi vykon nez Titan.
A ta dualka za ty prachy to je dobry vtip.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 00:09:10
avatar
Když na to někdo má a chce tu kartu, tak nevidím důvod proč by si ji nekoupil. Tenhle titulek se dá aplikovat na plno věcí...dražší auta, třicetiletá skotská nebo tři monitory na hry.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 00:19:37

Neda. Tricetiletou skotskou dvema dvanacti letymi nenahradis To same auta. I kdyz si koupis deset fabii tak proste z toho Ferrari nebude
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 01:01:39
avatar
Deset fábii už bude mít víc koní než to jedno ferrari!

Vím že "ASUS ARES ATI Radeon HD 5970", která byla kdysi recenzovaná byla lepší kartou, ALE stála 30 000 KČ a v porovnání se středním proudem se ta cena taky nedala obhájit...

Ale výsledný verdikt byl 99,9%

Jde jen o to, že cokoliv co může být pro člověka skvělá koupě budou pro jiného vyhozené peníze. A když uvidím někoho kdo jezdí v drahém autě, pije drahé pití, používá velké rozlišení nebo nosí mobil za 50 000 tak mě fakt nenapadne, abych se navážel do jeho mentálního stavu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 01:12:15
avatar
něco mi říká že ta GTX 790 nebude dosahovat ani kvalitou provedení, ani chlazení na tu ARES ;)
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 07:26:39
avatar
Teda ale teď už mi to fakt nedá DD...

Jestli jsi si nevšiml, tak komentář Lokiho byl primárně o tom, že naprosto zbytečně a zcela proti svým vlastním slovům o slušnosti, urážíš ať už adresně či neadresně celou řadu lidí. Nejde vůbec o nějaký přiblblý chlazení u Arese...
Všiml jsem si toho už mockrát u celé řady článků a vadí mi to.

Na to, že jsi prakticky profesionální žurnalista, je to nedůstojné. Profík se totiž nezaobírá zdravým rozumem svého diskusního partnera, konstatuje pouze fakta zaobalená do svého názoru. Zároveň (i sebekriticky) naslouchá názorům druhých. To ty prakticky nedokážeš, bohužel. Naopak, jsi za ta léta, co tě čtu, čím dál útočnější.

Zkus to vzít jako radu, jak sebe a svůj projev zlepšit. Pěkný den přeju...
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 07:48:38
avatar
Asi něco natom bude Patyjone, ale pořád toto chování, které jen zdůrazňuje určité pravdivé skutečnosti je určitě lepší než šířit nepravdu jen proto, že za to daný server dostal předem zaplaceno.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 09:53:36
avatar
mě to také nedá .... on srovnává referenční grafiku s mega propracovanou nereferenční edicí .... já na to velice slušně upozornil. Žádné napadání ani urážka v tom není ...

svým komentářem si ale urazil a napadl ty mě a to zcela nepokrytě ... takže prosímtě zlepši ty svůj projev. V mém příspěvku není žádná urážka ani tak není míněna. Zato v tvém příspěvku .... si nejsem tak jist. Jakýkoliv rozumný názor a slušný příspěvek já rozhodně poslouchám a beru s takovými vůbec problém. Tvrzení že ne neuráží jen mě, ale celou řadu lidí, kteří se mnou spolupracují. Vážně mě chceš hodnotit, když mě vůbec neznáš? Kdyby nebyl přístupný názorům druhých, DDW by opravdu neexistoval ;).

Jinak útočnější?! Hmm ... ve srovnání s tím jak prasácky se ke mě a k DDW někteří chovají ti přijde že já jsem útočný? Vážně? Zkus být trochu objektivní. Nejsem vůbec útočný, jen nazývám věci pravými jmény a hodnotím je objektivně a nestranně a mám to podložené fakty a vůbec mě nezajímají nějaké značky, loga a půtky o ně ... pokud se vám to nelíbí, nezlob se na mě, ale zlob se na ta fakta a kdo za ně může že jsou taková. Možná je to tím, že takový přístup se dnes moc nenosí (nedá se na něm moc vydělat). Každopádně rozhodně nesouhlasím s tím DD nemá rád NV, to není pravda, DD proti NV natož jejím produktům nic nemá a bere je stejně jako ostatní, DD byl ale v minulosti napadán ba přímo velice hnusně inzultován lidmi z NV a některými fandy NV (což nepřestalo), takže se s tím musí vypořádat. Nicméně rozhdoně to neznamená mít něco proti NV a jejím produktům, které za to rozhodně nemohou - důkazem je, že nadále produkty NV testujeme a testovat budeme a půjčují nám je jejich skuteční výrobci a neodhlám já ani nikdo jiný kdo je testuje u nás v redakci nějak shazovat/chválit a přistupujeme k nim stejně jako k ostatním. Pokud někdo tvrdí, že tak nečiníme, uráží tím nejen mě a celou redakci, ale i jejich výrobce atd. Pochopte už konečně, že pro mě není výhodné z finančního ani jiného hlediska shaozovat nějaké produkty vůči jiným, spoléháme na podporu a spolupráci řady firem a s každou chceme a musíme vycházet, takže si rozhodně nehodlám nějakým stupidním chválením/shazováním nějakého produktu jen tak tohle kazit. přijde ti to útočné? Fajn ... ale to je tvůj problém ne můj. Fakta jsou jasná, já tu spolupráci s firmami vyrábějící NV produkty mám a velmi dobrou a otestujeme i produtky zmíněné v tomto článku, což ale neznamná, že je nebudeme objektivně hodnotit včetně toho, že naplno řekneme, že by je koupil jen blázen, pokud budou podmínky jaké vypadají, že budou ...
MK2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 16:31:23

