Velké „NAVI“ existuje. Na CES spíše nebude – nabídne 2x větší výkon proti RX 5700XT? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 02 leden 2020
altAMD slíbila novou high end grafiku, pracuje na ní, čip už existuje, ale karta dorazí během 2020.

 

 

 

 

Pozor, Internet opět obchází spekulace, které mnozí přebírají jako potvrzená fakta, takže si to zase někteří budou vykládat, jako že „AMD slibovalo …“. Nejnověji se kdesi z Číny vynořilo, že prý nové velké Radeon NAVI 21, bude čip o velikost 505mm a karta dostane GDDR6 paměti a to celé s výkonem 2x vyšším než má Radeon RX 5700 XT. Ačkoliv to nezní jako úplný nesmysl, neexistuje zatím relevantní zdroj, který by něco podobného uváděl. Takže radím zdrženlivost.

Současné NAVI 10 (RX 5700) je první generace RDNA architektury a je vyráběné starším 7nm procesem. Má velikost 251mm2, což je malý čip na poměry GPU, zejména když NVIDIA potřebuje fyzicky 2x větší GPU aby mu výkonem stačila (12nm TURING TU104 na GTX 2070S). Nicméně na poměry 7nm výroby je docela velké, ale není největším 7nm čipem. Tohle prvenství patří VEGA 20 (Radeon VII) s jejími 331mm2, vyráběné už z roku 2018. Každopádně velké NAVI 20(21) bude muset být určitě větší, pokud má nabídnout více výkonu. Spekulovaných 505mm2 je ale možná až příliš. Vyloučit to sice kategoricky nelze, nevíme, jak je na tom 7nm+ výroba výtěžností, ale pokud by tomu tak bylo, výtěžnost by nebyla moc vysoká a cena by tomu samozřejmě odpovídala. Tím spíše že 7nm+ EUV proces nabídne výraznější růst denzity (počtu tranzistorů na mm2).

Byl by to doslova trhač asfaltu, kdyby těch 505mm2 na 7nm+ měl. Denzita, počet tranzistorů, počet výpočetních jednotek atd. vše by bylo ohromující a absolutně bez konkurence. Trochu mě ale v těch udávaných spekulacích nesedí informace, že by to mělo mít GDDR6 paměti. Tomu nevěřím, protože GDDR6 jsou mnohem horší technologie než HBM ve všech ohledech až na výrobní náklady, které ovšem u high endu nehrají moc roli. A především AMD je spolutvůrce HBM technologie, takže pro ni platí trochu jiné podmínky. A když vezmeme v potaz velikost toho GPU, počet tranzistorů a tomu odpovídající vysokou spotřebu, bude AMD potřebovat co nejefektivnější zbytek karty a použití GDDR6 tak prakticky můžeme vyloučit. HBM2 jsou o poznání efektivnější nemluvě o výkonosti, kdy nedává smysl použít GDDR6 s podstatně nižší propustností. Já opravdu nevěřím tomu, že by high endové NAVI mělo jen GDDR6 paměti. Podle mě bude mít těch 16GB HBM2 a minimálně 1TB/s, ne-li vyšší propustnost. NAVI architektura dokáže hodně těžit z rychlejších pamětí a už Radeon RX 5700 XT, kdyby měl HBM2 a ne jen GDDR6, byla by ta karta o dost výkonnější (ovšem stála by o třetinu víc ;).) Ale čistokrevný high endu, kterým AMD NAVI 20/21 má být? Když NVIDIA může prodávat RTX 2080 Ti za 1200 dolarů, tak proč by AMD také neudělalo 1000 dolarovou grafiku s odpovídajícím výkonem a parametry?

Je prakticky jisté, že novinka už bude stavět na RDNA2 tedy vylepšené architektuře, a nabídne určitě nějakou HW akceleraci RayTracingu. I to bude vyžadovat nějaký prostor na čipu. Kategoricky tak nevylučuji, že by čip mohl mít blízko těch 500m2. Stejně tak nelze vyloučit, že by karta měla dvojnásobný výkon proti RX 5700 XT, jakkoliv se to zdá nereálné dnes. Ale musím říci, že jsem zatím neslyšel jedinou věrohodnou informaci z věrohodného zdroje, který by cokoliv z toho potvrzoval. Jediné, co jsem slyšel, že čip už je prakticky hotov a karty s ním by měly v roce 2020 dorazit na trhu, ale bude to nejdříve v druhé polovině roku. Na lednovém CES ji nejspíše neuvidíme, maximálně o ní uslyšíme jako o plánu pro rok 2020.

