Červený kříž: 600 milionů hráčů mohou být váleční zločinci – vraždí a ničí věci pro zábavu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 11 prosinec 2011
altZnepokojení nad možným pácháním válečných zločinů je bráno velmi vážně …

 

 

 

 

 

Zdá se vám to přitažené za vlasy? Ne, je to realita. Na 31. mezinárodní konferenci Červeného kříže a Červeného půl měsíce, se diskutovalo nad vlivem válečných počítačových her. 600 milionů hráčů by mohlo potencionálně porušovat některé ustanovení Ženevské konvence a Lidských práv. Vraždí a ničí totiž pro zábavu.

Organizace se tím zabývá poměrně dost, samozřejmě nehodlají nikoho soudit, nebo skutečně obviňovat, je to spíše apel na vývojáře her, aby se také zabývali tím, co jejich hry zobrazují a hlavně mladé hráče učí. Objevují se ale i hlasy lidí, kteří by rádi omezení v tomto směru i uzákonili a tedy tlačí na vlády jednotlivých zemí.

Osobně s některými myšlenkami souhlasím. Ostatně už v minulosti jsem nás, příznivce akčních počítačových her, nazval virtuálními masovými vrahy, protože mnozí z nás mají na svědomí tisíce a tisíce zabitých, či zmrzačených, kteří byli následně doraženi. Berte to s nadhledem, ale souhlasím s tím, že je nutné důrazně apelovat nad oddělování her od reality, ale také nějaká soudnost při vytváření obsahu hry, na což také mnozí delegáti konference Červeného kříže upozorňovali. Zkrátka je nutné skutečně důsledně hráčům vysvětlit, co je realita a co je fikce, což může dnes mnoha hráčům splývat a i tu herní realitu dělat s určitou zodpovědností. Mnoho her zobrazuje reálná místa a reálné konflikty a objevil se názor, že z nebezpečí války se stal divácký sport.

Rád bych zdůraznil, že Červený kříž rozhodně nechce touto debatou přikazovat nějaké zakazování her a nesvádí na ně ani problémy současného světa, jen zkrátka apeluje nad tím, by se hráči a vývojáři trochu zamýšleli nad tím, co ve hře dělají a proč. A je to apel si myslím na místě, i když to většinu asi mine, protože většina společnosti nepřemýšlí nad ničím, kromě toho jak se dobře najíst napít a jak si užít, natož nad takovouhle hlubší věcí a myšlenkou. Problém jsou i někteří fanatici, kteří chtějí zákaz násilných her atd. S rostoucím reálným napětím ve světě, vzestupem fanatických muslimů v některých Afrických i Evropských zemích, s krachem socialistického žití na dluh v Evropě a faktickým krachem části EU, rostoucím vlivem Číny a oslabováním USA i Evropy samozřejmě roste pravděpodobnost válečných konfliktů a Červený kříž, mám pocit, tlačí hlavně na to, aby současné „válka je hezký a zábavný sport“ a řešit věci zabitím druhého, jak jsou dnes hráči často vychováváni, právě nezvýšilo potenciál vypuknutí nějakého válečného konfliktu. Ve skutečném světě totiž máte život jen jeden a bohužel respawn nebo restart funkce zatím nejsou k dispozici, což by se někteří možná uvědomili až by bylo pozdě …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 15:00:05
avatar
Mají pravdu chlapci.

Zamyslím se nad sebou a už nebudu vstupovat do MHD ozbrojený dvojicí MP7. Taky přestanu přispívat na konta tajných organizací jenž mi pro zábavu rozpoutávají války (tím se chci předběžně omluvit Iránu).

