Přeznačování NVIDIA se nelíbí výrobcům, NVIDIA slibuje zabijácké 40nm grafiky Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 05 březen 2009
altPřeznačování grafik NVIDIA se nelíbí téměř nikomu, NVIDIA ale slibuje přímo drtivý úspěch 40nm grafik.

 

 

 

Pokud nějakému výrobci grafik NVIDIA položíte otázku, jak se mu líbí „nové“ grafiky NVIDIA GTS 2xx, má dvě odpovědi. Jednu pro NVIDIA a zákazníky a ta zní, že je to zajímavá grafika, která je určitě hodna velké pozornosti, protože zkrátka potřebuje prodat. Pokud se ale zeptáte narovinu, tak je názor téměř všech výrobců shodný s názorem většiny z nás. Čtvrté přeznačení stále stejného produktu už je vážně otrava a sami výrobci mají problém říkat o GTS 250, že je to nějaká super novinka, protože máte neustále pocit, že neříkáte zákazníkům pravdu. Kromě toho je kolem GTS 250 pěkný bordel. Zatímco v testech se objevily 1GB verze s 2200-2300MHz RAM, kdy podávají stejný výkon jako 9800GTX+, do prodeje se rychle dostanou 2000Mhz verze, které budou mít výkon o několik procent nižší. Pod označením GTS 250 se tak bude skrývat hodně verzí grafik a proti rozjetým HD 4850/4870 už toho ono přeznačení stejně moc nezmění. Zkrátka a dobře téměř zbytečná změna názvu, a to už po čtvrté, u technologicky a výkonově vlastně identického produktu, už nedělá radost nikomu. Výrobci i uživatelé volají myslím si zcela oprávněně konečně po nějaké skutečné novince …
A co na to NVIDIA? No to jediné, co dnes může. Na Cebitu slibuje hory doly, kudy chodí. 40nm grafické čipy od NVIDIA prý budou totální masakr, který nám vyrazí dech. Prostě něco co překoná RV7xx řadu jader od ATI a srazí AMD-ATI na kolena, a prostě stejné řeči, jako před uvedením GTX260/280 karet loni. Bohužel tyto řeči zůstanou ještě nějakou dobu jen řečmi. ATI totiž už v dubnu představí na trhu první mobilní a desktopové grafiky, které budou stavět na 40nm grafickém jádru ATI RV740. Od NVIDIA se ještě pěkných pár týdnů ničeho 40nm nedočkáme. O nějaké zajímavé 40nm novince v podobě GT218 se mluví až v průběhu Q3, takže někdy o prázdninách. Pořád ale nepůjde se vší pravděpodobností o novou architekturu, stejně jako o ní nejde u prvních 40nm ATI grafik. Skutečně nové věci můžeme čekat až s nástupem DX11 grafik, tedy 40nm ATI RV870 v Q4 2009 a (?)nm NVIDIA GT300 na přelomu 2009/2010. A mluvit v jejich případě o tom, kdo vyhraje další kolo grafického souboje je více než velmi předčasné ...

Zdroj: Fudzilla

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - asi bych si mohl přeznačit 2009-03-06 08:21:37
avatar
i tu svoji HIS HD 3850 @ 3870 co se mi vyjímá v PC už přes rok a zatím né a né ji něčím nahradit až je mi to trapné, že už ji mám přes rok, když stála jenom 1 700 Kč ( respektive 800 Kč při přechodu z Palit 1950 GT @ PRO ) No ale jak to tak vypadá, tak do Q4 2009 spolu vydržíme
KALIK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 08:29:45
avatar
Mám taky HD 3850 a naprostá spokojenost
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 08:28:48
avatar
No Bohúšu, ale asi nemáš monitor alespoň 1680x1050...
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - asi tě zklamu 2009-03-06 09:03:54
avatar
asi tě zklamu, ale mám 24" LCD SPV-A V pohodě na tom hraju hry, co za něco stojí, např. GRID nebo hru co u ní trávím 90% mého herního času - Call of Duty 4 multiplayer ( bez AA, vyplé stíny, textury extra, 1920 x 1200 = 60 - 90 FPS) Možná tomu pár FPS přidává i moje zvuková karta - Creative Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series PCI-Express
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 09:59:55

Zvukovka FPS určitě nepřidává, maximálně je neubírá, jako to dělá int. zvukovka ;)
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 11:29:57
avatar
s tím lze úspěšně polemizovat, ale mě se nechce
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 11:32:56
avatar
http://www.ddworld.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=688&Itemid=92&limit=1&limitstart=3
Neznámý  2009-03-06 11:44:37

Presne tak, pravdu mas ty. Pokud by pridavala, tak musi mit napriklad PC bez zvukovky 60 FPS a s tou zvukovkou napriklad 65 FPS.