Je pravda, že jsi útočný. Ono totiž použití některých slov v určitém kontextu je útokem samo o sobě. I když to tak nemyslíš. Já vím, že se nesnažíš na někoho nějak útočit a napadat ho, musíš si ale uvědomit, že když použiješ slova jako magor a blázen, ať je myslíš jak chceš, tak se to může někoho dotknout. A když se dotčený ohradí, neměl by ses na něj utrhovat. To, že se cítí dotčený není jeho vina, ale Tvoje. Ty jsi zodpovědný za to co píšeš. Když napíšeš něco co se dá pochopit chybně, vždycky se najde někdo kdo to tak pochopí. Ale nemůže za to on, ale Ty.
Jinak si vem, že jsou lidi co si kupují hodinky za 100000 i když by jim stejně nebo i lépe posloužily hodinky za 1000. Já takové lidi nechápu, ale nedovolil bych si je nazvat blázny. Někdo prostě rád utrácí pěníze pro samotné utrácení. Proto ale ještě není blázen.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 16:37:38
avatar
tak hodinky za 100k jsou opravdu kvalitní ze zlata a jiných drahých kovů, takže jejich hodnota ej opravdu vyšší než u hodinek běžné produkce ... nicméně nějak pochybuji, že ty grafiky o kterých je v článku řeč budou ze zlata a mít tedy větší cenu než jiné běžné grafiky ;)

Inteligentního čtenáře s nadhledem má slova v článku nemohou nikterak urazit, naopak . Sorry, ale jestli to někteří nechápete, zjevně není chyba ve mě ....
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-28 08:07:58
avatar
Nojo, ale jsou hodinky za 100k a za 100k. A opět pokud člověk tomu nerozumí tak může koupit hodinky, které tu hodnotu nemají, ale jsou obchodníkem(výrobcem) pouze předražené. A taky jsou hodinky co tu hodnotu mají a jsou třeba opravdu ze zlata a mají speciální strojek. A "tzv.magoři" se nechají napálit a ti co tomu rozumí (více informovaní) si koupit hodinky, které te ceně odpovídají a nenosí na ruce bezcený předražený výrobek
MK2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-28 15:36:25

Budiž, ale ten co si koupí předražený krám je neinformovaný, hloupý, důvěřivý, nebo je mu to jedno. Není ale magor nebo blázen.
Mě jde o to, že DD zbytečně používá silné urážlivé výrazy, i když je třeba tak nemyslí. Nechápu proč je to nutné. Máme tu spoutu podstatně méne kvalitních médií, kde na takové výrazy nenarazíš. Proč se zrovna DD, jinak výborný žurnalista, zrovna k tomuhle potřebuje snižovat? To je slušný slovník takový problém?
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-29 07:40:48
avatar
Já ti rozumím co chceš říct Ale DD to myslí s nadsázkou - jako když se řekne toto by si koupil jen blázen. Nejsem odborník, ale neslušný slovník si představuji trochu jinak. Spíš bych to nazval neformální styl psaní. Pokud člověk zná fakta a přesto koupí jiný pro něj dle dostupných faktů hooodně nevýhodný výrobek, tak pro něj ta nadsázka sedí. Jinak citát od spisovatele Théodore De Banville to pěkně vystihuje: „Blázni mají srdce ze zlata a chytráci z toho žijí ve zlatě.“
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 10:30:02

Moje pointa byla ze jednu 790 dvema levnejsimy kartami (celkovou cenou) nahradis a asi prekonas (vykonem) kdezto Ferrari vice levnejsimi auty nenahradis. Je mi jedno jestli to nekdo koupi spise jsem chtel rict ze tvoje prirovnani nema logiku.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 10:37:18
avatar
to byla i má pointa, ale někdo tomu zjevně nerozumí, no
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 20:13:31
avatar
Nejsem velký fanoušek aut, takže jsem ten argument přiznám se vůbec nepochopil...

Jediné co z toho pobírám je to, že to Ferrari bude pořád dražší než těch deset fábií. Určitě to bude zábavné projetí na nějakém závodním okruhu, ale myslím že při cestě po městě z bodu A do bodu B to nepřinese vůbec nic. Pro někoho to ferrari nejspíš bude mít velkou hodnotu, někdo jiný ho pravděpodobně použije jako "dárkový poukaz" a ihned ho prodá (koupí si něco co má hodnotu pro něj).

Je to můj názor.

Kdybych si měl vybrat mezi Les Paulem Jimmyho Page (originálem) a autem za 20 000 000 Kč tak bych se jen zeptal, jestli mi tu kytaru předá Page osobně, nebo si pro ni budu muset zaletět.
marba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 02:52:06

Na to, že se na trhu GK nic neděje, tak alespoň něco zajímavého. Pár šílených high-endistů si tuto kartu koupí, ale ti se na peníze neohlížejí, chtějí jen výkon a exkluzivitu.
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 07:57:34

Nejdřív jsem se zaradoval, že už jsem jenom "hodně neinformovaný jedinec", pak jsem chvíli přemýšlel, jestli nejsem náhodou i "největší magor", ale myslím, že asi ne.
DD, místo do HW bys měl dělat psychoanalytika a doporučuju začít u sebe. Obojímu rozumíš zhruba stejně...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 10:04:12
avatar
proč jako? já bych si tu kartu za těch nastíněných podmínek nekoupil ....

Jinak proč ty urážky? já jen objektivně posoudil fakta produkty, nemohu za to, jaké jsou ... neurážej mě, ale výrobce a tvorbu cen ... ale chápu, že tomu moc nerozumíš, když jdeš a urážíš mě, který s tím produktem nemá nic společného. Ale je fajn, že se řadíš mezi hodně neinformované jedince, alespoň víš, že o tom nic nevíš. Takže malá informace pro tebe: "DD ty karty nevyrábí, neprodává a tak k nim může přistupovat objektivně a neurčuje jaké jsou a budou"
MK2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 16:07:06

"DD ty karty nevyrábí, neprodává a tak k nim může přistupovat objektivně a neurčuje jaké jsou a budou", ale taky není ani žádnou vysokou soudní a mravní autoritou, ani vystudovaným psychoanalytikem, aby měl právo jiné lidi veřejně a nepokrytě označovat za magory nebo blázny.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 16:21:17
avatar
tak se tak přestaňte někteří chovat ;) je zajímavé, že inteligentního objektivního čtenáře s nadhledem tak jak je to podané v článku, to rozhodně neurazí ... opravdu zajímavé ;)
MK2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 16:44:33

A ti co se urazí jsou automaticky hloupí neobjektivní omezenci?

