Už i velká herní studia volají po nových konzolích PS4 a Xbox 8 - vývoj jde do kytek Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 23 červenec 2012
altXbox360 a PS3 jsou definitivně šrot, který ruinuje herní vývoj a měly by rychle zmizet.

 

 

 

 

Už i velcí vydavatelé stále hlasitěji volají po zkrácení životního cyklu herních konzolí. Po mnoha menších vývojářích se přidala i společnost EA, které očekává, že novou generaci herních krabiček uvidíme příští rok. Pár dní na to se k již téměř celé herní scéně přidala i společnost UBISOFT, která vyzvala společnosti SONY a Microsoft k rychlejšímu nasazení nové generace konzolí, protože ta současná v podstatě zastavila herní a technologií vývoj, jakožto i další inovace a dělají velké problémy.

Už nejen hráči PC, kteří musí často akceptovat multiplatformní hry, jež díky současné generaci zcela zastaralých herních konzolí, vypadají na současných PC hůře než nedůstojně. Problém s tím mají samozřejmě i vývojáři her, pro které je dnes mezi současnými PC a Xbox360/PS3 ohromná technologická mezera, a protože hry musí počítat s nejslabší článkem (to jsou současné konzole), vypadají pak PC verze tak, jak vypadají. Spolu s tím samozřejmě stojí technologický vývoj i vývoj inovací jako takových, na což si vydavatelé také ve velkém stěžují, protože hráči od nich očekávají inovace, které současné konzolové platformy prostě neumožňují.  

Navíc hráči ztrácejí o konzole zájem (konzolosté ve velkém přecházejí na hraní na Tabletech a SmartPhonech). Prodeje konzolí se rychle a výrazně propadají, propadají se i prodeje konzolových her a trh v současnosti táhne PC platforma a komunitní hraní. Jenže mnoho PC her trpí tím, že jsou to porty z konzolových verzí a víme, jak to dnes často dopadá. Hráči jsou tedy naštvaní, což prodejům také nepomáhá a vývojáři a vydavatelé mají o další problém více. Uvidíme, zda SONY a Microsoft zareagují třeba rychlejším vydáním svých nových konzolí, které by podle všech dosavadních ohlasů, měly být poněkud jiné koncepce, než doposud.

Bohužel se obáváme, že Microsoft a SONY nás ještě tak zhruba rok svými aktuálními vykopávkami potrápí a novinek v podobě Xbox 720 (pravděpodobně nakonec Xbox 8) a PS4, které trochu věci posunou kupředu (i když za dva-tři roky budeme zase v současné situaci), se dočkáme až v druhé polovině příštího roku.  

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 19:35:01
avatar
Intel a AMD by se měli dohodnout na zasponzorování nějaké hry, co by vytřela všem zrak Něco jako svého času Far Cry či Half life
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 21:11:26

Tak zvláště AMD je toto vcelku jedno, on to má podchycené jak u PC, tak konzole, tak co se exponovat:-)
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 20:10:38

Bojím se , že konzole už dnes nic nezachrání. Vše bude na mobilních zařízení, protože microsoft zaspal.
Šak uvidíte do 5 let, co bude "konzole".
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 20:17:39
avatar
Můj osobní typ - mobilní telefon.
Bezdrátové/drátové připojení k obrazovce a klávesnici, popřípadě gamepadu, myši.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 20:38:09

Tohle je můj sen už 10 let....jenže výrobci asi nenávidí náklady na vývoj.....ještěže máme google a samsung....
Tohle je dnes brnkačka vyrobit....jen dohodnout standardy, což je pro výrobce téměř nemožné
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 22:12:35
avatar
Ale jaký to bude mít výkon ve srovnání s PC? A hrát na dotykové obrazovce mobilu není zrovna ergonomické...
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 06:57:15

1)
nižší, ale aspoň se to bude rozvíjet na platformě, která má budoucnost a kterou výrobci (Google) nefláká a která má velmi velmi širokou podporu....proto konzole dřív nebo později rozdrtí
2)
kdo ti zabrání to připojit k televizi + gamepad?
už nyní takto Android funguje....Android sežere i několik let staré bezdrátové klávesnice s myší a gamepady taky....iOS ne
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 20:10:41
avatar
No vzhledem k tomu že ještě ani není oficiálně oznámená ta nová verze PS3, tak si asi fakt ještě počkáme.

