Nový 3DMark Time Spy s DirectX12 čelí kritice – záměrně netestuje DX12 jak se používá ve hrách. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 15 červenec 2016
altNová verze populárního 3DMark čelí podezření ze záměrného zkreslování výkonu pod DX12.

 

 

 

 

Od nového 3DMarku Time Spy jsme si slibovali na základě příslibů tvůrců, že bude testovat DirectX12 výkon včetně asynchronních shaderů a výpočtů a to by také měl. Jenže to vypadá, že tvůrci se nechali „ovlivnit“ a udělali věci tak, že nevyužívají ty skutečné asynchronní shadery, které a jak je využívají DirectX12/VULKAN hry, protože by totiž grafické karty jisté značky měly velké problémy. K tomu je zde navíc obecně podivně velký výkonový náskok některých NVIDIA grafik, proti jejich obvyklému výkonu ve všech reálných hrách.

Nový 3DMark obsahuje možnost testovat s vypnutými nebo zapnutými Asynchronními shadery. Jenže celá věc zde funguje divně, kdy mají přínos i na některých NVIDIA grafikách, ačkoliv ty by z nich vzhledem ke své architektuře neměly příliš těžit, ale a hlavně přínos na AMD grafikách je sice větší než u NVIDIA grafik, ale proti tomu, jaký je v reálných hrách, je směšně a nápadně malý. Tvůrcům 3DMarku se nedaří věci uspokojivě vysvětlit a spíše to vypadá, že opravdu benchmark netestuje to, co by měl, tedy DX12 včetně AS jak to používají hry, ale testuje věci záměrně tak, aby fungovaly i na NVIDIA grafikách a ty aby neměly propad proti AMD grafikám.

„3DMark does not use the same type of Asynchronous compute found in all of the recent game titles"

Nicméně i bez Async mají GTX 1070/1080 nápadně vysoký výkon, ačkoliv to nic nevysvětluje. No podívejte se na to sami, zda odhalíte, v čem je problém:

(zdroj: pcper.com)

Myslím, že netřeba asi moc dlouho hledat. GTX 1070 má výkon a ve většině her (DX11) se výkonově nachází těsně nad GTX 980Ti (na úrovni GTX TITAN X což tvrdí i sama NVIDIA) a na úrovni FURY X, která ji celkem jasně poráží v DX12 hrách. A co nám předkládá „DX12“ 3DMark? Bez ASYNC je prý GTX 1070 o 21%(!) lepší než FURY X a s ASYNC je to stále o 11-12%!

Hlavně proti GTX 980Ti je prý o 17% lepší, což je hloupost. Podezřele malý je i přínos Async, u FURY X, který je daný architekturou a má být v reálu několikanásobně vyšší proti PASCAL architektury. Jenže GTX 1070 má s ASYNC +5,4% zatímco FURY X jen + 12,9%. Zvláštní, žádná DX12/VULKAN hra tohle neukazuje a že už jich pár je.

Celá věc se už prošetřuje a rozpitvává se kód testu. Nutno dodat, že 3DMark je opravdu hodně populární test a výrobcům opravdu stojí za to jej ovlivnit. Ostatně si někteří jistě pamatují, že v dávné minulosti už jednou bylo neférové ovlivnění pro jednu z firem dokázáno. 3DMark je silný marketingový nástroj, který znají i „BFU“ a tak opravdu je zájem aby neukazoval skutečnou realitu výkonu některých grafik pod DirectX12/VULKAN, zvlášť když všechny dosavadní DX12/VULKAN hry ukazují realitu dosti jednoznačně. Pokud je pravda, že tvůrci vědí o tom, že „testují“ něco, co všechny hry používají jinak (hlavně na rozdíl od nich funkčně), pak je opravdu otázka k čemu jinému než „záměrnému vytváření falešné reality“, nový 3DMark je.  

Celou situaci budeme nadále sledovat a určitě nás zajímá tajemství celé té zvláštní situaci jak nám ji v rozporu s reálnými testy 3Dmark ukazuje. Uvidíme … vše se prověřuje.


AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 13:31:11
avatar
Že by Nvidia zaplatila pořádný balík tvůrcům 3D Mark za ovlivnění výsledků? Ani bych se tomu nedivil! Jsem zvědavý jak to všechno nakonec dopadne a jestli pravda vypluje na povrch.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 08:53:15

Říkám neustále, že nVidia je špína špín, kdo ji kupuje, ničí inovace a vyhazuje tím i své peníze oknem.
Sukh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 12:47:08

Niektori ludia ju kupuju, pretoze vykon rx480 im proste nestaci...
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ale prosím tě, 2016-07-18 13:01:04
avatar
plácáš nesmysly. Zrovna nedávno mi do kompu v práci dali AMD, ač jsem chtěl NV. A výsledek? V CADu má AMD stále artefakty resp. nevykreslování entit po nazvětšování. To samé jsem měl před XXXXX lety na nějaké Rage Pro (nebo jak se to jmenovalo). Na NV jsem tohle nikdy nepozoroval. Netvrdím, že by NV byla v posledních letech nějak aktivně inovativní, ale v CAD/CAM mě sedí více než ATI/AMD.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 13:16:58

My se tu bavíme o personálních grafických kartách? Asi jsem v článku přehlédl, že se nejedná o herní test
Stejně ti nevěřím.
Král Pavel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 16:20:41
avatar
A kdo kde napsal, že má v PC PRO grafiku?
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 10:43:00

To je jedno, stejně kecá. Prošel jsem stavárnu, teď spravuju počítače v několika grafických/architektonických firmách kde se používají různé CAD a GIS a nikdy nebyl s žádným hardwarem problém, ať už to byly integrované odpady nebo dedikované herní či profi karty. Vždy byl problém v nějakém softwaru (například archicad a ta debilita jménem quicktime dělala dost problémy).

Takže dokud jelinek nenapíše co v čem konkrétně že nefunguje, tak ať si nechá kecy od cesty. Pravděpodobně si nezapnul hardwarovou akceleraci a jede to vše přes procák a RAM a diví se. Takových expertů jsem viděl za svůj život hodně, většinou plná pusa předpojatých nesmyslů vůči výrobci a schopnosti/vědomosti nulové.
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 06:00:57
avatar
Už je to nejaký ten rok, čo sa ľudí pýtam koľko hodín denne ten 3dmark hrajú že ich tak fascinuje.

Aj keď je pravda že od čias kedy sme otvárali ústa nad vertex a pixel shadermi (https://youtu.be/SJBuj2T8h6E?t=2m9s) sa toho zmenilo strašne moc.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 05:54:26
avatar
tu nejde o to kto hra 3D mark, tu ide o to, ze nvidia podplati futuremark a tym poskodzuje konkurenciu, lebo aj 3D mark sa mnoho krat zahrnuje do testov
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 06:05:30
avatar
Chápem, lenže ja hovorím o tom že 3dmark je zbytočnosť, navyše už dlhší čas s pochybnou vierohodnosťou.

Vzbudzuje to u mňa podobný úsmev ako keď čítam oficiálne čísla spotreby od automobiliek.
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 07:39:36
avatar
to sice je, ale používá se hodně i v rámci marketingu...
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 07:51:33
avatar
presne, je tu, testuje sa a netreba tento problem bagatelizovat
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 12:26:39
avatar
co jsem řekl špatně že mám dva mínusy ? nebo se snad nepoužívá v rámci marketingu - představování produktů ?

Ať mi to minusar vysvetlí pls.
Král Pavel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 15:38:07
avatar
Vůbec nic, jen někteří jedinci mají místo mozku generátor náhodných impulzů a prostě kliknou na mínus, aniž by věděli proč....
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 16:18:56
avatar
Na přetaktování kompu užitečná věc
Fullesh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:14:00

Takto to vysvetli marketingovemu oddeleniu nvidii a milionom ludom co podla toho posudzuju ktoru kartu kupit.
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 09:24:13
avatar
Veru, veru. Su niektore pamatihodne sceny, kde mi z grafiky padala sanka a slza z oka, pretoze mi to na tu dobu vtedy nesthihalo Napriklad test podobny Max Payne v 3DMark 2001, nezadbudnutelna Mather Nature z 3DMark 2003 alebo nadherny Deep Freeze z 3DMark 2006 Krasna scena bola aj High Temple 2 v 3DMark 2011 Co sa tyka aktualneho 3DMarku, zatial neviem posudit, mam totiz W7. Ale je pravdou, ze podobne nekale praktiky od Nvdie, tu su uz nejaky ten cas aj v 3DMarkoch
Bobulak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 06:42:38
avatar
3D Mark take nehraju, ale divam se i na vysledky tohoto testu.
Pokud to tak je a potvrdi se to, tak u me skonci jak 3D Mark tak nV.