Napadlo Tě někdy, že existují lidé, kteří znají skutečné blázny? Kteří vědí co zažívají oni i jejich rodiny? Co víš o bláznovství, že si o něm dovoluleš mluvit?
febrik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-30 22:48:01
avatar
Už jsem ti to psal minule DD, takhle se nechová profesionální žurnalista a takhle by rozhodně články autora, který se psaním pravděpodobně živí, vypadat rozhodně neměly.

Patyjon ti to napsal naprosto výstižně a bez jediné urážky, nebo i jen jediné narážky na tvojí osobu a ty mu odpovídáš jak? Arogantně a hulvátsky, ve stejném duchu, jako je napsaný i celý článek. A o nadsázce zde nemůže být ani řeč, tu pozná i značně slabodušší jedinec, než jsem já.

Přestaň, ať už přímo (viz komentáře), nebo nepřímo (viz článek) napadat a urážet lidi, kteří mají jiný názor, než ty a může ti být ukradené, z jakého důvodu a soustřeď se na podávání informací seriózním a nebulvárním stylem a způsobem. A opět to neber jako útok na svojí osobu, protože to tak není, je to proatě dobře míněná rada.

A zkus se, prosím, trošku řídit svým vlastním mottem..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-31 00:01:31
avatar
správně ty taky ... já nikoho neurazil ani nenapadl a jsem si czela jistý tím, že nikoho normálního s nadhledem to ani urazit nemohlo .... článek je psaný zcela korektně a objektivně, je v něm i to, čím by přes zjevnou předraženost a nevýhodnost mohly být ty produkty zajímavé, takže trochu objektivity by vám neškodilo, když ji chcete po mě ... nebo mám chápat, že když se ti něco nelíbí, jsi jediný barometr správnosti článku?

já si prostě stojím za tím jak je to napsáno a každý kdo má trochu nadhledu a objektivity nemůže najít v článku nic závadného ani urážlivého ...
MK2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-31 19:50:18

Pochop ale, že tady nejde o objektivitu článku nebo o informace v něm obsažené. Jde o styl a použitou mluvu, díky nimž článek vyznívá vůči některým lidem urážlivě a ponižuje je.
Je zvláštní, že ač často mluvíš o slušnosti tak jakoby jsi nechápal, že kromě Tebe existují i další lidé, kterým záleží na slušnosti. A že takovým lidem nemusí úroveň Tvojí slušnosti připadat dostatečná, přestože to nejsou zrovna ti Tebou shazovaní jedinci schopní koupit předražený produkt. To je můj případ. Já nejsem hráč, ani neprovozuji výpočty na GPU a tak mě grafické karty v podstatě nezajímají, čtu si tady o nich jen abych se udržel v obraze. Tvůj článek se mně osobně tedy nijak nedotýká ale přesto mi vadí, jak vůči některým lidem vyznívá. Stejně jako nejsem žena, ale pohoršuje mě, když vidím vůči ženě hulvátské chování.
U Tebe mi ale připadá, jakoby jsi takový postoj nechápal. Jakoby jsi všechny, kterým něco vadí viděl jako nechápavé hlupáky, nebo přímo své odpůrce napadající Tvou objekitivitu, kterou se vzápětí začneš zeširoka ohánět. Jenže o objektivitu vůbec nejde. Někdo je třeba hloupý a tak označit ho hlupákem může být objektivní vyjádření. Přesto je ale neslušné mu něco takového veřejně říct do očí, nebo to dokonce prohlásit před cizími lidmi za nepřítomnosti haněného.

Jinak s dostatkem nadhledu se dá odpustit i ta nejsmrtelnější urážka, což ale neznamená, že už to není urážka. Nebylo by ale lepší nepotřebovat se nadhledu vůbec dožadovat?
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-31 20:08:15

Tesat do kamene...
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 08:33:37

neviem preco podaktori utocite na DDeho, ma pravdu

1000$ za titan? akoze cena odpoveda comu? znacke? mam pocit ze NV ma rovnaku politiku ako Apple, tiez rad predrazuje . ale k veci, titan mi oride ako 780ti s tym rozdielom ze ma o 3gb viac pamate ak sa nemylim, plus ta presnost s tou ciarkou, cize mame 600+$ za 780ti a 1000 za titan, to akoze u nich stoji 3gb pamate 400$?? ak nepocitam tu carecku, ktora je titanu akurat na dva veci, kedze stale ma niekolko krat ked ne niekolko desiatok krat nizsi vypoctovy vykon ako 290x za 300-400$ ako ja neviem, co za matros beru v tej NV ale musi to byt kvalitka riadna a k tej dvojcipovke, really? 1500?? vykonom sa podla mna dotiahne na 7990 a urcite aj ju prekona o tom niet pochyb ale ako je nam zname AMD tiez robi nastupcu a ked spravi tu 299x z dvoch 290 dajme tomu tak hravo strci vsetky dvojcipove aj jednocipove karty a cena nebude taka prestrelena ako to nv rada robi
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 09:12:34

Myslíš třeba můj příspěvek? Já jsem celkem zdrženlivý člověk, ale neustálé rýpání do nVidie a jejích zákazníků spolu s dlouhodobou neschopností pochopit, že každý má nějaké zkušenosti, priority, potřeby a možnosti, podle kterých vybírá, mě donutily reagovat. DD by měl konečně pochopit, že nejsme všichni stejní. A když už DD nemá rád nVidii, tak ať si aspoň nebere do huby uživatele jejích produktů.
Na druhou stranu musím uznat, že bonus v podobě zhodnocení mého psychického zdraví, žádné jiné IT weby, které čtu, neposkytují. Naštěstí je pro mne mnohem důležitejší, jak mne hodnotí mí zákazníci, a tak si mohu dopřát ten luxus v podobě karty s fungující technickou podporou.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 09:59:58
avatar
1, mě je jedno jaké logo má ta karta na sobě nebo na čipu - ke každému produktu přistupuji stejně. Navíc ani jednu z těch grafik ve skutečnosti NV ani nevyrábí a je to produkt jiných firem, které s námi spolupracují a já je nehodlám nijak shazovat/ani chválit a přitupuji k nim korektně ke všem ...

2, "DD chápe", že nejsmě všichni stejní, nicméně objektivní hodnocení je vždy jen jedno a každý kdo má trochu rozhledu, nadhledu a inteligence, tak se mnou bude souhlasit. Výhodnost produktu se dá snadno spočítat a s tím já operuji ... ostatně také máš v článku napsány jak si které modely vůči sobě stojí.

