Zoufalé diskuse nad prázdnými krabicemi NV GTX 470/480 a nereálná očekávání Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 13 březen 2010
altTo, co se teď děje v některých internetových diskusích, není ani k smíchu, je to k pláči.

 

 

Grafické karty GTX 470/480 se konečně po několika odkladech a mnoha mnoha oficiálních i neoficiálních slibech přiblížily reálnému trhu. Spolu s tím jakoby vyrašil plevel v diskusích a po půl roce, se někteří vydávají na doslova svatou pouť za zelenou barvu. Nešetří přitom urážkami na všechny strany, nejvíce samozřejmě na každého, kdo měl v uplynulém půl roce pravdu, kdo tvrdit, že grafiky GTX 470/480 nebudou dříve jak v březnu nebo dubnu, kdo mírnil jejich odhady a tak dále. Zkrátka každý, kdo podle nich řekl křivé slovo o NV a jejich půl roční absenci na trhu je prostě zarytý fanatik, zasluhující pořádně nakopat. Takže ještě napolo zalezlí pod postelí a v jeskyních už tito Glumové hrozí pěstičkou.

Skoro to vypadá, jako kdyby NV neměla se svými grafikami žádné zpoždění, z některých příspěvků to téměř vypadá, že pokud nějaké zpoždění bylo, tak za to můžou právě ti fanAtici, z některých příspěvků mám pocit, že za to můžu konkrétně hlavně já. Evidentně jsem nějakým způsobem dokázal zabránit vývojovému oddělení NV v dokončení čipu, pak jsem úmyslně sabotoval výrobu a aby toho nebylo málo, vynášel jsem interní informace o tom, že se výroba nedaří na veřejnost a bořil zbožná přání zeleného tábora.

(Prázdné krabice v krabici, i to je PR a i to tom se dá prázdně diskutovat!)

Ale zpět k věci. Situace kolem GTX 470/480 grafik je skutečně zoufalá. O tom svědčí i množství stránek s diskusemi nad takovou prkotinou, jako prázdnými krabicemi od těchto grafik. Mohu vám sdělit, že na jednu stranu to chápu, ty krabice budou možná to nejlepší a nejhezčí na těch grafikách, protože to, co přinášejí po půl roce čekání samotné grafiky, to bude jen těžko obhajitelné. Každopádně na internetu se objevila celá řádka kvalitních fotek balení výrobců, kteří o sobě nemohli dát půl roku vědět a buďte si jistí, že to není žádná náhoda ;). Jako první totiž budou mít tyhle grafiky právě exkluzivní výrobci NV grafik a proto se objevují krabice těchto firem a mimochodem ty fotky jsou přímo od těch výrobců.

Bohužel se tak potvrzuje to, co jsem říkal. Velcí výrobci grafik mít GF100 hned tak nebudou, a ta karta u nich bude jen papírový model. Čímž se dostáváme k dostupnosti grafik. Je to pár týdnů, co jsem vás informoval o 5000 až 8000 kusech těchto grafik při vydání pro celý svět. Ze strany některých lidí, kteří evidentně patří do blázince, jsem byl obviněn, že to číslo jsem si já vymyslel a převzali ho ode mně všichni ostatní včetně velkých světových webů – až tak má ten DD z DDWorld.cz dlouhé prsty (někdy se s ním musím seznámit). Ne není tomu tak, to číslo pochází přímo od čínských výrobců grafik, kteří to prozradili některým novinářům. Vzhledem k tomu, že k podobné situaci dochází před každým zajímavým vydáním nějakého produktu a tyto zdroje se dlouhodobě ukazují jako extrémně přesné, je opravdu bláhové se domnívat, že by nebyly přesné i v tomto případě.

O tom, že ti zelení Glumové, kteří aktuálně vylézají z děr, to nemají v hlavě v pořádku, svědčí i to, jakým způsobem se snaží vyvrátit ta čísla o špatné dostupnosti. Podle jejich výpočtů nejsou nereálná ani čísla kolem 100 000 grafik/ měsíčně! Každý, kdo o výrobě grafik a čipů něco ví a ví, jaká je situace, si teď asi poprskal monitor. Jaká je skutečnost?

Ano, TSMC by bylo schopné dodat až 100 000 GF100 čipů měsíčně, ale to zůstává jen u teorie. 40nm výroba u TSMC tvoří jen zlomek produkce, aktuálně je to zhruba 20 000 kusů 300mm waferů pro 40nm výrobu. Z těchto normalizovaných desek se pak vyrábí ty 40nm čipy. Jenže TSMC dělí tu výrobu mezi NVIDIA a ATI a to prý aktuálně podílem zhruba 60:40. Takže na NV připadá 12 000 waferů, na každý se vejde maximálně cca 100 GF100 čipů, takže kdyby byla výtěžnost 100% byla by TSMC schopno vyrobit skutečně třeba 1 000 000 GF100 čipů za měsíc! Jenže ona ta výtěžnost u obřího GF100 je 20-25%, takže reálně je maximem 240 000 - 300 000 GF100 čipů měsíčně! Ale ani to není zdaleka skutečné číslo. Při svém svatém tažení pro zelenou pravdu tito Glumové nějak zapomněli na to, že 40nm se vyrábí i značné množství jiných čipů. U NVIDIA je to aktuálně téměř celý low end, který ji dnes drží nad vodou u OEM výrobců a to jak na desktopovém, tak na mobilním trhu. Těch čipů se vyrábějí miliony /jsou malé, tak se jich na ten afer vejde podstatně více). Jinými slovy drtivá většina produkce 40nm čipů, kterou má u TSMC vyhrazeno NVIDIA, je pro tyto malé čipy. Divil bych se, kdyby GF100 z celkového objemu výroby ukrojilo (bylo obětováno) více jak 10% (více se těžko vyplatí obětovat výdělečné malé 40nm čipy, které se prodávají po milionech pro pár funkčních velkých čipů a hromadu odpadu?). Takže nejreálnější odhad měsíční produkce GF100 čipů je: 10% z 12 000 waferů = 1800. 1200 Waferů x cca 100 čipů = 120 000. Výtěžnost je ale zhruba jen 20-25% a tedy nejreálnější počet maximální měsíční produkce použitelných GF100 je cca 24 000 - 30 000 použitelných čipů (možná i méně).

Poznámka: vyrobit 40 000 karet (jader) HD 5800, které byly na trhu při svém uvedení, trvalo 3 měsíce a to měla ATI 40nm výrobu v podstatě sama pro sebe a v podstatě vyráběla jen ten RV870 čip, který je navíc o 150mm2 menší než GF100. Vyrobit tedy něco kolem 10 000 GTX 470/480 grafik za měsíc není v jejich situaci zase tak špatné číslo, hlavně je ale reálné.

To ale pořád neznamená, že se na trhu objeví 30 000 grafik GTX 470/480. Velká část čipů GF100 jde na již dávno představené Quadro grafiky, které stojí kolem 3000 dolarů. NVIDIA má také závazky vůči některým společnostem, které od ní chtějí GF100 jádra pro své výpočetní farmy (pokud tedy platí to co NVIDIA tvrdila před pár měsíci při představení architektury). Vzhledem k tomu mě tedy uniká důvod, když muže tisíce grafik prodat za 3000 dolarů, proč by jich většinu nechávala na trh, kde je bude muset prodávat za 449-649 dolarů? Navíc GF100 se nevyrábí tak dlouho a starší revize, která je na úvodní sérii desktopovým GTX 470/480 použita, zdaleka takové výtěžnosti a tedy nasazení ve výrobě nedosáhla. Naprosto nic tedy nenasvědčuje tomu, že by se GTX 470/480 objevilo při vydání v celém světě více jak 10 000-15 000 tedy v podstatě to, co bylo slibováno zhruba maximálně 5000 - 8000 kusů, při nejelpším se to dá vykládat jako 5000 kusů GTX 480 a 8000 kusů GTX 470 ;). Libí se mi ale ty „střízlivé“ odhady o dostupnosti u nás: 1200 kusů GTX 470/480 pro ČR a 500 kusů pro SR, které někteří bůhví odkud vytáhli. Takže přes 20% celosvětového množství existujících GTX 400 grafik jen pro ČR! No to si dáme líbit! Ne, samozřejmě nevěřte těm číslům, pár stovek karet je maximální reálné množství, ale zatím já vím maximálně o plánovaných desítkách kusů. Dobrou zprávou ale je, že by GTX 470/480 mělo být pro těch pár nadšenců, co si ji z nějakého důvodu chtějí koupit v pár kusech v ČR dostupných. Čekejte hlavně modely PALIT (stejně jako u GTX 275) a pravděpodobně i ZOTAC. Tyto dvě firmy mají silná polská zastoupení pro Evropu a tak z toho budeme těžit. Navíc náš trh je poměrně zajímavý, protože se u nás prodá opravdu hodně High endového HW a NVIDIA tu také musí bojovat, jsme totiž jeden z trhů, kde v prodejích na desktopu dlouhodobě mírně převažuje ATI.

PS: Jo abych nezapomněl, unikla další čísla, která uniknout neměla a to ta o TDP grafik. Takže TDP GTX 470 je cca 225W, TDP GTX 480 je cca 295W (já si osobně myslím, že to bude ve finále pořád "jen" cca 280W ;) ). Pro srovnání HD 5870 má 188W a HD 5970 293W. Čísla zveřejnil server donanimhaber.com, který má většinou v těchto situacích před vydáním odvahu tyto informace z materiálů pod NDA s předstihem zveřejňovat. V této souvislosti bych jen rád připomenul, že jedna věc, která je mě osobně vytýkána v některých diskusích a na některých fórech, je prý fanATIcké trvání na tom, že GTX 470/480 mají vysokou spotřebu a TDP 220-290W. Musím se tedy svým odpůrcům omluvit: „Já za to fakt nemůžu, že GTX 470/480 tolik žerou.“ Samozřejmě nedělám si iluze, že by omluvu vzali v potaz, minimálně ji budou úspěšně ignorovat, nezapadal bych do jejich uměle vytvořeného a neměnného profilu neomylného fanATIka, svět by se jim zhroutil, kdyby připustili, že DD není fanATIk, že si nevymýšlí a že není neomylný a přiznává to :).

