AMD opět snižuje ceny procesorů – slevy 20%! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 27 srpen 2008
amd-ikonka-70x50   AMD opět snižuje velkoobchodní ceny svých procesorů. Slevy jsou v závislosti na modelech i desítky dolarů! Nejdražší desktopový procesor AMD za 186 dolarů!

 

 

   U AMD máme dneska živo ... je tu další a rozhodně pro nás zákazníky potěšující zpráva! AMD má údajně další prostor pro zlevňování a podle distributorů přišly opravdu zajímavé slevy. V současné době se skutečný boj mezi Intelem a AMD odehrává mezi 135 - 180 dolary, kde se pohybují nejatraktivnější modely obou společností. AMD po slevách zcela opouští segment (pozn. Navždy?) hi-end CPU nad 200 dolarů. Tímto krokem nechává zcela volné pole působnosti společnosti Intel, která jediná procesory za ceny nad 200 dolarů nabízí. Ovšem desktopový trh s procesory s cenou nad 200 dolarů dnes tvoří jen 3% celého trhu s procesory, což je opravdu zanedbatelné množství. Procesory NEHALEM, které Intel uvede v tomto roce, z nichž nejlevnější bude za cenu kolem 270 dolarů, nejsou produktem, který by změnil současnou situaci mezi AMD a Intelem. AMD se zcela soustředí na procesory s cenou do 200 dolarů, kde se dnes prodá 97% všech procesorů.

  • Product............................ Old price ($)...... New price
    Phenom X4 9950 BE 140W..... 235.................. 186
    Phenom X4 9850 BE................. 194.................. 180
    Phenom X4 9750..................... 215.................. 170
    Phenom X4 9650..................... 195.................. 156
    Phenom X3 8750 .....................175.................. 134
    Phenom X3 8650..................... 145.................. 123
    Athlon X2 6000+..................... 112 .................. 95
    Athlon X2 5600+..................... 102................... 88
    Athlon X2 5400+...................... 87.................... 78
    Athlon X2 5200+...................... 76.................... 68 

novinky:

  • Phenom X4 9950 Black Edition 125W - $186
  • Phenom X3 8750 Black Edition 95W - $139
  • Athlon X2 6500 Black Edition 95W - $105
  • Athlon X2 5050e 45W - $90"

Nejdražším procesorem v nabídce AMD byl model AMD Phenom X4 9950 BE se 140W, který se prodával za cenu 238 dolarů. Jeho nová cena je 186 dolarů. Navíc přijde jeho nová verze se sníženým TDP ze 140W na 125W. Tento procesor zůstává nejdražším CPU AMD v nabídce, a to za cenu v ČR přibližně 3700 korun s DPH! Zajímvou cenu má i AMD PHENOM X3 8750 Black edition. Tento tříjádrový procesor s otevřeným násobičem klesl ze 175 na 139 dolarů, v ČR by se tak mohl objevit už za 2700 korun s DPH. Slevy se dotkly i modelů Athlon X2. Zde se také objevily novinky AMD Athlon X2 5050e (2,6GHz) s TDP 45W za cenu 90 dolarů (1750 korun s  DPH) a také doposud nejrychlejší dvoujdárový Athlon - 65nm AMD Athlon X2 6500 Black Edition (3,3GHz) s TDP 95W. ten bude stát 105 dolarů tedy nějakých 2050 korun s DPH.

ruby-1

   Nutno říci, že slevy ve výši 20% jsou opravdu nečekané ze strany AMD. Uvidíme, jak to zahýbe stále živým segmentem procesorů. Co se týká podílu na trhu, tak podle oficiálních čísel za 2Q letošního roku se mezi AMD a Intelem na desktopovém trhu, kam jsou výše uvedené procesory směřovány, vůbec nic nezměnilo. Poměr prodejů je už řadu měsíců ustálen v desktopu  na 25% pro AMD a 75% pro Intel. S velkou pravděpodobností ale ani tyto slevy výraznou změnu nezpůsobí, maximálně lze čekat pohyb o procenta. Desktopový trh je sice největší procesorový trh vůbec, ale co do množství prodaných procesorů spíše stagnuje. Nejvíce dnes roste mobilní procesorový segment. Každopádně cenový segment 135 - 180 dolarů, kde se dnes nakupuje nejvíce procesorů, dostal díly 20% slevám u AMD nový náboj ...