Ale realne to je takto. PC bez zvukovky ma 60 FPS (nevim jestli vubec dnes jdou pustit hry bez zvukovky, ale je to priklad), s X-Fi klesnou FPS napriklad na 58 ale pokud se pouzije interni na boardu tak klesnou na 50.

Tak asi tak.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 12:05:47

každopádně ta X-Fi nezatěžuje zbytečně CPU, jako ta integr.
Takže CPU se věnuje naplno hře, tudíž se to projeví na fps Rozdíl bude znát taky na titulu, respektive jak moc hra je závisla na CPU
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 12:26:56
avatar
Jj presne tak. Pridavat FPS nebude, ale oproti integrovane kdyz se bude vyuzivat EAX tak FPS temer neklesne a jeste k tomu bude "lepsi" zvuk (samozrejme dle pouzitych reprobeden)
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 12:32:13

příklad, budeš hrát GTA IV
S integrovanou budeš mít 28 fps, s X-Fi 32 fps
Záleží na úhlu pohledu. Mam v kompu integr. zv., vyměním za X-Fi, co se stane ?
Naskočí mi 4 fps, tzn přidá mi fps
Není to snad tak těžké pochopit
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jakou? 2009-03-06 13:05:48
avatar
Ogaři,
jakou mám vzít v Alze levnou zvukovku?
Je pátek a chci si udělat radost :-))
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 15:31:34
avatar
záleží na tom co považuješ za levné. Jako takový základ
Creative SOUND BLASTER X-Fi mX Xtreme za tisícovku Odkaz
jinak bych spíše než creativ doporučil ASUS Xonar, který nabízí lepší kvalitu zvuku nez creativ. záleží jestli do pci, neno pci-e. Odkaz
Odkaz
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 13:30:54

Pokud je hra limitovaná výkonem CPU -v nižších rozlišeních,tak zvukovka přidá FPS,protože ulehčí CPU,který by to jinak musel s integrovanou počítat sám.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 18:27:30
avatar
napodobne s 8800GTS 512 fullhd ji take nedela nijak zvlastni problemy...ja mam zvukovku obyc integrovanou a zas tak moc fps mi ubirat taky nebude kdyz mam quada. a co se tyce kvality, tak z me vlastni zkusenosti vim, ze kvalitni reproduktory ci sluchatka se projevi mnohem vice nez neintegrovana zvukovka. nastesti nejsem tak moc narocnej a logitech z-2300 mi na poslech u pc staci. u her pak vetsinou pouzivam sluchatka a i levne creative fality plni svou funkci na jednicku.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 21:17:49

V soucasne dobe pro bezneho posluchace ci na hrani neni zadny rozdil v kvalite zvuku mezi integrovanou ci dedikovanou zvukovou. Kdo chce kvalitni zvuk z PC, musi stejne investovat do zesilovace a kvalitni soustavy. Hnat zvuk nepredzesilene z karty a pokud mozno mit kartu, ktera ma alespon trochu slusne DSP a parametry, Creative to neni... Na beznou uroven vsak staci cokoliv, dneska je uz vse kvalitni vcetne integrovanych kodeku. Takze nevidim zadny prinos kupovat Fatality ci jake verze, RAM navic moc prinos nema, maximalne na lance se uplatni nalepka na skrini...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 23:21:13
avatar
nevim jestli to Creativ jeste dela, ale driv umyslne prznil ovladace pro Vistu u starsich modelu karet, od takové firmy raději dál...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 23:24:34