Závěr: GTX 470/480 se blíží a i když už víme, že zdaleka nenaplní očekávání, někteří je nereálně stupňují dále. Diskuse nad prázdnými krabicemi jen dokládají mizérii stavu celé věci. Opět mnozí zázračně rychle zapomínají – sliby o zaručených recenzích do listopadu nebo konce roku 2009 a sliby o trhačích asfaltu jako by nikdy neexistovaly. Naopak ti, kteří uváděli reálné informace o tom, že GTX 470/480 nebudou žádná výhra a objeví se až v březnu-dubnu a měly tedy od počátku pravdu, jsou zatracování a jej jim téměř přisuzována zásluha za pravděpodobně ne úplnou povedenost nových grafik. Bohužel tento stav některých diskutérů jen dokládá stav celé společnosti. V zemi, kde 30% lidí volí populismus, jasné lhaní a přehánění a to nejhorší z lidských vlastností, a nechává si dobrovolně lidově řečeno kálet na hlavu den co den, se ani není moc čemu divit. Naštěstí tu alespoň na poli HW a IT máte nás, DDWorld, který se vám snaží tak říkajíc na plnou hubu říkat věci tak, jak jsou. Bez příkras, bez zatajování a v souvislostech, i když je to někomu nepříjemné. Současná situace nás jen vede k přesvědčení, že je to potřeba. Jsme prostě jen uživatelé a nezajímá nás marketing okolo.

Zdroj: DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:09:50
avatar
go go gooooo DD!!!

edit: tesim sa popularite aj nVidiotov, ktori mi davaju cervene palce, i ked ma DD v 90% pravdu!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:14:57
avatar
Asi předěláme ty tlačítka ... červené bude znamenat ATI a zelené NVIDIA .... nebo obráceně, v poslední době je to tu opravdu poněkud podivné ...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:19:48
avatar
Tak to předělej taky barvy digiaury - zelenou mají lidi s více palečkama a červenou ty co to často schytaj (ať už právem nebo jen tak ze sportu). To zavání nvidiotstvím .
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:41:56
avatar
Wow, tak v tom případě....musim vymyslet něco hodně ofenzivního....už to mám:
PC hraní je mrtvé, čechy sou plné demokratů, Paroubek je borec....no nic víc mě ani nenapadá, asi sem vyčerpal všechny možné nesmysly : D
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 23:31:00
avatar
až mi připadá že někteří musí být dichromati, protože ti červenou nevidí.
sushi232 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 15:15:09

lol nVidioti!!! dobrý označení
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 23:33:37
avatar
welcome, noob.
Ochi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 19:26:23

tak tento "clanek" uz radsi bez komentare....
Bobulák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:18:47
avatar
No před koncem roku jsem na DDho tak trošku "nadával" a i když většinou oprávněně a výhrady mám i dnes, tak mi nezbývá nic jinýho než s ním souhlasit.

Na konkurenčním webu(Obr a spol)se člověk doví spousty novinek a taky "100%" pravdy. Spálil jsem se a uvěril jim krom testů gk nVidia - Fermi, ale hlavně to že budou do konce roku nebo možná lehce po novém roce.

No a krom pár flame slajdů všichni víme jak to je.

Takže pro DDho: přidávám omluvu

Závěr: nemám co dodat!
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 08:49:07
avatar
Obr :-D a jeho grafika roku GTX 470 :-D, Obrovi články jsou přeci 100% tvořeny jeho fantasmagorii. :-)
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 10:13:02
avatar
Jenže se bojím, že obr bude mít nakonec pravdu (aspon v něčem) a jelikož u i DD připouští že GTX470 bude mít stejný a lepší výkon jako 5870, a cenu si nV díky neuvěřitelné kampani kterou lidé rozpoutali může dát tak vysoko jak si bude přát(klidně i nízko, zezačátku si pár grafik zadotuje....). Těch několik tisíc kusů zmizi pár hodin po vydání, už jen proto že je to něco nového. A já si nedovedu představit co rozpoutá obr, jeho kampan "měl jsem pravdu" zastíní zřejmě i volby. Nafoukne se jak balon a už hubu nikdy nezavře. Internet bude najednou mnohem horším místem, jelikož nevím mají-li servery dost velkou kapacitu aby pojali tak OBRovské ego (Odhaduji skromě na několik desítek petabytů)
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 12:56:04
avatar
"A já si nedovedu představit co rozpoutá obr, jeho kampan "měl jsem pravdu" zastíní zřejmě i volby" - kazdy clovek, ktory sa aspon trochu orientuje na poli grafickych kariet vie, ze ten schyzofrenik z PCT pravdu ohladne FERMI doteraz v nicom nikdy nemal. Vsetko si cucal z prstu, spochybnoval zdroje inych pricom sam mal tie "zarucene" informacie a kde je teraz? Ten jeho pateticky clanok o "karte roka" musel PCT stiahnut, uz to bolo moc aj na nich. Je to vrchol novinarskeho upadku, pripomina mi to novinarov za komancov, ktori boli ritolezi rezimu a mali z toho materialne a financne vyhody. Verim tomu, ze to iste robi Obermaier. Tazko totiz uverit tomu, zeby pred narodom robil zo seba megaidiota zadarmo (jedine zeby nim naozaj bol).
Bobulák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 14:45:16
avatar
Zadarmo to nedělal - myslím si, že ho někdo z nVIDIA CELKEM SLUŠNĚ DOTUJE.

Ať už je to formou peněz nebo HW. Je to ostuda IT!
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 00:11:08

Musím říct, že jakkoliv nazývaji někteří jedinci tenhle web jako žumpu, tak třeba tenhle článek je proti stejné novince na PCT slabý odvar (i přes 50x větší délku).

Jen jsem se pousmál když jsem četl že redaktor (beztak OBR) napočítal na obrázku několik desítek karet, přičem je tam jedna bedna a od těch ostatních se výrazně liší.
Komentář pod článkem s citací z fóra kde byla postnuta fotka
Informace od autora fotografií:
Citace:
Correction, there are 8 cards per box That's all we have
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 00:26:03

A neznamena potom toto, ze tie krabice neboli prazdne?
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 00:33:19

Já se nebavím o tom jestli byly prázdné nebo ne, připadá mi spíše pravděpodobnější že prázdné nejsou.
Nárážel jsem ale na novinku na PCT kde jsou na 100% plné. Autor článku tam musel být asi dost ožralej, když tam napočítal "pár desítek" karet.
Tou citací jsem narážel na to že podle PCT karet bdue dostnupných desetitisíce, přičem americký sklad jich má 8.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 00:47:32

Ok.
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 09:29:58
avatar
ten článek na PCT nepsal Obr... ale to nic nemění na tom, že ten článek má nulovou informační hodnotu...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 19:26:52
avatar
Tak pod toto se muzu s klidem podepsat. Clovek by pomalu ten pulrok preskocil a usetril si nektere cteni diskuzi apod. Jeste chvili to budeme muset vydrzet do vydani Fermi, ikdyz pak to bude o tom, kdo mel pravdu a kdo ne.
Clovek se muze mylit. A pokud to tak je, tak uvedeni na pravou miru je samozrejmost. Kdo se tedy myli? jiz brzy budeme vdet
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 19:28:34
avatar
ten záver je pekne zhrnutý.

k článku, je to síce len prestrelka medzi PCT a DDW, ale aspoň je veselo.
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 19:31:07
avatar
vyzera to ako Tekken.. zeleny vs. cerveny momentalne na kopacku do ksichtu vyhrava ATI
Tommy2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - souhlasim 2010-03-13 20:21:23

nevim co některý lidi řeší.. máme tu přeci demokracii .. komu se nelíbí co DD píše tak at to nečte, nikdo ho nenutí
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 19:36:20

Mozes dodat nejake linky svetovych webov kde sa hovoti o tych 5000-8000 grafikach pre cely svet? Len nie prosim ta semiaccurate. Skus da nieco ine. Dik. :-)

PS: Ja nespochybujem tento pocet. Ani jnetusim kolko tych grafik bude. Len ma to zaujima.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 19:43:06
avatar
Aaaa náš vrchní demagog .... ta čísla neuvěřejnil první Charlie ale německé weby jako PCGH.de, computerbase atd. Charlie opravdu nemůže za vše ...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 19:56:46

Tak ak ja som demagog tak oproti tebe sa este len ucim. Pokial sa chces zbavit titulu fanATIka tak tento clanok sa dal napisat aj bez emotivnych vylevov nad tym ako si vsetkym ukazal a ze mas aj tak vo vsetkom pravdu. Naozaj nevidim zmysel nad sposobom akym si toto napisal ale je to tvoja vec. Mas pravo si pisat ako chces.

PS: Co sa tyka Charlieho Demerjana tak co sa da podla teba o nom mysliet. Vsetky jeho dnesne clanky su ako cez kopirak z dob pred prichodom 8800GTX a ze to bola dobra karta nakoniec. Jeho slava dneska spociva iba v tom, ze tentokrat ma NV trable a tym padom mu to co pise viacmenej vychadza. Tak malo staci aby bol niekto hrdina.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 19:57:19
avatar
Žádné emotivní výlevy tam nejsou, jen zachycení skutečnosti.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:13:23

Chcel by som sa este spytat odkial su informacie o tom, ze tie krabice na obrazku su prazdne. Nechcem tu vyvolat ziadny flame ani podobnu diskusiu ako na je inom webe na tuto temu takze sa uspokojim s jednou odpovedou a viac sa uz na to pytat nebudem. Len ma to zaujima.
Warder [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:19:15
avatar
No predsa od vas p. Obermaier.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:21:29

Ja nie som Obr. Ale ako vtip dobre.
Warder [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:58:01
avatar
Ak nie si Obermaier tak potom musis byt ten povestny MacGyver ktory spravi aj z h...a bombu.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:00:08

A to som robil kedy?
Warder [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 09:28:27
avatar
To robis vzdy ak sa ovsem nehras na Petra Novotneho a z toho h...a sa nesnazis robit pomazanku.

P.s. Ale uz dost bolo rozkose, dostavam sa na tvoju uroven a tak si idem radsej otvorit sedmicku niecoho dobreho a pozriet v TV nejaky americky komercny gyc. Pekny vecer vsetkym.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:18:00

Vidim, ze sme sa minuli teme. Ja podobne myslienkove pochody ocividne nemam takze nema zmysel dalej pokracovat.

PS: Takze clovek co pouziva vybodkovane slova v diskusii ako ty ide nieco hovorit o urovni inych? Dufam, ze mas menej ako 18. To by sa este clovek nemusel cudovat.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:51:37
avatar
tak tomu sa vseci tesime
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:14:21

Jeeej. Konecne sa zhodneme.
Warder [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 09:27:24
avatar
A to ti mam napisat vzdy v mojom prispevku miesto bodiek ze si cisty PENIS a ze sem chodis len podrypovat a stvat ludi ? Ze si neschopna soplava nula ktora sa len schovava za anonimitu internetu a snazi sa budit dojem serioznosti ?
Ak sa ti nepaci uroven clankov alebo ich autor tak ich jednoduche necitaj.