Jinak přeji chlapcům z kříže hodně štěstí při vydávání těchto oběžníků, které budou následně prosazovat vlády jednotlivých zemí z peněz nás, daňových poplatníků.
Byte [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - CK 2011-12-11 15:23:10
avatar
Beriem že je to potrebné, ale myslím si že stačí povedať aby každý rozlišoval realitu od imaginárneho sveta. Myslím si že to dokáže každý normálny človek a taký ktorý to v hlave nemá v poriadku tak tomu žiadna osveta nepomôže ani zákaz hrania akčných hier. Z toho mi plynie jedno že treba ľuďom s ČK najprv popremýšľať než takú volovinu pustia z huby...
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 15:26:10

Ludska tupost je nekonecne a preto sa nad takymito vecami len pousmiat prehodit stranku.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 15:26:29
avatar
tenhle clanek sem nejak nepobral, jestli jsi to dd myslel vazne nebo ne, mozna proto, ze sem se prave vzbudil...
chrostik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 15:42:01
avatar
Ono je to strašně jednoduché proč se tímto ČK zaobírá.
Za prvé na sebe upozorní, za druhé musí přeci vykazovat "NĚJAKOU" činost aby se neřeklo, že ti všichni páprdové kteří tam sedí a nic nedělají jenom berou nekřesťanské peníze z našich daní. A za třetí je to jednoduší než se zaobírat nějakou vážnou věcí a tu tvrdě prosazovat u daných vlád.
CCblue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 16:19:08

Dost slušný nesmysl. Dokonce bych řekl buranský přístup, v Česku zdá se že dost obvyklý.
chrostik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:22:21
avatar
zdaleka ne buranský ale skutečný (životní) přístup. Musíš se na věc dívat z větší perspektivy. Na dané konforenci se tím zabývaliá nejméně 2 dny,ale a by radši řešili naléhavější a krizovější věci jako jsou problémy v Africe a jak donutit vlády aby s tím něco dělali tak to ne. Hold člověk dělá to co mu přináší co možná největší výhody za co nejmenší námahu.
Stačí se podívat např. na politiky. Každej ví že Řecko je v pr.. ale nikdo nemá koule říc: odepíšem ho. Proč? Protože by musel jít do pranice a udělal by si z života peklo. Každej (těch málo vyjímek se dá počítat na prstech jedné ruky) chce výhody za co možná nejmenší námahu. Vítej v dnešním světě. Lenost vládne světu.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 15:54:18

No jo fake-paranoia. Děkuji ČK za snahu a všudypřítomné uklidnil, že omezení násilnosti ve hrách se v nejbližších 2 letech 100% nezmění. Co bude dál, se bude řešit zase u další bubliny
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:43:39
avatar
Ani v najbližších 10 rokov sa to nezmení...a možno nikdy pokým budú hry
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 16:38:03
avatar
Ano mají pravdu..Jdu hrát Battlefielda ať múžu sejmout desítky šmejdů co mi budou stát v cestě za vítězstvím.
PS:škoda,že jim nejde rozšlapat hlava občas bych to použil
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:59:24

Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 16:56:49
avatar
Války jsou kvůli penězům a moci, nikdo nebude válčit kvůli tomu že je to v BF3 zábava. Naopak si myslím že jsou tyhle hry protiválečné, takový Flashpoint je skvělým příkladem, člověk umře ani neví jak a proč. Který blázen by si to chtěl vyzkoušet v reálu? A pokud se takový najde, myslíte že je to chyba hry nebo duševní choroby onoho jedince?

Takové akční filmy jsou tu mnohem déle a jejich náplň je stejná, kolik miliard shlédnutí tyhle filmy mají? Kolik válek už mezitím bylo? Neměly by se filmy raději zakázat?
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:26:43