Zdroj: Hexus a VR-zone

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
AggramarAvenger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - slevy a novinky 2008-08-27 12:04:01

Mě nedávno dostal AMD Phenom X3 8450, když jsem ho na czc viděl za 2k. Hodně zajímavé bude, nakolik půjde vytáhnout Athlon X2 6500 Black Edition.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 12:22:30
avatar
Otázkou je, co AMD ke slevám vede... asi se nebudu moc mýlit, když si typnu, že za dosavadní ceny se procesory AMD moc neprodávají, tak nezbývá než je zkusit dát ve slevě, aby se aspoň nějaké peníze utržily. A to není moc dobré pro AMD.
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 12:56:18
avatar
Samozdrejme se dockas opacne odpovedi, AMD si vede skvele a procesory Intelu (vcetne Nehalemu) budou vlastne hnit ve skladech ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 13:19:38
avatar
no když se podíváme na oficiální výsledky prodejů za 2Q kde je to v desktopu stabilních 25% prodejů pro AMD a 75% pro intel, tak je vidět že se AMD prodávají slušně, na 25x menší a slabší společnost než Intel je to myslím hodně dobrý ... a Nehalem letos rozhodně žádný velký terno neudělá nemá šanci zasáhnout od prodejů pod 200 dolarů, kde se prodává 97% všech CPU - ale Intel to ví a nevyrábí jich tolik jako maisntreamových CPU, takže hnít na skladu Nehalemy ani jiné Intely, ale ani AMD nebudou na to se spolehni ...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 13:11:39
avatar
Bez obav, prodávaj se velice dobře, ale AMD chce prostě větší kus trhu, takže to ještě zlevní..

Já spíš čekam na 45nm. A nějakou 790FX desku s novým SB.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 13:47:45
avatar
jak se neprodávaj? Dyť prodeje jsou pořád v desktopu 25:75 - oficiální čísla!, takže se asi AMD pořád prodávaj na 25x menší společnost než je Intel je skoro orpava čtvrtinu trhu s X86 CPU hodně slušný - co bychom za to kdo dal Kde se pořád berou ty nesmysly, že se AMD neprodávaj?

//edit by DD: oprava překlepu - třetina trhu!
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 13:31:14
avatar
No nevím, já osobně bych teda ztrátu 1,19 miliardy USD za druhý kvartál nechtěl ani zadarmo

http://www.news8.net/news/stories/0708/536699.html

I v AMD se nechali slyšet, že je to horší než sami čekali.

25% je skoro třetina? Není to spíš skoro čtvrtina? Teda vlastně ona je to přesně čtvrtina
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 13:48:19
avatar
jak souvisí ztráta 1,19 milirady kde 900 milionů byly odpisy za ATI s tím, o čem tady teď mluvíme .... tedy podílem 25% na desktopovém trhu s CPU? prosím vysvětlit ...

sorry za tu třetinu, upsal jsem se je to čtvrtina, což je proti 25x většínu Intelu stále více než slušný výsledek ...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 14:18:32
avatar
Nepřímo Jen reaguji na to "- co bychom za to kdo dal ".

Já myslím, že pozice AMD je dost nezáviděníhodná, propadají se s každým kvartálem hlouběji do minusu a jejich konkurenceschopnost je také po Core celkem diskutabilní a obrat v nedohlednu.

Jestli je celých 900 milionů dluhů za ATI, budiž, nicméně stále to znamená že ještě i dalších 290 milionů prodělávají i bez odpisů za ATI.