P.s. Krasna nedelne rano vsetkym a dobru chut k ranajkam.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 10:53:59

A tymto prispevkom si chcel dokazat, ze si lepsi. Napriek tomu ze ja na rozdiel od teba nikomu nenadavam ani nikoho neurazam. To, ze nastvem teba a tebe podobnych len preto, ze si napisem svoj nazor zo mna robi toho pod tvoju uroven? Viackrat som s DDm suhlasil a viackrat nie. Ocividne ja na rozdiel od teba nemam problem diskutovat normalne a bez podobnych invektiv a detskych narazok(to ze si ma nazval pan Obermaier...). Dufam, ze si si urobil tymto prispevkom lepsiu naladu a pekne nedelne rano ti prajem aj ja.

PS: Nevedel som, ze ludia s inym nazorom ta podrypavaju a stvu. Mal by si si zvyknut na to, ze nie vsetci si budu vzdy mysliet to co ty.

Apropo si precitaj tvoje prispevky a zamysli sa nad tym ci ani nahodou do nikoho nerypes. Prikladov mas len pod tymto clankom dost.
Warder [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 15:49:05
avatar
Ano pan Obermaier, ja vam na ten vas FERMI "lep" nesadnem.

P.S. Ty nemas vlastny nazor, len opakujus ako papagaj hlupe keci co si niekde pocul
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 16:19:51

Tvaris sa, ze si nad vecou ale ocividne nie si. To nie je moj problem. Mozno keby si skusil vysvetlit co myslis Fermi "lepom".

PS: Ja mam samozrejme svoj nazor. Len necitam iba PCtuning a DDworld. Kazdopadne pokial chcem podlozit svoje tvrdenia, tak davam odkazy aj na ine weby. To mozme potom o kazdom kto sa bude odvolavat na informacie odinakadial vyhlasit ze nema nazor ale iba verklikuje co kde cital, ze?
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:07:57
avatar
gic sa pise s Y chlapcek.
radsej si otvor slabikar a uc sa gramatiku.
Warder [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 09:30:20
avatar
Synku, ja som otvaral slabikar ked bol cert este mali chlapec a tvoj tatko o tebe ani nesnival.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:07:06
avatar
témeř vždy, vezmeš nějakou věc, překroutíš jí tak aby se ti hodila, často vezmeš to co jsem řekl, vyházíš z toho kontext, aby se ti to hodilo abych vypadal jak ten zaujatý neomylný Fanatik, kterým podle tebe jsem a je to ...

A když se ti to nedaří, vezmeš nějakou hoooodně starou záležitostí a začneš se tu s ní ohánět, i když byla asi 100x vysvětlena a za ty roky se situace hodně změnila ....
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:15:16

Tak ja sa nesnazim z teba robit fanATIka. Velakrat tento dojem navodzujes sam podla toho akym sposobom pises clanky. Vo vela svojich prispevkoch som dal aj odkazy na ine weby, aby som vysvetlil preco si myslim opak toho co pises ty. Ja totiz nerazim cestu dobrej(AMD/ATi) a zlej(NVIDIA) firmy. Take nieco neexistuje. A taky dojem zanechavas prave vo svojich clankoch. Mozno to myslis inak ale na to su predsa tieto diskusie kde sa moze co to vysvetlit.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:33:06
avatar
Já vám kašlu na nějaké rozdělení hodné ATi a zle NVIDIA. Obě společnosti mají 1000 a jednu šanci nám každý den dokazovat, jak to s námi myslí ...

1, obě chtějí naše peníze a ne zrovna málo
2, jak se k nim dostanou je už na nich
3, vy si musíte rozhodnou která se jak chová a co je tedy slušné a co ne

Já vám prostě jen říkám, jak se která společnost chová, to jestli je jedna dobrá nebo zlá nechávám na vás. Zároveň jsem vám ale také asi 1000x řekl, že výrobky za chování společnosti nemohou a podle toho testujeme a doporučujeme ...

vy z toho děláte osobní záležitost že máme rádi nějakou firmu a proto budeme její produkty chválit bezdůvodně více ... ne já. Jediný dojem, který mohu zanechávat je, že si myslím, že do obchodu patří slušnost a i jako zákazník bych se tím měl řídit ... to je všechno.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:38:34

Tak mi povedz po tom vsetkom co si o NV za posledneho pol roka napisal ako mozme verit tvojej recenzii Fermi? Ako mozem vediet, ze si po tolkych negativnych clankoch nebudes chciet iba dokazat, ze si mal pravdu aj ked si sa mohol mylit? Nemyslim tieto otazky v zlom. Ide proste iba o pocit, ktory to cele zanechava. Tot vse.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:44:53
avatar
Vzhledem k tomu, že jsem měl téměř o všem kolem FERMI pravdu, mi spíše přijde divné, proč by někdo věřil někomu, kdo několikrát lhal a ne mě ...

Negtivní články - pokud by ten dotyčný o kom byly nedělal negativní věci, tak by ty články byly pozitivní ... jednoduché ...
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:00:20
avatar
Citace:
Vzhledem k tomu, že jsem měl téměř o všem kolem FERMI pravdu, mi spíše přijde divné, proč by někdo věřil někomu, kdo několikrát lhal a ne ...


preco ti ludia neveria a povazuju ta za fanATIka?
v prvom rade preco mazes prispevky z diskusie ktore dokazuju ze urcite casti clanku niesu pravda? preco davas bany za otazky ktore k clanku patria a stoja za diskusiu?
kazdy prispevok ktory poukazuje na to ze sa v niecom mylis zmazes.

no som zvedavy ci sa na tento prispevok vyjadris alebo to skonci presne tak ako pisem vyssie.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:11:37

Teraz nejde o to v com si mal a v com si nemal pravdu. Viacero veci sa este len ukaze. Velakrat si varil z vody tak ako aj ini co chapem vzhladom na to, ze viackrat proste informacie neboli a tym padom nastupovali len domnieky ako by co mohlo byt. Ide hlavne o to udrzat si urcity odstup bezohladu na to co si myslis. Ok. Nechal som sa aj ja par krat zbytocne uniest, ale mali by sme sa tomu co najviac vyhybat. A hlavne tak ako aj dnes sa uz niekolkokrat stalo, ze si informacie, ktore nemozes dokazat interpretujes sposobom ako keby boli pravda. Teda ak niekoho obvinis, ze prezentuje prazdne krabice tak ty musis dokazat ze prazdne su a nie naopak.

PS: Posledna veta je iba ako priklad. Nesnazim sa dokazat ze v nich nieco je. To nema zmysel.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:13:30
avatar
Nějaký důkaz o vaření z vody v daném čase vzniku těch zpráv? Víš jsou domněky a domněky, některé věci dokázat mohu, problém je ovšem to, že bych vám musel říci odkud ty informace mám a tím bych zadělal některým lidem na problémy a už nikdy bych vám v budoucnu nemohl ty infromace přinést ...

Pak jsou tu domněky, které prezentuji jako domněkny, ne že je to nutně skutečnost. Pokud se ovšem potvrdí z vícerozdrojů, lze je za skutečnost klidně považovat. pořád jsou to ale domněky, pořád o věcech které nejsou na trhu a tak pokud je někdo považuje mylně za reálný obraz produktu, jak přijde na trh, je cvok.

Pak jsou tu věci, které lze interpetovat různě. Zde ctím presumci nevinny, a tedy že dokud někdo nedokáže že to je pravda, pokládám to za nedoložené. To samé je s těma krabicema. indicia naznačují, že jsou prázdné, pokud někdo nedokáže ze prázdné nejsou, jsou prázdné a tudíž je to jen nevinné foto prá prázdných krabic uprostřed nějakého skladu ...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:17:48

Tak potom sa tesim na domnienky, ktore zatial nemozes dokazat ale ukazu sa ako pravdive. Potom si kludne priznam ze som sa mylil tam, kde to tak naozaj bude.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 19:47:52
avatar
Tak to bys zase DDmu křivdil, když se bojíš, aby nezmanipuloval recenzi. Kdyby se ukázalo, že Fermi není tak špatný, myslim že Ddho ego by to ještě uneslo. Jinak s těmi Glumy se zase autor předvedl, někoho kritizuje za urážky apod a přitom se chová úplně stejně. A označení "demagog" je taky fajn, nezaslouží si uživatel zvyšující návštěvnost webu víc úcty? Já chápu DD, že se neztotožňuješ s něčími názory, ale urážet lidi je poněkud novinářsky nekorektní. A teď se hlavně neschovávej za to, že jsi novinář - amatér, to tě neomlouvá.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 20:10:43

Podla teba ja zvysujem navsetvnost tohoto webu? To si nemyslim. Teda ak si to nemyslel iba na moju pritomnost tu.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 20:18:21
avatar
Všichni zvyšujem
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 20:19:43

OK.
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:42:18

Aha, takze proto je 3D od NVIDIE spatne a nyni od AMD/ATI super skvele. Tak proto je podpora vyvojaru her v podani NVIDIE jen marketing a v podani AMD/ATI super skvele. Tak proto je pocitani fyziky pres GPU v podani NVIDIA spatne a zvladne to kdejaky dnesni CPU a v podani AMD/ATI je to super skvele? A to je jen par ukazek z posledni doby.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:57:18
avatar
ÁÁÁÁ demagogické lhaní překrucování v praxi ...

ještě že tu máme článek o 3D na ATI ze včerejška, copak tam DD píše o 3D ala NVIDIA, které přijde i na ATI?

Citace:
Každopádně ačkoliv by na mých 27“, kdyby to byly 120Hz LCD nebo měly polarizační fólii, vypadalo 3D parádně, pořád si myslím, že tam by asi ty rámečky vadili a kromě toho by to byla docela zátěž na oči. Hrát jsem ve 3D zkoušel už několikrát, ale na hraní mě to nikdy nepřesvědčilo, že to ve stávajícím provedení hlavně u technologií jako je NVIDIA 3D a dalších aktivních formátů 3D s aktivními brýlemi, má nějaký význam a budoucnost. Protože hraji několik hodin v kuse a to se 3D nejde. Něco jiného jsou filmy, ty netrvají tak dlouho 2-3 hodiny maximálně a tam ten efekt je fajn. Ovšem IMAX a podobné technologie jsou právě ty polarizační s neaktivními brýlemi. Bohužel většina výrobců, kteří uvažují a pro tento rok uvedou na trh nějaké produkty, se soustředí na navzájem nekompatibilní aktivní 3D.

