PC jako herní platforma rozhodně neumírá - otevřený dopis konzolovým společnostem Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 24 srpen 2011
altDost bylo cílených marketingových akcí, které cíleně devalvovaly PC jako herní platformy.

 

 

 

 

Asi víme všichni, že uplynulé roky byly ve znamení úpadku kvality her, jež systematicky a záměrně likvidovaly herní konzole, do jejichž propagace vkládali jejich tvůrci velké úsilí. Podařilo se jim tak přesvědčit část lidí, že PC vlastně umírá a konzole jsou jediná budoucnost. Podařilo se jim přesvědčit mnohé, že tu může existovat zařízení, které 5-10 let po svém vydání stále bude nabízet špičkové technologie a zážitky z hraní nově vycházejících her, že je v pořádku kupovat si jednoúčelové zařízení bez inovací, které nezvládne většinu her v 1080p. A aby to vůbec nějak u nových her zvládlo, musí být ty hry očesány a ořezány o celou řadu technologií a grafických detailů tak, že vedle PC verze vypadají jako nějaká nehotová beta verze. Přesvědčili část hráčů, kteří neumí pravděpodobně moc dobře počítat, že je v pořádku, když za tu hroznou kvalitu zaplatíte za stejnou hru minimálně o 1/3 více, než za PC verzi ve špičkové kvalitě.

Součástí marketingových strategií byla i cílená devalvace PC jako herní platformy, kdy uveřejňovány byly jen prodeje krabicových verzí her, které však na PC dnes už tvoří velmi malou část prodejů. Díky tomu vznikl názor, že na PC se jen krade a hry si na ně nikdo nekupuje. Jaké bylo překvapení, když začal konzolový trh rychle upadat a aby statistické výsledky herního trhu nevypadaly tak špatně, začaly se započítávat i digitální prodeje z PC. Rázem je PC nejsilnější herní platforma vůbec, která podle některých herních vydavatelů dělá 80% příjmů celého herního průmyslu.

Toho se chytil RAZER, známý výrobce PC herních periferií, a ve své nové marketingové akci poslal veřejně dopis adresovaný Microsoftu, Sony a Nintendu, aby je ujistil, že PC platforma neumírá, ba naopak.

V dopise Razer píše, že v současnosti má tato platforma 300 milionů uživatelů a roste každým dnem. PC hráči tak tvoří větší společenství, než všechny Wii, Xbox 360 či PS3 dohromady, a že už má dost toho, mlčky se dívat na podporu jedinému uzavřenému systému, kterým konzole jsou. PC hráči jsou tu od počátku nejen herního průmyslu. Razer oznamuje, že 26.8.2011 končí mlčení a volá po zavedení nové éry. Času skutečných inovací a otevřenosti. A posílá pozdrav, že spolu s celým světem připomíná, že PC hry nejsou mrtvé!

Samozřejmě se jedná o marketingovou akci, ale Razer uhodil přesně hřebíček na hlavičku a našel jádro pudla. A právě takovouhle podporu by PC platforma měla mít od všech hlavních hráčů, kteří na PC působí v oblasti herního HW, protože by vytvořili silnou protiváhu marketingu konzolových firem. Je s podivem, že vyjma jedné PC herní aliance, o které slyšíme jen výjimečně, nechávají velké PC HW společnosti ležet potenciál PC jako největší herní platformy, ladem. Konzole se do slepé uličky v současnosti ale dostávají sami. Zažívají těžké časy, protože prodeje současné naprosto zastaralé generace konzolí se propadají, prodeje her na ně rovněž, protože už se prostě nedá maskovat fakt, že i na průměrném PC vypadá každá nová hra několikrát lépe než na konzoli a to si na tu hru u konzole připlatíte běžně i více než 1/3 ceny. Podle analytiků se konzolový trh nezvedne bez nové generace velkých konzol. Skeptičtí jsou také ke snaze držet na živu kapesní herní konzole za současných podmínek a cen. Facebook, Internet a výkonné tablety a chytré mobily s platformami Android a Apple, kde si zábavnou hru na cesty stáhnete za dolar -dva, kapesní konzole s hrami za desítky dolarů zcela převálcují …