Teď se ještě modlit, aby se nekonal úlet typu lowendové grafiky minulé generace. Ta konzole musí být levná, jinak ji dnes nikdo nekoupí.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Sklízí co zaseli 2012-07-23 21:08:51
avatar
Promiňte že to musím říci ale vydavatelé jsou hovada co si ani nic jiného nezaslouží.Honba za zisky a chamtivost je dovedla tam kde jsou.Je zajímavé že do okamžiku kdy tablety výkonem prakticky dohonily konzole ale hry jsou na ně často za desetinu ceny jim zastaralost konzolí nevadila.Teď najednou prozřeli(osvítil je duch svatý)a kvičí po nové generaci konzolí,jen ať si to chátra vyžere.Možná až jim zákazníci patřičně nakopou říť tak pochopí že zlaté časy jsou pryč a bude se muset začít makat a né jen recyklovat.
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 22:02:53

Přesně tak. Celý mi to připadá jen jako divadýlko pro naštvaný hráče. Kdyby to těm vydavatelům tak strašně vadilo, tak nebudou dělat hry pro konzole, které pak portují na PC, ale budou dělat hry na PC, který možná downgradují na konzole. Jenže to jim zase smrdí, protože proč to dělat, když to bude stát peníze je a né výrobce konzolí.

Já to EA nežeru a je mi líto těch, kteří jim to baští. Tohle jsou jen PR kecy, který mají jen odvést pozornost jinam.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 22:10:54
avatar
A nebo to dopadne ještě jinak, vydavatelé zjistí že ty jednoduché hry lidem stačí a na vysokorozpočtové hry se vykašlou...
Bumpkin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 01:25:11

prosím neplést několik věcí dohromady.....

rozdílnost archytektur!!
- prvně si uvědomte co stojí jen team co bude hru dělat, a teď si vemte v potaz že se bude dělat na 3 archytektury (PC,Konzole,Tablet)
- pokud tedy budu mít 2 programátory a 2 grafiky a vývoj na konzole bude trvat 2 roky tak si jen uvědomte cenu kolik těm lidem budete muset zaplatit, a to tu počítám jen s nízkonákladovou hrou nikoli s AAA tytulem!!!
- port na PC díky rozdílné archytektuře zabere 0,5let v průměru to opět hru prodraží...
- tablety zde se musí udělat komplet hra od znova (0,5 az 0,75 roku) port tu moc není možný a ještě je důležité si vybrat jestli android nebo apple

1programator 25 000kc/mesicne
1grafik 20 000kc/mesicne

90 000kc/mesicne * (konzole 24 + 6 port na PC + 9 tablet) = 3 510 000 kč!!!! a to nikdo nepočítá cenu enginu, pronájem prostor atd. je to jen cena za lidi!!!! a ještě k tomu hodně podhodnocena...

z tohodle krásnýho rozboru pak plyne: pokud chci hru která mi vytře zrak jako Farcry kdysi tak musím zamestnat team který bude mít mnohem větší počet lidí a cena za vývoj samotné hry bude samozdřejmě pak vřádech 100 milionů!!!

to jen k tomu že jsou vydavatelé hamižní....

Cena her... no to je kapitola sama pro sebe!!
zde to hlavně udává ekosystém na jednotlivých platformách!!
PC: tady jasně vede prodej přes internet a zároveň se na něm dá i nejvíce vydělat!! díky službě steam jsou již hry na rozumné cenové hladině, není problém sehnat novinky v akcích do 500Kč!!
konzole: tady je díky boji proti pirátství jasný nákup fyzického nosiče a hlavně dlouholeté ignorance distribuovat hry přes net na tato zařízení! hry jsou díky tomu prodraženy a nevyplatí se je dávat za míň jak 700kč (nezaplatili by se ani pořádně rozvoz, opět si stačí jen propočítat cenu pálených disků!! + 50% z této ceny pak tvoří jen distrybuční poplatky za rozvoz a manipulaci s nosiči!!!)
tablet:
jak sem psal výše je hrozně důležité si vybrat platformu jestli android a nebo apple, a je to prosté.. na androidu jsou zákaznici zviklí že je tam vše za minimální ceny nejlépe zadarmo, u apple jsou naopak zákazníci zvyklí platit tudíš výhodnější platformou je samozdřejmě apple...

to asi k problematice toho že jsou vydavatelé hamižní....


celý tento velký koloběh ceny je dán tím že jsou zákazníci nároční!!! vydavatel se jen snaží uspokojit zákazníka....

následně bych se moc nepuštěl do porovnávání výkonu tabletu a konzole nedejbože s PC!! hlavně proto že v tabletu je procesor ARM v konzolích CELL a v PC CPU X86 a to jsou 3 diametrálně odlišné přístupy...

