DIABLO 3 – Nesesazený král RPG je zpět! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 30 June 2008
diablo-3-ikonkaTéto hře a události se sluší věnovat samostatnou aktualitu. DIABLO se vrací. Mám pro vás pěkná videa a pár informací ...

 

 

   DIABLO 2 už má pěkných pár let, příští rok to bude přesně 10 let od jejího vydání, vládne žánru klasických akčních RPG. Většina her se víceméně snažila Diablo 2 alespoň napodobit a některé se ho pokusili rovnou okopírovat. Asi nejzdařilejším dílem je v tomto ohledu německé SACRED a nebo hra Titan Quest. Nicméně DIBALO 2 i po mnoha letech zůstává stále aktuální hrou a jednou z legend herního světa. 28.6.2008 pak s velkou slávou Blizard oznamuje DIABLO 3. A nezůstává jen u oznámení. Nabízím vám parádní 20 minutové gameplay video:

 

Co je tedy na zřejmé a co můžeme od DIABLA 3 očekávat? Tak jasné je to, že je to staré dobré DIABLO, tak jak ho máme rádi. Tedy parádní mlátička, sbírání nových věcí, které jsou lepší a lepší a samozřejmě dobrý příběh k tomu. Ten jak se zdá bude navazovat na události druhého dílu. Pokud čekáte něco nového, nečekejte. DIABLO bychom většina snad ani jiné nechtěli. Prezentovaný gameplay se nám líbí a asi nejsem sám, když řeknu, že už mě svrbí prsty. Hra je technicky samozřejmě aktuální, potěší parádní efekty všeho, důvěrně známé a parádní zvuky a hudba, parádní zpracování protivníků zejména pak větších bossů. DIABLO 3 se nesnaží přijít za každou cenu s něčím novým a to je možná skutečně ta správná cesta. S největší pravděpodobností totiž bude znamenat stejný úspěch, jako měl druhý díl ...

 

Parádní cinematic film z Diabla 3

 

Artwork Diablo 3

Bohužel jsme se nedozvěděli to podstatné a to je, kdy už si konečně tuhle hru zahrajeme. Tvůrci byli jako tajemný hrad v Karpatech a nic moc k tomu neřekli. Je zde jistá naděje, že bychom si mohli zahrát již letos, pravděpodobný je ale spíše rok 2009, tedy přesně 10 let od vydání Diabla 2. Uvidíme, jestli to bude stejná zábava jako před lety. Něco mi říká, že ano :) 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mno to by mělo podporovat Ati 2008-06-30 12:30:16
avatar
ve vývoji že ? Se říkalo, že Ati bude sponzorovat Bilzzard. Tak uvidíme, kolik přinese Direct X 10.1 pro Ati grafiky výkonu navíc.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 00:33:25
avatar
Sponzorovat? Hehe, ses zbláznil, ne? ATi může sponzorovat maximálně dodáním pár kousků hi-end grafik. Jsou rádi, že dokážou financovat vývoj a produkci svejch chipů. To, že teď aktuálně vedou neznamená, že by na tom byli nějak skvěle, na to bylo ATi dole dost dlouho a chvíli potrvá, než se zase vyhrabou zpět. Maximálně to bude nějaká exkluzivní smlouva s Blizzardem, ale sponzoring sotva. Leda by Blizzard chtěl sponzorovat ATi.

Ostatně cena akcií říká, že to neni ještě nějak dobrý (ATi-AMD furt dost nízko).

10.1 DX bude v případě téhle hry irelevantní, v gameplay videu je jasně zmíněnej DX9. Ostatně to je součást Blizzardí filozofie, udělat to tak, aby si to zahrál skoro každej i na dost mizerným PC. Přesto ta hra vypadá dost dobře. Taky, DX9 je osvědčenej a funkční. I když možnost použít DX 10.1 tam možná bude.. to ví jen oni.
HADES [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - moje láska 2008-06-30 12:46:52

Jsem to tušil že to jednou přijde. Jakmile jsem viděl videa tak jsem hned zalovil v šuplíku a nainstaloval Diablo 2 s datáčem Už aby to vydali
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 00:20:47
avatar
Doporučuju patch 1.12, kterej umožňuje no-CD hraní. A taky resetovali ladder (už to samo naznačovalo hodně.. ani patch ani reset nebyl v plánu).
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Bomba 2008-06-30 13:05:04
avatar
To je hra, na kterou čekám.