Závěr: AMD-ATI umí 3D a všechno co nabízí konkurence + něco navíc a neváže se na jednu technologii. Podpora všech otevřených formátů 3D, nikoliv tedy jen soustředění a propagace na nějaký jeden vlastní formát. Snad se konečně objeví jednotný unifikovaný 3D standard, i když je ještě dlouhá cesta k tomu, aby 3D bylo tím, co od něj očekáváme. Zatím sebou nese i dost nevýhod, hlavně, co se týká komfortu používání.


ve zkratce, každé 3D přes aktivní brýle považuji za nepoužívatelnou hovadinu, aktivní 3D na třech monitorech s rámečky obzvlášť. Oceňuji ale to, že se někdo nesnaží o prosazování jednoho typu technologie ale snaží se o standardizaci aby jsme se pohli z místa a nemuseli si neustále hlídat kompatibilitu HW s každým nákupem nové TV, PC, grafiky apod.

to samé se týká i počítání fyziky přes GPU ... nikdy jsem neřekl, že počítání přes GPU NVIDIA je špatně a přes GPU ATi dobré ... jen říkám, že počítat herní fyziku dnes nutně přes GPU je pitomost, když tu máme flákající se CPU a mezery v grafickém provedení her! Klidně vám ty články dohledám a vy mi dohledejte, kde jsem komplexně a v souvislotech řekl, že že počítání přes GPU NVIDIA je špatné a přes GPU ATi dobré ...

očekávám odpověď přesně na výše uvedené, žádné vykrucování a překrucování, jinak vám dám BAN za napadání a FLAME diskusi ...
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:01:43

Paroubek vyhrozuje uplne stejne. Ne opravdu to nema cenu. Koncim.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:19:55
avatar
No nic jiného se nedalo čekat - zase jste si vymyslel něco, co jsem nikdy neřekl a děláte ze mě nco, co nejsem ... jak vás má člověk brát vážně ...

a srovnání s Paroubkem? tím je jen uráží, já po vás chci jen důaz že to co tvrdíte, jsem řekl a kde ... mmáte celý web abyste to našel a dokázal, co chcete více demokratického a svobodného? Já jen BANEM chci ochránit svá práva a slušné lidi před lhářem (pokud svá tvrzení nedokážete) jako jste vy. Nesvazuji vám ruce, máte celý můj web dokázat svá tvrzení v konetextu a ocitovat ty pasáže kde říkám, to z čeho jste mě obvinil ...
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:11:46

Ja nemam zapotrebi neco dohledavat, kdyz to stejne oznacite jako vytrzene z kontextu a za lez a nebo to rovnou smazete.

Opravte si po sobe predchozi prispevek, v navalu vzteku jste napsal neco, cemu neni ani rozumet.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:18:58
avatar
jasně, vy nemáte zapotřebí něco dokazovat, vy můžete lhát jak chcete ....

proč bych to smazal? když najdete tu pasáž kde jsem to v kontextu napsal tak to prostě nemůže být lež a nemůžu to smazat, protože jsem to napsal a svoje věci nemažu ...

Dávám vám celý svůj web k dispozici. Snažíte se opět vykroutit a zamluvit:

Obvinil jste mě :

Citace:
ha, takze proto je 3D od NVIDIE spatne a nyni od AMD/ATI super skvele. Tak proto je podpora vyvojaru her v podani NVIDIE jen marketing a v podani AMD/ATI super skvele. Tak proto je pocitani fyziky pres GPU v podani NVIDIA spatne a zvladne to kdejaky dnesni CPU a v podani AMD/ATI je to super skvele? A to je jen par ukazek z posledni doby.


takže chci ten kornkétní článek kde jsem doslova i v kontextu řekl co tvrdíte, že jsem řekl ....

nevymlouvejte se a dokažte, že jsem ten zaujatý neobjektivní neomylný Fanatik a že nejste vy zaujatý ulhaný demagog ... do toho, mé články jsou vám k dispozici!
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:17:17

http://www.ddworld.cz/aktuality/software/amd-ati-podpori-otevreny-fyzikalni-standard-pokrocila-fyzika-v-bullet-physics-pro-pc-zdarma.html
- ani slovo o tom, ze pres GPU je to zbytecnost. Mam snad dohledat clanek o PhysX?


http://www.ddworld.cz/aktuality/software/amd-spousti-program-amd-gaming-evolved-podpora-hernich-vyvojaru-jako-protip-l-twimtbp.html
- ani slovo o tom, ze je to jen marketing. Mam snad dohledat clanek o TWIMTBP?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:28:13
avatar
Kde je tam ta pasáž o tom, že Bullet, kterému AMD zasponzorovalo jednu technologii pro herní vývojáře, je něco výhradně přes GPU? Pokud vím AMD vyrábí i CPU ;) a zajímalo by mě zda jste v článku došel až sem:

Citace:
Pro herní vývojáře to znamená, další příležitost získat kvalitní herní fyziku zcela zdarma. Bullet je otevřeným formátem, který získává na popularitě a to, že nově obsahuje i pravděpodobně nejpokročilejší simulaci fyziky pevných těles, mu jen pomůže. V současnosti získává Bullet Physics na popularitě. Na rozdíl od HAVOK a PhysX je jediným otevřeným fyzikálním systémem plně funkčním pod OpenCL už dnes a s rostoucí podporou by se skutečně mohl stát tím třetím vzadu, co se bude smát naposledy. Je dobře, že si alespoň AMD neškudlí žádný fyzikální systém pro sebe a neomezuje jeho chod na jiných grafikách nebo procesorech. Takhle nějak si ten vývoj na poli herní fyziky představujeme ku prospěchu nás, hráčů, tak snad to bude brzy v nějaké z chystaných her pořádně vidět.


takže žádný důkaz o tom, že:

Citace:
Tak proto je pocitani fyziky pres GPU v podani NVIDIA spatne a zvladne to kdejaky dnesni CPU a v podani AMD/ATI je to super skvele? A to je jen par ukazek z posledni doby.


Kromě toho každý ví, že standard OpenCL pod kterým Bullet jede funguje všeude, kde je jeho podpora i na NVIDIA takže kde je ten důkaz o tom že jsem řekl to, co tvrdíte?


Citace:
http://www.ddworld.cz/aktuality/software/amd-spousti-program-amd-gaming-evolved-podpora-hernich-vyvojaru-jako-protip-l-twimtbp.html
- ani slovo o tom, ze je to jen marketing. Mam snad dohledat clanek o TWIMTBP?


jasně dohledejte, pokud tam nejdte to kde podle vás tvrdím:
Citace:

ha, takze proto je 3D od NVIDIE spatne a nyni od AMD/ATI super skvele. Tak proto je podpora vyvojaru her v podani NVIDIE jen marketing a v podani AMD/ATI super skvele. Tak proto je pocitani fyziky pres GPU v podani NVIDIA spatne a zvladne to kdejaky dnesni CPU a v podani AMD/ATI je to super skvele? A to je jen par ukazek z posledni doby.


OPĚT SE SNAŽÍTE VYKROUTIT ZE SVÉHO LHANÍ, ODPOVĚZTE NA TO CO MI VYTÝKÁTE A NAJDĚTĚ TY PASÁŽE V KONTEXTU KDE TVRDÍM, CO TVRDÍTE ŽE TVRDÍM ... DOKAŽTE SVÁ TVRZENÍ!
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:58:26
avatar
Citace:
OPĚT SE SNAŽÍTE VYKROUTIT ZE SVÉHO LHANÍ, ODPOVĚZTE NA TO CO MI VYTÝKÁTE A NAJDĚTĚ TY PASÁŽE V KONTEXTU KDE TVRDÍM, CO TVRDÍTE ŽE TVRDÍM ... DOKAŽTE SVÁ TVRZENÍ!


presne za toto som dostal asi vsetky bany od teba. poukazal som na pasaze v ktorych sa mylis, napisal som ako to je, dal dokaz. BAN.
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:17:37
avatar
Citace:
Já jen BANEM chci ochránit svá práva a slušné lidi před lhářem (pokud svá tvrzení nedokážete) jako jste vy. Nesvazuji vám ruce máte celý můj web to dokázat ...


clanok o tom ako nvidia reagovala na sabre pc a obchody ktore zverejnuju ceny a umoznuju predpredaje oznacila ako nelegitimne. ty si to vyhlasenie v originalnom anglickom zneni v clanku nevzerejnil navyse si ho prelozil zle.

v prispevku som ti napisal ze je to zly preklad a napisal som presny preklad plus som pridal aj vyhlasenie v originalnom zneni.
ten prispevok si zmazal a dal mi ban.
klamal som? nedokazal som svoje tvrdenie?
cize aky bol dovod banu?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:29:14
avatar
nemáte ho tak náhodou z minula z pod jiné přezdívky? Co?
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:39:29
avatar
hento bol prvy ban co som tu dostal takze asi tazko.

cize mohol by si mi vysvetlit za co ten ban bol?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:43:05
avatar
asi jsem si spletl IP adresu, sorry
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:45:03

Ha, ha, ha. Takze tady se davaji BANy za IP adresy? Hmmmmmmmmmmmm.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:48:16
avatar
no pokud má někdo registrovaných 30 nicků a pavidelně porušuje pravidla .... BTW: zase se snažíte vykroutit se s dokázání toho, že jsme ten zaujatý neobjektivní neomylný fanatik a tvrdím, co tvrdíte:

Citace:

ha, takze proto je 3D od NVIDIE spatne a nyni od AMD/ATI super skvele. Tak proto je podpora vyvojaru her v podani NVIDIE jen marketing a v podani AMD/ATI super skvele. Tak proto je pocitani fyziky pres GPU v podani NVIDIA spatne a zvladne to kdejaky dnesni CPU a v podani AMD/ATI je to super skvele? A to je jen par ukazek z posledni doby.


nedivte se, že létají BANY když se tu člověk musí potýkat s lhářema jako jste vy (když nedokážete svá tvrzení, že doslova tvrdím v kontextu co tvrdíte).
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:55:07
avatar
ohladom kariet 260/275/285 GTX vs ATI 48xx.
pisal si ze to bol prepadak pre nvidiu ako sa snazila konkurovat a tak podobne. pastol som zdroj (steam) a precentualnom zastupeni tychto kariet u uzivatelov steamu.
rozdiel bol okolo percenta tak som pukazal nato ze to vobec nebol taky prepadak ako si pisal.

znova som bol zmazany a zabanovany. porusil som aj tu pravidla?
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:46:23
avatar
no keby to bolo poprvy krat.
ja som nikdy v diskusii nikoho nenapadal ani sa som sa nechoval nepekne. napriklad ban za diskusiu ohladom cien.

stale prezentujes v clankoch ceny ktore zverejnil sabrepc.
este dnes som podotkol ze tie ceny budu pravdepodobne nizsie kedze som nasiel viac zdrojov ktore hovoria o cenach 399 a 499 $
taktiez si ma zmazal a zabanoval.
znova nevidim dovod preco.
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:49:47
avatar
IP?
tak prvy ban si mi dal za hento ohladom prekladu.
inokedy som sa logol znova nieco som napisal pozrel si IP a dal ban znova lebo predtym si mi dal neopravnene ban?

ako som povedal nikdy som sa nechoval v diskusii nevhodne. ak som povedal nieco zle omluvil som sa. ale pokazde som dostal ban za to ked som pokazal na nejaky omyl v clanku alebo som sa spytal na nejaku cast co sa mi zdala nejasna.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:53:01
avatar
Za poukázání na omyl jsme nikdy ban nikomu nedal. BAN udílím za soustavné porušování pravidel diskuse, vyvolávání flame a napadání ostatní i autorů webu či uvádění lží atd.