3, Já do nikoho nerýpu, to že se vám nelíbí realita jaká je, za to já vážně nemůžu. Ale proč rýpete vy do mě, to nechápu zase já. Já ty produkty nedělám, nerozhoduji o tom jaké budou, já jen vezmu objektivní fakta a hlediska a porovnám je .... to je vše.

4, pochopte konečně, že já do někoho jen tak nerýpu, stejně jako někoho jen tak nechválím!!! Se všemi jednám korektně a neupřednostňuji žádnou firmui a partnera nad druhého! Nevyplatilo by se mi to v žádném směru!!! Tady nejsme v USA či VB, kde si můžeš tohle dovolit a existovat ...

BTW:
Citace:
že každý má nějaké zkušenosti, priority, potřeby a možnosti,


jsem tam zcela jasně napsal, proč je podobná karta přeci jen zajímavá a k jakému využití je dobrá a proč vznikla a to u obou!!!! Ale to si evidentně nějak přehlédl ... je zajímavé jak někteří dokážete přehlížet, jen aby to vyhovovalo vašim představám o mém přístupu ;)
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 10:44:21

Já si koupil 780 ti po celkem zralé úvaze. Podle DD třeba nemám ani trochu inteligence (viz bod 2 výše, který není ani trochu rýpání). Možná nemám, ale za to mám letité zkušenosti s AMD i nVidia a ty mi velí hledět na věci šířeji. Např. technická podpora AMD se nikdy ani neobtěžovala potvrdit, že přijala mé hlášení a že se jím bude zabývat. AMD je super, pokud nemáte problémy - jenže já vždycky nějaké měl (i s nVidií, aby nebyla mýlka) a ta neexistující podpora u AMD mi za ty ušetřené peníze nestojí.
Na rozdíl od DD tento názor nikomu nenutím a neříkám o ostatních, že jsou magoři, slabé inteligence atd. Každý, ať si koupí, co chce.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 10:23:15
avatar
no co na to říci, snad jen to, že evidetně nechápeš, že DD může srovnávat jen objektivní fakta a to se týká i podpory, která je u obou firem stejná - mám také letité zkušenosti!!!

... takže pořád musím brát do úvahy hlavně parametry, výkon a cenu jednotlivých produktů. A pokud si chce někdo kupovat to samé a platit za to o tolik víc a dostat za to nic, či ještě méně než nic, tak sorry .... nicméně já jsem o nikom neřekl, že je magor slabé inteligence, to si řekl ty ... já jen řekl, že to může koupit jen hodně neinformovaný jedinec. Takže ta tvá zralá úvaha ... inu co na to říci. Objektivně jí vážně nerozumím. Podpora je u obou produktů na stejné úrovni ... a vlastnosti a výhodnost produktů je v součsnosti tak jednoznačně na straně jednoho, že není o čem objektivně diskutovat. Takže jsme zase u toho, že si samozřejmě pcohválíš svůj nákup abys nevypadal jako ten magor, co mě ho tady pořád podsouváš ;) Chápeme chápeme všichni, děkujeme! Víš já mám proti tobě tu výhodu, že si nemusím nic chválit, mé hodnocení vychází čistě z objektivních hledisek a mám ty karty tady u sebe obě - nemusím chválit tu, kterou jsem si koupil abych nevypadal že si neumím dobře vybrat, a můžu objektivně a nestraně doporučovat a chválit jednoduše ten lepší produkt za lepší peníze ;).

Jinak samozřejmě souhlasím, ať si každý koupí co chce, já ani DDW rozhodně nikomu nic nepřikazujeme ani nezakazujeme, ale nemůžeš po nás chtít, abychom chválili tvůj výběr, když je z většiny objektivních hledisek prostě horší než jiný ... po nás chcete objektivní přípstup, tak ho také dostanete s jasným závěrem a ten spočívá i v tom, že by nějaký produkt koupil jen blázen, protože je podle objektivních hledisek nevýhodný - nezlob se ale na nás, zlob se na produkt.
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 10:36:42

Já svůj nákup nikde nechválím (cituj mě). I když jsem zřejmě úplný trouba, tak číst pořád ještě umím a dokonce čtenému textu i rozumím. Magory nazýváš některé lidi jen ty v tomto článku (jestli i já, tak mě cituj). Narozdíl od tebe neposuzuji zkušenosti a povahu ostatních podlé své "optiky". Ty říkáš, že podpora u obou produktů je na stejné úrovni. OK, tvoje zkušenost - moje je diametrálně jiná. A nepodsouvej mi, že někomu něco podsouvám - jen se bráním hulvátství.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 10:58:03
avatar
svůj nákup chválíš zcela evidetně a prokazatelně! To je rozdíl mezi námi v našich možnostech objektivního náhledu a hodnocení - já ho chválit nemusím, já ty karty mám obě.
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 11:12:08

Cituj mě, kde ho chválím, jinak to jsou jenom výkříky...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 11:39:19
avatar
celý tvůj příspěvek ... tu "lepší/horší podporu" nemůžeš nijak objektivně prokázat a jinak je objektivně GTX 780Ti ve všech ohledech objektivně horší než R9 290X - což se asi těžko můžeme přít ... tudíž tvá "zralá úvaha" skutečně nutí k zamyšlení a k přesvědčení, že v tom chválení si nákupu jinak evidetně nevýhodného produktu ve snaze shodit ten druhý pohádkou o lepší podpoře skutečně smrdí snahou si pochválit, co jsem si koupil a shodit každého, kdo nesouhlasí ;)

A právě proto nahlížíš na mé objektivní hodnocení produktu a situaqce a doporučení nákupu, tak jak nahlížíš. Promiň, ale já se mohu a musím zkrátka řídit jen objektivními fakty. Já si nemusím chválit, co jsem si koupil, já ty produkty mám oba a mohu je hodnotit objektivně a nestraně včetně existující/neexistující podpory Pokud chceš abych byl objektivní, musíš akceptovat, že já nemohu jinak než se zabývat objektivními fakty a tudíž za vším, co jsem napsal si stojím ...
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 13:51:08

Ano, 780Ti je ve všech ohledech objektivně horší než 290X.
Ano, jsem lhář a podpora AMD mě nikdy nenechala na holičkách.
Ano, já neustále chválím svůj nákup a nerozumím vlastním činům.
Ano, já tituluji lidi, co kupují mnou zatracovaný HW, nejrůznějšími invektivami.
Ano, jsem blázen, že na tohle vůbec reaguji.