Jinak diablo vyšel v půli roku 2000, takže příští rok to nebude 10 let.

A řekli, že DX10 nebude potřeba na hru.

Doufám, že to ten příští rok výjde.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 13:18:35

No nevim, nevim, nazyvat Diablo kralem RPG, kdyz je to spise akcni mlaticka, nez RPG je celkem odvazne. Jinak nic proti Diablu.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 13:40:09

ja som pred rokmi presiel cele Diablo II aj s datadiskom dokonca aj v co-op mode s kamosom ale aby som pravdu povedal to nazvanie kralom rpg sa mi nezda prave na mieste, Diablo bola zabavna hra ale pre mna to bol skor "klik fest" a az potom rpg, u mna osobne je Fallout na vyssej priecke v rpg rebricku ale zalezi asi od subjektivneho pohladu
P.S. hlavne sa tesim na ten pribeh a videa v hre bo tie boli pre mna to najlepsie v Diable
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 13:59:08
avatar
To je asi poprve co s tebou musim souhlasit. Obzvlast nikdy jsem nepochopil proc je to tak oblibene (teda ve skutecnosti pochopil, ale kdyz to reknu, asi tim urazim fanousky Diabla)... no stejne to reknu, prave asi ta jednoduchost a nenarocnost hry zapricinila oblibenost. Jit a klikat a na nic nemyslet. Proto je treba CoD(1,2) oblibenejsi nez pomerne dost realisticka Red Orchestra(ktera ma nastesti taky docela dobrou zakladnu), nebo realisticke OFP, ktere si bohuzel asi s poctem hracu tez nemuze pomerit s arkadovym CoD. Kralem RPG bych asi nazval Fallout nebo Baldur's gate, coz jsou synonyma pro role-playing. (ja sam ted hraju Arcanum, coz je kombinace techto dvou her). Jinak mezi klikacima akcnima RPGckama je Diablo2 asi opravdu neprekonane, ale samo o sobe to stylove zarazeni ho dle meho nazoru snizuje v porovnani s plnokrevnyma RPGckama.
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 20:22:02
avatar
souhlasím. Diablo je automatová mlátička s prvky RPG.
Se skutečnými RPG jako BG nebo Fallout to nelze srovnávat.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 21:07:45

Mulťák Mulťák Mulťák, to je to ce je na Diablu tak husty . V mem okoli je celkem malo lidi, co dali Diablo2 na Hell v cistym singlu. Cely to bylo o tom zaparit si po siti, popripade si doma 20* zabehnout Bhaala aby padnulo neco do setu atd...

Navic se u toho clovek prima odreaguje. A kdyz srovnas hraci dobu na 90lvl, proti dohrani Baldurs Gate 2 s datacem tak bych rek ze je to srovnatelny. (i kdyz BG je BG..)

A abych se vyjadril k ty oblibenosti: Dohral sem BG1 i 2 vcetne datacu, Fallout 1 & 2, Morrowind, Wizardry 8, Arcanum, Icewind dale 1 + datac & 2, NWN1 s obema datadiskama. Vsechny tyhle hry me fakt bavili.

Z akcnich co si vzpomenu tak Diablo1, 2, Revenant, Sacred, TitanQuest a zkusil sem i dalsi.

