PREVIEW: Sapphire NITRO+ Radeon RX 480 na DDWorld.cz První z nereferenčních POLARIS je tady! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 22 July 2016
altTak jsme se dočkali. Nereferenční RX 480 je tady a tím myslím, že ji máme v ruce :).

 

 

 

 

Nakonec to bylo rychlejší, než jsem čekal. V podstatě s oficiálním oznámením a uvedením karty (v 15 hodin dnes) na trh zazvonila u nás přepravka a přímo od výrobce dorazil jeden pěkný balíček. Takhle si představuji ideální uvedení produktu :).

S oznámením hned dostanu do ruky novou hračku a můžu vám tak nabídnout více než jen přepsanou tiskovou zprávu.

Takže jaká ta Sapphire NITRO+ RX 480 je?

 

  • Sapphire NITRO+ Radeon RX 480

Poprvé se tedy setkáváme naživo se zcela nereferenční grafickou kartou RX 480. Sapphire vytvořilo vlastní PCB, vlastní chlazení a vybavilo kartu několika novinkami. Zcela nový je design chladiče. Vypadá opravdu pěkně, přitom je to hodně jednoduchá konstrukce.

Zadní hliníkový backplate sešroubovaný s černým plastem vpředu s pěkným tvarováním. Pod tím je pak masivní pasiv s heatpipe. Sapphire logo je podsvícené a nově se jedná o RGB podsvícení, tedy může svítit, jakoukoliv barvou si nastavíte (velmi oceňuji, že tedy nemusí svítit jen modře!).

Dva 95mm fany mají nová ložiska, která jsou odolnější a tišší, dají se vyjmout tak, aby se dalo dostat k pasivu i vyčištění ventilátorů. Karta má opět kompletní řízení otáček, včetně možnosti, že do určité teploty ventilátory stojí (v klidu má tedy i nulovou hlučnost). Dá se to samozřejmě nastavit, zda se mají vypínat, nebo ne  v jednoduché aplikaci.

Karta dorazí v tomto fyzicky stejném provedení ve 4GB i 8GB verzi. Nicméně je zde trochu parametrový a tedy výkonový rozdíl. Referenční RX 480 má až 1266MHz v boostu na jádře, což znamená, že pokud to chlazení dovolí, karta jede na maximálně 1266MHz, přičemž běžně se pohybuje i na méně (v průměru kolem 1200MHz), což samozřejmě má vliv na výkon. U nereferencí bude díky lepšímu chlazení tenhle rozptyl potlačen a karta téměř vždy v zátěži pojede na maximum. Na jádře má tedy 4GB verze až 1306MHz a 8GB verze až 1342MHz. Je zde i druhý (fyzicky přepínatelný) BIOS s nižšími hodnotami (Silent), pokud to někdo radši úspornější. Kromě toho má také 4GB verze takt pamětí „jen“ na 7GHz, 8GB má takt 8GHz.

A jaký je výkon? I ta 4GB NITRO + má výkon samozřejmě lepší než referenční RX 480 8GB a i pod DX11 v podstatě ve většině testech vyrovnává GTX 1060 6GB. To je skvělé s ohledem na cenu. Oficiální cena 4GB Sapphire NITRO+ je totiž skvělých 219 dolarů, což je 6500 korun, tedy mnohem méně než stojí GTX 1060 6GB a vlastně i RX 480 8GB. Tohle je už opravdu mainstreamová cena!

8GB verze je ale trochu jinde. Na jádře má 1342MHz a na pamětech 8GB, proti referenci je tu běžně 6-15% výkonu navíc, záleží, jestli srovnáváte referenční RX 480 v nižším (kolem 1200MHz) nebo vyšším (1266MHz) režimu boostu! V našich testech, kdy referenční RX 480 běhá na 1266MHz skoro pořád, díky našemu dobře chlazenému PC, bude rozdíl (podle toho co jsem teď narychlo testoval) kolem těch 6-8%. Nicméně ano, díky chlazení karta dokáže těch 1342MHz držet pořád v zátěži, chlazení je přitom příjemně tiché. Prostě úplně jiná kategorie než reference.  

A jestli jde taktovat přes 1400MHz? Neprozradím ;) … počkejte si na recenzi, bude příští týden. Každopádně tahle karta už má výkon než GTX 980 OC a Radeon R9 390X a můžeme si tedy odškrtnout splněný slib. Zda dokáže dále přetaktovaná verze přiblížit se i FURY sérii a na slibovaný dohled pod DX12 i GTX 1070? Uvidíme ;). Cena testované 8GB verze je oficiálně stanovena na 269 dolarů, tedy 8000 korun vč. DPH. První dojem? Líbí se mi zpracování a délka karty, která je jen 24cm, tedy přesně délka ATX základní desky :). Nelíbí se mi 2x HDMI + 2x DP a 1xDVI, a to protože mám 3x DP monitor :(. Spotřeba karty 150W je samozřejmě super skvělá (srovnám-li to s podobně výkonnou R9 290X OC co mě vrčí pod stolem, tak je to „nebe a dudy“), chlazení je příjemně tiché, v klidu samozřejmě dokáže být úplně bezhlučná. Jinými slovy, nereferenční RX 480 je znatelně výkonnější, tišší a lepší grafika než referenční RX 480. Čekání za to stálo, i když si myslím, že by bývalo bylo dobré stihnout to rychleji ;).