Asi se ale shodneme, že by teď, když AMD úspěšně vyřešilo situaci a vrátilo se do všech segmentů procesorového trhu a vládne dokonce high endu, mělo udělat něco podobného i na GPU poli. Dobrou zprávou je, že přesně tohle má AMD v úmyslu. Rok 2020 bude rokem návratu high end Radeonů na trh a nepochybujte o tom, že AMD chce plně konkurovat nebo překonat výkonově i RTX 2080 Ti. NVIDIA samozřejmě nespí, GTX 2080 Ti letos oslaví 2 roky, ale zároveň bude pro NV dost těžké přijít s nějakou výkonnější kartou, protože udělat ještě větší čipy nebo podobně velký čip na 7nm, aby tam byl výrazný nárůst výkonu, není moc realistické. Samozřejmě pohádky o dvojnásobném výkonu proti RX 5700 XT, přičemž 2080 Ti má zhruba „jen“ o 40% vyšší výkon, zní sice hodně optimisticky a až jako nereálné dnes, ale to zněl 16jádrový mainstreamový procesor, a dokonce 64jádrový high endový procesor, ještě nedávno taky.

Takže na jednu stranu nepodceňujme věci, ale samozřejmě ani zbytečně nepřeceňujme. Pozor na spekulace z divných zdrojů. Jakmile budu mít nějaké věrohodnější informace, tak se ozvu, v tuto chvíli mohu jen říci, že high end Radeon NAVI je na cestě pro rok 2020 a nebude zdaleka jedinou Radeon novinkou letošního roku …  

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 19:19:16

O nastupcovi VEGA 64 4096 SP nepochybujem že pride na 7nm procese (Radeon 7 nie je nastupca za Vega 64), otazka je či sa bude skladať s jedneho, alebo dvoch čipov
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 19:38:46
avatar
Vegu nepovažuji a nikdy jsem nepovažoval za nástupce Fiji (nevzrostl ani počet SP, naopak šířka přístupu do paměti poloviční), takže stále čekám na skutečně "silového" nástupce tj. >4096SP, VRAM 16GB a 1024bit VRAM sběrnice. Je jasné, že takové parametry by i u hypotetického jádra RDNA1 architektury znamenaly naprosto pohodlné vítězství nad 2080Ti a to se nebavíme ani o RDNA2, která bude jistě dále. Vzásadě se bojím jen oné implementace raytracingu a přál bych si, aby na to nebyly dedikované jednotky jako má Nvidia, neboť v situaci raytracing off se jedná o nevyužitý křemík. Doufejme v co největší silové parametry a raytracing udělaný chytře jen jako asistenční jednotky výpočtu RT přes SP, které budou stát tak do 1% křemíku jádra. Cena do 25tisíc by byla fajn, jistě by to pak zdejší redakce začala považovat za mainstream
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 21:32:49
avatar
Souhlas. Ona hlavně neexistuje zatím jediná hra podporující RT v DX12, existují pouze sponzorované implementace RTX, které velmi pravděpodobně nebudou fungovat na konkurenčním HW. A po fiasku s RTX, které se dosud nedostalo z fáze "zavádění" je IMHO holý nerozum implementovat tohle na úkor obecného výkonu.

Druhý aspekt je pak reálná využitelnost, kdy se RT efekty používají z důvodu vysoké náročnosti ve scéně pouze selektivně, což má pak docela legrační konsekvence.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 21:42:05

Otázka je, v jaké míře bude RT implementován, pokud pujde o výpočty přes SP na úkor klasické rasterizace.
Pravděpodobně ty efekty budou hodně pozvolna vidět, pokud teda vůbec. Na hrátky s RT je prostě příliš brzy a díky NV je to uspěcháno a výsledek bude hodně pozvolný.
Má li vůbec cenu se v této generaci, nebo i příští se tím vůbec zaobírat mimo tech dem.
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 22:43:17

prave ze vsechny podporuji RT pres DXR, coz je jen rozsireni dx12 od microsoftu. rtx je zrychluje raytracing vypocty. na gtx kartach si muzes rt taky zapnout a jede tam pres sp, jen to je nepouzitelny z hlediska vykonu.
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 23:42:23
avatar
tynyt napsal:
"Souhlas. Ona hlavně neexistuje zatím jediná hra podporující RT v DX12, existují pouze sponzorované implementace RTX, které velmi pravděpodobně nebudou fungovat na konkurenčním HW. A po fiasku s RTX, které se dosud nedostalo z fáze "zavádění" je IMHO holý nerozum implementovat tohle na úkor obecného výkonu.