Kromě toho BAN udílím ti tehdy, když něko ban dostane a má tu drzost se zaregistrovat pod jinou přesdívkou .... kdybych do dovolil ban zdtrácí význam, že?
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:01:55
avatar
DD ja ta nechapem, ze s debilom dokazes tak dlho drzat krok?! je to provokater, o to mu ide.. znechutit ti sirenie PRAVDY!!!

ja som si zapamatal jedine, co hovori Platon:

"Žijeme vo zvláštnych časoch, kedy mladí i starí sú vzdelávaní v klamstve a ten, kto sa odváži povedať pravdu, je nazývaný šialencom či bláznom." Platón, 320 p.n.l.
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:08:58
avatar
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:09:11
avatar
To je schválně, jsou lidé ,kteří mě pomlouvají na jiných webech, vytrhávají věci z konextu a tvarují je tak, aby se jim to hodilo a tvrdí, že tvrdím co tvrdí. Tohle je zcela zářný příklad toho ... a jak vidíte, není schopne dokázat, že to co říká je skutečně pravda, a že to co tvrdí, že tvrdím je skutečně to, co říkám ve svých článcích v souvislostech a kontextu. ...
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:09:00
avatar
prvy krat co som sa zaregistroval si mi dal nepravom ban (co si uz priznal a aj sa za to ospravedlnil). a vyzera to tak ze od tohto momentu mi davas neustale bany.
hore som zrekapituloval prispevky za ktore si mi taktiez dal ban a neni na nich nic co by porusovalo pravidla.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:10:48
avatar
Sorry je to prostě ten případ že za opakovanou registraci po udělení banu následuje autmaticky ban ... tak tě te´d nechám na pokoji no ;)
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:16:38
avatar
Citace:
jak vidíte, není schopne dokázat, že to co říká je skutečně pravda, a že to co tvrdí, že tvrdím je skutečně to, co říkám ve svých článcích v souvislostech a kontextu.

Citace:
Sorry je to prostě ten případ že za opakovanou registraci po udělení banu následuje autmaticky ban ... tak tě te´d nechám na pokoji no ;)


okej berem.

ale ak ti to nebude vadit, vsetky moje nasledujuce prispevky si pudem ukladat aj s celou diskusiou aby to nebolo vytrhnute z kontextu a tak pripadny dalsi ban ci zmazany prispevok bude jednoduhsie odpostatnit.

prajem pekny zvysok vecera.
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:25:04
avatar
RadX - to musi byt hrozne, ked si utiekol z ustavu, co?
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 16:25:41


DD ty si borec .... asi sem si spletl IP adresu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 16:30:20
avatar
končila jiným číslem než jiná ;)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 16:33:06

To tak velakrat u roznych IP byva, ze koncia inym cislom.
Ego [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:50:03

Pokud bych si měl vybrat mezi tím jestli jsou plné či prázdné, tak si zvolím prázdné protože to je to jediné co z obrázků vidím.
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:52:24

Ty vidis dovnitr krabice? Hmmmmmm.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:56:52
avatar
A TY?
Bobulák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:29:46
avatar
Z filmu: Kurvahošigutentág - vaši piču sem taky neviděl a věřím, že jí máte

Pokud jsem "svým" výrokem někoho urazil - omlouvám se a napište mi - smáznu to.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:07:43
avatar
a nějaký důkaz, že jsou plné? 6 krabic v jedné nové krabici s hromadou jiných krabic okolo vám stačí abyste o tom diskutoval, jak lacině se dá dělat marketing ....
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:04:45

Ja nikde "6 krabic v jedne nove" nevidim. Vy ano?

Marketing?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:08:33
avatar
A plodná diskuse o prázdných krabicích pokračuje ... omlouvám se 5 krabic. Strašně důležitý kolik těch prázdných krabic na tom obrázku je .... evidetněn když jich tam bude míň budou ty karty pomalejší, být vámi, tak v obchodě chci vědět z jakého balení ta která grafika pochází ...

Chcete dále spamovat diskusi?

EDIT: Pardon vypadlo mi písmenko ... budeme o tom taky diskutovat? Jistě by to byla stejně plodná diskuse jak o těch krabicích ...
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:08:54

No jo, no, cislo sem, cislo tam, jako by se nic nestalo.

Proc porad pisete o prazdnych krabicich, jako by to byl fakt? Stejne tak tam muzou byt zeleni zabaci.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:21:40
avatar
nebudou, jsou prázdné ... chybí tam evidentně (záruční) přelepy že nebylo s balením manipulováno, které brání otevření krabice - jsou to ty, které musíte přeříznout, abyste se do krabice dostal ... proto ta jedna krabice leží tak, aby to nebylo vidět. Ten kdo to fotil věděl moc dobře, co dělá Ta fotka má jen vzbudit nějaké zdání a to se zjevně daří ... navíc takovéto fotky u se u jiných produktů neobjevují ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:24:58
avatar
aby sme tam videli, jestli jsou nekde prelepy, tak by sme potrebovali fotku v trochu vetsim rozliseni. nevim proc by navic nekde na mistech, ktera jsou na fotce videt mel byt prelep. a ten kdo to fotil chtel asi vyfotit predni stranu te krabice...dystak obvolej ty svoje cinske zdroje, nekdo by toho fotografa mohl znat, a at mu reknou at priste vyfoti teda detail tech prelepu
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:46:50

Jasne, takze jsou prazdne a basta. S Vami proste diskuze neni mozna, VY mate vzdy pravdu.

A kdyz je fotka z jineho pohledu kdy ani neni mozne videt ten prelep, tak je to dukaz toho, ze tam neni.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:48:46
avatar
Vyřešíme to jednoduše ... prázdné jsou dokud někdo nedokáže, že tam ty grafiky jsou, protože nevím jak vy, ale mě ta krabice nezajímá já chci to co je vevnitř ....

Právě proto je tu ten článek, aby ukázal nesmyslnost diskusí nad krabicemi ... jen jsme nečekal, že ty diskuse začnou i tady
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:21:51

A proc by neslo prohlasit, ze nevime jestli jsou plne nebo prazdne?

Edit: Tak co, uz nemate slusnost odpovedet na navrh, ktery jediny je objektivni?
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:01:20
avatar
toto som sem uz dnes pisal. co sa stalo?
prispevok bol vymazany.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 13:59:56
avatar
pořád dlužíte odpoveď:

Citace:
Kde je tam ta pasáž o tom, že Bullet, kterému AMD zasponzorovalo jednu technologii pro herní vývojáře, je něco výhradně přes GPU? Pokud vím AMD vyrábí i CPU ;) a zajímalo by mě zda jste v článku došel až sem:

Citace:
Pro herní vývojáře to znamená, další příležitost získat kvalitní herní fyziku zcela zdarma. Bullet je otevřeným formátem, který získává na popularitě a to, že nově obsahuje i pravděpodobně nejpokročilejší simulaci fyziky pevných těles, mu jen pomůže. V současnosti získává Bullet Physics na popularitě. Na rozdíl od HAVOK a PhysX je jediným otevřeným fyzikálním systémem plně funkčním pod OpenCL už dnes a s rostoucí podporou by se skutečně mohl stát tím třetím vzadu, co se bude smát naposledy. Je dobře, že si alespoň AMD neškudlí žádný fyzikální systém pro sebe a neomezuje jeho chod na jiných grafikách nebo procesorech. Takhle nějak si ten vývoj na poli herní fyziky představujeme ku prospěchu nás, hráčů, tak snad to bude brzy v nějaké z chystaných her pořádně vidět.


takže žádný důkaz o tom, že:

Citace:
Tak proto je pocitani fyziky pres GPU v podani NVIDIA spatne a zvladne to kdejaky dnesni CPU a v podani AMD/ATI je to super skvele? A to je jen par ukazek z posledni doby.


Kromě toho každý ví, že standard OpenCL pod kterým Bullet jede funguje všeude, kde je jeho podpora i na NVIDIA takže kde je ten důkaz o tom že jsem řekl to, co tvrdíte?


Citace:
http://www.ddworld.cz/aktuality/software/amd-spousti-program-amd-gaming-evolved-podpora-hernich-vyvojaru-jako-protip-l-twimtbp.html
- ani slovo o tom, ze je to jen marketing. Mam snad dohledat clanek o TWIMTBP?


jasně dohledejte, pokud tam nejdte to kde podle vás tvrdím:
Citace:

ha, takze proto je 3D od NVIDIE spatne a nyni od AMD/ATI super skvele. Tak proto je podpora vyvojaru her v podani NVIDIE jen marketing a v podani AMD/ATI super skvele. Tak proto je pocitani fyziky pres GPU v podani NVIDIA spatne a zvladne to kdejaky dnesni CPU a v podani AMD/ATI je to super skvele? A to je jen par ukazek z posledni doby.


OPĚT SE SNAŽÍTE VYKROUTIT ZE SVÉHO LHANÍ, ODPOVĚZTE NA TO CO MI VYTÝKÁTE A NAJDĚTĚ TY PASÁŽE V KONTEXTU KDE TVRDÍM, CO TVRDÍTE ŽE TVRDÍM ... DOKAŽTE SVÁ TVRZENÍ!
Darkmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 00:54:12
avatar
Presne tak nesmyslne clanky o krabicich a samozrejmne aby se DD nezapojil se svojim clankem o krabicich. Samozrejmne v clanku nesmi chybet. Jinak to jak je Nvidia spatna a ATI dobra a fermi nanic, davej prosim pod tlustopu caru, nevim proc to cist porad dokola v kazdem 2 clanku tady.
Dekuji
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:17:16
avatar
dukaz ne, ale spoustu logickych duvodu proc prazdne nejsou. ty si tady zadnej duvod proc prazdne jsou nerekl. a ani to odkud to mas, ze jsou prazdne...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:27:40
avatar
ehm, kde je psáno, že ta krabice někam šla??? prostě to někdo narafičil v prázdnym skladu takhle a vyfotil a vy to berete jako důkaz něčeho, o tom celá ta poznámka o diskusi na krabicemi je ....