No mozna bych to u nich ani neoznacil za umysl. Celkove je podpora jejich produktu mizerna.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-07 01:29:05
avatar
jejich ovladace pro visty jsou stále k hov.. a osobně sem na creativ diky tomu hodne zanevřel
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-07 01:31:15
avatar
tak pokud clovek chce kvalitni zvuk nesmi hledet na nejake keci od creativu o pridavne pameti atd. základ jsou kvalitní prevodniky ktere jednoduse creativ nema.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Taky... 2009-03-06 13:03:59
avatar
Prodal jsem před časem 8800GTX protože jsem potřeboval "love" a "zatím" jsem si koupil v Alze bazarovou 3850ku za pár stovek, s tím, že si brzy koupím něco lepšího. No a už ji mámm dlouuuho a nic mě vyloženě netlačí... Teď mám zase tiky k 4870, ale zase to dopadne stejně... Řeknu si klíííd, dyť mi na tom všechno v 1600x1200 jede, a to co nejede, nepojede ani s 4870... Takže co... A pár efektů navíc mě nevytrhne... Mluvím o FSX...
Krájzýs jsem dohrál na 8800, takže tam už nic...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 23:24:16
avatar
kdyz uz se tu vsichni tak chlubíte, tak já v létě koupil za 3,5k HD 4850, dal na ní Accelero s Turbo modulem a řekl bych že do doby než přijde nová generace konzolí můžu být klidný
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-07 01:33:01
avatar
jo ja koupil pred rokem a pul hd3870 pridal teze akcelero mirne pretaktoval a zatim porad staci na jakoukoliv hru.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 08:37:04
avatar
Nemyslim si ze nVidia bude na tom s 40nm tak dobre, predsa len ten kto prvy skutocne vyda 40nm (v tomto pripade ATi) tak ma viac casu na optimalizaciu procesu a kym nVidia vypusti prvy 40nm cip , teda ak to bude v Q3, tak by v tej dobe nemal byt problem pre ATi vyrobit 40nm RV770 (aj ked ho zrejme asi nevyrobi)

táto generácia je už proste za zenitom, ak nVidia aj vyda GT200 na 40nm (ale vzhladom na giganticku plochu cipu VELMI VELMI nepravdepodobne), tak s vydanim novej generacie bude takyto cip zbytocny a tak isto aj prechod na novy proces zozere zbytocne financie

od nVidie sa dockame na 40nm maximalne mainstream verzie GT200 (co ale ked sa zmensi pocet procesorovych jednotiek bude defacto zas len G92 )
Neznámý  2009-03-06 08:51:15

Typicky clanek! Kdyz si clovek precte zdroj tak zjisti, ze NVIDIA nic neslibuje, ze je to informace ze zdroju blizkym NVIDIA. To snad neni to same, ne?
O preznacovani GTX9800+ neni ve zdroji ani slovo. Navic porad ty reci o pomalych pametech. Zatim na vsech eshopech a materialech vyrobcu jsou karty se standartnimi takty pameti. A pak je jeste zajimave, ze autorovi vubec nevadilo a nevadi, ze existuji i karty s cipy ATI ktere maji pomale pameti.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 10:36:23

Jenže u ATI to jsou nereferenční karty, kdežto u NV to jsou podle članku naopak, referenční. Autorovi vadí, že pro testy se dávají karty speciálně upravené pro větší rychlost. Mně to vadí také. Tobě ne?
Nechápeš, že když bude pokračovat timhle způsobem, natolík znechutí zákazníky, že prostě nakonec zkrachuje. Nějakou dobu lze jet na staré dobré slávě, ale tak potom dostaneš novou, která už dobrá nebude. A i zlepšení může přijít pozdě - nikdo už prostě neuvěři, a kartu se špatným jménem nekoupí. Proč tak nenavidíš Nvidia? Nebo myslíš si, že takto se projevuje přízeň?
"Vlastenectví je posledním utočištěm idiota" - Mark Twain.
Neznámý  2009-03-06 11:07:59

No to je prave to! Nekdo tady porad tvrdi, ze NVIDIA vyda referencni jen preznacene GTX9800+ se starym PCB, nebo ze vyda karty s pomalejsima pametma. Jenze je to opravdu pravda? Neni lepsi pockat az co skutecne vyda a pak to kdyztak kritizovat? Navic pokud jsem celt informace pochazejici od NVIDIE, tak bylo jasne receno, ze takty pameti jsou 2.2GHz a POKUD vyrobce pouzije pomalejsi tak to musi byt jasne na krabici uvedeno. Tak se znovu ptam, jake pomale referencni karty?