jediné co do budoucna bude dobré je to že konzole budou spíše malá PCčka a port z konzole na PC bude snažší, proto vývojáři her tlačí na Sony a MS
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 03:00:01
avatar
To co jste tu uvedl o nákladech je pravda ale vy jste řekl A a neřekl B a to že portací získáte další trh ovšem s náklady které jsou drobné proti tomu vyvíjet hru jen na jednu platformu.Že by vývoj her se vyplatil více na Apple by se dalo s úspěchem pochybovat.Ano jádro zákazníků je movité a ti opravdu nakupují a na cenu tolik nekoukají ale pak je tu skupina co má Apple přístroje aby byly pro své okolí cool a přitom polovina z nich si do přístroje napere jailbreak a hustí si do přístroje švihnutý aplikace a hry jak o závod.Druhá polovina těchto lidí si do přístroje jailbreak nedá ale škudlí a ti teda zvedat obrat na app store nebudou.Pokud jde o platformu Android tak tam je skladba lidí jiná tam jsou často techničtí nadšenci pro které si šoupnout štípnutou aplikaci nebo hru není problém ale je pořád nezanedbatelné procento lidí co si kupují i na Android zvláště když jsou ceny často tak nízké.Vzhledem větší penetraci Androidu o proti produktům Apple je výdělečnější Android a nebo to vychází na stejno.Recept na to jak přimět lidi si aplikace a hry kupovat je dát k produktu přidanou hodnotu podpory a funkcí,módů které může mít jen ten co platí.Klidně bych nechával základ zadara a rozšířené zpoplatnil(ostatně u aplikací a her je to pokud vím u obou rivalů stejné).Lidi musíte nechat si ten soft očuchat a počkat až mu zaleze pod kůži a pak zaplatí rád a bez protestů.Android je důkazem že sedá vyvíjet relativně levně a to i díky velkému trhu.Každá společnost vám řekne že nejdůležítější je nápad a u her schopnost vyprávět příběh,ostatní je řemeslo.Her a aplikací vychází obrovské množství a 80% z toho je brak co sežral peníze a návratnost žádná ale svede se to na pirátění.Přitom vám pirát řekne že ten odpad nestojí ani za ten čas to šlohnout.Studia dnes jsou schopna vrhnout na trh ročně 2-3 hry protože vědí jaký jepičí život ty hry mají.Hry dříve zajišťovali pořádně zapřáhnout mozek a reakce.Dnes vám jde souběžně s hrou návod jak to co nejsnadněji dohrát.Já hrál některé hry klidně 2 měsíce a ta euforie když jsem tu hru dohrál a bez podvádění.Já vždy s nadsázkou říkal hraní na PC souboj intelektu s tupou hmotou .To už dnes skoro vůbec není.
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 14:11:21

Citace:
Vzhledem větší penetraci Androidu o proti produktům Apple je výdělečnější Android a nebo to vychází na stejno.


Tak tohle tvrzení by si určitě zasloužilo nějaký odkaz / zdroj, protože co jsem zatím tak porůznu četl, tak se vždy tvrdil pravý opak. Velice rád si přečtu, že tomu tak není.

Mobilní platformy jsou dnes pro hry nejzajímavějším trhem. Nedávno se Epic vyjádřil (Odkaz) ke hře Infinity Blade pro iOS - podle Epicu je to jejich hra s největším zhodnocením investic = tj. poměr zisku vzhledem k nákladům předhonil hry z ostatních platforem.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 12:51:45
avatar
Mnoho novinářů atd.uvádí jako problém Android sám že je mnoho verzí a přitom se dá říci že od 2.2 výše je kompatibilita zajištěna tak stačí dělat na verzi 2.2.Že je mnoho přístrojů je pravda ale stačí uvést u aplikace hry požadavky jako se to dělá u PC a hotovo.Jak zjistit kolik se prodá aplikací na Apple a kolik na Android je problém protože nainstalovat aplikaci,hru do Androida jde i mimo oficiální obchod ale i ze stránek autorů nebo výrobců telefonů jako je třeba Samsung Apps atd.Málo kdo z těchto distributorů nebo autorů zveřejňuje kolik čeho prodal.Stejné to je třeba v PC světě u Steamu.Stačí se podívat co aplikací na obě platformy je a můžete si udělat obrázek jak si která vede.Připočtěte si časový náskok Apple v budování distribučního kanálu a zjistíte že jsou na tom prakticky stejně.
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 14:33:24

No já sem spíš měl na mysli reference na nějaký vývojáře, kteří skutečně vydělávají více na Android verzi než na iOS verzi. V minulosti jsem u několika herních projektů četl, že Android placená aplikace vydělala mnohem míň než iOS. Samotnýho mě dost zajímá jestli se v tomhle ohledu situace zlepšuje.