Uvidíme, za jaké ceny to napálí čeští obchodníci. Každopádně souboj s GTX 1060 se výrazně srovná výkonově v DirectX11 hrách, výrazně lepší bude Radeon v DX12/VUKAN hrách (i s ohledem na optimalizace na míru AMD zejména když stejný čip míří do nové PS4 NEO). RX 480 má sice o něco vyšší spotřebu, ale mezi nereferenčními OC verzemi GTX 1060 a RX 480 už není až takový rozdíl (jen 15-25W), když navíc vezmeme lepší výkon pod DX12/Vulkan a stejný výkon pod DX11, nevychází GTX 1060 vlastně nijak efektivnější. Chlazení nereferencí dokáží být podobně tichá. Nativní podpora standardu AdaptiveSync proti nestandardu GSync je u Radeon zajímavější a pokud plánujete dvě karty, tak 2 RX 480 do CrossFire dát můžete, 2 GTX 1060 do SLI nedáte (není podporováno!). Cenově to vypadá zajímavěji také pro RX 480 zejména ta 4GB verze, takže opravdu dobré konkurenční prostředí :). Samozřejmě než vyhlásíme celkově lepší kartu a lepší nákup, pořádně si GTX 1060 a RX 480 otestujeme a vyzkoušíme a uvidíme, zda výše uvedené předpoklady opravdu v praxi platí. Nakonec tedy alespoň k nám do redakce dorazila RX 480 v nereferenci dříve než GTX 1060, které přijdou příští týden. Takže nevím, co máte naplánováno vy o víkendu, ale u nás se bude pilně testovat. Že bych vzal kartu k vodě? :). Recenzi Sapphire NITRO+ čekejte příští týden, kdy se karta dostane i do českých obchodů.

PS: Musím říci, že proti RX 380/380X 4GB či GTX 960 4GB, které stály ještě nedávno úplně stejné peníze, je to masivní zlepšení po všech stránkách! Takhle si představuji novou generaci grafik. Doufejme, že ty oficiální doporučené koncové ceny budou prodejci v česku ctít a nechystají na nás nějakou lotrovinu.


 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:09:22
avatar
Krásná karta, Sapphire proste umí Skoda ze neposlali i 4GB edici vychazi na super prachy.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 20:07:42

https://www.alza.sk/sapphire-radeon-nitro-rx-480-4gb-d4383006.htm?catid=18859405 je o 50€ lacnejsia ako verzia s 8GB
Jake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 11:15:04
avatar
Super! Uz to chce iba MSI, Asus a Gigabyte, urobit riadny test a bude to super.

...chlazení je přitom příjemně tiché...
Treba trosku viac rozviest prosim!


P.S.
SAPPHIRE Radeon NITRO + RX 480 8GB

Grafická karta 8GB GDDR5 (8000MHz), AMD Radeon Polaris 10 (1208MHz), Boost clock 1342MHz, PCIe x16, 256bit, DVI-D, 2x HDMI, 2x DisplayPort
Cena s DPH €326,90 Co je 9851,20 SK

https://www.alza.sk/sapphire-radeon-nitro-rx-480-8gb-d4383008.htm


Este ze mi na cene nezalezi. Rovnako ako na dlzke karty ci podsvieteni ktore ajtak nikdy nikto neuvidi v mojej skrinke.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:14:21
avatar
Kdyby stála 4GB verze 6500 a 8GB něco přes 7tis tak je to super. Mimozemšťan má, ale 4GB verzi za 7 a 8GB verzi přes 8tis.
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:46:10
avatar
ALZA patri mezi ty nejdrazsi.. ostatni kramy mozna tyhle ceny nasadi
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 21:50:14
avatar
No nevim, reference stály na alze přibližně stejně jako jinde...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 22:06:57
avatar
Nespěchej, dočkáš se ....
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 08:48:16
avatar
Já vím, zatím jen sleduju situaci
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:17:13
avatar
mam ju objednanu takže ted enom cekat
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:20:52

No čekat, že se to v DX12 přiblíží GTX1070 je utopie. Vsadím se o cokoli.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:24:45
avatar
Možná v Doomovi.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:39:18

Já se naopak vsadím, že za půl roku bude ve všech nových (DX12, Vulcan v průměru) do 10 % na dohled 1070, za rok se jí vyrovná ;)
Historie dává fakta a bude se opakovat. Kdo koupí 1070 bude brečet ještě další rok, než koupí novou. Snad se poučí a koupí GPU do budoucna (AMD), ne do minulosti (nVidie).
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:46:46

To je ale jen věštění, věř čemu chceš. Já hraju na 1070 a jsem naprosto vysmátej.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 22:08:43
avatar
Vysmátej být můžeš .... dokud nebudeš mít přímé srovnání s nereferencí RX480 ... nebo druhá možnost, máš sponzora
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 11:05:37

Sponzora? Proč? Budeš se divit, ale chodim úplně normálně do práce, takže si můžu sem tam něco koupit. Nečekám na RX480 nereferenci (zatím neprodávanou kartu), už totiž nemusím, radši hraju než čekám :-) A jak říkám, RX480 prostě NEDÁ GTX1070. V DX11 bez nároku ji 1070 rozcupuje na kousky (těch her mám plný steam) a v DX12 a Vulkanu se na ní bude snažit dotahovat? O čem je vlastně tahle diskuse? Nechápu.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 18:00:07
avatar
Asi tak. Pokud jí budeš mít na rok, dva a pak jí ještě zpeněžíš, možná ... já osobně tak často GK neměním a kdybych se o vánocích výhodně nezbavil mé HD6950 Toxic, mám jí ještě ted. Nikdo netvrdí, že jí v prvních letech existence dá, v dalších určitě. Jsou to tvé prachy a utrácej si jí za co chceš. Opravdu mi X tisíc navíc nestojí za to, abych měl pár fps navíc. Ikdyž konkurent 1070ky teprve příjde
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-24 10:19:37