Tohle je prasarna! Navic to tady uz pred lety bylo..
Marcus_CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 07:23:29

Ale copak. Asynchronní shadery AMD tolik nesvědčí a hned si NVidia něco platí?
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 07:41:48
avatar
jsi fakt trouba? odpovím si sám....
TurboCmelak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 08:13:24

to je blbec, pokud nedokáže připustit, že by NV zašla ještě o kousek dál.. Škoda, že se pravda nepotvrdí jak chceme.. určitě 3D mark neřekne, hele NV nám zaplatila vývoj pod podmínkou... zkreslených testů tak, aby se neprovalilo, že všem neustále lžou
caleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 08:46:51

Coz o to, asynchronni shadery AMD svedci, jen uplaceni konkurenci firmy pro lepsi vysledky, ji nesvedci.
Jinak doufam, ze vetsina rozumnych lidi uz na vysledky 3d marku rezignovala a bere to jako bezvyznamny, nicnerikajici udaj.
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 09:40:08
avatar
Kedysi bol 3DMark takmer nutnost, aby sa dal porovnat vykon a kvalita PC ale dnes uz takmer kazda hra ma vstavany svoj vlastny benchmark, ktory je vzdy vierohodnejsi nez 3DMark. Vykon a kvalita realnych hier su predsa to, co nas vsetkych zaujima najviac
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jen aby... 2016-07-18 10:30:57

Jen aby to nakonec nedopadlo tak, že se zjistí, že DX12 implementované ve hrách je schválně upravováno na GCN a ne na NV a 3DMark je ten co to postavil, tak jak to má reálně fungovat. Neříkám, že to tak je ale takovou 25% šanci tomu dávám
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 10:42:23
avatar
jako že se zjistí že má DX12 mnohem horší výkon na AMD než jak ukazují hry? To jako vážně?
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 11:52:30

Tady je ještě nějaké vysvětlení od vývojaře...

Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 12:02:37
avatar
ano vypadá to, že záměrně zjednodušuje a nepoužívá věci tak, aby fungovali i na NVIDIA grafikách ... čímž však dělá tento test bezcenný a zavádějící.
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 13:12:30

Ja to nevím, tak se zeptám... oni se dají nějak zjednodušit AS?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 14:48:41
avatar
ano, dají se nepoužít tak jak by se měly. Když je nepužiješ ubereš tím výhodu AMD ;)
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 15:00:52

jak nepoužít, oni je tam použili... to jako, že se nepoužijou úplně nebo jak? Není potom zbytečné je používat?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 15:31:51
avatar
kdyby to bylo zbytečné, tak je u konzolí nepoužívají už roky AS není novinky pprvé se ale dají masivně používat v základu díky low level API přístupu v DX12/VULKAN.
Fullesh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 11:16:48

Poziadavky su jasne, DX12 HW, ziadny feature lvl, ked to nema DX12 a vsetko co ktomu parti, tak sa test nespusti a hotovo, mali to tak naprogramovat a nebol by potom bordel.
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 17:01:35

Akem_cz - zkus si znovu přečíst co jsi napsal, nevidíš, že to co jsi napsal je absolutní nesmysl?

"Jen aby to nakonec nedopadlo tak, že se zjistí, že DX12 implementované ve hrách je schválně upravováno na GCN a ne na NV a 3DMark je ten co to postavil, tak jak to má reálně fungovat"

Hlavně je nesmysl "schválně upravováno na GCN". Není to spíše tak, že architektura AMD GCN mnohem lépe využívá DX12 než NVidia?

Další nesmysl "DX12 implementované ve hrách je schválně upravováno na GCN a ne na NV" - nechceš snad tvrdit, že všechny dosud vydané hry jakože DX12 jsou SCHVÁLNĚ upraveny ve prospěch AMD? Hry samozřejmě jsou schválně upraveny, ale jen kvůli zvýšení výkonu. To, že to využije AMD není přece jeho chyba, ale +.

Cituji: "3DMark je ten co to postavil, tak jak to má reálně fungovat" - ale přece reálně to má fungovat tak, že na DX12 dojde k navýšení výkonu. Což dochází. Jen u AMD víc než u Nvidie. A realita je, že ve všech DX12 hrách je navýšení u AMD velké.
Co na tom prosím tě není realita?
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 21:56:40

Tak nesmysl to možná je, ale ty další argumenty co píšeš jsou snad ještě, ve všemu demagogie...