Jenom idiot může tuhle fotku pokládat za nějaký důkaz, že v tom jsou vůbec nějaké grafiky a něco vypovídá o dostupnosti. Proč na té fotce nejsou grafiky samotné? proč jsou tam jen krabice? když ani jedno evidetnně není tajné ...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:31:10

O dostupnosti to samozrejme nehovori nic. Ale ani o tom, co je v tych krabiciach. Ale slubil som, ze sa uz ku krabiciam vyjadrovat nebudem tak uz mlcim. :-)
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 13:59:02
avatar
To je krabica, v ktorej je len karta. Potom je ešte druhá s príslušenstvom a tretia s vodným chladením.

Ako bonus je priložený softvér na správu domácich účtov za elektrinu a vodu.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 15:17:21

J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:38:17
avatar
ale ja to neberu za zadnej dukaz o dostupnosti nebo neco podobnyho...o nicem takovym tu snad ani nepisu a fotka s par krabic s fermi grafikama ani zadnym takovym dukazem byt nemuze. tohle si spis vyrikavej s obrem...

ja jen nevidim zadnej logickej duvod proc by meli byt ty grafiky prazdne. a ze by nejakej zamestnanec si jen tak slozil par krabic a takle je vyfotil mi prijde taky dost nepravdepodobne...

a co se tyce jeste toho odesilani...vedle te otevrene krabice jsou videt jeste dalsi dve podle vseho uplne stejne a ty uz jsou zalepene a prevazane a nejpravdepodobneji s adresnim stitkem (rameceke pro nej je trochu hure videt i na te otevrene krabici). podle toho tedy predpokladam, ze fermi dava do prepravnich krabic urcenych k odeslani....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:43:33
avatar
já se z tebe zblázním ... tou fotkou a tím článkem jsem chtěl poukázat právě na podobné diskuse ... situace je zjevně ještě zoufalejší než jsem si myslel ....
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:56:13

Ano napisem pod obrazkem jste opravdu chtel ukazat nesmyslnost takovych diskuzi.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:57:36
avatar
tak priste, az neco podobneho budes chtit zase udelat, neprezentuj svoje nelogicke domnenky jako fakta...
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:55:51
avatar
ma vobec zmysel sa bavit o krabiciach ? chcete nieco vyvodzovat ? povedzte mi jeden dovod preco sa o tom bavit ... bolo tu naznacene, ze sa z toho neda vyvodzovat nic, a moze ich tam byt aj xxy
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:00:15
avatar
ja bych ani necekl, kdyby tady DD netvrdil, ze jsou ty krabice prazdne a pritom to nema jak dokazat a nemuze svuj nazor ani nejak smysluplne obhajit.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:39:22
avatar
no ale problem nie je to ci sa da obhajit to, ci su tie krabice ozaj prazdne alebo nie, ide o to aky zmysel ma uverejnenenie tej foto tych krabic ... vzdy som sa drzal kreda, ze dobre veci reklamu nepotrebuju, a toto mi pripada ako reklama toho ze gtx4xx bude dostatok, ak by to tak naozaj bolo, naco by im bola tato reklama ? ja osobne na veci typu "uniklo" neverim. ak mam nieco, co idem predat dost nato aby som na tom aj zarobil, cize obe strany by mali byt spokojne(predpoklad, ze kazdy vie do coho ide) tak to proste predam bez zbytocnych reci a "uniklych" foto ... vsetko ostatne mi smrdi podvodom.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 19:39:30
avatar
Zajímavé informace, ale zbytečně dlouhé. Hodně toho bylo řečeno dávno.

PS>DD, smiř se s tím že jsou tu jak milovníci zelené barvy tak červené. Zkus si udržet od tohoto "hádání" odstup. Píšeš velice dobré články ale možná by to chtělo trochu zklidnit emoce.

PSS>Osobně tak nějak nechápu co je na tomhle všem tak zvláštního že se kolem toho tak mluví vč. urážek(narážka na obra). Ano, vychází nové GPU od nvidie a co jako? Já se o nové technologie včetně téhle zajímám taky ale pořád jde jen o věc která zjednodušeně slouží ke akceleraci 3D grafiky. Neléčí rakovinu a jiné nemoci.

PSSS>Já třeba poslouchám vážnou hudbu, konkrétně mám nejradši skladby od Fryderyka Franciszka Chopina. To co tenhle člověk dokázal vytvořit za svůj poměrně krátký život je úžasné, stejně jako jeho dokonalé klavírní skladby. A taky se nikde nenavážím do POP Star jak nejsou proti němu ubohé(i toto srovnání se mi hnusí).

Neberte z toho co jsem napsal nic osobně, vychází to z mé nas*anosti na tuto situaci kdy diskutující ze sebe dělají hlupáky(Brát obecně prosím).
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:25:32
avatar
DD je to hodně dobře napsaný, člověk se u toho i zasmál...

Nejhorší na tom je, že se postupem času ukazuje, že si měl o Fermi pravdu Ty (resp. Tvoje zdroje). Docela by se mi líbilo, kdyby měl pravdu Obr a fermi karty byly na trhu cca 2 měsíce a cenová válka by jela na plno...
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:16:45
avatar
Omg.. uz i tady clanek na tema "Fermi krabice"

Pripada mi,ze jste se za posledni pulrok vsichni
novinari/blogisti docista zblaznili na tema Fermi.

Ja se teda na GTX4xx tesim,ale koukat se,jak se tyhle "informace" (okorenene trapnymi osobnimi utoky) siri z jednoho webu na dalsi,je uz prinejmensim usmevne..
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:15:58

To by me zajimalo, ktery magor vymyslel tu bajku o prazdnych krabicich? Odkdy si vyrobce karet nechava posilat uz slozene krabice???
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:26:01
avatar
to by me taky zajimalo nikdy v zivote sem nevidel nikoho takle odesilat prazdne slozene krabice, kdyz rozlozene zaberou mnohonasobne mene mista a usetri se tim. mozna je ale inno3D vyjimka a prorazi s timto novym trendem
ITkrysa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:31:07

Jj, maji ted novy nazev firmy - inno3D, rozvoz vzduchu, s.r.o.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:50:16
avatar
ty krybice okolo jsou zjevně jiné než ta otevřená s těmi krabicemi uvnitř a to že někdo složí 6 krabic narve je do jedné velké stačí k tomu aby se o tom diskutovalo ...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:54:00

Tak to uz hladame aj taketo blbosti? Bez ohladu na to ci tie krabice prazdne su alebo nie? Urcite by som to na zaklade tohoto nedaval rovno do nadpisu clanku. Ale ako chces.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:56:36
avatar
zcela dokládá tu zoufalost kolem FERMI ... situace je tak špatná, že se musí mluvit i o krabicích - O TOM JE ŮŽ ČLÁNEK A EVIDENTNĚ JSME TREFIL HŘEBÍČEK NA HLAVIČKU... nedivil bych se, kdyby se do kladných bodů u FERMI zapiSOvali na některých webech i ty pěkné krabice ....
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:59:30

Citace:
nedivil bych se, kdyby se do kladných bodů u FERMI zapiSOvali na některých webech i ty pěkné krabice


Tak by sme zasa videli nieco nove nie?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:11:14
avatar
vsak to je uplne jasne ze ty krabice okolo jsou jine nez ty uvnitr ty barevne krabice jsou s grafikama a pujdou na pulty a do skladu. ty velke lepenkove krabice jsou normalni prepravni ve kterych muzou chodit ty grafiky na sklady apod. na te jedne z boku jde tam videt i kus stitku nejspise s adresou. postou a prepravnima sluzbama se vzdy prepravuji originalni (ty barevne) krabice ve vetsich lepenkovych, aby se ti ta originalni krabice neposkodila. kdyz si ty objednas grafiku s eshopu ona ti snad prijde ta originalni krabice s nalepenym stitkem s adresou? ja myslim ze ne...aspon me tedy vzdy HW prisel ve vetsi hnede lepenkove krabici i kdyz to byla treba jen mys.

jestli se ty krabice takle odesilaji nekam, tak je uplnej nesmysl aby byly prazdne. pokud chce nekdo odesilat jenom samotne krabice tak se vzdy posilaji v rozlozenym stavu, protoze ono se i za objem plati. ale to je asi pro tebe novinka co?a diskutovat se o tom da, kdyz tu nekdo jako ty zacne placat nesmysli...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 20:35:43
avatar
Jaro přichází. Sněhové závěje tajou. Zanedlouho přijde nvidia se svojí výkonnou grafikou co určitě překoná staré grafiky GTX. Čekání skončí. Nekonečné a nikam nevedoucí diskuze o výkonu a spotřebě fermi skončí. I 5000 kusů je víc než 0. Přežil jsem to nekonečné čekání (těch pár dnů do uvedení je v pohodě). Svět je krásný. Chce to optimismus .
Ego [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:10:04

Já zase nevidím jediný důvod myslte si, že jsou plné, když jediné co lze na obrázcích vidět jsou ony krabice. Pochybuji, že výrobci karet mají ještě další linky na skládání/lepení krabic(to vše má na starosti externí firma).
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:14:56
avatar
a ja pochybuju ze na doprave slozenych krabic budou platit o 95% vice nez co by zaplatily za krabice rozlozene jestli vubec nekdo prazdne krabice nekam odesila...spis bych rekl ze z tovarny "vyjizdi" uz grafiky v krabicich...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:25:44
avatar
ehm, kde je psáno, že ta krabice někam šla??? prostě to někdo narafičil v prázdnym skladu takhle a vyfotil a vy to berete jako důkaz něčeho, o tom celá ta poznámka o diskusi na krabicemi je ....
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:06:47
avatar
Aj nekonečné more má svoje brehy, bezbrehá je len ľudská hlúposť.
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ehm 2010-03-13 21:25:06
avatar
DD,
Citace:
Poznámka: vyrobit 40 000 karet (jader) HD 5800, které byly na trhu při svém uvedení, trvalo 3 měsíce a to měla ATI 40nm výrobu v podstatě sama pro sebe a v podstatě vyráběla jen ten RV870 čip, který je navíc o 150mm2 menší než GF100. Vyrobit tedy něco kolem 10 000 GTX 470/480 grafik za měsíc není v jejich situaci zase tak špatné číslo, hlavně je ale reálné.

To radsi uprav/odstran, protoze 40 nm vyrobu mela od zacatku spise Nvidia, az s uvedenim novych 40nm linek (ktere mela "booknute" AMD) koncem listopadu se postupne (a pomalu) zlepsila po vanocich dostupnost Evergreen karet. I takhle se da bojovat proti konkurenci a pokladam to za normalni obchod, proste kdo driv prijde a podepise kontrakt, ten vyhrava.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:34:16
avatar
Krabice a zase krabice, a přitom stačilo tak málo, stačilo tu grafiku vyndat a nafotit, teda pokud tam nějaká byla, je mi to celkem jedno, já se jen bavím tou diskuzí.