naprostej souhlas.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:37:51
avatar
Myslím, že je třeba vzít v potaz, že virtuální svět není skutečný, tedy zabití ve hře není vražda a sledování porna není nevěra...samozřejmě mi ve hře vadí teamkilleři a lidi, co místo spolupráce hrají sami za sebe, ale je to z jiných důvodů, než že by neřešili ženevské konvence. Hlavně je třeba vážně nebrat virtuální svět za skutečný, bylo by fajn, kdyby ve válečném simulátoru byl hráč motivován dodržovat třeba výše zmíněné konvence, ale ne vše je simulátor a ne vždy člověk hraje za ty "hodné". Pokud někdo po hraní GTA nebo Mafie začne krást auta a zabíjet lidi, tak to skutečně není problém hry. A rozhodně nestojím o to, aby stát či jiná "vyšší moc" mi mluvila do toho, co je ve virtuální realitě správné a co hrát nesmím, nejde jen o cenzuru her, ale za chvíli budou z her odstraněny nepohodlné politické strany, a časem i idey, uzákoní se, že hry nesmějí zpochybňovat přínosy multikulturalismu či globální oteplování nebo podobná hovadina a bude to jen další médium k ovládání davu...
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:39:45
avatar
hlavne,že v hollywoode zabiju miliardy ľudí ročne to nevadí-a čo hry ako sú metro a stalker ktoré upozorňujú na možné dopady našeho spôsobu života keď si to uvedomíte už sme mohli od 1986 alebo od kubanskej krizi žiť v podzemí ako krysi nemali by všetko hádzaťdo jedného vreca a radšej sa zamýšľať prečo 1% ľudí vlastní 99% sveta-a my ako otroci chodíme do práce a robíme na nich,že iný nemajú ani čo jesť alebo niekde umierajú deti. Toto sú problémy nie že niekto sa ide odreagovať zo svojho nudného života alebo stereotypu a preto sa ide zahrať
CobraGT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:43:32
avatar
Súhlasím s tebou hlavne že žijeme z huby do úst ale to nikoho netrápi treba riešiť hry tie za všetko môžu,ach O.S.R.A.Ť. takýto systém!!
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:46:41
avatar
Máš pravdu CobraGT
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:51:01
avatar
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:43:37

Možno to je ten dôvod prečo zrušili Stalkera 2. Odkaz. Škoda.
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:45:30

zacit by se melo od massmedii, a to zejmena neinteraktivnich obrazove zvukovych, kde se pokrytecky zakazuje zobrazit bradavku ale usekavani hlav je naprosto bezna zalezitost, az si to vyresi vselijake mravnostni organizace v teto oblasti, tak pak maji teprve narok kecat do dalsich oblasti.
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 20:52:05
avatar
DD radsej daku poriadnu recenziu!!! ako je I7 3960x z hd 6990 v eyefinity
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 21:09:26
avatar
Majú svätú pravdu Keby som chytil toho hajzla čo mi poškriabal celý bok auta (pravdepodobne pri parkovaní, zvyšky jeho laku ostali na mojom aute) tak ho roztrhám na kusy, tie hodím do jeho auta a celé to zapálim. UT99 rulezz
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 22:58:10
avatar
ASMD kombo na něj. A dorazit pistolkou, pokud z něj něco zbude..
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-11 22:57:40
avatar
Jojo, mají svatou pravdu.

Tak jdem zabít nějaké rusy..
Papek_SVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hry vs. realita 2011-12-12 00:52:48
avatar
A niesu nahodou o tomto hry, aby sa clovek mohol vyblbnut na veciach, ktore v realnom svete niesu alebo ich nemozme robit?
karel743 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - A taky airsoft a jiní 2011-12-12 08:30:35
avatar
No, je otázkou času, kdy se ozvou i proti airsoftu. Toto beru za plané řeči, protože hnací silou temné strany síly je posedlost penězi, mocí a sexem. Tady je hodně lidí, co mají nepřátele ve hře a ten červený kříž si je vyhledává ve společnosti. Přístup a podobnost jsou na místě, hráč i červený kříž přichází o peníze :-)
jozka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Aby mi nezakazali Empire Earth 2011-12-12 09:43:19

Tam taky behem jedne mapy padne nekolik stovek civilistu. A to jeste ke vsemu ja jsem ten, kdo da armade pokyn ke genocide .. Bosna je hadr.. (na druhou stranu v posledni vyvojove makaj uz jenom roboti..)
CharlieV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Co to je?!? 2011-12-12 10:02:26