Prodávat je fajn, ale pokud trendem je propadat se hlouběji do dluhů, tak je lepší neprodávat vůbec než prodávat a prodělávat, protože to nejde do nekonečna. Provoz stojí dost velké peníze, a když není zisk, tak není na provoz, takže udržovat kolečka v chodu jen penězi z úvěrů, jenom proto, aby se točila, to mi přijde dost krátkozraké.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 14:29:05
avatar
vzheldem k tomu, že hluboko do účetnictví AMD ani do toho zda má nebo nemá úvěry a kde nevidíme, bych se já osobně skutečně neodvážil hodnotit financování a budoucnost AMD. Já si ale nemyslím, že situace je tragická a kritická, je tu docela dost slušných produktů AMD na trhu jsou konkurenceschopné a prodávají se slušně. Navíc není v zájmu takřka nikoho aby AMD padlo - není to v zájmu Intelu, uživatelů a mnoha dalších zájmových skupin .... jako zákazníci z celé situace jen těžíme, tak doufejm že to vydrží ...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 14:43:50
avatar
Předpokládám, že hlavní účetní AMD do jejich účetnictví aspoň trochu vidí: AMD Chief Financial Officer Robert J. Rivet said the company "had a disappointing quarter financially".

Auditovaná účetní uzávěrka AMD je veřejná, takže jestli a kolik má závazků samozřejmě ten, kdo účetnictví rozumí, pozná.

Z pohledu zákazníků to samozřejmě nevadí, ale z pohledu akcionářů je to dost tristní když do firmy pořád strkají další a další peníze, aby mohla vyrobit procesory, za které potom nakonec nedostane ani tolik, kolik na jejich výrobu vynaloží.

Samozřejmě jim držím palce, protože jinak tady zavládne x86 Intel monopol, a to se nedoplatíme, ale osobně bych řekl, že otázkou už není ani tak jestli AMD skončí, ale kdy to bude a jakým způsobem. Ledaže mají v kapse nějaké opravdu monstrozní trumfy.
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 15:52:53

Nemyslim si ze je to tak cerne. Hlavne Cervena cisla se snizuji a cerna se zdaji na dohled.
Grafiky od ATi maji uspech. Procaky se prodavaji. Myslim ze AMD to zvladne.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 15:57:36
avatar
jenže v celém učetnictvía celé situaci AMD dělá bordel akvizice ATI - tak poslal AMD do kytek finančně na druhou stranu zase celá platforma AMD vypadá lépe než kdy jindy .... je to takový divný, každopádně nemá to vliv na výrobky samotné má to ale vlvi třeba na marketing kde nelze než souhlasit s tím, že narozdíl od konkurence i trochu horší produkty AMD jsou vnímány jako děsná katastrofa, srovnatelné produkty s konkruencí jsou vnímány jako horší a když se AMD něco konečně podaří lepšího, tak ani to není schopno pořádně prodat .... to je asi největší kámen úrazu celého AMD ....
Greeny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 16:02:43
avatar
zrovna z pohledu akcionaru AMD to nevypada tak zle, za posledni mesic akcie AMD vzrostly o 40% coz je pomerne hodne a poukazuje to na zvysujci se duveru akcionaru k hospodareni spolecnosti

Odkaz
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 17:13:10
avatar
ad Grovik: AMD za kvartál prodělalo 900 milionů za ATI a 280 milionů za procesory a červená čísla se snižují a černá přibližují? To asi žijeme každý v jiné dimenzi

ad DD: -900 mil za ATI a -280 mil za zbytek za minulý kvartál, to je podle mne docela snadné srovnání. I když těch -900 (které ale AMD musí zaplatit stejně) nevezmeme v úvahu, tak -280 (ve skutečnosti -1,190 mld), taky není zrovna dobrý hospodářský výsledek.

ad Greeny: a jak se ti líbi tenhle graf:
http://finance.yahoo.com/echarts?s=AMD#symbol=AMD;range=2y