A nejlepší nakonec - OBR vyhlásil grafiku roku a to GTX 470 a proč? Na základě testů z Unigine bechmarku kde GTX 470 poráží HD5870 o 3 FPS se slovy, že ve hrách to dopadne stejně, dále pak bude cena o 2000kč nižší jak HD5870 a proto by se měla stát grafikou roku. Je ten člověk normální no řekněte, já už se fakt těším až ty grafiky vyjdou, to bude pak konec takových blbů typu OBR
struhanka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ? 2010-03-13 21:40:24
avatar
Nechcem nikoho strašiť, ale práve som sa dozvedel že síce kariet fermi bude naozaj dosť až priveľa, ale nebudú takmer žiadne krabice. Totiž krabicová továreň v Pchjonjangu má problémy s kartónovou linkou.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 21:46:03
avatar
tak tohle rozseklo diskusi
dummy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:26:21
avatar
budou se prodávat i lite verze bez krabic? pak by byly levnější a já bych dal přednost GTX480 před 5970 4GB
Dadakk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmm 2010-03-13 21:44:54
avatar
libi se mi clanky na ddworld. ze zacatku mi to tu prislo silne fanaticke, ale postupem casu a hltani clanku me zacina ujistovat fakt, ze tu je hola realita a ne kybl marketingu okorenenej snuzkou kecu. Hold Ati rulezZz..

btw: kdy uz bude konecne HD5870 2GB. nejlepe Asus R.O.G ?
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:11:42
avatar
ATi is dead baby, ATi's dead Ale tve procitnuti je jen zdanlive, to je jen zmena postoje ;)
Dadakk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2010-03-14 00:51:21
avatar
no jeste v Listopadu jsem si rikal, jak Nvidie vylifruje na Vanoce "super Fermi" a ja si udelam radost. Ale po par mesicich a x clanku jsem se zacal ujistovat v tom, ze Fermi je peknej prusvih a ve valce cena/vykon/spotreba to zrejme projede na plny care.
MAUS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - krabice 2010-03-13 21:53:35
avatar
Ta kartonová krabice vypadá jako čerstvě složená(nikde žádná lepenka a tak mam z ní dojem, že je nová). Ty krabice ,,s kartama'' nemlich to samý, jsou takové nějaké pootevřené, (protože jsou lehké?Takže vypadají jako čerstvě složená krabice). Takovýto dojem to na mě má, ale je to pouze subjektivní pocit, který mám při pohledu na fotku. To nemusí znamenat, že někdo převáží vzduch, ale jen to, že se někomu podnikavému a se smyslem pro humor, a který pracuje ve skladu, dostaly do rukou tyto obaly, tak je složil a senzace je na světě. Možná i za tu fotku něco dostal
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:04:28
avatar
Jak malé děti.Za pár týdnu se vše vyřeší a bude klid.U Nvidie budou muset zase začít makat.
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DD ty ses ale optimista 2010-03-13 22:20:24

"V zemi, kde 30% lidí volí populismus, jasné lhaní a přehánění a to nejhorší z lidských vlastností, a nechává si dobrovolně lidově řečeno kálet na hlavu den co den"
jen 30% ??? to nemyslis vazne, podle poslednich pruzkumu verejneho mineni bych rekl ze je to neco mezi 60-75% ;)
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:35:31
avatar
Je to pěkná agitka. Tu oranžovou sortu lidí bytostně nesnášim. Bohužel, ta modrá je jen o 33% lepší. Taky ji vedou samý křupani a gauneři.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:42:01
avatar
klid
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:16:54
avatar
Taky tak klidnim pejska, kdyz steka... KLIIIIID

Pro me za me agituj, mame podobne nazory. Zajimalo by me, zda ten dobrak, ktereho tato myslenka napadla (pokud to neni jen nejaka jedovata slina) vedel, na jakem zasadnim problemu si vetsina modernich zemi pri podobnych eskapadach vylamala zuby.

Technicka realizovatelnost/financni nakladnost. Zakony se daji priohnout, ale kdyz to bude stat moc krejcaru, tak to proste neprotlaci.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 22:46:45
avatar
Abych to trochu odlehcil. Ten paletak je z firmy Belet Vejprty, takovej mame i na sklade. Takze nejspise fanousek nVidie si udelal doma navrh krabice a pak to takhle nafotil. Opet je o cem mluvit
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:12:28
avatar
Koukam že dnes je dobrý den na flame članky nejdřív o politice a teď tohle
Osobně se těšim hlavně na GTX470 kterou mam jako kandidáta na koupi v létě. Teď to doklepu s GF9400 (na strategie stačí) a v létě se uvidí podle náročnosti her na Ram kterou vemu - zamlouvá se mi tahle NV nebo OC HD5870 s 2GB. A doufam že už nejaký dvougigový budou, teď je to bída
tienovlas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - KRABICE na pctuningu 2010-03-13 23:23:30

Martin Petrška a jeho jediný článok na pctuningu.No čo myslíte nie je to Obr? Odkaz
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:33:33

Kód:
..je 20-25%, takže reálně je maximem 240 000 - 300 000 GF100 čipů měsíčně!..
Nechci vypadat jako šťoural, ale nemá tam být "Za rok?"
Jetel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:43:29
avatar
DD by měl dostat ban za vyvolávání flame. nVidii špičkuješ pěkně, jen co je pravda. Není to ale jednoduše pod tvojí úroveň? Proč se obhajuješ před lháři a šmejdy? Myslím, že to nemáš zapotřebí. Víme, že tvé informace jsou často pravdivé, proto to tu lidi čtou. Podobné články mě ale odrazují od čtení DDworldu. I když je tohle uživatelský magazín, nepiš bulvár. Věřím, že nejsem jediný, kdo je podobného názoru.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:47:09

Firma která má vyrábět daný typ VGA (zvlaště tento!!) by měl v předstihu dostat celý návrh od nVidie v předstihu. Připravit linku není jen tak. To neunikla přesná informace? I když např. Asus teď vyrábět nebude, musí připravit výrobu, nasmlouvat dodávku komponentů přesně daných parametrů (i krabic na kartu).
free.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-13 23:51:16

DD moc Ti fandím, nedej se
Adriano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 02:13:32

Tento Web som nasiel nedavno a velmi rad sa sem vraciam
Dobra praca...
Warder [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 09:40:15
avatar
A na PCT dalsi prazdny PR clanok len aby bolo spomenute slovo FERMI.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 10:01:58
avatar
DD je ako Dr.House. Každý ho nenávidí a odsudzuje, ale v konečnom dôsledku má vždy pravdu. Potom ho nenávidia a odsudzujú ešte viac.
xeq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 10:10:30

tak toto uz neni normalne DD. Odkial vies ze su tie krabice prazdne ? Vnutorny hlas ? No kazdopadne je to jedno, mam v PC ati a aj ked nvidiu moc nemusim tak teraz dufam ze bude _hodne_ vykonna aby ti to zavrelo hubu. Aj ked podla mna sam neveris tym clankom co tu pises, je to cista demagogia.
xeq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 10:17:19

Citace:
jasné lhaní a přehánění a to nejhorší z lidských vlastností, a nechává si dobrovolně lidově řečeno kálet na hlavu den co den, se ani není moc čemu divit. Naštěstí tu alespoň na poli HW a IT máte nás, DDWorld, který se vám snaží tak říkajíc na plnou hubu říkat věci tak, jak jsou. Bez příkras, bez zatajování a v souvislostech, i když je to někomu nepříjemné. Současná situace nás jen vede k přesvědčení, že je to potřeba. Jsme prostě jen uživatelé a nezajímá nás marketing oko


Niesi clenom KSS(KSČM v ČR) nahodou DD ?
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 10:24:00
avatar
Nadávať na ostatných to hej, ale tak primitívnu vec, ako dať dve príspevky do jedného, je už nad tvoje IQ hojdavého koníka.
xeq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 10:29:36

Prepac ale je mi to u .... co si o mne myslis A tie prispevky ? No a co tak som napisal dva to mi je jedno tiez chacha.

IQ 139 btw.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 12:05:48
avatar
No vidíš, že si rozumieme. Ty to máš v riti, my ťa máme v riti, tvoje príspevky máme v riti... Ti natiahli internetovú prípojku na psychiatriu?

IQ 13,9 sa píše s čiarkou btw.
AdamekL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 13:09:05

Proč píšeš my? Už si to asi chytil od DDho, který taky zásadně mluví plurálem. Nebo si myslel Ty a DDho sekta?
Tenhle web je vážně srandovní. Vy jste vážně ovce.
Všechna čest lidem, kteří mají rádi ATI a AMD a nenechají se krmit těmi DDho žvásty a lhaním a plnou pusou nechytají ty jeho slovní průjmy.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 13:16:50
avatar
Ja fandim AMD/ATI a nemam pocit ze ma DD krmi zvastami a myslim si, ze ma v tom co tvrdi ohladne Nvidie pravdu. Nazyvat niekoho fanAtikom len preto, ze opodstatnene kritizuje, je hlupe. Naopak, fanatik je ten, co je v situacii ze taha za kratsi koniec, pricom nema nic konkretne coho by sa chytil, nema jediny rozumny a obhajitelny argument a aj napriek tomu ide oznacovat druhu stranu za neobjektivnu a fanaticku. Presne v tomto stave sa teraz nachadzaju fanusikovia Nvidie.
AdamekL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 13:33:03

Hele, já už znám ty jména DDho "jen tak dál" přisluhovačů skoro nazpaměť. A po těch letech a několika banech už fakt nemám náladu hledat nějaké argumenty.
Ale jak jsem napsal, každého člověka co má rád AMD-ATI a přesto dokáže DDmu oponovat si vážím. Vy ostatní jste prostě ovce a měli by jste si změnit avatary na OVCE 001 - OVCE 999.
Protože to co tu DD předvádí už několik let a vy mu to bezmezně žerete .. je fakt už jenom k smíchu.
Což je taky jediný důvod proč sem chodím.
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 14:11:09
avatar
Obal môže byť z najhoršieho hovna, to však nič nemení na skutočnosti, že jadro je destilovaná pravda.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 13:58:10
avatar
A co předvádíte vy?