Tohle je od kříže takovej blábol až to není hezký. 600 milionů hráčů jsou potenciální zločinci? WTF? A co jako ty dětičky v africe, který místo games paří real war s kalachama? To je jako cajk? Já si myslím, že naopak válečný hry jsou potřeba, páč až tyhlety dětičky zjistí, že v Africe už není co žrát a vydaj se sem k nám (a jako že už to dělaj), tak budeme připravený a ukážem jim, čim se u nás krměj čmoudi.
karel743 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dětští vojáci 2011-12-13 12:17:46
avatar
Ty děti s kalachama jsou nejprve unesené a pak znásilněné, aby otupěli vůči násilí, během "služby" jsou nadále zneužívané a v dospělosti neschopné lásky, nemají žádné partnerské vztahy Prakticky bojují za naše zájmy, pro levné suroviny pro ameriku, evropu a čínu. Žádný div, že za takovovou práci chcou plat...
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 10:29:22
avatar
"s krachem socialistického žití na dluh v Evropě" - pokud by to byl skutečný socialismus tak by byly přebytky. Vždyť jsme za té "totality" měli vyrovnaný rozpočet a nezřídka přebytky.
Až s nástupem klausovského kapitalismu jsme začli jít do mínusu, takže pozor na fámy a rozlišovat co je stokrát opakovaná lež a co pravda
jozka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 11:07:22

No jo, ale take byly 2 menove reformy, takze se komancove nemuseli zadluzovat, kdyz ty prachy jednoduse ukradli tem, co si sporili...
mamlasos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 11:10:07
avatar
a tem co si nahrabali na válce...
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 12:05:10
avatar
tak začátky nebyly nijak růžové, ale v sedmdesátých a osmdesátých letech to už bylo něco jiného. Vyváželi jsme do ciziny celé výrobní komplety a naše hospodářství mělo skutečnou výkonnost, ne jako dnes kde jsou hlavní oporou cizí montovny kde se opakuje jedna činnost do zblbnutí. Takže výsledky socialismu byly slušné. Do toho r. 98 se žilo hlavně z výsledků oné strašné nevykonné totality a to se ještě prodávalo pod cenou
My jsme na dluh nežili, nám dlužili jiní a byli jsme v situaci věřitele, až klausovské reformy to obrátily....

To bylo trochu mimo, a co se týče zbytku článku tak můj názor je že nikdo z hraní CoD či UT nezblbne pokud už to v něm není a pak je jen otázkou času kdy a odkud přijde impulz ke zkratu
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 22:06:05
avatar
To jsou hrozné kydy...do roku 98 jako vládla "pravice" s vyrovnaným rozpočtem díky tomu "blahobytu" z období před rokem 89 a když se k moci dostala "levice", tak najednou nic nebylo a začlo zadlužování, kvůli špatné pravici, že ano?
A ve středočeském kraji za dluhy může určitě také Bendl a ne Rath, že jo?:-)
Je fakt, že komunisté nás nenutili žít na dluh, proveldi měnovou reformu a bylo po problémech, současná vláda je v tomhle rozdíl, na druhou stranu ve srovnání s minulostí na tom nejsme oproti západu tak špatně.
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-13 05:13:45
avatar
vůbec nejde o to jestli vládla pravice či levice, ale největší podíl na tom má skupina okolo Klause. Měnová reforma měla vliv pár let po jejím provedení a v sedmdesátých a osmdesátých letech už neměla vliv. A dluh hlavně vzniká když nejsou příjmy - ždímat obyvatelstvo toho moc nevyřeší když jsme si podkopli významný průmysl - ve své době tak zastaralý nebyl a hlavně z něj byly zisky. Vždyť u nás kde kdo měl dluh a donedávna nám ještě z ciziny chodily peníze. Chce to nezaujatý pohled a prostudovat si nejen povrchní informace s nádechem propagandy. Naše hospodářství mělo sice do ideálu daleko ale byl to zdravý základ pro další rozvoj...
Nechci rozvíjet nějaké spiklenecké teorie ale podle spousty indicií to vypadá že demontáž našeho hospodářství a jeho přeměna na závislou kolonii byla promyšleně řízena. Stačí si vzít příklad ze Slušovic - ani KSČ s nimi tak nezacvičila jako Havel. Dále třeba tunelování Aera a ukořistění jeho patentů Boeingem. Ostatně návštěva tehdejšího prof. Klause na americké ambasádě v době převratu je velice podezřelá a hlavně záznam o čem se jednalo je dodnes tajný...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 11:47:43
avatar
Ale Do roku 1998 byly rozpočty navrhované jako vyrovnané, až od roku 1998 jako schodkové
mamlasos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - A tak proč ne 2011-12-12 10:30:56
avatar
Náhodou dobrej nápad. Proč se trápit s výrobou her, stačí vyrobit armádu dálkově řízených robotů a klientský program přez který se budou ovládat, proč nést ztráty na životech vlastních lidí ? Pošleme tam roboty a hráči si konečně užijí reálného prostředí, dostanou úkol od velitele zapnou ovládací program s telemetrií, naskočí obraz z kamer robota a můžou jít bojovat...
600 milionů vojáků... to ty konflikty nebudou moc dlouho trvat, obklíčí během chvilky jakoukoliv bojůvku...
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč neřeší skutečné problémy? 2011-12-12 12:46:37