Z akcnich ma jenom Diablo a to hlavne dvojka prakticky neomezenou hratelnost. Po pul roce vytahnes starej save a s chuti si s nakym kamosem znova cely probehnes a kupodivu te to chytne tak, ze zase paris tejden v kuse.. Nevim proc ale rozhodne to tak funguje (To sami Fallout... clovek najde doma pri uklidu CD a pak zjisti ze uz zase 10 hodin v kuse pari...)
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 23:40:40
avatar
NWN1 jsem hral a dohral, ale prislo mi to nehorazne linearni takze nic moc me to zas nebavilo. Ja napriklad miluju Might and Magic 6,7,8 ... RPG jak ma byt. Zadne vozeni za rucicku, nikdo ti nerekne kam jit, kde to konkretne najit. Nebo jsem tez dohral Hellgate London, protoze mi sel na notesu (mam GMA950, takze funkcni novinka je hezke zpestreni) a tez dost uboha napln. I ten pribeh bohuzel docela pokulhaval... od toho jsem si sliboval aspon ze ten bude dobry, kdyz hra je neskutecne linearni.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 00:35:16
avatar
Hellgate: London sice dělali lidi z Blizzardu, jenže bez quality control Blizzardu a proto to dopadlo jak to dopadlo, no a EA jako vydavatel na tom nepochybně taky bude mít pěkněj podíl.

Jinak Diablo vždycky bylo jen velice akční RPG. Prvky RPG to splňuje do puntíku, jen je to zamířené na jiné věci, než kecání a příběh (jako třeba skvělej Fallout, či jedno z best ever, Baldurs Gate). Diablo má jednoduchej a dost návykovej princip. Zabíjet pro XP a věci a pak zabíjet pomocí levelů a věcí. Stejně jako u WoW je skutečný umění vymyslet nějakej funkční a originální build postavy. A taky za to umět hrát..

Neni to pro každýho, ale mě to bavilo, ono to narozdíl od BG a Fallouta je sice pořád to samé.. ale taky si to na nic jiného nehraje a hlavně to má skvělej multiplayer, což BG i Fallout (hlavně Fallout) postrádali. Bejt MMORPG ze světa Falloutu, tak to beru všema jedna-dvaceti prstama Ale sotva bude a pokud ano, tak nevěřim, že to bude tak dobrý.. stejně jako nevidim Fallout 3 moc optimisticky.

Zato u D3 sem si naprosto jistej, že v rámci žánru to bude skvělá hra. Blizzard kromě některejch věcí ve WoW, zatim neskazil žádnou hru..

PS: Souhlas s návykovostí Falloutu, neuvěřitelný jak dobrá je ta hra i po 10ti letech..
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 02:12:01

Njn ja mam v notasu ATI X300 takze taky zadna slava. Hellgate me taky nejak nezaujal, a novy veci uz nezkousim. (radsi sahnu do supliku a dam si zas mesic nebo dva s BG2. Popripade rozjedu na par hodin ELITE2.

M&M se mi do ruky dostali prvni 9 a to me nejak nechytlo tak sem starsi ani nezkousel, ale treba se k tomu nekdy dostanu.

Jinak jesli chces RPG co se s tebou nemaze tak Wizardry 8. Jenom si proboha sezen anglickou verzi. Mam original cesky a je to neco prisernyho. Clovek se chce nakyho NPC na neco zeptat, na cesky keywordy nezareaguje, a vymejslet co to asi tak mohlo bejt anglicky je dost narocny..

Jinak NWN1 je naprosto absolutne linearni, ale to je asi tak jedina vec co se tomu da vytknout. Posledni RPG co za neco stoji a jde mi na notebooku a neseka se
schali [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 21:41:50

staci se podivat prakticky na jakykoliv nadpis clanku a zjistis, ze je to obecny problem)
Neznámý  2008-06-30 13:36:40