Druhý aspekt je pak reálná využitelnost, kdy se RT efekty používají z důvodu vysoké náročnosti ve scéně pouze selektivně, což má pak docela legrační konsekvence."

Co to je proboha za blábol? pojem DXR jsi asi neslyšel? Samozřejmě, že i na AMD až se k tomu odhodlají budou fungovat.

DXR není na RTX nijak vázáno RTX je pouze způsob jakým DXR vykreslit. Pokud si AMD najde stejný nebo jiný je čistě na nich a jejich implementaci na budoucí karty.

Jak by asi bylo možný že to funguje i na 1080ti, která žádný RTX nemá ?
Bumpkin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 21:49:13

v tom máš sice pravdu... ale to je to samé jako když říkáš že crosfire a SLI je to samé.....

jde o to že AMD jde cestou univerzálních standardů tak aby se nemuselo nic třístit!!! navazuje vývojářské spojenectví a uvádí standardy tak aby ostatní nemuseli prostě dělat optimalizace pro tohoto vyrobce, pro támhle toho a tady tuten taky potřebuje jiný přístup....

to že si to nějak naimplementovala Nvidie u sebe a je to jejich varianta je naprosto v pohodě to co je uplně dementní že na tom nespolupracovali a nezačali to dělat v nějakém širším měřítku....

Nvidia má svůj přístup k trhu, hraje si prostě na svém písečku a jen za slušný bakšiš nebo když jim teče do bot tak na svůj píseček pustí i jiné firmy...

AMD jde opačnou cestou..... jasně to ukázali s DX12 (obšlehnutý api mantle....) a o tom ta celá věc je....

Tedy Nvidie nejde o to to dostat mezi lidi a na širokou platformu ale jde jim o to na tom co nejvíc vydělat a až když to někdo udělá mnohem lépe tak začnou spolupracovat.... příkladů v tomhle máš šíleně moc jak to dělá amd a jak nvidie... bohužel přístup nvidie není moc proklientskej....
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 22:21:46

ten univerzalni standard je tady DXR a ten je od microsoftu. a nvidia s nim spolupracuje. a amd nebrani vubec nic aby dxr podporovali jejich karty taky, jen proste zatim z ruznych duvodu nechteji.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 19:51:47
avatar
505mm2 může být celkem reálných s 7nm+ Navi 21 s 5120 jednotkami neboli s 80 CU, pokud tam je i nějaká HW část pro akceleraci RT, též se mi nezdá že by tak výkonné jádro nebylo limitováno s GDDR6, snad jen v případě použití 512-bit sběrnice s hodně vysokou frekvencí pamětí tak 18 Ghz by se dostala propustnost na úroveň kde by to už nemuselo nějak zásadně omezovat výkon ale zase by byla problém spotřeba oproti HBM2 nebo novějším HBM2E, což by limitovalo to na jaké frekvenci může GPU maximálně běžet - tedy i její celkový výkon, předpokládám že budou chtít udržet TDP do 300W tak aby na ní mohli dát stejný nebo podobný chladič jako na Radeon VII a né vodní chlazení jako u RX Vega 64 ve verzi s 345 W TDP Odkaz nebo Vega Frontier Edition s 375 W TDP Odkaz
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 00:02:36

Ja skôr uvažujem o možnosti ktora zaznela v roku 2018 pri uvedeni 64 jadroveho zenu, že sa planuje aj viacčipova GPU ktora ale bude možna až na architekture NAVI a vyrobnom procese 7nm+ a rozmer 505mm2 dosť pripomina 2x 252mm2 čipu navi s 40CU. Všetke podmienky viacčipovej GPU su splnene ktore spominal zastupca AMD archytektura NAVI je 7nm+ je rozmer aj počet jadier sa zhoduje. A spotreba čipu GPU navi nieje problem pri frekvencii 1500GHz ten čip si vystači s 120W, tak že pri dvojčipovom riešeni sa v pohode vmesti do 250W.Ja som zvedavi či vtedy vyznamny zastupca AMD hovoril do vetra a ťahal nas za nos, alebo sa jeho slova potvrdia. PS: Intel už svoje viacčipove GPU predstavil, neverim žeby v tomto smere Intel predbehol AMD
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 20:00:39