Každopádně bylo by fajn, kdyby se k Razeru přidalo pár dalších a konečně se hlavně Xbox360 a PS3 poslali tam, kam patří – na smetiště dějin a přestali se kvůli nim prznit nové hry snahou nacpat je na 5 let zastaralá zařízení. Razer by tedy udělal dobře, kdyby poslal otevřený dopis i dalším PC společnostem, které tvrdě zaspali. Jak by byly časy zase krásné, kdybychom měli důvod co půl roku upgradovat PC, protože by hry byly stále hezčí a hezčí a náročnější … je ostuda, že sám mám ve svém počítači komponenty z roku 2008. Starý Phenom II X4 940 AM2+ na první desce s AMD 790FX a DDR2 paměti k tomu. Jediné, co jsem vyměnil, byla grafika, přidal 3 monitory do Eyefinity a SSD disk, protože nic jiného nebyl důvod měnit! Jak rád bych zase měnil co měsíc nějakou tu komponentu a radoval se z každého zrychlení a FPS navrch, jako před lety …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 18:35:37
avatar
No tak jsem se zasmál Přeji všem konzolistům upřímnou soustrast a věřím že PC možná to bude znít nadneseně ale bude nějaké té inteligentní formě alespoň tak dlouho jak tu budu já. Jelikož konzole tak nějak prostě mne nevzali.I když pro méně zdatné PCčkáře také řešení.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 18:46:07
avatar
fajn pc neumira, ale umiraj nam kvalitni velke aaa tituly pro pc. misto toho tahnou cely online prodeje sracky na facebooku, radoby free2play hry, u kterych se musi kupovat za realny prachy kazda blbost, pokud chces drzet krok s ostatnimi hraci a mmorpg hry jako wow a mozna se prosadi the old republic. ja nevim jak ostatni, ale ja o takovyhle hry rozhodne zajem nemam...kdyz vysypu v poslednich 5 letech pokazdy min penez za novy hry nez rok predchazejici tak je proste neco spatne.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 19:01:08
avatar
Yep, na tom něco bude
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 23:04:33
avatar
jj čudujem sa, ale tiež mu musím dať úplne za pravdu, pretože sám som sa posledné roky tešil na množstvo AAA titulov a nespomínam si na jediný, ktorý by nesklamal. Teda aktuálne už nečakám od žiadnej hry nič a snáď sa aspoň raz za rok pri nejakej prekvapím.

Keď si tak vezmem, tak jediná hra na ktorú si nájdem občas čas je Dota a to je už 9 rokov stará hra, nestojí nič a vie priniesť množstvo zábavy, bez nutnosti závyslosti ako napr. pri WoWku. Občas sa nájde hra, pri ktorej sa trošku pri pár hodinovom singleplayeri zabavím, ale inak to je väčšinou iba také odreagovanie, ale žiadna super zábava.
Bajaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nestarnes ? 2011-08-25 10:49:20
avatar
nebude to tym ze starneme ? a na hry je menej casu , resp zistujeme ze cas sa da travit aj inak ? menia sa nam priority ?.. (otvorena otazka, je to asi individualne, teda vobec nechcem zovseobecnovat),