Pořád se řeší, jaký má AMD nárůst oproti dx11 na dx12...

No jo, ale když se podíváš na výkon NV v dx 11 VS AMD dx11 tak je něco špatně u AMD a to nikdo neřeší (stejnej výrobní proces... a je horší AMD - horší efektivita... NV nemá tak vysoký nárůst, ale už v dx 11 je na tom lip, možná je to proto, ze mají lépe optimalizovaný HW než AMD a pak je ten rozdíl menší spíš na oko...

Proste NV ma ten výkon konzistentnější, než AMD...

Jednoduše řečeno

AMD ted orofituje z toho co NV svojí architekturou dává výborně na dx11 a na dx12 to proste lépe moc nejde???

Porovnej výkon 1070 VS 480 na WAT... kdo ma lepší výkon?

Sama AMD tvrdila, ze 480 v CF bude výkonnější a efektivnější než 1080 a to rozhodne pravda není...

Proč ma AMD horší výkon v dx11???? Muze mi to někdo vysvětlit? Jsou horší na W VS výkon... PROČ?

A odpověď ve smyslu "Ehmm" mě přijde těžce neprofesionální a hloupá, prostě my to celé vysvětlete

Děkuji
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 15:37:54

Ano architerktura AMD umí DX11 hůře než NV. A ano architerktura AMD umí DX12 lépe než NV.
Ano NV grafiky jsou obecně o dost úspornější.

Máš otázky jak malé dítě. cituji: "Proč má AMD horší výkon v dx11?". Kdyby to snad AMD vědělo, tak to okamžitě spraví.
Co kdybych se zeptal proč je tričko od Lacoste lepší než z Adidasu?
No je to prostě jiný výrobní proces a z toho nikdy nemohou vyjít dva identické výrobky.

Ale odpovídal jsem hlavně na to: cituji tě "DX12 implementované ve hrách je schválně upravováno na GCN a ne na NV a 3DMark je ten co to postavil, tak jak to má reálně fungovat".
To je takový žvást, že jsem musel odpovídat a ty potom ještě přidáváš další. Je prostě absolutní nesmysl, že by AMD byl schopen donutit VŠECHNY výrobce her, aby dělali něco schválně jen pro AMD.
Akem_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 11:01:02

ne, ale že ten rozdíl není až takový... ;-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 11:16:56
avatar
no tak počkej ... ty karty mají nějaký výkon, výpočetní ten se zjevně v nových hrách využívá a když 6GFLOPS grafika AMD má v DX12 hrách obecně výkon někde kolem 6GFLOPS NVIDIA grafiky, jaktože 3DMark nám ukazuje že NVIDIA grafika má o 30% více výkonu?
mello [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 11:42:32

Třeba AMD podplácí herní weby a skutečný výkon má hodně dole
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 11:43:20
avatar
AMD podplácí ... a z čeho sim tě? Z toho 2 miliardového dluhu?
miso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 16:26:08

Prosím Vás o daňových rajoch ste už počul ? Niekde to ubudne inde to pribudne a občas sa to požičia, No ?
jirka64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 16:34:44

To, že má AMD dluhy přece neznamená, že nepodplácí.
Právě naopak, když jsou dluhy, tak se často uchýlím k nefér praktikám, abych přežil.
To myslím obecně. Logické je, že AMD nepodplácí, to by na tom byla jinak.
Stejně bych ale řekl, že podplácí skoro každý, jen to Nvidia umí prostě mnohem lépe než AMD a hlavně na to má víc peněz.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 11:47:31
avatar
tak to asi ne, ale věřím že pokud může klidně se zachová jako nVidia
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 16:26:19
avatar
Chápu, že podnikání je jen o výdělku peněz, ale ne každý zajde tak daleko jako NV. To jen Ty největší k.... takové věci dokážou a takoví by neměli podnikat. A kdo s takovými praktikami souhlasí, tak je na tom stejně prašivě jako NV
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 17:14:33
avatar
Ty jsi asi opravdu v podnikání nikdy nebyl že? Ono je hezké vidět svět přes růžové brejličky, proste každá firma která pracuje s obratem min jako AMD se k nekalejm praktikám uchylovat prostě musí. Já chápu jsi jeden z těch co řekne " za Babiše dám ruku do ohně, ten má peněz vyděláno dost, určitě nepotřebuje nefér vydělat další. "
Marcel23 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pravda 2016-07-18 12:28:29