Pár FPS? Prosím tě, projdi si testy GTX1070 vs RX480 v aktuálních hrách, to co bude za 3 roky mně nějak netankuje, protože pokud se povede Vega, jdu do ní. Pochop, že potřebuju hrát teď, proto GTX1070 na 1440p a né čekání na nereferenci RX480, o které se DOMNÍVÁŠ, že bude dohánět RX480, já SE DOMNÍVÁM,že nebude. Nikdo s jistotou nemůže říct, co bude. Kolik her bude na Vucanu? V DX12 (kde Radeon těží mnohem méně, než se čekalo)?
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-24 16:37:36
avatar
Ve výsledku každý máme jiný názor a to je dobře ...
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 22:37:09

Já mám už rok FuryX a buhvi jak dlouho 290x s fullcoverem a směju se taky... Když holt zaplatis víc než ten druhý tak je normální mít víc výkonu. A dobrý je, když i s odstupem času je investice znát
Marcel23 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - blbost 2016-07-22 20:19:18

Realita bude úplně jiná, 480 1070 nedosáhne ani kdyby se spojilo DX12+Vulcan+nervy Stratose a Stacha a co já ještě vím třeba i OC 1500 Mhz ;)
TeeJay [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 21:37:47
avatar
Přiblížit a dosáhnout jsou sémanticky velmi odlišná slova. Doporučuji se nejdřív naučit rodný jazyk a pak nepsat takové nesmysly
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Re: blbost 2016-07-22 22:29:04

To jsi trochu hodně mimo,
Už teď je 480 10-11% pod 1070 - ve Vulcanu (Doom)
https://www.computerbase.de/2016-07/doom-vulkan-benchmarks-amd-nvidia/

Takže ten "na dohled" už máme za sebou, zkus jinou pohádku, třeba se trefíš...
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 10:58:29

To je ale pořád srovnání v jedné hře! U jiných bude ten rozdíl taky takový? Kdo to zaručuje?
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 11:37:24

DX12 a Vulcan, všechny nové hry budou takové, bo konzole ;)
480 téměř =1070
Ale já zapomněl, ty si kupuješ novou kartu na staré hry
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 11:47:07

Můj steam obsahuje 80 titulů, ne všechny jely ve 2k ok na R9 390, takže ano, kupuji si kartu i na staré hry, které dodnes hraji. Nějaký nesouhlas s tímto tvrzením? V DX12 není rozdíl takový, jak se čekalo, tam není RX480 ani téměř GTX1070. Vulkan soudíme jen podle Dooma? Jedné hry? Jako nevim, ale možná by to chtělo trochu nestranného pohledu. Já nakupuju dle výhodnosti koupě, ne podle zelené/červené. Ač mám radši AMD.
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-24 13:54:39

Většina si kupuje karty na nové hry, ale ty hlavně na staré, to je už ale tvoje blbost
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-24 14:09:49

Plácáš hovadiny. Je mi úplně jedno, co dělá většina (mimochodem kde jsi to zjistil?). Já hraju, co mně baví, neomezuju se datumem vydání. A mám kartu na obojí, takže co se mi tu snažíš vysvětlit?
J55X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 15:14:52

A kolik her podporuje vulkán a kolik jich ho podporovat bude ????? OpenGl co vím podporovaly pouze hry od Id .... zatím jsem neviděl,že by se připravovala hra pod vulkánem (kromě Dooma,kterýho jsem dostal k základní desce Asus a kterej nestojí za nic ale navíc běží i pod opengl hodně rychle) ... kdyžtak mě oprav :-)
Kajman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 18:58:16

Jenže Vulcan API se zatím ve hrách neplánuje nějak častěji nasazovat, to spíš DX12 a tam tak velký skok jako ve Vulcanu pro AMD karty není.
Karta RX480 zvlášť v nereferenci bude výkonem dobrá a v DX12 bude často nad GTX1060, ale pro FullHD hraní budou obě dvě karty dostačující a to v DX12 i DX11.
Takže každý kdo hraje ve FullHD a neplánuje brzký přechod na vyšší rozlišení může zvolit podle oblíbené značky, ceny a provozních vlastností. Tak jak tak neudělá chybu.
Já šel po ceně a koupil Gainward GTX1060 6GB za 7500Kč a spokojenost. V Zaklínači 3 nastaveným na max jsem přibitej na povolených 60 FPS a jen v jedné lokalitě mi spadlo FPS někam k 55. Teploty byly kolem 67°C a větrák byl zhruba na polovině výkonu (ve skříni Cooltek Antiphon je v tu chvíli mírně slyšet).
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-24 13:56:30

A za rok budeš kupovat novou kartu? Protože s 480 nebudeme muset, jako byl výrazný nárůst u 390. Tak upřímnou soustrast.
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:35:56
avatar
Na alze predobjednávky za 330€, a 4GB verzia za 265€
No škoda to aj komentovať.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:49:46