Požaduji důkaz:
Citace:
Tenhle web je vážně srandovní. Vy jste vážně ovce.
Všechna čest lidem, kteří mají rádi ATI a AMD a nenechají se krmit těmi DDho žvásty a lhaním a plnou pusou nechytají ty jeho slovní průjmy.


určitě nějaký máte, když mě tu tak nevybíravě napadáte ... pokud ne, je to žádnost o BAN za napadání ...
AdamekL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 14:18:54

Nevybíravě napadáte? Pořád nade mnou vedeš 2 : 0 na magory, tak ze sebe pořád nedělej toho slušňáčka. Osobně jsem byl svědkem tolika drzostí a napadání s Tvé strany vůči lidem tady v diskusi, že se vůbec divím, že máš ještě všechny zuby.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 14:23:28
avatar
Já slušný jsem, slovo magor jsem ve výše uvedeném příspěvku ani jednou nepoužil tak na co si tu hrajete?

Ano, to je typické, když nemáte argumet začnete o fyzickém napadání ....

Jinak stále Požaduji důkaz:
Citace:
Citace:
Tenhle web je vážně srandovní. Vy jste vážně ovce.
Všechna čest lidem, kteří mají rádi ATI a AMD a nenechají se krmit těmi DDho žvásty a lhaním a plnou pusou nechytají ty jeho slovní průjmy.


určitě nějaký máte, když mě tu tak nevybíravě napadáte ... pokud ne, je to žádnost o BAN za napadání ...
Ferdis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 18:27:56
avatar
Ja tě DD obdivuju,jakou mas trpělivost reagovat na ty dementní děti.Není to ale tak trochu ztráta času?
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 22:30:47
avatar
Je, ale dementné deti si vyžadujú špeciálnu pozornosť a starostlivosť.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 14:28:01
avatar
"už fakt nemám náladu hledat nějaké argumenty" - tazko nejake hladat ked tu este nie je ani samotna FERMI, ziadne argumenty nemas a ani mat nemozes. Tiez sa tu s tebou nemienim pretlacat donekonecna, nakoniec uvidis sam o necele dva tyzdne. Potom mozeme diskutovat, to uz budes mat moznost sa o nejaky argument opriet aj ty.
Warder [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 10:34:47
avatar
Takyto ludia ma vedia vzdy aj po 1000x rozosmiat.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 10:58:27
avatar
Xeq = a ty muzes dokazat, ze jsou plne? DD jen napsal, jak to vidi a ostatni tady presne v duchu vety pod fotkou to rozebiraji, kdyz Fermi jeste neni na trhu. a zase je o cem mluvit (psat)
fero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2010-03-14 11:44:30

mám rád články o grafk kartách a následne si přečíst diskuzi, to se pak vždycky nasmeju co tu někteří jedinci píšou
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 11:54:12
avatar
Flame clanek se vyvedl.
Za pouziti magickeho slovicka Fermi a blabolu z jinych webu + okorenene svymi blaboly,se opet vedou sbesile neprehledne a chaoticke diskuse o nicem a klika se o 106,coz je bohuzel zrejme hlavni cil teto "stezejni krabicove informace" ...
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nV marketing v akcii 2010-03-14 14:00:55
avatar
Odkaz
sushi232 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dobře DD, dost dobře, akorát t 2010-03-14 15:37:23

dobrej článek DD, mě rozbilo hlavně to, že nVidioti sou zelený Glumové
Akorát koukám jakou další obrovskou vlnu zelených příspěvků co si dostal v komentářích. Četl jsem asi čtvrtinu a už mám dost.
Každopádně chci abys věděl, že já a moji známí oceňujeme tvoji práci (a tím nemyslíme to, jak sabotuješ vývoj nových nVidia NoForce), ale to, že pro nás dohledáváš informace. Německy neumím a tak si z německy psaných serverů jen tak něco nepřečtu, nehleďě na to, že se mi ani nechce. Ty ná m dodáváš dlouhou dobu víceméně pravdivé informace a snažíš se je podávat objektivně. To že se nVidioti diví, že jim mažeš příspěvky je jasné leda jim. Pokud totiž záměrně mystifikují, lžou a takzvaně ti "hází klacky pod nohy", tak se tomu ani nedivím. Samozřejmě, že nemažeš příspěvky z červeného tábora, protože ti nemají důvod k nadávání (aspoň v současné situaci). nVidia se do takovéto situace na trhu dostala sama a myslím, že jí to ani nemrzí, pokud vidí kolik lidí má už půl roku peníze asi tak na jednu celou HD 5970 v kasičce a netrpělivě čekají až si za ně koupí o 40% horší grafickou kartu. Těmto ubožákům opravdu nelze pomoci, protože jejich světlo na konci tunelu je pořád slabší, čím jsou u něj blíže. Daleko raději by tedy viděli, že mají pravdu oni a ne ty. To se bohužel s velkou pravděpodobností nestane, protože čísla mluví za své a i tyto tvé spekulace s kalkulováním počtů karet na trhu mohou být optimistické...no, snad si někdo koupí Fermi k Vánocům a bude se moc pochlubit za co že dal takových peněz...
Každopádně ti fandím, protože to nemáš tak lehké, odpovídat v diskuzích takovým iracionálně a naprosto subjektivně jednajícím lidem.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 1200 kusov? 2010-03-14 17:36:38
avatar
Mne by to prišlo pre ČR aj reálne! Veď musí sa dostať pár kúskov aj na Obra, aby mal čo zapojiť do Quad SLI... Istota je guľomet.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 17:48:44

A co so zvysnymi 1196-imi kusmi?
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 17:59:25
avatar
Jeden PC v práci, jeden doma, ale ešte stále máme prebytok 1192 kusov... sákriš...
samil1976 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 18:24:01

Díky tomuhle článku jsem se DD zaregistroval a vypotim malý příspěvek "NEMAM RAD FLAME" No tak děláš vše pro. Téma dementní, diskuse též, ale to vlastně potřebuješ, humbuk, kravál, daří se ti podle toho kolikrát sem kliknem. Tak ti tohle evidentně vyhovuje. CHodim sem docela často, většinou pěkný články ale ted jsi opravdu ulít. Debata jsou tam, nejsou tam, to je naprosto k smíchu tohle jsi věděl a dopadlo to jak jsi chtěl polepši se a neblbni jim tady chudákum fanatikum hlavu.
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 18:44:14
avatar
Bohuzel jak vidno,takto se dnes ziskavaji ctenari a uz ani ddworld neni (delsi dobou) vyjimkou.
Inteligentnich IT webu,co nepisi o absolutnich kravinkach, je jako safranu. Dnes je v mode zrejme bulvar,vykriky a trapne osobni utoky,vhodne a zabavne maximalne pro studenty zakladnich skol.
Taky podle toho vypadaji zdejsi diskuse ..
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-15 07:25:48
avatar
Dodavam že nie len pre zakladnych ale najme stredných škôl tych je tu podla mna najviac.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 19:19:13
avatar
Nic proti, ale tento clanek tuto "plodnou" diskuzi nevyvolal. To jen urciti diskutujici na ktere reaguji jini diskutujici = zacarovanej kruh!
PS: optimiste vidi tu krabici jako plnou, pesimiste naopak
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-14 20:08:12

Ja by som to skratil na "Kazdy vidi co chce vidiet".
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-15 07:11:02
avatar
Citace:
vyrobit 40 000 karet (jader) HD 5800, které byly na trhu při svém uvedení, trvalo 3 měsíce a to měla ATI 40nm výrobu v podstatě sama pro sebe


A kolko % vyrobných kapacit mala/má ATI rezervovaných v TSMC? A kolko ich ma nVIDIA? Hmm..nieco mi tu nesedi...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-15 07:50:31

Aktualne podla DDho je to v pomere NV:AMD 60:40.
Uban [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - looooooool 2010-03-15 07:24:31

tento topic/diskuze, naprosto vystihuje slovo ...INTELIGENCE... jak je uvedeno vyse, lidska dmntnost nezna mezi, ot z toho ci onoho konce...jen tak dal, a az prijde na kamenovani, prosim ozvete se mi, mile rad se pridam ...
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-15 15:06:27

a to si este predstavte kolko sa bude cakat na FERMI2.. ;-)
Michal3D [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-15 15:39:25
avatar
Este k tym prazdnym krabiciam

Odkaz
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-15 15:59:59
avatar
Zaujimave, takze su asi fakt prazdne :-). No nic, snad to stihnu naplnit do 26. Marca/Brezna. Inak je tam odkaz na techpowerup stranku a ta obsahuje par zaujimavych veci. Vraj v najnarocnejsich momentoch pri teselovani je GTX 480 rychlejsia aj ako nataktovana HD 5970. Zaujimavejsie je to, ze v momentoch ked je teselacia mala alebo slaba, maju Radeony riadne navrch, to znamena ze pri sucasnych "DX11" tituloch, by mali Radeony mat nad GTX 480 prevahu.

Odkaz
RadX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-15 16:42:50
avatar
myslim ze drviva vacsina tych "benchmarkov" su obycajne podvrhy. ak by boli nejake skutocne benchmarky tak sa s nimi zaplavi cely web a nie ze niekde na fore sa objavi akoze crysis benchmark. taky benchmark ti na photoshope vyrobim za par minut. to su proste kraviny. ziadne video testovania, ziadne nove fotky fermi kariet v pc. ak by som mal nejakeho fermiho a robil by som benchmarky tak prve co by som spravil tak by som ho vyfotil v pc aby som aspon nejak dokazal ze testy su robene cez fermiho. su take nejake nove fotky? nie nejsu. su to prave testy? NIE NEJSU. to ze ma v DX11 prevahu dokazuje benchmark ktory vypustila nvidia, tomu sa da zatial verit. ale zvysok "zarucenych" testov z for by som moc neriesil.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-15 16:59:06
avatar
V prispevku som to neuviedol, mal som na mysli teselaciu z Unigine Heaven o ktorom nepochybujem, ze je pravdivy (aj ked je od Nvidie). V podstate ide o to, ze z toho benchmarku vyplyva, ze ak teselacia nie je vysoka, tak maju ATI karty prevahu, co by sa malo prejavit v sucasnych hrach s DX11 nadstavbou - AvP, DIRT2, Battlefield 2, Metro 2033, Stalker: CoP atd.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-15 22:00:50
avatar
Citace:
Poznámka: vyrobit 40 000 karet (jader) HD 5800, které byly na trhu při svém uvedení, trvalo 3 měsíce a to měla ATI 40nm výrobu v podstatě sama pro sebe a v podstatě vyráběla jen ten RV870 čip, který je navíc o 150mm2 menší než GF100. Vyrobit tedy něco kolem 10 000 GTX 470/480 grafik za měsíc není v jejich situaci zase tak špatné číslo, hlavně je ale reálné.

Nesouhlas, už tehdy nVidia vyráběla dost 40nm grafik, minimálně do notebooků.

PS: (vtip) Napadla mě nová konspirační teorie, AMD podplatilo TSMC, aby sabotovalo FERMI (/vtip)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 634x
Komentářů: 2
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1385x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1061x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1156x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3742x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1449x
Komentářů: 0