Proč neřeší věci jako když NATO bombarduje civilní cíle v Lybii pod záminkou světového míru. Lybie se nám nesrala do životního stylu ani podmínek, jediné o co Kaddáfímu skutečně šlo bylo sjednotit Afriku což se samozřejmě nelíbí západním mocnostem.

Tady vidíme jak média překrucují skutečnosti ve prospěch držitelů kapitálu, a dělají znás lidí ty špatné, jen aby se neřešili jejich prohřešky proti lidskosti a porušení prakticky všeho co se týká míru.

Z tohodle světa je mi na zvracení.
MikeB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 20:03:41

Ano, v každý diktátor to vždy myslel a bude myslet dobře. Je tedy zvláštní, že se jim lidé bouří. Možná je to proto, že lidé pod takovou vládou nesmyslně trpí a umírají. Z toho už se ti ale zvracet nechce. Doporučuji tedy týdenní lázeňský pobyt v Severní Koreji
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-13 07:56:52

Nesouhlasím stebou. Proč? Stačí jen bezhlavě neveřít médiím a udělat si trochu vlastní názor.

Že pro-západním povstalcům poskytlo NATO zbraně aby svrhli vládu se k tobě asi nedostalo, nevěř propagandě, je to naivní.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 12:54:41

IMHO spolocnost v ostatnom case potlaca prirozdenu fyzicku agresivitu. Snazi sa ju udrzat v hraniciach sportovych pravidiel.Z tohto pohladu je uplne jedno ci sa stretneme v realnom boxersokm ringu alebo v pocitacovej hre. Oboje je legalne.Detaily su navybere hraca.Vcetne hranice kam az zajde s brutalitou. Niekomu moze byt protivne aj zabijanie v Angry Birds...
dexx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Levičácká sběř 2011-12-12 13:23:47

Červený kříž, Transparency International a podobné nevládky se vždy budou snažit omezit svobodu na úkor jejich obludných levicových iluzí o rovnosti, pravdě a lásce.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 14:35:32
avatar
..ale realitou ako je okupácia krajín cudzími vojskami USA a spol. v mene ropy sa zaoberať nebudú. A to sa mi zdá teda reálnejšia hrozba.
hanbanaroda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 14:49:44

Co to je za debilní nesmysl? A to zakážeme děckám hrát si z klackama a "bojovat" proti sobě? Vždyť děti na celém světě si hrají na válku! (nehodnotím jestli je to dobře nebo ne) A to i když o ní jen vzdáleně syšeli. Kadžý má jenom jiné prostředky. Jo kdyby vystavěli odznova celou civilizaci a změnili genetický kód lidstva tak neřeknu...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 14:56:48
avatar
tak to rovnou mohli diskutovat nad nesmtelnosti chrousta
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 15:08:12
avatar
Vždy je hra pouze určitou mírou abstrakce.
Představte si královnu jak přijde ke král a nelítostně ho zavraždí... Jo, to jsou šachy, jenom to není tak názorné