Co se side loadingu týče, tak to bych nijak nevyzdvyhoval. Já bych řekl, že z pohledu vývojáře je nejdůležitější prezentovat svojí aplikaci v AppStoru / Google Play, protože tam si pro ní pujde většina uživatelů - předevšim většina těch platících. Jsou to ostatně služby, které mají velký podíl na úspěchu mobilních platforem.

Fragmentace Androida je něco na co jsem si ještě úplně neudělal názor. Pořád sbírám fakta.
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 15:46:38

Zrovna jsem narazil na Mobil Manii na odkaz, který rozhodně prodejnost na Androidu nevychvaluje: Odkaz
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 19:23:19
avatar
No tak to je přesně to co jsem říkal.Musí jít na podporu,přístup k zbraním,lokacím,které se odemknou u placené hry a budete zaregistrován.Já mám ale pořád problém s tím jak mohou vědět kolik je pirátských verzí v telefonech.Doufám že nestřílejí od boku podle prodejů této hry.Ono jde někdy i o formu jak platit a jak to uděláte co nejkomfortněji pro uživatele.Na Samsung Apps vyberete placenou hru,aplikaci zvolíte koupit a peníze jsou převedeny přes telefoního operátora a vám to přijde v účtu za telefon.Rychlé + jednoduché,snadnější už to snad být ani nemůže.Jak začnete lidem komplikovat placení něčeho byť nicotné částky tak na to lidi hodí bobek.
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 09:40:24
avatar
celkem by me zajimalo, kde bydlite, ze programator bere 25 a grafik 20 hrubyho, vetsinou se to pohybuje tak okolo 50% navrch az dvounasobek
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 09:54:22

Tipujem, že platy dal v čistom a náklady mal počítať v hrubom - čiže 2x viac ...
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 10:15:20

Přesně tak. Např. v Praze za 25k nenastupují pomalu ani čerství absolventi (a to je na náklady ještě třeba počítat se super hrubou mzdou). Taky je třeba počítat s tím, že většina her vzniká v ekonomicky mnohem vyspělejších státech, kde jsou platy úplně jinde.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 21:42:10
avatar
Kdo ví, co bude za pár let .... jen aby to nebylo horší
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-23 22:08:35
avatar
To by mě zajímalo na čem poběží Battlefield 4, jestli zas bude na současné konzole, tak to bude od EA fail a ždímání značky.

Když už je řeč o Smartphonech, takový Dead Trigger pro android má v podstatě grafiku jako současné konzole
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 08:48:26
avatar
No. Dead Trigger hrávám na Galaxy Nexus a Galaxy S3 a na maximální nastavení bych řekl, že je grafika na úrovni, kde byla aktuální generace konzolí na začátku svého života, takže ještě se graficky nejlepším hrám na konzole rovnat nemůže, ale už se jim hodně blíží. Za 2 roky tu budeme mít 2x výkonnější mobily/tablety a vidím to na to, že s budoucí generací konzolí už budou držet krok a až další generaci konzolí budou překonávat, ale tomu už ani nevěřím, že bude ještě nějaká další generace, protože si mobily/tablety už ukousnou tak velký kus trhu, že se konzolový trh stane hodně nelukrativní.
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 10:20:07

Otázka je jestli je to výhra? Už dnes se multiplatformovost enginů roztahuje i na mobilní platformy, tak aby nenastala situace, kdy ten nejslabší článek pro vývoj multiplatformní hry budou low-endový smartphony a tablety.
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 09:04:31

Jo, konzole možná brzdí grafiku ale já si klidně zahraju "ošklivou" starou hru, ale když se u toho budu bavit, tak mi to vůbec nevadí.

U článků tohoto typu by stačil jen název, protože už předem jsem věděl o čem bude. Je to snad desátý článek pořát dokola.

Chápu, že chcete vydávat stále nové články, ale přijde mi, že dříve to bylo lepší.
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 10:42:13
avatar
Tak je jasný že grafika u her není všechno. Taky dnes někdy zahraju Blood, Ignition, HL a třeba i ten Minecraft nebo nějakou oblíbenou gamesku na telefonu pomocí emulátoru atari.