ale ja osobne to vidim na sebe, menej casu na komp ako taky, a uz ked som tam, casto radsej precitam nejaky dobry clanok, pripadne zostriham kratke video z posledneho vyletu. Na moju oblubenu civilizaciu uz nieto casu
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 12:32:56
avatar
Si to presne vystihol. A nezabudol si doplniť, že je to individuálne. Totižto mám aj starších kamošov, ktorý stále trávia veľa času pri hrách a mám pocit, že ho to stále rovnako baví a na Witchera 2 nedá dopustiť. Ale keď si spomeniem aký som bol nadšený z PC hier pred desiatimi rokmi a teraz, tak je to obrovský rozdieľ. Predtým mi vôbec nevadilo, že som cez deň zabil množstvo hodín pri PC, pretože som sa do tej hry vžil a nemal som nič lepšie na práci. Teraz sa ale na hry pozerám ako na fikciu a je pre mňa oveľa dôležitejší ten môj reálny život, v ktorom mám toho až príliš veľa. Jednoducho keď teraz strávim hodiny pri nejakej hre, tak sa po dohraní cítim úplne mizerne, tak prázdno akoby som odkrojil kus času so svojho života a zahodil ho do koša. Čas je pre mňa veľmi dôležitý a radšej ho strávim s ľuďmi, než s PCčkom. A keď s PCčkom, tak niečo z čoho budem mať osoh i v budúcnosti (napr. tvorba webu, či obchodovanie na burze a pod.).
horner [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 19:04:14
avatar
Měnit co měsíc nějakou tu komponentu bych opravdu nerad
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 19:24:38
avatar
PC platforma umírá, sice v nejbližší době neumře uplně, ale vymírá a s ní "hardcore" hráči a "kvalitní" hry, v dnešní době nejsou v mode hry u kterých se musí nadměrně přemýšlet, nebo nedej bože trávit desítky hodin, v dnešní době se vývojáři soustředí na co největší zisky a tím pádem i rozšiřování publika a hardcore PC hráčů je prostě málo, ke konzoli se můžu posadit já, můj malý brácha, táta, máma, nebo babička, vezmou do ruky vcelku blbuvzdorný ovladač a pár hodin se baví, stejně tak jako se občas podívají večer na film, nesedí u toho celý den jako HC PC hráči, kteří mají potřebu hrát hru po čtvrté, na nejtežší obtížnost a ještě sesbírat a odhalit vše, co se dá. To stejné jsou hry na facebooku, nebo v mobilech, sekretářka si tím ukrátí odpoledne v práci u něco-vill, manažer si zkrátí nudu v metru u "nasranejch ptáků", jednoduché hry, výdělek naprosto nesrovnatelný s 3A tituly, které v dnešní době stojí prostě moc penez, a dělat je jen na PC se prostě nemůže vyplatit, v dnešní době stojí vývoj klidně miliardu a to PC hardcore hráči prostě nezaplatí, pirátění, nepirátění. Ale na druhou stranu si za to můžou ti "mladší" PC hráči sami, protože chtějí stále lepší a lepší technologickou stránku věci a přitom uplně zapomínají na to o čem hraní má být, hlavně o zábavě a ne masturbací nad grafickými orgiemi, ty starší hráči, neřkuli "památníci" si dodnes spokojeně zahrají HL1, Heroes 3 atd... a zážitek z toho mají úplně jiný, ačkoli možná skoro stejný, jako mají hráči na konzolích, nebo jaké jsme mívali na automatech za 5kč někde na vlakáči, nebo když sme nekdy v 5 letech dostali dostali kapesní tetris od rákosky za pade, či gameboye o pár let déle... a tohle prostě konzole/mobily umí o mnoho lépe než super moderní PC se 3 3D monitory.
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 19:34:40
avatar
Odkaz
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 19:48:04
avatar
To zase ne, ono když se to tak vezme, tak PC vždycky bojovalo s konzolema, od Commodore, přes Amigu a pak PS1,2,3, XBOXy, ale řekl bych, že až obrovské náklady na vývoj her a dumpingové ceny posledních 2 generací konzolí tomu dávají opravdu na "zadek".
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 19:42:17
avatar
DD měnit komponenty každý měsíc ? To by asi nešlo
Orten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 20:43:04

To si muže dovolit jen ten kterému xkrát do týdne chodí samy domů k testování.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 23:43:34
avatar
ale houby, tak místo cpaní peněz do hospody atd, si prostě bude upgradovat PC dřív jsme to tak dělali a jaký to bylo skvělý a játra máme díky tomu v pohodě
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 07:56:34

Mne staci tempo ugrade/vymeny tak raz za rok-dva.Ked neni dovod tak naco zbytocne vyhadzovat peniaze.Co tam po vylepsovani technologii ked obsahove stoji vacsina novych hier za staru belu.Znovuhratelnost 0 .Napriklad Crysis 2
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 09:29:46
avatar
jo právě proto jsem si koupil ps3
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 09:36:56
avatar
Jo takové lidi znám.... jen sedí doma u PC a prachy cpou do něj.... o světu "tam venku" nemají ani tušení, to je fakt paráda takový život
Orten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 13:06:08

Nepiju, nekouřim, nefetuju. Jsem jen chudý studen a veškerý kontakt s IT světem mam na tomto webu.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 18:19:39
avatar
Ale ono nejde cpát peníze buď jenom do PC nebo do hospody. Spousta lidí má víc než jednoho koníčka. A kde je bydlení, strava, oblečení? Já vím, s tou hospodou to nebylo myšlení až tak vážně (ačkoli ta jich dokáže spotřebovat hodně), ale zase cpát prachy jenom do upgrade PC je hloupost. Kámoš prodává PC komponenty a řikal že k nim do krámu chodí jeden, kterej pořád nakupuje nejnovější věci, ačkoli na to pořádně nemá a akorát se zadlužuje. To už je nemoc. Ale to jenom tak na okraj...
Orten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 21:46:46

Páni a co dělá s těma starýma? vzhledem k síle jeho závislosti pro něj asi úplně ztrácí hodnotu - nemáš na něj číslo?
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-26 17:43:43
avatar
No to dá do bazaru, no. Jinam nevím, co je to za typa, říkla mi o něm kámoš asi před 2 roky. Dnes už je beztak bez peněz, páč má exekuci na plat
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 19:52:37