A děkuji ti, žes mi objasnil, jak jsem vlastně jednoduchý a neschopný samostatného rozhodování. Závidím ti tvůj hluboký vhled do mé plytké duše.

Ale trochu vážně - vážně ti není ani trochu blbý, jak snadno znevažuješ cokoliv, co se ti nezdá? Překrucuješ smysl mých příspěvků - nic neshazuji. A navíc si podle tebe vymýšlím pohádky - proč rovnou nenapíšeš, že jsem lhář? To už se ztratí...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 12:08:56
avatar
můžeš se snažit jak chceš, ale já ti tvůj nákup opravdu pochválit nemohu a ani nevím, proč bych měl někoho nákup schvalovat nebo ne

... já musím být objektivní a doporučovat podle objektivních hledisek sorry. Jestli ty si lžeš do kapsy o lepší podpoře, to si musíš vyřešit sám se sebou, mě do toho prosím netahej! Já jsem jenom zvědav, až tě nechá na holičkách i ta podpora (a že nechá/nenechá úplně stejně jako jiná) za kterou sis tolik tisíc připlatil, co si půjdeš koupit pak ;). To mě osobně zajímá a určitě nejsem sám ;)

A jinak ne, mě to není blbý, naopak. Ať se snažíte jak chcete, já prostě nezačnu chválit/shazovat produkty na základně imaginárních hledisek atd. Pro mě je grafická karta grafická karta a jejich nákupy doporučuiji a hodnotím na základě měřitelných faktů a výhodnost se dá změřit ;).
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 12:13:42

Já nechci, abys mi cokoliv chválil. Mně bude úplně stačit, když přestaneš hodnotit mou povahu, schopnosti, volby a pravdomluvnost.
kukulin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 12:20:19

Budme radi, ze nema root pristup... To by bylo horsi. :-D
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 12:34:29
avatar
když přestanete hodnotit mou povahu, pravdomluvnost pochybovat o mé schopnosti objektivního hodnocení, když konečně uznáte fakta, tak fajn ;)
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 13:02:43

Kde hodnotím tvou povahu a pravdomluvnost? Cituj.
Opět v mých příspěvcích vidíš něco, co tam není...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 13:03:20
avatar
no stejně jako ty v mých ... tak se asi shodneme, že se neshodneme
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 12:28:10
avatar
boha to je guma ten Fleggy (sorry za ten vyraz) ale nekoho tak nechapavyho podstaty veci o ktere se tu mluvi sem snad jeste nevidel
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 12:56:12

Tak mi tu podstatu ukaž. Já ji asi vidím jinde než ty.
kukulin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 12:14:16

Pravda bude nekde uprostred. Ani ATI, ani NV, neco mezi. Na kazdou vec se hodi neco jineho.

DD jen rad generalizuje.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 12:21:43
avatar
1, grafiká karta je u mě grafiká karta jedno jaké má logo na sobě či na čipu, jestli tomu říkáš generalizování, fajn, ale není na tom nic špatného ;)

2, žádné ATI neexistuje a to už dlouho!
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 12:34:12
avatar
btw DD v titulku máš dost hrubou chybu.. .."nevíte co Z penězi.... "
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 13:03:34
avatar
hups
kukulin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 13:01:09

To je fuk ze neexistuje.. Princip je porad stejny.

Jestli se chces hadat, tak radsi mag zrus a kluci budou mit na cem testovat development postfix.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 15:05:03
avatar
proč bych to rušil, až na pár lidí, kterým objektivita nic neříká a nebo lidí jako ty, kteří se jen hádají bez argumentů )nebo si je vymýšlí) a ani neví že ATI dávno neexistuje, se DDWorld líbí a berou ho jako dobrý zdroj informací.
Anonymní  2014-01-27 13:10:56

Letité zkušenosti stylem kdysi ATI, pak nvidia? tohle je léty zažitý omyl, kdysi opravdu byla podpora ATI mizerná, ovšem posledních 5 let si nemaj co vyčítat
podle posledních zpráv za tu dobu nvidia 3x připekla ovladačema některý grafiky, AMd zase několikrát rozházelo podporu hry, která fungovala natolik, že to hrát nešlo. Co se týče podpory, jsou na tom tak stejně.

Tohle je celkově problém, když člověk má srovnání pouze s minulou generací, tak je vždy nová karta nesrovnatelně lepší, překopali podporu, mají lepší ovladače...
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 13:57:19

Nepíšu kdysi ATI a pak nVidia. Aktuálně mám doma 3xAMD a 1xnVidia a na podporu obou firem jsem se naposledy obracel někdy na začátku podzimu 2013. Takže moje nejnovější zkušenosti jsou relativně čerstvé.
smisma [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ATI&nVidia 2014-01-27 21:12:34

Souhlas.
Ps. Ono kupovat nejlepší(resp nejvýkonější) Grafiky je blbost. Od té doby co zakázali olovo (pájení) tak to jde do kytek. Nic to nevydrží.
PS: No já si je teda koupil např 8800GTS670MB vydržela asi rok(reklamace,) pak druhá tři roky. Nebo teď mám dvě G670 a čekám kdy odejdou.
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 13:26:28
avatar
Citace:
Já si koupil 780 ti po celkem zralé úvaze. Podle DD třeba nemám ani trochu inteligence (viz bod 2 výše, který není ani trochu rýpání). Možná nemám, ale za to mám letité zkušenosti s AMD i nVidia a ty mi velí hledět na věci šířeji.......Na rozdíl od DD tento názor nikomu nenutím a neříkám o ostatních, že jsou magoři, slabé inteligence atd. Každý, ať si koupí, co chce.

s tim kupovanim moja rec. Vacsina recenzistov asi nevie (skorej nechce) pochopit ten fakt ze kazdy ma ine prority a celkovy vysledok v ich zavere je az moc nekonkretny. Napr. u GK je to vacsinou o testovani hier. Takze niekdo urobi zaver z 6 hier pri 2 konkurencnych kartach. A co ak hram uplne ine hry alebo z tych 6 si nikdy nepustim 4 hry. A tam je hoden inych faktorov rozlisenie a pod. Takze co ak by bol zaver v "mojich" hrach uplny iny ako celkovy zaver, mam si kupovat kartu podla celkoveho zavera? Asi takzo.
Ja bych si 790Ti nekupil ale nebudem niekoho presviedcat ze urobil ho....nu, a tvrdit ze pre vacsinu je jeho nazor neobjektivny je zcestne. To by mohol povedat len ten co ma presne zmapovane co jeho citatelia hravaju na akom rozlisene a pod.