EDIT: A napriklad jsem si nevsiml, aby se tady nekdy porad zverejnovaly dopredu nejake neoverene pomlouvacne informace ohledne ATI. U NVIDIE je to na dennim poradku.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 15:12:26

Když to formuluješ tak (odst. 1 a 3), souhlasím. Ale tvoje předchozí poznámka na kterou jsem reagoval, promiň, mluví o něčem jinem a jinak.
Upřímně řečeno, mně se zdálo, že ta informace o referenčních/testových kartách už je z reálu. To tvrdí članek. Není tomu tak?

Víš, v podstatě nejen o tom, co bude, ale ani o tom, co je, víme docela malo. Testy jsou měření. A měření se může považovat za důveryhodné jenom tehdy, kdy ho provádí člověk a) neočekávající předem dané výsledky b) kvalifikovaný c) ve střízlivém s zdravém stavu.
Proto mohu věřit testům jen když naměří něco, co sami nečekají. Což je zřídka. Téměř všechna informace, o níž tady mluvíme, je subjektivní. Ale je něco, co uhlídat můžeme. Tím jsou logika a zdvořilost. Nemyslím, že to tobě všeobecně chybí, ale z mého hlediska právě v logice v té hlášce jsi chybu měl. Při tom nic neříkám o spravnosti nebo nespravnosti tvých názorů - prostě nedokážu to posoudit. Ovšem, to všechno také víš (i když možna, podvědomě), v podstatě sám pišeš o logice a o etice.
Ale DD, chudák, na rozdíl od tebe nebo mne nemůže si dovolit psat o logice a etice. Aspoň ne často. Potřebuje něco říci: že tato karta je lepší v tom nebo onem, tato firma fláká v low-endu atp. A ať řekne cokoliv, kvůli původní neobjektivitě informaci jeho članek je odsouzen být lehce napadnutelný. A je to pravda, nesnaží se to zmírnit - potřebuje čtenáře a ti ve většině slyší na ostré diskuze. Proto v tom, co se obsahu týče, já na něj přísný být nechci. A když chceš Ty, nezapomeň, že právě toho od tebe chce :-). Je to jako s Nvidia - nezdá se Ti, že pronasleduješ cíl opačný tomu, co chceš?
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 21:37:50

Tady jde totiz o to, ze jako ve vsem existuje nekolik urovni pravdy. A treba tady u toho je zrovna take pravda to, ze Nvidia uvolnila referenci design (prinos, na druhou stranu diky tomu hodne verzi). Jako oficalni specifikace u GTS 250 uvedla, ze budou mit pameti 1100MHz na 0,8ns. Takze sice mame referencni design, ale vyrobci mohou delat sve. Melo by to byt oznaceno na krabici. Cely tenhle clanek je zalozen na kombinaci faktoru: tvrdi ze, Nvidia rozesila jine karty nez budou nasledne na trhu. To je cirocira pravda - ale uz nezmini to, ze Nvidia zaroven uklada vyrobcum, kteri zvoli jine pameti, tuto skutecnost radne zdokumentovat a zakazniky na ni upozornit. A razem mame misto senzacni zpravy o tom, ze Nvidia podvadi, beznou newsku o tom, ze vzhledem k uvolneni referencniho designu nebude k dispozici na trhu vetsina karet se stejnou specifikaci, jaka byla testovana. Zbytek je omacka okolo, psana bud pro cervene nebo zelene. Ale je alespon krasne videt, ze staci mit selektivni pristup a dokazes zarguemntovat cokliv kdykoliv, staci si vytahnout tu svou podstatnou cast pravdy.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 13:12:24
avatar
Na ten citát bacha, Mark Twain nikdy nic takového svým jménem, osobou neřekl. Je to jeden z rozšířených omylů...
Já přeju NVidii, aby skutečně "časem" přišla s nějakým "ATI Killerem", protože jinak nic nebude nutit ATI, aby přišla na oplátku s nějakým "NVidia Klillerem".
A že bude ATI prodávat karty za levno když nebude muset, tomu snad nevěří nikdo
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 14:59:48