Celkem souhlas i kdyz ja rad ty graficke orgie. Kdyz jsem treba pustil poprve Far Cry 1 HL2 nebo Crysis 1 na max tak me to posadilo na zadek a drive nez jsem ty hry hral tak jsem si poridil zelezo ktere to utahlo. Navic jsou to vyborne hry coz je hlavni a vyborna grafika sve doby jim jen pridala. Na druhou stranu taky s nostalgii vzpominam na Dungeon Master 1 (dvojku mam ale uz jsem ji nikdy nehral) nebo serii Might & Magic VI az IX. Hlavne sestka bylo naprosto skvele RPG a jeste po tolika letech kdyz si pustim videa na YTube tak slza ukapne. Uvazuju ze si celou serii zahraju znova. Predtim jsem to musel hrat se slovnikem dnes uz slovnik nepotrebuju tak bych mozna objevil veci Nebo to audio u Shadows of the Riva a skvely pribeh to byla atmosfera. Tak by se dalo pokracovat hodne dlouho
Jen bych dodal k te financni strance ze dobre hre se vyvoj zaplati aniz by to zachranovali konzole. Pekny priklad je treba exkluzivni titul pro PC serie Total War. Kazdy rok vychrli nove pokracovani a zadarmo to urcite nedelaji.

To mela byt reakce na prispevek od Shurin ale nejak to nevyslo
Orten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 20:43:56

Kéž by celý konzolový trh skrachoval.Souhlasím s názorem pana Christofera Sundberga (CEO Avalanche studio-Just Cause 2, první hra která vyšla bez podpory DX9)který zastává názor že se pirátství na pc mužeme zbavit lepší kvalitou her a né jejich pouhou konverzí.Samotný engine studia byl webem IGN vyhlášen jako jeden z 10 nejlepších vůbec.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 21:15:03
avatar
Citace:
je ostuda, že sám mám ve svém počítači komponenty z roku 2008. Starý Phenom II X4 940 AM2+

nemůžu si nerýpnout a neříct, že je to taky jediný štěstí že tyhle CPU pořád stačí, AMD dodnes neuvedlo jejich nástupce .

Když už mluvíš o tom že PC je tu od počátku hraní, tak např. společnost Sega byla založena roku 1940 ( první konzoli uvedla v roce 1983). Souboje PC vs. konzole jsou tu tak dlouho že se až divim že vás to pořád baví. Já si nejsem jist zda-li za současným zjednodušením her stojí jen konzole. Z her je masová zábava a tak musí být masám přizpůsobena. Perly se snad pořád najdou, ale jako u filmů jde většina jednoduchým ověřeným akčním stylem (čti CoD) s nízkými HW nároky. Když je hra příliš HW náročná, je to bráno i v recenzích často jako mínus, většina lidí nemá za koníčka upgrade PC, chtějí jen hrát, bavit se a ne dolovat fps navíc.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 21:45:10
avatar
Tak i pod petici bych se podepsal
eR_Skaarj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 23:05:28

Phenom II... Cha, v mém PC už přez tři roky tepe Athlon X2 6000+ a popravdě zatím stačí prakticky na vše (což je vlastně trochu děsivé...).
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 23:10:22
avatar
no tak to nič moc asi nehráš, ale inak ja mám stále Phenom I a tú istú grafiku 4870X2 a nebola hra ktorá by mi na single monitore 2048*1152 nešla na max, takže to jediné kvôli čomu treba upgrade je Eyefinity.
Ja ale každopádne vidím obrovskú revolúciu v SSD a teda i rýchlosť všetkého v PCčkách a to akoby naberalo na obrátkach stále viac a viac. A vždy sa oplatí kúpiť i to najvýkonnejšie, narozdiel od ostatného HW.
eR_Skaarj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 23:17:05

No nic moc... aktivně World in Conflict a MW LL (mp mod pro Crysis Wars). A rozhodně nemám pocit že by mě procesor nějak brzdil...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 12:26:24
avatar
Tak akčné hry ti procák väčšinou moc nevyťažia, aj keď tie s dobrou fizykou počítanou cez procák určite, ale ak máš rád strategie, tak si vyskúšaj Supreme Commander: Forged Aliance - odomkni si limit na jednotky a daj si to trebárs so siedmimi botmi na nejakej poriadnej mape. Tam mi nevystačí hádam ani moje štvorjadro, nie že dvojjadro. Ale máš aj iné hry, napr. taký Dirt tiež dáva procáku ukážkovo riadne zabrať a neviem si predstaviť pri ňom dve jadrá.
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 07:09:37
avatar
Já ho mám taky, ale v pohodě ho zadřu až se červená. Zkus si zahrát nějakou strategii a poslat do boje ne 500 vs. 500, ale 4000 vs. 4000 vojáků a do toho nějakého spojence s další několikatisícovou armádou. Uvidíš jak se ti ten procesor zadře. Medieval 2, Suprememe Comander, X3-Terran confict atd. Když je málo jednotek, vesmírných lodí je to pohoda, ale dej jich tam více a jsi nahranej...