A ak sa tu niekdo chce hrat na objektivneho tak nech si pri uvode v recenzii da zvolit napr. oblubede hry, menej oblubene hry a hry kt. by vobec nehral + rozlisenie, ako mu vadi hlucnost, spotreba ...atd. Preco to tak neni? to uz mozem len konspirovat a zastavat podobne nazory ako tento:
Citace:
Asi něco natom bude Patyjone, ale pořád toto chování, které jen zdůrazňuje určité pravdivé skutečnosti je určitě lepší než šířit nepravdu jen proto, že za to daný server dostal předem zaplaceno
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 14:12:31
avatar
bereš v potaz, že těch 6 našich her zohledňuje všechny moderní herní engine se vším, co se dnes používá a používat bude, takže nemá smysl testova více her, když jsou na stejném technologickém základu, který nás zajímá ohledně toho, na co si kartu pro další 2 roky kupujeme ;)
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 14:44:25
avatar
Citace:
bereš v potaz, že těch 6 našich her zohledňuje všechny moderní herní engine

aj ked som chcel napisat ze tych 6 je malo nenapisal som to. Pisal som ze: "A co ak hram uplne ine hry alebo z tych 6 si nikdy nepustim 4 hry." ...neexistuju len nove hry.
V tych "modernych" hrach je skoro vzdy lepsie oproti starym len graficka stranka hry. A to je pre mna casto malo si pustit nieco co ma len dobru grafiku ale ostatne je nah...no

Takze spat na tvoju reakciu: ak teda bude reprezentovat 6 hier 6 enginov tak je tu stale to iste co ak si pustim len tie co idu lepsie na tej grafike kt. je celkovo menej vyhodna.
Potom tu mozno napise koment uzivatel ako Fleggy a povie ze pre neho je lepsia 780Ti, co moze byt v jeho pripade pravda, lebo mozno zrovno vyuziva tu kartu tam kde je lepsia ta 780Ti.
Tak isto tu moze byt nazor ze napr. 290 je 2x vykonejsia ale viac nez 2x lacnejsia ako Titan takze je min. 4x vyhodnejsia a tento ju zase bude pouzivat len na bitmining
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 14:45:34
avatar
na staré hry nebo na hry se starými technologiemi si tu novoukartu nekupuješ, na ně ti stačí ta stará ;)
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 15:56:06
avatar
to co tu je posledne roky sa moc neda nazvat hry. A ano DD da sa kupit aj GK na starsie hry, napr. ze si to chcem pustit vo vyssom rozliseni alebo je uz ta stara karta fakt stara alebo odide. To je len vnucovanie ze potrebujeme nieco co nepotrebujeme. To je ako ked si mi isiel vysvetloval ze drahsia MB skoro za 200e je lepsia, castokrat v spojeni zo slovom kvalitnejsia ako ta za 100e. To ma pobavilo lebo seci potrebuju viac ako 6 SATA, SLI, CF + 100 cpu napajacich faz a podobne voloviny. Mozno to tych 10% kupujucich vyuzije, mozno.
Nekedy neni na chybu si kupit nieco az ked sa to stare pokazi alebo je po zaruke. A kedze je vacsina elektroniky robena tak aby vydrzala iba zaruku tak mimo zaruky je to uz skoro ako pokazene.
giffoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-28 00:30:08

Mo a prečo kupovať na staré hry (alebo len pre tie dve z tých šiestich) teda TITAN, keď za skoro polovicu máš 290X a výkon skoro rovnaký? Ten rozdiel v FPS nepostrehneš.
To ako by si chcel kúpiť auto s maximálnou rýchlosťo 300 km/h ktoré stojí 500 tis., keď za 250-300 tisíc by si mohol mať inú značku, čo bude mať maximálku 298 km/h.
Jedinou nevýhodu AMD R9 grafík je len ich nedostupnosť. Cenou za výkon prekonali nVidiu.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 14:30:38
avatar
Cisto hypoteticky: 1.S navrhmi a naslednymi produktami (grafickymi kartami) ,ktore pre AMD vyrabaju firmy Asus,Gigabyte (aby sme sa chapali ) mam zle skusenosti a preto kupujem karty navrhnute Nvidiou a vyrobene firmami xyz. 2.Mam neobmedzene prostriedky,som nadsenec a prave chcem kupit novu graficku kartu podla bodu prveho bodu. 3. potrpim si na Physx, vyuzivam programy podporujuce CUDU a alternativy nechcem hladat. 4. atd atd atd.
Mam absolutne racionalne a samozrejme subjektivne dovody preco chcem kupit napriklad 780 Titan Black. Som blazon? Mozno podla tohto webu. Som citatel tohto webu a slusny diskutujuci? Ano. Zasluzim si od veduceho alebo ludi,ktori pisu clanky aby ma v nich urazali,ked ich vlastne pisu pre mna a ja som im za to vdacny? Rozhodne nie. Takze ak tie clanky naozaj pisete pre nas, tak sa treba naozaj zamysliet, akym sposobom v nich podavate vase nazory. Ak ich pisete pre seba a v clankoch sa potrebujete vykricat a vyburit, tak si myslim, ze ich uverejnovat netreba. Su zbytocne a poburuju dlhorocnych citatelov ziskanych diametralne odlisnymi kvalitami v clankoch a ktori budu skor ci neskor tak znechuteni clankami ako tento (lebo nie je prvy) , ze sem prestanu chodit. Tot prianie a nazor dlhorocneho citatela.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 15:09:13
avatar
hmm takže mám zohledňovat i neobjektivní hlediska? Jak mám potom zůstat objektivní v hodnocení ...