Šachy hraje kde kdo a nikdo se nezlobí, že se tam zabíjejí lidi. Jsou to pouze dřevěné postavičky. V PC hrách to také furt nejsou lidé, jenom to jsou jisté 3D objekty s texturami a animacemi.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 18:16:29
avatar
imaginárne vzaté, král v šachu nezomrie - sa len vzdá, keď už nemá možnosť úniku

ale taký kôň preskakujúci vlastné rady a na konci ťahu likvidujúci dákeho pešiaka, to je už iná dráma

plus ten nechutný rasistický podtón bielych proti čiernym
petbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Někdo to zase přehání 2011-12-12 16:58:02
avatar
Tak to rovnou můžou zakázat sérii CoD, Battlefield, Medal of Honor a hráči si místo toho půjdou ven hrát s dřevěnou káčou, to snad bude Červený kříž spokojený. Já myslím, že většina hráčů dokáže rozlišit realitu a fikci,hry většina lidí hraje proto, aby se odreagovali a pokud je někdo psychopat, bude jím ať už hry hraje či nikoliv. Červený kříž by se měl raději zaměřit na dění v reálném světě a to, co se děje v současnosti např. v Libyii, Somálsku atd.
mamlasos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nebo je sjetý 2011-12-12 17:20:16
avatar
Jo hráči dokáží odlišit realitu a fikci, ne tak červený kříž... ale ono spíš půjde o to že lidi zvyklí na obrazy násilí jsou pak lhostejní k hrozné skutečnosti prezentované třeba v TV...
petbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 17:42:29
avatar
Jenže to by pak museli zakázat i různé drastické filmy, seriály apod. Navíc by museli nějak regulovat i senzacechtivá média, která velice ráda ukazují brutalitu, aby přitáhli čtenáře (viz zabití Kaddáfího atd.). Je vtipné, že např. proti hororovým filmům, kde létají vzduchem vnitřnosti a krev, nikdo nebrojí, ale proti hrám ano. A mě by docela zajímalo, jak by si třeba Červený kříž představoval válečné hry bez násilí, střílení a mrtvých. Nebo to už chtějí diktovat hráčům, co smí a nesmí hrát?
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 18:19:00
avatar
DD jasne povedal, že nejde o nejaké diktovanie - skôr len akýsi podnet k zamysleniu sa
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 18:22:07
avatar
...tak jsem si to přečetl, zjistil, že s tím nemám problém a jdu postřílet pár desítek teroristů a policajtů v CSS
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-12 19:35:29

Souhalsim, omezte strilecky a rozdejte kvery, to bude vetsi mazec.Cerveny Kriz je asi nasranej ze se to mydli jenom virtualne a nema koho obvazovat, proto by potreboval real masakry, aby neztratila jeho existence smysl.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč 2011-12-13 06:30:02
avatar
Proč se tím vůbec někdo zaobírá? Vždyť je to všeobecná pravda, že hry můžou za všechno. Aspoň už sem článků na toto téma četl dost. Pokaždé je to ale víc humorné.
Paxan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-13 10:23:44

Já bych s omezením her i zavedl i omezení na zbraně, pistol pouze ráže 8mm, pušku do 5,56mm atd...a nože délky max. 15cm a mačetu 25cm atd... Jinak článek sice pobavil, ale ztráta času řešit toto téma, úchyly v násilí to nezmění, pouze si najdou jiný zdroj a nás zbylé to pouze poškodí.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-14 04:58:33
avatar
Hry jsou stále hry..nezlobte se,ale tohle je celé pi..vina.
Celý článek je naprostá zbytečnost..vůbec se takovuhle krávovinou zaobírat..
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-16 11:21:10
avatar
Mimochodem. Čína se už chystá na válku, jen zatím neví proti komu.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 705x
Komentářů: 0
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 830x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1006x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3567x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1409x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1245x
Komentářů: 5