Ale s tímhle přístupem by člověk mohl hrát dnes pořád dokola tetris, textové hry...

Až na vyjímky, kde se hledí na co nejvyšší jednoduchost bude vždy lepší hra s detailně propracovanou grafikou, než ta úplně samá hra, kde je pár polygonů a všude nakydané textury s nechutným rozlišením. Ten pocit když jsem hrál poprvé HL2 (který hraju každý rok s epizodama o Vánocích znovu) je prostě nezapomenutelný.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 14:28:46

Jo jo presne. Nekteri lidi (konzolisti) jsou uplne tupi a nechapou ze nikdo nezamenuje hratelnost a vizualni stranku. Kazdy se chce u hry bavit a dobra hra je lepsi kdyz ma super grafiku nez ta sama v hnusne stare grafice.
U toho HL2 jsem na tom stejne. Uplne me posadila na zadek ta grafika kdyz jsem to hral poprve a navic je to jedna z nejlepsich her vsech dob. DOhranu s epizodama 4krat a ted jsi me navnadil ze si to po dvou letech dam znovu
Jinak kozdorocni opakovani mam spise s filmama. Serie Resident Evil, Matrix a Terminator.
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 09:13:18

No a ještě jeden malý komentář.
.. no smazal jsem to, nechci tu moralizovat, ale napadlo mě ještě jedno přirovnání ke kvalitě.

Už jste někdy hráli 3D mark? Že ne? Možná proto, že se hrát nedá a i kdyby jo, tak byste ho stejně nehráli, protože je to sice SUPERULTRAMEGABOMBA grafika, ale jaksi o ničem.
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-24 09:21:07

a do třetice.
Vás žere, že tablety jsou čím dál výkonější? Ať jsou! Kdo chce ťapat prstama po sklíčku, může! Kdo chce gamepad, gauč a TV, nechť má konzoli, kdo chce myš do ruky, ...

Jsou to různé platformy, a pro ně se musí dělat hry jinak. Jak už bylo napsáno výše, všechno něco stojí a vývojáři jsou lidi, co něco umí a tak za to taky chtějí dostat zaplaceno.

Kdo chce být herním vývojářem, klidně může začít a ochutnat o čem to je.
Koukněte se např. na webovou hru Pán hradu. Vyvíjí to 4 nebo 5 lidí, takže žádné superstudio.
Fishbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-25 15:47:25
avatar
a ja si zrovna pred nedavnem jenom kvuli GT5 koupil PS3 za tech par korun co se ted prodava sem uplne spokojenej.Bohuzel nic co by se GT5 aspon trochu priblizilo na Pc neni a nebude, jedine snad GTR3 od simbinu by mohlo prekvapit.
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-25 16:39:46
avatar
Prostě, za tu cenu a výkon co konzole nabízí si je nikdo nekoupí. Krom toho většina znás co nějakou konzoli mají jistě dají za pravdu, že na PC je hra daleko lepší nejen po grafické stránce(mylsím tím hry co nejsou na konzole).
Konzole jsou zastaralé a předražené a za tu cenu jaká je teď si je jen tak někdo nekoupí...

P.S. u nás stojí PS3 v nejlevnějších obchodě 5 999, -
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-25 19:40:59
avatar
V zásadě je to pravda, ale je třeba hodně přihlédnout k žánru. Když odmyslím grafiku, tak adventury např. Tomb Rider... se mi lépe hrají na konzoli - má to lepší, pohodlnější ovládání. Závody taky( neuvažuji dokoupení volantu). FPS jsou zase jednoznačně lepší na PC(tady mám jednu vyjímku a to Battlefield Bad Company, který se mi opět podstatně lépe hrál na konzoli- asi kvůli těm všem vozidlům.
Stategie na konzole moc nejsou a když už, tak je to hrůza...
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-26 11:35:48

Chtel bych se zeptat. Existuje pro konzoli nejaka ovladaci periferie ktera zaroven neexistuje pro PC? Ja o zadne nevim ale rad si doplnim znalosti pokud tomu tak je.
nostromo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-27 02:34:05
avatar
To právě takoví jako ty jsou nemocní. Konzole nikdy nekonkurovali PC. Nikdo tě nenutí kupovat hry které jsou portované z konzol. Prostě si kupuj PC only.

Já hraju všude a na všem. A ta PC omezenost některých je spíše k pláči...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1048x
Komentářů: 3
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1524x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1125x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1192x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3777x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1464x
Komentářů: 0