Mi nepřijdou GDDR6 tak nereálné. Mainstream je používá a high end jako herní grafiky by je mohly mít také.
HBM2 mohou být na nějaké poloprofi GK ala RVII, s trochou spoždění a předvedení toho ultimate výkonu i v aplikacích a k tomu HBM2 jako zlatý grál
Ohledně dvounásobného výkonu nového high endu od 5700XT si DD správně uvedl, že je lepší krotit očekávání. Aby to neskončilo zase hatem na čekání nereálného výkonu.
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 21:38:45
avatar
Buď jak buď. Když RX 5700XT s GDDR6 může někde nabídnout výkon RTX 2080, tak co pak asi nabídne RX 5800 / 5900 (XT)? To bude fakt zajímavé.
Zároveň doufám v lepší vyladěnost teplotních křivek a otáček ventilátorů.
pevan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 22:40:37

K tomu bych měl dotaz. Mám Nitro+ a v 3Dmarku mi ve výsledcích celkem často ukazuje takt přes 2 GHz. Nic jsem netaktoval, tak mne zajímá, jestli je to normální.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 23:29:07
avatar
to 3Dmark dělá u mé rtx2080ti taky, ukazuje přes 2 Ghz i když podle GPU-Z je boost 1870 Mhz, je to proto že GPU běží automaticky rychleji když může - když nepřesahuje TDP limit a teplotu viz Odkaz předpokládám tedy že to funguje podobně u AMD karet a jedou tak většinou na o něco vyšší frekvenci než je oficiální boost frekvence v specifikacích karty - většinou podle toho jak dobré má karta chlazení a jak velké má rezervy v napájení a v biosu nastavený TDP limit od výrobce karty, když ji netaktuješ
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 23:18:18
avatar
Nitro+ ale má takty přes 2000MHz, je to OC edice ;)
pevan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 10:59:57

To ano, ale jde mi o to, že při plné zátěži by ty takty měly klesnout, ne? Nebo jen 3Dmark kecá a vezme nejvyšší takt, co naměří?
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 08:09:26
avatar
Sapphire Nitro+ RX 5700 XT 8GB:
1770 / 1905 / 2010 MHz

Sapphire Nitro+ RX 5700 XT 8GB SE:
1840 / 1965 / 2035 MHz

Zdroj: web výrobce

U první jmenované po přepnutí na Silent BIOS je max. takt 1925 MHz.
emko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 22:42:06

Na 2x tolik SP jednotek není potřeba 2x větší čip, pouze zhruba 1,7x větší, tj. 426 mm2.
Celé GPU jádro totiž není složeno pouze z SP jednotek, je tam i spousta věcí, které jsou v zásadě na počtu SP jednotek plošně nezávislé.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 22:54:52

Velikost jádra a násobení jednotek není moc reálné.
To není matematika. Než se vypustí plná specifikace, tak jsou laboratorně otestovány předvzorky. Efektivita je záležitost testů/vzorků. Ne každý čip v minulých generacích se výkonostně násobil a vyšel výsledek. Je v tom kouzlo architekturní rovnováhy a trochu i fyzikálního tabu
emko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 23:29:21

Je to matematika.
poměr počtu SP jednotek ^ 0,77 = poměr ploch jádra

S hodně velkou přesností (+-3%) to sedí jak na nVidia, tak na AMD, i na minulé a předminulé generace.
Samozřejmě to platí pro neočesaný čipy, tj. funkční v plné konfiguraci.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 23:39:49

Jsi vážně dobrej, to myslím vážně.
Nezapomněl jsi ale náhodou na počet tranzistorů, které se pořád a neustále zvětšují na plochu jádra??
emko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 23:51:56

Bavíme se samozřejmě o jádrech s různým počtem SP a vždy na stejném výrobním procesu.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 00:06:36

Budoucnost je v co nejnižšim procesu a co nejvyššim počtem jednotek v čipu ať už AMD nebo NVIDIA. Jsou to jednoduchý počty. Záleží jen na odladěnosti výroby, ale potencionálně "je to přece křemík" je technologický postup v souladu k navyšování výkonu čipů.
ReveNCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 22:47:15

tak hlavne by to mel byt spis konkurent budouci 3080ti nez uz dost stare 2080ti...1,5x-2x vetsi vykon nez rx5700 bude treba.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 23:17:11
avatar
no je otázkou jak NV zvedne výkon u nové generace ... její možnosti jsou hodně omezené ...

současné jádro má skoro 800mm2, to je nevyrobitelné 7nm, prakticky jen udržet stejný výkon bude na 7nm problém, protože jádro bude muset být mnohem menší ... aby bylo výkonnější, muselo by mít podobnou velikost, nebo by NV musela přijít s nějakou opravdu novou architekturou (na to to zatím nevypadá) ... stejně tak nemůže být hnán výkon frekvencí, už teď je vysoko ....