EDIT: velmi hezký je tenhle graf:
http://finance.yahoo.com/echarts?s=AMD#chart3:symbol=amd;range=2y;compare=intc+
nvda;indicator=volume;charttype=line;crosshair=on;
ohlcvalues=0;logscale=on;source=undefined
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 17:02:48
avatar
??? já trochu nechápu co to sem pořád motáš ty čísla? Říká snad někdo někde že je AMD v bzevadné finanční situaci? Ne ... říkáme jen, že to dzaleka není tak tragické a rozhodně je zde slušný výhled do budoucna na kterém akcionářům hlavně záleží .... kromě toho u akcií musíš brát že klesaly všechny akcie - hospodářská recese v USA i ve světě ... naštěstí nic z toho neovlivňuje produkty na trhu ... Procesory Phenom jsou dostatečně konkurenceschopné i Athlony čehož je důkazem stálý konzistentní podíl na trhu pro AMD ... grafické karty jsou také povedené, takže evidetněn se ani na jednom finanční výsledky AMD nepodepsali takže to sem pořád nepleť všichni o tom víme, články s finančními zprávami tu u mě taky na ddworld máte ale s procesory a grafikami, které teď kupujeme a o kterých se zde bavíme to moc nesouvisí
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 18:08:45
avatar
Zadnejch 900 milionu za ATI v minulim ctvrtleti neplatili - je videt ze ucetnictvi rozumis jak koza petrzeli - jednalo se o odpis z ucetni hodnoty - uvedu priklad:

Firma XY ma nemovitosti za 5mld. a v okamziku kdy se ceny tech nemovitosti propadnou na 4mld. tak se to odepise stejne jako AMD odepsalo 900 mil. za ATI - v takovim okamziku ma sice majetek firmy XY mensi hodnotu ale rozhodne firma XY nikomu nezaplatila 1mld.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 19:07:49

Přesně, jde jen o to, že AMD ATI přeplatila, nakoupila moc draho. No a teď se to přepočítává a zjišťuje se o kolik. Ale ty peníze již byli zaplacené, a kdyby odepisovaly 100 miliard tak by to vlastně bylo fuk, kromě toho, že by asi pár lidí z vedení přišlo o práci. Prostě ty odpisy za ATI, i když se to ukazuje až dneska, je starý průser. Problém jsou ty ostatní mínusy, ale ty se začíánaj narovnávat.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 20:52:53
avatar
Rebel44: zatím mně i mým klientům daňové přiznání finančák vždycky schválil takže petrželka mi celkem kvete

ty předpokládáš ovšem, že ta firma tu nemovitost za 5 miliard vyčarovala z ničeho nic Jenomže ta firma obvykle za tu nemovitost nejdřív těch 5 miliard zaplatí, a pak jí klesne na hodnotě a v tu chvíli prodělá miliardu.

Představ si to na zboží, nakoupíš velmi oblíbené GTX280 za 10 tisíc za kus, a bác ze dne na den je zlevní na 8... a ty je musíš prodávat za osm, protože za 10 je nikdo nekoupí.... jasně, taky odepíšeš účetně 20 procent z hodnoty skladových zásob )) Taky neproděláš?

DD: já vím, ale když aspoň někdo tady to Vaše všeobecné nadšení musí trochu krotit holt si mysli, že jsem nenapravitelný pesimista. Přece by tě nebavilo, kdyby tady s tebou všichni jenom souhlasili
Ty hledáš argumenty pro obhajobu AMD (všeobecná recese, technologický náskok apod.) a já to respektuji, nicméně nemyslím si, že situace je až tak růžová, jak ji prezentuješ, a proto sem píšu jiný názor.