Ech, byls rychlejší a nevšim jsem si
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:46:31
avatar
Redakcia pcworld.com otestovala 4GB Sapphire Nitro+ RX 480 a spotreba je o 85W vyššia (+40,48%) ako referenčná FE NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB. V spotrebe sa opakuje situácia AMD Radeon R9 380 vs NVIDIA GeForce GTX 960.
zdroj: Odkaz
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:46:56
avatar
zda ti komp zere 160W nebo 240W nekdo resi? Me zere 500W mam Nvidii a ze bych si kvuli tomu trhal vlasy?
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:53:25
avatar
Vám nie a mne áno.
A zrejme aj všetkým tým čo sa takto sa rozhodovali medzi AMD Radeon R9 380 vs NVIDIA GeForce GTX 960 a to z hľadiska výkonu nemala GTX 960-tka oproti R9 380-tke takú vychodiskovú pozíciu ako GTX 1060 oproti R9 480.
Dare [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 21:42:24
avatar
gtx 960 a r9 380 je krásný příklad. Výkonem šel tento radeon oproti gtx o parník nahoru. koupě gtx 960 je tedy prokazatelně fail. takže pokud se historie opakuje a že to tak často bývá, vím co si vybrat.

"Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me."
Milamber [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 09:05:09
avatar
Jo o parnik, a black screen v The division, nebo cerny obraz v jinech hrach vsude clovek slysi zvuk sle musi udelat restart.
Specialne 380x stimto problemem odradila od AMD 30 lidi co znam.
Bohuzel vsem jsem 380x majeznejsim 390x doporucil ja a pekne jsem si nabehl.
Staci do google zadat "380x black screen The division"
Pokud sd to nekomu stalo a povedlo se mu to odstranit napiste to sem.
Co je zajimave pokud mel nekdo 7xxx radu AMD a vratil ji do pc mel po problemu
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 12:08:54
avatar
I já s tím měl problém, ale nebyl to problém GPU. Witcher 3 (GOG) mi takhle padal. Dlouho předlouho jsem na webech hledal a hle...nakonec jsem našel. Stačilo vypnout GOG Galaxy a spustit hru přímo...od té doby bez problémů. Jako důvod se uváděl Overlay GOGu. Nicméně samo AMD u ovladačů ovádí, že některé hry můžou dělat problémy při použití Raptr Overlay a doporučují jej vypnout. Je tedy velmi pravděpodobné, že tyto problémy způsobují i jiné Overlay fičury.
PS: a s HD7870 jsem tento problém neměl
RamiellDeAnn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-24 10:31:08

Vidiš ja fičim na Saphire 290 tri-x už od uvedenia a nestalo sa mi to ani raz inak, mojim znamym sa pokazil alternator v BMW takže je to jasne. Su to šitne auta, nesmieme ich kupovať bo ich zoslal na zem samotny satan!
jalav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-24 14:00:19

Přesně, kdo má mozek ví, že za chvíli bude 1060 odpad přesně jako 960. AMD uživatelé měli naopak vánoční dárky zdarma
Takže vyšší spotřeba bude jasně odpovídat vyššímu výkonu, přesto nižší ceně. Mozek holt zeleným chybí...
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 23:33:16

jo, spotřeba byl hodně argument lidí na CZC, aby lidi přesvědčovali (skoro nutili) do nákupů nVidie, ale podle mě je lidem spotřeba celkem šumák. Důležitější problém je spíš teplo. U 960x380 to byl celkem velký rozdíl, ale 480x1060 je ten rozdíl (referencí) asi jen 40W, což je pro BFU nerozeznatelný rozdíl
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 09:24:31

Zákon zachování energie Odkaz, elektrická se právě mění na tepelnou.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:53:56

Jen jestli nejsi plešatej
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 18:57:30

Také nechápu tu posedlost spotřebou. Na max jede to PC relativně malou dobu, rveme do toho desítky tisíc, ale furt někdo řeší stovky za elektřinu.
To co my spálíme v PC konzole spálí v TV a audiu, hraní her na nějaké úrovni prostě něco stojí.
Taky si nebudu kupovat Porsche a pak počítat průměrnou spotřebu, pakárna.
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:03:09
avatar
kdyz dojdu argumenty aj ta spotreba uz je dobra to same kdyz sa kreteni zacnu ohanat pravopisem
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:21:17
avatar
Kdyby jen spotřebu, ale cpát do něj jen 95 natural :-D
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:35:18

No proste undervolting nepochopis ked nezazijes Max vykon bez prekrocenia 0dB...
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:38:48

dB mě vůbec nezajímají, poslední dekádu stále stejný vodník..
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 09:29:54

Tvůj vodník nemá větrák?
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 10:17:21

2x140mm na bočnici.
technik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:43:15

1)nikdo neresi +100W v zatezi kuli 500kc za rok
ale kuli dimenzovani skrine, ktera musi to teplo navic odvest a kuli zdroji

2)ano dulezitejsi je spotreba ve windows, schvalne jestli se tu docteme ze AMD ma zas problemy se spotrebou pri multi monitorech a to se zdalo ze fury to melo vyreseny
prijde "modernejsi" 480 a zas v idle zere jak blazen (50W vs 15W u konkurence)
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 20:05:57

Ty kompy žerou v podstatě stále stejně. Pokud jsi před lety stavěl mainstream (case+psu jak píšeš), furt tam můžeš strkat mainstream...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 23:03:17
avatar
spíše méně. Mám v plánu s OC RX480 nahradit R9 280X - a ta měla sama TDP 250W.. Tak jako tak si polepším o cca 100W ;-)
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 23:36:57

Pokud si pamatuju, tak spotřebu u multimonitorů a rychlých monitorů řešila nVidia - problematické ovladače, myslím loni před koncem roku se to řešilo
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:20:09
avatar
nj ale v souboji GTX 960 vs R9 380X už to byla jiná písnička. 380X sice byla o chlup dražší, ale o to výkonnější cca 10% a možná i žravější. Jenže pokud si 380X stáhnout na výkon 960, tak to žralo +/- stejně (rozdíl pár W).
Navíc, přesně jak píší níže. Řešit rozdíl třeba 50W je naprosto zbytečné.