Diablo som nikdy nehral, ale toto si určite vyskúšam!
Len sa bojím tých nárokov na PC
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 13:49:21
avatar
nízké
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 00:26:52
avatar
Přesně, Blizzard nedělá hyper-náročný hry.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 13:41:34

inak toto je namiesto prehladu minulotyzdnovych udalosti okolo hier alebo nie?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 13:49:08
avatar
ne
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 13:51:13
avatar
Ach ... Starcraft 2 a teraz aj nové Diablo ... najbližšie 2 roky sa asi neopálim
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 21:25:52
avatar
trochu nechapem, diablo som nehral ale ak som dobre txmana pochopil, tak sa da normalana pribehova linia prejst len s vasou postavou a tak isto aj s postavami kamaratov na sieti?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 00:27:45
avatar
Pochopils to naprosto správně.. cooperativní mod, nebo single player. A PvP samozřejmě taky, to by tu mělo bejt razantně vylepšený, proslýchá se něco o arenách ve stylu WoW.
Fatanh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 21:46:24

zdá sa to len mne alebo je to upravený egine zo Starcraft2?
Som rád, že Blizzard začína znovu produkovať "normálne" hry (potom, čo robili a ryžovali "len" na WoWku)...
...keby tak ešte chceli oprášiť ďalšie svoje pecky: Black Thorn napríklad
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 00:29:12
avatar
Je to dost pravděpodobný, ale jistej si tim nejsem.. Blizz má vlastní přístup k enginům a ve výsledku to způsobuje, že všechny jsou si víceméně podobný. WoWkovej v podstatě vypadá jak vylepšenej bratříček W3 (obzvlášť jestli někdo viděl finální in-game video z Frozen Throne).
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Diablo 2 lord 2008-06-30 23:10:53
avatar
Diablo potažmo Diablo2 hodnotí většina lidí jako mlátičku. Ve své podstatě je, ale má pro většinu lidí určité kouzlo jenž jim umožňuje jí hrát po dlouhé hodiny. Moje nejúspěšnější hra je zatím Diablo 2 lord nyní verze 1.12. Znám docela dost her (nyní už vykopávek), ale žádnou mimo D2lord nehraju. Příklady: JA1-2, Settlers2, Heroes2, Colonization, Civilization1-2, Battle ice 2-3, Diablo1, Fallout1-2. FC1, CoD2, X-com 1-3, Oblivion. Byla by to nádhera kdyby. tak úspěšných her jako Diablo 2 bylo ze strany hráčské komunity více i ta dlouhodobá podporou vývojářů.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 00:29:53
avatar
To jo, patch po 8 letech je extrém. Byť je to jen no-cd crack (ale legální
Hvk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 23:33:03
avatar
tak blizzard vyraba asi najhranejsie a jedni z najlepsich hier na svete...klobuk dole
Neznámý  - Diablo II LOD 2008-06-30 23:33:21

Diablo II je hra, která nemá u RPG konkurenci.(subjektivní pocit) Téhle hry jsem se nahrál víc, jak UFO1,2, Doom, Tycoon transport nebo jiné klasiky...
Neřešte HW náročnost, nejde tak o grafiku, ale tohle prostě stojí za to.
Sdílím s DD jeho nadšení z nového Diablo 3. Jestli bude z poloviny tak vynikajicí jako Diablo II LOD, nikdo mě od mého PC neodtrhne.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 00:31:00
avatar
Souhlas, naštěstí narozdíl od jiných herních expertů (jmenovitě třeba tvůrci Crysis) se Blizzard soustředí na HRATELNOST. Za což jim patří vřelý dík snad každého hráče co někdy hrál něco od nich..
boban [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-06-30 23:39:45

Na diablo3 se rozhodne tesim(jakoze moc hry nehraju) ale vice bych urcite ocenil Warcraft 4 (hlavne teda kampan...... na takove to "progamingove hrani" moc nejsem) a myslim ze nejsem sam
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 00:31:43
avatar
Nejsi, taky bych byl pro W4, jen je blbý, že oni děsně zdevastovali celej příběh W3 ve WoWku..
Bangla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Diablo je MODLA a hlavne nej R 2008-07-01 00:22:48