Že je AMD konkurenceschopné lze říct v okamžiku, kdy bude vydělávat. Dokud nevydělává (a ono prodělává i bez odpisů za ATI), tak není konkurenceschopné.
caca [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-28 00:04:04
avatar
Tady to je troch jinak (snad), protože ty odpisy by měly bejt za nemovitosti, který AMD\ATi dál neprodává a je to způsobený tim, že celej americkej trh s nemovitostma se propadá, takže podle tebe, pokud má v Americe továrnu, kde s plusem vyrábí, ale pozemek, na kterým továrna stojí ztratí kus hodnoty, tak ho to finančně zatíží? Ne, protože ten pozemek neprodá a možná časem nabyde kupní hodnotu. Myslím, že právě pro tohle to DD nijak nezveličuje...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-28 07:25:13
avatar
ATI nemá v americe žádné továrny, Ati totiž nemá vůbec žádné továrny. Jedná se o odpisy za nadhodnocené know-how ATI, nic jiného, kromě pár zaměstnanců totiž ati nemělo.

AMD nakoupil za X miliard "pár lidí od ATI s jednou kancelářskou budovou a obrovským IP vlastnictvím". A teď se ukazuje, že ta cena byla velmi nadhodnocená, že po pořádném auditu hodnota ATI je cca poloviční, takže půlku zaplacených peněz v podstatě věnovali bývalým akcionářům ATI aniž by dostali adekvátní protihodnotu. Skvělý obchod pro bývalé akcionáře, ale ne až tak skvělý obchod pro AMD.

S nemovitostmi začal Rebel ale s americkým trhem s nemovitostma odpisy za ATI myslím nesouvisí.

Btw. AMD si na ATI muselo půjčit a to tak že hoooodně, a tu půjčku musí splácet, a ty splátky samozřejmě jsou minusové položky, bez ohledu na to, že odepíše z účetní hodnoty 900 milionů, tak protože si i těch 900 milionů půjčili, tak je musí zaplatit zpátky. Nezapomeňte, že se pohybujeme v podvojném účetnictví.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re:Bennie 2008-08-28 09:31:39

"DD: já vím, ale když aspoň někdo tady to Vaše všeobecné nadšení musí trochu krotit holt si mysli, že jsem nenapravitelný pesimista. Přece by tě nebavilo, kdyby tady s tebou všichni jenom souhlasili
Ty hledáš argumenty pro obhajobu AMD (všeobecná recese, technologický náskok apod.) a já to respektuji, nicméně nemyslím si, že situace je až tak růžová, jak ji prezentuješ, a proto sem píšu jiný názor."

Byt tebou, tak bych se obaval o nV kdyz jsi tak nenapravitelny pesimista, akcionari se jeste zdaleka neprojevili ale to do konce roku prijde protoze hospodarske vysledky uz se dostavuji(falesna chimera(duvod proc kupovat CHS nF) SLI na Intelu konci, CHS jsou propadaky vsude resp. neni o ne zajem, jedinou zachranou v graficke oblasti by mohl byt die shrink G2x0 na 55ku ale i tak budou prodeje v rekordnich propadech, tohle nezachrani ani nova falesna chimera CUDA i kdyz to je jedine co ma nV opravdu schopne, tj. programatory jak na aplikace tak na drivery)...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-28 09:56:51
avatar
V tom s tebou naprosto souhlasím. Pokud se NV nevzchopí a nepřijde s něčím opravdu zásadně lepším než G200, tak to s ní do budoucna nevypadá vůbec růžově. Příští generace/rok se bude lámat chleba... "58xxx" proti "G3xx" a případně i Larrabee bude zlomový moment.

Sice mají momentálně dost prachů, ale ty při těch nákladech zase tak dlouho nevydrží. S VIA se zatím nijak viditelně dohromady nedávají, nicméně jak je vidět, tak s Intelem až tak na kordy nejsou, protože uvolnili SLI i pro Nehalem a i na čipsetech Intel a ještě na tom něco trhnou.