Mimochodem...při nástupu Maxwellu se stále dokola řešila spotřeba AMD karet, teď se zase řeší výkon...prostě jak se co komu hodí do krámu.
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 21:04:15
avatar
AMD Radeon R9 380X (19.11.2015) prišiel až 5 mesiacov po uvedení AMD Radeon R9 380 (18.06.2015) ako priamej konkurencie NVIDIA GeForce GTX 960 (22.01.2015) teda po 10 mesiacoch a určený bol aby vymedzil medzeru medzi GTX 960 / R9 380 vs GTX 970 čo sa jej podarilo. Žial prišla neskoro a NVIDIA nepotrebovala reagovať tzv. 960 Ti nakoľko už boli 16nm dávno otapeoutované a v podstate ani to trhovo nepotrebovali.

Samozrejme platí, že AMD Radeon R9 380X (2048 SPs / 128 TMUs) je/bol pri cca rovnakej spotrebe a vyššom výkone zaručenom s +14,29% SPs/TMUs AMD Radeon R9 380 1792 SPs / 112 TMUs už proste o level vyššie.

Čo má pri porovnateľných produktoch rozhodovať ak výkon/cena pre dané rozlíšenie v prípade 960/380, ktorým je/bol 1080p žiadnu kartu nikterak neposúva o level vyššie alebo nižšie. Nasledujú multimediálne vlasstnosti (H.265/HEVC, konektivita HDMI 2.0) provozné vlastnosti kde je najviac sledovaná spotreba a v prípade nových 14nm/16nm generácii je to VR.

EDIT: tak eteknix.com nám ukázal aj spotrebu 8GB Sapphire Nitro+ RX 480 0C, ktorá je o 100,3W vyššia než 6GB MSI GTX 1060 Gaming (+49,70%)
zdroj: Odkaz
Dzmijak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 07:28:07
avatar
Podľa toho článku končí OC nereferenčnej 480 presne tam, kde končilo OC referenčnej? No super.
Marthy5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 11:42:44

V testu spotřeby u tvého odkazu vychází spotřeba RX480 vyšší než spotřeba karty GTX 970,a to docela o dost,je to trochu divné...
Lawliet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 09:32:40

Tie benchmarky sa mi nezdaju, zarucene viem od priatelov, ze navysenie jadra o 5% a pamati o 12,5 (9GHz) vam navysi vykon 15%, v ich pripade sa nejedna ani o 5% (a to navysili jadro az na 1405MHz), takze predpokladam, ze doslo k zlemu nastaveniu v ovladacoch.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ceny už jsou.. Alza 2016-07-22 18:48:40

předobjednávky 8GB 1342M 8899Kč, 8GB 1306MHz 8499Kć, 4GB 1306MHz 7199Kč. Doufejme, že kdekoliv jinde budou nenažraní méně.... Alza má jediný štěstí, že box mám u nosu, ale pro pětikilo rozdílu si zajdu klidně i kousek dál....
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 20:21:08
avatar
jééé, jsem si nevšiml, že už to tu někdo nahodil...no nic, stává se
alesv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:03:10
avatar
hezke, planuju ale nevim zda nitro + nebo nitro+ oc edici co jsem koukal, jinak rozdil v nich uvedeny jsem nenasel, tak jsem zvedav co se z toho vyklube. nasle jsem tu oc edici za cca 270 liber coz je kolem nasich 8200 tak jsem zvedav co ti nasi trubci v obchodech
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:31:08
avatar
Počkal bych až vyleze většina nereferencí a budou testy. Pak bych se rozhodoval a kupoval :-)

Teď jsem mrknoul na ufona - má předobjednávky:
Sapphire RX 480 Nitro+ 4GB - 7 199,- (1208/1306 MHz; 7GHz RAM)
Sapphire RX 480 Nitro+ 8GB - 8 499,- (1208/1306 MHz; 8GHz RAM)
Sapphire RX 480 Nitro+ 8GB - 8 899,- (1208/1342 MHz; 8GHz RAM)

Docela nechápu příplatek 400,- za 36 MHz na jádře. České obchody
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:27:08

Já se tomu dlouho bránil, ale vzal jsem kartu od Palitu, to chlazení je famózní! Navíc Palitky jsou o dost levnější než zažitý značky. Btw Palit jede v Asii jako sviňa.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 21:00:46

Dík za plusy, ale Palit dělá jen Nvidii, omluva za blbost.
martyst111 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:34:40

DD jen si ji vezmete k vode ne lehnete si pod slunecnik vedle posadite kartu na lehatko a treba lidi budou valit bulvy s jakou krasavici jste to prisel kremem ji mazat nemusite uz tak je to niga nasadite ji bryle a muzete spolecne relaxovat
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 19:50:07
avatar
Tak toto je uz ina kava. Konecne nereferncna RX 480. Takto sa mi to paci, sem s testom
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 20:17:16
avatar
DD očekavam hned v pondeli recenzu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 20:18:51
avatar
to nestihneme, spíše až v druhé polovině týdne ...
ZELEZNAK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 20:22:50
avatar
ok snad tu kartu budu met co nejdriv doma
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 20:46:36