Tohle neni zadny subjektivni pocit. PRo ty co nesouhlasi je to pochopitelne,jelikoz nemaj radi RPG hry. Proti tomu nic nemam a absolutne to chapu. Nejvytouzenejsi hra nas fanousku diabla. RPG,ktera nema ani zdaleka konkurenci. Kouzlo celeho diabla je v jeho multiplayeru. A to nemyslim nejakou LANku neuverribo neco takove...Battle.net . Hordy lidi, ktere mezi sebou traduji predemety,runy prsteny a cokoli jineho. Neuveritelna databaze itemu, neuveritelne mnozstvi buildu,neuveritelne mnozstvi PvP stylu,, atd atd atd. Vetsina z vas co nechapu proc je diablo mezi nejlepsimy seriemi vsech dob jelikoz nevedi jake to je , hrat na BN. Nechci nikoho urazit ale pokud jste nehrali na BN tak jste nehrali prave diablo. Po par mesicich se stale zenete za lepsim vybavenim, zdokonalujete svuj PVP skill a pak vam vydaji dalsi runova slova kde zasnete nad dalsimy novymi itemy. Je to obrovska variabilita a jedinecnost vybaveni a herniho stylu ,kterou nema zadna jina hra.

Dale jsem chtel jeste rict, ze o fyziku se v diablu stara technologie havok. Nechapu ze to DD nezvyraznil Ati\AMD GOGOGO!!
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 11:45:22
avatar
ti co nesouhlasí hrajou skutečné RPG už dlouhé roky ať už na papíře s kostkou nebo na PC :-)
weir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-01 09:10:01
avatar
Už se nemůžu dočkat. Jsem moc rád, že to bude staré dobré Diablo. Bál jsem se toho, že to bude něco jako Helgate London. Naštěstí si v Blizzardu uvědomují , že Diablo se nijak měnit nemusí.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 02:17:09

Vzpomene si nekdo vubec na nejakou hru od Blizzardu co by nebyla prfektne hratelna? Kdyz si vzpomenu na tu skakacku (chlapek s brokovnicej a slo se skrcit ke zdi) Warcraft 1 a snad i na nejakou adventuru co sem paril na 486 tak vsechno bylo naprosto super
Marty_86 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 10:47:07

jj naprostej souhlas,cokoliv blizzard vydal byla pecka a rekl bych ze jiny vyvojarsky studio to o sobe rict nemuze..blizzard proste umi
satanovaruka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 23:08:03

genialne video.... uz sa tesim...
twtw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ee 2008-07-03 13:19:13
avatar
No podla mna to game play video nic moc... Co som pocul, tak je to len wow prerobene na diablo... wow som nehral, tak neviem ale dost mi to pripomina warcrafta. No a podla mna dialo nieje warcraft ani wow! Takze by nemuelo byt vsetko tak farebne... chyba tam temnota. Samozrejme aj tak je to kus prace, ale bojim sa, ze ako to dnes s hrami byva, tak hratelnost klesa na ukor grafiky, coz sa mne nepaci a podla mna je to strasna skoda. Ved dnes uz ani neni poriadne co hravat, nie ako to bolo kedysi. No a na nete teraz koluju dve peticia. Jedna je za to, aby sa grafika v diable pozmenila a druha je pochvalna na to ake to je. Moj nazor je, ze je to kus roboty, ktory zasluzi uznanie a pochvalu, ale podla mna je este potrebna zmena. Avsak to ze vznikli peticie je podla mna len dobre, pretoze blizzard aspon bude mat typy na zlepsenie niektorych veci a tak by bohli hru dost prepracovaj aj vdaka vypocutym nazorom hracov. Kto chce vediet o peticiach viac, tak tu> http://www.diablo3.cz/index.php?text=11-petice-pro-i-proti-grafice-v-diablu-iii
samotne peticie tu> proti> http://www.petitiononline.com/d3art/petition.html
pre> http://www.petitiononline.com/mell357/petition.html
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavu
Vychází Men of War 2 – druhoválečná RTS není v ideálním stavuThursday, 16 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 57x
Komentářů: 0
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaWednesday, 15 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1225x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Tuesday, 14 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1150x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNFriday, 10 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1566x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineWednesday, 08 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1121x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Monday, 06 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1868x
Komentářů: 2