Otázkou je, jestli AMD do té doby nedojdou prachy
Neznámý  2008-08-29 20:29:41

AMD, nedojdou prachy, to voe, Lol, tedy, prostě no!
Neznámý  2008-08-29 20:31:36

No jo, až Firma AMD, uvede, ty ČtyřJádra, na těch 45 NanoMetrech, a s tou spotřebou, asi tak, jen 65 Wattů, a asi tak, na té, Frekvenci 2,4 GHz, možná až, a Firma Intel, proti, tomu, bude mít, ty 45 NanoMetrové ČtyřJádrové procesory, asi tak na Frekvenci, taky 2,4 GHz, ale se spotřebou, asi tak o 30 Wattů vyšší, tak uvidíme, komu dojdou peníze, abych tak, řekl, tedy, prostě no!
Greeny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 19:21:09
avatar
Mam pocit ze se zabyvame soucasnou a budouci situaci AMD, ne jeji minulosti. Proto nechapu proc me tu predhazujes tyhle grafy. Jak uz DD rekl, nikdo nerika ze se AMD ma skvele a ze nevi co s penezy, ja pouze tvrdim ze se to uz zlepsuje.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 21:03:42
avatar
ono to nebude zas tak hrozné. V současné době AMD prochází kompletní restrukturalizací a taky značným propouštěním zaměstnanců a celým cílem je vytvořit menší efektivní společnost která nebude vydávat obrovské prostředky za vývoj hi-endu a bude se plně soustředit na střední segment trhu -tam co se nejvíc vydělává. Neboli udělá přesně to samé co udělala s ATI.
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 13:31:16
avatar
25% je ctvrtina trhu, ne tretina, ale jinak s tebou souhlasim. Docela me dostal Athlon 5050e, to by mohla byt dobra koupe, pokud teda ale nevyjdou ty Phenomy X2 s TDP 45W, potom bych radsi uvazoval o nich (to v pripade pokud bych kupoval pocitac ted). Jinak radsi s nadeji cekam na 45nm. Snad budou stat za to.
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Skoro tretina... 2008-08-27 13:36:12

...to me opravdu pobavilo, z presne ctvrtiny (25%) je skoro tretina (33,33%) -> nekdy jste mi psal, ze jste student, doufam, ze nestudujete matematiku, protoze pak panbuh s nami...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 13:50:07
avatar
sorry sem se přepsal ... stane se .... stejně to nic nemění na tom že proti Intelu je 25% více než slušný výsledek ... 25x větší společnost se zisky za kvartál vyššími než je hodnota celého AMD myslím že cokoli klem 20% je opravdu dobrý výsledek a nechápu co víc po AMD vůbec můžete chtít nebo od něj očekávat? zázraky neumí, i když to co se mu povedlo při uvedení Athlonu64 malý zázrak byl
Marin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Přehled 2008-08-27 13:51:50

Možná by stálo za úvahu udělat další přehled o tom, kdo jaký vlastní procesor. Jsem zvědav jestli by to bylo ve prospěch Intelu či AMD.
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 14:08:46
avatar
já včera pořídil AMD X2 5400 BE za 1700 :-) za Athlon 64 3000 co jsem tam měl jsem dával tehdy 3500
Neznámý  2008-08-27 19:31:57

AMD Sempron 2200+, v SOCKETu (A)!
Davec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-28 08:32:19

Athlon 64 X2 5000+ BE
Waltr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 14:15:05
avatar
Safra safra, já jen toužebně čekám na nové 45nm Verze. ZAtím tak nějak ta přetočená BE5000@3,4GHz stačí
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tak to mas super, 2008-08-27 15:42:28
avatar
ja moj 5000+ BE pretaktujem max. na 3.22 GHz pri 1.47-1.5V, pri 3.3GHz uz nenabehne Windows. Ake mas napatie, dosku a cim to chladis? Aj to mas stabilne? Lebo mne 3.22 v pohode ide v hrach (nie vsetkych) aj v 3D Marku, pri zatazovom teste v Prime95 ale test nedokonci.
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 17:10:08

Já už jedu typuju 5 měsíců na desce ASUS M3A (AMD 770) za 2100kč s procíkem 5000+ BE na frekvenci 3,3GHz při 1,375V :-)
Jinak mám pasivního vodníka Zalman Reserátor a stabilní je 100% i v Orthos přes noc.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - asi mas dobry kus, 2008-08-27 17:46:13
avatar
moj procak mozno nie je az tak dobre pretaktovatelny. Ale mozno je to aj doskou, mam tam nvidia chipset. Samozrejme ak mas vodnika tak to je dalsia vyhoda, ja to iba "vochcavam" Zalmanom 9700.
Ochi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena 2008-08-27 15:15:29