To v jeho "Dopisech se Země", blíže ke konci, říka Satan, jako citát z Adama. Podle kontextu autor se s tím názorem ztotožňuje. Ovšem, JE možné, že tady je narážka na nějakého dalšího autora, ale ten je neznamý. Možná, nějaký kamarád M.T.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 09:48:49

bohuzial stale ta ista stara pesnicka.. vsetky tieto veci sme tu uz velakrat poculi.. DD nevydavaj clanok len preto, aby si vydal clanok.. nehnevaj sa, ale tento podla mna nepriniesol absolutne nic nove.. ako mnoho inych clankov.. opakujes sa.. ked to budes takto dalej robit, tak vela ludi to tu prestane citat.. zatial to tu citam rad, ale vydrzi mi to ako dlho?? radsej vydaj denne 1-2 clanky namiesto 3-4, ale zameraj sa na kvalitu a nove myeslienky, nove udalosti, aktuality.. drzim palec..
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 12:49:27

Naprosty souhlas....
Tak me napadlo, co kdyby jsme vsichni komu se clanek nelibi zacli hlasovat proti? Zatim jsem byl k tomu hodnoceni clanku schovivavy, ale zacnu to hlasovani pouzivat na vyjadreni nesouhlasu s vytrvalou opakovanosti misto urcite schovivavosti a loajality....
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 10:17:34
avatar
Njn, vyrobcum se nedivim, ono porad tisknou nove samolepky na chladice, pokazde s jinym nazvem, to muze byt fakt otrava
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 15:35:58
avatar
jo to nejsou jenom samolepky, ale nové krabice, nové manuály, nové reklamy to dá docela zabrat kazdých pár měsíců měnit na tom samém výrobku
Obelix92 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 10:35:55
avatar
Jestli Nvidia prijde konecne s necim novym, treba neco jako boom 8800GTX(myslim ta 1. řada), tak by to bylo super. Kazdy novy (opravdu novy) produkt posouva vývoj kupředu a těžit z toho budem zase my...zákazníci(at uz priznivci ATI nebo nVidia).
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 11:10:46

souhlas ..8800GTX patří věčná grafická sláva. S touhle kartou jsme se loučil opravdu nerad ..jediným důvodem byl přechod na 24 LCD, jinak by pořád na 20 LCD sloužila. Teď mám GTX 280, na ní mě vadila jedině větší hlučnost v zátěži ..ale už jsem to vychytal pokročilejší regulací fanu.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 11:07:33

Tahle zpráva, že 40 nm proces bude výrazným výkonnostním posunem se objevila v souvislosti s Nvidia již na podzim 2008. Tehdy jsme se divili proč nevydají rovnou 40 nm karty ale napřed 55 nm. Vypadá to, že 40 nm výroba není u TSMC ještě zdaleka vyladěná (něco jiného bude pár zkušebních jader a něco jiného velkovýroba). Z tohoto důvodu tedy 55nm verze. Myslím si, že kdyby NV odhadla rozsah krize ..tak by skutečně 55 nm výrobu přeskočila. Uvidíme ..docela bych tomu věřil ...z logiky věci by to tak mělo být.

p.s. Možná bude i co hrát ..Crytek si zaregistroval ochrannou známku Crysis Warface. ...to myslím nebude další multiplayer ..řekl bych, že tentokrát si zahrajeme za Propheta. Každopádně prostor pro další prodlužování tady je ..příště můžeme hrát klidně i za Daneho ..z týmu alfa ..to jsou ty co doprovázeli ve Frost Paradise Psycha ...co myslíte vy?...
573v0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 21:11:41
avatar
Uvítam hocičo s dávkou akcie, pri ktorej netreba priveľmi rozmýšľať
JokerMira [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 11:32:22
avatar
No ja si myslim, ze NV pujde letos k ledu?
Neznámý  2009-03-06 11:40:23

Tak myslis nebo se ptas? Nejak ti tam hapruje bud otaznik na konci nebo prvni cast souveti.
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 19:31:01

min tak za 5 let, a jedine pokud nic novyho nevyda
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 23:50:59
avatar
Máš přiléhavý nick?
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 11:45:45
avatar
Myslím, že na CeBitu letos budou všichni hlavně slibovat do budoucna. Ono všechno se to letos semele až 4Q. To příjdou nové WIN7, grafiky s DX11 a také ostatní výrobci se budou chtít svézt na prodejích HW spojených s WIN7. Osobně jsem na konec roku zvědavý, ale tak dlouho mít jen noťas asi nevydržím (kompu jsem se zbavil když jsou teď nahoře)
JokerMira [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 12:15:09
avatar
No to oznamuji a zaroven se ptam, co ostatni na to..
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 15:08:01