já jsem opravdu zvědav na novou 7nm generaci NV, ale nedivil bych se, kdyby opět ten klasický grafický výkon narostl jen o málo 10-15% možná a NV se soustředila na růst výkonu pod RT apod.
emko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-02 23:49:08

Já odhaduji vrcholné gpu u nové 7nm nVidia generace někde těsně pod 500 mm2. Což je zhruba 24 mld. tranzistorů.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 01:15:54
avatar
na 12nm taky dokázali překvapit když vydali v červnu 2017 Tesla V100 a poté TITAN V v prosinci 2017 s jádrem GV100 na 12nm o rozměru 815 mm2 a taky se říkalo předtím že tak velké GPU je nevyrobitelné na 12nm... takže i když třeba nyní by výroba tak velkého jádra byla na 7nm+ nemožná nebo s velmi nízkou výtežností tak v druhé polovině roku třeba už bude výroba lépe odladěná a výtežnost už bude na použitelné úrovni i pro takto velké GPU
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 08:33:58

za toto ma tu niekto ukamenuje, ale prve naznaky Ampere od nv vykazuju 50% narast pri rovnakej alebo polovicnej spotrebe, nesom si teraz isty s tou spotrebou

bohuzial netusim, kde ten narast je, ci herny narast, vypocetny narast, RT narast

ak by to bolo dajme tomu len 20% co sa tyka herneho narastu, tak amd na toto prakticky nema odpoved (ak by vysli tento rok), samozrejme do uvahy treba brat datum vydania, ak to bude o rok, tak tam moze zasiahnut RDNA 3 (ak sa tak bude volat) a moze to byt pre nv pruser (v zmysle, ze nebude uz mat dominantny vykon)

tak ci onak, nv sa neda len tak ako intel, takze je mozne, ze aj pod 7nm bude dominovat (uz teraz dominuje co do vykon/spotreba kedze 7 vs 12nm)

jedine ak by RDNA bola fakt na urovni ako Zen, ale kym sa nezbavia tej spotreby, stale budu "tí horsi"
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 08:42:30
avatar
Nebylo by žádným překvapením kdyby 3080 překonávala 2080ti. Takže nárust výkonu 20-30% je asi očekávaný, tedy spíše předpokládaný. A osobně nejsem žádný pesimista a myslím že koncem třetího kvartálu ji tady máme.
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 12:12:01

tak neviem kedy dojde, podla DDeho pod TSMC nie a Samsung vraj ma problemy, skor to vyzeralo tak, ze tento rok sa toho nedockame

no podla poslednych sprav to vyzera, ze to ide dobre aj na "problemovej" samsungackej vyrobe
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 13:22:22
avatar
První budou určitě od TSMC.
dakuhonoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-01-03 13:36:06
avatar
Z DD sa stáva weeb? "Ale čistokrevný high endu"?

Btw čip o veľkosti 500m^2 by som teda chcel vidieť.
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Radeon RX 6000 2020-01-03 23:46:40

Sem s high endom od AMD ala Radeon RX 6000. Dúfam, že nasadia výborne odladené chladiče, aby sme sa konečne zbavili hot and loud memes. Takže konečne vyhoďte blower style chladič.

Síce ma baví prispôsobovať si kartu na základe daných parametrov, čo ma však nebaví je pravidelne chodiť do wattmana a pozerať, či sa po štarte Windowsu aplikoval môj profil pre aktuálny Radeon VII.

Preto by som chcel ďalšiu výkonnejšiu kartu( s podporou RayTracingu)od nich vytiahnuť z krabice zapojiť do PC a nemusieť nič riešiť, lebo karta by mala dobré chladenie a nemala by defaultne nastavené agresívne otáčky na ventilátore/roch.... a keď budem chcieť, tak si potom upravím parametre, tak ako mi to daný kus karty dovolí.

Hrám na 3440*1440 a snažím sa targetnúť 144 Hz, no nie vždy sa to podarí. Držím palce AMD, aby high end Navi RDNA 2 spĺňal moje predstavy. Kúpu by tak následne mali odo mňa istú.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCWednesday, 17 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 615x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Tuesday, 16 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 703x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíMonday, 15 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1293x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Friday, 12 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1128x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciThursday, 11 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1096x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Wednesday, 10 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1753x
Komentářů: 6