Jeste par mesicu a bude AMD lidem platit za to, ze si ten procesor vezmou
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 15:40:23
avatar
no myslím, že k tomu nedojde, v té době přijde už nová generace .... ale jako uopie hezký to by možná ten podíl na trhu z 25% hodně zvedlo
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 16:46:23
avatar
Tak az to nastane, tak vykoupim vsechny AMD procesory ve meste i v okoli.
Kebac [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Kde beres ty obrazky DD? 2008-08-27 18:16:43

Ahoj DD,
kde beres ty obrazky Ruby? Mohl by jsi sem pls. hodit link? Díky moc. Jinak držím AMD palce.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 18:58:23
avatar
já je nikde extra nehledám, tenhle byl na VR-zone foru .. je pěknej
Neznámý  2008-08-27 19:28:35

A podívejme, se jak, ten procesor AMD K-10 Phenom 9950 Black Edition, na té skutečné Frekvenci, asi tak 2,6 GHz, s tou spotřebou, teď už rozumných 125 Wattů, rozsekal, ten nový procesor Intel Nehalem, ve hrách a to ten, procesor Intel Nehalem, je vyráběn novější výrobní technologií, a má, i vyšší Frekvenci, a to, asi tak 2,93 GHz, a přesto mu ten, procesor AMD K-10 Phenom 9950, na té skutečné Frekvenci, asi tak 2,6 GHz, kde rozseká, ten procesor Intel Nehalem, asi tak, na té Frekvenci 2,93 GHz, ve hrách, no tak více viz. tady: http://www.ddworld.cz/images/stories/Aktuality/intel/Procesory%20nehalem/nehalem-vykon-2.png ,tak, si to, třeba, užijte, nebo, spíš, hodně neužijte, pokud, jste, Fanoušci krachující Firmy Intel, a to, až AMD za chvíli, Uvede ty procesory AMD K-10.5, na té skutečné Frekvenci, právě, až asi tak 3 GHz, a spotřebu, pošle, ještě někam, užasně, asi tak na 120 Wattů, tak, to pak, už Firma Intel, bude mít, velké problémy, zkrátka, co dodat, Firma AMD, se se svými skvělými, teď, už procesory AMD K-10 Phenom 9950 Black Edition, na té skutečné Frekvenci, asi tak 2,6 GHz, který by mohl, jít vzduchem, přetaktovat, asi až tak, na Frekvenci 3,6 GHz, při použití vzduchového chladiče, když, má vlastně, teď, nižší spotřebu, než ten, starý procesor AMD K-10 Phenom X4, na té skutečné Frekvenci, asi tak 2,6 GHz, s tím můstkem SB750, tak, to, už bude, pro Firmu Intel, opravdový konec, co dodat, zkrátka Firma AMD, se vrací pomalu, zpět, do oblasti herních počítačů, tam, kde dříve, kralovala, ještě asi se svými JednoJádrovými procesory AMD K-8, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 19:55:19
avatar
??? Ehm ... tuhle reakci jsem nějak nepobral, ale nechám to tu
Neznámý  2008-08-27 20:28:37

Ty, jo tak to vám, děkuji moc za podporu, jste moc, skvělí a super, abych, tak, řekl, tedy, prostě no!
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re:Ladik 2008-08-28 10:06:30

Ladiku jestli jsi fyzicky/mentalne postizeny a pouzivas nejaky program ktery z diktovane reci dela psany text tak se za to nestyd, nikdo se ti tu posmivat nebude, takovy dementi tu doufam nejsou(a jestli jo, tak to urco bude DD cistit).

Jestli nemas fyzicke/mentalni postizeni tak nam prosim sdel na jakou zakladni skolu jsi chodil( ten carkovej kod je totiz unikum pokud ho nedela nejaky program)....