Tedy nezávisle na existenci recenze? Pak tedy o co jde?:-)
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 21:12:46
avatar
tady máš jednu docela nadšenou: http://www.pcworld.com/article/3098825/components-graphics/sapphire-nitro-rx-480-review-polaris-rethought-and-refined.html?page=10
JanM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 21:49:26

OMG OMG,, kde je tech slibovanejch 15-19% vykonu navic? pretaktovana nerefencni edice je oproti stock referenci o 7% vykonejsi. Tot vse. Hype jak suchy z nosu.
Julo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 22:31:48

Čo sa týka tých 15-19%, to tvrdí Asus, takže v tom je DD opäť nevinne Ale čím bližšie budeme k realite, tým rýchlejšie budú % klesať.

Podobne ako info o spotrebe, ktoré uvádza DD:
"RX 480 má sice o něco vyšší spotřebu, ale mezi nereferenčními OC verzemi GTX 1060 a RX 480 už není až takový rozdíl (jen 15-25W)"

Na recenziu sa teším, aj keď už vopred viem, že sa reálne čísla spotreby nedozviem, lebo ich DD nemeria. Len treba dúfať, že sa DD-mu podarí vybrať takú zostavu hier, aby výsledný priemer DX11+DX12+Vulkan bol presne taký, ako si želá Verím, že z tohto dôvodu nebudeme tak dlho čakať na recenziu, ako v prípade referenčnej RX480.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 22:36:43
avatar
ona ta spotřeba taky není nějaké absolutní číslo, které je neměnné. Záleží na tom, co vlastně měříš, zda příkon v nějakém syntetickém stresstestu typu Unigine nebo Furmark (a i tady jsou možné podvody, viz detekce jména exe souboru v driveru a jeho přejmenování), nebo jde o měření nějaké konkrétní pasáže nějaké konkrétní hry.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 22:32:28
avatar
jde o 4GB verzi s pomalými paměťmi, kde taktování GPU nepřineslo další růst výkonu --> omezení u VRAM. Kdyby sis to přečetl, místo abys tady OMGoval jako děcko, udělal bys líp.

Ta karta je za cca 220 doláčů, tj. za nějakých 6600Kč s DPH. A to je zatraceně blízko lepším modelům GTX960, což je proti této kartě prdítko. Nebo obráceně, tato karta dorovnává GTX1060, která stojí okolo 8-9 tisíc.

15-19% navíc sliboval Asus.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD marketing 2016-07-22 21:12:16
avatar
Takže pokus o marketingovou demolici GTX1060 ze strany AMD, jak jsem predikoval? :-)

nvfaggots ale budou operovat vyšší (a i proti referenci RX480 zvýšenou) spotřebou.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 22:24:57
avatar
Tady to vypadá jako kdyby každý, co si koupí AMD chip měl doma auto s motorem, co žere 15l/100km, ale u nVidie má každej elektromobil nebo hybrid .... sice to při pořízení stojí víc peněz, ale provozem člověk trochu ušetří EKO hype

Kdyby tak všichni na světě měli takový přístup
Luckyboj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 22:25:14

na zelene strane se zas hovori,ze DOOM(Vulkan) se slabsim proacakem 480 straci a potrebuje dost slusny procak na to aby prekonal 1060
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 22:38:05
avatar
to mě zajímá. Ten obrázek jsem viděl, ale docela to nekoresponduje s tím, co měl Mantle/Vulkan/DX12 přinést. Bylo by zajímavé, kdyby to někdo ověřil.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 22:57:46
avatar
takže to není o grafice ale o procáku ...
Luckyboj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 23:04:21

ale to by bylo vse spatne ne?ja mel za to ,ze vulkan ma snizit naroky na procesor......podle toho jsi psal o vulkanu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 23:09:03
avatar
ne nižší zátěž na CPU, ale lepší využití CPU a odstrannění bottlenecku ... evidetnně to ale není problém grafické karty a jejího výkonu
Luckyboj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 23:23:03

ale jestli je to pravda ,tak ty recenze sou zkreslene..............protoze kazdy test je na I7 a my co mame fx6300 a i3 sme pekne oblbnuty.....tohle me fakt zajima jak to je?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 23:37:15
avatar
testujeme výkon grafik ... testy CPU děláme jinde ... recenze nejsou nijak zkreslené ... ten výkon ta grafika prostě má .... jak výkonný je slabší CPU testujeme jinde jindy ...
Luckyboj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 00:20:02

jasne,ale me zajima vykon pod slabsim procesorem a byl bych rad,kdybys vyvratil to,ze amd je pod slabim procakem(ve vulkanu)je spatny a nvidia furt stejna,jak pise konkurence,tohle zajima vsechny.................testy GK i procesoru spolu snad souvisi ne?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 00:26:18
avatar
když bude čas možná se na to koukneme ...

nicméně když testujeme výkon grafik testujeme jej s co nejvýkonnějším CPU abychom limitovali vliv slabého procesoru a ukázaly skutečně maximální výkon grafik. Ta grafika ten výkon má, to kolik ho využiješ s jakým CPU je už věc jiná.