A najednou tady Nvidia zazářila a je hned podplacená
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 12:39:45
avatar
ehm ... a nepřijde ti divné, že i v DX11 hrách GTX 1070 nijak FURY X výrazně neuniká a tady je najednou výrazně lepší )což v žádné DX12 hře není) ... ani trochu divného ti na tom nic nepřijde? Alespoň trochu?
mojzisl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 12:52:06

Vlastní testy 1070 ještě nemáte, takže musím použít test ze zahraničí : Odkaz

Ignorujme přetaktovanou verzi a dívejme se na čísla FE verze.

Dle tohoto testu na Guru 3D pod DX11 je 1070 poměrně dost rychlejší, než Fury X.

V DX12 je potom rychlejší ve 2 testů ze 4. Třeba Tomb Raider je ten rozdíl opravdu "velký", 49 vs 71 FPS.
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 12:59:41
avatar
tak Fury X není moc velký úspěch (to se také po úvodním hype ukázalo snad všem, drahá, žere, nerovnoměrný výkon)

Ale dle grafu na guru3d je opravdu extrémě slabší než GTX1070. (asi taky podplacené "joke" )
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 13:03:41
avatar
tak uvidí se jak je to s 3D markem (jestli je upraven a nebo jestli je to jinak, ale osobně bych se nedivil kdyby to byla trochu kachna "a ochlazovani od AMD", leč u synt. testu je to vždy otazka)
Marek007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 17:07:04
avatar
Tady nesmíš proti Fury X nic říct, vedle jsem dostal 8 mínusů za to, že je Fury X horší karta než GTX 1070 a 1080 a to jak po stránce výkonu, tak provozních vlastností za stejnou (a oproti 1070) vyšší cenu. Dneska za takovou kartu může dát skoro 19 000 jenom blázen.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 17:12:31
avatar
protože je to lež ... tu kartu máme a je výborná. takže nelžete. Dneska si ji nikod nekoupí není totiž aktuální!
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 17:47:49
avatar
tak od AMD je dnes nějaká aktuálnější karta místo Fury X a R9 Pro Duo "v hiendu"?

Když jsou blázni cou si dnes koupí GTX970 "to je opravdu uchylné, ale je to tak".
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 17:48:31
avatar
no FURY série už se nevyrábí a jediná co se běžně prodává je Pro Duo, zbytek už se opravdu prodávat nebude neaktuální naopak je v dohledu i výkonnější nová generace, která přijde ještě letos ...
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 18:02:16
avatar
Ale Fury je stále v prodeji a je to Top 1čipová karta AMD (aspoň plně proti R9 Pro Duo "které je navíc za lidové 43.000 kč, aby si na full zapařili i chudší HCpařani")

edit: teď me napadlo jak je na tom SLI 2xGTX1080 vs 1x R9 Pro Duo - jestli se nepletu tak 2x1080 vyjde levnějc a to jsou tam 2x chladiče, výstupy, ... a za méně peněz ?

DD ani nevíš jak netrpělivě HBM2 grafiky vyhlížím, pokuď Vega nebude jen megahype tak v mé pripární herní sestavě 100% bude, ale po Fury X to nemůžu říct s jistotou (ta karta je někde skvělá a jindě velmi průměrná).

A ano hraji i DX 7 hry (dost i starších ) a chci aby karta měla dobrej výkon všude a vždy.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 18:11:11
avatar
jo ale Pro duo je jedna karta do jednoho slotu do některých PC víc dát nemůžeš ;)
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 18:06:24
avatar
Pro duo je za tu cenu absolútne nepredajný produkt ako 1,6 litra len za grafiku vsak dám 1,4 za 2x1080 a tie si ju natru na vianocku a ešte budu aj menej žrat ....vega je reálnejšia na budúci rok a zajtra sa ukáže ci bude mat zmysel čakať na nu kedže nvidia uvádza 1060 k rx-ku ...navyše co som zistil rovno prídu nereferencie