PS: AMD/Ati ma sice nabito na zlepseni konkurenceschopnosti a uvedeni se do cernych(rozumej kladnych) cisel, ale silu Intelu nikdy nepodcenuj, to zazemi ma obrovske(az je neuveritelne ze s takovym zazemim splodili nesmyslnou radu Prescott a chteli ji prodavat jako hi-end i kdyz to lide nechteli - heslem "trocha nasili neni fasismus")
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 20:39:50
avatar
Ládíku, tys nám tady ještě chyběl Ládík, prostě no! je legenda Začne tady být opravdu sranda
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 22:08:28
avatar
Kdo je ladik? Nejaky translator co preklada z cinstiny do cestiny? pak bych ten pocet carek a nesmyslu dokazal pochopit, nebo, retardovany, ctenar, toho,to,toho, webzinu??
jjiri [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 22:17:40

Právě proto se mu říká čárkový ládík Píše tak trochu jiné reakce.:o)
ssnake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-28 00:03:03

ladik je retard ktery spamoval na cdr nebo kde a ted ho tam mazou...bohuzel nedokazal vysvetlit proc dela to co dela...jestli obsadi dd tak prestanu cist komenty, nekteri sice maji scestne nazory a pisou blbosti, flame a OT, ale co pise ladik je proste pro kohokoliv s IQ nad 50 ubijejici...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-28 01:27:54
avatar
neboj, pokud by se to tu mělo stát praxí, tak samozřejmě dle pravidel diskusí zasáhnu ...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-27 21:09:59
avatar
Hmm ty nové Black Edition X3 8750 a Athlon X2 6500 vypadají jako ideální cpu do herních pc
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-28 00:10:52
avatar
Jop, ale počkej si na 45nm. Pokud teda nechvátáš..
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Malej dodatek k AMD a jeho fin 2008-08-28 00:09:49
avatar
..ve chvíli, kdy AMD přestane mít většinu záporu díky ATi, se myslim situace hodně rychle změní.
Navíc dneska bych řek, že se Nehalemů nemusí bát, naopak bych to vítal. Většina lidí upgradovala teď, nebo poměrně nedávno, takže se do dalšího upgradu většině moc chtít nebude a do AM2+ platformy půjdou 45nm procíky bez problému a pokud AMD jen planě neslibovalo, tak i jejich budoucí 6-core CPUčka... což je poměrně solidní výhoda oproti koupi nové a pěkně drahé desky pro Nehalem (a procíku, kterej k levnosti taky bude mít daleko).
Navíc 45nm X4 Phenomy myslim ten náskok Intelu co se frekvencí týká srovnaj a řek bych, že co se výkonu týká, tak budeme ještě dost pozitivně překvapený (vycházim z toho, že clock-to-clock maj i X4 Phenomy na 65nm výkon stejnej jako konkurence.. co se asi stane na 45nm, kde bude víc tranzistorů? Aby nakonec neměl problémy Nehalem..).
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re:Mescalamba 2008-08-28 09:41:40

V multimediich Nehalem povede, ve zbytku uz to tak "horke" nebude...

A vzhledem k tomu ze my(a vetsina ostatnich firem) servery nepouzivame na multimedialni praci(rozumej zpracovani) tak bych o hlavni segment kam je Nehalem primarne cilen zas takovy strach nemel ze by prisel o konkurenci...
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-28 11:23:28
avatar
Výkon síce je clock to clock ako core2, ale spotreba phenomu v burne je žalostná. K tomu výkonu nerátam syntetické podplatené testy, kde intel vedie. Spotreba je jediná slabina dnešného phenomu. Ak by aj výkon ostal taký ako má dnešný phenom a spotreba by klesla na 60% v burne oproti B3 revízii, tak to bude perfektný procák.
Hleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ? 2008-08-29 11:29:50

Za jak dlouho se tyto slevy projeví na našem českém trhu?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuČtvrtek, 16 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 393x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1277x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1198x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1595x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1132x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1874x
Komentářů: 2