Když testujeme CPU testujeme zase s výkonnou grafikou (ideální dvě karty v Crossfie - používáme R9 295X2), abychom viděli, kolik který CPU má výkonu a dokáže ve hrách poskytnout výkonu.
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - i5 @ 2.67GHz; PII X4 @ 3.2GHz 2016-07-23 00:32:37
avatar
Prečo sa hráte na mačku a myš?
zdroj: Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 01:03:49
avatar
aneb jak dělat z hovínka kuličku ... díval jsem se po dalších testech novější a dnes velmi levné Core i3 či FX-8000 naprosto v pohodě žádný velký propady.

každopádně lituji toho, kdo si podle toho testu koupí kartu, protože co když pak upgraduje zbytek PC? takže se starým CPU bude mít výkon mizerný na obou kartách, ale na jedné o něco méně mizerný, s novým CPU pak bude mít výkon mnohem lepší, ale s tou původně "mizernější" grafikou bude lepší ... hmm zajímavé dilema ... jsem si docela jistý, že tohle není o výkonu grafiky, kde by byl problém a docela chápu proč s takhle starými CPU to nikdo nebude technicky řešit ...
Luckyboj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 01:45:41

ja mluvim za sebe,premyslim o 480........mam I3 3250,ale tohle me muze znacne ovlivnit.......protoze jestli 1060 pojede stejne a 480 bude mit stratu,je pro me dulezite................ty resis ty co kupuji novy komp,ale je nas tu hodne co nechce menit nic krom GK
Mong [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 09:30:46

Já mám přesně tu i5 750,kterou tam testují a skoro se mi nechce věřit, že ty rozdíly oproti i7 nejsou tak velký jak bych čekal. U the division třeba téměř nulový. Já každopádně objednal 1060 za 7500, byť jsem byl RX 480 nadsenej... ale prostě to uvedení nereferencnich verzi trvalo příliš dlouho a jak už jsem tu u jednoho článku zmiňoval, jde mi hlavně o výkon v project cars a tam je bohužel RX výrazně pomalejší
Kajman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 19:06:37

Který model? Já v pátek koupil Gainward GeForce GTX 1060 a spokojenost. Sice je oproti MSI GTX760 Gaming lehčí a větráky vypadají fórověji (tenký průhledný plast), ale stíhají uchladit čip na cca 69°C při hraní Witcher 3 na zhruba polovinu otáček (to už je trochu slyšet).
Teď v idle mi ukazuje 50°C při vypnutých větrácích, takže slyším jen větrák od CPU (39°C a 1000 RPM)
Mong [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 22:08:32

Taky Gainward, přijde v pondělí... A taky měním za 760 já osobně hlučnost moc neřeším - na pc mám oddělenou místnost, takže to nikoho neruší a já hraju se sluchátky
Dare [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 09:49:30
avatar
Citace:
In short it appears you’re going to see similar performance margins between the RX 480 and GTX 1060 on older hardware.

Preklad: ve zkratce, zda se, ze uvidite podobne vykonove rozdily mezi rx 480 a gtx 480 na starem hardware.


Takze odpoved zni samozrejme ze stare/nevykonne procesory uberou na fps. Ale neda se rict, ze gtx 1060 nebo rx 480 na nich beha lepe.
GenesisJB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-22 23:10:55

Jo ale na 6 let starých sestavách, a i já co obnovuju sestavu +- každý 3 roky mám novější procesor...

Opět jen snaha 'zelené' strany v ruku v ruce s 'modrou' stranou o to aby se kupovali EKO věci s modrou nejrychlejší stopou se zahrnutým EKO-likvidačním poplatkem jako bonus.
Luckyboj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 00:26:47

jasne,ja resim FX6300 a ivy I3,jaky tam bude vykon......tohle ma vetsina hracu........
Marcel19751 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - testy 2016-07-23 08:49:37

Ahoj
nejsem žádný průvodce nákupem zboží:-), ale co jsem se tak díval na různé testy tak moderní i5 na 3,8 GHz při pohledu na vytížení jádra ukazují cca 70-80% vytížení v modrních hrách. proto jsem na jednom nejmenovaném webu jehož jméno se nesmí vyslovit, zda neudělat test třbsa na starých i5 . já mám např i5 na 3 GHz a mám obavy, a už toto by RX 480 nenakrmilo, natož I3. Hledal bych grafiku v nižžším segmentu.
GenesisJB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 11:57:12

A řekni, jaký máš důvod si kupovat mainstream GK, když máš low-end komplet PC??!! To mi hlava nebere..

Pokud jsem si před 6 lety kupoval performance PC tak teď by byl na mainstream nebo o kousek nižší, tam bych neviděl problém. Ale jako minimálně 6 let starej kompík, vážně?!
Luckyboj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 16:31:49

mam I3 3250 na 3,5Ghz a nemyslim,ze by mela mit problem nakrmit 1060 a nebo tu 480ku,proto se ptam ,protoze chci koupit grafiku a ted nevim ,kterou
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 21:22:36