Stabilita velké firmy (která vyšla na kapitálové trhy) záleží na její finančních aktivitách asi tak z 90%. Z 9% marketing. Výroba vůbec není důležitá. Mě se to nelibí, ale tak to prostě je. Nemyslím, že na těchto stránkách je někdo, kdo vidí do finančních aktivit NV.
Ano, nějaká z výrob může být pro NV nějakou dobu nezisková. Ale životnost firmy to ovlivní pramálo. Nebo ovlivní jen pokud firma z jiných důvodů bude ve hraničném stavu.
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 12:36:13
avatar
Ak to zoberieme v globale tak nvidia ma plne konkurenčné grafiky k AMD/ATI. Ani jeden dnes nie je vyslovene lepší či horší. A k premenovávaniu sa vyjadrím asi takto. 250 je síce stará dobrá 8800 GTS(G92), ale ponúka dostatočný výkon na všetky dnes dostupné gamesky. Ak ju niekto kúpi do novej zostavy tak nič zlé sa mu nestane. Podla mňa dostane slušnú grafiku ktorá zvládne v hrách aj náročné nadstavenia. Musíme si uvedomiť, že dnešné gamesky sa nevyvíjajú takým tempom ako v minulosti a preto je aj zbytočné výdávať každého pol roka nové GPU.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 15:14:31

1. Na všechny gamesky ale ne na všech monitorech a ne všech video nastaveních těch gamesek.
2. I kdyby to bylo na vše - proč přejmenovávat? A proč dávat pod stejným názvem různé karty - o to tu jde. I když nechápu, proč DD součaně neprotestuje proti naprosto různým kartám s názvem 4830.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 13:49:43

Už to s tím přeznačováním NV hodně přehání. Začím se v tom značení ztrácet.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 23:49:00
avatar
To je mi záhada. O přeznačování je tu tolik článků a tolikrát je to tu všude opakováno, že snad každý už se v tom tady musí orientovat lépe než lidi v nVidii...
JokerMira [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 13:54:45
avatar
Ja si myslim, ze NV si dela co chce.. Jak by se vam libilo kdyby Vam v praci rekli, ze jste dostali pridane (na vyplatnici by bylo napsanem, ze Vam pridali 2000kc) a na ucet vam to neprislo.. Asi by to bylo nekomu jedno ze? Me ne..
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 23:33:40

Analogie nesedi. Je to stejna specifikace, ale nikdo take netvrdi, ze neni. Zmenil se nazev, u referencniho modelu velikost pameti a jeji parametry = to je ono mirne navyseni vykonu oproti 9800GTX+. To, ze si mas ohlidat, abys jsi koupil, to co chces uz je tva zalezitost, nikoliv Nvidie. Taky uz jsem unavenej preznacovanim, na druhou stranu je to zalezitost vyrobce, jak si co pojmenuje. Nedelal bych kolem toho aferu.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re Slunce 2009-03-06 13:58:52

musíš anulovat minulost a brát v potaz přítomnost, tj 240/250 a 260/285. Takže je to vlastně velmi přehledné
Takže rada zní : vymazat mozek co se týče nV a budeš mít jasno
JokerMira [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 14:45:54
avatar
Jinak jmenuji se Jen-Hsun Huang a jsem generalni reditel NV Nalepím si jeho fotku na ksicht.. a vsichni mi budete verit by styl NV
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 15:22:08
avatar
Uvidime az to vyleze na povrch co to bude za pecku!!
JokerMira [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 21:00:42
avatar
Obal pecky bude novy, ale streva porad stejne..
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-06 23:32:09
avatar
no pro mě není GTX 250 tak špatná jak jsem čekal-opravdu razantně snížená spotřeba karty a kratší PCB. Bohužel člověk kupuje, jak je u NV v poslední době zvykem zajíce v pytli a neví jestli se jedná o novu kartu nebo jen 9800GTX+ s novou nálepkou
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 905x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1815x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1860x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1250x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1266x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3876x
Komentářů: 0