Navyše to co si písal o 3gb 1060 s inými specifikaciami (akože podvod na ľudí) ma byt vraj 1050 ....uvidíme coskoro ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 18:11:36
avatar
zase Pro Duo je jedna karty dvě GTX 1080 jsoud vě karty ne do každého PC je dáš ;)
AlmightyCraft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 18:25:34
avatar
do každého PC je dám, proč bych nedal? Neříkej mi case nebo deska (vymění i nezkušenej uživatel "už sem par upgradu po tel. delal) Ano do svého mobilního telefonu asi R9 Pro Duo nedám . Jinak mi rekni kolik lidi tady na portalu ji v HTPC má (HTPC je madiální centrum, ne herní topend)? A případně je možné tu grafiku provozovat mimo case.

edit: a vodník z R9 Pro Duo se taky moc nevejde všude, nebo snad ne?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 19:03:13
avatar
no pokud máš desku jen s jedním PCIe tak nedáš. Kromě toho jedna karta se chladí jednodušeji než dvě atd. vodník z Pro DUo se vejde všude i do mini ITX skříní má jen 120mm
foxXx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 17:55:11
avatar
Podľa mna je ten výsledok 3Dmarku relevantný ...co by chcel 30% nárast výkonu vďaka AS? ...nieje to nic viac ako znižovanie latencie na výpočty oproti dx11 ... Niekto tu napíše ze AMD ma problémy v CADe a nejaký "Jalav" mu na to napíše ze mu neverí ako čokoľvek ale byt fanatik na spotrebný tovar je aj na mna moc ....

Konecne nieco relevantne a nie ako AoS ktore je namieru ušité na GCN a je to vlastne dieťa AMD prínos dx12 rozhodne nieje taky ako bol okolo toho hype (ked nerátam ze predĺži životnosť cpu, znižovaním nárokov a dobre no 10-15% výkonu vďaka AS, tiene, raytracing) a niektorí tu čakali ze prinesie nárast výkonu v radoch niekoľko desiatok percent , no zďaleka to tak nieje a nikdy nebude ...
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 16:25:41

Ty musíš být logicky dle svého vyjádření jako malé dítě, co věří všemu, co se napíše v diskusi, natož v článku
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 16:35:15
avatar
v tom Tomb Raiderovi ale jeste neni asi patch na DX12+ AS
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Rx 470 2016-07-18 16:43:40
avatar
DD nějaké info o RX 470?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 16:55:03
avatar
ano, ale už pod NDA ;)
cert [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 18:47:22

Me spis zajima kdy uz konecne bude 480 Nitro. Pristi tyden mozna konci upgrade na Win10 a krom grafiky uz vsechno mam doma (Asrock X99 ITX, 5820k, 950 PRO 512GB M.2, 32GB DDR4)
nenazranej [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RX 480 2016-07-18 20:05:54
avatar
Také si myslím, že ty reference brzdí nástup nereferencí. Ty počáteční problémy s napájením odradilo mnoho kupců a spíš všichni čekají na lepší modely. Ať se stalo co se stalo AMD tímto odradí pár fanoušků.
Joohn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-18 22:13:41
avatar
Me by zajimal zdroj techto pochybnosti o 3D marku...nepovedlo se mi to nikde najít v originale:-/
jerry_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-19 00:09:15

zdroje su tech fora ....

Odkaz

Odkaz

tu mas videjko z Time Spy z decembra..checkuj logo hore
Odkaz
jerry_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-20 10:14:34

Odkaz
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Concurency namisto parallel 2016-07-19 12:35:36
avatar
Cela ta zelena finta je Concurency namisto parallel execution. Kedze NV-Pascal sice nevie paralelne+async ale vie zastavovat a rozdelovat beziaci kod-beziace kody, co maxwell nevedel

Concurrency refers to techniques that make program more usable.- V podstate niekolko beziacich uloh za sebou spravne rozsekas takze to ciastocne moze vyzerat ako ASYNC a PARALELNe beziaci

Parallelism refers to techniques to make programs faster by performing several computations in parallel. This requires hardware with multiple processing units = hardware

Najlepsia predstava je
1 zeleny pruh ktory dostal navyse 20 semaforov a elektromobily aby sa nejaky ti compute chodci vedeli zaradit a po zastaveni elektroauta rychlo zrychlia na povodnu rychlost

Cervene pruhy su vsak dva a podla potreby sa do zipsu spajaju alebo prechadzaju bez zastavenia
Tento zips riadi Async hardware

Tento spravny hardware vsak zeleny team nema, takze zase ukecali Futuremark aby namiesto 2 cervenych oviec dal do kodu timespy polovicnu zelenu /
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 705x
Komentářů: 0
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 830x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1006x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3567x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1409x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1245x
Komentářů: 5