Taky nevím proč se testují hry jen s "jedním" hopsajícím, střílejícím panďulákem a neudělá se pár testů pro procesor, kdy grafika dostačuje, ale procesor se mění v grill...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 23:06:50
avatar
Razer 4ever
Teda myslím, že presne o to Razeru ide, ale vlastne za taký marketing si to fakt zaslúži
Matejcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-24 23:17:43

Jo tak dopis to je uzitecnej doufejme ze padne na urodnou pudu
Byte [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PC 2011-08-25 00:10:51
avatar
RAZER spravil dobre, dúfam že táto myšlienka a iniciatíva nebude posledná a zabudnutá... Čo sa týka PC hier, dnešné PC hry mi pripadajú trošku fádne miestami nudné, niektorý tvorcovia to zas s dejom až veľmi predbehnú a to ich scifi zmýšľanie sa dá prirovnať k abstinujúcemu zavislákovi... Jedine čo sa nazvať hrou v poslednej dobe je BFBC2, MOH 2010, CoD Black Ops... samozrejme teším sa na BF3... Ale mojou srdcovkou ostáva C&C Zero Hour a datadisk Contra...
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 14:50:04
avatar
Při čtení jsem zatlačil dvě slzy, jednu radostí, že někdo vytasil jak to doopravdy je s PC. Ale tu druhou neradostí, mě osobně prostě nevadí, že mi PC (Notebook ASUS G73) na nové hry bohatě stačí s jen lehce vytaktovanou grafikou. Podlě mě by se staré časy vrátit nikdy něměli, situace byla zoufalá, bez alespoň 15 000 investice každý rok neměl PC na nové hry šanci. (rok 1999 - 2006). Zpomalení tohoto uměle uspěchaného vývoje zpřístupnilo "Vysoké Detaily" daleko většímu publiku. Myslím si DD, že o svojí revoluci nikdo nepříde, až vyjdou nové konzole vývoj a grafika se zase posune. Jen to už není 2x ročně ale jednou za 2-3 roky, takže si prostě můžeme užívat hry na "Starém-leč-dobrém HW". Navíc, vývoj se zpomalil i proto, že dělat dva roky hru pro ještě neexistující technologie a pak tam dotlačit "Latest Features" z nejnovějších DX znamenalo katastrofální vliv na optimalizaci. Kdo si pamatuje dobu patchů 1.3 které vycházeli půl roku po vydaní hry a v popisu měli 30% lepší FSP? (např: NFS:MW,crysis atd...) . Uspěchaná inplementace nových technologií způsobuje vydávání nedodělaných her, já osobně jsem rád že se ze současných leč zastaralých technologií DX9 a 10 ždíma maximum a vyhovuje mi to, a kdo říka, že jemu ne tak lže! Každý si spočítejte kolik jste nemuseli vrazit do PC(spíše o kolik míň) aby jste si pustili novou gamesku. A kde všude jsou ty "extra finance" kolem vás vidět i na vás vidět!
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 11:18:01
avatar
Hlavne vratte proboha do her lan multiplayer... koho ma bavit vsechno jet furt online vzdycky a vsude?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 12:31:40
avatar
Zrušenie LANky je boj proti pirátstve, pretože multiplayer je väčšinou najpopulárnejší a pritom online hranie si necrackneš.
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 16:46:34
avatar
Boj proti piratstvi? Akorat tim zrusili vetsinu lan party, tot vse.
Richmond [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-08-25 15:09:03

Prej na smetiště Nevím jak ostatní, ale já mám pro jistotu k pc a macu ještě i konzole (krom Wii). Jasně, taky nemám rád omezené hry na pc kvůli výkonu konzole, ale z toho bych vynil vývojáře, resp. bych je nepodpořil zakoupením hry. Bohužel některé hry jako Gran Turismo prostě na pc nejsou takže jsem musel pořídit PS3 (ač velmi nerad potom co Sony nas*ala 80mil lidí)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 799x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1452x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2244x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1990x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1321x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1303x
Komentářů: 1