Jinak možná, kdybyste si ten článek přečetli a přestali ignorovat to co píšu a podsouvat mi, že jsem tam něco nenapsal a nezohlednil, tak tam přesně najdete, kde u obou karet jasně píšu, k čemu jsou dobré ;)

Takže se nad sebou zamyslete, proč ignorujete část věcí, které článek obsahuje a pak mi je vyčítáte v diskusy??? pravdu by mě to moc zajímalo. Máte tam jasně napsáno, pro co a koho by přes absolutní nevýhodnost mohly být ty karty zajímavé ;). Proč to ignorujete?
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 23:38:06
avatar
Okej berem, v clanku som to prehliadol, vychadzal som ale so sposobu diskutovania, ktory dlhsiu dobu predvadzate. A nie som jeden z tych, ktory by tu pravidelne bol nespokojny a stazoval sa, avsak mojee dojmy su, ze v tomto sa ddworld za tie roky nezlepsuje,ale skor zhorsuje.
kukino [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 14:45:54

Suhlasim s diskutujucimi nadomnou. Ten nadpis je hodne nestastne zvoleny a nezohladnuje to,ze sa pohybujeme v kategorii absolutneho high-endu,kde kriterium cena/vykon dogmaticky neplati a ani neni podstatny. Hlavne su ine veci...podpora programov,podpora vyrobcu atd. Kupujici tychto kariet PRESNE vedia na co ich chcu
Titan je vynikajuca karta v programoch,ktore ho vyuziju (nebavime sa tu o "blbostiach" typu mining) ale o profesionalnom nasadeni
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 15:27:40
avatar
jj zatímco R9 se vůbec v profi sféře nedají použít, jsou úplně k ničemu a mají směšný výkon, nikdo je nechce a jsou prostě moc levné ... prosím vás buďte alespoň jednou objektivní!!!

Nadpis je zcela objektivní. To že vám se nelíbí neznamená, že není ;). A jinak mluvíš s čověkem, který high end uznává, nicméně i na highned se dá objektivně dívat!
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 16:04:16
avatar
Citace:
jj zatímco R9 se vůbec v profi sféře nedají použít, jsou úplně k ničemu a mají směšný výkon, nikdo je nechce a jsou prostě moc levné ... prosím vás buďte alespoň jednou objektivní!!!

o tom nadpise si myslim svoje, ale je to kazdeho nazor.
taka otazka: preco teda stale vyzdvihujes stale dookola negativne vl. tych kariet ked su teda tak nevyhodne? Ak su tak nevyhodne ako pises tak bych o nich ani nenapisal clanok, maximalne tak spomenul niekde v 1 vete

Ja sa tiez nad takymi kartami zasmejem ale aby som o nich este kvoli tomu napisal clanok, naco?
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 17:27:24

no to mas pravdu vyzdvihuje ich negativita oproti konkurecnii, ale preco? co myslis?

ked mas obe karty rovnake, alebo este lepsie, ak mas dva auta rovnake, jedno je dajme tomu skoda a druhe lamgorghini, rovnaky vykon, spotreba no proste vsetko, a toto od skodystoji 100 000€ a toto odlamba 1 000 000€ tak co myslis ako by si ty reagoval na tuto vec? urcite u toho labma ako kazdy vie sa plati predovsetkym za znacku a tak isto to je aj u apple, nvidii a dalsich mnohych znaciek. je zjavne, ze ked mam dva produkty, rovnake, doslova, a este k tomu ked je ten lacnejsi este parametrovo lepsi, napr v AMD podpora dx11.2 tak jasne, ze sa ti nebude pacit a budes produtky konkurecnie ocniernovat ak to mam tak povedat, keby nv dala tie ceny nizsie, ovela nizsie tak dd by tento clanok ovela inac napisal, lenze co si ma mysliet a vacsina na tomto webe, ked sa dozvieme, ze nv vyda karty, o polovicu drahsie ale vykonom zaostavaju a dokonca technologicky tiez? cena ma odpovedat danym parametrom a kvalite, ale kde mas tu kvalitu? dokonca amd karty podporuju dx 11.2, api mantle, true audio, co z toho ti za tie penaze da nv? za tie 400€? akurat pluvanec do tvare a sa ti vysmeje, ze si riadne zaostaly ked si toto kupil, kedze u konkurencii to mas ovela vyhodnejsie a vykonnejsie, ako fakt nebudte taky zaslepeny, dd to mysli dobre a aj pise, len treba sa na to pozriet inym uhlom pohladu a pochopite preco napisal to, co napisal
Warhemer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 20:01:03
avatar
Když to tak čtu jak tu píšete o tom že DD je neobjektivní a že nemá zkušenosti prosim vás proč se teda chodíte?Je to jeden z mála lidí v téhle branži který řekne opravdu objektivní názor a jsem rád že i tací jsou
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 20:22:34

suhlasim, napr taky extrahardware mi smrdi za zelenym taborom, vsetko co spravi nv vyzdvihuju akoby to bol neviem co, ale ked nieco spravi amd tak hned zle

taktiez ich testy su dost podozrive kedze tam sa r9 290x ledva taha na 780 co je smiesne
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-27 22:01:01
avatar
mě ale nevadí, že polemizují o objektivitě, pokud na to mají nějaká fakta, prosím, já předložil všechna fakta, a asi každý kdo má mozek a zná poměry v ČR, tak ví, že prostě si jako magazín nemůžete dovolit u nás nadržovat nějaké firmě , nepřežili byste. Tím spíš, nechápu, že mě někteří stále spoují s AMD. Bez urážky, ale viděli jste finance této firmy, z hlediska podpory je tu 1000 jiných mnohem zajímavějších firem

mě ale hlavně vadí, že ignorují v článcích to, co se jim nehodí a dělají, jako by to tam nebylo napsáno a pak mi to mlátí o hlavu v diskusy ... o to tady celé jde ;)
kukino [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pekny den za nami 2014-01-28 00:36:37