Řešil jsem to samé(nejdřív grafiku, po ZENu snad i upgrade CPU pro DX12 => 6.jádro s HT). Koukni se hlavně na výkon karet se starou i5 v Doomovi: Odkaz
Luckyboj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 22:21:54

jo o tomto sem psal,zajima me jak to je,je jasny ,ze ty stary procesory maj hodne spatny takt........
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 08:41:57

pozeral som test asus strix 480 oc a zatial nic moc, bieda pri taktovani, vykonovo skoro ziadny posun (myslim oc) a spotreba sialene vysoko

https://www.techpowerup.com/reviews/ASUS/RX_480_STRIX_OC/26.html
caleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 09:06:47

techpowerup je hodne do zelena, stejne jako pct, to bych nebral jako smerodatny, jako nejlepsi a nejverohodnejsi ze zahranicnich webu se mi jevi computerbase.de
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 09:12:06

keby ja vedel nemecky ja casto pozeram na tomshardware, ten ma take dost podobne vysledky ako dd

techpowerup som pozrel, kedze opat sa dohadujeme na sectore a tam to jeden postol, tak som pozrel, ze co to a bol som dost udiveny, ze nejake blbe to je
Lawliet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 09:47:54

AKo vzdy sapphire sa pochlapilo a hlavne ohladom ventilatorov. Vramci ich programu na taktovanie zaviedli funkciu, ktora vam otestuje ventilatory a pokial nezodpovedaju tovarenskemu nastaveniu (doslo k degradacii) tak vam ich zdarma vymenia a co je dolezite, odmontovanie ventilatorov je blbuvzdorne a jednoduche. Osobne by som isiel do 4GB verzie (aj ked, niektore hry vyzaduju na ultra nastavenie viac VRAM bez vyrazneho posunu po vizualnej stranke).

DUfam, ze karta ma plne odomknute napatie pre taktovanie a podvoltovanie (uz treti rok vlastnim windforce r9 280 pretaktovanu na 1150MHz na jadre a 1500 napamatiach, ale karta ma uzamknute napatie na 1,25V a to mi vadi...).

Niektore recenzie poukazuju na efektivny chladic a niektore ho vcelku degraduju, mozno je to teplovodivou pastou, co v mojom pripade vyriesi prepastovanie pomocou thermal grizzly areonaut (je o cca 2°C lepsia ako MX-4).

Koniec koncov...AMD si dalo pomaly mesiach nacas a rx 470 po ktorej pokukujem (plne verzie cipov su malokedy idealne z hladiska pomeru cena-vykon-spotreba) je stale v nedohladne.
jawor56 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 10:52:05

Dva stupně jsou super ale taky je ta pasta o stovku dražší, tak nevím jestli se to vyplatí.
Lawliet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 10:58:11

Tak, ja som riesil prehrievanie laptopu (hlavne procesora, grafika nesla v hrach nad 71°C, a to bola pretaktovana), ale kedze renderujem hlavne cez CPU, tak kazdy stupen je k dobru (mam ho podvoltovany o 86mV). Kazdopadne, uz MX-4 znizi tepltou o peknych par stupnov, no, akosi (aspon podla mna) straca na vykone po par tyzdnoch, thermal grizzly (v mojom pripade areonaut) si pekne drzi vykon po dlhu dobu.
jawor56 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-23 12:24:11

Tak já mám mx-4 na procesoru už půl roku a beze změny, přetaktovaný, na max fx 4130, včera jsem tou pastou předělal moji grafiku a o 8° nižší teplota, tak že super, uvidím jak dlouho to vydrží.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-24 10:01:59
avatar
škoda že máš len jednu, bolo by fajn to otestovať v CF.
A nerozmýšľal si nad nejakým slabším procesorom prípadne slabšou zostavou na lacnejšie karty? Asi nikto nedáva ku procesoru za 30 litrov kartu za 7. Bolo by dobré ukázať výkon kariet s procesorom za povedzme 10k
windouw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ober kkt 2016-07-24 15:06:18

Doporučuji všem se podívat na PCt na novinky , RX480 strix vs 1060 Strix, RX 480 prý brutálně prohrála ... to je zase kec ...
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-24 18:51:57

Už se těším, až si za 1200 koupím od upgrademaniaků jetý HD7850 2GB.
maxsenz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-24 20:22:56
avatar
PANE STACHU - chcel by som sa spýtať :

Nemohol by ste dať tým kuriérom ako doručovaciu adresu moju ? stačí do konca tohoto roku nech si poskladám niake "delo"
martinvala1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2016-07-28 10:06:34

už jsem netrpělivý jako sáňky v létě
Kdypak bude full recence
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Kingdom Come Deliverance II bez DENUVO s českým dabingem
Kingdom Come Deliverance II bez DENUVO s českým dabingemTuesday, 05 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 842x
Komentářů: 2
Dragon Age: The Veilguard – BIOWARE je mrtvé, ale žije?
Dragon Age: The Veilguard – BIOWARE je mrtvé, ale žije?Thursday, 31 October 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1008x
Komentářů: 4
Concord je definitivně mrtvý – SONY zrušilo hru i tvůrce
Concord je definitivně mrtvý – SONY zrušilo hru i tvůrceWednesday, 30 October 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 587x
Komentářů: 0
Call of Duty: Black Ops 6 – solidní díl pro všechny?
Call of Duty: Black Ops 6 – solidní díl pro všechny?Tuesday, 29 October 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 695x
Komentářů: 0
10let staré DayZ se daří – nový přídavek zajistil rekordní zájem!
10let staré DayZ se daří – nový přídavek zajistil rekordní zájem!Thursday, 24 October 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2127x
Komentářů: 1
Spider-Man 2 vyrazí na PC – jen 18 měsíců po PS verzi
Spider-Man 2 vyrazí na PC – jen 18 měsíců po PS verziWednesday, 23 October 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1962x
Komentářů: 0