Nestihol som... poobede v tejto paradnej diskusii bol spomenuty aj Zdenda O. ale nestihol som precitat ten prispevok v diskusii
Ten,kto to tu napisal je kazdopadne v mojich ociach trollmaster level 80
YARDA_Z [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - NV-AMD 2014-01-28 10:59:10

Myslím, že většina zde přítomných si kupuje HW a v tomto případě grafiku dle parametrů a kašle na značku. Už se vy...te na ty tahanice NV-AMD. Každý kdo nemá peníze nazbyt asi kupuje podle toho jak výhodný daný produkt je a co mu za ty kačky nabídne. Exkluzivita a třeba i v podobě možné lepší podpory je snad dobrá, ale pro toho, co neřeší kolik co stojí. A zde chápu, když si dotyčný dokáže vydělat tolik, že neví jak to utratit, tak si prostě kupuje drahý věci, ikdyž né třeba se super poměrem výkon/cena, proč né nakonec. Neplatí to jen na poli IT. Já měl vždy karty NV počínaje RIVA TNT2 přes 6600 GT a nevím co ještě. Teď mám první od AMD, protože jsem usoudíl - DLE PARAMETRŮ A TESTŮ A NEVÍM JEŠTĚ ČEHO, že koupím AMD. Nelituji koupě, protože jsem věděl co kupuji. A když zase budu pořizovat novou kartu, a bude zase v dané kategorii, do které se vejdu lepší konkurence klidně jí koupím. KUPUJETE HW DLE TOHO, CO VÁM OPRAVDU DÁ A NÉ JESTLI SE NA VRTULI TOČÍ COSIK ZELENÝHO, NEBO ČERVENÝHO. A nehádejte se pořád.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-28 11:24:52
avatar
děkuji, takhle to přesně je ... navíc ty karty které si kupujete/kupujeme mají s AMD a NV společné jen to, že je na nich někde logo a používají jjeich ovladače, jinak jako produkt pocházejí z továren jincýh firem
Callisto [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-28 12:38:24

Ty jsi to vůbec nepochopil, lidem vadí, že zde autor opakovaně v clánkách nazýva lidi co si NV koupí jako hlupaky, blázny atd. Kdyby napsal zajímavý produkt, ale nevýhodný a ne že lidé co si ho koupí jsou idioti. Tak by zde rozhodně nebylo tolik vášní... Pak se ale nesmí divit reakce, kdyby někoho nazval hlupákem na ulici, určitě by se dotyčný take ozval minimálně ozval, případně by mu to vysvětlil ručneDD
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-28 13:15:42
avatar
Ty si to evidentně nepochopil ... nejde vůbec o NV a AMD ... takto jednoduše může na věci a výběr grafiky nahlížet jen ten, koho si zmínil. A některé vaše reakce jen většinu z nás utvrzují něco o tom, jak se potrefená husa ozve ...

Já fakt už nevím jak mám některé přesvědčit, že rozdělování grafik na AMD a NV nemá z hlediska výběru grafické karty absolutně žádný smysl a že v našem hodnocení nemá značka a logo na čipu absolutně žádnou váhu, neb nic nepřináší. Je to tak těžké pochopit, že grafická karta je grafická karta? Evidetně asi jo ... Yarda to napsal moc dobře, ale ty to prostě nechápeš a dál meleš něco o urážení příznivců jedné značky. zkus pochopit, že nám jsou prostě značky ukradené a grafika je grafika, nemůžeme za to, jaké ty produkty jsou a rozhodně nehodláme chodit po špičkách kolem nevýhodných produktů a dělat ze sebe idioty a hlupáky jen proto, abychom se náhodou nedotkly nějakého fanouška jedné značky. Nás zajímají fakta, ne značky a některé produkty jsou tak nevýhodné, že slova jako bláznivý, šílený atd. jsou zcela na místě ... nikoho soudného, rozumného a inteligentního s nadhledem to nemůže nijak urazit, spíše naopak ...

Něco mi ale říká, že u tebe jen házím hrách na zeď. Nicméně to zásadní: Zapomeňte, že existuje nějaké AMD a NV.
YARDA_Z [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-28 13:41:46

Ale pochopil a chápu, že se to může někoho dotknout. Na druhou stranu jak se říká "Potrefená husa vždycky zakejhá". A taky chápu, že když si koupím horší výrobek, upozorňuju že mi je naprosto jedno jsetli zelenej, nebo červenej a někdo mi řekne, že jsem udělal chybu a dokáže mi FAKTAMA!!! že jsem mohl mít za stejný nebo lepší peníze výhodnější produkt, tak nemám problém se nechat nazvat např. bláznem, nebo minimálně člověkem bez informací. Co je natom. Neberte to, že se někoho zastávám, ale nemyslím si, i když DDho neznám, že slova blázen a magor, nebo co, myslí zcela doslovně. Trochu nadhledu by to chtělo! Vycházejme z toho, že drtivá většína z nás nepatří do skupiny high-end uživatelů. A pokud si někdo z nás koupí něco tak nevýhodnýho, tak se nezlobte ale.... Nejde o ty debilní barvy, ale o to co je lepší produkt. Nebo se pletu??? Až přestanete nosit červený, nebo zelený brejle, nebudete se pořád přít co je lepší a slova blázen a magor v pohodě vezmete.

Koukám, že než jsem to stačil napsat, DD mě předběhl a vypadá to, že jsem opisoval...
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-29 08:21:00
avatar
se mi zdá, že ti ozývající se uražení NV fans (nebo at neříkám fans tak - kupující) jsou nějaký citlivky
YARDA_Z [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-29 08:40:53

Pravda
Fleggy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2014-01-31 11:15:51

Víš, mně je jedno, jakou značku kdo preferuje. Šlo mi jenom o obyčejnou slušnost a když někdo veřejně píše, že lžu a že si vymýšlím pohádky, tak se prostě chci bránit (i když je to třeba samotný DD, jehož vnímání invektiv je navíc docela asymetrické - on necítí, že někoho uráží, ale naopak je to problém). Někdy prostě pohár přeteče a zareaguju...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Monday, 25 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 500x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Friday, 22 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1520x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Thursday, 21 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1217x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Wednesday, 20 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1899x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluTuesday, 19 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1150x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Thursday, 14 March 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1907x
Komentářů: 3